Jump to content
sterpc

1.4 Tsi Σε 1.6 Tsi Γινεται Ή Οχι?

Recommended Posts

Θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με ενα προβλημα το οποιο λυνεται στα χαρτια αλλα δεν ξερω αν και κατα ποσο ισχυει στην πραξη. Ο 1.4 tsi λοιπον εχει διαμετρο x διαδρομη 76.5 x 75.6 και ο 1.6 bcb εχει διαμετρο x διαδρομη 76.5 x 86.9.

Οπως ειναι φανερο μπορουμε να παντρεψουμε τα σωθηκα, μπιελες και στροφαλο και να βγει ενα υβριδιο 1.6 tsi με μπολικη ροπη και ικανο για να φουσκωσει 28αρα..,

Χωρανε ομως τα σωθηκα, με το καρτερ τι γινεται; Ειναι εφικτη μια τετοια μετατροπη;

Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με ενα προβλημα το οποιο λυνεται στα χαρτια αλλα δεν ξερω αν και κατα ποσο ισχυει στην πραξη. Ο 1.4 tsi λοιπον εχει διαμετρο x διαδρομη 76.5 x 75.6 και ο 1.6 bcb εχει διαμετρο x διαδρομη 76.5 x 86.9.

Οπως ειναι φανερο μπορουμε να παντρεψουμε τα σωθηκα, μπιελες και στροφαλο και να βγει ενα υβριδιο 1.6 tsi με μπολικη ροπη και ικανο για να φουσκωσει 28αρα..,

Χωρανε ομως τα σωθηκα, με το καρτερ τι γινεται; Ειναι εφικτη μια τετοια μετατροπη;

Που χαθηκες ρε!! Περασαν δυο χρονια απο τοτε, ακομη το σκεφτεσαι ε; χαχα

και με τον κομπρέσορα τι κάνεις? μετα τις 2.500 που θα σταματάει ο κομπρέσορας μεχρι να σπουλαρει η τουρμπινα η αλλη τι κάνεις?

Γιατι με το 122αρι δε μπορει να πραγματοποιησει αυτο που θελει;

Link to comment
Share on other sites

αν μιλαμε για 122 το καταλαβαινω.αν μιλαμε για τα υπολοιπα δεν εχεις προβλημα φουσκωνεις 28αρα και με αυτα τα κυβικα.

:thumbsu: εννοείται.

Απορώ πάντως ακόμα και το 2012 την ιδια καραμέλα μερικοί.

Ο 1,4Tsi έχει καυσαέριο στα 2.3 περίπου λόγο compressor από χαμηλά.

Offtopic

Έκανες σε maha καμια μέτρηση Θέμη?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μιλαω για τον 122αρι κινητηρα με τουρμπο μονο. Η σκεψη αυτη οπως προαναφερθηκε υπαρχει εδω και 2 χρονια αλλα με τις τιμες των τροπετων στα υψη τοτε εγκαταλειφθηκε σχετικα γρηγορα. Σημερα που οι τιμες ειναι καπως πιο συγκρατημενες λογω παλαιοτητας ερχομαι και ξαναρωταω, γινεται και αν ναι τι ανταλλακτικα χρειαζονται;

Link to comment
Share on other sites

Τωρα δν ξερω ποσο αντεχει αυτο το μοτερ... Παντως την 28αρα θα την φουσκωνεις μια χαρα με λιγο παραπανω συμπιεση...

Το θεμα ειναι ΑΝ αντεχει το μοτερ... μην κοιτας τον Αλεξη.... Ενας ειναι ο υπερκαυλ@μενος ! Αλλα "πολυ μεγαλη" τουρμπινα θες να βαλεις.. Τι θες να 300ρισης?

Link to comment
Share on other sites

Ο Sterpc το σκεφτεται πολυ ορθα.. Μητσαρα ξερεις τι εστι 1.6 BCB ;;

Σε καποιον αλλον τα ελεγα :whistling: αλλα δυσκολοι καιροι πλεον και ολοι προχωρανε στην απλη λυση του ΦΠΕ!! Καποτε, ελεω χρηματων κι ολας, οι παλιοι τολμουσαν περισσοτερο...

Link to comment
Share on other sites

offtopic:Ελα αφου καταβαθος θελεις να αλλαξεις τουρμπινα, με ενα απλο ΦΠΕ θα μεινεις;; χαχαχαχαχαχα

sterpc εχεις πμ..

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω, αλλαγή κυβικών με τέτοιο τρόπο έχει ξαναγίνει γενικά; Γιατί έχω την εξής απορία:

Τα 10 περίπου cm διαφοράς στη διαδρομή, σημαίνει ότι έχουμε διαφορετικά μήκη μπιέλας και κομβίου (ή έκκεντρο, όπως θέλετε) στροφαλοφόρου. Ξέρετε αν το συνολικό μήκος είναι το ίδιο ακριβώς;(φαντάζομαι μόνο τότε υπάρχει πιθανότητα να ταιριάξουν στο μπλοκ). Και αν είναι, θα διατηρηθεί η σχέση συμπίεσης; (αν παίζει σημασία)

Και κυρίως: με τα νέα σωθικά, που θα βρίσκεται το πιστόνι στο ΑΝΣ και στο ΚΝΣ;;

Link to comment
Share on other sites

Γενικα εχει γινει κατα κορον ειδικα στα παλια ατμοσφαιρικα 14αρια του vag.. Polo, Ibiza με το 14αρι μοτερ που φορουσαν (AFH) και ηταν απο τις καλυτερες λυσεις, λογω του οτι απλα αλλαζε η διαδρομη με τις στροφαλομπιελες των 1.6 μοτερ... Ομως εκει ηταν σιγουρα τα πραγματα, δοκιμαστηκε δηλαδη επιτυχως η συνταγη και ηταν πετυχημενη..

Τωρα αυτο που ρωτας ειναι κι αυτο που ψαχνει και ο sterpc να διασταυρωσει..

Ενημερωτικα ομως κι απο οσο γνωριζω οι μπιελες απο τα 1.6 μοτερ του ομιλου ειναι πιο κοντες και ισοσταθμιζεται η διαδρομη με το ΚΝΣ κ' ΑΝΣ απο τον μεγαλυτερο στροφαλο.....

Ελπιζω να σε καλυψα καπως.. :)

Link to comment
Share on other sites

Γινεται κατα 95% .Το εψαχνα μια περιοδο για εγκυκλοπεδικους λόγους και παρατηρησα ότι ο 1.6αρης

1.6 R4 16v 77-80kW

bore x stroke: 76.5 by 86.9 millimetres (3.01 in × 3.42 in), stroke ratio: 0.88:1 - undersquare/long-stroke, 399.4 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1 (China), 12.1:1 (AUS) cylinder block & crankcase grey cast iron; five main bearings, die-forged steel crankshaft

εχει ομοιοτητες με τον δικο μας

1.4 R4 16v TSI/TFSI 90-133kW

1,390 cubic centimetres (84.8 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 76.5 by 75.6 millimetres (3.01 in × 2.98 in), stroke ratio: 1.01:1 - 'square engine', 347.5 cc per cylinder, 120 bars (1,740 psi) peak pressures, compression ratio: 10.0:1 cylinder block & crankcase grey cast iron; 82 mm (3.23 in) cylinder spacing, five main bearings, die-forged steel crankshaft, roller chain-driven oil pump

Οποτε πιστευω πως με αλλαγή στροφαλου και μπιελών γινόμαστε 1.600κοσαριδες.. ΑΝ δεν αντιμετωπίσουμε πρόβλημα με τον στρόφαλο και το μπλόκ μας καθως και με την περίπτωση όπου τα πιστονια να φιλιουνται με την κεφαλή...

Αναφορικα με τις BT καταστασεις μια χαρα σπουλαρουμε την 28αρα απο τις 3400 μάλιστα,,

Δηλαδη για να καταλάβω τα tSI (140ρια) εχουν περισσοτερα καυσαερια απο τα tsI (122αρια) λόγω κομπρέσσορα???????Απο που το συμπερανατε αυτο βρε παιδια?? :db:

'Οπου θα φουσκώσω εγώ την 28αρα θα την φουσκωσεις και εσυ θεμη..Μην σου πώ πως τα 122αρια θα την φουσκώνουν γρηγοροτερα λόγω ροικότερης κεφαλής σε σχεση με τα BMY.-BLG μοτέρ.. (δεν παει επι προσωπικού προς θεου Θέμη) :drinks:

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι δεν νομιζω να 300αρισει ενα τετοιο μοτερ, θα φτασει παντως αρκετα κοντα, εκεινο που με ενδιαφερει ειναι να βγαλει δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων απο την 3η σχεση και πανω, κοινως στις ψιλες να πηγαινουμε απο ρολαριστες γτ απο σταση δεν νομιζω να ξεκινησει χωρις μπλοκε. Η ροπη παντως ειναι αλλο θεμα καθως εκτιμω οτι αν φουσκωσει το μοτερ την 28αρα καλα, δλδ 1 bar και πανω,θα παει πανω απο τα 25kg και με κοντο σασμαν που να σπαει στα 400 θα ειναι πιστολι.

Να δικαιολογησω λοιπον που βασιζω το συλογισμο μου, παλια υπηρχαν κατι ψοφια bca μοτερ 1.4 με 75 αλογα και αλουμηνενιο μπλοκ και υπηρχαν και τα bcb με μαντεμενιο μπλοκ και καμια 100αρια αλογα. Μαντεψτε το μονο που αλλαζε σε αυτα τα δυο μοτερ ειναι η διαδρομη. Σκεφτειτε ουτε κεφαλη, ουτε μπεκ, ουτε πεταλουδα, ουτε τπτ. Αλλωστε ανηκουν και στην ιδια οικογενεια κινητηρων οπως φανερωνουν οι κωδικοι τους "bc*". Οι AFH που προαναφερθηκαν ειναι αλλη ιστορια καθως ειχαν αλλη κεφαλη και ηλεκτρικα απο τους BCA, BCB και ο υπερκυβισμος τους γινοταν με αλλαγη ολοκληρου του μπλοκ με αυτο του ΑΕΕ για τουρμπο εφαρμογες. Οσοι ακολουθουσαν την ατμοσφαιρικη οδο τοποθετουσαν απλα τα σωθηκα στον 1.4 και στροφαριζαν 7800!!! παρακαλω οπως ειπαμε πιο πανω σωστα.

Ερχομαστε τωρα στη σημερινη εποχη, υπαρχει ο 122αρης με την ιδια διαμετρο x διαδρομη με τον bca και οπως καταλαβαινεται κατα 95% πρεπει να γινεται. Δεν ειναι απιθανο παντως καθως η vw τραβαει μπλοκ απο το ραφι και επανασχεδιαζει κεφαλες και περιφερειακα. Δεν ειναι η πρωτη φορα που συμβαινει και υπαρχουν και παραδειγματα 1.8 20vt το μπλοκ ηταν το ιδιο που φορουσαν τα GTi Mk2, 2.0 TFSI ιδιο μπλοκ με τα Mk3 GTi και παει λεγοντας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.