Stavros7 Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Κ03 ειναι ολες φιλε μου!Δεν υπαρχει Κ03S αυτη ειναι ορολογια ελληνικη απο τοτε που βελτιωσε λιγο ή Borg warner την Κ03 και εβγαζε περρισοτερα αλογα!Ολες οι Κ03 απο 20vt μπαινουν σε ολα τα 20vt(ibiza-polo-golf-octavia)!Αν δεις πανω στην τουρμπινα εχει ενα μικρο μπλε ταμπελακι και γραφει Κ03-και κατι αριθμους!Πες τι γραφει να σου πω ποια εχεις... Εαν σηκωσω το αμαξι φαινετε??η πρεπει να κατεβει η τουρμπινα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 1-0.9 over με 0,6-0,5 σταθερο επρεπε να εχεις!Τα 150αρια εχουν 0,6-0,7 over με 0,4 σταθερη περιπου!Ελενξε κολλαρα για τυχον διαροη,n75 μηπως εχει χαλασει(πολυ πιθανο δοκιμασε μια αλλη),μπορει να ειναι και ο αισθητηρας μαφ καμμενος(νιωθεις μπερδεματα στο ρελαντι,υψηλη καταναλωση) Να πω και εγω κατι πανω σε αυτο εχω τον auq είναι σταθερο 0,6 οπως είπες το εχω δει σπανιος να πηγαινει σε Οver 0.8-0.9 ...Η ερωτηση μου προς ολους βεβαια ειναι η εξής??Ποιος καθορίζει για να παει over??Δηλαδη μου εχει τυχη το καλοκαιρι να παει 0.9 και τωρα τον χειμώνα δεν μου εχει τυχη...Πότε παει η τουρμπινα στο over Της??Οταν ειναι τερμα πατημενο το γκαζι και κόφτες??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Στο over παει οταν πχ εχεις 3η ταχυτητα στις 2000 στροφες κ ψαφνικα πατησεις τερμα το γκαζι...με λιγα λογια οταν ζορισεις αποτομα τη τουρμπινα πραγμα που δεν ειναι καλο ενοειται να το κανεις συνεχεια.Τωρα το χειμωνα δεν χτυπαει ευκολα over γιατι η θερμοκρασια του αερα ειναι πολυ χαμηλοτερη απ οτι το καλοκαιρι πραγμα που σημαινει οτι ο αερας ειναι πολυ πιο πυκνος κ ετσι η τουρμπινα δε χρειαζεται να ζοριστει-στροφαρει οσο το καλοκαιρι.Αν κανω καπου λαθος ας με διορθωσει καποιος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Στο over παει οταν πχ εχεις 3η ταχυτητα στις 2000 στροφες κ ψαφνικα πατησεις τερμα το γκαζι...με λιγα λογια οταν ζορισεις αποτομα τη τουρμπινα πραγμα που δεν ειναι καλο ενοειται να το κανεις συνεχεια.Τωρα το χειμωνα δεν χτυπαει ευκολα over γιατι η θερμοκρασια του αερα ειναι πολυ χαμηλοτερη απ οτι το καλοκαιρι πραγμα που σημαινει οτι ο αερας ειναι πολυ πιο πυκνος κ ετσι η τουρμπινα δε χρειαζεται να ζοριστει-στροφαρει οσο το καλοκαιρι.Αν κανω καπου λαθος ας με διορθωσει καποιος... Αυτο γινετε παντα???δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μην παει στα Οver ??Το προσπαθησα κανα 2-3 φορες αλλα πηγε ως 0,7 εκτος εαν οι μ@λ@κες που κανανε την μετατροπη βαλανε την k03... πππφφφ... Aλλα το καλοκαιρι εχει τυχει να παει και 0.8- 0.9. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 φυσικα κ δεν το κανει παντα...εξαρταται απο πολλες παραμετρους...ριξε μια ματια εδω.... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20730 googlareto χυμα και θα βρεις ολες τι απαντησεις που χρειαζεσαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 φυσικα κ δεν το κανει παντα...εξαρταται απο πολλες παραμετρους...ριξε μια ματια εδω.... http://www.vwclub.gr...showtopic=20730 googlareto χυμα και θα βρεις ολες τι απαντησεις που χρειαζεσαι! Ωραια σας ευχαριστω πολυ...ηθελα να δω το καρτελακι επανω στην τουρμπινα για να δω πια ειναι....μου ειπανε με καθρεφτακη κοντα στον μπιλιοφορο...που ειναι ο μπιλιοφρος??για να δω πρεπει να σηκωσω το αμαξι κ να μπω εγω απο κατω??η απο πανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 πρεπει να σηκωσεις το αμαξι, οπως κοιτας προς τα εμπρος, στα αριστερα σου ειναι η τουρμπινα, πανω απο τον μπιλιοφορο ειναι σχεδον, εκει εχει ενα θερμο-προστατευτικο που προφυλασει την φυσουνα του μπιλιοφορου απο τις θερμοκρασιες της εξατμισης και της τουρμπινας, πρεπει να το αφαιρεσεις για να δεις το ταμπελακι που ειναι πανω στην τουρμπινα, θα χρειαστεις καθρευτακι. Απο πανω για να το δεις πρεπει να ξηλωσεις της παναγιας τα ματια. Αν εχεις υπομονη το βραδυ θα βρω μια φωτο που εχω τραβηγμενη. Εννοειται και ανναμενω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) οπως βλεπεις στην φωτο, αν και ειναι βγαλμενο το ιμιαξονιο με τον μπιλιοφορο, σου δειχνω που ειναι ακριβως το ταμπελακι πανω στην τουρμπινα. Ωραιος σε ευχαριστω πολυ...κατι τελευταιο σε αυτο το Post http://www.vwclub.gr...64 Που μας τις δειχνεις και τις δυο εχω δει οτι η s εχει ενα ποτηρακι (εκεινο με το κοκκινο καπακι) η 03 δεν εχει...Απο οτι ειδα σε εμενα εχει το ποτηρακι αυτο....Μπορει να μπει και στην 03 το ποτηρακι αυτο??Το λεω αυτο γιατι πρεπει να βρω ραμπα να το σηκωσω αλλα εκει θα καταληξω στο τελος Edited January 4, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) αυτο ειναι σιγαστηρα και δεν εχει σχεση με το τι ειναι η τουρμπιμα, οπως ειπα και παραπανω, ο AUM κινητηρας που εχω εγω φοραει την k03s, οταν αλαξα τουρμπινα η παλια μου δεν ειχε σηγαστηρα, η καινουρια ειχε, δεν ειχε καμια διαφορα, ιδια πιεση ανεβαζε, μετα που επισκευασα την καινουρια τουρμπινα, αλαξα το αλουμινιο και εβαλα απο την παλια μου χωρις τον σιγαστηρα. ετα απο ενα καψιμο στο χερι καθοτι ασχετος ερχομαι να σας παραθέσω οτι εχω την 06a 145 713 d Μην μου πειτε οτι ειναι η κ03 (για το d δεν ειμαι και απολυτα σιγουρος αλλα το πιο πιθανο ειναι οτι ειναι d υπαρχει και k03 06A 145 713; ? Και μιας και εσκηψα ειδα οτι στο Part number 06a 253 033 (πρεπει να ειναι πολλαπλη) τερμα δεξια που εχει κατω 2 βίδες οτι έχει σπαση εκει που πιανουν οι βίδες,δηλαδη η βιδα πιανει επανω αλλα έχει ραγίση,λέτε να έχω καποιο πρόβλημα? Edited January 4, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 η 06A 145 713D σε κωδικο KKK ειναι η K03-052 η οποια ειναι η k03s Οκ σε ευχαριστω πολυ παει αυτο...για το αλλο που αναφερα??οτι στην πολλαπλη στις δεξια τις βιδες πιανουν μεν αλλα εχει στην βαση τον βιδών ενα ράγισμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 μηπως λες τα κενα που εχουν οι κατω τρυπες μεταξυ τους? βλεπεις στην φωτο που οι κατω οι βιδες οι μεσαιες πχ οι 2-3-4 ειναι κομενη η πολλαπλη αυτο το κοψιμο εννοεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) μηπως λες τα κενα που εχουν οι κατω τρυπες μεταξυ τους? βλεπεις στην φωτο που οι κατω οι βιδες οι μεσαιες πχ οι 2-3-4 ειναι κομενη η πολλαπλη αυτο το κοψιμο εννοεις? ναι και εμενα εχει και στην τερμα δεξια...βασικα δεν ειμαι σιγουρος εαν εχει στο τερμα δεξια παντος εχει εκει που ειναι ο αριθμος 06a 253 033 αριστερα και δεξια στις τρυπες των βιδών Edited January 4, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 ετσι ειναι, αμα ειχε καλο ραγισμα θα το καταλαβαινες. Οταν το πας για σερβις πες τον μηχανικο σου να ελενξεις τις 3 βιδες που κρατανε την πολλαπλη με την τουρμπινα, απο την πανω μερια, πισω απο το μοτερ, και γενικα να τις ελενχεις που και που, γιατι λασκερνουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) ετσι ειναι, αμα ειχε καλο ραγισμα θα το καταλαβαινες. Οταν το πας για σερβις πες τον μηχανικο σου να ελενξεις τις 3 βιδες που κρατανε την πολλαπλη με την τουρμπινα, απο την πανω μερια, πισω απο το μοτερ, και γενικα να τις ελενχεις που και που, γιατι λασκερνουν. Ετσι ειναι και το ειχα σκοπο τωρα πρωτα ο θεος οταν το παω για service να το ελεξει..Οπως διαβασα ειχα μια υπονια οτι αντι για d ηταν u...Δεν υπαρχει τετοια περιπτωση ε?δηλαδη 06a 145 713 U....Αν και απο οσο ειδα στο Google ολες οι 06a 145 713 ανεξαρτητος του τελικου γραμματος ειναι K03s..Σωστα?...Επισεις οταν παω για service για να του πω να καθαρισει την τουρμπινα ειναι μεγαλο μανικι??Κραταει ωρες και πρεπει να βγαέι πολλα απο το αμαξι? Edited January 4, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 (edited) Kαθος εψαχνα σημερα ετσι γενικα ειδα οτι μια εκ των τριων βιδων που θα δείτε στην φωτο ηταν τερμα ξελασκαρισμενη και την εσφιξα....Ερωτηση μου ειναι αυτες οι 3 βίδες πιάνουν επανω στην πολλαπλή? http://www.jbsautodesigns.co.uk/images/cms/news_23_3_large.jpg Ξεβιδωμενη ηταν η πισω που είναι μονη της Edited January 14, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 (edited) Αυτες τις βιδες σου ελεγα ποιο πανω, αυτες ενωνουν την πολλαπλη εξαγωγης με την τουρμπινα,αναμεσα εχει μια μεταλικη φλαντζα, που θα πρεπει αμεσα να την αλαξεις, και καλα ειναι να αλαξεις και τις βιδες με καινουριες,το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με κατι ανεβοκατεβασματα πιεσης, και κανενας δεν τις εδωσε σημασια σε 2 συνεργεια που πηγαινα τοτε, οταν πηγα να κατεβασω τουρμπινα η μια βιδα βγηκε με το χερι, η φλαντζα καιγετε επειδη ρουφαει οξυγονο, απο εκεινο το σημειο, και να σφιξεις τις βιδες δεν στεγανοποιει μετα καλα, και για αυτο θα πρεπει να την αλαξεις. Ισως μετα επανελθει και η πιεση σου οπως πρεπει, Μπορεις να μου δωσεις site η κωδικο της φλαντζας αυτης?Που αποσκοπει δηλαδη αυτη η φλάντζα?γιατι μου ειπες να αλλαχτει αμμεσα,πια η σημασια της? Edited January 14, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 (edited) Ευχαριστω πολυ και παλι...κανει για την δικια μου ετσι? 06a 145 713 d εχω ..Eπισεις εαν ειχες και των κωδικο για την αλλη απο κατω που εχουμε την φλαντα με τις 4ης βίδες Edited January 14, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...