Jump to content
Guest

Αλλαγη Διαστασεων Ελαστικων Και Διαφορα Καταναλωσεις

Recommended Posts

λοιπον, εχω λιγο καιρο ακομα μπροστα μου αλλα σκεφτομαι την ανοιξη να αλλαξω την διασταση των ελαστικων μου απο 215/55/16 σε 235/45/17 για να ομορφαινει λιγο το ηδη ομορφο αμαξι μου, χαχα. το μονο που με απασχολει ειναι η διαφορα καταναλωσεις που μαλλον θα εχω. εχω το πασσατ β7 1,6 tdi εκδοση κομφορτ με καταναλωση στα 5,5 λ. ξερω οτι η επομενη εκδοση βγαινει με 235/45/17. το εχει κανενας να μου πει αν καιει παραπανω; η αν εχει αλλαξει καποιος σε οποιοδηποτε αμαξι απο 215/55/16 σε 235/45/17 και προσεξε καποια διαφορα;

Link to comment
Share on other sites

εχει σημασια αν ειναι vw? το εχω κανει σε αλλο μου αμαξι και κοπαναει στις λακουβιτσες ποιο πολυ...

Link to comment
Share on other sites

φιλε ειναι λαθοςη κινηση σου αυτη....δεν εχεις κανα τερας γιανα χρειαζεσε το 235 πελμα....αστο οπος ειναι... προσωπικα στο γκολφ μ αππο 195/65ρ15 πηγα σε 225/45ρ17 +1λιτρο ανα 100χλμ μινιμουμ...και τωρα ξαναγύρισα στα παλια (195πελμα)

Link to comment
Share on other sites

εχει σημασια αν ειναι vw? το εχω κανει σε αλλο μου αμαξι και κοπαναει στις λακουβιτσες ποιο πολυ...

οχι βεβαια, περειμενω αποψεις και εμπειριες απ οσους εχουν κανει παρομοια αλλαγη. ναι το ξερω αυτο και απο προηγουμενο αμαξι που ειχα και εκανα παρομοια αλλαγη.

φιλε ειναι λαθοςη κινηση σου αυτη....δεν εχεις κανα τερας γιανα χρειαζεσε το 235 πελμα....αστο οπος ειναι... προσωπικα στο γκολφ μ αππο 195/65ρ15 πηγα σε 225/45ρ17 +1λιτρο ανα 100χλμ μινιμουμ...και τωρα ξαναγύρισα στα παλια (195πελμα)

το ξερω οτι δεν χρειαζεται το 235 αλλα οπως εγραψα η επομενη εκδοση απο το δικο μου με τον ιδιο κινητηρα βγαινει με 235. εσενα το γκολφ σου το εδιναν απ το εργοστασιο σε καποια εκδοση με αυτη τη διασταση; και αν ναι ξερεις αν εδιναν καποια διαφορα καταναλωσεις σε σχεση με τα 195;
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αν σ΄αρεσει η 17άρα βάλτην!!!Όχι μόνο θα έχεις λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά θα χάσεις ελαφρά σε άνεση και σε επιδόσεις.Θα κερδίσεις σε φρενάρισμα, κρατήμα και αισθητική.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την απαντηση αλλα γνωρισω και τα θετικα και τα αρνητικα. απο τα αρνητικα ομως με ανησυχει περισσοτερο η καταναλωση. γι αυτο και ανοιξα αυτο το θεμα. αν υπαρχει καποιος (που πιστευω ειναι πολλοι) που εχει κανει αυτην την αλλαγη και παρατηρησε διαφορα στην καταναλωση η αν υπαρχει καποιο ποσοστο που μπορει να δωσει καποιος. δηλαδη αναλογα με το ποσο μεγαλωνει η διασταση ποσο μεγαλωνει η καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την απαντηση αλλα γνωρισω και τα θετικα και τα αρνητικα. απο τα αρνητικα ομως με ανησυχει περισσοτερο η καταναλωση. γι αυτο και ανοιξα αυτο το θεμα. αν υπαρχει καποιος (που πιστευω ειναι πολλοι) που εχει κανει αυτην την αλλαγη και παρατηρησε διαφορα στην καταναλωση η αν υπαρχει καποιο ποσοστο που μπορει να δωσει καποιος. δηλαδη αναλογα με το ποσο μεγαλωνει η διασταση ποσο μεγαλωνει η καταναλωση

Συγκεκριμένο ποσοστό δύσκολα μπορείς να δώσεις μιάς και η αύξηση της κατανάλωσης θα εξαρτηθεί από την διάσταση του ελαστικού, το βάρος της ζάντας και φυσικά από τον κινητήρα.

Ενδεικτικά πάντως στο δικό μου (1.9 TDI) όταν αλλάζω τα χειμερινά λάστιχα 195/65/15 και βάζω καλοκαιρινά 225/45/17, αυξάνεται η κατανάλωση περίπου 0.5 εώς 0.7 λίτρα/100χλμ.

Link to comment
Share on other sites

απο 215/55/16 θελω να βαλω 235/45/17 . το βαρος της ζαντας δεν το ξερω ουτε ποσο ειναι η μανισια 16αρα ουτε ποσο ειναι οι 17αρες. και ο κινητηρας ειναι 1.6 tdi 105 αλογα. νομιζω οτι αναλογα τη διαφορα στις διαστασεις σου η καταναλωση ειναι πολυ λογικη. αν σε μενα θα καιει 0.5 λ παραπανω θα ειμαι ευχαριστημενος. τι καταναλωσει εχεις ακριβως;

Link to comment
Share on other sites

απο 215/55/16 θελω να βαλω 235/45/17 . το βαρος της ζαντας δεν το ξερω ουτε ποσο ειναι η μανισια 16αρα ουτε ποσο ειναι οι 17αρες. και ο κινητηρας ειναι 1.6 tdi 105 αλογα. νομιζω οτι αναλογα τη διαφορα στις διαστασεις σου η καταναλωση ειναι πολυ λογικη. αν σε μενα θα καιει 0.5 λ παραπανω θα ειμαι ευχαριστημενος. τι καταναλωσει εχεις ακριβως;

ρε φιλε σορρυ που θα σε τσιγγλισω λιγο...αλλα πηρες ενα αμαξι να κανεις πολλα χιλιομετρα και να εχεις μια σχετικη αυτονομια και θα βαλεις 17αρια!?.....εγω σε βενζινα εχω πανω απο 150χλμ διαφορα στην αυτονομια μου! για ξανασκεψου το λιγακι πιο λογικα!ειναι και δυσκολοι καιροι!....ενδεικτικα εχω βγαλει 900χλμ με 50λιτρα βενζινη

απο εκει που εβγαζα μαξ 700 κατι ,με την ιδια βενζινη και με τις ιδιες συνθήκες πανω κατω

ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΟΤΙ ΕΠΙΔΗ ΕΧΕΙς ΝΤΙΖΕΛ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙς ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΣΟΥ!?

ΥΓ. Ο 1,6ΤΔΙ ΣΤΟ ΠΑΣΣΑΤ ΕΙΝΑΙ ΙΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΟΡΙΑΚΟς ΝΑ ΕΙΧΕς ΚΑΝΑ ΓΚΟΛΦ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ...

ΞΕΡΕΙς ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ 235/45/17!? ΑΠΟ 540ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΧΟΥΝ....

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά δώστε και καμμιά εναλλακτική στον άνθρωπο

Πάντα υπάρχει και η Σολωμόντεια λύση

Αγαπητέ, βάλε τις 17άρες που λιγουρεύεσαι

και αντί για 235/45/17

βάλε 215/50/17

Έτσι θα έχεις την ομορφιά της ζάντας

και δεν θα έχεις καθόλου αύξηση στην κατανάλωση

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε σορρυ που θα σε τσιγγλισω λιγο...αλλα πηρες ενα αμαξι να κανεις πολλα χιλιομετρα και να εχεις μια σχετικη αυτονομια και θα βαλεις 17αρια!?.....εγω σε βενζινα εχω πανω απο 150χλμ διαφορα στην αυτονομια μου! για ξανασκεψου το λιγακι πιο λογικα!ειναι και δυσκολοι καιροι!....ενδεικτικα εχω βγαλει 900χλμ με 50λιτρα βενζινη

απο εκει που εβγαζα μαξ 700 κατι ,με την ιδια βενζινη και με τις ιδιες συνθήκες πανω κατω

ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΟΤΙ ΕΠΙΔΗ ΕΧΕΙς ΝΤΙΖΕΛ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙς ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΣΟΥ!?

ΥΓ. Ο 1,6ΤΔΙ ΣΤΟ ΠΑΣΣΑΤ ΕΙΝΑΙ ΙΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΟΡΙΑΚΟς ΝΑ ΕΙΧΕς ΚΑΝΑ ΓΚΟΛΦ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ...

ΞΕΡΕΙς ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ 235/45/17!? ΑΠΟ 540ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΧΟΥΝ....

καλα κανεις φιλε μου, γι αυτο εγρψα εδω για να ακουσω γνωμες, αποψεις και εμπειριες. απλα θελω να δειξει καλυτερα το αμαξι μου με οσο το δυνατον λιγοτερη αυξηση καταναλωσης. απο τα 1200 χλμ που βγαζω με 70 λ. αν πεσω στα 1100 θα το αντεξω, οχι ομως να πεσει κατω απο τα 1000 χλμ. οπως γραφω και πιο πανω η χαι λινε με τον ιδιο κινητηρα βγαινει με 235. και οσο για το κοστος τα 235/45/17 με τα 215/55/16 δεν εχουν και μεγαλη διαφορα στην τιμη. ευχαριστω παντως για την απαντηση

Ρε παιδιά δώστε και καμμιά εναλλακτική στον άνθρωπο

Πάντα υπάρχει και η Σολωμόντεια λύση

Αγαπητέ, βάλε τις 17άρες που λιγουρεύεσαι

και αντί για 235/45/17

βάλε 215/50/17

Έτσι θα έχεις την ομορφιά της ζάντας

και δεν θα έχεις καθόλου αύξηση στην κατανάλωση

σωστος ο κουμπαρος. την σκεφτομαι και αυτη τη λυση, αλλωστε το ειχαμε ξανασυζητηση.
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις να σκεφτείς και πολλά φίλε μου

105 αλογάκια είναι αυτά, δε χρειάζεται να τα ζορίσεις

ΔΕΝ χάνεις ούτε στο ελάχιστο τις υπάρχουσες επιδόσεις του αυτοκινήτου

ΔΕΝ αλλάζεις τη γεωμετρία των τροχών

ΔΕΝ αυξάνεις κατανάλωση

Βελτιώνεις τη στιβαρότητα του οχήματος

Βελτιώνεις την αισθητική του

you must go on με χίλια =@

Link to comment
Share on other sites

ολα θετικα ειναι που μου λες. απλα δεν ξερω πως θα δειχνει με σχετικα μεγαλη ζαντα και με σχετικα μικρο πλατος. θελω να δω καποια αμαξια που να φορανε αυτη τη διασταση ( μου εχεις πει ποια ειναι αυτα) για να δω πως δειχνουν. το αλλο (προβλημα) ειναι οτι πρεπει να βαλω 7*17 ζαντα αλλα απο αυτα που εχω δει ειναι οτι εχω πολυ λιγοτερες επιλογες σε σχεση με 7.5*17 η 8*17. τα 215/50/17 δεν μπαινουν σε 7.5*171

Link to comment
Share on other sites

και κατι αλλο σχετικα με τις ζαντες. απ οσες εχω δει και μου αρεσαν μερικες, οι περισσοτερες δεν ταιριαζει το οφσετ. υπαρχει τροπος να αλλαξει το οφσετ σε μια ζαντα;

Link to comment
Share on other sites

ολα θετικα ειναι που μου λες. απλα δεν ξερω πως θα δειχνει με σχετικα μεγαλη ζαντα και με σχετικα μικρο πλατος. θελω να δω καποια αμαξια που να φορανε αυτη τη διασταση ( μου εχεις πει ποια ειναι αυτα) για να δω πως δειχνουν. το αλλο (προβλημα) ειναι οτι πρεπει να βαλω 7*17 ζαντα αλλα απο αυτα που εχω δει ειναι οτι εχω πολυ λιγοτερες επιλογες σε σχεση με 7.5*17 η 8*17. τα 215/50/17 δεν μπαινουν σε 7.5*171

Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σ' αυτή τη ζωή

Το 215/50/17 τοποθετείται σε ζάντες με πλάτος 6'' - 6.5'' - 7'' - 7.5''

Αυτό με το offset που ρωτάς πιο κάτω δεν το ξεκαθαρίζεις τι εννοείς

Γίνε πιο συγκεκριμμένος και θα σου πω

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη οκ. 7.5*17 ζαντα με 215/50/17 λαστιχα. μου ειχες πει οτι για ζαντα 7.5*17 το ΕΤ πρεπει να ειναι απο 42 - 45. οι ζαντες που μου αρεσαν εχουν π.χ. ΕΤ 35 η ΕΤ 47. μπαινουν με καποιο τροπο πανω στο αμαξι μου; οι μανισιες ζαντες ειναι 7*16 ΕΤ 45

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη οκ. 7.5*17 ζαντα με 215/50/17 λαστιχα. μου ειχες πει οτι για ζαντα 7.5*17 το ΕΤ πρεπει να ειναι απο 42 - 45. οι ζαντες που μου αρεσαν εχουν π.χ. ΕΤ 35 η ΕΤ 47. μπαινουν με καποιο τροπο πανω στο αμαξι μου; οι μανισιες ζαντες ειναι 7*16 ΕΤ 45

Οι 7.5''Χ17'' ΕΤ47 θα βγαίνουν πιο έξω από τις εργοστασιακές κατά

48,25-43,90=4,35mm Είσαι ΟΚ

Οι 7.5''Χ17'' ΕΤ35 θα βγαίνουν πιο έξω από τις εργοστασιακές κατά

60,25-43,9=16,35mm Μάλλον πρέπει να το ξεχάσεις, λόγω των πίσω φτερών

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω και κατι ακομα. σε καποια ζαντα που ειδα γραφει 7.5*17 και ΕΤ 35. μου βγαζει σε τι ΕΤ ειναι διαθεσιμη εκεινη τη στιγμη η οτι μονο σε αυτο το ΕΤ βγαινει σε 7.5* 17; καθε ζαντα με συγκεκριμενο καρε και διασταση με ποσα διαφορετικα ΕΤ μπορει να βγαινει 1, 2 η και παραπανω;

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω και κατι ακομα. σε καποια ζαντα που ειδα γραφει 7.5*17 και ΕΤ 35. μου βγαζει σε τι ΕΤ ειναι διαθεσιμη εκεινη τη στιγμη η οτι μονο σε αυτο το ΕΤ βγαινει σε 7.5* 17; καθε ζαντα με συγκεκριμενο καρε και διασταση με ποσα διαφορετικα ΕΤ μπορει να βγαινει 1, 2 η και παραπανω;

Οι παραπάνω ερωτήσεις αφορούν το συγκεκριμμένο κατασκευαστή κάθε φορά

Link to comment
Share on other sites

Για να πάρεις μια ακόμα ιδέα, μέχρι που μπορείς να φτάσεις

Τη ζάντα που θα δεις στην παρακάτω αγγελία μου

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=classifieds&module=core&do=view_item&item_id=745

την έχω τοποθετήσει σε ΤΑΧΙ passat εδώ και ένα χρόνο

Ο ταξιτζής ήθελε να την φορέσει με 225/45/17

Λάθος διάσταση βέβαια, αλλά λόγω κόστους έβαλε αυτά

Εδώ κι ένα χρόνο δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα

και το αμάξι είναι "τούμπανο"

Και βέβαια καταλαβαίνεις ότι η καταπόνηση ενός ΤΑΧΙ είναι πολύ μεγαλύετρη από ενός επιβατικού

Με 215/50/17 θα καθόταν πολύ καλύτερα

Link to comment
Share on other sites

βασικα εχω δει παρα πολλες και εχω ξεχωρισει μερικες.

brock b 24 sgvp

brock b 30 hgvp

borbet bs 5 black polished

borbet cw 4 black polished

oz ego matt black diamod

oz 35 anniversary

corniche le mans m b p αλει

rh bm moultispoke

autostrata rapide ice black

'' a 30 medousa

'' a 23 poseidon

κουμπωνει καμια στο αμαξι μου; εχεις βαλει καμια απο αυτες; ποια θα ταιριαζε απο αυτες κατα τη γνωμη και την εμπειρια σου;

Link to comment
Share on other sites

βασικα εχω δει παρα πολλες και εχω ξεχωρισει μερικες.

brock b 24 sgvp

brock b 30 hgvp

borbet bs 5 black polished

borbet cw 4 black polished

oz ego matt black diamod

oz 35 anniversary

corniche le mans m b p αλει

rh bm moultispoke

autostrata rapide ice black

'' a 30 medousa

'' a 23 poseidon

κουμπωνει καμια στο αμαξι μου; εχεις βαλει καμια απο αυτες; ποια θα ταιριαζε απο αυτες κατα τη γνωμη και την εμπειρια σου;

οτι και να βαλεις απο αυτες μιας και δεν καταφερνουμε να σε πεισουμε οτι δεν αξιζει...κοιταξε να ειναι ελαφριες μαξιμουμ 10 κιλα ανα ζαντα ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ...

Link to comment
Share on other sites

παιζει μεγαλο ρολο το βαρος της ζαντας ε; τι διαφορα μπορει να παιζει απο 16αρα σε 17αρα; υπαρχει κανενα σαιτ που να εχει το βαρος των ζαντων;

Link to comment
Share on other sites

φιλε ειναι λαθοςη κινηση σου αυτη....δεν εχεις κανα τερας γιανα χρειαζεσε το 235 πελμα....αστο οπος ειναι... προσωπικα στο γκολφ μ αππο 195/65ρ15 πηγα σε 225/45ρ17 +1λιτρο ανα 100χλμ μινιμουμ...και τωρα ξαναγύρισα στα παλια (195πελμα)

Χρηστο ξαναβαλες τα τασια ή καποια αλουμινιου 15αρα? Οι 17αρες που ειχες αν θυμαμαι καλα ηταν του gti? Ρέπλικα ή οριτζιναλ?

Sorry για το οφφτοπικ :give_rose:

Link to comment
Share on other sites

Χρηστο ξαναβαλες τα τασια ή καποια αλουμινιου 15αρα? Οι 17αρες που ειχες αν θυμαμαι καλα ηταν του gti? Ρέπλικα ή οριτζιναλ?

Sorry για το οφφτοπικ :give_rose:

τα τασια ξαναεβαλα δεν αξιζει αλουμινιου 15αρα γτ το ιδιο βαρος εχουν με της σιδερένιες

(οι οποιες ζυγιζουν 16κιλα με λαστιχο εκαστη!)....οι 17αρες ειναι του gti original φυσικα ειναι βαρος με λάστιχο στα 22 κιλα ...

το τροποποιήσα το ερωτημα σου ωστε να μην ειναι και οφφτοπικ.

υ.γ. της ζαντες της 17αρες τις πουλάω..

@ilias το βαρος πεζει ρολο σημαντικο, αυτο ειναι που θα κανει το αμαξι να κοψει σε επιδοσεις σε συνδιασμο με το μεγαλο πελμα.

οι ρεπλικα ζαντες ακα ημιτασιον ζυγισουν πολυ περισοτερο απο την οριντζιναλ βεβαια υπαρχουν και εξαιρεσεις.

οι γνωστες μαρκες καπος το ελεγχουν το θεμα βαρος

σε αυτο πιστευω εχει να κανει με το μοντελο που θες να βαλεις

πχ 16αρα οριντζιναλ που φορας τωρα περιπου θα ζυγιζει 18κιλα μαζι με λαστιχο η 17 αρα με 235 θα ζυγιζει πανω απο 22....4 κιλα επι 4 τροχοι =16 κιλα εξτρα μη αναρτωμενης μαζας....αρα μεγαλυτερος κοπος απο το μοτερ για να κινησει τους τροχους.....αρα..

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.