lancia16hf Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 Παιδια τι πιεση δουλευει αυτο το μοτερ; Μαμα μιλαμε παντα. Over kai σταθερο. 1800κε με 180 αλογα ειναι. Auq με k3s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 πιστευω 0.6 σταθερο με 0.9 οβερ το κοβω σαν μαμα...εκει πηγαινουν τα περισσοτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 22, 2012 Author Report Share Posted December 22, 2012 Εχω, αλλα κανενας μηχανικος δεν μου χει πειουι εχω καποια βλαβη. Εμενα δουλευει 0,5 σταθερο και αντε να δω κανα 0.6 οβερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 22, 2012 Author Report Share Posted December 22, 2012 (edited) εγω αποοτι ξερω ειναι γνησιο.. στην αδεια γραφει auq. δεν το εχω ψαξει να σου πω την αληθεια. πες μου τι να κοιταξω και θα σου πω. δεν εχω ιδεα τι ειναι αυτο το vagcom..... o αριθμος πλαισιου ειναι wvwzzz1jz2w182784. αμα καποιος ξερει ας μου πει Edited December 22, 2012 by lancia16hf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 22, 2012 Author Report Share Posted December 22, 2012 (edited) το θεμα ειναι οτι το αμαξι εχει μπει εγγεφαλο καμια 10ρια φορες... κανεις τους δεν ειδε οτι κατι δεν παει καλα??? τι να πω..... μιλουσα με εναν προγραμματιστη σημερα και του ειπα πως πανω απο 0.6 δεν εχω δει ποτε και αυτος μου πε οτι κατι δεν παει καλα... υ.γ. το καλωδιο και το vagcom που μπορω να τα βρω και γω να τα εχω? Edited December 22, 2012 by lancia16hf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 (edited) 1-0.9 over με 0,6-0,5 σταθερο επρεπε να εχεις!Τα 150αρια εχουν 0,6-0,7 over με 0,4 σταθερη περιπου!Ελενξε κολλαρα για τυχον διαροη,n75 μηπως εχει χαλασει(πολυ πιθανο δοκιμασε μια αλλη),μπορει να ειναι και ο αισθητηρας μαφ καμμενος(νιωθεις μπερδεματα στο ρελαντι,υψηλη καταναλωση) Edited December 23, 2012 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 sto *μη επιτρεπόμενο @ URL* στο ebay ...οπου θες!!! κοιτα το σαν Vcds στο google και θα μαθεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 23, 2012 Author Report Share Posted December 23, 2012 Εχω αλλαξει ν75, βαλβιδα κυκλωματος σκαστρας(αυτη που ναι κατω απο τον δικτη λαδιου),και σκαστρα επισης γιατι φοραγε after market. Τωρα ψαχνομουν για μαφ αν και δεν βγαζει βλαβη στον εγγεφαλο. Ναι νιωθω μα τρεμοπαιζει στο ρελαντι και το βασικοπραγμα που κανει ειναι να μπερδευει στις χαμηλες στροφες οταν παω να ξεκινησω( αυξομειωνει το γκαζι απο μονο του και μετα απο 500 στροφες συνεχιζει κανονικα) για αυτο και εχω αλλαξει τα παραπανω που γραφω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 (edited) Ειναι πολυ πιθανο να ειναι μαφ!Δυστυχως πρεπει να δοκιμασεις εναν αλλο με ιδιο κωδικο(part number το γραφει πανω) με το δικο σου...Ειχα το ιδιο προβλημα παλια με αυτο που λες και ειχα αλλαξει τα παντα και τον μαφ δεν τον εβγαζε σφαλμα!Ειχε μεινει μονο ο μαφ οποτε και αναγκαστηκα και αγορασα καινουργιο μην ξερωντας αν ειναι αυτος γιατι κανενας γνωστος δεν ειχε ιδιο!Αλλα τελικα ηταν αυτο... Edited December 23, 2012 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 23, 2012 Author Report Share Posted December 23, 2012 Αν ξεκουμπωσω τον μαφ λες να δω κανονικη πιεση; Εστω για λιγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 Σιγουρα δεν θα δουλευει 100% σωστα γιατι δεν μετραει αερα!Δεν ξερω αν θα σηκωσει πιεση...τι να σου πω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 23, 2012 Author Report Share Posted December 23, 2012 Οκ, ευχαριστω παιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 παιδια μετα απο πολυ ψαξιμο απο μηχανικο σε μηχανικο καταλαβα οτι οι πιο πολυ ειναι ασχετοι....πηγα σε μηχανικο της γειτονιας μου, σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο vw kai σε αντιπροσωπεια. το αμαξι απο τοτε που το πηρα εκανα ενα κομπιασμα στα χαμηλα(1000-1500 στρ.) και δουλευε την πιεση που σας ειπα.ο ενας με εβαλε να αλλαξω την ν75, ο αλλοσ την ν 249 και ο τριτος αφου τα ειχα αλλαξει τα προηγουμενα μου πε να αλλαξω μαφ. λες και μας περισσευουν τα ευρω.... ημουν ετοιμος για να αλλαξω και μαφ απλα εψαχνα να βρω φτηνο. εντελως τυχαια απο αναζητηση στο νετ, βρηκα τον γιωργο( microchips tuning) o οποιος απο το τηλ μου εδειξε οτι το ξερει πολυ καλα το αυτοκινητο.και μου λεει να μην αλλαξω τιποτα αν δεν δει το αυτοκινητο. παω λοιπον σημερα πρωι πρωι και με το που κουμπωνει το λαπτοπ στο αμαξι μου λεω οτι εχω πολυ πλουσιο μειγμα, τρελο αβανς και αφου καναμε βολτα ειδε οτι η πιεση που ζηταγε ο εγγεφαλος ηταν 0,65 μαξιμουμ. μετα ειδε αναλυτικα τον καθε αισθητηρα και ειδε οτι ολοι λειτουργουσαν κανονικα. αφου λοιπον ειδε οτι ολα τα περιφερειακα ειναι οκ ειπε να δει το προγραμμα του εγγεφαλου. απο το σημειο αυτο και μετα καταλαβαινω οτι δεν μπορει να επεμβει ο καθενας γιατι ειναι δουλεια του προγραμματιστη, αλλα ολες τις προηγουμενες μετρησεις δεν μπορουσε κανεις τους να τις κανει? ειναι ολοι τοσο ασχετοι ? και τις 2 βαλβιδες που αλλαξα ρωτησα 2 με 3 συνεργεια πριν τις αλλαξω και κανεις δεν εκανε μετρηση σωστη απο οτι καταλαβα σημερα. τελος παντον , για να τελειωνουμε με αυτο το θεμα, το προβλημα του αυτοκινητου μου ηταν οτι ο προην ιδιοκτητης ειχε βαλει καποιο ντεμο προγραμμα τις ρεβο με αποτελεσμα οταν αυτο ελειξε το αμαξι οχι απλα επανηλθαι στα κανονικα ορια,αλλα πηγε σε περιεργα νουμερα,( αυτο το κανει εσκεμενα η ρεβο μου πε ο προγραμματιστης για να σε κανει να αγορασεις το προγραμμα). τελικα του βαλαμε ενα προγραμματακι και το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο τωρα. δουλευει 1.3 οβερ και 1 σταθερο( αν και εχω και μια μικρη απωλεια απο καποιο κωλαρο ),. παντως εμεινα πολυ ευχαριστιμενος απο τις γνωσεις του προγραμματιστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Γνησιο ειναι VIN number WVWZZZ1JZ2W182784 Region Germany Factory / Manufacturer Wolfsburg Mark Volkswagen Model Golf Gti Anniversary Year 2001 Engine 1.80 [132kW] [180HP] [4cyl.] Serial Number 182784 το vagcom ειναι το προγραμμα διαγνωστικο που εχουμε στα λαπτοπ, να εμπενες να εβλεπες τι εγγεφαλο φορας και τι πιεση διαβαζει, και αν εχει καπου διαρροη το κυκλωμα, αλλιως το ποιο πιθανον καπου χανεις πιεση. Που μπαινουμε για να διαβάσουμε την πίεση??Πρεπει να ειμαστε εν κινήση?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 Ετσι ακριβως τα ελεγε στο λαπτοπ. Απλα ειχε 2 ενδειξεις. Η μια μετραγε την πιεση που ζηταγε ο εγγεφαλος και η αλλη μετραγε την πιεση που εδινε η τουρμπινα. Χαρη σε αυτο εμεις καταλαβαμε οτι δεν παει καλα γιατι ο εγγεφαλος μου δεν ζηταγε 0.8 αλλα 0.65. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Eαν καποιος ασχετος εχει κανει την μετατροπη σε auq με 180 αλογα,Πως μπορει να καταλαβει εαν του εχουν βαλει την κ03s και οχι την k03??Δηλαδη η κ03 ταιριαζει στον κινητήρα auq ή οχι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted December 28, 2012 Author Report Share Posted December 28, 2012 Νωμιζω φιλε μου οπτικα ειναι ακριβως ιδια. Στην φτεροτη υπαρχει διαφορα, λογικα και σε καποιον κωδικο που θα αναγραφει πανω στην τουρμπινα αλλα δεν ειμαι και σιγουρος για αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 H 03 δεν εχει στον κομπρεσορα(αλουμινιο) το ποτηρακι που εχει η 03s,αυτη ειναι η οπτικη διαφορα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 H 03 δεν εχει στον κομπρεσορα(αλουμινιο) το ποτηρακι που εχει η 03s,αυτη ειναι η οπτικη διαφορα! δηλαδη στον κινητηρα με τα 180 μπορει καποιος να βαλει k03? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Κ03 ειναι ολες φιλε μου!Δεν υπαρχει Κ03S αυτη ειναι ορολογια ελληνικη απο τοτε που βελτιωσε λιγο ή Borg warner την Κ03 και εβγαζε περρισοτερα αλογα!Ολες οι Κ03 απο 20vt μπαινουν σε ολα τα 20vt(ibiza-polo-golf-octavia)!Αν δεις πανω στην τουρμπινα εχει ενα μικρο μπλε ταμπελακι και γραφει Κ03-και κατι αριθμους!Πες τι γραφει να σου πω ποια εχεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...