Jump to content
tasossline

Passat Cc 1.8Tsi Cda Apr Tuned Stage 2

Recommended Posts

δε μας λες και ποσα αλογα ειναι γιατι αργα το βλεπω να ανεβαινει το κοντερ....

Link to comment
Share on other sites

oxi ειδα πλεον οτι το βγαζει 220 στο σιτε της και με τα υπολοιπα περιφερειακα πηρες αλλα 10 αλογα συνολικα 230...

εγκυκλοπεδικα ολοι οι οικοι δηλωνουν stage 2 220?

για να μην παρεξηθω,θα αρκεστω στο ευγε και καλη συνεχεια,γιατι μου) δημιουργουνται ερωτησεις συγκριτικα με τα υπολοιπα μοτερ ανεξαιρετου βαρους απλα στο δυναμομετρο και δεν ξερω πως θα το παρεις.

καλοπροαιρετα και φιλικα παντα ,επειδη δεν ξερω το μοτερ σας απλα οτι βλεπω οτι κανει ο γιωργος (cj)με το ιδιο πασσατ κινουμαι στο μυαλο μου...

Link to comment
Share on other sites

φιλε οχι ρωτα οτι θες να σου πω .απλα η απρ ειναι πιο light σε σχεση με τα αλλα σταδιο 2 που βγαζουν επωνυμες και μη εταιριες γιαυτο το μοτερ

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι ανοίγη μια χαρά για τα άλογα του. Εμένα Stage 2 unitronic έβγαλε 251 ps αλλά μπορώ να πω δεν έχει τρομερές διαφορές στο άνοιγμα το APR. Πάνω κάτω το ίδιο ανοίγουν.

Link to comment
Share on other sites

ναι το βλεπω αλλου βλεπω και 270 και επαθα ενα πολιτισμικο σοκ...οπως επισης και με το δικο μου...

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια 1550 κιλα ειναι τι θελετε να κανει να βγαζει φωτια στο δρομο ?1550 και 230 αλογα τι θελετε να κανει ?το θεμα ειναι οτι το αμαξι δουλευει αψογα χωρις κοψιματα χωρις τιποτα και ειναι πολυ γραμμικο , δοκιμασαμε κυαλα προγραμματα που ηταν και καλα πιο γρηγορα αλλα εμεις δεν ειδαμε καποια διαφορα με σχεση με αυτο που φοραμε τωρα , ειναι τελιο κοντα στα αλλα και ας ειναι και λιγο πιο αργο που δεν ειναι αλλα λεμε τωρα καλυτερο εγινε και χειροτερο δεν εγινε ,καποια στιγμη θα γινει κ04 μιας και μπορει να τον υποστηριξει και η απρ απο θεμα προγραμματος .πιεσεις που δουλευει ειναι 1,15 οβερ με 0,65στις 6000 και 23 μοιρες αβανς .αυτα απο μενα

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Η εμφαση της APR σε αυτό τον κώδικα είναι η γραμμικότητα και όχι τα ξεσπασματα.

Επισης έχετε κατά νου ότι το αμαξι ειναι με ΣΤΟΚ λάστιχα (contiseal) το οποίο είναι +1 κιλό ανά λάστιχο! Δίπλα δίπλα η διαφορά αμαξιού ΜΕ και ΧΩΡΙΣ contiseal είναι με το καλημέρα 2-3 καρότσες! Με το δίλιτρο APR Stage1 εγώ ήμουν κόπιες όσο φορουσαμε στοκ λαστιχα και οι 2. Με το που άλλαξε το 2λιτρο με κέρασε κάτι φάπες που ακομα τις θυμάμαι...

Τέλος, η τελική που το πατησε ήταν με εντελώς άκυρη αλλαγή της 5ης... σε 6η η οποία ειναι 100% overdrive (εκτός και αν έχεις μεγαλύτερη τουρμπινα). Τα ιδια χιλιόμετρα θα έβγαζε και με 5η ΠΟΛΥ πιο γρήγορα.

Και κάτι άσχετο... Στα CDAA έβαλαν να δειχνει και τις σχέσεις στην οθόνη ενδείξεων οεεεο???

Link to comment
Share on other sites

ναι σιμο πλεον δειχνει στην οθονη της ταχυτητες και σου βγαζει και ενα βελακι που σου λεει τι να κανεις να ανεβασεις η να κατεβασεις ταχυτητα για οικονομια

Link to comment
Share on other sites

Σε ισιάδη αλλά με κίνηση.. στο τέλος με 6 αφήνω το γκάζι σε κάποιες φάσεις.

251 ps 37 Nm

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα πηγαινε γιωργο αυτο που λες πανω κατω το ιδιο ειναι ;) και μην ξεχναμε οτι εσυ ακομα και τωρα εισαι με 17αρια

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα πηγαινε γιωργο αυτο που λες πανω κατω το ιδιο ειναι ;) και μην ξεχναμε οτι εσυ ακομα και τωρα εισαι με 17αρια

Με τέτοιους δρόμους που έχουμε τα 17άρια μια χαρά είναι.

Link to comment
Share on other sites

ενοειται απλα το ανεφερα σαν βαρος εχτρα οταν εχεις 18αρια σαν του παντελη με σχεση με εσενα που εχει 17αρια

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μαλλον εχετε μπερδευτη δεν εχω παρει το αμαξι αυτο για να κανω κοντρες.το πειρα για μενα και το φτιαχνω για μενα.τωρα οπως ειπε και ο σιμος η APR εχει πιο λαιτ σε επιδοσεις αλλα το ιδιο σε ολο το φασμα των στροφων. ποτε αυτο το αμαξι δεν θα πηγενει το ιδιο με ενα λεον η γκολφ κατι πιο ελαφρυ απο αυτο ακομα και αν εχει και λιγα αλογα παραπανω γιατι πολυ απλα εχει βαρος και ο χαρακτηρας του ειναι αλλος.ακομα και κ04 να το κανω παλι αργο θα ειναι μπροστα σε αλλα κ04 επομενως αν θελουμε γκαζια περνουμε πιο κοντραδικα αμαξια χαχαχα

Edited by pantelisn-passat cc
Link to comment
Share on other sites

ενοειται απλα το ανεφερα σαν βαρος εχτρα οταν εχεις 18αρια σαν του παντελη με σχεση με εσενα που εχει 17αρια

Οσο ανεβαίνει η δύναμη όμως καλό είναι να ανεβαίνει και η ζάντα.. Ενα 245-35-19 θα καθόταν καλά τώρα και ξεκινούσε ποιο τάπα...

Link to comment
Share on other sites

Βάλε τώρα και την τέταρτη υπογραφή τρελαμένε εσύ γιατί άλλα για άλλα δείχνει χαχαχαχαχχαχα :p :p :p

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδία,

ανασύρω το θέμα μιας και ενδιαφέρομαι για Stage 1+ (+carbonio) της APR.

Είχατε κάποιο θέμα - πρόβλημα? Απο γραμμικότητα πως είναι το πρόγραμμα? Το συστήνετε?

 

Ευχαριστώ Διονύσης

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον φιλε ειναι αψογο βαλτο με κλειστα τα ματια ειναι γραμμικο πατας απο χαμηλα και εχει τραβηγμα μεχρι και τις 6500 ανοιγει πολυ ωραια και δεν θα εχεις κανενα μα κανενα προβλημα στο λεω αυτο γιατι ο αδερφος μου το φοραει στο δικο του πασσατ και το εχω καθε μερα στα χερια μου 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.