Jump to content
dimitris91

Polo R

Recommended Posts

Καλησπέρα, σήμερα διάβασα μία επίσημη ανακοίνωση για την παραγωγή του Polo R (street edition) και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας.

Μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο TSI κινητήρα απόδοσης 220 ίππων με 350 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 243 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς.

Στιλιστικά φορά νέο bodykit εμπνευσμένο από αυτό του αγωνιστικού WRC, αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, αεροτομή, διαχύτη, σπορ αναρτήσεις και ζάντες 18″. Τα φρένα του αποτελούνται από δίσκους 16″ μπροστά με μπλε δαγκάνες και στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει τα Bi-Xenon φωτιστικά σώματα.

Το Polo WRC Street είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα με μπλε και ασημί λεπτομέρειες, στα χρώματα του αγωνιστικού, και στο εσωτερικό διαθέτει σπορ bucket καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara με μπλε και ασημί ραφές, νέο πίνακα οργάνων και νέο τιμόνι επενδυμένο με μαύρη Alcantara ενώ πάνω του υπάρχει και το λογότυπο του WRC.

Θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή 2.500 αυτοκίνητων με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από τις 11 Δεκεμβρίου του 2012 με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται τον Σεπτέμβριο του 2013.

Δυστυχώς ο κινητήρας δεν ανταποκρίνεται στα Ελληνικά δεδομένα πλέον (λόγω υψηλού κυβισμού) αλλά δεν ισχύει αυτό βέβαια για την πλειοψηφία!

Προσωπική μου άποψη: Ένα πολύ ωραίο sport αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας το οποίο αν ερχόταν με τον φημολογούμενο 1.6 TSi κινητήρα, θα έκανε ρεκόρ πωλήσεων στο sport καταναλωτικό κοινό του γκρουπ.

Οποιοσδήποτε έχει να προσθέσει κάτι νεότερο(επίσημο), είναι ευπρόσδεκτο.

post-21106-3519_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

1600 δεν θα εβγαινε .. γιατι απλα η VW εχει τακτική να βάζει σε ολα τις τα αυτοκινητα τα μοτερ που εχει διαθεσιμα .. Σιγα μην έφτιαχνε απο την αρχή ενα μοτέρ μονο και μόνο για το Polo .

Ή θα έβαζε τον 1.8 TSI με τα 160 αλογα(με λιγη βελτιωση μπορει να τον πουλαγε στα 2000 αλογα) και πιστευω θα ηταν η ιδανικοτερη λύση . Ή θα έβαζε τον 2.0 TSI .

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω.Ετσι κι αλλιως νομιζω οτι στην Γερμανια φορολογουνται τα αυτοκινητα με τα αλογα οποτε 1600 ή 2000 δεν τουσ νοιαζει.Οποτε το POLO R θα ειναι και αυτο ενα μακρινο ονειρο για τους Ελληνες οπως και πολλα αλλα.Ειδικα στην κατηγορια πελατων που θα απευθυνεται

Link to comment
Share on other sites

ειμαι περιεργος ποσα θα πουληθουν ελλαδα....χαχα πληρης αποτυχια....ακου 27000 για πολο

Link to comment
Share on other sites

Polo-R-WRC-2012-3-150x150.jpg Polo-R-WRC-2012-1-150x150.jpg Polo-R-WRC-2012-2-150x150.jpg

Polo-R-WRC-2012-6-150x150.jpg Polo-R-WRC-2012-4-150x150.jpg Polo-R-WRC-2012-5-150x150.jpg

To end the year, we have our very first scoop !!! While browsing the newly revised volkswagen-motorsport.com website this morning, yours truly has stumbled across the production version of the hottest production Polo ever to grace this blue earth, the Polo R WRC street car.

The Polo R WRC street car is launching this year to concide with Volkswagen Motorsports 3 car attack on the World Rally Championship with its 3 drivers of Sebastien Ogier & co-driver Julien Ingrassia, Jari-Matti Latvala & co-driver Miikka Antila and the 3rd team of Andreas Mikkelson & co-driver Mikko Markkula.

I am sure we will hear alot about the Volkswagen Motorsport team & their triumphs across the coming year.

The production Polo R WRC will launch with a 2.0L TSI powering the front wheels most likely with the assistance of XDS extended differential lock from the Golf GTI and Scirocco R models etc. The power output is 220hp / 162kw between 4500-6300 rpm @ 350Nm of torque between 2500-4400rpm through a 6 speed manual gearbox. Top speed is 243km/h, 0-80 is 4.9 seconds and 0-100km/h is 6.4 seconds.

What I can gather from the picture, is instead of a the decal with horziontal line and angle line stretching the body of the concept shown at the GTI Treffen earlier in the year, Volkswagen have toned it down keeping the WRC decal along the bottom of the vehicle and bonnet decal with its blue and grey scheme. The vehicle comes standard with black painted mirror cover, sports WRC orientated front bumper, LED headlights and possibly 17 or 18-inch rims from the concept.

The fuel consumption for the extra urban rating is a very low 6.0L per 100km while the urban cycle is higher at 10.1L per 100km and combined cycle of 7.5L per 100km, the C02 rating is a low 174g/km.

When will Volkswagen reveal the Polo R WRC street version? possibly at the first round of the WRC at Monte Carlo on the 15th of January 2013 is my personal educated guess. Until then keep your eyes on www.vwwatercooled.com for all the latest.

One Response to “Production street Polo R WRC Revealed on Volkswagen Motorsport.com”

“The Polo R WRC costs €33,900 (£27,320) in Germany, but the sad news is that production is limited to left-hand-drive cars, meaning none are earmarked for the UK. VW has also stated that there are no plans for a full-production Polo R in its line-up, but success in the WRC could prompt a Polo R to join the range.”

So in one post they have confirmed the Polo R WRC, in LHD only, an made it even less likely of a normal RHD Polo R

Link to comment
Share on other sites

Ένα υπερβολικά ακριβό αυτοκίνητο, με υπερβολικά πολύ δυνατό κινητήρα για τις διαστάσεις και τα κιλά του και κατά την ταπεινή μου άποψη επικίνδυνο όσο και τα saxo vts κι 106 rallye που ήταν "τραίνα" μέχρι τη στιμή που αποφάσιζες να πατήσεις το πόδι στο γκάζι, όπου η αναλογία ίππων ανά κιλό τα μεταμόρφωνε σε φτερά στον άνεμο.

Τόσο ασφαλές όσο ένας αναπτήρας στα χέρια ενός πεντάχρονου παιδιού. Και με τέτοια παγνίδια όλοι μας συμπεριφερόμαστε σαν πεντάχρονα. Σκεφτείτε με το χέρι στην καρδιά τι κάνουμε με τα ταπεινά μας αυτοκίνητα και σε τι πειρασμούς θα μπαίναμε με αυτό. Δεν σας το κρύβω ότι πολύ θα το ήθελα ωστόσο.

Άσε που το αυτοκίνητο μπορεί να κατηγορηθεί για κονωνικό ρατσισμό. Χοντρός άνθρωπος δεν χωράει στα καθίσματά του. :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Ένα υπερβολικά ακριβό αυτοκίνητο, με υπερβολικά πολύ δυνατό κινητήρα για τις διαστάσεις και τα κιλά του και κατά την ταπεινή μου άποψη επικίνδυνο όσο και τα saxo vts κι 106 rallye που ήταν "τραίνα" μέχρι τη στιμή που αποφάσιζες να πατήσεις το πόδι στο γκάζι, όπου η αναλογία ίππων ανά κιλό τα μεταμόρφωνε σε φτερά στον άνεμο.

Τόσο ασφαλές όσο ένας αναπτήρας στα χέρια ενός πεντάχρονου παιδιού. Και με τέτοια παγνίδια όλοι μας συμπεριφερόμαστε σαν πεντάχρονα. Σκεφτείτε με το χέρι στην καρδιά τι κάνουμε με τα ταπεινά μας αυτοκίνητα και σε τι πειρασμούς θα μπαίναμε με αυτό. Δεν σας το κρύβω ότι πολύ θα το ήθελα ωστόσο.

Άσε που το αυτοκίνητο μπορεί να κατηγορηθεί για κονωνικό ρατσισμό. Χοντρός άνθρωπος δεν χωράει στα καθίσματά του. :rofl:

Φίλε μου δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση οτι ένα Γερμανικό αμάξι θα χαρακτηριστεί "SaxoRallo"! Μην ξεχνάς οτι αυτοί οι κουβάδες δεν είχαν ιδέα από ηλεκτρονικά συστήματα εφστάθιας και δεν τολμούσαν να ακουμπήσουν τον τόνο...

Η δικιά μου γνώμη είναι πως έπρεπε να χρησιμοποιηθεί τετρακίνηση! Ο δίλιτρος κινητήρας ήταν δεδομένος μόνο και μόνο από την κατηγορία R που εντάσσεται το αυτοκίνητο. Το ότι δεν μας συμφέρει εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι άλλο θέμα το οποίο δεν πολυκαίει τους Γερμανούς...

Παρόλα αυτά εγώ επιμένω στην άποψη μου, ότι κάποια στιγμή πρέπει να αναπτυχθεί ένας καινούργιος κινητήρας 1.6 TSi για τα γρήγορα μοντέλα του γκρουπ.

1600 δεν θα εβγαινε .. γιατι απλα η VW εχει τακτική να βάζει σε ολα τις τα αυτοκινητα τα μοτερ που εχει διαθεσιμα .. Σιγα μην έφτιαχνε απο την αρχή ενα μοτέρ μονο και μόνο για το Polo .

Ή θα έβαζε τον 1.8 TSI με τα 160 αλογα(με λιγη βελτιωση μπορει να τον πουλαγε στα 2000 αλογα) και πιστευω θα ηταν η ιδανικοτερη λύση . Ή θα έβαζε τον 2.0 TSI .

Ο 1.8TSi του γκρουπ πλέον άλλαξε και αποδίδει 180 άλογα με πιο οικολογικό χαρακτήρα.

Και για 'μένα θα ήταν πιο σώφρον να χρησιμοποιηθεί αυτός ο κινητήρας ο οποίος με ένα Remap παίζει safe στα 210 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

1.6 δεν χρειαζεται να βγει γιατι πολυ απλα ειναι υπερκαλημενη η αγορα με την γκαμα που εχει τωρα.....

Επισης σιγουρα ειναι ατοπο να συγκρινεις αμαξια με διαφορα 10 ετιας στην καλητερη μεταξυ τους και να θες να πεις πιο ειναι καλητερο....(ασχετα αν ακαι μετα απο 10 χρονια πολλα πρωτο σταδιατα vag κλαινε)

Τετρακινηση σε τοσο κοντο μεταξονιο πολυ χειροτερο θα το εκανε στην συμπεριφορα παρα θα το βοηθουσε σε κατι...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μάλλον αυτή η ιπποδύναμη σε αυτό το πλαίσιο χρειάζεται καλύτερη διαχείριση η οποία παρέχεται από την 4κίνηση! Για να δούμε...

http://www.autoblog.gr/2012/12/31/volkswagen-polo-r-could-get-four-wheel-drive/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.