Jump to content
WiSe

Wise-Seat Ibiza Cupra Dsg 1,4Tsi 1St Stage Tuned

Recommended Posts

Μιας και ειμαι βαγκιτης πανω απο 6 χρονια με το δευτερο βαγκ στα χερια μου ας το παρουσιασω....

Οπως λεει και ο τιτλος λοιπον, εχω ενα Seat Ibiza Cupra DSG 1,4TSI 1st stage εδω και 2μιση χρονια και εχω ασχοληθει ιδιαιτερα μαζι του....

To αμαξι αγοραστικε τον Φεβρουαριο του 2010 και με το που το πηρα στα χερια μου μπηκε για βαφη ουρανου:

61322_102991813096173_2809440_n.jpg

Εφοσον η ηλιοροφη ηταν μονο ανακλινομενη ηταν η καλυτερη λυση για να ομορφυνει λιγο εξωτερικα...

Σειρα ειχε ο ηχος... το μπασακι ειναι ωραιο και ετσι περνοντας ηχο απο τα πισω ηχεια εβαλα ενα 12αρι της JBL με ενα φιλαρακι παρεα...

74646_128896513839036_549336_n.jpg

-

Αφου τελειωσα τις πρωτες μοντες παμε για τα σοβαρα....

Το αμαξι μετρηθικε μαμησιο τελειως με performance box με τα κατωθι αποτελεσματα

179656_135260373202650_2536155_n.jpg

...... ανεβηκε και στο δυναμομετρο την επομενη σχεδον μερα και εβγαλε μολις 187 αλογακια με μια εισαγωγη η οποια μονο κακο εκανε στις επιδοσεις.. :)

Επειδη το αμαξι θα βελτιωνοταν αποφασισα να βγαλω τα αστεια 288 και να βαλω τα 312 απο S3 προηγουμενης γεννιας μπας και φρεναρει...

59410_102991896429498_7818720_n.jpg

Αφου ειπαμε οτι κατι καναμε απο το θεμα ασφαλειας το αμαξι ξεκιναει τη μηχανικη του βελτιωσω με μια 70-63,5 decat χειροποιητη.

217488_153481344713886_6424395_n.jpg

Αφου μπηκε η εξατμιση σειρα ειχε και η εισαγωγη οπου ενα φιλτρο της Pipercross μπηκε στη θεση της μπαταριας την οποια μετεφερα πισω στην θεση της ρεζερβας με τις αναλογες πατεντες.

339074_249805938414759_116071998_o.jpg

Σειρα εχει το ιντερκουλερ το οποιο ειναι ενα Universal των 125 ευρω το οποιο το εβαλα ολομοναχος πανω μιας και πιανουν τα χερια μου.... Σε λογκαρισματα που καναμε οι επιδοσεις ψυξης του ειναι εκπληκτικες! Προσφατα μπηκανε και σωληνωσεις αλουμινιου απο το τουρμπο εως την πεταλουδα πετοντας ΟΛΕΣ τις εργοστασιακες.

228484_160620200666667_6045634_n.jpg

225546_161809747214379_8297000_n.jpg

Τελικα αφου περασε τα πανδινα με το Revo...........Προγραμματιστικε απο τον Cupraman κατα κοσμον Νικο με εκπληκτικα αποτελεσματα....

http://youtu.be/5Uf6FkDm3FM

και σειρα ειχε μια σκαστρουλα κλειστου τυπου της forge:

407380_276397272422292_340756875_n.jpg

Επειδη τα φρενα απο S3 δεν ηταν και οτι καλυτερο σαν αναβαθμιση αποφασισα μετα απο πολυ ψαξιμο να παω σε ενα σετ εργοστασιακα φρενα απο την Ferrari modena τα οποια δεν ειναι αλλα απο τα brembo 4pot με μεγαλυτερα πιστονια 38-42 και δισκους 330mm

406399_296219840440035_2095194655_n.jpg

Αφου τροποποιήθηκαν στο καρε και φτιαχτικαν ανταπτορες πριν μπουν εφαγαν ενα βαψιματακι πορτοκαλι περλα με ανακλαστικο αυτοκολλητο....

430593_305774272817925_947016383_n.jpg

...οποτε και μπηκαν μαζι με τις Ultraleggera με custom χρωμα βυνιλιου οι οποιες εχουν διαστασεις 17*7,5

Επισης εβαλα και παλι μονος μου ενα μπαρομετρακι της Daemon μεσα στον αεραγωγο για οσο το δυνατον πιο ΟΕΜ αποτελεσμα....

405786_295097830552236_1579550328_n.jpg

μια λεπτομερια απο το πισω μερος του αυτοκινητου.... αφου ξηλωθηκαν τα γραμματα CUPRA μπηκε το R απο το μεγαλυτερο αδερφακι του LEON CUPRA R

183379_411832358878782_428497307_n.jpg

Kαι φυσικα μια DVD πηγουλα της Pioneer ετσι για αναβαθμιση λιγο του ηχου....

550727_416110681784283_198613163_n.jpg

Τις περισσοτερες μοντες τις κανω μονος μου και σπανιοτερα με καλα φιλαρακια που με βοηθανε πολυ σε οτι χρειαζομαι....

400091_277765765618776_502172279_n.jpg

Επισης φορεθηκαν πανω 4 ελατηρια χαμηλωματος της ΑΡΕΧ των 4+ ποντων που το χαμηλωσαν και το εστησαν οπως επρεπε για τα γουστα μου.

Επειδη το αμαξι ειναι μαχιμο πολυ σε κοντρες κλπ... μιας και το αθλημα μου αρεσει... ειχα μια προταση για παρουσιαση απο το περιοδικο AUTOKINISIMAG οπου φωτο απο την 7σελιδη παρουσιαση μπορειτε να δειτε στον παρακατω συνδεσμο:

https://www.facebook...=1&l=59633f4c53

Οπως και ενα teaser βιντεακι....

Τελευταια παντεντουλα αφησα τα ψεκαστηρια του ιντερκουλερ με παγωμενο (κατα προτιμηση) νερο απο ξεχωριστο tank με μπεκ 360 μοιρων υδρονεφωσης.

Και μια τελικη επαγγελματικη φωτο του αυτοκινητου μου:

169235_371882442873774_760034232_o.jpg

Οι επομενες πατεντουλες μεταξυ των οποιων και μια πολυ πρωτοποριακη και αφορα ολα τα 1,4ΤSI θα ολοκληρωθουν εντος της εβδομαδας...

stay tuned...

Edited by WiSe
Link to comment
Share on other sites

εσυ αν ειχες παρει διλιτρο τετοια ωρα θα μιλαγαμε για ρεκορ.....ευγε καλη δουλεια και προσεγμενη.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλο,καλοταξιδο και απροβληματιστο!το I/C ειναι απο τον Αθηναιο?ειχα παρει καποτε ενα παρομοιο για παραλληλο,φτηνο και καλο!

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο πολύ προσεγμένο το Cupraκι μου αρεσουν οι μοντίφες και όλα τα φτιαχτο μονος σου !

Ανεβασε και ποσο ωραια και οργανωμένα ειναι τα καλώδια τον πολλαπλαστών !

Περιμένω την επόμενη μοντίφα σου μιας και οπως λες αφορά ολα τα 1.4 tsi ... Ωραιο που μοιράζεις τις γνωσεις σου

Αντε να βλέπουνε και τα παιδια με τα Polo GTI να παίρνουν σειρα για καμια βελτιωση ,ειναι αδερφάκια αλλά όλη μερα στα συνεργεια ειναι λόγω της φριτέζας ;)

Link to comment
Share on other sites

εσυ αν ειχες παρει διλιτρο τετοια ωρα θα μιλαγαμε για ρεκορ.....ευγε καλη δουλεια και προσεγμενη.

Σε ευχαριστω!

Ειμαι οπαδος των 1400 κυβικων! :D Το πρωτο μου ηταν ενα Citroen Xsara 1400 75hp στημενο με αναρτησεις για στροφες μονον και μαμα μηχανικα με μια εισαγωγη για βαβουρα... το Δευτερο ενα Ibiza 1400 ατμοσφαιρα 101 που πηγε 120+ πρωτο σταδιο και αυτο στημενο τερμα... Αρα απο τα 75 πηγαμε στα 250 απο μολις 1400 κυβικα! Αυτη και αν ειναι προοδος ε? :)

Και για να κανουμε και λιγο χιουμορ... καλυτερα πρωτος στο χωριο παρα τελευταιος στη πολη.... τα 2λιτρα τα εχουν σκισει στο tuning!!!!!! :p

Πολυ καλο,καλοταξιδο και απροβληματιστο!το I/C ειναι απο τον Αθηναιο?ειχα παρει καποτε ενα παρομοιο για παραλληλο,φτηνο και καλο!

Οχι φιλε μου απο ebay. Σε ευχαριστω πολυ.

Γιωργο πολύ προσεγμένο το Cupraκι μου αρεσουν οι μοντίφες και όλα τα φτιαχτο μονος σου !

Ανεβασε και ποσο ωραια και οργανωμένα ειναι τα καλώδια τον πολλαπλαστών !

Περιμένω την επόμενη μοντίφα σου μιας και οπως λες αφορά ολα τα 1.4 tsi ... Ωραιο που μοιράζεις τις γνωσεις σου

Αντε να βλέπουνε και τα παιδια με τα Polo GTI να παίρνουν σειρα για καμια βελτιωση ,ειναι αδερφάκια αλλά όλη μερα στα συνεργεια ειναι λόγω της φριτέζας ;)

Σε ευχαριστω! Θα ανεβει η φωτο με την καινουρια μοντα στο engine bay. :) Ποια φριτεζα?????

Edited by WiSe
Link to comment
Share on other sites

αυτο βρε καλο ειναι..οπως το δει ο καθενας....

εσυ ρισκαρεις και πρωτοπορεις,εμεις δοξασι οθεος που τα εχουν σκισει σε τιουνινκ παταμε επι της ασφαλους οδους που ειναι το best value for money,το εχουν κανει αλλοι 100 ξερεις πως παει και το κανεις.κ και τι να περιμενεις!!!

και εγω ξεκινησα απο 75 γκολφ το εκνα φουλ πρωτο σταδιο ειδα οτι τελικα ειχαν δικιο που μου λεγανε δεν αξιζει 1400 ειναι πηγα σε 1800 τ20βτ το φτιαξα και εκεινο 240 ,μετα μου το τρακαρανε και με αποζημιωσανε με το 5 γτι η ασφαλεια...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

αυτο βρε καλο ειναι..οπως το δει ο καθενας....

εσυ ρισκαρεις και πρωτοπορεις,εμεις δοξασι οθεος που τα εχουν σκισει σε τιουνινκ παταμε επι της ασφαλους οδους που ειναι το best value for money,το εχουν κανει αλλοι 100 ξερεις πως παει και το κανεις.κ και τι να περιμενεις!!!

και εγω ξεκινησα απο 75 γκολφ το εκνα φουλ πρωτο σταδιο ειδα οτι τελικα ειχαν δικιο που μου λεγανε δεν αξιζει 1400 ειναι πηγα σε 1800 τ20βτ το φτιαξα και εκεινο 240 ,μετα μου το τρακαρανε και με αποζημιωσανε με το 5 γτι η ασφαλεια...

Καλα μη νομιζεις οτι ηταν και το τρελο το ρισκο οι μοντες..... Η πεπατημενη του πρωτου σταδιου ισχυει και εδω. :) Η πρωτοπορία ειναι στις λεπτομεριες.... :)

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλο φιλε το εργαλειο σου να το χαιρεσαι αυτα τα αυτοκολλητα wise edition μου αρεσουν παρα πολυ οπως επισης και τα φρενα απο φερραρι επρεπε να το αφησεις το σημα της φερραρι.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλο φιλε το εργαλειο σου να το χαιρεσαι αυτα τα αυτοκολλητα wise edition μου αρεσουν παρα πολυ οπως επισης και τα φρενα απο φερραρι επρεπε να το αφησεις το σημα της φερραρι.

Τα αυτοκολλητα τα εχω ψιλοβαρεθει να σου πω την αληθεια.... Ετοιμαζω αλλα πιο ομορφα :)

Το logo της Ferrari ωραιο ειναι απλα δεν ηταν του γουστου μου να φαινεται ετσι.... θα ηταν πολυ ξενο πανω του!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία παρουσίαση, αναλυτική όσο πρέπει. Να το χέρεσαι το εργαλείο και να έχεις ασφαλή χιλιόμετρα!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδες... :)

Επισης να προσθεσω οτι το αμαξι εχει να δει την αντιπροσωπια απο τα 1500χλμ....... τα υπολοιπα σερβις τα εχω κανει ολα εγω σε αναβατοριο φιλου.... Πλεον εχει 62000χλμ απροβλιματιστα χωρις να κανει κιχ και χωρις να καιει καθολου μα καθολου λαδι!

Link to comment
Share on other sites

Τι να το κάνεις αμα είναι απροβλημάτιστο και δεν μπορείς να βρείς γυναικεία χέρια να δώσουν το σύνθημα?ΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Γιώργο το αμάξι σου είναι όνειρο σε όλους τους τομείς,να συνεχίσεις να το λιώνεις και να το χαίρεσαι όπως κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Τι να το κάνεις αμα είναι απροβλημάτιστο και δεν μπορείς να βρείς γυναικεία χέρια να δώσουν το σύνθημα?ΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Γιώργο το αμάξι σου είναι όνειρο σε όλους τους τομείς,να συνεχίσεις να το λιώνεις και να το χαίρεσαι όπως κάνεις.

Φιλε προσφερθηκαν δυο! Και τουμπανακια οπως ειδες! αχαχαχαχα!!!!

Σε ευχαριστω φιλε! Επειδη εχει ορεξη πολυ παταει ακομπλεξαριστα 4-5 φορες καθε βδομαδα με οτι κινειται χασει κερδισει! Αλλωστε ετσι ειναι το αθλημα! :)

Link to comment
Share on other sites

ωραίος ο φίλος !! πολύ ωραίο το τερατάκι σου !! είχα και γω το ibiza 101 αλλά άλλαξα λόγω της πίσω ανάρτησης. Δυστηχώς τα ibiza έχουν ακόμα άξονα πίσω.

να το χαίρεσαι το κουκλί σου ! :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο και φυσικά προσεγμένο, καλά χιλιόμετρα και από μένα!

Το να φτιάχνεις κάτι μόνος σου και να καταλαβαίνεις γιατί κάνεις κάποιες αλλαγές αλλά και να βλέπεις να πιάνουν τόπο είναι το σημαντικότερο και αυτό που προσωπικά μου δίνει την ευχαρίστηση.

αν έχεις βάλε και φωτό από το σωλήνα turbo to i/c , i/c to throttle

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω παρα πολυ.

Εαν καποιος ασχοληθει μονος του με την βελτιωση του αυτοκινητου θα τις καταλαβει ποιες ειναι... Το βασικοτερο ολων ειναι να προσεχεις το μοτερ σου και να το ελεγχεις παντα οτι δουλευει σωστα.

Φιλε nikdev μαζι με τον Σπυρο Μαυροειδακο μονο για το κομματι που περναει διπλα απο το λουρι φαγαμε 1,5 ωρα σε δοκιμες οι δυο μας για το που θα περασει ακριβως........ και συνολο 9 ωρες για ολες τις σωληνωσεις.... Οποιοσδηποτε θελησει λοιπον να κανει κατι παρομοιο ξερει ποιον θα επισκεφτει. :) Καλον ειναι να επιβραβευονται οι μερακλιδες μαστορες.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.