Jump to content
pit696

Golf 7 σε 2 χρόνια?

Recommended Posts

8 Δευτέρα ; Σοβαρά μιλάς ;

Μονή ένσταση στο φρενάρισμα αλλα λογικά

Ολα αυτα ειναι λιγο καλύτερα λόγω λιγότερων κιλών

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Το γνωρίζω το λινκ φίλε μου και έχω ποστάρει αρκετές φορές.

Εν κατακλείδι επειδή πολύ πρόσφατα πήρα το 7αρι και παράλληλα πολύ πρόσφατα αποχωρίστηκα το 5αρι gti dsg stage2 έχω απόλυτη γνώση και γνώμη ταυτόχρονα και για τα δύο αμάξια. Δεν θα μπω στη διαδικασία να κρίνω και να συγκρίνω τις επιδόσεις  διότι μιλάμε για διαφορετική φιλοσοφία και διαφορετικές εκδόσεις (κυβικά).

Επειδή όμως η κουνιάδα μου έχει ένα 5αρι gt sport, άρα υπάρχει μέτρο σύγκρισης, σας λέω με κάθε ειλικρίνεια ότι το 7αρι είναι τουλάχιστον 1 με 2 κλικ καλύτερο. Τώρα αν κάποιος έχει το 6αρι δεν έχει λόγο να πάει στο αντίστοιχο 7αρι καθόσον οι ουσιαστικές διαφορές είναι ελάχιστες. Βέβαια δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε ότι το μεγαλύτερο ατού στο 7αρι είναι η νέα πλατφόρμα MQB.

Πάντως και από τα δύο στρίβει και φρενάρει καλύτερα.

Τώρα ας πάμε στις gti εκδόσεις. Το 7αρι gti στην έκδοση performance διαθέτει το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό VAQ το οποίο δίνει άλλη διάσταση στο αμάξι. Να σκεφτεί κανείς μόνο ότι στη πίστα του Nurburgring είναι πιο γρήγορο κατά 8’’ από το 6αρι gti !!! άσε δε τις πολλές επιλογές ρύθμισης οδήγησης που έχει.

Τέλος για το θέμα της εξωτερικής εμφάνισης, αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό και εξαρτάται πως το βλέπει ο καθένας από εμάς. Θα συμφωνήσω με μερικούς που το θεωρούν πιο ουδέτερο σε εμφάνιση από τα δύο προηγούμενα μοντέλα αλλά θα πω επίσης ότι είναι καινούργιο πάντα στην αρχή δεν μας αρέσει είτε επειδή δεν το έχει συνηθίσει το ‘’μάτι’’ μας είτε επειδή μας αρέσει αυτό που κυκλοφορούμε και όχι ο αντικαταστάτης του.

 

Καταρχήν mk7-man οι απόψεις σου είναι σημαντικές, καθώς εφόσον είχες mk5 gti είσαι ο πλέον ακομπλεξάριστος για να μας πει εντυπώσεις για το mk7 tsi 140. Δεν σου κρύβω ότι τόσο εγώ όσο και άλλοι φαντάζομαι, όταν το 2009 παίρναμε τα 6άρια 160ps υπήρχε μία αμφιβολία για το αν ένα mk5 gti used θα ήταν καλύτερη επιλογή (έβρισκες άνετα με 20-23.000 ευρώ). Για αρκετούς από εμάς επικράτησε η λογική, το καινούριο είναι πάντα καινούριο, από το '09 είμασταν ήδη στην κρίση, τα ετήσια κόστη χρήσης και τότε ήταν υψηλά για τα δίλιτρα, έτσι το mk6 tsi 160 ήταν μία λύση που συνδύαζε και επιδόσεις και χαμηλά σχετικά κόστη σε τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιση, καύσιμα κλπ.

Επομένως θα είναι ενδιαφέρον να μας πεις υπέρ/κατά της κάθε έκδοσης που είχες και κατά πόσο έχει ουσιαστική διαφορά το πόσο κατεβαίνεις επίπεδο επιδόσεων ή αν αυτές οι διαφορές επιδόσεων ήταν χρήσιμες 2-3 φορές τον χρόνο και άρα περιττές.

Link to comment
Share on other sites

Να ευχαριστήσω θερμά όσους παρέμειναν εντός θέματος έστω με μικρά διαλείμματα όσο ορισμένοι βγάζαν τα απωθημένα τους εδώ μέσα.

Να ευχαριστήσω ακόμη πιο θερμά όσους έκαναν χρήση του κουμπιού "αναφορά" (report) και ενημερώθηκα για το μπάχαλο.

 

Υπήρξαν ποινές σε όσους παρέβησαν τους όρους. Όποιος έχει κάποια ένσταση σχετικά με την ποινή ας μου στείλει π.μ.

Ελπίζω να παραμείνει το θέμα καθαρό πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν mk7-man οι απόψεις σου είναι σημαντικές, καθώς εφόσον είχες mk5 gti είσαι ο πλέον ακομπλεξάριστος για να μας πει εντυπώσεις για το mk7 tsi 140. Δεν σου κρύβω ότι τόσο εγώ όσο και άλλοι φαντάζομαι, όταν το 2009 παίρναμε τα 6άρια 160ps υπήρχε μία αμφιβολία για το αν ένα mk5 gti used θα ήταν καλύτερη επιλογή (έβρισκες άνετα με 20-23.000 ευρώ). Για αρκετούς από εμάς επικράτησε η λογική, το καινούριο είναι πάντα καινούριο, από το '09 είμασταν ήδη στην κρίση, τα ετήσια κόστη χρήσης και τότε ήταν υψηλά για τα δίλιτρα, έτσι το mk6 tsi 160 ήταν μία λύση που συνδύαζε και επιδόσεις και χαμηλά σχετικά κόστη σε τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιση, καύσιμα κλπ.

Επομένως θα είναι ενδιαφέρον να μας πεις υπέρ/κατά της κάθε έκδοσης που είχες και κατά πόσο έχει ουσιαστική διαφορά το πόσο κατεβαίνεις επίπεδο επιδόσεων ή αν αυτές οι διαφορές επιδόσεων ήταν χρήσιμες 2-3 φορές τον χρόνο και άρα περιττές.

ace και να ξέρεις πάντως οτι οι επιδόσεις για μενα δεν τις θες για κάθε μέρα θες όμως ν ξέρεις οτι έχεις δύναμη κάτω απο το πόδι σου και οτι θ είναι εκεί κάθε στιγμή π θ τη χρειαστείς
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν mk7-man οι απόψεις σου είναι σημαντικές, καθώς εφόσον είχες mk5 gti είσαι ο πλέον ακομπλεξάριστος για να μας πει εντυπώσεις για το mk7 tsi 140. Δεν σου κρύβω ότι τόσο εγώ όσο και άλλοι φαντάζομαι, όταν το 2009 παίρναμε τα 6άρια 160ps υπήρχε μία αμφιβολία για το αν ένα mk5 gti used θα ήταν καλύτερη επιλογή (έβρισκες άνετα με 20-23.000 ευρώ). Για αρκετούς από εμάς επικράτησε η λογική, το καινούριο είναι πάντα καινούριο, από το '09 είμασταν ήδη στην κρίση, τα ετήσια κόστη χρήσης και τότε ήταν υψηλά για τα δίλιτρα, έτσι το mk6 tsi 160 ήταν μία λύση που συνδύαζε και επιδόσεις και χαμηλά σχετικά κόστη σε τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιση, καύσιμα κλπ.

Επομένως θα είναι ενδιαφέρον να μας πεις υπέρ/κατά της κάθε έκδοσης που είχες και κατά πόσο έχει ουσιαστική διαφορά το πόσο κατεβαίνεις επίπεδο επιδόσεων ή αν αυτές οι διαφορές επιδόσεων ήταν χρήσιμες 2-3 φορές τον χρόνο και άρα περιττές.

Νομίζω ότι ανέφερα παραπάνω αρκετά πράγματα και για τα δύο αμάξια. Η διαφορά των κυβικών αλλά και της φιλοσοφίας που έχουν τα κάνει να μη μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους. Το gti είναι ''όπλο'' και το άλλο ένα πολύ καλό αμάξι που προσωπικά για εμένα είναι leader στη κατηγορία του μαζί με το αντίστοιχο 6αρι.

Αν στην Ελλάδα δεν είχαμε τόσο υπέρμετρη φορολόγηση για τα 2λιτρα και τόσο ακριβή βενζίνη θα έλεγα ότι το gti όποιο και αν είναι αυτό δηλαδή 5αρι. 6αρι και το νέο 7αρι (μακράν το καλύτερο) δεν έχει κανένα μείον παρά μόνο θετικά στοιχεία. Όλα τους ζωγραφίζουν στο δρόμο και κάνεις ότι θέλεις όποτε το θέλεις και όπως το θέλεις. 

Από την άλλη πλευρά τα tsi και μιλώ για τις εκδόσεις με τα πολλά άλογα είναι και αυτά leader στη δικιά τους κατηγορία. Είναι πολύ γρήγορα και σου παρέχουν στο δρόμο την απαραίτητη σιγουριά και ασφάλεια. Τελειώνοντας να πω ότι και όταν είχα το gti τις περισσότερες φορές το οδηγούσα σαν γρήγορο tsi. Απλά όταν ήθελα να κάνω τις τρέλες μου είχα το κάτι παραπάνω που τώρα δεν το έχω. Ειλικρινά όμως δεν το έχω μετανιώσει διότι και γρήγορο είναι το tsi αλλά το σημαντικότερο έχω τεράστιο οικονομικό όφελος.

Link to comment
Share on other sites

Στη Ελλάδα με την μορφολογία του εδάφους που έχουμε (αρκετοί Ορεινοί όγκοι κλπ) και τους αντίστοιχους δύσκολους δρόμους σε συνδυασμό με τους ανύπαρκτους σε πολλές περιοχές ή κακής ποιότητας  αυτοκινητόδρομους, το GTI είναι το ιδανικό αυτοκίνητο. Είναι πλέον όμως απαγορευτικά τα κόστη χρήσης και συντήρησης όπως αναφέρεις mk7, επομένως οι εκδόσεις TSI είναι η επόμενη άκρως ενδιαφέρουσα κατηγορία που μπορεί να στραφεί κανείς και να έχει ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

 

Από κράτημα πως είναι το mk7? Έχει μαλακές ρυθμίσεις? Θα ήταν χρήσιμο ένα σετ αμορτισέρ - ελατήρια για να αποκτήσει πιο σπορτίφ χαρακτήρα?

 

Στο mk6 highline 160 δεν συμβάδιζε η ανάρτηση (σαν φιλοσοφία) με τις δυνατότητες του κινητήρα, φυσικά το αυτοκίνητο απευθυνόταν σε ένα ευρύτερο κοινό και όχι σε όσους αποζητούσαν σπορ στήσιμο κλπ. Κατά την άποψη μου ήταν από τα μειονεκτήματα, μαζί με τις 16άρες ζάντες που ήταν μικρές για το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Στη Ελλάδα με την μορφολογία του εδάφους που έχουμε (αρκετοί Ορεινοί όγκοι κλπ) και τους αντίστοιχους δύσκολους δρόμους σε συνδυασμό με τους ανύπαρκτους σε πολλές περιοχές ή κακής ποιότητας  αυτοκινητόδρομους, το GTI είναι το ιδανικό αυτοκίνητο. Είναι πλέον όμως απαγορευτικά τα κόστη χρήσης και συντήρησης όπως αναφέρεις mk7, επομένως οι εκδόσεις TSI είναι η επόμενη άκρως ενδιαφέρουσα κατηγορία που μπορεί να στραφεί κανείς και να έχει ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

 

Από κράτημα πως είναι το mk7? Έχει μαλακές ρυθμίσεις? Θα ήταν χρήσιμο ένα σετ αμορτισέρ - ελατήρια για να αποκτήσει πιο σπορτίφ χαρακτήρα?

 

Στο mk6 highline 160 δεν συμβάδιζε η ανάρτηση (σαν φιλοσοφία) με τις δυνατότητες του κινητήρα, φυσικά το αυτοκίνητο απευθυνόταν σε ένα ευρύτερο κοινό και όχι σε όσους αποζητούσαν σπορ στήσιμο κλπ. Κατά την άποψη μου ήταν από τα μειονεκτήματα, μαζί με τις 16άρες ζάντες που ήταν μικρές για το αυτοκίνητο.

Η ανάρτηση θα έλεγα είναι comfort χωρίς αυτό βέβαια να είναι σε βάρος του αυτοκινήτου. Πιθανόν όταν το οδηγάς στο όριο να θέλεις κάτι πιο σπορ σε ανάρτηση χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι αυτή που έχει σε φοβίζει. Έχω την εντύπωση ότι η vw διαθέτει για τα συγκεκριμένα αμορτισέρ λίγο πιο κοντά-σκληρά ελατήρια. Αν θυμάμαι καλά τα έχω δει σε αγγλικό σαιτ. Τώρα για τις ζάντες είναι μεγάλη η κουβέντα. Πριν το πάρω ρώτησα ένα πολύ φίλο μου λαστιχά αλλά και γνωστούς μέσα στη vw  για να βάλω 17αρες  και όλοι θεώρησαν ότι για τη συγκεκριμένη ιπποδύναμη οι 16αρες είναι η καλύτερη επιλογή-χρυσή τομή. Θεωρούν ότι από 16αρα σε 17αρα και από 205 σε 225 θα είχα αύξηση στη κατανάλωση τουλάχιστον 1lit/100km. Θα έχανα και σε άνεση και θα κέρδιζα σε εμφάνιση. Πιθανόν όταν φτάσει η ώρα να αλλάξω λάστιχα να το ξανασκεφτώ και να την κάνω την αλλαγή σε 17αρες

Link to comment
Share on other sites

το x3 ειναι το ιδανικο αμαξι για ελαδα ace οι γενικα mercedes και ανεση και κρατημα μαγικος συνδιασμοσ

 

Αν φύγουμε από την VW, για μένα το S3 είναι η καλύτερη επιλογή (τετρακίνηση, καλύτερη απόδοση κινητήρα από το GTI). Από RS3 και πάνω είναι υπερβολή και σε αυτό συμφωνεί και γνωστός που έχει οδηγήσει και τα 2 (δεν αναφέρομαι στον γνωστό ποδοσφαιριστή που έχει το RS3 και κάνει σέρβις στον Ρώρρη). Σε όσους αρέσουν τα SUV X5,X3 κλπ είναι μια χαρά.

Η ανάρτηση θα έλεγα είναι comfort χωρίς αυτό βέβαια να είναι σε βάρος του αυτοκινήτου. Πιθανόν όταν το οδηγάς στο όριο να θέλεις κάτι πιο σπορ σε ανάρτηση χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι αυτή που έχει σε φοβίζει. Έχω την εντύπωση ότι η vw διαθέτει για τα συγκεκριμένα αμορτισέρ λίγο πιο κοντά-σκληρά ελατήρια. Αν θυμάμαι καλά τα έχω δει σε αγγλικό σαιτ. Τώρα για τις ζάντες είναι μεγάλη η κουβέντα. Πριν το πάρω ρώτησα ένα πολύ φίλο μου λαστιχά αλλά και γνωστούς μέσα στη vw  για να βάλω 17αρες  και όλοι θεώρησαν ότι για τη συγκεκριμένη ιπποδύναμη οι 16αρες είναι η καλύτερη επιλογή-χρυσή τομή. Θεωρούν ότι από 16αρα σε 17αρα και από 205 σε 225 θα είχα αύξηση στη κατανάλωση τουλάχιστον 1lit/100km. Θα έχανα και σε άνεση και θα κέρδιζα σε εμφάνιση. Πιθανόν όταν φτάσει η ώρα να αλλάξω λάστιχα να το ξανασκεφτώ και να την κάνω την αλλαγή σε 17αρες

Μην την φοβάσαι την 17άρα, εγώ πήγα κατευθείαν από 16 σε 18. Όταν θες να οδηγήσεις οικονομικά το καταφέρνεις - όταν όχι ακόμα και με το tsi 125 εγώ γράφω 8-9 μέση κατανάλωση για πλάκα!!

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

 Όσο προσοχή θέλει ένα λάστιχο χαμηλού προφίλ σε 17άρα άλλο τόσο θέλει και στην 18άρα. Στο Golf 6 οι περισσοτερες 17άρες δεν γεμίζουν τους θόλους, δείχνουν μικρές.

 

Στο mk7 tsi 140 πιστεύω οι 17άρες θα ταιριάζουν γάντι, εδώ κυκλοφορούσαν ατμοσφαιρικά 1.600cc με 17άρες στον εργοστασιακό εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

Μπαααα... Αν το δεις απο κοντά και το δικό μας άδειο τελείως φαίνεται...Έχουμε αρκετά φουσκωμμένους θόλους!!!  Και εγω σε 18 θα πάω μια και καλή...

Link to comment
Share on other sites

...16 απο εκει και περα καταναλωσεις πανακριβα λαστιχα και κραδασμοι...η εμφανιση ειναι αλλο θεμα αλλα τωρα ...

Link to comment
Share on other sites

Guest black gt

...16 απο εκει και περα καταναλωσεις πανακριβα λαστιχα και κραδασμοι...η εμφανιση ειναι αλλο θεμα αλλα τωρα ...

100-120 διαφορά στην τιμη απο 205/55/16 σε 225/45/17 μικρη ειναι και απο ανεση καμια διαφορα τα ειχα και τα δυο σε tsi.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα απο 16 σε 17 στα λαστιχα που λες απο πανω ειναι 300 ευρω μανουλα  μου  .......

Link to comment
Share on other sites

Όχι και 300 € ρε παιδιά διαφορά, ρίξτε μια ματιά στις αγγελίες του κουμπάρου στο φόρουμ, γύρω στα 130 € είναι.

Link to comment
Share on other sites

 στα καλά ελαστικά η διαφορά τιμής απο 16 ιντσ. σε 17, είναι απο 150€ ως 200€.  για να είμαστε μέσα !

Ετσι για πλουραλισμό ! καθώς ακούστηκαν διαφορετικές απόψεις σχετικά με την απόκλιση των τιμων.

Link to comment
Share on other sites

Να πω μια 'κακια'??? :crazy:

Σε ποιο θεμα βρε φιλε Νικο ειναι εκτος?? Ο τιτλος του post ειναι golf 7 σε 2 χρονια και φτιαχτηκε πριν 4 χρονια οταν λανσαροταν το 6αρι golf για να πικαρουν τους κατοχους του οτι δεν ειναι νεο αμαξι το 6αρι και μπλα μπλα και συνεχιζεται τωρα μια ευτραπελη συζητηση απο τους φανατικους του 5αριου κατα του golf 7αριου!Ολοκληρες σελιδες ειναι εκτος θεματος........ :clapping:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστός  ο SPYROS81 !   Πάλιωσε ο τίτλος, το 7άρι βγήκε και υπάρχουν σχετικά τόπικ για συζήτηση.

Ποιό άραγε νέο  μέλος θα ανοίξει το συγκεκριμένο υφιστάμενο Θέμα ?  κανείς, μόνο και μόνο ο τίτλος. έχει παλιώσει πλέον.

 

Κλειδώστε το και ανοίξτε κανα νέο με τίτλο  Golf VIII   σε  4-5 χρόνια.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με την διαφορά ότι οι κάτοχοι των mk6 δεν έχουμε καμία διάθεση να πικάρουμε - ούτε να μειώσουμε τους κατόχους mk7...

Link to comment
Share on other sites

Ο SPYROS81 λέει τα πράγματα με το όνομα τους, αν υπήρχε mk6.club όπως Polo, CC Passat, Scirocco κλπ θα είχαμε φύγει όλοι με τα mk6 από εδώ... ...ή θα γράφαμε μόνο στο topic με τα ανέκδοτα...    ...στην χειρότερη του μορφή μεταλλάχθηκε ο μέσος κάτοχος VW με το Golf 5 και τους τούρμπο κινητήρες, για τα φόρουμ αναφερόμαστε πάντα, γιατί έξω κυκλοφορούν αρκετά υγιείς σκεπτόμενοι κάτοχοι mk5...  ...κρίμα γιατί ήταν αρκετά τα κοινά μηχανικά μέρη και προσπαθούσαμε να αντλήσουμε γνώση, ανεχόμενοι κάθε λογής μαιμούδες που έγραφαν ότι τους κατέβει και είχαν δει το mk6 μόνο από φωτογραφίες χωρίς να το έχουν οδηγήσει καν...

 

...άσε φίλε, όταν ήρθα εδώ από το Ιταλικό φόρουμ που ήμουν λόγω του αυτοκίνητου που είχα πριν, πολιτισμικό σοκ έπαθα, πιο μεγάλο το κοινό, πιο αδαής κάτοχοι βέβαια, όμως υπάρχουν όρια σε αρκετά πράγματα - τελικά στην βλακεία όμως όχι, όπως λέει το ρητό "οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι...."

 

Υ.Γ. Φυσικά εξαιρούνται αρκετά μέλη όπως ο Ανέστης, ο Κοσμάς κλπ που και έχουν γνώσεις και βοήθησαν αρκετό κόσμο.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.