Jump to content
pit696

Golf 7 σε 2 χρόνια?

Recommended Posts

ενταξει μας επισες το 5 ειναι το καλυτερο.δεν εχει προβληματα τιποτα.μονο το 6 εχει ολο προβληματα ,μαπα εσωτερικο.τεσπα ας μην χαλαμε αλλο το θεμα

κανεις εσφαλμενη γενικευση εγω ποτε δνε ειπα αυτο ειπα απλα οτι ειναι ενα καλα πλασαρισμενο αλαγμενο σε σημεια 5αρη τωρα ο καθενας καταλαβαινει!
Link to comment
Share on other sites

Playmaker οκ ...ειναι κοινο μυστικο στο φορουμ οτι πινεις συχνα πυκνα καφε με τον sa shilva αλλα οκ μην αποκαλειπτεις απορρητα μυστικα της vw.

Επισης τι ποιο αξιοπιστο απο τις γνωμες ιδιοκτητων που ειχαν πριν το 5 και τωρα το 6 η και τα 2 μαζι ...και επειδη ξερω μαζι με εμενα αλλους 3 ...η γνωμη σου ειναι εντελως φανατισμενη, και κινειται στα πλαισια της προπαγανδας. Το 6 ναι φυσικα κινειται στο ιδιο πλαισιο με το 5 αλλα...εχει βελτιωμενα πολλα μερη του τα οποια προσθεσαν ανεση-αμεσοτητα αλλα και λιγο καλυτερη αξιοπιστια (n75/n249,σασμαν-συγχρονιζε,Δισκο πλατο-ρουλεμαν συμπλεκτη)....και ενα σωρο αλλες μικρες αλλαγες και βελτιωσεις...απο τα καθισματα το υλικο τους μεχρι την συμπερηφορα του esp συνολικα αλλα και των φρενων . Και σου ειπα εχω μετρο συγκρισης το 5(140)και το 6(160) περιπου στα ιδια χιλιομετρα .Με την λογικη σου ποτε δεν θα βγει νεο Golf γιατι παντα θα εχει κληρονομια πολλα μα παρα πολλα ανταλλακτικα απο το προηγουμενο. Η εξελιξη στα αυτοκινητα γινεται σταδιακα και μετα απο καποιες πολλες η λιγες αλλαγες η εταιρια το βαφτιζει νεο μοντελο ...

Link to comment
Share on other sites

Playmaker οκ ...ειναι κοινο μυστικο στο φορουμ οτι πινεις συχνα πυκνα καφε με τον sa shilva αλλα οκ μην αποκαλειπτεις απορρητα μυστικα της vw.

Επισης τι ποιο αξιοπιστο απο τις γνωμες ιδιοκτητων που ειχαν πριν το 5 και τωρα το 6 η και τα 2 μαζι ...και επειδη ξερω μαζι με εμενα αλλους 3 ...η γνωμη σου ειναι εντελως φανατισμενη, και κινειται στα πλαισια της προπαγανδας. Το 6 ναι φυσικα κινειται στο ιδιο πλαισιο με το 5 αλλα...εχει βελτιωμενα πολλα μερη του τα οποια προσθεσαν ανεση-αμεσοτητα αλλα και λιγο καλυτερη αξιοπιστια (n75/n249,σασμαν-συγχρονιζε,Δισκο πλατο-ρουλεμαν συμπλεκτη)....και ενα σωρο αλλες μικρες αλλαγες και βελτιωσεις...απο τα καθισματα το υλικο τους μεχρι την συμπερηφορα του esp συνολικα αλλα και των φρενων . Και σου ειπα εχω μετρο συγκρισης το 5(140)και το 6(160) περιπου στα ιδια χιλιομετρα .Με την λογικη σου ποτε δεν θα βγει νεο Golf γιατι παντα θα εχει κληρονομια πολλα μα παρα πολλα ανταλλακτικα απο το προηγουμενο. Η εξελιξη στα αυτοκινητα γινεται σταδιακα και μετα απο καποιες πολλες η λιγες αλλαγες η εταιρια το βαφτιζει νεο μοντελο ...

εγω εχω και τα 2!επισης λες αυτο που ειπα βελτιωμενο σε σημεια οχι νεο μοντελο μην προσπαθειτε να αποδειξετε το αδυνατο!οσο για τα προβληματα σου τα θυμαμαι πολυ καλα!και δεν ειναι 1 και 2.πινω μενα φιλο του... Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa με φωναξε κανεις??χαχαχαχαχ...λοιπον το οτι το 6αρι εχει το ιδιο πλαισιο και το 80% τον εξαρτηματον του απο το 5αρι δεν το κανει ακριβος ιδιο...ιδιο σε σουλουπη παραθυρα μισο εσωτερικο ναι..απο εκει και περα ομως ειναι βελτιωμενο σε πολους τομεις οπως η ηχομονωση η ηφη των πλαστικων στο ανω μερος του ταμπλο μιας και κατω ειναι ιδια,σε esp,επισεις τα μοτερ που φορανε ειναι βελτιωμενα...αυτο το καθιστα αν οχι νεο μοντελο βελτιωμενη ανανεωση του 5αριου το λιγοτερο..ομως υπαρχουν και αρνητικα οπως η περικοπες λογο κοστους φωναζουν απο μακρια οπου βλεπεις το 5αρι gti να εχει πλαινα σποιλερ το 6αρι εχει μια γραμη,τα πλαινα προστατευτικα λαμπουν δια τοις απουσιας τους, πλαστικα καληματα μπαταριας ποιοτιτα μοκετας εσωτερικου κλπ που δεν ειναι εμφανη...η γνωμη μου ειναι πως αυτηντην στιγμη οτι πιο νεο υπαρχει σε golf ειναι το 6 απο εκει και περα οτι και να λεμε γινομαστε γραφικοι.οταν βγει το 7αρι τοτε θα ειναι αυτο...Ομως υπαρχουν κατι τυποι σαν εμενα...που ενω εδωσα το 5αρι gti η καρδια μου ειναι παλι εκει...εχω χρηματα για να παρω ενα μεταχειρο 6αρι αλλα δεν το παιρνω η υποκειμενικη μου αποψη ειναι οτι το 5αρι ειναι πιο αλητια..στα ματια μου...ειναι αδιαπραγματευτο οτι το 6αρι gti ειναι καλυτερο απο το 5αρι..αλλα δεν μου αρκει εγω μετα το 2αρι το 5αρι λατρεψα και λατρευω αλλα οπως ειπα η γνωμη μου ειναι αυτη και δεν παρακεινω κανεναν.αν καποιος μου ελεγε εχω λεφτα και θελω να αγορασω golf θα του ελεγα παρε το 6...σε μενα ομως λεω παρε παλι το 5...γι αυτο μεινετε συντονισμενοι..σε λιγο καιρο επιστρεφω παλι με 5αρι gti και μαλιστα εχω αγριες διαθεσεις στο tuning οπως ημουν πριν χρονια με το πρωτο μου 5αρι gti...

γαμωτο δεν θα μαλωνω και με τον playmaker γιατι αυτο που βρηκα σε αριστη πραγματικα κατασταση δυστυχος δεν εχει dsg!!δεν πειραζει εγω παλι θα στην λεω ρε φιλε....χαχαχαχαχαχαα

Link to comment
Share on other sites

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa με φωναξε κανεις??χαχαχαχαχ...λοιπον το οτι το 6αρι εχει το ιδιο πλαισιο και το 80% τον εξαρτηματον του απο το 5αρι δεν το κανει ακριβος ιδιο...ιδιο σε σουλουπη παραθυρα μισο εσωτερικο ναι..απο εκει και περα ομως ειναι βελτιωμενο σε πολους τομεις οπως η ηχομονωση η ηφη των πλαστικων στο ανω μερος του ταμπλο μιας και κατω ειναι ιδια,σε esp,επισεις τα μοτερ που φορανε ειναι βελτιωμενα...αυτο το καθιστα αν οχι νεο μοντελο βελτιωμενη ανανεωση του 5αριου το λιγοτερο..ομως υπαρχουν και αρνητικα οπως η περικοπες λογο κοστους φωναζουν απο μακρια οπου βλεπεις το 5αρι gti να εχει πλαινα σποιλερ το 6αρι εχει μια γραμη,τα πλαινα προστατευτικα λαμπουν δια τοις απουσιας τους, πλαστικα καληματα μπαταριας ποιοτιτα μοκετας εσωτερικου κλπ που δεν ειναι εμφανη...η γνωμη μου ειναι πως αυτηντην στιγμη οτι πιο νεο υπαρχει σε golf ειναι το 6 απο εκει και περα οτι και να λεμε γινομαστε γραφικοι.οταν βγει το 7αρι τοτε θα ειναι αυτο...Ομως υπαρχουν κατι τυποι σαν εμενα...που ενω εδωσα το 5αρι gti η καρδια μου ειναι παλι εκει...εχω χρηματα για να παρω ενα μεταχειρο 6αρι αλλα δεν το παιρνω η υποκειμενικη μου αποψη ειναι οτι το 5αρι ειναι πιο αλητια..στα ματια μου...ειναι αδιαπραγματευτο οτι το 6αρι gti ειναι καλυτερο απο το 5αρι..αλλα δεν μου αρκει εγω μετα το 2αρι το 5αρι λατρεψα και λατρευω αλλα οπως ειπα η γνωμη μου ειναι αυτη και δεν παρακεινω κανεναν.αν καποιος μου ελεγε εχω λεφτα και θελω να αγορασω golf θα του ελεγα παρε το 6...σε μενα ομως λεω παρε παλι το 5...γι αυτο μεινετε συντονισμενοι..σε λιγο καιρο επιστρεφω παλι με 5αρι gti και μαλιστα εχω αγριες διαθεσεις στο tuning οπως ημουν πριν χρονια με το πρωτο μου 5αρι gti...

γαμωτο δεν θα μαλωνω και με τον playmaker γιατι αυτο που βρηκα σε αριστη πραγματικα κατασταση δυστυχος δεν εχει dsg!!δεν πειραζει εγω παλι θα στην λεω ρε φιλε....χαχαχαχαχαχαα

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΝΕΣΤΗ!ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕς ΓΙΑ ΤΟ 6ΑΡΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ ΜΟΤΝΕΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΕΣΑΝ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ.ποτε δεν ειπα τη λεξη πιο καλο κτλ.ανεστη....επιτελους σε θα εισαι σπορ χωρις περιορισμους!5θυρο?αχαχαχ με το καλο φιλε.... Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

το 5 αρι ειναι το καλυτερο golf που βγηκε ποτε!ποιος το πε αυτο?το golf 2 ηταν πολυ πιο καλο απο το 3 px..... το 6αρι ειναι απλα φθηνιαρικο για να βγαλει η vw τα παραπανω λευτα για το 5 μου το πε φιλος μου απο γερμανι που δουλευει στο σχεδιαστικο τμημα ειτε σου αρεσει ειτε οχι τελος

Φιλε μου, ελπιζω να μην πειραζει το φιλε μου, παρακολουθω εδω και παρα πολυ καιρο τις ερειστηκες σου αποψης για το 6αρι....απο την στιγμη που λεσ οτι ειναι ιδιο με το 5αρι και το κραζεις εγω καταλαβαινω οτι δεν σου ερεσει το αμαξι σου....απο την αλλη μιλας για ενα facelift....εγω ετσι αποκαλω το tsi με το tsi gt sport και το highline με το r-line....καθε τι νεο σιγουρα ειναι καλυτερο απο το προηγουμενο....θες να αναφερθουμε στο εσωτερικο και τον δυο αυτοκινητων??? δεν το νομιζω....εξωτερικα λες οτι το 6 ειναι χαλια!!! αποκλειω το να πιστευεις οτι το golf gt ειναι πιο εμφανισιμο απο το golf vi r-line διοτι για να εχεις golf συνεπαγεται οτι εχεισ γουστο και δεν θα ελεγες κατι τετοιο....να μιλησουμε για διορθωσεις σε παλια μηχανικα προβληματα του 5 που εχουν εξαφανιστει στο μεγιστο στο 6 τωρα που κυκλοφορουν και 6αρια με πολλα χιλιομετρα??? "ειναι ιδια τα μοτερ" ...τοτε γτ εκφραζεις αποριες και ενθουσιαζεσαι για αυτο??? http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50497 εγω παντος δεν θα το εβαζα το καπακι γιατι το 6αρι εχει φτηνιαρικα μεταλλα...σαν τα μοτερ τα Lifan....

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα ποτε για καλο και κακο ειπα οτι δεν ειναι καινουργιο μοντελο!σαυτους που τσιμπησαν μιλησα ερειστικα γιατι διασκεδαζω να βλεπω τα κομπλεξ καποιον.ειπα απλα ομως οτι μιλαμε για ιδιο αμαξι ιδιο κινητηρα και πλαισιο σημαινει ιδιο αμαξι!καλα τα λες κατα τα αλλα εκτος απο την εμφανιση που ναι ειναι πολυ πιο ωραιο το gt δικια μου αποψη παντα!καινουργιο αμαξι δεν ειναι απλα βελτιωσεις σε ανταλλακτικα.και αφου ειναι βελτιωμενο και καλυτερο γιατι κολατε στο αν ειναι νεο και σας πειραζει τοσο?ανανεωμενο ναι νεο μοντελο δεν ειναι....

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι αρκετα απλα. Το 5αρι ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο (με τους tsi), το 6αρι ειναι καλυτερο, σαν αυτοκινητο. Σαν εμφανιση (το θεμα ειναι εν μερη υποκειμενικο υπαρχει ομως και η αισθητικη αποψη της πλειοψηφιας) το 5 ειναι πιο ομορφο εξωτερικα ενω το 6 ειναι πιο ομορφο εσωτερικα.

Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι αρκετα απλα. Το 5αρι ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο (με τους tsi), το 6αρι ειναι καλυτερο, σαν αυτοκινητο. Σαν εμφανιση (το θεμα ειναι εν μερη υποκειμενικο υπαρχει ομως και η αισθητικη αποψη της πλειοψηφιας) το 5 ειναι πιο ομορφο εξωτερικα ενω το 6 ειναι πιο ομορφο εσωτερικα.

OXI διαφωνω...τα πραγματα ειναι οντως απλα και το προβλημα ειναι στατιστικο επιπεδου δημοτικου...επειδη οι περισσοτεροι στο κλαμπ εχουν το 5 αρι( λογο παλαιοτερου) μοντελου γινεται πλειοψηφια....αν κανω λαθος σε αυτο ασ με διορθωσει καποιος....

εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το 5αρι...πηρα το 6 μονο και μονο επιδη επεσα πανω στην αλλαγη του μοντελου...αν ηταν να παρω τωρα θα περιμενα το 7 και παει λεγοντας...

Link to comment
Share on other sites

ειχα το GTI II το οποιο εκεινες τις εποχες και μεχρι και που το πουλησα το 97, ηταν πολυ καλο αμαξι και ενα απο τα λιγα γνησια GTI II που κυκλοφορουσαν στην χωρα μας. στη συνεχεια το 3αρι και το 4αρι δεν αρεσαν και δεν πουλησαν. ηρθε το 5αρι το οποιο ηταν τελειο και πουλησε τρελα. το 6αρι ειναι ενα face lifting ουσιαστικα του 5 αλλα και τι παραπανω περιμεναμε; ενα αμαξι πολυ καλο δυσκολα να βελτιωθει πολυ περισσοτερο. το ποιο ειναι ομορφοτερο ειναι θεμα γουστου. το μεγαλυτερο ελαττωμα του ειναι οτι δεν κρατησαν την μασκα που στο 5αρι σε εκανε να καταλαβαινεις ενα GTI απο μακρια. το 6αρι εξωτερικα μοιαζει πολυ με το απλο το GOLF και εκει εχασε ποντους. αν ειχα να επιλεξω αναμεσα στα δυο, θα επερνα παλι το 5αρι. εμενα μου αρεσει περισσοτερο. το 6αρι μπορει να κερδιζει σε καποια επιμερους θεματα αλλα δεν εχει την τρελη διαφορα που ειχε πχ το 4 με το 5. το 7αρι σιγουρα περιμενω να με συγκηνισει και ισως με κανει να αλλαξω το 5αρι και να παρω ενα καινουργιο 7αρι.

το να μαλωνουμε αυτοι που εχουμε 5αρι με αυτους που εχουν 6αρι δεν λεει. ο καθενας εχει την αποψη του και επιτελους ας την σεβαστουμε.

Link to comment
Share on other sites

ειχα το GTI II το οποιο εκεινες τις εποχες και μεχρι και που το πουλησα το 97, ηταν πολυ καλο αμαξι και ενα απο τα λιγα γνησια GTI II που κυκλοφορουσαν στην χωρα μας. στη συνεχεια το 3αρι και το 4αρι δεν αρεσαν και δεν πουλησαν. ηρθε το 5αρι το οποιο ηταν τελειο και πουλησε τρελα. το 6αρι ειναι ενα face lifting ουσιαστικα του 5 αλλα και τι παραπανω περιμεναμε; ενα αμαξι πολυ καλο δυσκολα να βελτιωθει πολυ περισσοτερο. το ποιο ειναι ομορφοτερο ειναι θεμα γουστου. το μεγαλυτερο ελαττωμα του ειναι οτι δεν κρατησαν την μασκα που στο 5αρι σε εκανε να καταλαβαινεις ενα GTI απο μακρια. το 6αρι εξωτερικα μοιαζει πολυ με το απλο το GOLF και εκει εχασε ποντους. αν ειχα να επιλεξω αναμεσα στα δυο, θα επερνα παλι το 5αρι. εμενα μου αρεσει περισσοτερο. το 6αρι μπορει να κερδιζει σε καποια επιμερους θεματα αλλα δεν εχει την τρελη διαφορα που ειχε πχ το 4 με το 5. το 7αρι σιγουρα περιμενω να με συγκηνισει και ισως με κανει να αλλαξω το 5αρι και να παρω ενα καινουργιο 7αρι.

το να μαλωνουμε αυτοι που εχουμε 5αρι με αυτους που εχουν 6αρι δεν λεει. ο καθενας εχει την αποψη του και επιτελους ας την σεβαστουμε.

συμφωνω σε οσα λες....αλλα να παραθεσω κατι... λες οτι το vi μοιαζει με το vi gti... εγω δεν το πιστευω αυτο διοτι...εχει μπρος-πισω διαφοερικους προφιλακτιρες...πλαινα μαρσουπιε...αεροτομη και διπλη απολυξη....ενω το v gt με το v gti εκτος απο την ζαντα που ειναι η διαφορα?

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε οσα λες....αλλα να παραθεσω κατι... λες οτι το vi μοιαζει με το vi gti... εγω δεν το πιστευω αυτο διοτι...εχει μπρος-πισω διαφοερικους προφιλακτιρες...πλαινα μαρσουπιε...αεροτομη και διπλη απολυξη....ενω το v gt με το v gti εκτος απο την ζαντα που ειναι η διαφορα?

αλλη μασκα πλαινοι μασπιεδες αλλος πισω προφυλακτηρας αλλη ζαντα αλλη αεροτομη (εξωτερικα)+τα φαναρια(μαυρο εσωτερικο).με την ελευση του gt sport τα μπροστα φαναρια γινανε ιδια

Link to comment
Share on other sites

αλλη μασκα πλαινοι μασπιεδες αλλος πισω προφυλακτηρας αλλη ζαντα αλλη αεροτομη (εξωτερικα)+τα φαναρια(μαυρο εσωτερικο).με την ελευση του gt sport τα μπροστα φαναρια γινανε ιδια

μασκα πιο κομματι εννοεις? εκει με την κοκκινη ριγα?

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε οσα λες....αλλα να παραθεσω κατι... λες οτι το vi μοιαζει με το vi gti... εγω δεν το πιστευω αυτο διοτι...εχει μπρος-πισω διαφοερικους προφιλακτιρες...πλαινα μαρσουπιε...αεροτομη και διπλη απολυξη....ενω το v gt με το v gti εκτος απο την ζαντα που ειναι η διαφορα?

αλλη μασκα πλαινοι μασπιεδες αλλος πισω προφυλακτηρας αλλη ζαντα αλλη αεροτομη (εξωτερικα)+τα φαναρια(μαυρο εσωτερικο).με την ελευση του gt sport τα μπροστα φαναρια γινανε ιδια

και ν απροσθεουμε οτ μονο τα γτι εχουν μαυρο εσωτερικο....οχι τα γτ ααα και που εισαι ξεχασα στις διαφορες βαλε και τα κυββικα μην υα ισοπεδωνουμε κιολας,αλλη πλατφορμα μηχανης το ενα και αλλη το αλλο....

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

και ν απροσθεουμε οτ μονο τα γτι εχουν μαυρο εσωτερικο....οχι τα γτ ααα και που εισαι ξεχασα στις διαφορες βαλε και τα κυββικα μην υα ισοπεδωνουμε κιολας,αλλη πλατφορμα μηχανης το ενα και αλλη το αλλο....

xaxaxaxaxa.....οπαααα...παρεξηγησηηηη....ηρεμα...δεν ισοπεδωθηκε τιποτα...τα τελευταια ποστ αναφερονται στο αν ξεχοριζουν αυτα τα δυο οταν τα δεις στο δρομο....!

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ -ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MQB

http://carscoop.blog...lf-mk7-mqb.html

http://carscoop.blogspot.com/2011/12/vw-group-initializes-new-parts-sharing.html ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ...100%

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Εγω σε ερωτηση που εκανα σε φιλο Γερμανια επειδη πηγε για service προσφατα του ειπαν οτι δεν θα καταργηθει ,θα υπαρχει και απλα θα γινουν καποιες βελτιωσεις στην διαχειρηση καυσιμου οπως και οτι θα μπει συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων που θα λεγεται active cylinder deactivation . Τωρα ...καποια sites ελεγαν οτι θα καταργηθει λογω κοστους κατασκευης ...Τι να πω ! Θα δουμε! Ολοι ελπιζουν παντως σε μια νεα εκδοση του dsg 7 η οποια θα ειναι σαν την 6 ...υγρη δηλαδη ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.