Jump to content
xalk

Ήχος Προειδοποίησης Χαμηλής Εξωτερικής Θερμοκρασίας

Recommended Posts

Αν το πας σινεργειο θα περιμενουμε να μας πεις τα αποτελεσματα :db:

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά σε όλους και υγεία πάνω απ'όλα. Λοιπόν η αυτό το σύστημα δεν δουλεύει σωστά σε έμενα η εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που λειτουργεί. Την δευτέρα που μας πέρασε η θερμοκρασία ήταν όλη την ημέρα κοντά στους δέκα βαθμούς όποτε και φυσιολογικά δεν χτύπησε. Το απόγευμα πέφτει στους 4.5 - 5 βάζω μπροστά και πάω για το σπίτι (500 μέτρα δρόμος) εκεί σταματάω για να παρκάρω και ωπ χτυπάει ο προειδοποιητικός ήχος κανονικά και αναβοσβήνει στο καντράν κανονικά η θερμοκρασία στους 4 βαθμούς και το σηματάκι. Λέω ότι θυμάται χαίρεται το εργαλείο. Επίσης ξέχασα να σας πω ότι την προηγούμενη βδομάδα έδειχνε 5,5 βαθμούς δεν αναβόσβησε αλλά είχε δίπλα το σηματάκι της νιφάδας. Ότι να ναι θα πάρω και θα βάλω ένα θερμόμετρο με υδράργυρο και όλα μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

χρονια πολλα και απο μενα σε ολους σας και καλη χρονια να εχουμε. λοιπον στο δικο μου οταν λειτουργει το αμαξι και καποια στιγμη πεφτει η θερμοκρασια στους 4 βαθμους αναβει η οθονη για 2 3 δευτερολεπτα και κανει τον προιδοποιητικο ηχο και βγαζει και το σηματακι. οταν τον βαζω μπρος και ηδη η θερμοκρασια ειναι 4 βαθμους και κατω μονο αναβει η οθονη για 2 3 δευτερολεπτα και βγαζει ξανα το σηματακι χωρις τον ηχο. οταν μετα απο τους 4 βαθμους ανεβαινει η θερμοκρασια το σηματακι παραμενει ( αν θυμαμαι καλα ) μεχρι τους 5,5 βαθμους και απο τους 6 βαθμους και πανω σβηνει. νομιζω οτι ετσι λειτουργουν ολα

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον οπως τα λεει ο ilias απο πανω ειναι τα πραγματα..Επειδη καθε μερα η θερμοκρασια ανεβοκατεβαινει κοντα στους 4 βαθμους παρατηρησα κ εγω οτι δεν ακουγεται ο ηχος παντα..Ακουγεται οπως προσεξα κ εγω οταν εν κινησει πεσει η θερμοκρασια κατω απο 4..Οπως κ να εχει ομως,δε το θεωρω σοβαρο προβλημα που δεν ακουω τον σχετικο ηχο (ειδικα για μενα που αν ακουστει καμια φορα προηδοποιητικος ηχος τρελενομαι)..Αλιμονο αν ξενερωσω με το αμαξι κ τρεχω σε συνεργεια γι'αυτο το λογο..Και να μην ακουγοταν καθολου δε θα ειχα προβλημα..Αυτο που με ενδιαφερει σε αυτη την περιπτωση ειναι να δειχνει σωστα τη θερμοκρασια το θερμομετρο..

Edited by kOrMi-6
Link to comment
Share on other sites

χρονια πολλα και απο μενα σε ολους σας και καλη χρονια να εχουμε. λοιπον στο δικο μου οταν λειτουργει το αμαξι και καποια στιγμη πεφτει η θερμοκρασια στους 4 βαθμους αναβει η οθονη για 2 3 δευτερολεπτα και κανει τον προιδοποιητικο ηχο και βγαζει και το σηματακι. οταν τον βαζω μπρος και ηδη η θερμοκρασια ειναι 4 βαθμους και κατω μονο αναβει η οθονη για 2 3 δευτερολεπτα και βγαζει ξανα το σηματακι χωρις τον ηχο. οταν μετα απο τους 4 βαθμους ανεβαινει η θερμοκρασια το σηματακι παραμενει ( αν θυμαμαι καλα ) μεχρι τους 5,5 βαθμους και απο τους 6 βαθμους και πανω σβηνει. νομιζω οτι ετσι λειτουργουν ολα

σωστος ο ilias ετσι ειναι...

αλλα να κανω μια ερωτηση αυτος ο αισθητηρας που βρισκεται ακριβως?

Link to comment
Share on other sites

ιδεα δεν εχω. αλλα απο διαφορες συγκρισεις που εχω κανει με αλλα θερμομετρα δειχνει σωστα.τουλαχιστον το δικο μου

Link to comment
Share on other sites

Περίπτωση 1.

Αν όταν εκκινήσουμε τον κινητήρα η θερμοκρασία είναι πάνω των 4 βαθμών, τότε σε περίπτωση που φτάσει στους 4 θα ακουστεί ο προειδοποιητικός ήχος και θα εμφανιστεί η νιφάδα στο ταμπλό. Αν ανέβει η θερμοκρασία και ξαναπέσει τότε απλά θα εμφανιστεί η νιφάδα με την εξωτερική θερμοκρασία για κάποια δευτερόλεπτα ξανά χωρίς όμως τον ήχο. Αν η θερμοκρασία παραμείνει χαμηλή (κάτω των 4 βαθμών) σε τακτά διαστήματα θα εμφανίζεται η νιφάδα μαζί με τη θερμοκρασία για να μας υπενθυμίσει τον πιθανό κίνδυνο. Μετά θα επιστρέφει η οθόνη στην προεπιλεγμένη μας ένδειξη αφήνοντας όμως ενεργοποιημένη τη νιφάδα.

Περίπτωση 2.

Αν όταν εκκινήσουμε τον κινητήρα ήδη η θερμοκρασία είναι κάτω των 4 βαθμών τότε θα αναβοσβήνει η νιφάδα με την εξωτερική θερμοκρασία και στη συνέχεια δεν θα ξαναηχήσει ο προειδοποιητικός ήχος.

Περίπτωση 3.

Για να χτυπήσει και δεύτερη φορά ο προειδοποιητικός ήχος όσο το αυτοκίνητο κινείται θα πρέπει να ανέβει η θερμοκρασία και να μείνει πάνω από τους 6 βαθμούς για περισσότερο από μισή ώρα. Αν τότε ξανακατέβει θα ξαναχτυπήσει ο προειδοποιητικός ήχος.

Οι 4 βαθμοί δεν είναι τυχαίοι, είναι η θερμοκρασία που μπορεί να υπάρχει στην άσφαλτο ένα πολύ λεπτό στρώμα πάγου που είναι γνωστό κι ως μαύρος πάγος (black ice) .

Επίσης κάτω από τους 6 βαθμούς δεν ενεργοποιείται ο συμπιεστής του κλιματιστικού, εκτός κι αν τον αναγκάσουμε επιλέγοντας το ξεθάμπωμα του ανεμοθώρακα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.