Jump to content
volkswag3n

Passat Και Αυτοματο Κιβωτιο

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους,καινουργιος στο φορουμ αλλα προεκυψε προβλημα και γραφτηκα :)

εχει ο πατερας μου ενα passat 2.0 2006 μοντελο με αυτοματο κιβωτιο (απλο oxi dsg), το αυτοκινητο ειναι δευτερο χερι αγορασμενο το 2001 γεναρη, οταν το πηρε και του καναμε test drive ρολαρε μια χαρα, δεν ακουγοταν τπτ, τα kickdown τα επαιρνε αερα, το πηγαμε και σε ενα συνεργειο και το βρηκε αψογο, με 58000 χιλιομετρα το αυτοκινητο τοτε, τωρα στα 78000 που εχει παρουσιασε το εξης προβλημα, δεν κουμπωνει καλα την 4η (κυριως) ταχυτητα, κλωυσαει το αυτοκινητο κυριως στο κατεβασμα, και ενιοτε στη 2α στο ανεβασμα, επισης παρουσιασε στο δρομο το εξης, εκει που εχουμε σταθερο γκαζι ανεβαζει στροφες χωρις να δινει κινηση/ωθηση ( το συξγεκριμενο προβλημα δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως γιατι το εχει παρουσιασει στον πατερα μου και δεν εχω ιδια αποψη αλλα ετσι μου το περιεγραψε)... απο την οδηγηση που του εκανα εγω το κλωτσημα των ταχυτητων ειναι αυτο που φαινεται περισσοτερο σε ενα αυτοκινητο που ειλικρινα στην αρχη δεν καταλαβαινες ποτε αλλαζε ταχυτητα...

αυτο που θα ηθελα αν γνωριζει κανεις ειναι αν υπαρχει κανενα συνεργειο που να ειδικευεται στα αυτοματα, το πηγαμε σε καποιον μας ειπε 2 πιθανες λυσεις(η σασμαν ολοκληρο η να εχει βουλωσει καποιο σωληνακι μιας συγκεκριμενης πλακετας) αλλα τον ειδα λιγο στο ψαξιμο και θελω να παρω και και δευτερη αποψη, διαβασα το φορουμ για παρομοια προβληματα αλλα δε βοηθηκα, στο φετινο σερβις που εγινε αλλαχτηκαν τα υγρα του κιβωτιου

ευχαριστω εκ των προτερων

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έχω παρόμοιο σασμάν (απλά έχω το 6τάχυτο στο πιο νέο Passat). 3 πράγματα θα σου έλεγα ότι μπορείς να τσεκάρεις. Ξεκινώντας με τα πιο απλά και πηγαίνοντας στα πιο σύνθετα:

1) να γίνει ένα update στην TCM (εγκέφαλος σασμάν). Δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει κάτι σχετικό η αντιπροσωπεία (που νομίζω ότι μπορεί), αλλά υπάρχουν και άλλες εταιρίες που μάλιστα μετά τον προγραμματισμό, προσφέρουν και καλύτερες αντοχές/επιδόσεις. (η Level10 για παράδειγμα).

2) να αλλαχθούν οι βαλβολίνες του. Γράφεις ότι έγινε. Που το έκανες αν επιτρέπεται? Έγινε σίγουρα σωστά, γιατί είναι μια πιο "ειδική" διαδικασία για αυτά τα σασμάν. Πόσο κόστισε? Ενδεικτικά, μόνο το ATF (το λάδι που παίρνει) κάνει σχεδόν 130-150€... Το φίλτρο σου το αλλάξανε?

3) το χειρότερο είναι να σου έχει χαλάσει το valve body. Τι είναι αυτό? Είναι μια συστοιχία από βαλβίδες, που είναι υπεύθυνες για την κίνηση του λαδιού και τις αλλαγές των ταχυτήτων. Σου παραθέτω μια φώτο από το δικό μου σασμάν, που φαίνονται αυτές οι βαλβίδες...

20120913210705.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έχω παρόμοιο σασμάν (απλά έχω το 6τάχυτο στο πιο νέο Passat). 3 πράγματα θα σου έλεγα ότι μπορείς να τσεκάρεις. Ξεκινώντας με τα πιο απλά και πηγαίνοντας στα πιο σύνθετα:

1) να γίνει ένα update στην TCM (εγκέφαλος σασμάν). Δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει κάτι σχετικό η αντιπροσωπεία (που νομίζω ότι μπορεί), αλλά υπάρχουν και άλλες εταιρίες που μάλιστα μετά τον προγραμματισμό, προσφέρουν και καλύτερες αντοχές/επιδόσεις. (η Level10 για παράδειγμα).

2) να αλλαχθούν οι βαλβολίνες του. Γράφεις ότι έγινε. Που το έκανες αν επιτρέπεται? Έγινε σίγουρα σωστά, γιατί είναι μια πιο "ειδική" διαδικασία για αυτά τα σασμάν. Πόσο κόστισε? Ενδεικτικά, μόνο το ATF (το λάδι που παίρνει) κάνει σχεδόν 130-150€... Το φίλτρο σου το αλλάξανε?

3) το χειρότερο είναι να σου έχει χαλάσει το valve body. Τι είναι αυτό? Είναι μια συστοιχία από βαλβίδες, που είναι υπεύθυνες για την κίνηση του λαδιού και τις αλλαγές των ταχυτήτων. Σου παραθέτω μια φώτο από το δικό μου σασμάν, που φαίνονται αυτές οι βαλβίδες...

20120913210705.jpg

Φιλε Νικο ευχαριστω για τις συμβουλες, θα τις εχω κατα νου αυριο που θα παμε στο συνεργειο παλι, για το 2ο που ρωτας πηγε αρκετα το μαλλι για τα λαδια, τοσο πηγαν και αλλαξαμε και φιλτρο.το εκανα στον Γκικα, αν επιτρεπεται που το πηγαινεις το δικο σου? αν εισαι ΑΘηνα φυσικα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν πειραζει, αν γνωριζει κανεις καποιο συνεργειο που να ξερει απο αυτοματα κιβωτια στην Αθηνα ας μου πει.

Καλησπερα φιλε μου , υπαρχει ενα συνεργειο VW με εξιδικευσει στα αυτοματα σασμαν . Ειναι 2 μαστορια μεσα δεν τους ξερω προσωπικα 1φορα πηγα μονο κ εμεινα στα λογια για αυτο που ηθελα να κανω . Τ.Π

Αν δεν κανω λαθος ειναι στην οδο Δαφνης στο Αιγαλεω , ειναι αδιεξοδο το στενο . Ελπιζω να σε βοηθησα .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου , υπαρχει ενα συνεργειο VW με εξιδικευσει στα αυτοματα σασμαν . Ειναι 2 μαστορια μεσα δεν τους ξερω προσωπικα 1φορα πηγα μονο κ εμεινα στα λογια για αυτο που ηθελα να κανω . Τ.Π

Αν δεν κανω λαθος ειναι στην οδο Δαφνης στο Αιγαλεω , ειναι αδιεξοδο το στενο . Ελπιζω να σε βοηθησα .

Να σαι καλα , θα το ψαξω σιγουρα,

Link to comment
Share on other sites

Το στεκαρα σημερα , το μαγαζι ειναι στην οδο Δαφνης κ λεγετε Αφοι Σακελαριου.

Φιλε μολις το πηρα απο εκει και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα παιδια.

Καταρχην γνωριζαν απο αναλογα προβληματα και μου ειπαν τα πραγματα οπως εχουν, δλδ τσεκαρουμε το body valve (αυτο που μου ειχε γραψει ο Νικος) για να δουμε σε τι κατασταση βρισκεται ελεγχοντας παραλληλα τα λαδια, και οντως εκει ηταν το προβλημα, το body valve λοιπον ειχε πιασει μεσα βρωμια και αυτο ηταν ο λογος που κλωτσαγε το αυτοκινητο, παρολο που ειχα αλλαξει λαδια πριν 8 μηνες δεν ειχε σουρωσει το αυτοκιντο και αυτο απο μονο του δε λυνει το προβλημα, θελει καθαρισμα , αδειασμα και καινουργια λαδια στην περιπτωση μου αφου ειχαν μεινει παλια μεσα (τσαμπα τα 180 ευρω για την πρωτη αλλαγη περισυ σε αλλον) και δουλεια σωστη δε θα γινοταν, να σας πω και ενα στατιστικο που μου ειπε το παιδι εκει, 7 στα 10 αυτοκινητα με τετοια προβληματα βρισκουν λυση ετσι..

Ειμαι κατα ευχαριστημενος για 2 λογους, πρωτον γιατι βρηκα καποιον που ηξερε τι μου ελεγε και δε με κοροιδευε και 2ον γιατι δεν πληρωσα και μια περιουσια αν εμπαινα στη διαδικασια που μου ειπαν κανα 2 αλλοι που πηρα τηλεφωνο, ενας μαλιστα με πηρε και τηλεφωνο μετα απο 3 μερες για να μου δωσει τιμη σε body valve και σασμαν χωρις καν να εχει δει το αυτοκινητο, καταλαβαινεις σε τι διαδικασια και εξοδα θα εμπαινα, οσο για την αναβαθμιση του TCM μου ειπαν οτι ειναι για dsg και δε χρειαζεται στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.

και κατι αλλο μπας και ενδιαφερει κανεναν με αυτοματο κυριως κιβωτιο, το αυτοκινητο οπως εγραψα ειναι 2ο χερι απο γνωστο μεν ο οποιος το προσεχε ομως δεν τσεκαρε τα βασικα, στην περιπτωση του κιβωτιου αλλαγες λαδιων αυτοματου και καθαρισμα που και που του body valve σωζουν απο πολλες περιπετειες...

Κλεινοντας να ευχαριστησω τα 2 παιδια το Νικο και το passateboss που μπηκαν στο κοπο να μου γραψουν τις γνωμες τους και να μου υποδειξουν και το συγκεκριμενο συνεργειο, να ειστε καλα

Link to comment
Share on other sites

  • Εγω με τη σειρα μου να σε ευχαριστησω που με εμπιστευτηκες , αν κ σου ειπα πως δεν γνωριζα τη δουλεια τους !! Θα χαρουμε πολυ να σε δουμε σε καποια συναντηση κ να γνωριστουμε . Αν μπορεις ελα κ σημερα !!!! Οτι απορια κ να εχεις θα χαρουμε να σε βοηθησουμε .....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε volkswag3n, μπορείς να συμβουλεύεσαι και ξένα forum, που ειδικά στα αυτόματα έχουν περισσότερη εμπειρία οι χρήστες τους. Προσωπικά θα σου συμβούλευα το vwvortex (μάλλον παγκοσμίως το καλύτερο). Όσον αφορά το update, αυτό που σου είπαν για τα DSG, όντως ισχύει, αλλά εν μέρει. Δηλαδή, όντως στην Ελλάδα, όσοι προγραμματίζουν αυτόματα σασμάν VΑG, είναι για DSG. Έξω όμως υπάρχουν πολλές εταιρίες. Εγώ προσωπικά, μπήκα στον κόπο κι έστειλα τον εγκέφαλό μου (TCM, του σασμάν), στην αμερική και συγκεκριμένα στην Level10. Το σασμάν μου είναι ΠΟΛΥ καλύτερο πλέον. Βασικό είναι ότι δεν άλλαξε η άνεσή του σε σχέση με πριν. Δηλαδή δεν έχει περίεργα κλωτσίματα κλπ. Από την άλλη, έχει γίνει ΠΟΛΥ πιο γρήγορο στις αλλαγές ταχυτήτων και στην ανταπόκριση από τα paddles. Πλέον δεν ζηλεύω το DSG της γυναίκας μου... :p Κι επίσης μου είπαν ότι με τον προγραμματισμό μπορεί να διαχειριστεί πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή... ;) Το κόστος της αναβάθμισης, είναι 200$. Για μένα τα άξιζε.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε volkswag3n, μπορείς να συμβουλεύεσαι και ξένα forum, που ειδικά στα αυτόματα έχουν περισσότερη εμπειρία οι χρήστες τους. Προσωπικά θα σου συμβούλευα το vwvortex (μάλλον παγκοσμίως το καλύτερο). Όσον αφορά το update, αυτό που σου είπαν για τα DSG, όντως ισχύει, αλλά εν μέρει. Δηλαδή, όντως στην Ελλάδα, όσοι προγραμματίζουν αυτόματα σασμάν VΑG, είναι για DSG. Έξω όμως υπάρχουν πολλές εταιρίες. Εγώ προσωπικά, μπήκα στον κόπο κι έστειλα τον εγκέφαλό μου (TCM, του σασμάν), στην αμερική και συγκεκριμένα στην Level10. Το σασμάν μου είναι ΠΟΛΥ καλύτερο πλέον. Βασικό είναι ότι δεν άλλαξε η άνεσή του σε σχέση με πριν. Δηλαδή δεν έχει περίεργα κλωτσίματα κλπ. Από την άλλη, έχει γίνει ΠΟΛΥ πιο γρήγορο στις αλλαγές ταχυτήτων και στην ανταπόκριση από τα paddles. Πλέον δεν ζηλεύω το DSG της γυναίκας μου... :p Κι επίσης μου είπαν ότι με τον προγραμματισμό μπορεί να διαχειριστεί πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή... ;) Το κόστος της αναβάθμισης, είναι 200$. Για μένα τα άξιζε.... ;)

Νικο το passat το οδηγαει ο πατερας μου ο οποιος πιστεψε με δεν ειναι απο τους οδηγους που θα συγκινηθουν απο τα οφελη μιας τετοιας αναβαθμισης :)

παντως θα το εχω κατα νου, ευχαριστω :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κι απο μενα

εχω ενα passat του 2006

2000κ.ε turbo αυτοματο

και αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα

κλωτσαει στις αλλαγες ταχυτητων απο πρωτη δευτερα κι απο δευτερα τριτη αλλαξα λαδια στο σασμαν αλλα δεν διορθωθηκε το προβλημα

μαλιστα ο φιλος στο συνεργειο που τα αλλαξε που ειπε πως ειχε και λιγα ρινισματα μεσα

θελω τα φωτα σας 

ευχαριστω

Edited by apostatis
Link to comment
Share on other sites

On 13/11/2012 at 10:35 ΜΜ, passatebos said:

Το στεκαρα σημερα , το μαγαζι ειναι στην οδο Δαφνης κ λεγετε Αφοι Σακελαριου.

 

On 14/11/2012 at 4:21 ΜΜ, volkswag3n said:

Φιλε μολις το πηρα απο εκει και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα παιδια.

Καταρχην γνωριζαν απο αναλογα προβληματα και μου ειπαν τα πραγματα οπως εχουν, δλδ τσεκαρουμε το body valve (αυτο που μου ειχε γραψει ο Νικος) για να δουμε σε τι κατασταση βρισκεται ελεγχοντας παραλληλα τα λαδια, και οντως εκει ηταν το προβλημα, το body valve λοιπον ειχε πιασει μεσα βρωμια και αυτο ηταν ο λογος που κλωτσαγε το αυτοκινητο, παρολο που ειχα αλλαξει λαδια πριν 8 μηνες δεν ειχε σουρωσει το αυτοκιντο και αυτο απο μονο του δε λυνει το προβλημα, θελει καθαρισμα , αδειασμα και καινουργια λαδια στην περιπτωση μου αφου ειχαν μεινει παλια μεσα (τσαμπα τα 180 ευρω για την πρωτη αλλαγη περισυ σε αλλον) και δουλεια σωστη δε θα γινοταν, να σας πω και ενα στατιστικο που μου ειπε το παιδι εκει, 7 στα 10 αυτοκινητα με τετοια προβληματα βρισκουν λυση ετσι..

Ειμαι κατα ευχαριστημενος για 2 λογους, πρωτον γιατι βρηκα καποιον που ηξερε τι μου ελεγε και δε με κοροιδευε και 2ον γιατι δεν πληρωσα και μια περιουσια αν εμπαινα στη διαδικασια που μου ειπαν κανα 2 αλλοι που πηρα τηλεφωνο, ενας μαλιστα με πηρε και τηλεφωνο μετα απο 3 μερες για να μου δωσει τιμη σε body valve και σασμαν χωρις καν να εχει δει το αυτοκινητο, καταλαβαινεις σε τι διαδικασια και εξοδα θα εμπαινα, οσο για την αναβαθμιση του TCM μου ειπαν οτι ειναι για dsg και δε χρειαζεται στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.

και κατι αλλο μπας και ενδιαφερει κανεναν με αυτοματο κυριως κιβωτιο, το αυτοκινητο οπως εγραψα ειναι 2ο χερι απο γνωστο μεν ο οποιος το προσεχε ομως δεν τσεκαρε τα βασικα, στην περιπτωση του κιβωτιου αλλαγες λαδιων αυτοματου και καθαρισμα που και που του body valve σωζουν απο πολλες περιπετειες...

Κλεινοντας να ευχαριστησω τα 2 παιδια το Νικο και το passateboss που μπηκαν στο κοπο να μου γραψουν τις γνωμες τους και να μου υποδειξουν και το συγκεκριμενο συνεργειο, να ειστε καλα

τα διαβασες αυτα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κι απο μενα

εχω ενα passat του 2006

2000κ.ε turbo αυτοματο

και αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα

κλωτσαει στις αλλαγες ταχυτητων απο πρωτη δευτερα κι απο δευτερα τριτη αλλαξα λαδια στο σασμαν αλλα δεν διορθωθηκε το προβλημα

μαλιστα ο φιλος στο συνεργειο που τα αλλαξε που ειπε πως ειχε και λιγα ρινισματα μεσα

θελω τα φωτα σας 

ευχαριστω

 

Καλησπέρα, να ξέρεις ότι 99% πας για αλλαγή κιβωτίου . Εγώ τελικά το άλλαξα.

Να ξέρεις ότι δεν είναι εύκολη η όλη διαδικασία από την άποψη ότι

θα πας σε 5 διαφορετικά συνεργεία και θα ακούσεις 5 διαφορετικά πράγματα.

Αφού το αυτοκίνητο κλωτσάει πάει να πει ότι έχουν φθαρεί τα γρανάζια και δε σώζεται.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα διαβασα τα παραπανω κι ευχομαι να ειναι αυτο κι οχι η αλλαγη κιβωτιου που λεει ο φιλος πιο πανω

ποσο σου κοστισε η αλλαγη;

Edited by apostatis
Link to comment
Share on other sites

Τα διαβασα τα παραπανω κι ευχομαι να ειναι αυτο κι οχι η αλλαγη κιβωτιου που λεει ο φιλος πιο πανω
ποσο σου κοστισε η αλλαγη;


Για να μην παρεξηγηθώ (επειδή το μεσημέρι τα έγραψα λίγο γρήγορα) επαναδιατυπώνω.
Η αλλαγή λαδιών μάλλον δε θα κάνει τίποτα όπως και παρατήρησες.
Οι επόμενες 2 λύσεις είναι
α) αλλαγή αυτόματου συμπλέκτη. Η τιμή του πάει περίπου 1700 ευρώ. Αυτό είναι το οποίο άλλαξα εγώ και το πρόβλημα λύθηκε. Καλό είναι να αλλάζεις λάδια συχνά σε αυτό όπως επίσης να μην είσαι βιαστικός όταν επιλέγεις drive ή reverse από στάση. Αυτά μου είπε ο τεχνικός αυτά σου λέω
β) αλλαγή σασμάν. Αυτό από ότι θυμάμαι πάει περίπου 6000 ευρώ ( συν πλην) ή γύρω στα 3000 ανακατασκευή ( δίνεις το δικό σου και σου βάζουν ένα μεταχειρισμένο ελεγμένο - φτιαγμένο )
Πάνε και 5 σχεδόν χρόνια πότε οι τιμές θα έχουν μάλλον αλλάξει. Δυστυχώς εγώ δεν είχα δικό μου τεχνικό οπότε δεν μπορούσα να το ψάξω για να δω τι ακριβώς είχε το αυτοκίνητο οπότε πήγα για αλλαγή συμπλέκτη και μου βγήκε.
Επίσης να σου δώσω μια μικρή συμβουλή, μην οδηγάς το αυτοκίνητο αν μπορείς, αν σε αφήσει δεν κουνιέται με τίποτα, είδα και έπαθα για να το απεμπλεξω για να το πάμε συνεργείο.
Αυτά, ελπίζω να βοήθησα
Link to comment
Share on other sites

On 18/10/2017 at 9:45 ΜΜ, volkswag3n said:

 


Για να μην παρεξηγηθώ (επειδή το μεσημέρι τα έγραψα λίγο γρήγορα) επαναδιατυπώνω.
Η αλλαγή λαδιών μάλλον δε θα κάνει τίποτα όπως και παρατήρησες.
Οι επόμενες 2 λύσεις είναι
α) αλλαγή αυτόματου συμπλέκτη. Η τιμή του πάει περίπου 1700 ευρώ. Αυτό είναι το οποίο άλλαξα εγώ και το πρόβλημα λύθηκε. Καλό είναι να αλλάζεις λάδια συχνά σε αυτό όπως επίσης να μην είσαι βιαστικός όταν επιλέγεις drive ή reverse από στάση. Αυτά μου είπε ο τεχνικός αυτά σου λέω
β) αλλαγή σασμάν. Αυτό από ότι θυμάμαι πάει περίπου 6000 ευρώ ( συν πλην) ή γύρω στα 3000 ανακατασκευή ( δίνεις το δικό σου και σου βάζουν ένα μεταχειρισμένο ελεγμένο - φτιαγμένο )
Πάνε και 5 σχεδόν χρόνια πότε οι τιμές θα έχουν μάλλον αλλάξει. Δυστυχώς εγώ δεν είχα δικό μου τεχνικό οπότε δεν μπορούσα να το ψάξω για να δω τι ακριβώς είχε το αυτοκίνητο οπότε πήγα για αλλαγή συμπλέκτη και μου βγήκε.
Επίσης να σου δώσω μια μικρή συμβουλή, μην οδηγάς το αυτοκίνητο αν μπορείς, αν σε αφήσει δεν κουνιέται με τίποτα, είδα και έπαθα για να το απεμπλεξω για να το πάμε συνεργείο.
Αυτά, ελπίζω να βοήθησα

 

Καλησπερα φιλε

να σε ρωτησω οταν στο επισκευασε ο σακελεριου το προβλημα δεν λυθηκε που αναγκαστηκες να αλαξεις αυτοματο;

στον σακελαριου ποσο πληρωσες;

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.