Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Ανάλογα τα αποτελέσματα. Αν περάσεις κάμποσα, τότε είσαι μια χαρά από πιέσεις και από θερμοκρασίες. Αν όχι, ανεβαίνουν οι πιέσεις, αυξάνονται οι θερμοκρασίες και στο τέλος, μπαμ

Ξέχασες να αναφέρεις πως αυτό το πρόγραμμα αφήνει και κατάλοιπα. Όπως τα Revo ενα πράγμα.

Φαντάσου πως εγώ, 10 χρόνια μετά, βλέπω ακόμη εφιάλτες. Έχω δοκιμάσει τα πάντα: Υπνωτισμό, ομοιοπαθητική, βελονισμό, μέχρι και με Ultrex λούστηκα αλλά τίποτα. Θέλει reflash o εγκέφαλος, όπως έκαναν στον Arnold στο Total Recall. Ξέρεις τι είναι να βλέπεις πως χρωστάς ακόμη και να ξυπνάς ιδρωμένος και με 'κοψίματα'? Καλύτερα θα κοιμόμουν αν έβλεπα τον Freddy Krueger.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασες να αναφέρεις πως αυτό το πρόγραμμα αφήνει και κατάλοιπα. Όπως τα Revo ενα πράγμα.

Φαντάσου πως εγώ, 10 χρόνια μετά, βλέπω ακόμη εφιάλτες. Έχω δοκιμάσει τα πάντα: Υπνωτισμό, ομοιοπαθητική, βελονισμό, μέχρι και με Ultrex λούστηκα αλλά τίποτα. Θέλει reflash o εγκέφαλος, όπως έκαναν στον Arnold στο Total Recall. Ξέρεις τι είναι να βλέπεις πως χρωστάς ακόμη και να ξυπνάς ιδρωμένος και με 'κοψίματα'? Καλύτερα θα κοιμόμουν αν έβλεπα τον Freddy Krueger.

:( :( :(:lol: :lol:

Kάπως έτσι θα είμαι και εγώ μετά από 7 χρόνια στη σχολή, όπου και θα πάρω πτυχίο

Link to comment
Share on other sites

Ποιανού αυτοκίνητο είναι σε συνεργείο στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής με ραγισμένο καπάκι από την βάρβαρη συμπεριφορά του κατόχου του;

Link to comment
Share on other sites

Ποιανού αυτοκίνητο είναι σε συνεργείο στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής με ραγισμένο καπάκι από την βάρβαρη συμπεριφορά του κατόχου του;

χρώμα????

άσχετο άλλα πολύ ησυχία έχει πλέον το topic.. τι έγινε??? τα πουλήσατε όλοι τα gti? tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν μέσα σε 2 μέρες δεν το πει ο ίδιος, θα τον δώσω στεγνά. Και θέλω πολύ να μάθω γιατί συνέβει αυτό!

:excl::thumbsup: ¶στο ρε μλκ το παιδί έχει τον πόνο του έχει και εσένα..........

Link to comment
Share on other sites

Αν μέσα σε 2 μέρες δεν το πει ο ίδιος, θα τον δώσω στεγνά. Και θέλω πολύ να μάθω γιατί συνέβει αυτό!

geo το αμαξι τελικα δεν ειχε ραγισμενο καπακι,αλλα καμμενη φλατζα,απλα για ενημερωση τωρα που φτιαχτηκε :D

Link to comment
Share on other sites

:D :D ¶στο ρε μλκ το παιδί έχει τον πόνο του έχει και εσένα..........

Γιατί ρε; Όταν ράβουν όλο τον κόσμο, είναι όλα καλά. Όταν βγαίνουν ζημιές, κάνουν όλοι τις πάππιες. :D

geo το αμαξι τελικα δεν ειχε ραγισμενο καπακι,αλλα καμμενη φλατζα,απλα για ενημερωση τωρα που φτιαχτηκε :D

Αυτό δεν ισχύει και το ξέρεις πολύ καλά. Τώρα για ποιο λόγο βγαίνεις και λες κάτι τέτοιο, δεν τον ξέρω, αλλά θα ήθελα πολύ να τον ακούσω.

Και επειδή βαρέθηκα να ακούω και να διαβάζω μαλακίες, το αμάξι είχε ραγισμένο καπάκι και αυτό είναι σίγουρο. Και αυτό που ξέρω είναι ότι τα καπάκια ραγίζουν λόγω υψηλών θερμοκρασιών, δηλ λόγω προγράμματος. Ξέρω ότι το αμάξι το συγκεκριμένο ηταν πολύ πουσαρισμένο από άποψη προγράμματος, αλλά και πάλι η αιτία είναι η ίδια.

Η φλάτζα που ανέφερες Κώστα, είναι τα προεόρτια. Συνήθως, κατά ένα μεγάλο ποσοστό, πρώτα την ακούει η φλάτζα και μετά παρασέρνει και το καπάκι. Η αιτία και για τα 2 είναι η ίδια.

Ποια λοιπόν είναι τα συμπεράσματα που πρέπει κανείς να βγάλει, πέρα από το ότι δεν υπάρχει και τόσο μεγάλη αξιοπιστία; Μπορεί το αμάξι να έτρωγε συστηματικό σκίσιμο, αλλά δε ράγισε τουρμπίνα, δε χτύπησε βαλβίδες, ράγισε καπάκι.

Και κάτι τελευταίο. Σταματήστε να καλύπτεται ο ένας τον άλλον και να μας περνάτε για ηλίθιους.

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Γιατί ρε; Όταν ράβουν όλο τον κόσμο, είναι όλα καλά. Όταν βγαίνουν ζημιές, κάνουν όλοι τις πάππιες. :D

Τώρα κατά πόσο ισχύει αυτό, δεν το ξέρω. Και δεν θα το πιστέψω, όχι γιατι αμφισβητώ εσένα, αλλά γιατί δεν πείθομαι εγώ εύκολα. closedeyes.gif

Έλα ρε μην τρελαίνεσαι συγγενικές βλάβες είναι το καπάκι με την φλάντζα, απλά στην αρχή μπερδεύτηκε ο μάστορας... :D

Link to comment
Share on other sites

Έλα ρε μην τρελαίνεσαι συγγενικές βλάβες είναι το καπάκι με την φλάντζα, απλά στην αρχή μπερδεύτηκε ο μάστορας... :D

Ναι και παρόλα αυτά, άλλαξε το καπάκι για προληπτικούς λόγους popeye.gif

Link to comment
Share on other sites

Ναι και παρόλα αυτά, άλλαξε το καπάκι για προληπτικούς λόγους popeye.gif

:D :D :D:lol: :lol: ¶ντε γιατί είχε πέσει ύπνος στο Topic, ώρα είναι να αρχίσει να ξαναγράφει και ο Golf RS :D

Link to comment
Share on other sites

Είσαι μεγάλος μ@λ@κ@ς. Αλλά και άσχετος. Δεν παίζει ρόλο η πίεση.

:D :D :D :D :lol: ¶σχετος ο Κύριος Γιάννης??????? Εντάξει το μ@λ@κ@ς το έχω αποδεχτεί εδώ και χρόνια το γράφω και στο βιογραφικό, αλλά άσχετος?????

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, σύμφωνα με τον νόμο P*V=n*R*T (το γνωστό 'πάβε να ρωτάς') όταν αυξάνεται η πίεση αυξάνεται και η θερμοκρασία.

¶ρα αν ο RS σηκώσει 3μπαρα τότε λογικά θα ανεβάσει και θερμοκρασία άρα πράγματι κινδυνεύει να κάψει και φλάντζα.

Βέβαια παίζει να είναι cyborg με τερατώδες i/c και water injection της Aquamist. Αυτό δε μπορούμε να το γνωρίζουμε καθώς την ύπαρξή του περιβάλλει πέπλο μυστηρίου. Φημολογείται πως είναι κολλητός του Stig και πως έχει ακόμη καλύτερες οδηγικές ικανότητες, αλλά μόνο ο JDL9 το γνωρίζει αυτό.

Πάντως θα συμφωνήσω πως ο Γιάννης 'Σαχίντ' JDL9 δεν το σκέφτηκε έτσι λογικά βασιζόμενος στους νόμους της Φυσικής απλούστατα γιατί έχει μαύρα μεσάνυχτα. Πίσσα μαύρα μιλάμε. Πιο μαύρα κι απ' την 9ης γενιάς KURO του. Τόσο μαύρα.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδες, ειμαι φρεσκος στο φορουμ και πηρα το θαρρως να γραψω το πρωτο θεμα που με απασχολει αυτο το καιρο. Καταρχην λεγομαι Ηλιας ειμαι απο πειραια,εχω στην κατοχη μου απο το περασμενο καλοκαιρι ενα VW GOLF V GTI 12/2005 μηχανικο σασμαν, τελειως μαμα. Οταν το πηρα ειχε 43.000 χλμ του εκανα δυναμομετρηση (στον Σαλια στο αιγαλεω) και μου εβγαλε 202,6 ps στις 5.400 rpm και 31.2 kg ροπη στις 3.200 (αναφερω τα νουμερα για να δω αν ειναι φυσιολογικα για μαμα gti), εχω μερικα ερωτηματα για να με διαφωτισετε αν μπορειτε πριν προβω σε οποια κινηση. Καταρχας διαβασα σε παλαιοτερα ποστ και για το AXX μοτερ σε σχεση με τους εκκεντροφορους και το ''ποτηρακι'' για καποια προβληματα, αν ξερει καποιος επειδη αυτος ο τυπος ειναι που εχω κι εγω,να μου πει τη πρεπει να προσεξω, και δευτερον ειμαι ετοιμος να το κανω πρωτο σταδιο, για γυρω στα 270 ps απο οτι μου ειπε και το δυναμομετρο, αυτοι που κοιταξα ειναι εξατμιση : ποπαυ , προγραμμα : σαλιας και εισαγωγη. Τα λεφτα ειναι γυρω στα 900 ευρω το προγραμμα, 1500 περιπου η εξατμιση (down pipe και πισω) και κανα 300αρι η εισαγωγη, πως σας ακουγοντε? και το αλλα ερωτημα μου ειναι, επειδη σκεφτομαι στο αμεσο μελλον για s3 set up μπορειτε να μου πειτε αν η εξατμιση και το προγραμμα θα κανουν για το συγκεκριμενο set up?

υ.γ. λαδια shell helix 5-30 ειναι καλα? αυτα μου βαλανε...4.000 δεν μου χει καψει ακομα( δεν το λιωνω κιολας)

υ.γ. τριζει σε καποιον ο κεντρικος αεραγωγος?

υ.γ. συγχωρεστε με για τις πολλες ασχετες αποριες μου!

υ.γ. ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

θελουμε τον rs και παλυ πισω!!!γιατι εξαφανιστικε???το ειπε και το εκανε!! και τωρα ο καθενας μας λεει οτι μ@@κια του κατεβει!!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδες, ειμαι φρεσκος στο φορουμ και πηρα το θαρρως να γραψω το πρωτο θεμα που με απασχολει αυτο το καιρο. Καταρχην λεγομαι Ηλιας ειμαι απο πειραια,εχω στην κατοχη μου απο το περασμενο καλοκαιρι ενα VW GOLF V GTI 12/2005 μηχανικο σασμαν, τελειως μαμα. Οταν το πηρα ειχε 43.000 χλμ του εκανα δυναμομετρηση (στον Σαλια στο αιγαλεω) και μου εβγαλε 202,6 ps στις 5.400 rpm και 31.2 kg ροπη στις 3.200 (αναφερω τα νουμερα για να δω αν ειναι φυσιολογικα για μαμα gti), εχω μερικα ερωτηματα για να με διαφωτισετε αν μπορειτε πριν προβω σε οποια κινηση. Καταρχας διαβασα σε παλαιοτερα ποστ και για το AXX μοτερ σε σχεση με τους εκκεντροφορους και το ''ποτηρακι'' για καποια προβληματα, αν ξερει καποιος επειδη αυτος ο τυπος ειναι που εχω κι εγω,να μου πει τη πρεπει να προσεξω, και δευτερον ειμαι ετοιμος να το κανω πρωτο σταδιο, για γυρω στα 270 ps απο οτι μου ειπε και το δυναμομετρο, αυτοι που κοιταξα ειναι εξατμιση : ποπαυ , προγραμμα : σαλιας και εισαγωγη. Τα λεφτα ειναι γυρω στα 900 ευρω το προγραμμα, 1500 περιπου η εξατμιση (down pipe και πισω) και κανα 300αρι η εισαγωγη, πως σας ακουγοντε? και το αλλα ερωτημα μου ειναι, επειδη σκεφτομαι στο αμεσο μελλον για s3 set up μπορειτε να μου πειτε αν η εξατμιση και το προγραμμα θα κανουν για το συγκεκριμενο set up?

υ.γ. λαδια shell helix 5-30 ειναι καλα? αυτα μου βαλανε...4.000 δεν μου χει καψει ακομα( δεν το λιωνω κιολας)

υ.γ. τριζει σε καποιον ο κεντρικος αεραγωγος?

υ.γ. συγχωρεστε με για τις πολλες ασχετες αποριες μου!

υ.γ. ευχαριστω

Πρώτα από όλα, καλώς όρισες! :lol:

Τα νούμερα που είδες είναι μια χαρά. Από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο υπάρχουν αποκλίσεις, αλλά όλα πάνω κάτω τα ίδια νούμερα βγάζουν. Όσο αφορά για το θρυλικό ποτηράκι, αυτό είναι κάτι που πρέπει να προσέξεις. Αυτό που μπορείς να κάνεις, πριν το κάνεις 1ο στάδιο, είναι να ελέγξεις αν έχεις τους εκκεντροφόρους Α ή τους Β. Αν έχεις τους Α, τότε μπορείς να τους αλλάξει στους νεότερους Β. Το πιο σημαντικό όμως είναι να έχεις καλή σχέση με το ποτηράκι σου. Επειδή έχουν παρατηρηθεί σπασίματα σε όλους τους τύπους μοτέρ, καλό θα ήταν ανα 10.000χλμ να του ρίχνεις μια ματιά. Δεν είναι τίποτα η διαδικασία για κάποιον που το έχει ξανακάνει ή πιάνουν τα χέρια του.

Όσο αφορά το πρόγραμμα, καλό θα ήταν να διαλέξεις κάτι επώνυμο, ή κάτι το οποίο είναι δοκιμασμένο. Εγώ τον Σάλια δεν τον ξέρω και δεν μπορώ να εκφέρω κάποια άποψη. Για την εξάτμιση, καλός είναι ο Ποπαυ, αρκεί να σου κάνει καλά τη δουλειά σου. Για εισαγωγή και πάλι κάτι επώνυμο. Ψάχτο πρώτα, πριν κάνεις καμια κίνηση, δες τι παίζει έξω και μετά αποφάσισε. Όσο για S3setup, παίζει ρόλο τη διάμετρο θα έχει η εξάτμιση σου και αν ο προγραμματιστής σου, μπορεί να το φτιάξει να δουλεύει.

5-30 είναι μια χαρά. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούμε Castrol Edge. ¶λλοι τα Mobil 1. Shell, όχι.

Ο αεραγωγός τρίζει και πρέπει να το συνηθίσεις.

@S8N: Ο Golf RS είναι 8-μπεκος, με 2πλες αντλίες και με απευθείας εφαρμογή νίτρο στο i/c. Λίγο δύσκολο να σηκώσει τέτοιες θερμοκρασίες, παρόλο που σηκώνει 2,93 bar over και έχει στον κόφτη στις 10.200 1,5 bar ct.

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Γιατί ρε; Όταν ράβουν όλο τον κόσμο, είναι όλα καλά. Όταν βγαίνουν ζημιές, κάνουν όλοι τις πάππιες. :lol:

Αυτό δεν ισχύει και το ξέρεις πολύ καλά. Τώρα για ποιο λόγο βγαίνεις και λες κάτι τέτοιο, δεν τον ξέρω, αλλά θα ήθελα πολύ να τον ακούσω.

Και επειδή βαρέθηκα να ακούω και να διαβάζω μαλακίες, το αμάξι είχε ραγισμένο καπάκι και αυτό είναι σίγουρο. Και αυτό που ξέρω είναι ότι τα καπάκια ραγίζουν λόγω υψηλών θερμοκρασιών, δηλ λόγω προγράμματος. Ξέρω ότι το αμάξι το συγκεκριμένο ηταν πολύ πουσαρισμένο από άποψη προγράμματος, αλλά και πάλι η αιτία είναι η ίδια.

Η φλάτζα που ανέφερες Κώστα, είναι τα προεόρτια. Συνήθως, κατά ένα μεγάλο ποσοστό, πρώτα την ακούει η φλάτζα και μετά παρασέρνει και το καπάκι. Η αιτία και για τα 2 είναι η ίδια.

Ποια λοιπόν είναι τα συμπεράσματα που πρέπει κανείς να βγάλει, πέρα από το ότι δεν υπάρχει και τόσο μεγάλη αξιοπιστία; Μπορεί το αμάξι να έτρωγε συστηματικό σκίσιμο, αλλά δε ράγισε τουρμπίνα, δε χτύπησε βαλβίδες, ράγισε καπάκι.

Και κάτι τελευταίο. Σταματήστε να καλύπτεται ο ένας τον άλλον και να μας περνάτε για ηλίθιους.

geo δεν εχω κανενα λογο να σου πω κατι που δεν ισχυει,απλα σου ειπα τι προβλημα ειχε τελικα το αμαξι,δεν αλλαχτηκε καπακι,δεν ειχε ραγισμενο καπακι,απλα και ομορφα.δεν ξερω γιατι σε εκνευριζει αυτο ρε!να καλυπτω κατι γιατι??εγω ειμαι ο πρωτος που κραζω κατι τετοια γιατι ξερω απο τι προερχεται,αλλα απο τη στιγμη που δεν ηταν το καπακι,ευτυχως,δεν χρειαζεται να το μεγαλοποιουμε!και καπακι να ητανε,με την χρηση που εχει φαει το αμαξι,δεν θα μου εκανε εντυπωση παντως...για καλη τυχη του ιδιοκτητη δεν ητανε,ειναι απλο!τωρα για το ποιανου ητανε το αμαξι,μονο ο ιδιος αν θελει το λεει δημοσια,τουλαχιστον εγω δεν εχω αναμειξη σ αυτο!

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα, καλώς όρισες! ;)

Τα νούμερα που είδες είναι μια χαρά. Από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο υπάρχουν αποκλίσεις, αλλά όλα πάνω κάτω τα ίδια νούμερα βγάζουν. Όσο αφορά για το θρυλικό ποτηράκι, αυτό είναι κάτι που πρέπει να προσέξεις. Αυτό που μπορείς να κάνεις, πριν το κάνεις 1ο στάδιο, είναι να ελέγξεις αν έχεις τους εκκεντροφόρους Α ή τους Β. Αν έχεις τους Α, τότε μπορείς να τους αλλάξει στους νεότερους Β. Το πιο σημαντικό όμως είναι να έχεις καλή σχέση με το ποτηράκι σου. Επειδή έχουν παρατηρηθεί σπασίματα σε όλους τους τύπους μοτέρ, καλό θα ήταν ανα 10.000χλμ να του ρίχνεις μια ματιά. Δεν είναι τίποτα η διαδικασία για κάποιον που το έχει ξανακάνει ή πιάνουν τα χέρια του.

Όσο αφορά το πρόγραμμα, καλό θα ήταν να διαλέξεις κάτι επώνυμο, ή κάτι το οποίο είναι δοκιμασμένο. Εγώ τον Σάλια δεν τον ξέρω και δεν μπορώ να εκφέρω κάποια άποψη. Για την εξάτμιση, καλός είναι ο Ποπαυ, αρκεί να σου κάνει καλά τη δουλειά σου. Για εισαγωγή και πάλι κάτι επώνυμο. Ψάχτο πρώτα, πριν κάνεις καμια κίνηση, δες τι παίζει έξω και μετά αποφάσισε. Όσο για S3setup, παίζει ρόλο τη διάμετρο θα έχει η εξάτμιση σου και αν ο προγραμματιστής σου, μπορεί να το φτιάξει να δουλεύει.

5-30 είναι μια χαρά. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούμε Castrol Edge. ¶λλοι τα Mobil 1. Shell, όχι.

Ο αεραγωγός τρίζει και πρέπει να το συνηθίσεις.

@S8N: Ο Golf RS είναι 8-μπεκος, με 2πλες αντλίες και με απευθείας εφαρμογή νίτρο στο i/c. Λίγο δύσκολο να σηκώσει τέτοιες θερμοκρασίες, παρόλο που σηκώνει 2,93 bar over και έχει στον κόφτη στις 10.200 1,5 bar ct.

Ο μηχανικος θα μου πει ποιους εκκεντροφορους εχω? ή μπορω να το δω καπως εγω? αν χρειαζοντε αλλαγη ειναι μεγαλο το κοστος? επισης τις τελευταιες μερες μου φαινετε οτι ακουω ενα ηχο σαν κροταλισμα την ωρα που αφηνω το γκαζι στις χαμηλες στροφες... πχ. οταν ειμαι με πρωτη και καπου στις 3.500 στροφες κανω αλλαγη,την ωρα που αφηνω το γκαζι ακουγετε ενα μικρο κροταλισμα.

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

@ Geo,

Ναι σιγά μην φταίει το πρόγραμα, ο κάφτης ο οδηγός του φταίει...Όταν αντί για κόντρα κάνει ταξίδι και βάζει και 6η και συνεχίζει για κανα 4αρι χλμ έτσι... Ε τότε , χέσε με αλλα το κράου που έκανε είναι και λίγο... Βέβαια αυτό αν γίνει 1-2φορές δεν τρέχει και τπτ , αλλα όταν γίνεται συνήθεια...

Για την ακρίβεια δεν ράγισε καπάκι , αλλα λύγισε καπάκι...

@gnisios,

AXX= A εκκεντροφόρο

Καλό θα είναι να αλλάξεις ΤΩΡΑ ένα ποτηράκι, και μετα να προχωρήσεις σε ένα πρόγραμα μόνο , αν θές λίγη παραπάνω σπιρτάδα.

Αν ήμουν τώρα στην θέση σου ,

Θα έβαζα κατευθείαν S3 setup , να γλιτώσω κάποια χαζά έξοδα...

Μάζεψε λεφτά και ρίξε κατευθείαν το setup μαζί με εξάτμιση D/P 76"- Cat-back 70", εισαγωγή ΑΕΜ ή V-flow , Εκκεντροφόρο Β - Ποτηράκι, Αντλία(Αν θές πάνω από 330hp).

Πάντως για τα πράγματα που λές , τα λεφτά είναι πολλά...Ειδικά το πρόγραμα 900. Εξάτμιση με 1300 παίρνεις Milltek με δύο καζάνια...

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

@ Geo,

Ναι σιγά μην φταίει το πρόγραμα, ο κάφτης ο οδηγός του φταίει...Όταν αντί για κόντρα κάνει ταξίδι και βάζει και 6η και συνεχίζει για κανα 4αρι χλμ έτσι... Ε τότε , χέσε με αλλα το κράου που έκανε είναι και λίγο... Βέβαια αυτό αν γίνει 1-2φορές δεν τρέχει και τπτ , αλλα όταν γίνεται συνήθεια...

Για την ακρίβεια δεν ράγισε καπάκι , αλλα λύγισε καπάκι...

καλα τι διαολο,αφου μονο φλατζα καηκε,εμαθα οτι το καπακι την γλιτωσε!

Link to comment
Share on other sites

@ Geo,

Ναι σιγά μην φταίει το πρόγραμα, ο κάφτης ο οδηγός του φταίει...Όταν αντί για κόντρα κάνει ταξίδι και βάζει και 6η και συνεχίζει για κανα 4αρι χλμ έτσι... Ε τότε , χέσε με αλλα το κράου που έκανε είναι και λίγο... Βέβαια αυτό αν γίνει 1-2φορές δεν τρέχει και τπτ , αλλα όταν γίνεται συνήθεια...

Για την ακρίβεια δεν ράγισε καπάκι , αλλα λύγισε καπάκι...

@gnisios,

AXX= A εκκεντροφόρο

Καλό θα είναι να αλλάξεις ΤΩΡΑ ένα ποτηράκι, και μετα να προχωρήσεις σε ένα πρόγραμα μόνο , αν θές λίγη παραπάνω σπιρτάδα.

Αν ήμουν τώρα στην θέση σου ,

Θα έβαζα κατευθείαν S3 setup , να γλιτώσω κάποια χαζά έξοδα...

Μάζεψε λεφτά και ρίξε κατευθείαν το setup μαζί με εξάτμιση D/P 76"- Cat-back 70", εισαγωγή ΑΕΜ ή V-flow , Εκκεντροφόρο Β - Ποτηράκι, Αντλία(Αν θές πάνω από 330hp).

Πάντως για τα πράγματα που λές , τα λεφτά είναι πολλά...Ειδικά το πρόγραμα 900. Εξάτμιση με 1300 παίρνεις Milltek με δύο καζάνια...

Οποτε πρεπει να βαλω στο προγραμμα αλλαγμα εκκεντροφορων, το ποτηρακι νομιζω ειναι σχετικα φθηνο ε? τελος παντων πανω που ηθελα να κοιμηθω παλι αντλιες και κ04 θα βλεπω εφιαλτες...α και τους εκκεντροφορους Β πλεον... ευχαριστω παιδες

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.