playmaker Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 ρε παιδια ποτε να το αλλαξω?που να παω?κατι λεει οτι ξεπλενουν κτλ εχετε να μου προτεινετε καποιο μαστορα?το δικο μου το εχω 5 χρονια και δεν το χω πειραξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 δεν το εχεις αλλαξει ποτε φιλε ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 2, 2013 Author Report Share Posted January 2, 2013 οχι ποτε η αντιπροσωπια δεν το καθαριζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 3, 2013 Author Report Share Posted January 3, 2013 (edited) οχι ειναι ροζ ωραιο το βιβλιο δεν λεει τιποτα! τι πρεπει να μπει μεσα?g5 με νερο απεσταγμενο? Edited January 3, 2013 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 3, 2013 Author Report Share Posted January 3, 2013 διαβασα οτι πρεπει να αλλαχτει για καλο του ψυγειου κτλ!το βιβλιαρακι γραφει κατι?καθε ποτε πρεπει?ποσα χρονια? θελει καποια διαδικασια?μαυρο σκοταδι επικρατει σαυτο το θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted February 18, 2014 Report Share Posted February 18, 2014 (edited) ρε παιδια τελικα με το ψυκτικο υγρο τι γινεται καθε ποτε το αλλαζουμε σε μια προσφατη κουβεντα με το μαγαζι οπου προμηθευομαι τα αναλωσιμα για το αυτοκινητο τον ρωτησα να αγοραζα και ψυκτικο υγρο και να το αλλαζα (65,000 χλμ 5,5 χρονων το αυτοκινητο) και μου λεει πως αυτο που εχει το G12+ ειναι για 10 χρονια . ισχυει κατι τετοιο??? Edited February 18, 2014 by black1180 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 (edited) Εγώ είμαι υπέρ της προληπτικής συντήρησης. Άλλαξέ το για να μην κλαις άλλα πράγματα, πχ αντλία νερού. Όπως το λάδι, έτσι και το ψυκτικό είναι καίριας σημασίας. Το ότι δεν υπερθερμαίνεται το μοτέρ, δεν είναι ένδειξη ότι είναι ΟΚ το ψυκτικό. Όσο κυκλοφορεί και δεν είναι σωστό, προκαλεί διαβρώσεις και άλλα. Οπότε, αλλαγή τακτικά με φρέσκο, και πριν αλλαχτεί, full flush - καθάρισμα του κυκλώματος. Να βάλεις είτε G12+/++ ή G13. Edited February 19, 2014 by PiNiOn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 19, 2014 Author Report Share Posted February 19, 2014 Πως γίνεται το full flash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 (edited) Όταν λέω full flush εννοώ σωστή πλύση/καθάρισμα του κυκλώματος, άδειασμα - γέμισμα με απεσταγμένο νερό - πάλι άδειασμα κ.ο.κ., μέχρι ναι βγαίνει καθαρό το απεσταγμένο νερό - και μετά γέμισμα με το σωστό ψυκτικό. Αυτό ειδικά σε αυτοκίνητα με πολλά Km. Κανένας βέβαια δεν το κάνει έτσι, γιατί είναι χρονοβώρα εργασία και δεν πληρώνεται. Edited February 19, 2014 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 (edited) Θα σου πρότεινα να το κάνεις όπως ακριβώς λέει και ο πινιον. Μια ανανέωση δεν βλάπτει θα καθαρίζει όλη τη βρωμιά και θα το ανανεώσεις και σε G13 ή ξανά σε G12++. Προσοχή να σου μετρήσουν σωστά με διαθλασίμετρο. δανείζομαι ένα παλιό ποστ του καλού φίλου Joop από το Elsa Σύστημα ψύξης: Έλεγχος στάθμης και αντιψυκτικής ικανότητας ψυκτικού υγρούΟδηγία- Όλοι οι κινητήρες είναι πληρωμένοι με το πρόσθετο ψυκτικού υγρού G12 Plus Plus (χρώμα λιλά). Παρακαλούμε προσέξτε ότι λόγω των θετικών ιδιοτήτων όπως συμπληρώνετε μόνο G12 Plus Plus. Δεν πρέπει να πληρωθεί G12 Plus, διότι διαφορετικά δεν θα υπάρχουν πλέον τα πλεονεκτήματα του G12 Plus Plus έναντι του G12 Plus.- Το πρόσθετο ψυκτικού υγρού G 12 Plus Plus προστατεύει όλο το σύστημα ψύξης ακόμη καλύτερα από διάβρωση και μειώνει το κίνδυνο δημιουργίας λασπώδους ιζήματος και διάβρωσης.- Το G12 Plus Plus είναι εγκεκριμένο για κινητήρες με μπλοκ απο μαντέμι και αλουμίνιο για χρήση για όλη την διάρκεια ζωής του κινητήρα, και προστατεύει τον κινητήρα απο παγετό, διάβρωση, επικαθίσεις αλάτων και υπερθέρμανση.- Το G12 Plus Plus ανυψώνει το σημείο ζέσεως στους 135 ° C και φροντίζει για την καλύτερη απαγωγή θερμότητας.- Το ποσοστό του ψυκτικού πρέπει να αποτελεί το πολύ το 40% (αντιψυκτική προστασία εως - 25 ° C) και δεν πρέπει να ξεπερνά το 60% (αντιψυκτική προστασία εως - 40 ° C), διαφορετικά η αντιψυκτική προστασία μειώνεται, και επιπλέον χειροτερεύει η ψυκτική δράση.- Η αντιψυκτική προστασία πρέπει να εξασφαλίζεται μέχρι τους - 25 °C.Έλεγχος αντιψυκτικής ικανότητας, πλήρωση ψυκτικού υγρούΑπαιτούμενα ειδικά εργαλεία Συσκευές ελέγχου και μετρήσεων καθώς και βοηθητικά μέσα- Διαθλασίμετρο -T10007-Οδηγία-Την ακριβή τιμή για τους παρακάτω ελέγχους θα την διαβάσετε στο όριο φωτεινού-σκοτεινού. Για καλύτερη ορατότητα του ορίου φωτεινού-σκοτεινού, βάλτε με το σταγονόμετρο μία σταγόνα νερού στο γυαλί. Τώρα μπορείτε να αναγνωρίσετε ευκρινώς το όριο φωτεινό-σκοτεινό στην γραμμή „WATERLINE“.– Ελέγξτε τη συγκέντρωση του αντιπηκτικού πρόσθετου με το διαθλασήμετροδιαθλασήμετρο -T10007- (Προσέξτε τις οδηγίες χρήσης). Η κλίμακα -1- του διαθλασήμετρου αναφέρεται στα πρόσθετα ψυκτικού υγρού G12, G12 Plus, G12 Plus Plus και G11.Η κλίμακα -2- αναφέρεται σε πρόσθετο ψυκτικού μέσου G13 (αρχικά L80).Οδηγία- Η αντιψυκτική προστασία πρέπει να εξασφαλίζεται μέχρι τους -25 °C.- Εάν για λόγους κλίματος χρειάζεται ισχυρότερη αντιψυκτική προστασία, το ποσοστό του G12 Plus Plus μπορεί να αυξηθεί, αλλά μόνο μέχρι 60 % (αντιψυκτική προστασία μέχρι περίπου -40 °C), επειδή διαφορετικά μειώνεται πάλι η αντιψυκτική προστασία και εκτός αυτού μειώνεται και η ψυκτική δράση.– Σε πολύ χαμηλή αντιψυκτική προστασία πρέπει να εκκενώσετε το υγρό ψύξης και να συμπληρώσετε με πρόσθετο ψυκτικού υγρού G 12 Plus Plus → Κεφάλαιο.Οδηγία-Προσέξτε τις προδιαγραφές απόρριψης!– Μετά τη δοκιμαστική διαδρομή ελέγξτε πάλι την συγκέντρωση του πρόσθετου αντιπηκτικού Έλεγχος στάθμης ψυκτικού υγρού, ενδεχομένως συμπλήρωση ψυκτικού υγρού– Ελέγξτε τη στάθμη του ψυκτικού μέσου στο δοχείο διαστολής με κρύο κινητήρα.- Επιθεώρηση παράδοσης: στάθμη ψυκτικού μέσου πάνω από το „σημάδι min“-βέλος-.- Επιθεώρηση παράδοσης: στάθμη ψυκτικού μέσου πάνω από το „σημάδι min“-βέλος-.– Σε περίπτωση πολύ χαμηλής στάθμης ψυκτικού υγρού, συμπληρώστε την ποσότητα που λείπει σύμφωνα με την αναλογία μείξης.Οδηγία-Σε διαρροές μη αναλωσίμων υγρών, διαγνώστε την αιτία και επισκευάστε την (εργασία επισκευής). Σχέση ανάμιξης: Οδηγία- Το πρόσθετο ψυκτικού υγρού G12 Plus Plus προστατεύει όλο το ψυκτικό σύστημα καλύτερα από διάβρωση και μειώνει τον κίνδυνο δημιουργίας λάσπης και διάβρωσης ενώ παράλληλα ανεβάζει το σημείο ζέσεως. Για αυτούς τους λόγους το κύκλωμα ψύξης θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι γεμάτο όλο τον χρόνο με πρόσθετο ψυκτικού μέσου και αντιδιαβρωτική προστασία.- Ιδιαίτερα σε χώρες με τροπικό κλίμα το ψυκτικό υγρό συμβάλλει στην ασφάλεια λειτουργίας μέσω του υψηλού σημείου βρασμού στις υψηλές καταπονήσεις του κινητήρα.- Η συγκέντρωση του αντιψυκτικού ακόμη και τους ζεστούς μήνες του χρόνου, αντίστοιχα στις θερμές χώρες δεν πρέπει να μειώνεται με προσθήκη νερού. Το ποσοστό του αντιπηκτικού πρόσθετου πρέπει να αποτελεί ταυλάχιστον το 40%. Edited February 21, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 Σωστα τα λετε παραπανω, αλλα δεν κοβω κανενα συνεργειο να ριχνει απιονισμενο και να το πεταει. Γενικοτερα συνεργειο και απιονισμενο νερο δεν συνδιαζεται ποτε. Μονο νερο βρυσης. Ουτε ξερω αν θα κανει την μετρηση οπως πρεπει. Μακαρι να υπαρχει δηλαδη.. Εγω θα προτεινα στον φιλο, αν δεν εχει θεμα να μην το αλλαξει. Δεν υπαρχει λογος στα χιλιομετρα του και αν δεν εχει καποιο θεμα, δηλαδη θερμοκρασιες/συνθηκες, αν δεν ειναι καθαρο το νερο στο παγουρι ή αν δεν εχει χαλασει η αναλογια πολυ- δεν συζηταμε για διαρροες. Το g12++ που εχουμε, απο οσο εχω ψαξει και ρωτησει, χανει τις ιδιοτητες του παρα πολυ αργα εως καθολου. Η αληθεια ειναι πως το κοστος 1λιτρου g12++ ειναι πολυ μικρο για την αλλαγη,αλλα πρεπει να γινει σωστα.Απο κει και περα ειναι προσωπικη επιλογη του φιλου πως βλεπει την συντηρηση, αλλωστε ειναι ενα απο τα θεματα που η VW δεν δινει διαστημα αλλαγης.Εχω 92.000χλμ σε 4 χρονια , εχω συμπληρωσει απιον. νερο 1 φορα πριν ενα χρονο και μεχρι σημερα δεν εχει πεσει η σταθμη και το υγρο ειναι καθαρο. Προσωπικα σκεφτομαι να το αλλαξω στα 100.000 παρεα με τους ιμαντες (που και αυτοι σε normal κατασταση στον ελεγχο 90.000χλμ) για προληπτικη συντηρηση. Αν δεν θελετε να τρεχετε στις αντιπροσωπειες, εξισου καλο g12++ εχουν οι εταιριες PENTOZIN & HEPU με καλυπτομενες τις προδιαγραφες VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 καλο θα ηταν αν ο φιλος εχει το 122 αρι με το υδροψυκτο κουλερ να το αλλαξει γιατι πεζει τεραστιο ρολο να ειναι σωστη αναλογια το αντιψυκτικο. πχ εγω που εχω 50000χλμ και εχω συμπληρωσει γυρω στα 0,5 λ απιονισμενο νερο εχω χαλασει την αναλωγια οσο να ναι...πρωσοπικα θα παρω ενα λιτρο να ριξω λιγο ετοιμο απο το g12++ την επομενη φωρα και αλλαγη μετα τα 6 χρονια και αν.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 Νομιζω την αναλογια δεν την εχεις χαλασει. Κατα την απωλεια (οχι λογω διαρροης), δεν εξατμιζεται το g12++ αλλα το νερο, γι αυτο με προσθηκη νερου επανερχεται στην αρχικη αναλογια. Η αλλαγη του πρεπει να γινεται όταν περαθει η διαρκεια ζωης του g12++ (μαλλον ποτέ, ειναι lifetime), η λογω συνθηκων (οδηγησης/καιρικων/βλαβης) χασει τις ιδιοτητες του, πραγμα που το βλεπουμε με την ειδικη μετρηση. Η αναλογια για την χωρα μας ειναι 60/40, σε αλλες χωρες ειναι 50/50 κτλ λογο ψυχους που ειναι το κυριο προβλημα να μην παγωσει το νερο. Θα προτεινα αν συμπληρωσεις ή να βαλεις την αναλογια 60/40 ή σκετο απιον. νερο, ωστε να παραμεινεις στην ιδια, δεν υπαρχει λογος να βαλεις μονο g12++ αδιαλυτο. Εναλλακτικα κανε flush οπως αναφερανε πιο πανω και αλλαξε το ολο, απλα δεν ειναι λογος μεγαλης ανησυχιας. Οποτε το προγραμματισεις. Το ζητημα οπως εχει αναφερθει ειναι το νερο να ειναι απιονισμενο. Αμα δεις τον μηχανικο να ερχεται με το παγουρι γεμισμενο απο την βρυση σαν να ποτιζει το γκαζον κλαφτα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 Νομιζω την αναλογια δεν την εχεις χαλασει. Κατα την απωλεια (οχι λογω διαρροης), δεν εξατμιζεται το g12++ αλλα το νερο, γι αυτο με προσθηκη νερου επανερχεται στην αρχικη αναλογια. Η αλλαγη του πρεπει να γινεται όταν περαθει η διαρκεια ζωης του g12++ (μαλλον ποτέ, ειναι lifetime), η λογω συνθηκων (οδηγησης/καιρικων/βλαβης) χασει τις ιδιοτητες του, πραγμα που το βλεπουμε με την ειδικη μετρηση. Η αναλογια για την χωρα μας ειναι 60/40, σε αλλες χωρες ειναι 50/50 κτλ λογο ψυχους που ειναι το κυριο προβλημα να μην παγωσει το νερο. Θα προτεινα αν συμπληρωσεις ή να βαλεις την αναλογια 60/40 ή σκετο απιον. νερο, ωστε να παραμεινεις στην ιδια, δεν υπαρχει λογος να βαλεις μονο g12++ αδιαλυτο. Εναλλακτικα κανε flush οπως αναφερανε πιο πανω και αλλαξε το ολο, απλα δεν ειναι λογος μεγαλης ανησυχιας. Οποτε το προγραμματισεις. Το ζητημα οπως εχει αναφερθει ειναι το νερο να ειναι απιονισμενο. Αμα δεις τον μηχανικο να ερχεται με το παγουρι γεμισμενο απο την βρυση σαν να ποτιζει το γκαζον κλαφτα! +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 (edited) Ο καθένας απαντάει ότι του καπνίσει. Ο άνθρωπος έχει ένα GT Twincharged και ρώτησε για αλλαγή και καθαρισμό. Δεν είναι φιλοσοφία σου έδειξα τι προτείνει ο κατασκευαστής και στην Ελλάδα θα πας στο 60/40, μετρημένο με διαθλασίμετρο. Αλλαγή όλα καθάρισμα και βάλε G13. Θα καθαρίσεις και τα ιζήματα που με τον καιρό δημιουργούνται. Συμπληρωματικά άλλαξε και παγουράκι αν θες 22Ε έχει. Στα 6 χρόνια έκανα αλλαγή στο κυκλωμα, παγουράκι και πήγα σε g13. Edited February 24, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Φιλε nikdev,δεν βλεπω καπνιστες απαντησεις. Bλέπω 2 ερωτηματα που ουσιαστικα καταληγουν στο ποτε θελει αλλαγη το ψυκτικο υγρο καθως δεν αναφέρεται ρητα στο manual. Πολυ ωραια η οδηγια σου, ωστοσο αλλοι απλα συμπληρωνουν και αλλοι αλλαζουν ολο το κυκλωμα συστημα και πανε σε g13,παγουρια και οτι αλλο μπορουν. Σεβαστοι ολοι οι τροποι συνητρησης. Το θεμα ειναι να καταλαβει καποιος αν και ποτε θελει αλλαγη το ψυκτικο υγρο το κοστος, αν με το συμπληρωμα αλλαζει η αναλογια κτλ, παρα να πηγαινει ο καθε μηχανικος και να του συμπληρωνει νερο βρυσης. Ο καθενας αποφασιζει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 (edited) On 23/2/2014 at 9:40 ΠΜ, granset said: Φιλε nikdev, δεν βλεπω καπνιστες απαντησεις. Bλέπω 2 ερωτηματα που ουσιαστικα καταληγουν στο ποτε θελει αλλαγη το ψυκτικο υγρο καθως δεν αναφέρεται ρητα στο manual. Πολυ ωραια η οδηγια σου, ωστοσο αλλοι απλα συμπληρωνουν και αλλοι αλλαζουν ολο το κυκλωμα συστημα και πανε σε g13,παγουρια και οτι αλλο μπορουν. Σεβαστοι ολοι οι τροποι συνητρησης. Το θεμα ειναι να καταλαβει καποιος αν και ποτε θελει αλλαγη το ψυκτικο υγρο το κοστος, αν με το συμπληρωμα αλλαζει η αναλογια κτλ, παρα να πηγαινει ο καθε μηχανικος και να του συμπληρωνει νερο βρυσης. Ο καθενας αποφασιζει. Ο καθένας αποφασίζει, άλλο όμως τι είναι το σωστό και ολοκληρωμένο σαν λύση. Έδωσες όμως καμιά απάντηση σαυτό που ρωτάει? ή μπήκες και ρωτάς τι σε απασχολεί. Καλό είναι να γίνεται ανανέωση για να καθαρίζει τα ιζήματα στο κύκλωμα και το δοχείο. Οι αναμίξεις δεν πρέπει να γίνονται. Στα 5-6 χρόνια με αρκετή χρήση έχει μαζευτεί αρκετή βρωμιά και μια ανανέωση θα έκανε καλό. Αν πάλι ο κάτοχος δεν κάνει και τίποτα δεν θα πάθει το αμάξι κάτι. Εκτός από τις φορές που ανοίγουμε το παγούρι και βλέπουμε εμφανή βρωμιά και αλλαγή στο χρώμα του ψυκτικού μέσου. Με την έλευση του G13 και δεδομένου ότι γνωρίζω το ποιον του θεματοθέτη που του αρέσει να προσέχει το αμάξι (GT) του προτείνω την αλλαγή του. Δεν είναι δα και κανα τεράστιο έξοδο. Edited May 19, 2016 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 (edited) Δεν ρωταω τιποτα. Αν κοιταξεις καλυτερα θα δεις την απαντηση μου και την γνωμη μου, αν θα πρεπει να αλλαξει το υγρο, αμα χαλαει η αναλογια . Δεν με απασχολει κατι, προσπαθω να βοηθησω ενα ερωτημα για το ψυκτικο υγρο, δεν μπηκα μεσα εδω να πω οτι γραφουν καπνιστες ιστοριες και να ποσταρο το elsa. Οσοι θετουν ερωτημα εμεσα η αμεσα ,αν προσεξες, ατομα με διαφορετικους κινητηρες (gt, tsi 122), προσπαθουν να βγαλουν ακρη αν πρεπει να το αλλαξουν ή οχι. Αν εχω γραψει κατι λαθος, πες το να το συζητησουμε, αν ειναι ασαφες να το γραψω επιγραμματικα, οχι μπαινεις μεσα γραφεις οτι λεμε οτι μας καπνισει και δινεις την λυση να αλλαξουμε τα παντα. Αμα θες το καταλαβαινεις, αν οχι δεν με απασχολει και παμε παρακατω. Edited February 24, 2014 by granset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 (edited) απο την στιγμη που δεν αναφερετε ρητα στο βιβλιο δεν πεζει θεμα.... υ.γ χτες διαβασα ολο το βιβλιο και πουθενα δεν αναφερει αλλαγη αντιψυκτικου... Edited February 25, 2014 by xristos/red tornado 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted May 16, 2016 Report Share Posted May 16, 2016 Καλημέρα παιδιά..! Έφτασε η ώρα να αλλάξω και εγώ αντιψυκτικό στο golfaki μου και δεν βρίσκω πουθενά την ποσότητα του αντιψυκτικού που θα χρειαστώ , την διαδικασία αλλαγής του και ποιας μάρκας αντιψυκτικό G13 να πάρω (HEPU , FEBI , SWAG). Μήπως γνωρίζει κανείς να πει...? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 Πάρε 2 ΟΕΜ συσκευασίες G13 και ένα μπετόνι νερό για αραίωση. (σύμφωνα με τις οδηγίες σε προηγούμενο ποστ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 On 16/5/2016 at 10:55 ΠΜ, andrpyro_TSi said: Καλημέρα παιδιά..! Έφτασε η ώρα να αλλάξω και εγώ αντιψυκτικό στο golfaki μου και δεν βρίσκω πουθενά την ποσότητα του αντιψυκτικού που θα χρειαστώ , την διαδικασία αλλαγής του και ποιας μάρκας αντιψυκτικό G13 να πάρω (HEPU , FEBI , SWAG). Μήπως γνωρίζει κανείς να πει...? Τελικά αγόρασα αντιψυκτικό HEPU G13 . Η ποσότητα που χρειάστηκα ήταν γύρω στα 2 λίτρα με αραίωση 1,5 λίτρα αντιψυκτικό προς 3,5 λίτρα απιονισμενο νερό. Η διαδικασία που ακολούθησα ήταν η εξής αφού έλυσα την ποδιά , βρήκα το κολάρο το οποίο έπρεπε να λύσω που ήταν επάνω από το κολάρο του intercooler και έβγαλα τον κολιέ. Αυτό ήταν.... Και οι μετρήσεις θερμοκρασίας που έκανα κυμαίνονταν από 81 - 85 και σπάνια πήγαινε στου 87 με 90 βαθμούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 (edited) Η αλλαγη αντιψυκτικου δεν ειναι επιστημη,απλα πρεπει να προσεχεις τι βαζεις.Παρε ενα 4λιτρο αντιψυκτικο και ενα 4λιτρο απιονισμενο.Σε ενα 3ο 4λιτρο κανε μιξη και με ενα τεστερ που μετρα ποσο μειον αντεχει φτιαξε το αναλογα με την περιοχη που ζεις.Κατι σε -20 με - 25 νομιζω ειναι καλα.Το -20 ειναι περιπου 65 % νερο και 35% αντιψυκτικο.Μην βαζεται ποτε 50/50 εαν δεν ειναι απαραιτητο.Ο λογος ειναι οτι το νερο απαγει καλυτερα την θερμοκρασια απο την γλυκολη αλλα και ως πιο ρευστο κυκλοφορει πιο γρηγορα ενω με το 50/50 τα μοτερια ειναι πιο "ζεστα".Τωρα για το ποτε θελει αλλαγη υπαρχει ενα κολπο με...πολυμετρο.Το γυρνας στα 20 volt συνεχες και βαζεις τους ακροδεκτες μεσα στο αντιψυκτικο (προσεχεις να μην ακουμπησεις μεταλλο και με τα δυο,αλλοι το μετραν με εναν ακροδεκτη μεσα στο αντιψυκτικο και εναν τον γειωνουν).Το πολυμετρο θα δειξη απο 0,01 και πανω.Λοιπον απο 0,01 εως 0,05 volt το αντιψυκτικο ειναι καλο,απο 0,06 εως 0,07 να βαλεις στο προγραμμα αλλαγη,απο 0,07+ αλλαξε το σημερα.... Edited May 30, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 (edited) @Abba βρήκες κάποιο πινακάκι με τις τάσεις ? γιατί φαίνονται αρκετά μικρές. Δυο που βρήκα λένε για 0.30 volt ο πρώτος το όριο και 0.40 volt ο δεύτερος. http://www.familyhandyman.com/automotive/car-maintenance/coolant-testing-with-a-multimeter/view-all Στο δικό μου ψυκτικό που το έχω 1.5 χρόνο δείχνει 0.24 volt Edited May 30, 2016 by Vassilis63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 (edited) 0,24 ειναι παρα πολυ.Σε καινουριο εντελως μολις το ανοιξεις και το τεσταρεις ,ειναι 0,01. http://slideplayer.com/slide/5690198/ No 35 slide Edited May 30, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...