aris29448 Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Θα δειξει σε λιγο καιρο αν υπαρξει ανατιναξη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 σε ευχαριστω πολυ φιλε μου . νομιζω ησουν αρκετα κατατοπιστικος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHRISTOSMK5 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 GT3071R Turbo kit for FWD 2.0T FSI 500 HP 2.0 tfsi kit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 500 δεν βγάζει, αλλά στα λεφτά του καλό είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Και πες οτι με την τουρμπίνα πας 500 (αν και με gt30 κάπως μου κάνει). Με τί μπεκ σου λένε 500 ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b_x Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Τη διάρκεια τη ρυθμίζει όπως θέλει ο προγραμματιστής (μέσα στα όρια που μπορεί να δουλέψει το κάθε μπεκ βέβαια).Το pattern όμως προφανώς δεν μπορεί!!Και η ερώτησή μου είναι:το τόσο διαφορετικό pattern δεν είναι βέβαιο ότι θα μας δώσει στο χέρι τους κυλίνδρους/πιστόνια από τις μεγάλες ανισοκατανομές της θερμοκρασίας;Επίσης το μίγμα δεν θα είναι τοπικά πολύ διαφορετικό σε σχέση με το μίγμα που δίνει τοπικά το ΟΕΜ μπεκ ή το S3 μπεκ;Η καύση δεν θα είναι πολύ διαφορετική;Όλα αυτά πόσο ασφαλή είναι,τη στιγμή που δεν έχουν δοκιμαστεί και ιδιαίτερα;Τα S3 μπεκ τουλάχιστον έχουν κάνα-δυό χρόνια και δουλεύουν σε BWA-AXX μοτέρ... Δεν βλέπω κανένα τιουνερά να απαντάει στην ερώτησή μου...Μάλλον περιμένουν να δουν τα αποτελέσματα των δοκιμών στα αμάξια μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
getsagal Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 (edited) Για ριξτε μια ματια στο cam-follower που αλλαξα εχθες... Εχω 38.300km σε GTI του '07 Πως σας φαινεται για αυτα τα km με λαδι Castrol Edge 5-30 ? Παρεπιπτοντως τα αλλαξα και αυτα με Mobil 1 formula 5-30 και θα συνεχισω με αυτα Φοραω προγραμμα gt-innovation και σκαστρα forge. Ειχα και 1 Neuspeed p-flo για 8.000 περιπου Ακουω γνωμες γιατι εχω δει πολλα στο vortex... Edited January 27, 2009 by getsagal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Εχω περιπου 5 χιλιαδες χλμ με το προγραμμα της ABT και τη Milltek ( turbo-back) k πραγματι μερικες φορες αναβει το περιβοητο κιτρινο λαμπακι κ ξανασβηνει μονο του...Δεν εχω παρατηρησει καμια διαφορα στη δυναμη, το αυτοκινητο "γραφει" στο δρομο κ ειναι πολυ δυνατο. Το τσεκαρα μηπως αναβει λογω σκαστρας, μια χαρα η σκαστρα. Παιζει να ειναι αντλια βενζινης παιζει να ειναι οτιδηποτε...δεν το ψειριζω..Αφηστε που οταν το σκιζω σβηνει κ οταν το παω χαλαρα ξαναναβει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Κρίτωνα καλημέρα.Σε κάποιο ποστάρισμά σου στο S3 club είχες δώσει το λινκ από το βόρτεξ,όπου έκαναν τη σύγκριση του πώς ψεκάζει το κάθε μπεκ (ΟΕΜ BWA,OEM S3 και OEM RS4).Η δέσμη του RS4 ήταν αλλού για αλλού σε σχέση με τα άλλα δύο που ήταν σχεδόν ίδιες.Αυτό δεν έχει συνέπειες στις θερμοκρασίες μέσα στον κύλινδρο,στον τρόπο καύσης του μίγματος,κλπ;Με αυτά τι κάνουμε;Δεν μειώνεται ο χρόνος ζωής του μοτέρ;Και μάλιστα κατά τρόπο (και χρόνο) τελείως απρόβλεπτο;Τουλάχιστον με τα S3 μπεκ υπάρχουν αμάξια που κυκλοφορούν 1-2 χρόνια με αυτά.Με του RS4 δεν υπάρχει κανένα που να τα φοράει τόσο καιρό...Δεν είναι ρίσκο (κατά τη γνώμη μου μεγάλο) να τα χρησιμοποιήσουμε τόσο νωρίς;Ποια η γνώμη σου; Καλημερα φιλε μου. Η μετρηση αυτη που εγινε ηταν παντελως ακυρη! Για να μην πω οτι εσκεμενα εγιναν τετοιες δημοσιευσεις (μην ξεχναμε οτι για 1 χρονο μπεκ RS4 πωλουνταν με ξυσμενους κωδικους για super dooper μπεκ για 500 ροδα με +50% "καπελο"...). Αλλο πως ψεκαζει το μπεκ στα 4 bar , αλλο στα 50 (ρελαντι) , αλλο στα 130! To τι γινεται στον θαλαμο καυσης και αν ειναι επικινδυνο θα το δειξει ο χρονος και μονο θεωριες μπορουμε να γραφουμε για σελιδες ατελειωτες, για μη ομοιογενη καυση κλπ κλπ κλπ... Απ οσο εχω δει στην πραξη ειναι οτι τα μπεκ του RS4 στο BWA μοτερ δουλευουν αψογα, το πυρομετρο και η ταση για knocking ειναι λογικα , ειναι 26.5% μεγαλυτερα απο αυτα του S3 και 43% μεγαλυτερα απο του GTI (440 μοτερ max , οχι 500 τροχο που ελεγε η KMD...) και οποιος βαζει "γουρουνοτουρμπινες" προς το παρον απλα θα εχει πολυ λαγκ και θα ειναι υποχρεωμενος να εχει μικροτερη πιεση για να μην εχει κοψιματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Εχω περιπου 5 χιλιαδες χλμ με το προγραμμα της ABT και τη Milltek ( turbo-back) k πραγματι μερικες φορες αναβει το περιβοητο κιτρινο λαμπακι κ ξανασβηνει μονο του...Δεν εχω παρατηρησει καμια διαφορα στη δυναμη, το αυτοκινητο "γραφει" στο δρομο κ ειναι πολυ δυνατο. Το τσεκαρα μηπως αναβει λογω σκαστρας, μια χαρα η σκαστρα. Παιζει να ειναι αντλια βενζινης παιζει να ειναι οτιδηποτε...δεν το ψειριζω..Αφηστε που οταν το σκιζω σβηνει κ οταν το παω χαλαρα ξαναναβει.. Εdition 30 ΜΥ 2008 εχεις φιλε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b_x Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Καλημερα φιλε μου.Η μετρηση αυτη που εγινε ηταν παντελως ακυρη! Για να μην πω οτι εσκεμενα εγιναν τετοιες δημοσιευσεις (μην ξεχναμε οτι για 1 χρονο μπεκ RS4 πωλουνταν με ξυσμενους κωδικους για super dooper μπεκ για 500 ροδα με +50% "καπελο"...). Αλλο πως ψεκαζει το μπεκ στα 4 bar , αλλο στα 50 (ρελαντι) , αλλο στα 130! To τι γινεται στον θαλαμο καυσης και αν ειναι επικινδυνο θα το δειξει ο χρονος και μονο θεωριες μπορουμε να γραφουμε για σελιδες ατελειωτες, για μη ομοιογενη καυση κλπ κλπ κλπ... Απ οσο εχω δει στην πραξη ειναι οτι τα μπεκ του RS4 στο BWA μοτερ δουλευουν αψογα, το πυρομετρο και η ταση για knocking ειναι λογικα , ειναι 26.5% μεγαλυτερα απο αυτα του S3 και 43% μεγαλυτερα απο του GTI (440 μοτερ max , οχι 500 τροχο που ελεγε η KMD...) και οποιος βαζει "γουρουνοτουρμπινες" προς το παρον απλα θα εχει πολυ λαγκ και θα ειναι υποχρεωμενος να εχει μικροτερη πιεση για να μην εχει κοψιματα. Κρίτωνα σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου Θεωρείς ότι η χρήση τέτοιων μπεκ,προϋποθέτει αλλαγή στις μπιέλες (ή/και πιστόνια) ή μπορούμε να 400αρίσουμε,κρατώντας χαμηλά την ροπή (κάτω από τα 48-49 κιλά) οπότε να μην ανοίξουμε μοτέρ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Εdition 30 ΜΥ 2008 εχεις φιλε? Οχι το Gti με τα 200 εχω 2007 μοντελο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsogolfgti Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Εχω περιπου 5 χιλιαδες χλμ με το προγραμμα της ABT και τη Milltek ( turbo-back) k πραγματι μερικες φορες αναβει το περιβοητο κιτρινο λαμπακι κ ξανασβηνει μονο του...Δεν εχω παρατηρησει καμια διαφορα στη δυναμη, το αυτοκινητο "γραφει" στο δρομο κ ειναι πολυ δυνατο. Το τσεκαρα μηπως αναβει λογω σκαστρας, μια χαρα η σκαστρα. Παιζει να ειναι αντλια βενζινης παιζει να ειναι οτιδηποτε...δεν το ψειριζω..Αφηστε που οταν το σκιζω σβηνει κ οταν το παω χαλαρα ξαναναβει.. Καλημέρα. Επειδή σκέφτομαι να βάλω και εγώ ΑΒΤ πρόγραμμα, θα μπορούσες να μου πεις εντυπώσεις; Που το κάνεις σέρβις; Τι γνώμη έχεις σχηματίσει για τα παιδιά στα Σπάτα; Με την εγγύηση τι γίνεται; Ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Για ριξτε μια ματια στο cam-follower που αλλαξα εχθες...Εχω 38.300km σε GTI του '07 Πως σας φαινεται για αυτα τα km με λαδι Castrol Edge 5-30 ? Παρεπιπτοντως τα αλλαξα και αυτα με Mobil 1 formula 5-30 και θα συνεχισω με αυτα Φοραω προγραμμα gt-innovation και σκαστρα forge. Ειχα και 1 Neuspeed p-flo για 8.000 περιπου Ακουω γνωμες γιατι εχω δει πολλα στο vortex... Γιωργο μου φαινετε μεγαλη η φθορα στο cam....δεν ξερω τι παιζει με το προγραμμα....για τα λαδια παντος πιστευω οτι ειναι καλυτερα τα castrol... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
getsagal Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Ανεστη αν το πιασεις δεν καταλαβαινεις να ειναι φαγωμενο, απλα εφυγε το μαυρο coating καπως μη συμμετρικα...γι' αυτο ζητησα και την γνωμη οσων απο το club γνωριζουν το θεμα Οσο για τα λαδια, εχω ακουσει καλα λογια, θα δειξει με τον καιρο ! Παντως τα Castrol τα επινε πολυ ανετα, απο την ημερα που το πηρα εχω παντα ενα λιτρο στην "σαν απο θαυμα ειδικη θεση" στο πορτμπαγκαζ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Το πίνει; Πρόσεξε τι θα πεις... Είμαστε 6 αυτοκίνητα με αυτά τα λάδια και έχουμε αρκετά χιλιόμετρα χωρίς να έχει κάψει τίποτα και ποτέ! Μέχρι που στροφάρεις;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
getsagal Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Το πίνει; Πρόσεξε τι θα πεις... Είμαστε 6 αυτοκίνητα με αυτά τα λάδια και έχουμε αρκετά χιλιόμετρα χωρίς να έχει κάψει τίποτα και ποτέ!Μέχρι που στροφάρεις;;; Ναι, το πινει... 1λιτρο στα 5.000χλμ περιπου Και αυτο συμβαινει απο τοτε που το πηρα σχεδον, που απο την αρχη εβαζα μονο Castrol ! Στροφαρω εδω και 1 μηνα περιπου στις 7.400 αλλα σχεδον ποτε δεν το ζοριζω μεχρι εκει. Για το MOBIL 1 τι λες ? Για το "ποτηρακι" ξερεις τπτ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftd Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 H κατανάλωση που προαναφέρθηκε ισχυει κ για μενα για λάδι Valvoline XLIII 5-30. Τωρα δεν ξερω αν η καταναλωση οφειλεται στην χρήση η στο αμαξι κ αν ειναι καλο να καιει λαδι η ειναι κακο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 εμενα με τα καστρολ δεν μου καει ουτε γραμμαριο οπως και πολλα αλλα αμαξια με καστρολ!!!ας δεις ομως τωρα και με τα μομπιλ τι θα γινει και βγαζουμε μετα συμπερασματα...λαδια αλλαξες την προηγουμενη εβδομαδα...μεχρι σημερα πως το βλεπεις???εκανες χμ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
getsagal Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 εμενα με τα καστρολ δεν μου καει ουτε γραμμαριο οπως και πολλα αλλα αμαξια με καστρολ!!!ας δεις ομως τωρα και με τα μομπιλ τι θα γινει και βγαζουμε μετα συμπερασματα...λαδια αλλαξες την προηγουμενη εβδομαδα...μεχρι σημερα πως το βλεπεις???εκανες χμ??? Μεχρι σημερα ο δεικτης δεν εχει κουνηθει καθολου, εκανα 500km περιπου. Η εισαγωγη τι λεει τυχερε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Μεχρι σημερα ο δεικτης δεν εχει κουνηθει καθολου, εκανα 500km περιπου.Η εισαγωγη τι λεει τυχερε? μου εχει φερει τυχη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Οχι το Gti με τα 200 εχω 2007 μοντελο Kαι πως γινεται να εχεις misfires? Tσεκαρε το προγραμμα σου (γυρισε το σε στοκ να δεις αν συνεχιζει το misfiring) ή το αυτοκινητο , μηπως εχει καποιο μηχανολογικο θεμα... Τα 2007 GTI δεν εχουν θεματα ουτε με ΒΤ κιτ , απο οτι εχω δει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Κρίτωνα σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου Θεωρείς ότι η χρήση τέτοιων μπεκ,προϋποθέτει αλλαγή στις μπιέλες (ή/και πιστόνια) ή μπορούμε να 400αρίσουμε,κρατώντας χαμηλά την ροπή (κάτω από τα 48-49 κιλά) οπότε να μην ανοίξουμε μοτέρ; Αν η ροπη κρατηθει στα 45 kgrm περιπου δεν υπαρχει κανενας λογος να αντικατασταθουν οι μπιελες. Αν εχουμε 400ΗΡ @ 7000σαλ , η ροπη ειναι 40.5kgrm @ 7000σαλ και δεν νομιζω να υπαρχει θεμα με μπιελες. Τα πιστονια ειναι πολυ καλης ποιοτητας, απο απιστευτο κραμα (Mahle 142), σφυρηλατα και απλα δεν χαλανε ουτε στου Gregg , που εχει βγαλει 600+ τροχο σε dynojet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Καλημέρα. Επειδή σκέφτομαι να βάλω και εγώ ΑΒΤ πρόγραμμα, θα μπορούσες να μου πεις εντυπώσεις;Που το κάνεις σέρβις; Τι γνώμη έχεις σχηματίσει για τα παιδιά στα Σπάτα; Με την εγγύηση τι γίνεται; Ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Ολα τα προγραμματα δινουν δυναμη στο αυτοκινητο..Δεν εχω δοκιμασει αλλα για να μπορω να κανω συγκριση..Παντως με την Abt το αυτοκινητο ειναι πολυ δυνατο, εχω κανονικα εγγυηση κ το κυριοτερο τα παιδια στα Σπατα που ειναι σουπερ κ γνωστες..Κι αν 8ες να δοκιμασεις ενα gti με abt πανω πηγαινε σ αυτους εχουν ενα κοκκινο στην εκθεση κ μπορεις να το πας βολτιτσα!! Σερβις κανεις ανετα εκει , οι εγκαταστασεις ειναι υπεροχες κ δε σου παρκαρουν το αυτοκινητο 5 στενα παρακατω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Kαι πως γινεται να εχεις misfires? Tσεκαρε το προγραμμα σου (γυρισε το σε στοκ να δεις αν συνεχιζει το misfiring) ή το αυτοκινητο , μηπως εχει καποιο μηχανολογικο θεμα... Τα 2007 GTI δεν εχουν θεματα ουτε με ΒΤ κιτ , απο οτι εχω δει. Ασε μη μπαινουμε στη διαδικασια...Παντως πριν βαλω Abt ειχα βαλει το demo της Revo..Kαι ποτε δε μπορεσα να βγαλω το ιχνος...Κατι μου λεει οτι αυτο μου δημιουργει το προβλημα..Ισως κ να κανω λαθος.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...