Jump to content
point zero

Γρατζουναει Η Οπισθεν ...

Recommended Posts

Οπως Γραφω και στον Τιτλο μου Γρατζουναει, τριζει η οπισθεν ...

Αν βαλω απο νεκρα οπισθεν και δεν το κανω υπερβολικα μαλακα τοτε χτυπαει ..

επισεις αν νωριτερα εχω βαλει μια οποιαδηποτε ταχυτητα , οπως πρωτη , τριτη κλπ τοτε την περνει κανονικα ... 1.2 diesel 6R ειναι το μοντελο μου ...

Εχεις κανεις σχετικη εμπειρια η αποψη ? στην Αντιπροσωπεια μου ειπαν να την βαζω μαλακα , αλλα εχω αμφιβολιες ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Απλα η οπισθεν στα περισσοτερα αυτοκινητα δεν εχει συχρονιζε ,οποτε να ξερεις να μην τη βαζεις γρηγορα την οπισθεν ειδικα αν εχει προηγηθει κινηση του αυτοκινητου ττρος τα εμπρος.Μην αγχωνεσαι σε ολα τα αυτοκινητα γινεται αυτο.Και λογω αυτου του θεματος το γραναζι της οπισθεν εχει διαφορετικη αντοχη απο τα υπολοιπα,οποτε δεν δημιουργειται ευκολα ζημια.Παντως αν θες να εξαλειψεις αυτο το φαινομενο μπορεις να αλλαξεις βαλβολινες και να προσθεσεις λιγο αντιτριβικο οπως το motorkote( οι βαλβολινες που εχει το αμαξι σου ειναι πολυ ψιλες)

Link to comment
Share on other sites

Thanks !

Να φροντίζεις να βάζεις όπισθεν πάντα σταματημένος και να βάζεις πρώτα μια 1η ή 2α, ότι σε βολεύει και χωρίς να αφήσεις τον συμπλέκτη να βάζεις την όπισθεν, εγώ τουλάχιστον έτσι το κάνω, είναι θέμα συνήθειας και θα δεις να μπαίνει βούτυρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Μια ερώτηση για τους παλιότερους κατόχους του Polo 1.2tsi.

 

 

Η δευτέρα δεν δέχεται γρήγορες αλλαγές ή πάω για συγχρονιζε;

 

Εχω ενα πολο με περί τις 60.000χλμ και δεν απολαμβάνει τις γρήγορες αλλαγές, ο συμπλέκτης απομονώνει κανονικά και να σημειώσω οτι δεν είμαι ατζαμής. Προτού να αλλάξω βαλβολίνες με κάτι ποιοτικότερο ή να πάω για συγχρονιζέ θα ήθελα να ακούσω απο άλλους κατόχους αν έχουν το ίδιο θέμα.

 

Ευχαριστώ!! :good:

 

Να προσθέσω οτι το έχω στην κατοχή μου εδώ και 2μήνες και έχω κάνει περίπου 2000χλμ. Γι αυτό ρωτάω κάποιον παλιότερο για τη συμπεριφορά του σασμάν!

Edited by kapnias
Link to comment
Share on other sites

Ειχα θεμα με το συχρονιζε,αλλα ηταν απο δικο μου λαθος χειρισμο.Μαλλον πρεπει να εκανε την πατατα ο προηγουμενος απο σενα ιδιοκτητης.Τα συγκεκριμενα συχρονιζε ειναι πολυ μαλακα και σε συνδιασμο με την πολυ λεπτη μαμα βαλβολινη,εστω και μια φορα να μην κανεις σωστη αλλαγη στον κοφτη μπορει να αρπαξει.Απο ποσες στροφες και πανω στο κανει?

Link to comment
Share on other sites

Με διπλοπεταλιά στον συμπλέκτη δεν μπορούμε να αποφύγουμε την γρήγορη φθορά των συγχρονιζέ;Εννοώ όπως έχουμε ας πούμε πρώτη,πατάμε συμπλέκτη βγάζουμε ταχύτητα,ξαναπατάμε και βάζουμε δευτέρα.Αυτή η διαδιακασία εννοείται να γίνεται γρήγορα όπως γίνεται στα φορτηγά ή τις νταλίκες

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

 

@chris polo  μου το έκανε μια φορα σε αλλαγή με λίγες στροφές καπου 2500 και σκέφτηκα οτι μάλλον δεν πάτησα καλά το συμπλέκτη, αλλα χθές που έβγαινα απο βενζινάδικο για να μπώ σε κίνηση το πλάκωσα και έκανα γρήγορη αλλαγή και γρατζούνησε αρκετά

 

@Polo Tsi  καλή η διπλοπεταλιά αλλα τώρα ούτε τα φορτηγά δεν τη χρησιμοποιούν. Την διπλοπεταλιά την κάναμε κάποτε που τα σασμάν δεν ήταν συγχρονιζέ για να συγχρονίσουμε τις στροφές του πρωτεύοντος άξονα του σασμάν με τον δευτερεύον .

Αν θέλει διπλοπεταλιά και το πολο του 2011 καήκαμε!! :)

 

Θα δοκιμάσω βαλβολίνες και motorkote, το έχει δοκιμάσει κανένας σε σασμάν που γρατζουνάει;

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου φίλε μου,αλλά είπα να προτείνω μια μέθοδο που αναμφισβήτητα δεν ζορίζει συγχρονιζέ. Γνωρίζουμε το ιξώδες που έχει από το εργοστάσιο στη βαλβολίνη?

Link to comment
Share on other sites

Δυο λεπτά ρε παιδιά!Από βούτυρο είναι τα συγχρονιζέ?Δεν παίζει με μια γρήγορη αλλαγή να έχετε ζημιά!Δεν είναι λογικό.Απλά τα γρατσούνισμα που λέτε ίσως να είναι από "μη καλό" πάτημα συμπλέκτη

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν θέμα συμπλέκτη θα το έκανε και στις υπόλοιπες ταχύτητες ,

ασε που υπήρξα μεγάλος κάγκουρας με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο (cordoba 1.4 16v AFH)  και συγχρονιζέ δεν άλλαξα .

Επειδή αυτο το πήρα μεταχειρισμένο γι αυτό ρώτησα εδω για να ξέρω απο ανθρώπους που το είχαν απο καινούργιο αν η δευτέρα δέχεται γρήγορες αλλαγές ή οχι

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

 

@chris polo  μου το έκανε μια φορα σε αλλαγή με λίγες στροφές καπου 2500 και σκέφτηκα οτι μάλλον δεν πάτησα καλά το συμπλέκτη, αλλα χθές που έβγαινα απο βενζινάδικο για να μπώ σε κίνηση το πλάκωσα και έκανα γρήγορη αλλαγή και γρατζούνησε αρκετά

 

@Polo Tsi  καλή η διπλοπεταλιά αλλα τώρα ούτε τα φορτηγά δεν τη χρησιμοποιούν. Την διπλοπεταλιά την κάναμε κάποτε που τα σασμάν δεν ήταν συγχρονιζέ για να συγχρονίσουμε τις στροφές του πρωτεύοντος άξονα του σασμάν με τον δευτερεύον .

Αν θέλει διπλοπεταλιά και το πολο του 2011 καήκαμε!! :)

 

Θα δοκιμάσω βαλβολίνες και motorkote, το έχει δοκιμάσει κανένας σε σασμάν που γρατζουνάει;

Για μενα αλλαξε το συχρονιζε και μετα βαλε αυτη τη βαλβολινη http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=45&pcid=7 μαζι με motorkote.Tις βαλβολινες σκετες χωρις επισκευη τσαμπα θα τις βαλεις.

 

Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου φίλε μου,αλλά είπα να προτείνω μια μέθοδο που αναμφισβήτητα δεν ζορίζει συγχρονιζέ. Γνωρίζουμε το ιξώδες που έχει από το εργοστάσιο στη βαλβολίνη?

Ειναι μεταξυ 30-35 cst στους 40 C και γυρω στα 6,5 cst στους 100 C.

 

Δυο λεπτά ρε παιδιά!Από βούτυρο είναι τα συγχρονιζέ?Δεν παίζει με μια γρήγορη αλλαγή να έχετε ζημιά!Δεν είναι λογικό.Απλά τα γρατσούνισμα που λέτε ίσως να είναι από "μη καλό" πάτημα συμπλέκτη

Γενικα τα συχρονιζε ειναι μαλακα για να καταπονουνται αυτα και οχι τα γραναζια.Αλλα στα VW ειναι πολυυυυυυ μαλακα.

Link to comment
Share on other sites

όντως αν πας για συνχρονιζε μάλλον ο προηγούμενος ήταν Ινδιάνος και με τις αλλαγές έπρεπε και σκαλπ.

motor kote μην βάλειε ειδικά αν έχεις υποψία για συνχρονιζε μιας και θα το κάνει χειρότερο.Βαλβολινη και βλέπεις.

Link to comment
Share on other sites

αχ φιλε και εγω πηγα για συγχρονιζε δευτερας στο γκολφ που ειχα και οταν το αγορασα ειχε μολις 32000 χλμ.

εγω γιατι πιστευω οτι φθειρονται απο την ροπη που δεχονται?

Link to comment
Share on other sites

αχ φιλε και εγω πηγα για συγχρονιζε δευτερας στο γκολφ που ειχα και οταν το αγορασα ειχε μολις 32000 χλμ.

εγω γιατι πιστευω οτι φθειρονται απο την ροπη που δεχονται?

Υπαρχουν σασμαν που δεχονται πολυυυυυ μεγαλυτερη ροπη.Απλως ειναι κατασκευασμενα απο αλλα υλικα.

Το σασμαν του 1.2 tsi ειναι το mq200 και μπορει να διαχειριστει μεχρι 200nm ροπη.

Μαλακα συχρονιζε + λεπτη βαλβολινη=πολυ ευαισθητο σασμαν(Αυτο ισχυει και για τα 1.4 tsi golf)

Link to comment
Share on other sites

Μόνο 20nm ? Ψιλο-οριακό μου φαίνεται.Πρέπει να είναι ολίγον τι λαλάκες αν ισχύει αυτό και βάζουν και λεπτή βαλβολίνη ακόμη και σε μεσογειακές χώρες.Το κιβώτιο δεν είναι για πολλά πολλά δηλαδή.....

Link to comment
Share on other sites

Αν γρατζουναει η οπισθεν και ειναι οι βαλβολινες στη θεση τους δηλ δεν υπαρχει διαρροη τοτε λογικα αναλογα και με τα χιλιομετρα παμε για δισκοπλατο δεν δικαιολογειται να εχει ζημια το σασμαν αν το αμαξι ειναι δεν ειναι κακοποιημενο..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.