Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Μου εκανε τρομερα μεγαλη εντυπωση διοτι και εγω με την μαμα ειχα φθορα!Μιλαμε το εβγαλα οπως ακριβως το εβαλα...Τον Β εχω ναι!

ασε ρε,μας δειχνεις το καινουργιο που πηρες και καλα σαν χρησιμοποιημενο και με 10000 χλμ.....ουστ.... rtfm.gif

Link to comment
Share on other sites

Mετα απο 10000 χιλιομετρα καψιματος με αντλια apr εκανα ελεγχο για το cam-follower!Το αποτελεσμα αν και δεν το περιμενα ηταν οτι το ποτηρακι ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ :D:o:o

Τωρα πως σε αλλους χαλαει συνεχεια τι να πω....

διαφημιση στην apr κανεις ρεε. προδοθηκες :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Κρίτωνα με είχες καλύψει πλήρως κ τηλεφωνικώς που είχαμε μιλήσει κ ξανα τώρα.

Το θεμα το έθεσα περισότερο προς πληροφόρηση κ των άλλων κ ανταλλαγή εμπειριών, μην ξεχνάμε άλλωστε η βελτίωση είναι ανταλλαγή εμπειριών.

Σίγουρα και η APR και η AWE θέλουν η καθε μια να σπρώξουν τα προιόντα τους σε μια τεράστια αγορα αλλα απο μια τέτοια αντιπαράθεση βγαίνουν και κάποια χρήσιμα πράγματα κοινώς οφελείται ο καταναλωτής. Απλα καλο ειναι να βγαίνει ένα γόνιμο συμπέρασμα και να ξερει κάποιος οτι δεν βάζει το downpipe της apr και τέλος. Τυγχαίνει να εχω την υποστήριξη των etuners και να με βοηθήσουν σε αυτη την περίπτωση αλλα κάποιος που απλα θα έβαζε ενα downpipe τι θα έκανε?

Αυτα τα ζητήματα πρεπει να ξέρει πριν κάνει κάποια αγορα κ για μενα ειναι λάθος της apr και έπεσε στα μάτια μου αφου απο οτι διάβασα είναι κατι ΄κλασικο΄ να προκαλεί CEL χωρις ομολογώ ομως να προκαλει πρόβλημα.

Επίσης πάνω στο θέμα των 3 ιντσών υπάρχει κάποια γνώμη?

Καλημέρα,

μπορεις σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις που στηρίζεις την αποψη σου οτι "δεν βάζεις το DP της APR και τέλος...."

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

μπορεις σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις που στηρίζεις την αποψη σου οτι "δεν βάζεις το DP της APR και τέλος...."

Το στηρίζω στο οτι μόλις το έβαλα μου πέταξε CEL. Εστω οτι δεν με απασχολεί να βάλω πρόγραμμα και δεν θελω να βάλω, γιατι να μπω στην διαδικσία να βλέπω ενα κίτρινο λαμπάκι συνέχεια μπροστά μου?

Καλό θα ήταν η apr να αναφέρει πως ειναι απαραίτητος ο αναπρογραμματισμός απο αυτους με την τοποθέτηση dοwnpipe. Κ δέχομαι πως οντως ειναι πιο ελεύθερος ο καταλύτης κ γιαυτο ανάβει. Δεν με απασχολει απο την στιγμη που με βάζει σε προβλήματα κ βλέπω κατι αναμμενο στο ταμπλώ. Αν μου το ειχε πει απο πριν θα το ήξερα και δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Μπορει να διατυπωθει οτι ισως μπορει να αναψει CEL οποτε καλύπτετε και η εταιρεια.

Αρα δεν βάζεις ενα downpipe και τελος.....

Edited by ftd
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παληκαρια.Ηρθε η ωρα και για μενα να κανω την κινηση και να ψαχτω για προγραμμα.

Το αμαξι ειναι εντελως μαμα απο θεμα εισαγωγης-εξαγωγης και ουτε εχω σκοπο να κανω αλλαγες σε αυτους του τομεις.

Ενα προγραμμα θελω μονο με προτεραιοτητα την αξιοπιστια,την τεχνικη υποστιριξη απο τον βελτιωτη,την αποδοση και το κοστος κτησης.

Εχετε να προτεινετε καποιο βασει των εμπειριων σας?

Link to comment
Share on other sites

Το στηρίζω στο οτι μόλις το έβαλα μου πέταξε CEL. Εστω οτι δεν με απασχολεί να βάλω πρόγραμμα και δεν θελω να βάλω, γιατι να μπω στην διαδικσία να βλέπω ενα κίτρινο λαμπάκι συνέχεια μπροστά μου?

Καλό θα ήταν η apr να αναφέρει πως ειναι απαραίτητος ο αναπρογραμματισμός απο αυτους με την τοποθέτηση dοwnpipe. Κ δέχομαι πως οντως ειναι πιο ελεύθερος ο καταλύτης κ γιαυτο ανάβει. Δεν με απασχολει απο την στιγμη που με βάζει σε προβλήματα κ βλέπω κατι αναμμενο στο ταμπλώ. Αν μου το ειχε πει απο πριν θα το ήξερα και δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Μπορει να διατυπωθει οτι ισως μπορει να αναψει CEL οποτε καλύπτετε και η εταιρεια.

Αρα δεν βάζεις ενα downpipe και τελος.....

Οι πρώτες εξατμίσεις apr είχαν 100άρη καταλύτη, απο το καλοκαίρι του 08 και μετά έχουν 200άρι, όπως και η milltek.

Αν δεν σκοπεύεις να βάλεις πρόγραμμα τότε κακώς αλλάζεις downpipe/cat, χωρίς πρόγραμμα δεν δίνουν δύναμη, μόνο θόρυβο, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί και με αλλαγή catback μόνο.

Καλημερα παληκαρια.Ηρθε η ωρα και για μενα να κανω την κινηση και να ψαχτω για προγραμμα.

Το αμαξι ειναι εντελως μαμα απο θεμα εισαγωγης-εξαγωγης και ουτε εχω σκοπο να κανω αλλαγες σε αυτους του τομεις.

Ενα προγραμμα θελω μονο με προτεραιοτητα την αξιοπιστια,την τεχνικη υποστιριξη απο τον βελτιωτη,την αποδοση και το κοστος κτησης.

Εχετε να προτεινετε καποιο βασει των εμπειριων σας?

Καθένας θα σου προτείνει αυτό που φοράει με αποτέλεσμα εμφύλιο :cry:

Δοκίμασε να βάλεις demo απο καμμιά εταιρεία, όσο για τιμές υπάρχει καρτέλ και σχεδόν όλοι παίζουν στα ίδια +- 50 ευρώ, με εξαίρεση κάτι γερμανικές ετιαρείες που μπορεί να ζητάνε και τα διπλάσια και μια τούρκικη εταιρεία που ζητάει τα μισά.

Link to comment
Share on other sites

Καθένας θα σου προτείνει αυτό που φοράει με αποτέλεσμα εμφύλιο :cry:

Δοκίμασε να βάλεις demo απο καμμιά εταιρεία, όσο για τιμές υπάρχει καρτέλ και σχεδόν όλοι παίζουν στα ίδια +- 50 ευρώ, με εξαίρεση κάτι γερμανικές ετιαρείες που μπορεί να ζητάνε και τα διπλάσια και μια τούρκικη εταιρεία που ζητάει τα μισά.

+ διαφορους αγνωστου ταυτοτητας μαστορους του 'καναπε και του πληκτρολογιου' που ζητανε ακομα πιο λιγα απο τα μισα και ταζουνε λαγους με πετραχηλια... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω την αληθεια πηγα σε γνωστη εταιρια προγραμματων και μου εκανε πολυ καλη τιμη.

Ο ανθρωπος μου εξηγησε πως και τι παιζει με το προγραμμα και σχεδον με επεισε.

Ρωταω ομως και εσας εδω μεσα που κατι ξερετε απο το θεμα,αλλα αν ειναι να εχουμε εμφυλιους αφηστε το καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω την αληθεια πηγα σε γνωστη εταιρια προγραμματων και μου εκανε πολυ καλη τιμη.

Ο ανθρωπος μου εξηγησε πως και τι παιζει με το προγραμμα και σχεδον με επεισε.

Ρωταω ομως και εσας εδω μεσα που κατι ξερετε απο το θεμα,αλλα αν ειναι να εχουμε εμφυλιους αφηστε το καλυτερα.

οτι και να βαλεις, καλες βολτες! :cry:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια. εχω δυο ερωτησεις. παρακαλω αν γνωριζετε απαντηστε μου.... σιγουρα βεβαια γνωριζετε....

1) με dsg μεχρι ποσα αλογα κ ροπη ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ εσεις να δουλευει αξιοπιστα για καποια αρκετα χιλιομετρα.

2) σε μηχανικους που μπορει να γνωριζετε κ που εχετε εσεις η που μπορει να εχετε ακουσει, τι τιμες παιζουν κομπλε με τοποθετηση τα S3 setup και για ποσα αξιοπιστα αλογα λεμε.καπου 300 αλογα η πιο πανω. παντα με dsg σασμαν.

παρακαλω δωστε μου τα φωτα σας. ειμαι χροοοοονια μελλος εδω αλλα εχω αλους τοοοοοσους μηνες να μπω κ περνω το θαρρος να σας ρωτησω χωρις να ανατρεξω στα προηγουμενα post.

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτες εξατμίσεις apr είχαν 100άρη καταλύτη, απο το καλοκαίρι του 08 και μετά έχουν 200άρι, όπως και η milltek.

Αν δεν σκοπεύεις να βάλεις πρόγραμμα τότε κακώς αλλάζεις downpipe/cat, χωρίς πρόγραμμα δεν δίνουν δύναμη, μόνο θόρυβο, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί και με αλλαγή catback μόνο.

Μάλλον δεν παρακολούθησες καλα την κουβέντα μας. Εγω απάντησα σε κατι που ρωτήθηκα και καμια σχεση δεν εχει αν θα παρεις δυναμη η οχι η αν έχει 100αρη η 200αρη καταλυτη το θέμα ειναι οτι μολις το έβαλα απέκτησα λαμπακι κινητήρα και οτι εχω γράψει πιο πανω.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια. εχω δυο ερωτησεις. παρακαλω αν γνωριζετε απαντηστε μου.... σιγουρα βεβαια γνωριζετε....

1) με dsg μεχρι ποσα αλογα κ ροπη ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ εσεις να δουλευει αξιοπιστα για καποια αρκετα χιλιομετρα.

2) σε μηχανικους που μπορει να γνωριζετε κ που εχετε εσεις η που μπορει να εχετε ακουσει, τι τιμες παιζουν κομπλε με τοποθετηση τα S3 setup και για ποσα αξιοπιστα αλογα λεμε.καπου 300 αλογα η πιο πανω. παντα με dsg σασμαν.

παρακαλω δωστε μου τα φωτα σας. ειμαι χροοοοονια μελλος εδω αλλα εχω αλους τοοοοοσους μηνες να μπω κ περνω το θαρρος να σας ρωτησω χωρις να ανατρεξω στα προηγουμενα post.

ευχαριστω

Kαλησπερα φιλε!

1) Με DSG εχω ρυθμισει μεχρι S3 setup + εισαγωγη/εξατμιση/αντλια , oπου και με 1,8bar overboost δεν παρουσιαζει το παραμικρο θεμα, για αρκετες χιλιαδες χλμ που εχει κανει μεχρι τωρα. Ενας συμφοιτητης μου (Μηχανολογος ΕΜΠ) , που δουλευε στο τμημα εξελιξης του DSG κιβωτιου, μου ειπε οτι η δυνατοτητα μεταφορας ροπης ειναι 60+kgrm. Το κακο ειναι οτι αν σου χαλασει ειναι δυσκολη η επισκευη και η ενισχυση.

2) Τα πραγματα για το S3 setup κοστιζουν 3000 Ευρω περιπου στην αντιπροσωπεια (τουρμπινα - μπεκ - relocation σκαστρας - intercooler - κλπ) τα οποια δινουν περιπου 310ΗΡ, με νορμαλ εξατμιση -εισαγωγη αντλια. Απο κει και περα, μια καλη εισαγωγη (πχ V-flow ή ΑΕΜ...) , μια καλη εξατμιση (πχ Μilltek...) και η αντλια υψηλης πιεσης (Autotech,ΑPR...) φερνει το μοτερ στα 350+ΗΡ με 47+kgrm ροπη και εξαιρετικες επιδοσεις. Ακομα καλυτερες μπορεις να δεις με χρηση μπεκ απο το AUDI RS4 (4.2 FSI) αντι για τα μπεκ S3... Γενικα αξιζει η μετατροπη, μιας και ολα τα parts ειναι ΟΕΜ κι η μετατροπη ειναι ουσιαστικα εργοστασιακη εφαρμογη.

Link to comment
Share on other sites

2) Τα πραγματα για το S3 setup κοστιζουν 3000 Ευρω περιπου στην αντιπροσωπεια (τουρμπινα - μπεκ - relocation σκαστρας - intercooler - κλπ) τα οποια δινουν περιπου 310ΗΡ, με νορμαλ εξατμιση -εισαγωγη αντλια. Απο κει και περα, μια καλη εισαγωγη (πχ V-flow ή ΑΕΜ...) , μια καλη εξατμιση (πχ Μilltek...) και η αντλια υψηλης πιεσης (Autotech,ΑPR...) φερνει το μοτερ στα 350+ΗΡ με 47+kgrm ροπη και εξαιρετικες επιδοσεις. Ακομα καλυτερες μπορεις να δεις με χρηση μπεκ απο το AUDI RS4 (4.2 FSI) αντι για τα μπεκ S3... Γενικα αξιζει η μετατροπη, μιας και ολα τα parts ειναι ΟΕΜ κι η μετατροπη ειναι ουσιαστικα εργοστασιακη εφαρμογη.

Κρίτωνα μήπως θα ήταν εύκολο να έχουμε λίγο περισότερες πληροφορίες για τον συνδιασμό μπέκ RS4 και τουρμπίνας Κ04, ενοείς παραπάνω ιπποδύναμη και ροπή και αν ναί σε ποιό φάσμα στροφών?

Εκεί δηλαδή με τα μπέκ του S3 στεγνώνει το αμάξι?

Δηλαδή για νορμάλ efficiency της Κ04 δεν επαρκούν τα S3 η την δουλεύουμε παραπάνω?

Tο έχεις βάλει σε κάποιο αυτοκίνητο απο τα παιδιά που φοράνε Κ04?

Επίσης με τι πιέσεις δουλέυει και τι είδες?

Link to comment
Share on other sites

Κρίτωνα μήπως θα ήταν εύκολο να έχουμε λίγο περισότερες πληροφορίες για τον συνδιασμό μπέκ RS4 και τουρμπίνας Κ04, ενοείς παραπάνω ιπποδύναμη και ροπή και αν ναί σε ποιό φάσμα στροφών?

Εκεί δηλαδή με τα μπέκ του S3 στεγνώνει το αμάξι?

Δηλαδή για νορμάλ efficiency της Κ04 δεν επαρκούν τα S3 η την δουλεύουμε παραπάνω?

Tο έχεις βάλει σε κάποιο αυτοκίνητο απο τα παιδιά που φοράνε Κ04?

Επίσης με τι πιέσεις δουλέυει και τι είδες?

Aυτο που εχω δει, Γιαννη, ειναι οτι με Κ04 και καλα - ροϊκα - περιφερειακα (πχ εισαγωγη Vflow, TB Μilltek...) η ελλειψη καυσιμου, που προκαλει κοψιματα, σε αναγκαζει να μην μπορεις να δουλεψεις με υψηλο dc τη Ν75 (μιλαμε για παλμο ης ταξεως του 75% max με χαμηλες εξωτερικες θερμοκρασιες). Η ελλειψη καυσιμου , ακομα και με αναβαθμισμενη τρομπα υψηλης πιεσης, προερχεται απο τα μπεκ. Οποιος λοιπον θελει να δουλευει στο οριο της την Κ04 χωρις ιχνος κοψιματων (= δυναμη και ποιοτητα λειτουργιας) πρεπει να βαζει μπεκ μεγαλυτερα, που αυτα του RS4 υπερκαλυπτουν την κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Aυτο που εχω δει, Γιαννη, ειναι οτι με Κ04 και καλα - ροϊκα - περιφερειακα (πχ εισαγωγη Vflow, TB Μilltek...) η ελλειψη καυσιμου, που προκαλει κοψιματα, σε αναγκαζει να μην μπορεις να δουλεψεις με υψηλο dc τη Ν75 (μιλαμε για παλμο ης ταξεως του 75% max με χαμηλες εξωτερικες θερμοκρασιες). Η ελλειψη καυσιμου , ακομα και με αναβαθμισμενη τρομπα υψηλης πιεσης, προερχεται απο τα μπεκ. Οποιος λοιπον θελει να δουλευει στο οριο της την Κ04 χωρις ιχνος κοψιματων (= δυναμη και ποιοτητα λειτουργιας) πρεπει να βαζει μπεκ μεγαλυτερα, που αυτα του RS4 υπερκαλυπτουν την κατασταση.

Κρίτωνα καλημέρα.

Σε κάποιο ποστάρισμά σου στο S3 club είχες δώσει το λινκ από το βόρτεξ,όπου έκαναν τη σύγκριση του πώς ψεκάζει το κάθε μπεκ (ΟΕΜ BWA,OEM S3 και OEM RS4).Η δέσμη του RS4 ήταν αλλού για αλλού σε σχέση με τα άλλα δύο που ήταν σχεδόν ίδιες.Αυτό δεν έχει συνέπειες στις θερμοκρασίες μέσα στον κύλινδρο,στον τρόπο καύσης του μίγματος,κλπ;Με αυτά τι κάνουμε;Δεν μειώνεται ο χρόνος ζωής του μοτέρ;Και μάλιστα κατά τρόπο (και χρόνο) τελείως απρόβλεπτο;Τουλάχιστον με τα S3 μπεκ υπάρχουν αμάξια που κυκλοφορούν 1-2 χρόνια με αυτά.Με του RS4 δεν υπάρχει κανένα που να τα φοράει τόσο καιρό...Δεν είναι ρίσκο (κατά τη γνώμη μου μεγάλο) να τα χρησιμοποιήσουμε τόσο νωρίς;Ποια η γνώμη σου;

Link to comment
Share on other sites

Στο ίδιο θέμα είχε ανεβεί και ένας πίνακας που έδειχνε τη τροφοδοσία του κάθε μπεκ. Aν θυμάμαι καλά, τα μαμά ήταν κάπου στα 1080cc τα του S3 στα 1280 και του RS4 στα 1150. Οπότε μιλάμε για μικρότερα μπεκ, που όμως λόγω του ότι ψεκάζουν διαφορετικά, με διαφορετική διάρκεια και spray pattern, μπορούν να βγάλουν και περισσότερη δύναμη. Μην ξεχνάμε ότι τα μπεκ προέρχονται από ένα ατμοσφαιρικο μοτέρ με το διπλάσιο κυβισμό.

Link to comment
Share on other sites

Στο ίδιο θέμα είχε ανεβεί και ένας πίνακας που έδειχνε τη τροφοδοσία του κάθε μπεκ. Aν θυμάμαι καλά, τα μαμά ήταν κάπου στα 1080cc τα του S3 στα 1280 και του RS4 στα 1150. Οπότε μιλάμε για μικρότερα μπεκ, που όμως λόγω του ότι ψεκάζουν διαφορετικά, με διαφορετική διάρκεια και spray pattern, μπορούν να βγάλουν και περισσότερη δύναμη. Μην ξεχνάμε ότι τα μπεκ προέρχονται από ένα ατμοσφαιρικο μοτέρ με το διπλάσιο κυβισμό.

Τη διάρκεια τη ρυθμίζει όπως θέλει ο προγραμματιστής (μέσα στα όρια που μπορεί να δουλέψει το κάθε μπεκ βέβαια).Το pattern όμως προφανώς δεν μπορεί!!Και η ερώτησή μου είναι:το τόσο διαφορετικό pattern δεν είναι βέβαιο ότι θα μας δώσει στο χέρι τους κυλίνδρους/πιστόνια από τις μεγάλες ανισοκατανομές της θερμοκρασίας;Επίσης το μίγμα δεν θα είναι τοπικά πολύ διαφορετικό σε σχέση με το μίγμα που δίνει τοπικά το ΟΕΜ μπεκ ή το S3 μπεκ;Η καύση δεν θα είναι πολύ διαφορετική;

Όλα αυτά πόσο ασφαλή είναι,τη στιγμή που δεν έχουν δοκιμαστεί και ιδιαίτερα;Τα S3 μπεκ τουλάχιστον έχουν κάνα-δυό χρόνια και δουλεύουν σε BWA-AXX μοτέρ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.