Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Μιας και δε μιλάει κανείς, είπα να ρωτήσω εγώ κάτι:

Εδώ και καιρό σκέφτομαι να προχωρήσω σε S3 setup στο GTI μου. Για να είμαι ειλικρινής, στην αρχή σκεφτόμουν για big turbo project με υποψήφιο turbo το Forced Performance Red για 600+ bhp αλλά επειδή έχω DSG μάλλον δε θα αντέξει τα 120 kgm ροπής που θα βγάλω (οριακά βέβαια αλλά δε θέλω να έχω προβλήματα με την εγγύηση). Επίσης, θα χρειαστώ μπιέλες και πιστόνια αλλά επειδή θα πρέπει αυτά τα εξαρτήματα να έχουν προσμίξεις χρωμίου, βρωμίου, νικελίου και απεμπλουτισμένου ουρανίου για να αντέχουν θα στοιχίσει ο κούκος αηδόνι (θα πρέπει δηλαδή να αγοράσω κι εναν κούκο που θα βάζει τα αηδόνια στη σειρά, όπως λέει και η διαφήμιση του Φυσικού Αερίου Αττικής). Έτσι κατέληξα στο S3 setup που πιστεύω θα μου φτάσει για τα 400 άλογα τροχό που ζητάω.

Τέλος πάντων, επειδή τα KMD μπεκ δε μου πολυαρέσουν γιατί έχουν χάλια γωνία ψεκασμού και περίεργη ομπρέλλα, έλεγα να αφήσω τα δικά μου και να προσθέσω ένα πέμπτο. Παλιά είχα κάνει το ίδιο σε ενα Hyundai S-Coupe turbo που μου είχε φτιάξει ο Darras και δούλευε άψογα, η δε πλακέτα ελέγχου ψεκασμού του μπεκ ήταν απλή και κατάφερα να την αντιγράψω από εξαρτήματα που μου περίσσεψαν από ένα παλιό τηλέφωνο Intracom που είχα στο γραφείο και τον εγκέφαλο από τον χαλασμένο φούρνο μικροκυμάτων Miele της μάνας μου. Βρήκα και στο e-bay ενα μπεκ από RX-7 για 1000cc παροχή καθώς και μια αντλία βενζίνης Dahlback από RS-2. Ήδη έχω κόψει με τη σέγα τη σωλήνα εισαγωγής και έβαλα Samco στο οποίο άνοιξα τρύπα για το 5ο μπεκ. Φρόντισα μάλιστα να του δώσω κλίση ώστε το καύσιμο να καθαρίζει και τις επικαθίσεις στις βαλβίδες.

Το μεγαλύτερο θέμα το είχα με το i/c και το dv relocation. Επειδή εκείνο του S3 δε μου έφτανε ενώ το άλλο της APR είναι εκτός budget, βρήκα μια φτηνή λύση από το fan coil στην ταράτσα της εταιρείας μου. Πήρα και ασημί σπρέι ώστε να βάψω το "Fyrogenis" που έγραφε μπροστά το ψυγείο και τώρα είμαι jet. Για dv χρησιμοποίησα ενα εξαεριστικό μονοσωληνίου συστήματος θέρμανσης της Giacomini που είναι κορυφαία εταιρεία σε υδραυλικά ενώ για εξάτμιση έβαλα μια καμινάδα από μαντεμένιο ενεργειακό τζάκι διαμέτρου 250mm ενώ το Tamper το έκανα bypass σωλήνα για τον καταλύτη.

Το ερώτημα που έχω λοιπόν είναι το εξής:

Ρε παίδες, τώρα με το 5ο μπεκ που θα είναι εξωτερικό, ουσιαστικά ο κινητήρας δεν είναι εντελώς άμεσου ψεκασμού. Λέτε να έχω πρόβλημα με το ΚΤΕΟ? Αν σβήσω το TFSI από το καπάκι θα περάσει? Μήπως να βάλω και άλλο σήμα πίσω όπως GTSI? Βοηθήστε ρε σεις!

P.S. Ξέχασα ρε μάγκες, και κάτι άλλο: Μου είπαν πως επειδή έχω πολύ πλούσιο μίγμα με το 1000άρι μπεκάκι του Mazda, θα ξεπλένεται το λάδι από τα χιτώνια και θα πάθω μεγάλη ζημιά. Επειδή έχω ένα ντρεμελάκι πρόχειρο στο σπίτι για να καθαρίζω που και που την πέτρα από τα δόντια, μήπως να σκάψω λίγο τα χιτώνια ώστε να αγριέψουν και να κρατάνε λάδι? Αυτό δεν κάνει και η Honda?

Link to comment
Share on other sites

Όχι βρε συ, σοβαρολογώ! Θα φυλάξω και το άλλο turbo γι' αργότερα, γιατι πέφτει λίγο μεγάλο...

Dog_Licks_Turbo.jpg

Ο πρώτος μάλιστα που λέω να ξετρυπήσω θα είσαι εσύ. Το water injection μου made by Gardena θα δακρύσει από χαρά και τα Marangoni Assimetrico μου θα λιώσουν σπό συγκίνηση στην άσφαλτο καθώς εσύ θα μαζεύεις κολώνες. Το project έχει ξεκινήσει και είναι σε καλό στάδιο:

dsc00070-1.jpg

dsc00072.jpg

Σε λίγο θα σου φωνάζω 'Έλα να μετρηθούμε darling' κι εσύ θα κάνεις την κότα!

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Όχι βρε συ, σοβαρολογώ! Θα φυλάξω και το άλλο turbo γι' αργότερα, γιατι πέφτει λίγο μεγάλο...

Dog_Licks_Turbo.jpg

Ρε ¶ρη το μόνο που δεν κατάλαβα απο το project (το οποίο σου εύχομαι ολόψυχα να πετύχει) το σκυλάκι πως θα το χωρέσεις μέσα στο μηχανοστάσιο???????????? :ninja::wacko::lol: :lol: :lol:

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

Θα τη πω παλι την κακια μου. εχω την εντυπωση οτι δεν εισαστε καλοι ανθρωποι εσεις, και οτι κυνδυνευω να χαρακτηρηστω παλιοχαρακτηρας, που σας κανω παρεα.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και δε μιλάει κανείς, είπα να ρωτήσω εγώ κάτι:

Εδώ και καιρό σκέφτομαι να προχωρήσω σε S3 setup στο GTI μου. Για να είμαι ειλικρινής, στην αρχή σκεφτόμουν για big turbo project με υποψήφιο turbo το Forced Performance Red για 600+ bhp αλλά επειδή έχω DSG μάλλον δε θα αντέξει τα 120 kgm ροπής που θα βγάλω (οριακά βέβαια αλλά δε θέλω να έχω προβλήματα με την εγγύηση). Επίσης, θα χρειαστώ μπιέλες και πιστόνια αλλά επειδή θα πρέπει αυτά τα εξαρτήματα να έχουν προσμίξεις χρωμίου, βρωμίου, νικελίου και απεμπλουτισμένου ουρανίου για να αντέχουν θα στοιχίσει ο κούκος αηδόνι (θα πρέπει δηλαδή να αγοράσω κι εναν κούκο που θα βάζει τα αηδόνια στη σειρά, όπως λέει και η διαφήμιση του Φυσικού Αερίου Αττικής). Έτσι κατέληξα στο S3 setup που πιστεύω θα μου φτάσει για τα 400 άλογα τροχό που ζητάω.

Τέλος πάντων, επειδή τα KMD μπεκ δε μου πολυαρέσουν γιατί έχουν χάλια γωνία ψεκασμού και περίεργη ομπρέλλα, έλεγα να αφήσω τα δικά μου και να προσθέσω ένα πέμπτο. Παλιά είχα κάνει το ίδιο σε ενα Hyundai S-Coupe turbo που μου είχε φτιάξει ο Darras και δούλευε άψογα, η δε πλακέτα ελέγχου ψεκασμού του μπεκ ήταν απλή και κατάφερα να την αντιγράψω από εξαρτήματα που μου περίσσεψαν από ένα παλιό τηλέφωνο Intracom που είχα στο γραφείο και τον εγκέφαλο από τον χαλασμένο φούρνο μικροκυμάτων Miele της μάνας μου. Βρήκα και στο e-bay ενα μπεκ από RX-7 για 1000cc παροχή καθώς και μια αντλία βενζίνης Dahlback από RS-2. Ήδη έχω κόψει με τη σέγα τη σωλήνα εισαγωγής και έβαλα Samco στο οποίο άνοιξα τρύπα για το 5ο μπεκ. Φρόντισα μάλιστα να του δώσω κλίση ώστε το καύσιμο να καθαρίζει και τις επικαθίσεις στις βαλβίδες.

Το μεγαλύτερο θέμα το είχα με το i/c και το dv relocation. Επειδή εκείνο του S3 δε μου έφτανε ενώ το άλλο της APR είναι εκτός budget, βρήκα μια φτηνή λύση από το fan coil στην ταράτσα της εταιρείας μου. Πήρα και ασημί σπρέι ώστε να βάψω το "Fyrogenis" που έγραφε μπροστά το ψυγείο και τώρα είμαι jet. Για dv χρησιμοποίησα ενα εξαεριστικό μονοσωληνίου συστήματος θέρμανσης της Giacomini που είναι κορυφαία εταιρεία σε υδραυλικά ενώ για εξάτμιση έβαλα μια καμινάδα από μαντεμένιο ενεργειακό τζάκι διαμέτρου 250mm ενώ το Tamper το έκανα bypass σωλήνα για τον καταλύτη.

Το ερώτημα που έχω λοιπόν είναι το εξής:

Ρε παίδες, τώρα με το 5ο μπεκ που θα είναι εξωτερικό, ουσιαστικά ο κινητήρας δεν είναι εντελώς άμεσου ψεκασμού. Λέτε να έχω πρόβλημα με το ΚΤΕΟ? Αν σβήσω το TFSI από το καπάκι θα περάσει? Μήπως να βάλω και άλλο σήμα πίσω όπως GTSI? Βοηθήστε ρε σεις!

P.S. Ξέχασα ρε μάγκες, και κάτι άλλο: Μου είπαν πως επειδή έχω πολύ πλούσιο μίγμα με το 1000άρι μπεκάκι του Mazda, θα ξεπλένεται το λάδι από τα χιτώνια και θα πάθω μεγάλη ζημιά. Επειδή έχω ένα ντρεμελάκι πρόχειρο στο σπίτι για να καθαρίζω που και που την πέτρα από τα δόντια, μήπως να σκάψω λίγο τα χιτώνια ώστε να αγριέψουν και να κρατάνε λάδι? Αυτό δεν κάνει και η Honda?

Φιλαρακι, εχω ηδη ετοιμο ενα αναλογο προτζεκτ στα χαρτια, απλως εκανα τη μ@@@@ και αντι για χαρτι Α4, χρησιμοποιησα ρολο κουζινας, το οποιο προσπαθω εδω και 2 ημερες να στεγνωσω απο κατι κοκακολες που χυθηκαν στο σαλονι και το βρηκε ευκαιρο η γυναικα μου.

Επι της ουσιας, το βασικο προβλημα που εχω αντιμετωπισει ειναι στην εφαρμογη του i/c, αφου για ακομα πιο χαμηλο μπατζετ εγω εχω υπολογισει να βαλω σωμα καλοριφερ (πανελ/μου περισεψε απο το εξοχικο), το οποιο ομως μου βρισκει ελαφρως στην τροχαλια της τρομπας νερου.

Δεν το εχω βαλει ακομα σε εφαρμογη, αλλα εικαζω πως αν μπει 200αρι d/p, θα εχουμε τοσο πολυ χαμηλη θερμοκρασια καυσαεριων, που θα μειωθουν και οι θερμοκρασιες νερου, αρα η τρομπα μπορει να παρει δρομο.

Οσο για το 5ο μπεκ που ρωτας, θα σου προτεινα να μην προχωρησεις σε τετοια λυση, αλλα να βαλεις +4, ανοιγοντας με το ντρεμελ τρυπες στην εισαγωγη. (μονο καντο προσεκτικα για να μη σου πεσουν γρεζια μεσα)

Επισης, θα σε συμβουλευα να μη χρησιμοποιησεις εξαεριστικό της Giacomini, αφου θα εχεις εντονο σερτζινγκ σε πατηματα απο χαμηλα.

Πιστευω οτι η παραπανω λυση, θα αποδωσει περιπου στα 600ps στροφαλο (πες μου να σου στειλω με πμ το τηλεφωνο του δυναμομετρου), με πιεσεις οχι παραπανω απο 1,2 οβερ, με 1,0-0,9 σταθερο....

υ.γ.1: προσεξε παρα πολυ τι προγραμμα θα βαλεις, ωστε να μην ειναι ορατο απο τα διαγνωστικα της αντιπροσωπειας και σε βγαλουν απο εγγυηση.

υ.γ.2: καλη τυχη με το προτζεκτ και κρατα μας ενημερους για το αποτελεσμα, αν και εικαζω πως μολις μπει σε εφαρμογη, για μερικα δευτερολεπτα θα ειναι ορατο απο πολλα χλμ μακρια...

Link to comment
Share on other sites

¶ρη, δεν μας είπες το σημαντικότερο. Πρόγραμμα τι θα βάλεις; Έχω κατεβάσει κάτι τελευταία XP Pro τα οποία κάνουν φουλ update και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Και με service pack 3!!!

Και κάτι ακόμα που το έχω απορία. Τι ειδικά κράματα θα χρησιμοποιήσεις; Να φανταστώ ότι θα πάρεις και τα πιστόνια σου και θα τα κοπανήσεις με τον μαντρακά 3 φορές το καθένα για να γίνουν σφυρήλατα, ε;

Υ/Γ: Εγώ για καλό και για κακό, ξηλώνω το αυτοκόλλητο από πίσω...

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Μιας και δε μιλάει κανείς, είπα να ρωτήσω εγώ κάτι:

Εδώ και καιρό σκέφτομαι να προχωρήσω σε S3 setup στο GTI μου. Για να είμαι ειλικρινής, στην αρχή σκεφτόμουν για big turbo project με υποψήφιο turbo το Forced Performance Red για 600+ bhp αλλά επειδή έχω DSG μάλλον δε θα αντέξει τα 120 kgm ροπής που θα βγάλω (οριακά βέβαια αλλά δε θέλω να έχω προβλήματα με την εγγύηση). Επίσης, θα χρειαστώ μπιέλες και πιστόνια αλλά επειδή θα πρέπει αυτά τα εξαρτήματα να έχουν προσμίξεις χρωμίου, βρωμίου, νικελίου και απεμπλουτισμένου ουρανίου για να αντέχουν θα στοιχίσει ο κούκος αηδόνι (θα πρέπει δηλαδή να αγοράσω κι εναν κούκο που θα βάζει τα αηδόνια στη σειρά, όπως λέει και η διαφήμιση του Φυσικού Αερίου Αττικής). Έτσι κατέληξα στο S3 setup που πιστεύω θα μου φτάσει για τα 400 άλογα τροχό που ζητάω.

Τέλος πάντων, επειδή τα KMD μπεκ δε μου πολυαρέσουν γιατί έχουν χάλια γωνία ψεκασμού και περίεργη ομπρέλλα, έλεγα να αφήσω τα δικά μου και να προσθέσω ένα πέμπτο. Παλιά είχα κάνει το ίδιο σε ενα Hyundai S-Coupe turbo που μου είχε φτιάξει ο Darras και δούλευε άψογα, η δε πλακέτα ελέγχου ψεκασμού του μπεκ ήταν απλή και κατάφερα να την αντιγράψω από εξαρτήματα που μου περίσσεψαν από ένα παλιό τηλέφωνο Intracom που είχα στο γραφείο και τον εγκέφαλο από τον χαλασμένο φούρνο μικροκυμάτων Miele της μάνας μου. Βρήκα και στο e-bay ενα μπεκ από RX-7 για 1000cc παροχή καθώς και μια αντλία βενζίνης Dahlback από RS-2. Ήδη έχω κόψει με τη σέγα τη σωλήνα εισαγωγής και έβαλα Samco στο οποίο άνοιξα τρύπα για το 5ο μπεκ. Φρόντισα μάλιστα να του δώσω κλίση ώστε το καύσιμο να καθαρίζει και τις επικαθίσεις στις βαλβίδες.

Το μεγαλύτερο θέμα το είχα με το i/c και το dv relocation. Επειδή εκείνο του S3 δε μου έφτανε ενώ το άλλο της APR είναι εκτός budget, βρήκα μια φτηνή λύση από το fan coil στην ταράτσα της εταιρείας μου. Πήρα και ασημί σπρέι ώστε να βάψω το "Fyrogenis" που έγραφε μπροστά το ψυγείο και τώρα είμαι jet. Για dv χρησιμοποίησα ενα εξαεριστικό μονοσωληνίου συστήματος θέρμανσης της Giacomini που είναι κορυφαία εταιρεία σε υδραυλικά ενώ για εξάτμιση έβαλα μια καμινάδα από μαντεμένιο ενεργειακό τζάκι διαμέτρου 250mm ενώ το Tamper το έκανα bypass σωλήνα για τον καταλύτη.

Το ερώτημα που έχω λοιπόν είναι το εξής:

Ρε παίδες, τώρα με το 5ο μπεκ που θα είναι εξωτερικό, ουσιαστικά ο κινητήρας δεν είναι εντελώς άμεσου ψεκασμού. Λέτε να έχω πρόβλημα με το ΚΤΕΟ? Αν σβήσω το TFSI από το καπάκι θα περάσει? Μήπως να βάλω και άλλο σήμα πίσω όπως GTSI? Βοηθήστε ρε σεις!

P.S. Ξέχασα ρε μάγκες, και κάτι άλλο: Μου είπαν πως επειδή έχω πολύ πλούσιο μίγμα με το 1000άρι μπεκάκι του Mazda, θα ξεπλένεται το λάδι από τα χιτώνια και θα πάθω μεγάλη ζημιά. Επειδή έχω ένα ντρεμελάκι πρόχειρο στο σπίτι για να καθαρίζω που και που την πέτρα από τα δόντια, μήπως να σκάψω λίγο τα χιτώνια ώστε να αγριέψουν και να κρατάνε λάδι? Αυτό δεν κάνει και η Honda?

Εγω παντως (που την εχω και μεγαλη.....τη γνωση περι tunning),το μονο προβλημα που βλεπω να αντιμετωπιζεις ειναι με το ΚΤΕΟ.

Αλλα μην αγχωνεσαι....δεν χρειαζετε να σβησεις τιποτα.Ενα 100κακι θα δωσεις και θα εισαι μια χαρα!! :whistling:

Επισης μην βαλεις "fyrogenis" ...ακουσα για προβληματα..... :whistling:

Μην με ρωτησεις τι...

Παιδες ...sorry που συμετεχω και εγω...αλλα δεν μπορουσα.....γελαγα μπροστα στην οθονη του υπολογιστη επι 5 λεπτα.Αφου η γυναικα μου φοβηθηκε.....tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Μάγκες βρήκα λύση με το ΚΤΕΟ, ας είναι καλά ο φίλος GEOPAN με το μοναδικό μαμά GTI στο ηλιακό μας σύστημα. Μου έστειλε με Χέσε-Μές (MMS) φωτό από το μοτέρ του το οποίο και θα κάνω αερογραφία στο καπώ οπότε χαμπάρι δε θα πάει κανείς, όλα θα φαίνονται stock.

Φίλε Κώστα (VAGlover) μου άρεσε η ιδέα σου για το οκτάμπεκο κι έτσι θα παραγγείλω άλλα 3 1000άρια μπεκ από RX-8 και θα προχωρήσω έτσι. Μάλλον θα έχω λίγο τρέμουλο στο ρελαντί αλλά μπρος στα κά(υ)λλη τι είναι ο πόνος?

Όσο για το πρόγραμμα, για να μην αφήσω κανέναν δυσαρεστημένο λέω να βάλω 4 παράλληλους εγκεφάλους τους οποίους θα αλλάζω με switch όπως τους printers τις παλιές καλές εποχές. Στον έναν θα έχω Revo, στον άλλο Unitronic, στον τρίτο e-tuners και στον 4ο τον καλύτερο MTM για όταν το παίρνει η γυναίκα στη λαϊκή ή στον Βερόπουλο ώστε να είναι safe. Σωστόοοοοςςςς?

Link to comment
Share on other sites

όχι ρε γ@μώ την γκαντεμιά μου, τα έχω ολα αυτά τα ανταλλακτικά που λέτε (και τον φυρογενη του γείτονα!), το μόνο που μου λείπει είναι το ...golf !!!

Link to comment
Share on other sites

....ο φίλος GEOPAN με το μοναδικό μαμά GTI στο ηλιακό μας σύστημα....

φίλε Geopan , έχω να σου πω το παραπάνω είναι ψέμα! δεν είσαι μόνος , για λίγο καιρό ακόμα βέβαια αλλά δεν είσαι !

είμαι συνάδελφος! (μαμά GTI) , αλήθεια λες να είναι και άλλοι?? :D

Link to comment
Share on other sites

Μπα, οι δυο σας είστε. Και σε λίγο θα μείνει ένας, γραφικός σαν τον Πέτρο τον πελεκάνο!

Link to comment
Share on other sites

Μπα, οι δυο σας είστε. Και σε λίγο θα μείνει ένας, γραφικός σαν τον Πέτρο τον πελεκάνο!

..και έλεγα να κάναμε δική μας ομάδα , δικό μας thread , δικό μας forum , κάτι τελος πάντων!

αλλά με 2 μόνο δε λέει , το πολύ να κάνουμε κανένα ανοιγματάκι , έτσι να πούμε οτι περάσαμε ένα GTI και εμείς !!! :D:D

Link to comment
Share on other sites

Πίστη αδέρφια... Κάπου εκεί έξω θα έχουν μείνει και μερικά τελείως μαμά... Μην απελπίζεστε.

Και εγώ δεν είμαι τελείως μαμά. Φοράω dp!!!

Link to comment
Share on other sites

Πίστη αδέρφια... Κάπου εκεί έξω θα έχουν μείνει και μερικά τελείως μαμά... Μην απελπίζεστε.

Και εγώ δεν είμαι τελείως μαμά. Φοράω dp!!!

ναι είδα προχθές μια σχεδόν γιαγιά με κόκκινο gti, απορώ πως έβλεπε χωμένη πίσω απο το τιμόνι, που έβγαινε απο τον Βασιλόπουλο αν θεωρήσουμε ότι δεν ήτανε του γιού της ,ε βάλε άλλο ένα στη λίστα!

α και που 'σαι , άκυρο το άνοιγμα έχεις dp ! και ποιος ξέρει και τι άλλο κρύβεις τελικα! μου φαίνεται μόνο εγώ είμαι αυθεντικός που λέει και ο Μετζέλος.... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

είμαι συνάδελφος! (μαμά GTI) , αλήθεια λες να είναι και άλλοι?? :D

σαν να ψάχνεις παρθένα στον βαρδάρη (φυλής νομίζω είναι ο αντίστοιχος δρόμος στην αθήνα) new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

ναι είδα προχθές μια σχεδόν γιαγιά με κόκκινο gti, απορώ πως έβλεπε χωμένη πίσω απο το τιμόνι, που έβγαινε απο τον Βασιλόπουλο αν θεωρήσουμε ότι δεν ήτανε του γιού της ,ε βάλε άλλο ένα στη λίστα!

α και που 'σαι , άκυρο το άνοιγμα έχεις dp ! και ποιος ξέρει και τι άλλο κρύβεις τελικα! μου φαίνεται μόνο εγώ είμαι αυθεντικός που λέει και ο Μετζέλος.... tongue.gif

Επ, εγώ δεν λέω μαλακίες. Αν έχω κάτι βάλει στο αμάξι μου, το λέω.

Έχω και shortshift :D:lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.