Jump to content
Nikos D

Vw Passat 1.8 Tsi Ποσο Λαδι Ειναι "Λογικο Να Καει"

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα,εχω ενα passat 1,8 tsi του 2008,παρακολουθω συχνα τη σταθμη του λαδιου,σημερα το κοιταξα μετα την τελευταια αλλαγη λαδιων και μου εχει καψει περιπου 250 ml λαδι,για 1700 χιλιομετρα.Εβαλα πρωτη φορα τα ARAL,παντα βαζω λάδι 5W-30,ειναι λογικη αυτη η καταναλωση ή μηπως πρεπει να το ψαξω.Το αμαξι βεβαιως λειτουργει καθημερινα μεσα στην πολη,μεχρι τα 37.000 χιλιομετρα που το ειχα μονο για ταξιδια δεν μου εκαιγε καθολου λαδι.Ευχαριστω πολυ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι άλλαξες μάρκα λαδιού και στο ότι κινείς περισσότερο εντός πόλης το αυτοκίνητο.Τα aral τα έβαλες για καλύτερα?Συμπλήρωσε λάδι και παρακολούθησε την στάθμη στα επόμενα 1000 χλμ.Ενδεχομένως να μην σου είχαν βάλει την ακριβή ποσότητα λαδιού κατά την τελευταία αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Ta ARAL μου τα προτειναν για καλυτερα,δεν το εκανα για το κοστος σε καμια περιπτωση,θελω να βαζω ενα καλο λαδι και ασ το πληρωνω παραπανω αρκει να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Και με τα Catrol εκαιγε αλλα νομιζω λιγοτερο.Τα αντιστοιχα Shell που ειχα δοκιμασει,δεν εκαιγε απολυτως τιποτα,αλλα τοτε το κινουσα αποκλειστικα σε ταξιδια και ελαχιστα μεσα στην πολη.Φίλε professor εχεις να προτεινεις καποιο λαδι εσυ που το εχεις δουλεψει και εισαι ευχαριστημενος?4,5 λιτρα λαδι παντως πηρε μαζι με το φιλτρο στην τελευταια αλλαγη.Ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Τα aral τα είχα βάλει και έκαιγε 150 ml στα 1000 χλμ και σε μένα.Με τα shell η κατανάλωση λαδιού έπεσε στα 30 ml ανά 1000 χλμ.Αλλαγή κάθε χρόνο ή 7.500 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βάζω Castrol τα αλλάζω ανά 15.000-20.000 χλμ και στην τελευταία αλλαγή ήταν λίγο ποιο κάτω από το Max λίγο ποιο πάνω από την μέση.

Ανάλογα την χρήση που θα το κάνεις θα κάψει και το ανάλογο λάδι σε φυσιολογικά πλαίσια.

Αμα το πηγαίνεις τάπα και δεν το ζεστένεις σωστά θα σε κάψει παραπάνω..

Γενικά έχω 73.000χλμ και είμαι οικανοποιημένος που το αμάξι δεν καίει λάδι και αυτό που θα κάψει θα είναι το φυσιολογικό ανάλογα με την χρήση που του κάνεις.

Το αμάξι δεν δουλεύει σε συνθίκες πόλης μένω στην επαρχία άρα τα ποιο πολλά χιλιόμετρα τα έχει κάνει με 5-6.Με το που το βάζω μπρος κρύο το οδηγάω σταθερά σε ταχύτητες 80-100 μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία του κανόνικά (τον χειμώνα θέλει καμία 14χλμ πορία να έρθει σε κατάληλη θερμοκρασία) ποτέ κρύο δεν το πάω πάνω από 3.000σαλ. Το προσέχεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Πιστεύω 7.500 χλμ είναι νωρίς για αλλαγή για το 1.8 tsi με το 5-30 που βάζουμε.

.Θυμάμαι ποιο παλιά το 2000 σε ένα Opel astra η opel στην Ελλάδα έλεγε αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χλμ (και βγάζαν λεφτά τα συνεργεία) και στην Γερμανία το ίδιο αμάξι η Opel έλεγε ανά 15.000 χλμ. Δεν θυμάμαι αν ο τύπος λαδιού ήταν ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια συγγνωμη αλλα εκανα λαθος εγω,μιλησα με το παιδι στο συνεργειο και μου ειπε οτι η σταθμη του λαδιου πρεπει να ειναι εκει που τελειωνουν οι γραμμες πανω στη βεργα και οχι στο πανω μερος του κενου που εχει η βεργα.Εγω αυτην την εντυπωση ειχα γιατι μου το ειχε πει οταν πρωτοπηρα το αμαξι καποιος ασχετος απ´ οτι αποδειχτηκε μηχανικος σε καποια συζητηση.Ετσι υπολογιζω οτι μου εκαψε το πολυ 100-150 ml στα 1700 χιλιομετρα που πιστευω οτι ειναι ανεκτο.Παντα ζεστενω το αμαξι και δε το πλακωνω οταν ειναι κρυο και παντα το αφηνω στο σελαντι πριν το σβησω γενικα το προσεχω και γι αυτο μου εκανε εντυπωση.Παντως νομιζω και εγω οτι με το Shell ειχε τη λιγοτερη(σχεδον μηδαμινη) καταναλωση λαδιου,και μαλλον αυτα θα ξαναβαλω.Eχω δοκιμασει και τα Castrol και μου εκαψε περιπου 100 στα 1000 χιλιομετρα.Φιλε georgio αν το δουλευεις αυνεχως με πεμπτη και εκτη ταχυτητα λογικο να μη σου καει τιποτα.Ευχαριστω πολυ παιδια για το χρονο σας.

Και εγω παντως τα λαδια τα αλλαζω παντα μαζι με φιλτρο περιπου στις 8.000 χιλιομετρα,για να εχω το κεφαλι μου ησυχο

Edited by Nikos D
Link to comment
Share on other sites

Παιδια συγγνωμη αλλα εκανα λαθος εγω,μιλησα με το παιδι στο συνεργειο και μου ειπε οτι η σταθμη του λαδιου πρεπει να ειναι εκει που τελειωνουν οι γραμμες πανω στη βεργα και οχι στο πανω μερος του κενου που εχει η βεργα.Εγω αυτην την εντυπωση ειχα γιατι μου το ειχε πει οταν πρωτοπηρα το αμαξι καποιος ασχετος απ´ οτι αποδειχτηκε μηχανικος σε καποια συζητηση.Ετσι υπολογιζω οτι μου εκαψε το πολυ 100-150 ml στα 1700 χιλιομετρα που πιστευω οτι ειναι ανεκτο.Παντα ζεστενω το αμαξι και δε το πλακωνω οταν ειναι κρυο και παντα το αφηνω στο σελαντι πριν το σβησω γενικα το προσεχω και γι αυτο μου εκανε εντυπωση.Παντως νομιζω και εγω οτι με το Shell ειχε τη λιγοτερη(σχεδον μηδαμινη) καταναλωση λαδιου,και μαλλον αυτα θα ξαναβαλω.Eχω δοκιμασει και τα Castrol και μου εκαψε περιπου 100 στα 1000 χιλιομετρα.Φιλε georgio αν το δουλευεις αυνεχως με πεμπτη και εκτη ταχυτητα λογικο να μη σου καει τιποτα.Ευχαριστω πολυ παιδια για το χρονο σας.

Και εγω παντως τα λαδια τα αλλαζω παντα μαζι με φιλτρο περιπου στις 8.000 χιλιομετρα,για να εχω το κεφαλι μου ησυχο

Σωστός πάντα να αλλάζεις και το φίλτρο. Καλό είναι να αλλάζεις τα λάδια από την μία για να έχεις μια έξτρα σιγουριά ηδικά όταν το αμάξι τα χιλιόμετρα τα κάνει μέσα σε πόλη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας και καλο μήνα τη γνώμη έχετε για τα λάδια motoul 5-30 μου τα προτείνουν για καλύτερα τη γνώμη έχετε ??? μιλάμε για passat 1.8 tsi r-line 2010!!!   

Link to comment
Share on other sites

Απο την δικη μου εμπειρια χρησης και συντηρησης αμαξιων
νομιζω οτι ο  μοναδικός λογος να καιει στα 1000 χλμ μετρησιμη ποσοστητα λαδι ενα απλο συγχρονο επιβατηγο αμαξι ειναι παντα μια ατελεια ή βλαβη η ένα ενα εγκληματικα ακαταλληλο λαδι η καποιος πολυ απορσεκτος μηχανικος που εβαλε περισσοτερο λαδι

Τις περισσοτερες φορες ειναι μια λαθος μετρηση ? κρυα λαδια που εχουν συμπυκνωθει οταν τα μετρησες? μηπως δεν περιμενες να κατασταλαξουν τα λαδια μετα που το εσβησες και τιποτα που να πρεπει να ανησυχεις.

Τις υπολοιπες φορες.. οταν ομως μετρησεις σωστα και σταο 1000χλμ βλεπεις καμμενο λαδι. ειναι ατελεια εως βλαβη 
και συνηθως κοστοβόρα που αργει να εμφανιστει

Ειχα αρκετες επαφες με το θεμα επειδη εχω και παλιλα αμαξια αλλα
θυμαμαι ενα ροβερ 1,6 gti ενος φιλου .. τον ειχαν πεισει απο νεο το αμαξι οτι επρεπε να ειναι ετσι.. "γιατι ειναι gti"
κυκλοφορουσε με το μονολιτρο στα ταξιδια μας.
θεος συγχωρεστο στα 120Κ εχασε συμπιεση και ηθελε ανοιγμα...

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε αστο βάλε castrol 5-30w edge professional και είσαι μια χαρά

κι εμενα μου προτειναν τα motul για πιο καλα(ιδιες προδιαγραφες με τα castrol),και τα εβαλα να τα δοκιμασω(σε 1,2τσι),ηταν πιο ακριβα απτα castrol...

γιατι λες οχι για τα motul?ρωταω απλα πληροφοριακα αν ξερεις το λογο,απλα να ξερω κι εγω για την επομενη αλλαγη..να μεινω σε μοτουλ η να ξαναπαω σε καστρολ..

σορρυ για το ψιλοοφφτοπικ ;)

Link to comment
Share on other sites

Το λαδι που χρησιμοποιει ο καθενας ειναι υποκειμενικο και σιγουρη απαντηση,για το δικο του παντα μοτερ,μπορει να δωθει σε βαθος χρονου αναλογα με το πως ΄΄αισθανεται΄΄ την  λειτουργια του κινητηρα και αν καιει και ποσο λαδι.

 

Και τα δυο που αναφερονται θεωρουνται απο τα πολυ καλα.

 

Προσωπικα,μεταξυ castrol και motul,θα προτιμουσα τα πρωτα μιας και απο τα δευτερα δεν εχω μεινει ικανοποιημενος,στο δικο μου μοτερ,οταν ειχαν χρησιμοποιηθει.

Link to comment
Share on other sites

Στην επόμενη αλλαγή θα το βάλω πάλι castrol. Αυτά τα γερμανικά που μου πρότειναν (μου διαφεύγει το όνομα) δεν μου άρεσαν καθόλου. Το αμάξι έκαψε στης 8.000χλμ 1 λίτρο ενώ με τα Castro έκαιγα 0.5 λίτρο στης 15.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Ασχετος απο τη τιμη του λιτρου ποιο λαδι καθεται καλυτερα στο 1.8 tsi? Με τη λιγοτερη καταναλωση δλδ.

Link to comment
Share on other sites

Στην επόμενη αλλαγή θα βάλω το: Total Quartz 9000 Energy 5W40.

 

http://www.total-lubrifiants.ca/Pages/content/NT000087F6.pdf

http://www.totaloil.com.au/Pages/content/NT0000C37A.pdf

To ΙΝΕΟ μπορεί και είναι πιο εξειδικευμένο σε Diesel Particulate Filters DPF!

Επίσης η 504-507 προδιαγραφή είναι για χαμηλές επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής + εκπομπές ρύπων.......κολοκύθια δηλ. μιας και στα 45000 άνοιξα για καθάρισμα......

Εδώ μερικά ενημερωτικά για τις προδιαγραφές των λαδιών:

http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA/ConferencePapers/default.html

σελ 19-20
http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA/ConferencePapers/LowerSAPS.pdf

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια συγγνωμη αλλα εκανα λαθος εγω,μιλησα με το παιδι στο συνεργειο και μου ειπε οτι η σταθμη του λαδιου πρεπει να ειναι εκει που τελειωνουν οι γραμμες πανω στη βεργα και οχι στο πανω μερος του κενου που εχει η βεργα.Εγω αυτην την εντυπωση ειχα γιατι μου το ειχε πει οταν πρωτοπηρα το αμαξι καποιος ασχετος απ´ οτι αποδειχτηκε μηχανικος σε καποια συζητηση.Ετσι υπολογιζω οτι μου εκαψε το πολυ 100-150 ml στα 1700 χιλιομετρα που πιστευω οτι ειναι ανεκτο.Παντα ζεστενω το αμαξι και δε το πλακωνω οταν ειναι κρυο και παντα το αφηνω στο σελαντι πριν το σβησω γενικα το προσεχω και γι αυτο μου εκανε εντυπωση.Παντως νομιζω και εγω οτι με το Shell ειχε τη λιγοτερη(σχεδον μηδαμινη) καταναλωση λαδιου,και μαλλον αυτα θα ξαναβαλω.Eχω δοκιμασει και τα Castrol και μου εκαψε περιπου 100 στα 1000 χιλιομετρα.Φιλε georgio αν το δουλευεις αυνεχως με πεμπτη και εκτη ταχυτητα λογικο να μη σου καει τιποτα.Ευχαριστω πολυ παιδια για το χρονο σας.

Και εγω παντως τα λαδια τα αλλαζω παντα μαζι με φιλτρο περιπου στις 8.000 χιλιομετρα,για να εχω το κεφαλι μου ησυχο

Μόνο πανικό έσπειρες :)

Σου είπα διάβασε το....

 

Μπαίνουν διαβάζουν και διάφοροι και χαίρονται.. :diablo:

 

Σημασία έχει ότι το εργαλείο είναι οκ! Καλές βόλτες...

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Τα aral τα είχα βάλει και έκαιγε 150 ml στα 1000 χλμ και σε μένα.Με τα shell η κατανάλωση λαδιού έπεσε στα 30 ml ανά 1000 χλμ.Αλλαγή κάθε χρόνο ή 7.500 χλμ.

 

εγω σε passat 1.6 FSI που βαζω τα aral longlife 3 5w-30 και πλεον εχω 100.000 χλμ δεν μου εχει καψει ποτε ουτε σταγονα!! Tα λαδια τα αλλαζω καθε ενα χρονο ή 15.000 χλμ οπως λεει ο κατασκευαστης. Νωρις δεν ειναι στις 7500 χλμ ???

Link to comment
Share on other sites

εγω σε passat 1.6 FSI που βαζω τα aral longlife 3 5w-30 και πλεον εχω 100.000 χλμ δεν μου εχει καψει ποτε ουτε σταγονα!! Tα λαδια τα αλλαζω καθε ενα χρονο ή 15.000 χλμ οπως λεει ο κατασκευαστης. Νωρις δεν ειναι στις 7500 χλμ ???

 

Καλό το κάνεις κακό δεν το κάνεις αν το αλλάξεις στης 7.500 χωρίς να είναι απαραίτητο.. 

Εγώ τα αλλάζω στης 20.000.................

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους!!!Τις δυο τελευταιες φορες εχω βαλει Mobil 5-30W.Ex διαπιστωσει καταναλωση λαδιού 250-300 ml στις 8.000 χλμ περιπου,αρκετα ευχαριστημενος εαν υπολογισω το γεγονος οτι το αμαξι κανει χιλιομετρα μεσα στην πολη,οδηγω γενικα σβελτα εως γρηγορα και στα ταξιδια ειμαι παντα στα θερα πανω απο 170 χλμ/ωρα οπου φυσικα μπορω να τρεξω,και σε επαρχιακο δικτυο θα το κυνηγησω σχεδον παντα.Θεωρω οτι ακομα και ενα ατμοσφαιρικο συνολο με παρομοια χρηση ενδεχομενως να καει τοσο περιπου σε κατι συζητησεις με φιλους που εχουν toyota....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τα αλλάζω κάθε 15000 δεν καίει σχεδόν τίποτα 100 γραμμάρια το πολύ και άμα αυτά που βάζει η VW Castrol EDGE Professional Longlife III SAE 5W30 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.