Jump to content
midkin

Midkin Vs Wise

Recommended Posts

Μου ειναι λιγακι δυσκολο να πιστεψω οτι εχασε το cupra σιγουρα κατι αλλο εγινε στην ολοι υποθεση! μια επαναληψη καλη θα ηταν!

πως σου ειναι αδυνατο? το ενα ειναι 300 αλογα .. Δηλαδη το cupra μπορει να πατήσει και 300αλογα αμαξι? Εκτος και αν δεν ειναι 248 αλογα και παίζουν και άλλα

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα δεν ειναι 250 αλογα το cupra του wise υβριδια τα cupra παιζουν στα 260 αρα δεν μπορει να ειναι 250 του wise αλλα για 235 ναι σιγουρα θα ειναι! αν μιλαμε ναι για 300 αλογα golf τοτε παλι ναι το πιστευω οτι θα ειναι μπροστα to golf!!! αλλα αν μιλαμε για ενα golf manual με 260 αλογα αδυνατο να πιστεψω οτι μπορει να περασει πρωτο σταδιο cupra! ειναι η αποψη μου παντα φιλικα και χωρις διαμαχες.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα δεν ειναι 250 αλογα το cupra του wise υβριδια τα cupra παιζουν στα 260 αρα δεν μπορει να ειναι 250 του wise αλλα για 235 ναι σιγουρα θα ειναι! αν μιλαμε ναι για 300 αλογα golf τοτε παλι ναι το πιστευω οτι θα ειναι μπροστα to golf!!! αλλα αν μιλαμε για ενα golf manual με 260 αλογα αδυνατο να πιστεψω οτι μπορει να περασει πρωτο σταδιο cupra! ειναι η αποψη μου παντα φιλικα και χωρις διαμαχες.

Συγνώμη φίλε αλλά τα υβρίδια ποιος είπε πως παίζουν στα 260;

Όσο θες παίζουν ακόμα και 300 απλά στα dsg περιορίζεις λόγω ροπής!

Με ένα καλό πρόγραμμα και σταθερή ροπή θα βγάλει και 270-280 (όχι στο Φωτηνέλη φυσικά)!

Link to comment
Share on other sites

offtopic τελιως: Wise αν δεν κανω λαθος ειχες πατησει με ενα 20Vt ( του Kaloburn )και ησουν πισω. Ποση διαφορα πιστευεις θα εχει το Golf το 6αρι με δαυτο? (sorry παντως αν σε μπερδευω και δεν εισαι συ που εκανες το πατημα)

Αυτό είπα απο τις πρώτες σελίδες,να δούμε πάτημα Kaloburn....

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είπα απο τις πρώτες σελίδες,να δούμε πάτημα Kaloburn....

Δεν εχει νοημα να πατησει με το golf γιατι το καθε αποτελεσμα ειναι αβαβα..Δηλαδη ποτε δεν ειναι σωστη η διαφορα ειτε γιατι αφηνει γκαζι ειτε γιατι σκαει τσοφλι!Οποτε συμπερασμα δεν θα βγει και στο τελος θα του πουνε οτι δεν παει κιολας το αμαξι του :p

Link to comment
Share on other sites

Παίδες συγνώμη αλλά χωρίς να ξέρω την ηλικία σας θα σας πω ότι κάνετε σαν 18χρόνα που αγοράσανε ένα σχετικά γρήγορο αυτοκίνητο και νομίζουν ότι μπορούν να γαμήσουν όλο τον κόσμο(sorry για την έκφραση).Κάποτε ήμουν και εγώ στη θέση σας και έκανα ακριβώς τις ίδιες παλαβομάρες με ένα clio.Όχι να αλλάξω σασμάν,όχι κιβώτιο,όχι συμπλέκτη,όχι κορωνοπηνίο κτλ κτλ κτλ.Έφτασα το 2003 να δίνω από τα 1000 ευρώ μηνιαίως του μισθού μου τα 300 με 400 σε βελτιώσεις και συνεργεία από τα προβλήματα που μου παρουσιαζόταν.Κάθισα κάποια στιγμή και υπολόγισα όλα τα χρήματα που είχα δαπανήσει για να το παίζω γρήγορος και να την ''λέω'' στα φιλαράκια μου και ανακάλυψα ότι άνετα αν ήθελα αγόραζα το S3 εκείνης της εποχής ακόμα ακόμα και το renault clio V6....Δώσατε σε μία δύσκολη εποχή περί τα 20 χιλιάρικα και ο midkin περισσότερο για να αγοράσετε 2 ομολογουμένως όμορφα και γρήγορα αυτοκίνητα.Συνεχώς αλλάζετε πράγματα στα αυτοκίνητα μειώνοντας το προσωπικό σας μπάτζετ με την σκέψη ότι θα είστε 1 ή 2 ή 3 κενά μπροστά από κάποιον άλλο.Παίζει να έχετε φτάσει συνολικά τα 30 με 35 χιλιάρικα αν συνυπολογίσουμε το κόστος της βελτίωσης και τα τυχόν προβλήματα που έχουν προκύψει από αυτή.Με αυτά τα χρήματα φίλε wise έπαιρνες το cupra R και εσύ Midkin το scirroco R....Θα μου πείτε τώρα εμάς αυτά μας άρεσαν αυτά μπορούσαμε αυτά πήραμε.Άλλωστε είμαι σίγουρος ότι και τα δίλιτρα να είχατε θα μπαίνατε στο τριπάκι της βελτίωσης και θα προσπαθούσατε να τα φτάσετε 500 άλογα.Οκ εν μέρει σας κατανοώ,αλλά μην φτάσετε στο σημείο να μαλώνετε για λαμαρίνες κενά καπό και λοιπές αηδίες ρε παιδιά.Κάντε το γούστο σας και αν μπορείτε κάποια στιγμή που θα φτιάξει η κατάσταση πηγαίντε σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο πιο δυνατό από το εργοστάσιο.

Έφτασα και εγώ κάποια στιγμή τώρα πρόσφατα να βάλω πρόγραμμα στο megane..2 μήνες το κράτησα.Ούτε μου χρειαζόντουσαν τα 300 άλογα και φυσικά το κυριότερο χαλούσα το χαρακτήρα του αμαξιού μου.Με 250 αλογα βγήκε από το εργοστάσιο και φυσικά είναι υπεραρκετά,όχι για να κάνω τον καμπόσο στις ευθείες αλλά για να το ευχαριστιέμαι σε άλλου είδους διαδρομές.Στις ευθείες όλα τα hot hatch μου κουνάνε το μαντήλι και με αφήνουν κολώνες πίσω.Είμαι σίγουρος ότι αν το ίδιο αμάξι το είχε πχ ο αδερφός μου θα προσπαθούσε να το κάνει bt και να το φτάσει 600 άλογα!!

ΥΓ...Offtopic ήθελα να σχολιάσω κάτι που είπε κάποιος χρήστης για τα ibiza και τα polo.Eίμαι και εγώ κάτοχος ενός polo gti.Σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι το χαρακτηρισμό play station.To dsg μέσα στην κίνηση με εξυπηρετεί αφάνταστα και αισθάνομαι πανευτυχής που όταν πήζει το κέντρο εγώ δεν...''ανακατεύω με την κουτάλα'' και δεν παλεύω με τον συμπλέκτη.Επίσης αισθάνομαι ασφαλής όταν σε επαρχιακή οδό βγω να προσπεράσω 2 νταλίκες και με ένα κατέβασμα από τα αυτάκια το κάνω σε σχετικά μικρό χρόνο και με γρήγορο τρόπο.Τους κοντράκηδες και τους ευθειάκηδες τους χαλάει το dsg7,σωστά γιατί οι γερμανοί δεν το έβγαλαν για κόντρες!!και επειδή έχει τραβήξει κάπως όλη αυτή η ιστορία.Κανένας κοντράκιας δεν επιδεικνύει της όποιες οδηγικές του ικανότητες σε μία ευθεία 500 μέτρων επειδή αλλάζει τις ταχύτητες σε χρόνο dt...Θέλεις να δείξεις ότι είσαι καλός οδηγός και έχεις skills πάρε το τέρας με τα 1578 άλογα και βάλτο σε μία πίστα.Εκεί θα φάνει ποιος μπορεί και ποιός είναι μόνο λόγια.Προσωπικά επειδή έφαγα τα μούτρα μου σε ηλικία 27 ετών ούτε υποστηρίζω ότι μπορώ αλλά ούτε μιλάω με κορώνες για τις οδηγικές μου ικανότητες!!

Link to comment
Share on other sites

Wise dεν σε ξέρω και ούτε θέλω να ταχθώ υπέρ ή κατά κάποιου αλλά το ότι έχεις ένα αυτοκίνητο χωρίς πίσω καθίσματα δείχνει πόσο δεν χαλάς το αμάξι σου και κατά πόσο σε νοιάζει να έχεις ένα ταπεινό 1ο στάδιο.Εγώ πάντως δεν θα έβγαζα ούτε το μπουκάλι με το νερό από μέσα...

Mα δεν με νοιαζει ουτε να εχω ενα ταπεινο πρωτο σταδιο ουτε να το χαλασω! Κατι ενδιαμεσο! :D

Σιγουρα δεν ειναι 250 αλογα το cupra του wise υβριδια τα cupra παιζουν στα 260 αρα δεν μπορει να ειναι 250 του wise αλλα για 235 ναι σιγουρα θα ειναι! αν μιλαμε ναι για 300 αλογα golf τοτε παλι ναι το πιστευω οτι θα ειναι μπροστα to golf!!! αλλα αν μιλαμε για ενα golf manual με 260 αλογα αδυνατο να πιστεψω οτι μπορει να περασει πρωτο σταδιο cupra! ειναι η αποψη μου παντα φιλικα και χωρις διαμαχες.

Ανεστη... τα εχουμε πει πολλες φορες εμεις.... Η ιστορια με το οτι ο WiSe ειναι υβριδιο εχει μπαγιατεψει προ πολλου! ;)

Παίδες συγνώμη αλλά χωρίς να ξέρω την ηλικία σας θα σας πω ότι κάνετε σαν 18χρόνα που αγοράσανε ένα σχετικά γρήγορο αυτοκίνητο και νομίζουν ότι μπορούν να γαμήσουν όλο τον κόσμο(sorry για την έκφραση).Κάποτε ήμουν και εγώ στη θέση σας και έκανα ακριβώς τις ίδιες παλαβομάρες με ένα clio.Όχι να αλλάξω σασμάν,όχι κιβώτιο,όχι συμπλέκτη,όχι κορωνοπηνίο κτλ κτλ κτλ.Έφτασα το 2003 να δίνω από τα 1000 ευρώ μηνιαίως του μισθού μου τα 300 με 400 σε βελτιώσεις και συνεργεία από τα προβλήματα που μου παρουσιαζόταν.Κάθισα κάποια στιγμή και υπολόγισα όλα τα χρήματα που είχα δαπανήσει για να το παίζω γρήγορος και να την ''λέω'' στα φιλαράκια μου και ανακάλυψα ότι άνετα αν ήθελα αγόραζα το S3 εκείνης της εποχής ακόμα ακόμα και το renault clio V6....Δώσατε σε μία δύσκολη εποχή περί τα 20 χιλιάρικα και ο midkin περισσότερο για να αγοράσετε 2 ομολογουμένως όμορφα και γρήγορα αυτοκίνητα.Συνεχώς αλλάζετε πράγματα στα αυτοκίνητα μειώνοντας το προσωπικό σας μπάτζετ με την σκέψη ότι θα είστε 1 ή 2 ή 3 κενά μπροστά από κάποιον άλλο.Παίζει να έχετε φτάσει συνολικά τα 30 με 35 χιλιάρικα αν συνυπολογίσουμε το κόστος της βελτίωσης και τα τυχόν προβλήματα που έχουν προκύψει από αυτή.Με αυτά τα χρήματα φίλε wise έπαιρνες το cupra R και εσύ Midkin το scirroco R....Θα μου πείτε τώρα εμάς αυτά μας άρεσαν αυτά μπορούσαμε αυτά πήραμε.Άλλωστε είμαι σίγουρος ότι και τα δίλιτρα να είχατε θα μπαίνατε στο τριπάκι της βελτίωσης και θα προσπαθούσατε να τα φτάσετε 500 άλογα.Οκ εν μέρει σας κατανοώ,αλλά μην φτάσετε στο σημείο να μαλώνετε για λαμαρίνες κενά καπό και λοιπές αηδίες ρε παιδιά.Κάντε το γούστο σας και αν μπορείτε κάποια στιγμή που θα φτιάξει η κατάσταση πηγαίντε σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο πιο δυνατό από το εργοστάσιο.

Έφτασα και εγώ κάποια στιγμή τώρα πρόσφατα να βάλω πρόγραμμα στο megane..2 μήνες το κράτησα.Ούτε μου χρειαζόντουσαν τα 300 άλογα και φυσικά το κυριότερο χαλούσα το χαρακτήρα του αμαξιού μου.Με 250 αλογα βγήκε από το εργοστάσιο και φυσικά είναι υπεραρκετά,όχι για να κάνω τον καμπόσο στις ευθείες αλλά για να το ευχαριστιέμαι σε άλλου είδους διαδρομές.Στις ευθείες όλα τα hot hatch μου κουνάνε το μαντήλι και με αφήνουν κολώνες πίσω.Είμαι σίγουρος ότι αν το ίδιο αμάξι το είχε πχ ο αδερφός μου θα προσπαθούσε να το κάνει bt και να το φτάσει 600 άλογα!!

ΥΓ...Offtopic ήθελα να σχολιάσω κάτι που είπε κάποιος χρήστης για τα ibiza και τα polo.Eίμαι και εγώ κάτοχος ενός polo gti.Σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι το χαρακτηρισμό play station.To dsg μέσα στην κίνηση με εξυπηρετεί αφάνταστα και αισθάνομαι πανευτυχής που όταν πήζει το κέντρο εγώ δεν...''ανακατεύω με την κουτάλα'' και δεν παλεύω με τον συμπλέκτη.Επίσης αισθάνομαι ασφαλής όταν σε επαρχιακή οδό βγω να προσπεράσω 2 νταλίκες και με ένα κατέβασμα από τα αυτάκια το κάνω σε σχετικά μικρό χρόνο και με γρήγορο τρόπο.Τους κοντράκηδες και τους ευθειάκηδες τους χαλάει το dsg7,σωστά γιατί οι γερμανοί δεν το έβγαλαν για κόντρες!!και επειδή έχει τραβήξει κάπως όλη αυτή η ιστορία.Κανένας κοντράκιας δεν επιδεικνύει της όποιες οδηγικές του ικανότητες σε μία ευθεία 500 μέτρων επειδή αλλάζει τις ταχύτητες σε χρόνο dt...Θέλεις να δείξεις ότι είσαι καλός οδηγός και έχεις skills πάρε το τέρας με τα 1578 άλογα και βάλτο σε μία πίστα.Εκεί θα φάνει ποιος μπορεί και ποιός είναι μόνο λόγια.Προσωπικά επειδή έφαγα τα μούτρα μου σε ηλικία 27 ετών ούτε υποστηρίζω ότι μπορώ αλλά ούτε μιλάω με κορώνες για τις οδηγικές μου ικανότητες!!

Τα ειπες ολα μονος σου! Το tuning ειναι πρεζα... καλως ή κακως! Εγω το ειχα το μικροβιο πολλα χρονια απλα καποια στιγμη βγηκε στην επιφανεια και ειμαι πλεον στο τριτο αυτοκινητο που βελτιωνω....

Και γω στροφακιας ειμουν-ειμαι λογο και της περιοχης που μενω η οποια εχει φοβερες "πιστες"..... πλεον το ιμπιζα για να στριψει πρεπει να γινει με μισο γκαζι γιατι οι μπαριερες ειναι ετοιμες για αγκαλιες!!!! ...εκτος απο την ευθεια φαναρια λαγονησιου-φαναρια σαρωνιδας που εκει μπορεις να τρεξεις στο στυλ "pedal to the metal" ακομα και με πιο γρηγορα απο το δικο μου...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε wise γνωρίζω πολύ καλά πως πάει το ibiza βελτιωμένο μιας και το έχει ο αδερφός μου και το οδηγάω πάρα πολλές φορές.Βέβαια αυτό είναι ένα frάκι στα 230hp περίπου.Όταν πριν κανένα μήνα το πήρα και έδωσα απότομα γκάζι σε μία στροφή έχασα τα μούτρα και κόντεψα να βγω εκτός δρόμου,χώρια που τα φρένα είναι ανεπαρκέστατα και για αυτό μαλώνω συνεχώς με τον μικρό και τον έχω πρήξει να βάλει από s3 το παλιό ή να πάρει τα tarox...Όσο για το tuning,τώρα του ηρθε να προχωρήσει σε υβρίδιο.Ούτε dsg σκέφτεται ούτε πιστονάκια ούτε μπιέλες ούτε το καημένο το αξονάκι της k03 φυσικά όσο και να μιλάς δεν ακούει.Οπότε καλό είναι να πάθει να πληρώσει και ελπίζω να μάθει

Link to comment
Share on other sites

Φιλε wise μια τα λες έτσι μία αλλιως...

-Εγω ενα απλο ''α'σταδιο είμαι'' αλλα εχεις ξηλωσει τα καθισματα,ρεζερβες,ηχεια... και μετα κοροιδευεις τον midkin επειδη τα ξηλωσε κ αυτος, ε!φαντζομαι δεν ειναι χαζος που θελει να παίξετε δίκαια!

-Τρελενεσαι που έχασες σε μια ευθεια,την οποια εχεις μελετησει, μετρα-εσωτερικη κτλ κτλ αλλα κατα τα άλλα είσαι στροφάκιας!

-Εχεις το επιθετο king απο οτι καταλαβα, κ μόνο αστειο μου φαινετε king με 1,4 αμαξι μαλλον δε γίνετε δλδ αν είχες lambo απτην underground racing τί θα δήλωνες? Κ αφου θελεις να ξηλωσεις πραγματα μήπως θα ήταν προτιμότερο να κατεβεις σε...

ξηλωμενα όλα,με κολλα κάτω,κ κυριως σε ενα ασφαλες περιβαλλον να κάνεις το κεφι σου?!

Στα γραφω τελείως φιλικα,με καμια δόση ειρωνίας!!! Σε πέρασε ένα αμαξι με ίδιο μοτερ,χωρις dsg, κ λιγοτερα άλογα... είναι τόσο δύσκολο να πεις ένα 'μπραβο καλοταξιδο' να παραδεχτεις οτι είναι καλυτερα βελτιωμένο και να σταματήσετε να προσπαθητε να τετραγωνίσετε τον κύκλο!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να είσαι υβρίδιο για να φτάσεις τα 250 που εχει φτάσει ο Wise .. με ενα πρόγραμμα stage 2 και με προσεγμένα περιφεριακά φτάνεις ανετα στα 240-250 αλογα με την μαμα τουρμπίνα .

Το Cupra με την Υβριδική απο την Θεσαλλονική πρέπει να ειναι του GRDude ε? και πάλι ειναι υβρίδιο αλλά λίγα άλογα λογικά λόγω DSG αν και κάτι είχα ακουσει οτι φοράει τους δίσκους της INA στο DSG(μαλλον ποτέ δεν θα βγουν στο εμπόριο!)

Και σιγά μην ειναι το Golf 320 αλογα και DSG εκτός και αν μιλάμε για 2λιτρο !.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη φίλε αλλά τα υβρίδια ποιος είπε πως παίζουν στα 260;

Όσο θες παίζουν ακόμα και 300 απλά στα dsg περιορίζεις λόγω ροπής!

Με ένα καλό πρόγραμμα και σταθερή ροπή θα βγάλει και 270-280 (όχι στο Φωτηνέλη φυσικά)!

Νικο φιλε μου πανω απο 260 cupra με υβριδιο δεν μπορει να παει λογο dsg εννοειτε λογο ροπης πολυ απλα ρωτα και τον κριτωνα εχουν περιοριστη ροπης και μπαινει συνεχεια safe to dsg αυτε αλογα μπορουν να ανεβουν πανω απο τα αλογα που αναφερω αυτος το προγραματισε αυτο το cupra 260 me 265 ps στην καλυτερη απο αλογα...ασχετα με την ροπη που προφανως θα ειναι λιγη...

Δευτερον wise φιλε μου αν ηταν υβριδιο το Cupra σου να εισαι σιγουρος δεν θα σε εβλεπαν καν!!!!

Υ.Γ. το golf απο το βιντεο που αναβασα ειναι το διλιτρο και ειναι κ04!!!

Επισης το παιδι ναι ειναι ο grdude...

Edited by anestis cupra
Link to comment
Share on other sites

Φιλε wise μια τα λες έτσι μία αλλιως...

-Εγω ενα απλο ''α'σταδιο είμαι'' αλλα εχεις ξηλωσει τα καθισματα,ρεζερβες,ηχεια... και μετα κοροιδευεις τον midkin επειδη τα ξηλωσε κ αυτος, ε!φαντζομαι δεν ειναι χαζος που θελει να παίξετε δίκαια!

Κανεις λαθος! Δεν κοροιδευω κανεναν! Απλα επειδη εσεις κοροιδευετε εμενα γιαυτο, σας λεω οτι και ο Νικος τα ξηλωσε! Φαγωθηκατε με τα ηχεια... κανενα ηχειο δε ξηλωσα... το subwoofer εννοουν που οπως εχω ξαναπει το ειχα πανω μιας και κατεβηκα για δοκιμη και οχι για κοντρα και βαριομουν να το βγαλω, αλλο μετα που γυρισε αλλιως η φαση.....

-Τρελενεσαι που έχασες σε μια ευθεια,την οποια εχεις μελετησει, μετρα-εσωτερικη κτλ κτλ αλλα κατα τα άλλα είσαι στροφάκιας!

Ξαναλεω... δεν τρελενομαι που εχασα! Εχω ξαναχασει! Απλα αναλωνομαι να απανταω σε μ@λακιες!

-Εχεις το επιθετο king απο οτι καταλαβα, κ μόνο αστειο μου φαινετε king με 1,4 αμαξι μαλλον δε γίνετε δλδ αν είχες lambo απτην underground racing τί θα δήλωνες?

Δεν το εβγαλα εγω αλλα αυτοι: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/464882_335130159882336_1953393631_o.jpg

Ποτε δε το ασπαστικα και οσοι το χρησιμοποιουν το λενε μονο για να ειρωνευτουν... Μεταξυ μας ομως... ποτε Ibiza cupra δεν με εχει περασει...

Κ αφου θελεις να ξηλωσεις πραγματα μήπως θα ήταν προτιμότερο να κατεβεις σε...

ξηλωμενα όλα,με κολλα κάτω,κ κυριως σε ενα ασφαλες περιβαλλον να κάνεις το κεφι σου?!

Φυσικα... στο επομενο θα ειμαι μεσα γιατι θελω να σπασω το 13,5 που εχει βγαλει καποιο πρωτοσταδιατο 1,4tsi. Οποτε θα δουμε τι μπορει να κανει το μπρικι μου....

Στα γραφω τελείως φιλικα,με καμια δόση ειρωνίας!!! Σε πέρασε ένα αμαξι με ίδιο μοτερ,χωρις dsg, κ λιγοτερα άλογα... είναι τόσο δύσκολο να πεις ένα 'μπραβο καλοταξιδο' να παραδεχτεις οτι είναι καλυτερα βελτιωμένο και να σταματήσετε να προσπαθητε να τετραγωνίσετε τον κύκλο!!!

Το ειπα φιλε μου... φυσικα και το ειπα! Απλα ο κομπλεξισμος καποιων να τα μπουρδουκλωνει ολα μας εφτασε σε αυτο το σημειο να απανταμε σε μ@λακιες!

Φίλε wise γνωρίζω πολύ καλά πως πάει το ibiza βελτιωμένο μιας και το έχει ο αδερφός μου και το οδηγάω πάρα πολλές φορές.Βέβαια αυτό είναι ένα frάκι στα 230hp περίπου.Όταν πριν κανένα μήνα το πήρα και έδωσα απότομα γκάζι σε μία στροφή έχασα τα μούτρα και κόντεψα να βγω εκτός δρόμου,χώρια που τα φρένα είναι ανεπαρκέστατα και για αυτό μαλώνω συνεχώς με τον μικρό και τον έχω πρήξει να βάλει από s3 το παλιό ή να πάρει τα tarox...Όσο για το tuning,τώρα του ηρθε να προχωρήσει σε υβρίδιο.Ούτε dsg σκέφτεται ούτε πιστονάκια ούτε μπιέλες ούτε το καημένο το αξονάκι της k03 φυσικά όσο και να μιλάς δεν ακούει.Οπότε καλό είναι να πάθει να πληρώσει και ελπίζω να μάθει

Μιλησες για ενα θεμα που ποναει.... τα φρενα! Σε πληροφορω οτι επειδη το πιεζω και στροφες τα S3 ειναι και αυτα ανεπαρκεστατα μιας και μπορει να δαγκωνουν μεγαλυτερη δισκοπλακα αλλα η δαγκανα με αυτη που εχουν τα 288 ειναι ιδια...... οποτε και τα s3 που φορεσα τα γεμισα φαραγγια του grand canyon!

Γιαυτο πηγα σε 330 4πιστονη brembo με πιστονια μεγαλυτερα απο την κλασσικη (38-42) που και αυτη μπλεδιαζει βεβαια αλλα καμια σχεση!!! Αυτη τη βδομαδα αλλαζω και τα πισω και παω σε 288... οποτε απο θεμα φρενου θα ειναι κατι παραπανω απο υπερβολικο το αυτοκινητο!!! Αλλα το θελω ετσι γιατι στις κοντρες τα φρενα απο τα 200-240 που σταματαμε θελω να ειναι κατι παραπανω απο αγκυρες.

Link to comment
Share on other sites

Eπισης ενα ακομα μπραβο και στα δυο παιδια για τα αυτοκινητα τους...

Υ.Γ. wise κρατηθηκες πολυ καλα απεναντι στο δυνατοτερο sirroco! οριακα θα ελεγα κοπιο...

Στο περιπου ποσα μετρα πατησατε???

Link to comment
Share on other sites

o πισω που τραβαει με την καμερα φορτωνει καλυτερα απ τους μπροστινους... :cool:

Λογικο μου φαινετε γιατι πολυ απλα κλεβει αερα απο τους μπροστινους και ισως σε φασεις φασεις να ειναι και πατα ασε....

το αυτοκινητο που τραβαει καμερα ειναι και αυτο επισης ενα ibiza dsg fr stage 2

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο πίσω τρώει και από wise και από blackman απλά στα 180-200 είναι από πίσω τους γλυτώνοντας την τρομερή αντίσταση του αέρα! Μην ψαρώνετε! ;)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο πίσω τρώει και από wise και από blackman απλά στα 180-200 είναι από πίσω τους γλυτώνοντας την τρομερή αντίσταση του αέρα! Μην ψαρώνετε! ;)

Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου Νικο! Τωρα για το αν τρωει η ποσο τρωει πολυ απλα δεν το ξερουμε...γιατι και αυτο unitronic ειναι πλεον stage 2 σαν του wise αλλα το κλεψιμο του αερα ειναι στα συν για τον πισω!!!

Και επισης χωρις να θελω να υποστηριξω τον wise ο τιτλος πρεπει να αλλαξει!!! Πρεπει να γινει ολοι εναντιον wise :give_rose:

Edited by anestis cupra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.