XIONOULIS Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΚΑΝΤΑ αφου τους εστειλα τις δυναμομετρησεις και το σκεφτηκανε τα τσακαλια εκει στην αμερικη μου απαντησανε με αυτο From the dyno results it seems like your engine is creating negative horsepower in the higher end of the RPM range. We have seen this before when the ignition timing was too advanced. We would suggest to retard the ignition timing by maybe 1 degree and play with the Air/Fuel ratio to see maximum gains from the Plasma Direct coils.Please let us know if this helps. If you need more help with this, please contact our engineering department at support@plasmaprojects.com αλλα εμενα ο κριτωνας δεν μου ειπε κατι τετοιο και ουτε καταλαβα οτι εχουμε αλλα περιθωρια με τα μπεκ πηγαμε στα 145 bar πιεση....τι θα πρεπει να κανουμε και πως βλεπουμε αν ισχυουν αυτα που προτεινουν??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 αντε γεια....επειδη το ποσταρισα και στο audi club ενα παληκαρι μου ειπε αυτα και δεν καταλαβα παλι τι εννοουν Τι μπουζί χρησιμοποιείς και με τι διάκενο? Πιο είναι το stock σου διάκενο?Είχες πρόβλημα με misfires και χρειάστηκε να κατάβασης το διάκενο (όπως κάνουμε στα 1.8τ 20v)?Έχεις περάσει το καινούργιο dwell των νέων σου coils ή άφησες το ΟΕΜ?Το τι σε ενδιαφέρει σε τέτοιου είδους μετατροπές είναι η μετάδοση του flame front που εκτός απο την ολη σχεδίαση του θαλάμου καύσης, ρολο παίζουν θερμοκρασία,πίεση (δυναμική),afr, μεγάλο ρόλο παίζει παίζει ο τύπος του spark. Αυτό δίνει ότι είναι να δώσει σε άλογα.Όσο αναφορά την απάντηση τους ,δεν βλέπω να έχει καμιά σχέση με dwells και coils άλλα με την πίεση την καθεαυτή στο κύλινδρο και για να τουναριστει αυτή θες cylinder pressure monitoring system, για να βρεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted December 7, 2017 Report Share Posted December 7, 2017 Για να μην ανοίγω νέο θέμα : Πόσο πάνε οι δυναμομετρήσεις ρε παιδιά, γιατί μου είπαν 70€ (επαρχία σε μεγάλη πόλη) και περιμένα max 40-50; Αθήνα ξέρουμε κάποιον καλό με αξιόπιστο μηχάνημα; Επίσης, η διαδικασία έχει 1 πάτημα ή περισσότερα και παίρνει το μέσο όρο; Θενξ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted December 7, 2017 Report Share Posted December 7, 2017 40-50 Maha Τσακανίκας και Dyno Dynamics Μαραβέλιας, αυστηρότερο το 2ο αλλά πατάει καλύτερα το αμάξι και υπάρχει κλιματισμός για το καλοκαίρι. Στο 1ο δεν πατάει τόσο καλά με αποτέλεσμα να σπινάρει και να χρειάζεται προσπάθεια, οπότε στο μεταξύ είναι συχνό το φαινόμενο να ζεσταίνεται το κούλερ και να έχουμε αυξημένη εισερχόμενη θερμοκρασία, της τάξης των 15-20 πάνω από όσο θα είχες έξω στο δρόμο, ενώ τα πράγματα γίνονται χειρότερα αν έχει ζεσταθεί και ο χώρος. Έχω παρατηρήσει καλύτερα αποτελέσματα αν είσαι το πρώτο πάτημα της ημέρας καθώς τουλάχιστον γλυτώνεις τη ζέστη που πιάνει στον χώρο του δυναμόμετρου. Σε κάθε περίπτωση το δυναμόμετρο κάνει διόρθωση, αλλά πάντα χάνεις στο τέλος. Το 2ο με χαλάει που είναι τόσο αυστηρό, 10 άλογα κάτω με είχε δείξει. Στην τιμή και για τα δύο συμπεριλαμβάνονται δύο πατήματα, δεν υπάρχει μέσος όρος κάθε πάτημα έχει ξεχωριστά αποτελέσματα και μπορείς να πάρεις και τα δύο μαζί σου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted December 9, 2017 Report Share Posted December 9, 2017 On 3/11/2012 at 6:11 ΜΜ, Billgr4 said: Ειστε λαθος και οι δυο οσον αφορα την ταχυτητα που πρεπει να εχουμε την ωρα που μετραει το δυναμομετρο... Το σωστο, που πολλοι δεν ξερουν και απλα βαζουν την προτελευταια ταχυτητα, ειναι η σχεση που εχεις εκεινη την ωρα να ειναι κοντα στο 1:1.. Πολυ σωστος..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted September 8, 2020 Report Share Posted September 8, 2020 Ενα ενδιαφέρον άρθρο για το tsi 122hp και το πόσο άλογα βγάζει https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/posa-aloga-vgazei-to-vw-golf-mk6-1-4-tsi-122-ps 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...