Mike_stathis Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Παιδιά καλησπέρα !Είναι η πρώτη μου φορά που κάνω κάποιο post όποτε sorry αν είναι κάτι λάθος !Εδώ και 3χρονια έχω το golf το 6 με 30,000χλμ σχεδόν !Σήμερα λοιπόν διαπίστωσα έναν θόρυβο στον συμπλέκτη !Όταν είναι κρύο το αμάξι ακούγετε σαν να πρεσάρω και όταν τον αφήνω ένα τακ !Όταν το αμάξι ζεσταθεί το πρεσάρισμα σταματάει ενώ το τακ που κάνει όταν αφήνω τον συμπλέκτη συνεχίζει !Επίσης ο συμπλέκτης μας είναι υδραυλικός ;Επίσης να προσθέσω ότι το κάνει μόνο όταν τον πατώ/αφήνω ! Γτ τα ρουλεμάν δν θα ακουγόταν συνεχώς ;Το έχει πάθει κανένας άλλος ?Υπάρχει κάποια λύση ?Ευχαριστώ προκαταβολικά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex-g Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 (edited) το τρομπακι ειναι εσωτερικά στο πενταλ, και να το γρασάρεις το αξωνακι παλι ετσι θα κανει, δεν ειναι λειτουγρικο το πρόβλημα μονο ακουστικό . αλλαγή Edited January 3, 2013 by alex-g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike_stathis Posted January 4, 2013 Author Report Share Posted January 4, 2013 το τρομπακι ειναι εσωτερικά στο πενταλ, και να το γρασάρεις το αξωνακι παλι ετσι θα κανει, δεν ειναι λειτουγρικο το πρόβλημα μονο ακουστικό . αλλαγή Να αλλάξω συμπλέκτη ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex-g Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 το τρομπακι μονο σκύβοντας κατω απο το πενταλ θα το δεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike_stathis Posted January 4, 2013 Author Report Share Posted January 4, 2013 Πήγα σε έναν της VWGroup κιόλας και μου είπε ότι θέλω αλλαγή δισκοπλατο !!Είναι δυνατόν ;Από τα 30,000χλμ ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas31 Posted January 6, 2013 Report Share Posted January 6, 2013 Λοιπόν παιδιά δεν ξέρω αν δίνω απάντηση στο πρόβλημά σας αλλά επειδή αγανάκτησα με την αντιπροσωπία (Αγρίνιο) έσταξα 160€ σε δικό μου μάστορα και άλλαξα τις 2 αντλίες του συμπλέκτη γιατί μου κόλλησε στο πάτωμα και δεν έμπαινε ταχύτητα.Επιπλέον έτριζε ο συμπλέκτης όταν τον πατούσα λες και ήθελε λάδωμα!!!Είχα καταλάβει ότι υπήρχε πρόβλημα γιατί όταν έδινα γκαζιές για να επιταχύνω 1η κ 2α ταχύτητα ο συμπλέκτης δεν απομόνωνε πλέον ψηλά αλλά έφτανα στο πάτωμα για να απομονώσει.Όταν έσβηνα την μηχανή και την ξανάναβα όλα ΟΚ. Τελικά άν και έχω κάνει επέκταση εγγύησης αλλά δεν έκανα τα service σε αυτούς αρνηθήκανε να μου καλύψουν την ζημιά.Τώρα πως συνδέεται το φίλτρο και τα λάδια μηχανής με τον συμπλέκτη δεν μπορώ να το καταλάβω. Το αυτοκίνητο έχει 99000 km και οι αντιπροσωπείες κάνουν τα στραβά μάτια για το πρόβλημα.Δηλαδή ούτε ένας μηχανικός σε Θεσσαλονίκη και Αγρίνιο δεν ήξερε ότι μπορεί να φταίνε οι αντλίες του συμπλέκτη;;;;Ο νεαρός μάστορας που πήγα πως το σκέφτηκε κατευθείαν ε;;;;Σας τα έγραψα για να έχετε μια ιδέα τι σας περιμένει με τον συμπλέκτη.Και μην νομίζετε ότι το οδηγούσα βίαια και ήμουν όλο γκαζιές.Από πόλη σε εθνική οδό ήμουν συνέχεια με νορμάλ οδήγηση.Μόνο στις προσπεράσεις το έδινα λίγο παραπάνω. Καλή χρονιά σε όλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...