Jump to content
DOUK

Σκέψη Για Αλλαγή Βενζινοκινητήρα Σε Πετρέλαιοκινητήρα

Recommended Posts

Mod: Passat 1,8t 20v 1999

Μου έχει μπει στο μυαλό εδώ και καιρό, και είπα να ρωτήσω τους ειδικούς του forum.

Καθαρά για μείωση κατανάλωσης και για να μην το πετάξω τελικά γιατί είναι πολύ καλό και ασφαλές αυτοκίνητο

Τι λέτε να συνεχίσω να το σκέφτομαι και να το τολμίσω ή είναι όνειρο απατηλό??

Ευχαριστώ

DOUK

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πουλατο και παρε αυτο που θες...μην μπλεκεις με μετατροπες...ειναι ενα πυγαδι που συνεχεια θα χωνεις χρημα

Link to comment
Share on other sites

σημερα πλεον, μονοδρομος το πετρελαιο

 

Το επόμενο αμάξι μου θα είναι Diesel.... :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση μιας και ειστε γνωστες του αθληματος.Ο 1.9 TDI πως σας φαινεται για b6 ή cc;

Βγαζει προβληματα;Δεν το κουναει το αυτοκινητο;Απο οικονομια θα προτιμουσατε εναν 1.6;

Link to comment
Share on other sites

O 1.9 είναι παλιός. 2.0 tdi τα φοράει η vw. Το κουνάνε μια χαρά το αμάξι ακόμα και με 5 άτομα μέσα. Ο 1.6 fsi δεν τον βλέπω πλέον να κυκλοφορεί Γερμανία.

Link to comment
Share on other sites

O 1.9 είναι παλιός. 2.0 tdi τα φοράει η vw. Το κουνάνε μια χαρά το αμάξι ακόμα και με 5 άτομα μέσα. Ο 1.6 fsi δεν τον βλέπω πλέον να κυκλοφορεί Γερμανία.

νομιζω οτι λεει για το 1.6 tdi. εγω που εχω αυτον τον κινητηρα ειμαι μια χαρα ευχαριστημενος. ειδηκα απο οικονομια. το περισσοτερο που μου εχει βγαλει απο καταναλωση ειναι 5.8 λ στα 100χλμ. απο δυναμη υστερουσε λιγο αλλα μη φανταστεις τραγικα πραγματα. 

Link to comment
Share on other sites

Στην Γερμανία βλέπεις πολλά diesel γιατί πάνε όλο με 40-50-60. Οπότε το diesel είναι πρωτημοτερο. Αν και έτσι όπως έχει ανέβει η τεχνολογία στα tsi έχει μειωθεί η ψαλίδα της διαφοράς κατανάλωσης.

Στα μικρά κυβικά μέχρι 1.200cc η πληοψιφια έχει αυτοκίνητο με βενζίνη. Από 1.400cc και μετά diesel.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πανε παντου με 50-60 αλλα τελος παντων...Επισης αλλο 7/100 απο 1.8 tsi και αλλο 5.5/100 απο 1.9 tdi.Γενικα για μικτο κυκλο καλυτερο δεν ειναι ενα tdi;

Link to comment
Share on other sites

Σε πόλη που μένω όλη τόσο πάνε. Κάμερα και αστυνομία παντού 24 ώρες. Βέβαια η stuttgart που μένω είναι από της πόλης με την πιο πολύ αστυνομία και κάμερες. Άλλο αν βγεις autobach που έχει ελεύθερο όταν χρειαστεί να βγεις και αν δεν πετύχεις κίνηση που γίνεται χαμός εδώ.

Για μικτό κύκλο είναι καλύτερα ένα tdi.

Αλλά τα μοντέλα που φοράνε 1.8tsi σε tdi έχουν 1.6-2.0.

Το 1.9 το φορούσαν στο προηγούμενο passat 2002 model και ο αντικαταστατης του πλέον είναι το 2.0 tdi.

Link to comment
Share on other sites

Και κατι b6 1.9(1978cc) που βρισκω τι ειναι;Περισσεμα απο παλια μοτερ;

Κοιτα να δεις ημουν Στουτγαρδη και Φρανκφουρτη τον Φεβρουαριο...Οντως αλλα λενε για autobahn και αλλα ειδα.Πολλη κινηση,ουρες μετα απο ΠΟΛΛΑ ατυχηματα κ.α.

Γαματα παντως τα φαναρια που αν δεν πας γραμμη δεν αναβουν...Περιμενα σαν χαζος μια φορα και μετα ενιωσα και διαβασα την πινακιδα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και κατι b6 1.9(1978cc) που βρισκω τι ειναι;Περισσεμα απο παλια μοτερ;

Κοιτα να δεις ημουν Στουτγαρδη και Φρανκφουρτη τον Φεβρουαριο...Οντως αλλα λενε για autobahn και αλλα ειδα.Πολλη κινηση,ουρες μετα απο ΠΟΛΛΑ ατυχηματα κ.α.

Γαματα παντως τα φαναρια που αν δεν πας γραμμη δεν αναβουν...Περιμενα σαν χαζος μια φορα και μετα ενιωσα και διαβασα την πινακιδα

1978cc = 2,0TDI

1896cc = 1,9TDI

 

:db:

Edited by chilli
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

δεν μπορει να δηλωθει μετατροπη απο βενζινη σε πετρελαιο....μονο το αντιθετο....

Καλέ μου φίλε, δε γνωρίζω που βασίζεις την πληροφορία που μεταφέρεις στο φίλο μας που έκανε (πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου και με πρόλαβε) την ερώτηση αλλά ρίξε μιά ματιά παρακάτω και πες μου που λέει ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ τέτοιου είδους μετατροπή.

 

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 1818
2 Σεπτεμβρίου 2009
 
Παραλείπεται κείμενο που αφορά σε άλλο θέμα
 
Αριθμ. 12140/737 
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 (ΦΕΚ 884/
Β΄/31.7.1973) απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας Με−
ταφορών και Επικοινωνιών, «περί αλλαγής κύριων χα−
ρακτηριστικών των αυτοκινήτων».
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α. του ν.δ. 570/1970 (ΦΕΚ 125/Α΄/2.6.1970) όπως ισχύει.
β. της υπ’ αριθμ. Φ 23/51193/5992/2007 απόφασης του
Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 786/Β΄/
18.5.2007) όπως ισχύει.
γ. της υπ’ αριθμ. 44800/123/1985 απόφασης του Υπουρ−
γού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 781/Β΄/17.12.1985)
όπως ισχύει.
δ. της υπ’ αριθμ. Φ.23/24327/2887/2009 απόφασης του
Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 945/Β΄/
20.5.2009) όπως ισχύει.
ε. της υπ’ αριθμ. Φ1/26579/3183/2007 απόφασης των
Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Περιβάλ−
λοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 790/Β΄/
18.5.2007) όπως ισχύει.
στ. της υπ’ αριθμ. Φ1/31571/3756/2009 απόφασης των
Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Περιβάλ−
λοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 1189/Β΄/
18.6.2009) όπως ισχύει.
ζ. της υπ’ αριθμ. 5015968/2915/2009 απόφασης των
Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος,
Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και
Επικοινωνιών (ΦΕΚ 798/Β΄/24.4.2009) όπως ισχύει.
η. της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 (ΦΕΚ 884/Β΄/31.7.1973)
κανονιστικής απόφασης «περί αλλαγής κύριων χαρακτη−
ριστικών των αυτοκινήτων», όπως αυτή ισχύει.
2. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκα−
λείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,
αποφασίζουμε:
Άρθρο μόνο
Το Κεφάλαιο ΙΙΙ, της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 κανονιστι−
κής απόφασης, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
1. Γενικά
Για τις ανάγκες της απόφασης ορίζεται ως:
«αντικατάσταση κινητήρα»: Η αλλαγή του κινητήρα
ενός μηχανοκίνητου οχήματος με άλλου τύπου κινη−
τήρα.
«διασκευή κινητήρα»: Η επέμβαση στον κινητήρα η
οποία συνίσταται σε αντικατάσταση ή ρύθμιση ορισμέ−
νων εξαρτημάτων του μηχανοκίνητου οχήματος, που θα
έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του
κινητήρα ή της ιπποδύναμης.
«νέος κινητήρας»: Ο κινητήρας που προέκυψε από
αντικατάσταση ή διασκευή.
«τύπος κινητήρα»: Ο κωδικός αριθμός κινητήρα που
ορίζει ο κατασκευαστής όπως αναγράφεται στον κινη−
τήρα και στην άδεια κυκλοφορίας.
2. Προϋποθέσεις
Επιτρέπεται η αντικατάσταση ή η διασκευή των κινη−
τήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων οχημάτων
υπό τις εξής προϋποθέσεις:
2.1. Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογήσιμη ισχύς
του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις για κάθε
περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.
2.2. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουρ−
γικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές
και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνερ−
γασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα
του αυτοκινήτου.
2.3. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου
κινητήρα, θα πρέπει να προβλέπονται ή να εγκρίνονται
από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου, για
τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος, ή να περιλαμβάνονται
μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος
που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για
τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος.
Επίσης, πέραν των οριζομένων στο ανωτέρω εδάφιο,
η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός δεν μπορεί να
διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη
του αρχικού κινητήρα. Ειδικά προκειμένου περί αλλαγής
κινητήρων σε λεωφορεία, τότε το ανωτέρω ποσοστό
μπορεί να φτάσει μέχρι και 50% προς τα πάνω ή μέχρι
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) 22937
και 15% προς τα κάτω. Τα αναφερόμενα στο παρόν
εδάφιο ισχύουν, εκτός και ορίζεται διαφορετικά από το
εργοστάσιο κατασκευής του οχήματος.
2.4. Ειδικά για οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας
θα πρέπει οι εκπομπές καυσαερίων που παρουσιάζουν
με το νέο κινητήρα να είναι ίσες ή μικρότερες από τα
αντίστοιχα προς το νέο κυλινδρισμό τους όρια, όπως
ορίζεται παρακάτω.
3. Δικαιολογητικά
Οι προϋποθέσεις αντικατάστασης ή διασκευής των
κινητήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων οχη−
μάτων τεκμηριώνονται με την υποβολή από τον ενδι−
αφερόμενο των ακόλουθων, κατά περίπτωση, δικαιο−
λογητικών:
3.1 Απαιτούμενα δικαιολογητικά σε κάθε περίπτωση
αντικατάστασης ή διασκευής κινητήρα
3.1.1 Έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευ−
ής του οχήματος ή της επίσημης αντιπροσωπίας που
εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής,
στην οποία αναφέρονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του
νέου κινητήρα και κατονομάζονται όλα τα συστήματα
του οχήματος που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κι−
νητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης, με
λεπτομερή αναφορά και περιγραφή των εξαρτημάτων
που απαιτείται να τοποθετηθούν συμπληρωματικά, αντι−
κατασταθούν κ.λπ.). Επιπροσθέτως, για τις περιπτώσεις
των διασκευών, θα αναφέρονται τα προς αντικατάστα−
ση εξαρτήματα ή οι ρυθμίσεις αυτών, τυχόν οδηγίες για
την εκτέλεση της διασκευής, τρόποι – εφόσον υπάρχουν
– με τους οποίους θα διαπιστώνεται αυτή από τους
ελεγκτικούς μηχανισμούς καθώς επίσης και ο κυλινδρι−
σμός και η ισχύς του νέου κινητήρα. Το δικαιολογητικό
αυτό απαιτείται οπωσδήποτε στην περίπτωση που η
πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και ο κυλινδρι−
σμός του μεταβάλλεται πέραν των αναφερομένων στο
δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών
απόκλισης.
3.1.2. Σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου Μηχανο−
λόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου
Μηχανολόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με
τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, με περιεχόμενο τα
αναφερόμενα στην υποπαράγραφο 3.1.1. ανωτέρω και
επιπλέον υπολογισμό των επί των αξόνων επιπτώσεων
του νέου κινητήρα.
Το δικαιολογητικό αυτό υποβάλλεται εναλλακτικά
της έγγραφης συναίνεσης μόνο στην περίπτωση που
η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κι−
νητήρα μεταβάλλεται εντός των αναφερομένων στο
δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών
απόκλισης.
3.1.3. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 διπλωματού−
χου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανο−
λόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά
επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με τα όσα αναφέ−
ρονται στις υποπαραγράφους 2.1., 2.2. και 2.3.
3.1.4. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 για την εκτέ−
λεση της αντικατάστασης – διασκευής, από διπλωμα−
τούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ή Πτυχιούχο Μηχανολόγο
Μηχανικό Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγ−
γελματικά δικαιώματα, ή του υπεύθυνου λειτουργίας
συνεργείου επισκευής οχημάτων, που λειτουργεί νόμι−
μα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές
εργασίες στην οποία θα πιστοποιείται η πλήρωση των
απαιτήσεων των εδαφίων 3.1.1. ή 3.1.2. κατά την εκτέλεση
των εργασιών της αντικατάστασης – διασκευής. Στην
παρούσα υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει επιπροσθέτως
να περιγράφονται τα συστήματα αντιρρυπαντικής διά−
ταξης (π.χ τριοδικός καταλύτης, κάνιστρο, αισθητήρας
λ κ.λπ.), εφόσον πρόκειται για οχήματα αντιρρυπαντικής
τεχνολογίας, με αναφορά στους αριθμούς αναγνώρισής
τους, θα αναφέρεται ότι έγινε έλεγχος καταλληλότη−
τας τους για το συγκεκριμένο τύπο οχήματος και θα
δηλώνεται η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και
ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα.
3.2 Πρόσθετα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε περί−
πτωση αντικατάστασης ή διασκευής κινητήρων εντός
τριετίας από την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφο−
ρίας οχήματος αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
3.2.1 Πιστοποιητικό Καυσαερίων, το οποίο εκδίδεται
από το Τμήμα Ελέγχων της Διεύθυνσης Οδικής Ασφά−
λειας και Περιβάλλοντος (Δ.Ο.Α.Π.) του Υπουργείου Με−
ταφορών και Επικοινωνιών. Το ανωτέρω πιστοποιητικό
έχει ισχύ, για όλες τις όμοιες περιπτώσεις αντικατά−
στασης – διασκευής κινητήρα, που αφορά τον αυτό
τύπο κινητήρα και αυτοκινήτου. Το πιστοποιητικό αυτό
εκδίδεται όταν μετά τον έλεγχο, διαπιστωθεί ότι το
αυτοκίνητο εκπέμπει καυσαέρια εντός των ορίων που
προβλεπόταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμησή
του διατάξεις «περί αυτοκινήτων αντιρρυπαντικής τε−
χνολογίας».
3.2.2 Βεβαίωση Δημοσίου ΚΤΕΟ ή Ισχύον Δελτίο Τε−
χνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) ανάλογα με το αν η πραγματική
ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται πέραν ή
εντός των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ.
2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης, αντίστοιχα.
Στις διατάξεις της παρούσας υποπαραγράφου δεν
υπάγονται οι περιπτώσεις που προβλέπονται από την
παράγραφο 2 του άρθρου 41 του ν. 1882/1990 όπως
ισχύει».
3.2.3 Ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) από ΚΤΕΟ,
με το νέο κινητήρα, όταν η πραγματική ισχύς ή/και ο
κυλινδρισμός του μεταβάλλεται εντός των αναφερο−
μένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης
ποσοστών απόκλισης, στο οποίο δεν έχουν σημειωθεί
σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις. Το δικαιολογητικό
αυτό απαιτείται ανεξάρτητα εάν το όχημα είχε ισχύον
ΔΤΕ πριν την αντικατάσταση ή διασκευή του κινητήρα
ή δεν είναι υπόχρεο περιοδικού τεχνικού ελέγχου.
Προκειμένου για αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρων
δίκυκλων μοτοσικλετών τα δικαιολογητικά της παρού−
σας υποπαραγράφου απαιτούνται εφόσον στο νομό
ταξινόμησης της μοτοσικλέτας εφαρμόζεται περιοδικός
τεχνικός έλεγχος δικύκλων και δεν απαιτούνται για τα
τρίτροχα οχήματα κατά την έννοια του άρθρου 2 του
ΚΟΚ.
Το Δελτίο αυτό θα εκδίδεται μετά από γενικό οπτικό
έλεγχο της όλης αντικατάστασης ή διασκευής του κινη−
τήρα και σε περίπτωση που δεν διαπιστωθούν σοβαρές
ή/και επικίνδυνες ελλείψεις, θα αναγράφεται στο χώρο
παρατηρήσεων αυτού, «Το παρόν εκδίδεται για αντικα−
τάσταση/διασκευή κινητήρα (επιλέγεται αναλόγως)».
4. Διαδικασία
Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης:
4.1 Κατατίθενται, σε πρώτη φάση, από τον ενδιαφε−
ρόμενο στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επι−
κοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, πέραν των
22938 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)
ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 34 * ΑΘΗΝΑ 104 32 * ΤΗΛ. 210 52 79 000 * FAX 210 52 21 004
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: http://www.et.gr – e-mail: webmaster.et@et.gr *02018180209090008*
προβλεπομένων από άλλες διατάξεις δικαιολογητικών,
και τα δικαιολογητικά της παρ. 3, πλην του Πιστοποιη−
τικού Καυσαερίων, ή της Βεβαίωσης Δημοσίου ΚΤΕΟ ή
του ισχύοντος ΔΤΕ με το νέο κινητήρα.
4.2 Η ανωτέρω Υπηρεσία, μετά την υποβολή και τον
έλεγχο των δικαιολογητικών και εφόσον η αιτούμενη
αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρα επιτρέπεται, χορη−
γεί στον ενδιαφερόμενο παραπεμπτικό σημείωμα προς
τη Δ/νση Οδικής Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του
Υ.Μ.Ε. ή προς ΚΤΕΟ για την έκδοση του δικαιολογητικού
που λείπει. Στο παραπεμπτικό σημείωμα προς ΚΤΕΟ επι−
συνάπτεται και φωτοαντίγραφο του τυχόν καταλόγου
των εξαρτημάτων προς αντικατάσταση. Σε περίπτωση
απαίτησης έκδοσης Πιστοποιητικού Καυσαερίων στο
παραπεμπτικό σημείωμα αναφέρεται απαραίτητα και
η οδηγία περί εκπομπών ρύπων της Ε.Ε τις απαιτήσεις
της οποίας πρέπει να ικανοποιεί το όχημα.
4.3 Μετά την έκδοση των υπολειπόμενων δικαιολογη−
τικών ο ενδιαφερόμενος τα υποβάλλει στην Υπηρεσία
Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδι−
οίκησης κατάθεσης των αρχικών δικαιολογητικών, για
την έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας στην οποία θα
αναγράφεται η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός
του νέου κινητήρα.
5. Οι υπ’ αριθμ. 14781/1051/1990 (ΦΕΚ 276/Β΄/1990),
28231/2153/1990, 10453/792/1995 (ΦΕΚ 291/Β΄/17.4.1995) και
10061/772/1995 (ΦΕΚ 501/Β΄/7.6.1995) κανονιστικές απο−
φάσεις καταργούνται.
6. Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 20 Αυγούστου 2009
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ
Edited by st69
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Καλέ μου φίλε, δε γνωρίζω που βασίζεις την πληροφορία που μεταφέρεις στο φίλο μας που έκανε (πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου και με πρόλαβε) την ερώτηση αλλά ρίξε μιά ματιά παρακάτω και πες μου που λέει ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ τέτοιου είδους μετατροπή.

 

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 1818
2 Σεπτεμβρίου 2009
 
Παραλείπεται κείμενο που αφορά σε άλλο θέμα
 
Αριθμ. 12140/737 
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 (ΦΕΚ 884/
Β΄/31.7.1973) απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας Με−
ταφορών και Επικοινωνιών, «περί αλλαγής κύριων χα−
ρακτηριστικών των αυτοκινήτων».
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α. του ν.δ. 570/1970 (ΦΕΚ 125/Α΄/2.6.1970) όπως ισχύει.
β. της υπ’ αριθμ. Φ 23/51193/5992/2007 απόφασης του
Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 786/Β΄/
18.5.2007) όπως ισχύει.
γ. της υπ’ αριθμ. 44800/123/1985 απόφασης του Υπουρ−
γού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 781/Β΄/17.12.1985)
όπως ισχύει.
δ. της υπ’ αριθμ. Φ.23/24327/2887/2009 απόφασης του
Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 945/Β΄/
20.5.2009) όπως ισχύει.
ε. της υπ’ αριθμ. Φ1/26579/3183/2007 απόφασης των
Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Περιβάλ−
λοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 790/Β΄/
18.5.2007) όπως ισχύει.
στ. της υπ’ αριθμ. Φ1/31571/3756/2009 απόφασης των
Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Περιβάλ−
λοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 1189/Β΄/
18.6.2009) όπως ισχύει.
ζ. της υπ’ αριθμ. 5015968/2915/2009 απόφασης των
Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος,
Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και
Επικοινωνιών (ΦΕΚ 798/Β΄/24.4.2009) όπως ισχύει.
η. της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 (ΦΕΚ 884/Β΄/31.7.1973)
κανονιστικής απόφασης «περί αλλαγής κύριων χαρακτη−
ριστικών των αυτοκινήτων», όπως αυτή ισχύει.
2. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκα−
λείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,
αποφασίζουμε:
Άρθρο μόνο
Το Κεφάλαιο ΙΙΙ, της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 κανονιστι−
κής απόφασης, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
1. Γενικά
Για τις ανάγκες της απόφασης ορίζεται ως:
«αντικατάσταση κινητήρα»: Η αλλαγή του κινητήρα
ενός μηχανοκίνητου οχήματος με άλλου τύπου κινη−
τήρα.
«διασκευή κινητήρα»: Η επέμβαση στον κινητήρα η
οποία συνίσταται σε αντικατάσταση ή ρύθμιση ορισμέ−
νων εξαρτημάτων του μηχανοκίνητου οχήματος, που θα
έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του
κινητήρα ή της ιπποδύναμης.
«νέος κινητήρας»: Ο κινητήρας που προέκυψε από
αντικατάσταση ή διασκευή.
«τύπος κινητήρα»: Ο κωδικός αριθμός κινητήρα που
ορίζει ο κατασκευαστής όπως αναγράφεται στον κινη−
τήρα και στην άδεια κυκλοφορίας.
2. Προϋποθέσεις
Επιτρέπεται η αντικατάσταση ή η διασκευή των κινη−
τήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων οχημάτων
υπό τις εξής προϋποθέσεις:
2.1. Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογήσιμη ισχύς
του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις για κάθε
περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.
2.2. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουρ−
γικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές
και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνερ−
γασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα
του αυτοκινήτου.
2.3. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου
κινητήρα, θα πρέπει να προβλέπονται ή να εγκρίνονται
από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου, για
τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος, ή να περιλαμβάνονται
μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος
που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για
τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος.
Επίσης, πέραν των οριζομένων στο ανωτέρω εδάφιο,
η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός δεν μπορεί να
διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη
του αρχικού κινητήρα. Ειδικά προκειμένου περί αλλαγής
κινητήρων σε λεωφορεία, τότε το ανωτέρω ποσοστό
μπορεί να φτάσει μέχρι και 50% προς τα πάνω ή μέχρι
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) 22937
και 15% προς τα κάτω. Τα αναφερόμενα στο παρόν
εδάφιο ισχύουν, εκτός και ορίζεται διαφορετικά από το
εργοστάσιο κατασκευής του οχήματος.
2.4. Ειδικά για οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας
θα πρέπει οι εκπομπές καυσαερίων που παρουσιάζουν
με το νέο κινητήρα να είναι ίσες ή μικρότερες από τα
αντίστοιχα προς το νέο κυλινδρισμό τους όρια, όπως
ορίζεται παρακάτω.
3. Δικαιολογητικά
Οι προϋποθέσεις αντικατάστασης ή διασκευής των
κινητήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων οχη−
μάτων τεκμηριώνονται με την υποβολή από τον ενδι−
αφερόμενο των ακόλουθων, κατά περίπτωση, δικαιο−
λογητικών:
3.1 Απαιτούμενα δικαιολογητικά σε κάθε περίπτωση
αντικατάστασης ή διασκευής κινητήρα
3.1.1 Έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευ−
ής του οχήματος ή της επίσημης αντιπροσωπίας που
εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής,
στην οποία αναφέρονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του
νέου κινητήρα και κατονομάζονται όλα τα συστήματα
του οχήματος που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κι−
νητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης, με
λεπτομερή αναφορά και περιγραφή των εξαρτημάτων
που απαιτείται να τοποθετηθούν συμπληρωματικά, αντι−
κατασταθούν κ.λπ.). Επιπροσθέτως, για τις περιπτώσεις
των διασκευών, θα αναφέρονται τα προς αντικατάστα−
ση εξαρτήματα ή οι ρυθμίσεις αυτών, τυχόν οδηγίες για
την εκτέλεση της διασκευής, τρόποι – εφόσον υπάρχουν
– με τους οποίους θα διαπιστώνεται αυτή από τους
ελεγκτικούς μηχανισμούς καθώς επίσης και ο κυλινδρι−
σμός και η ισχύς του νέου κινητήρα. Το δικαιολογητικό
αυτό απαιτείται οπωσδήποτε στην περίπτωση που η
πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και ο κυλινδρι−
σμός του μεταβάλλεται πέραν των αναφερομένων στο
δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών
απόκλισης.
3.1.2. Σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου Μηχανο−
λόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου
Μηχανολόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με
τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, με περιεχόμενο τα
αναφερόμενα στην υποπαράγραφο 3.1.1. ανωτέρω και
επιπλέον υπολογισμό των επί των αξόνων επιπτώσεων
του νέου κινητήρα.
Το δικαιολογητικό αυτό υποβάλλεται εναλλακτικά
της έγγραφης συναίνεσης μόνο στην περίπτωση που
η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κι−
νητήρα μεταβάλλεται εντός των αναφερομένων στο
δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών
απόκλισης.
3.1.3. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 διπλωματού−
χου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανο−
λόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά
επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με τα όσα αναφέ−
ρονται στις υποπαραγράφους 2.1., 2.2. και 2.3.
3.1.4. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 για την εκτέ−
λεση της αντικατάστασης – διασκευής, από διπλωμα−
τούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ή Πτυχιούχο Μηχανολόγο
Μηχανικό Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγ−
γελματικά δικαιώματα, ή του υπεύθυνου λειτουργίας
συνεργείου επισκευής οχημάτων, που λειτουργεί νόμι−
μα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές
εργασίες στην οποία θα πιστοποιείται η πλήρωση των
απαιτήσεων των εδαφίων 3.1.1. ή 3.1.2. κατά την εκτέλεση
των εργασιών της αντικατάστασης – διασκευής. Στην
παρούσα υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει επιπροσθέτως
να περιγράφονται τα συστήματα αντιρρυπαντικής διά−
ταξης (π.χ τριοδικός καταλύτης, κάνιστρο, αισθητήρας
λ κ.λπ.), εφόσον πρόκειται για οχήματα αντιρρυπαντικής
τεχνολογίας, με αναφορά στους αριθμούς αναγνώρισής
τους, θα αναφέρεται ότι έγινε έλεγχος καταλληλότη−
τας τους για το συγκεκριμένο τύπο οχήματος και θα
δηλώνεται η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και
ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα.
3.2 Πρόσθετα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε περί−
πτωση αντικατάστασης ή διασκευής κινητήρων εντός
τριετίας από την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφο−
ρίας οχήματος αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
3.2.1 Πιστοποιητικό Καυσαερίων, το οποίο εκδίδεται
από το Τμήμα Ελέγχων της Διεύθυνσης Οδικής Ασφά−
λειας και Περιβάλλοντος (Δ.Ο.Α.Π.) του Υπουργείου Με−
ταφορών και Επικοινωνιών. Το ανωτέρω πιστοποιητικό
έχει ισχύ, για όλες τις όμοιες περιπτώσεις αντικατά−
στασης – διασκευής κινητήρα, που αφορά τον αυτό
τύπο κινητήρα και αυτοκινήτου. Το πιστοποιητικό αυτό
εκδίδεται όταν μετά τον έλεγχο, διαπιστωθεί ότι το
αυτοκίνητο εκπέμπει καυσαέρια εντός των ορίων που
προβλεπόταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμησή
του διατάξεις «περί αυτοκινήτων αντιρρυπαντικής τε−
χνολογίας».
3.2.2 Βεβαίωση Δημοσίου ΚΤΕΟ ή Ισχύον Δελτίο Τε−
χνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) ανάλογα με το αν η πραγματική
ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται πέραν ή
εντός των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ.
2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης, αντίστοιχα.
Στις διατάξεις της παρούσας υποπαραγράφου δεν
υπάγονται οι περιπτώσεις που προβλέπονται από την
παράγραφο 2 του άρθρου 41 του ν. 1882/1990 όπως
ισχύει».
3.2.3 Ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) από ΚΤΕΟ,
με το νέο κινητήρα, όταν η πραγματική ισχύς ή/και ο
κυλινδρισμός του μεταβάλλεται εντός των αναφερο−
μένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης
ποσοστών απόκλισης, στο οποίο δεν έχουν σημειωθεί
σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις. Το δικαιολογητικό
αυτό απαιτείται ανεξάρτητα εάν το όχημα είχε ισχύον
ΔΤΕ πριν την αντικατάσταση ή διασκευή του κινητήρα
ή δεν είναι υπόχρεο περιοδικού τεχνικού ελέγχου.
Προκειμένου για αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρων
δίκυκλων μοτοσικλετών τα δικαιολογητικά της παρού−
σας υποπαραγράφου απαιτούνται εφόσον στο νομό
ταξινόμησης της μοτοσικλέτας εφαρμόζεται περιοδικός
τεχνικός έλεγχος δικύκλων και δεν απαιτούνται για τα
τρίτροχα οχήματα κατά την έννοια του άρθρου 2 του
ΚΟΚ.
Το Δελτίο αυτό θα εκδίδεται μετά από γενικό οπτικό
έλεγχο της όλης αντικατάστασης ή διασκευής του κινη−
τήρα και σε περίπτωση που δεν διαπιστωθούν σοβαρές
ή/και επικίνδυνες ελλείψεις, θα αναγράφεται στο χώρο
παρατηρήσεων αυτού, «Το παρόν εκδίδεται για αντικα−
τάσταση/διασκευή κινητήρα (επιλέγεται αναλόγως)».
4. Διαδικασία
Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης:
4.1 Κατατίθενται, σε πρώτη φάση, από τον ενδιαφε−
ρόμενο στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επι−
κοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, πέραν των
22938 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)
ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 34 * ΑΘΗΝΑ 104 32 * ΤΗΛ. 210 52 79 000 * FAX 210 52 21 004
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: http://www.et.gr – e-mail: webmaster.et@et.gr *02018180209090008*
προβλεπομένων από άλλες διατάξεις δικαιολογητικών,
και τα δικαιολογητικά της παρ. 3, πλην του Πιστοποιη−
τικού Καυσαερίων, ή της Βεβαίωσης Δημοσίου ΚΤΕΟ ή
του ισχύοντος ΔΤΕ με το νέο κινητήρα.
4.2 Η ανωτέρω Υπηρεσία, μετά την υποβολή και τον
έλεγχο των δικαιολογητικών και εφόσον η αιτούμενη
αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρα επιτρέπεται, χορη−
γεί στον ενδιαφερόμενο παραπεμπτικό σημείωμα προς
τη Δ/νση Οδικής Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του
Υ.Μ.Ε. ή προς ΚΤΕΟ για την έκδοση του δικαιολογητικού
που λείπει. Στο παραπεμπτικό σημείωμα προς ΚΤΕΟ επι−
συνάπτεται και φωτοαντίγραφο του τυχόν καταλόγου
των εξαρτημάτων προς αντικατάσταση. Σε περίπτωση
απαίτησης έκδοσης Πιστοποιητικού Καυσαερίων στο
παραπεμπτικό σημείωμα αναφέρεται απαραίτητα και
η οδηγία περί εκπομπών ρύπων της Ε.Ε τις απαιτήσεις
της οποίας πρέπει να ικανοποιεί το όχημα.
4.3 Μετά την έκδοση των υπολειπόμενων δικαιολογη−
τικών ο ενδιαφερόμενος τα υποβάλλει στην Υπηρεσία
Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδι−
οίκησης κατάθεσης των αρχικών δικαιολογητικών, για
την έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας στην οποία θα
αναγράφεται η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός
του νέου κινητήρα.
5. Οι υπ’ αριθμ. 14781/1051/1990 (ΦΕΚ 276/Β΄/1990),
28231/2153/1990, 10453/792/1995 (ΦΕΚ 291/Β΄/17.4.1995) και
10061/772/1995 (ΦΕΚ 501/Β΄/7.6.1995) κανονιστικές απο−
φάσεις καταργούνται.
6. Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 20 Αυγούστου 2009
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

 

Καλα τα παραθετεις, αλλα πουθενα δεν αναφερει οτι επιτρεπετε η αλαγη καυσιμου απο βενζινη σε πετρελαιο, αλλα ουτε οτι απαγορευετε, και αν πας να ρωτησεις τους δημοσιους υπαλληλους της χωρας μας που εχουν κανει λακουβες στις καρεκλες που καθονται θα καραφλιασεις!!

 

σου παραθετω μυνημα καποιου, σε καποιο φορουμ, που πηγε το 2013 και ρωτησε σε καποια υπηρεσια, και αν ψαξεις στο γκουγκλε, κανεις δεν εχει κανει τετοια μετατροπη...

 

Καλό βράδυ και καλημέρα γι' αύριο, σύντροφοι! Όπως είχα γράψει σε προηγούμενη δημοσίευση, πήγα στην δ/νση συγκοινωνιών στον Σταυρό, όπου με παρέπεμψαν στο τεχνικό τμήμα και έθεσα το θέμα. Η απάντηση εν πρώτοις αρνητική, με επιχείρημα οτι << ποιά είναι η συγκεκριμμένη διάταξη που αναφέρει την αλλαγή καυσίμου απο βενζίνη σε πετρέλαιο (επι λέξει);>>!. Στο επιχείρημά μου ότι η παράγραφος <<ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ 1α Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται απο τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.β.....γ.....δ....ε....>> σε συνδυασμό με τον νόμο για την πετρελαιοκίνηση (του 1999 και του 2011), καλύπτει την αλλαγή, διότι ο νόμος είναι ισχυρότερος οιασδήποτε διατάξεως αντίθετης ή σύμφωνης! Και άλλωστε γιατί να αναφέρεται ειδικά στο καύσιμο, εάν είναι αυτό δεδομένο; Η ανταπάντηση ...ξανά η ίδια : <<εφ' όσον καμμία διάταξη, απόφαση, παράγραφος ή άλλο κρατικό κείμενο δεν αναφέρει επι τούτου την επίτρεψη της αλλαγής καυσίμου απο βενζίνη σε πετρέλαιο, αυτή η αλλαγή ΔΕΝ επιτρέπεται>>! Η ευθυνοφοβία και η αυστηρή τυπολατρία σε όλο τους το μεγαλείο!!Και συνέχισε ρίχνοντας τις ευθύνες στους ...νομοθέτες, οι οποίοι βεβαίως τις έχουν ακέραιες.Σε ερώτησή μου άν στο ΥΜΕ θα βρώ άκρη, <<βεβαίως>> μου απήντησε! Και θα πάω βεβαίως, ασχέτως τι θα προκύψη!. Όποιος δεν βρέχει κ+λο δεν τρώει ψάρι, κατα το λαϊκό ρητό!

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα παραθετεις, αλλα πουθενα δεν αναφερει οτι επιτρεπετε η αλαγη καυσιμου απο βενζινη σε πετρελαιο, αλλα ουτε οτι απαγορευετε, και αν πας να ρωτησεις τους δημοσιους υπαλληλους της χωρας μας που εχουν κανει λακουβες στις καρεκλες που καθονται θα καραφλιασεις!!

 

σου παραθετω μυνημα καποιου, σε καποιο φορουμ, που πηγε το 2013 και ρωτησε σε καποια υπηρεσια, και αν ψαξεις στο γκουγκλε, κανεις δεν εχει κανει τετοια μετατροπη...

 

Καλό βράδυ και καλημέρα γι' αύριο, σύντροφοι! Όπως είχα γράψει σε προηγούμενη δημοσίευση, πήγα στην δ/νση συγκοινωνιών στον Σταυρό, όπου με παρέπεμψαν στο τεχνικό τμήμα και έθεσα το θέμα. Η απάντηση εν πρώτοις αρνητική, με επιχείρημα οτι << ποιά είναι η συγκεκριμμένη διάταξη που αναφέρει την αλλαγή καυσίμου απο βενζίνη σε πετρέλαιο (επι λέξει);>>!. Στο επιχείρημά μου ότι η παράγραφος <<ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ 1α Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται απο τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.β.....γ.....δ....ε....>> σε συνδυασμό με τον νόμο για την πετρελαιοκίνηση (του 1999 και του 2011), καλύπτει την αλλαγή, διότι ο νόμος είναι ισχυρότερος οιασδήποτε διατάξεως αντίθετης ή σύμφωνης! Και άλλωστε γιατί να αναφέρεται ειδικά στο καύσιμο, εάν είναι αυτό δεδομένο; Η ανταπάντηση ...ξανά η ίδια : <<εφ' όσον καμμία διάταξη, απόφαση, παράγραφος ή άλλο κρατικό κείμενο δεν αναφέρει επι τούτου την επίτρεψη της αλλαγής καυσίμου απο βενζίνη σε πετρέλαιο, αυτή η αλλαγή ΔΕΝ επιτρέπεται>>! Η ευθυνοφοβία και η αυστηρή τυπολατρία σε όλο τους το μεγαλείο!!Και συνέχισε ρίχνοντας τις ευθύνες στους ...νομοθέτες, οι οποίοι βεβαίως τις έχουν ακέραιες.Σε ερώτησή μου άν στο ΥΜΕ θα βρώ άκρη, <<βεβαίως>> μου απήντησε! Και θα πάω βεβαίως, ασχέτως τι θα προκύψη!. Όποιος δεν βρέχει κ+λο δεν τρώει ψάρι, κατα το λαϊκό ρητό!

Εκτιμώ φίλε μου ότι η απάντηση που μου δίνεις είναι κάπως αόριστη (κάποιος σε κάποιο forum???).

 

Για να μιλάμε ξεκάθαρα και βασισμένοι σε πραγματικά γεγονότα: εάν υπάρχει κάποιος με Νομικές γνώσεις στο forum, θα παρακαλέσω θερμά το staff να ζητήσει τη βοήθειά - ερμηνεία του επί του θέματος, καθώς πιστεύω πως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον για αρκετό κόσμο.

 

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ πάντως, από αυτό που διαβάζω φίλε μου είναι, ότι εφ' όσον δεν αναφέρεται ΡΗΤΗ απαγόρευση αλλαγής κινητήρα με διαφορετικό καύσιμο και από τη στιγμή που αναφέρεται σε ΑΔΕΙΑ του κατασκευαστή για να γίνει η αντικατάσταση, εκτιμώ πως δεν υπάρχει θέμα και δεν πάμε να "εφεύρουμε τον τροχό" καθώς το ίδιο ακριβώς όχημα κατασκευάζεται από το εργοστάσιο και με diesel κινητήρα και με βενζίνη.

 

Η αρχική σου απάντηση πάντως στην ερώτηση του φίλου μας νομίζω πως θα συμφωνήσεις κι εσύ, ήταν τουλάχιστον "άστοχη".

 

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Link to comment
Share on other sites

Κακως που δεν σου εβαλα λινκ

 

http://nivagr.forumaction.net/t280-topic

 

 

Αλλα αν νωμιζεις οτι ειναι τοσο ευκολο να κανεις μια τετοια αλαγη, την στιγμη που ολα τα σχολια ειναι αρνητικα και σε ενα κρατος που σου ζηταει πιστοποιητικο γενησης για να αποδηξεις οτι ζεις....τοτε καλη τυχη.

Link to comment
Share on other sites

Κακως που δεν σου εβαλα λινκ

 

http://nivagr.forumaction.net/t280-topic

 

 

Αλλα αν νωμιζεις οτι ειναι τοσο ευκολο να κανεις μια τετοια αλαγη, την στιγμη που ολα τα σχολια ειναι αρνητικα και σε ενα κρατος που σου ζηταει πιστοποιητικο γενησης για να αποδηξεις οτι ζεις....τοτε καλη τυχη.

Διάβασε την απάντηση του φίλου του οποίου την "περιπέτεια" παραθέτεις: "αν δεν βρέξεις κ......λο ψάρι δεν τρως".

 

Αν περιμένουμε πάντα από τους άλλους αδελφέ μου να κάνουν το πρώτο βήμα και όταν το κάνουν να τους λοιδωρούμε ή να τους χλευάζουμε εεεεε τότε..............είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

 

Τα παραπάνω δεν τα λέω με επιθετική διάθεση εναντίον σου, απλά σκέψου τι θα γινόταν εάν 15-20 από εμάς πήγαιναν όλοι μαζί και έκαναν την ίδια ερώτηση, πόσο διαφορετική θα ήταν η απάντηση της ή του υπαλλήλου..........ε?

 

Και μιας και μιλούσαμε για Γερμανία πιο πάνω, έχε υπ' όψιν σου ότι ακριβώς αυτό κάνουν οι Γερμανοί όταν έχουν τέτοιου είδους θέματα, είναι όλοι οργανωμένοι σε λέσχες (αναλόγως ενδιαφερόντων) και δρουν και πιέζουν ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ.

 

Προφανώς η αρχαία Ελληνική ρήση "ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ" σημαίνει δυστυχώς περισσότερα για αυτούς παρά για εμάς.

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Τα εκτός θέματος μεταφέρθηκαν εδώ, παρακαλώ ας συνεχιστεί η συζήτηση στα πλαίσια που ορίζει ο τίτλος του θέματος.

 

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.