Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Γραφεις για "το Cupra απο τα Γιαννεα" και μολις δεν σου βγαινει, το γυρνας στο λ.

Με γεια σου και χαρα σου φιλε Χρηστο η οποια επιλογη εκανες. Σου ειπε κανενας το αντιθετο;

Γιατι ντε σωνει και καλα πρεπει να ειναι "λαθος το αλλο";

Δεν ειδα πουθενα καποιον απο ολους εσας που κατηγορειτε για μιγματα και EGT "τους αλλους", να κανει μια αναλυτικη παρουσιαση της βελτιωσης του.

Π.χ., εβαλα προγραμμα ΦΧΨ, εβγαλε τοσα στο "Mynojet", δειτε και τα λογκς και πειτε μου τη γνωμη σας.

Στον αερα μπορω κι εγω να γραψω ενα σωρο πραγματα που εχω δει για ανταγωνιστικα προϊοντα, αλλα μονο στον αερα, γιατι ποτε δεν μπηκα στη λογικη να τα καταγραψω (αφου δε με ενδιαφερει), ποσο δε μαλλον να κατακρινω.

Τι με νοιαζει ποσο λ δουλευει η "Φ-Χ-Ψ τιουνινγκ";

Τοσο κρινουν οι ανθρωποι, τοσο κανουν, με γνωμονα το καλυτερο για τους πελατες τους. (φανταζομαι)

Δηλαδη με αυτη τη λογικη, πρεπει να βγουμε κι εμεις και να γραψουμε, μη βαζετε Φ-Χ-Ψ προγραμματα, γιατι δουλευουν πλουσιο λ και πνιγονται οι κινητηρες στο καυσιμο;

Ειναι λογικη αυτη;

Εαν εχεις προσεξει, κανενας πελατης revo δεν βγηκε ποτε να γραψει κατι αντιστοιχο.

Ουτε καν να μπει στη διαδικασια συγκρισης ιπποδυναμης σε σχεση με καποιο αντιστοιχο προϊον.

Δεν ειναι θεμα ατομων, αλλα θεμα φιλοσοφιας μας:

"Κανει αυτο κι αυτο, βγαζει τοσα, δουλευει ετσι, δεν βγαζει προβλημα, κοστιζει τοσο". ΤΕΛΟΣ.

Οχι: "Βγαζει τοσα" και "μην βαλεις του ΤΑΔΕ γιατι σπαει"...

Ακομα κι οταν καποιος μας ρωταει "και γιατι να μην βαλω το ΤΑΔΕ", του απανταμε πως απλα ειναι διαφορετικο προϊον.

Στην CARGATE εχουμε 2 TFSi στην κατοχη μας για πολλα χιλιομετρα (και με πολυ σκληρη χρηση), η revo εχει αλλα 7-8 ιδιοκτητα, το δικτυο αντιπροσωπων ανα τον κοσμο εχει πανω απο 500 και γνωριζουμε απο πρωτο χερι τι προβληματα παρουσιαζουν και πως.

Προσωπικα εχω παει συνολικα πολλες ωρα τερμα γκαζι και ξερω πολυ καλα πως συμπεριφερεται ο εγκεφαλος με revo οταν δει τα σκουρα.

Επισης, εαν πραγματι υπηρχε θεμα με την αναλογια καυσιμου στα revo, φανταζομαι πως θα υπηρχαν μεγαλα ποσοστα αστοχιας κινητηρων, τα οποια -πιστεψε με- ειναι κατω και απο τα ορια των εργοστασιακων.

Επισης, κι ας μην αρεσει σε καποιους, εχω συναντησει δεκαδες περιπτωσεις κατοχων, οι οποιοι κατηγορουσαν διαδυκτιακα τη revo και οταν καποια στιγμη το δοκιμασαν (για πολλους λογους) στο αυτοκινητο τους, εμειναν εντυπωσιασμενοι με την ποιοτητα λειτουργιας και παντα ελεγαν: "ζητω συγνωμη, αλλα αλλιως μου τα ειχαν πει/γραψει/διαβασει".

Θυμαμαι πολυ καλα πως ησουν υπερμαχος της Unitronic (παρ'ολα αυτα, ποτε δεν εγραψες κατι αρνητικο περι προβληματων που αντιμετωπισες) και πολεμιος ολων των υπολοιπων.

Σημερα εβαλες custom και παλι πολεμας τους "αλλους".

Μηπως αυριο δοκιμασεις και το revo και τελικα αποδειχθει πως "ανθρακας ο θησαυρος";

Κωστα , οι παρατηρησεις μου ειναι οι εξης 2 :

1) Δεν χρειαζεται να γνωριζει ο ιδιοκτητης ουτε ποσο Λ εχει το αυτοκινητο , ουτε τι διορθωση αβανς κανει , ουτε τιποτα . Απλα να βαζει βενζινη και να το κανει βολτες. Ουτε χρειαζεται κανενας επαγγελματιας να πρεπει να απολογειται για το πως δουλευει. Αλλα πρεπει να δουλευει και να μην χαλαει.

2) Ποιους "πελατες REVO" εννοεις , γιατι πιστευω οτι εχεις 2 ειδων? Αυτους που περνουν πχ ενα ΤΤ ΙΙ καινουριο και βαζουν κι ενα REVO στα 0 χλμ μεσα στην αντιπροσωπεια επειδη τους το προτεινε ο πωλητης και με ηπιες ρυθμισεις ή τον "ψαγμενο" που ειναι ολη μερα στο κλαμπ και με το VAGCOM λογκαροντας, του εχει βαλει οτι περιφερειακο υπαρχει και θελει να ειναι ο δυνατοτερος ολων? Τελειως διαφορετικος πελατης ο δευτερος , και να εισαι σιγουρος οτι και ξερει οσα κι εσυ και κραζει αν το κρινει σκοπιμο (τσεκαρε την σελ.20 στο τοπικ αυτο, ξεχασες τον RED GTI V ?) , οταν δει οτι δεν βγαζει οσα πρεπει , οτι δεν ειναι ο λ ενταξει (εστω οπως το κρινει...), οταν δει fluctuation στην πιεση ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο... Δεν ειναι απολυτο αυτο που λες.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει λυση σε αυτο το προβλημα....

Μην ξαναγραψεις σε αυτο το forum αν νομιζεις οτι εισαι το μαυρο προβατο,αλλα...

ειναι και το θεμα της διαφημισης :D

Οχι φιλε μου , δεν ειναι θεμα διαφημισης. Διαφημιση μου ειναι η δουλεια μου! Ειναι θεμα ΑΔΙΚΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ!

Και μαλιστα απο ανθρωπους που εχουν και αρκετες "ανατιναξες" στο παλμαρες τους...

Δεν νομιζεις οτι πρεπει να υπερασπιστω το ατομο μου?

Απο προχτες με εχουν παρει οσοι εχουν βαλει RS4 μπεκ και με ρωτουν αν θα ανατιναχτουν επειδη γραφει καποιος καποιες τεχνικες "μπαρουφες"!

(αλλο χειροτερο που διαβασα ειναι "...πειραζεις καμια 25αρια χαρτες και voila! Σταματαει ο καπνος!" ... πιασε και μια χωριατικη , 2 πατατες και 5-6 κοκακολες... ΗΜΑΡΤΟΝ!!!)

Νομιζεις οτι εχω ορεξη να καθομαι και να ξαναναλυω τα αυτονοητα και χιλιοειπωμενα?

Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε μου , δεν ειναι θεμα διαφημισης. Διαφημιση μου ειναι η δουλεια μου! Ειναι θεμα ΑΔΙΚΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ!

Και μαλιστα απο ανθρωπους που εχουν και αρκετες "ανατιναξες" στο παλμαρες τους...

Δεν νομιζεις οτι πρεπει να υπερασπιστω το ατομο μου?

Απο προχτες με εχουν παρει οσοι εχουν βαλει RS4 μπεκ και με ρωτουν αν θα ανατιναχτουν επειδη γραφει καποιος καποιες τεχνικες "μπαρουφες"!

(αλλο χειροτερο που διαβασα ειναι "...πειραζεις καμια 25αρια χαρτες και voila! Σταματαει ο καπνος!" ... πιασε και μια χωριατικη , 2 πατατες και 5-6 κοκακολες... ΗΜΑΡΤΟΝ!!!)

Νομιζεις οτι εχω ορεξη να καθομαι και να ξαναναλυω τα αυτονοητα και χιλιοειπωμενα?

Το ειπες και μονος σου... διαφημιση-απαντηση σου μπροστα σε αυτους που σε δυσφημιζουν ειναι τα δειγματα δουλεια σου.

δεν χρειαζεται να γινονται τοσες πολλες κοκορομαχιες, που δεν συμφερει εμενα τον ασχετο που θελω να μαθω 5 πραγματα παραπανω για τον κινητηρα του αυτοκινητου μου

Edited by ΖΕΥΣ
Link to comment
Share on other sites

Το ειπες και μονος σου... διαφημιση-απαντηση σου μπροστα σε αυτους που σε δυσφημιζουν ειναι τα δειγματα δουλεια σου.

δεν χρειαζεται να γινονται τοσες πολλες κοκορομαχιες, που δεν συμφερει εμενα τον ασχετο που θελω να μαθω 5 πραγματα παραπανω για τον κινητηρα του αυτοκινητου μου

Εχεις δικιο, αλλα μερικες φορες βγαινεις απ τα ρουχα σου μ αυτα που βλεπεις... σιγουρα ολα αυτα δεν συμφερουν κανεναν.

Link to comment
Share on other sites

Γραφεις για "το Cupra απο τα Γιαννεα" και μολις δεν σου βγαινει, το γυρνας στο λ.

Με γεια σου και χαρα σου φιλε Χρηστο η οποια επιλογη εκανες. Σου ειπε κανενας το αντιθετο;

Γιατι ντε σωνει και καλα πρεπει να ειναι "λαθος το αλλο";

Δεν ειδα πουθενα καποιον απο ολους εσας που κατηγορειτε για μιγματα και EGT "τους αλλους", να κανει μια αναλυτικη παρουσιαση της βελτιωσης του.

Π.χ., εβαλα προγραμμα ΦΧΨ, εβγαλε τοσα στο "Mynojet", δειτε και τα λογκς και πειτε μου τη γνωμη σας.

Στον αερα μπορω κι εγω να γραψω ενα σωρο πραγματα που εχω δει για ανταγωνιστικα προϊοντα, αλλα μονο στον αερα, γιατι ποτε δεν μπηκα στη λογικη να τα καταγραψω (αφου δε με ενδιαφερει), ποσο δε μαλλον να κατακρινω.

Τι με νοιαζει ποσο λ δουλευει η "Φ-Χ-Ψ τιουνινγκ";

Τοσο κρινουν οι ανθρωποι, τοσο κανουν, με γνωμονα το καλυτερο για τους πελατες τους. (φανταζομαι)

Δηλαδη με αυτη τη λογικη, πρεπει να βγουμε κι εμεις και να γραψουμε, μη βαζετε Φ-Χ-Ψ προγραμματα, γιατι δουλευουν πλουσιο λ και πνιγονται οι κινητηρες στο καυσιμο;

Ειναι λογικη αυτη;

Εαν εχεις προσεξει, κανενας πελατης revo δεν βγηκε ποτε να γραψει κατι αντιστοιχο.

Ουτε καν να μπει στη διαδικασια συγκρισης ιπποδυναμης σε σχεση με καποιο αντιστοιχο προϊον.

Δεν ειναι θεμα ατομων, αλλα θεμα φιλοσοφιας μας:

"Κανει αυτο κι αυτο, βγαζει τοσα, δουλευει ετσι, δεν βγαζει προβλημα, κοστιζει τοσο". ΤΕΛΟΣ.

Οχι: "Βγαζει τοσα" και "μην βαλεις του ΤΑΔΕ γιατι σπαει"...

Ακομα κι οταν καποιος μας ρωταει "και γιατι να μην βαλω το ΤΑΔΕ", του απανταμε πως απλα ειναι διαφορετικο προϊον.

Στην CARGATE εχουμε 2 TFSi στην κατοχη μας για πολλα χιλιομετρα (και με πολυ σκληρη χρηση), η revo εχει αλλα 7-8 ιδιοκτητα, το δικτυο αντιπροσωπων ανα τον κοσμο εχει πανω απο 500 και γνωριζουμε απο πρωτο χερι τι προβληματα παρουσιαζουν και πως.

Προσωπικα εχω παει συνολικα πολλες ωρα τερμα γκαζι και ξερω πολυ καλα πως συμπεριφερεται ο εγκεφαλος με revo οταν δει τα σκουρα.

Επισης, εαν πραγματι υπηρχε θεμα με την αναλογια καυσιμου στα revo, φανταζομαι πως θα υπηρχαν μεγαλα ποσοστα αστοχιας κινητηρων, τα οποια -πιστεψε με- ειναι κατω και απο τα ορια των εργοστασιακων.

Επισης, κι ας μην αρεσει σε καποιους, εχω συναντησει δεκαδες περιπτωσεις κατοχων, οι οποιοι κατηγορουσαν διαδυκτιακα τη revo και οταν καποια στιγμη το δοκιμασαν (για πολλους λογους) στο αυτοκινητο τους, εμειναν εντυπωσιασμενοι με την ποιοτητα λειτουργιας και παντα ελεγαν: "ζητω συγνωμη, αλλα αλλιως μου τα ειχαν πει/γραψει/διαβασει".

Θυμαμαι πολυ καλα πως ησουν υπερμαχος της Unitronic (παρ'ολα αυτα, ποτε δεν εγραψες κατι αρνητικο περι προβληματων που αντιμετωπισες) και πολεμιος ολων των υπολοιπων.

Σημερα εβαλες custom και παλι πολεμας τους "αλλους".

Μηπως αυριο δοκιμασεις και το revo και τελικα αποδειχθει πως "ανθρακας ο θησαυρος";

Για το κουπρα στα Γιαννενα αστο καλυτερα δεν σε παιρνει.Ξερω πολυ καλα γιατι κ πως εσπασε.Απλα επειδη εχει αναφερθει εκτενως σε αλλο κλαμπ δεν χρειαζεται να γινει κ εδω.Οταν αναφεροταν εσυ ησουν απων κ εξαφανισμενος.

Οσο για το αν εκραξα την Uni μαλλον δεν εχεις μπει στο ΤΤclub να δεις τι εγραψα κ καθημερινα πως τους κραζω.Οποτε παλι φαουλ εισαι.Εγω αυτα που λεω τα σκεφτομαι πολυ καλα πριν τα γραψω κ ξερω κ με λεπτομερειες ενω εσυ τα πετας ετσι.Τωρα θα μας πεις οτι φταιει κ το downpipe που ηταν 80αρι?Οκ τι να πω.

Εγω σε εκραξα γιατι μολις βρηκες την ευκαιρια αμεσως να την πεις στον Κριτωνα λες κ σου εκανε κατι.

Υγ.Ρεβο δεν προκειται να βαλω ποτε γιατι εχω οδηγησει εχω λογκαρει κ δεν μου αρεσει ο τροπος λειτουργιας του.

Υγ2:Φιλε μου λαγε απο οτι φαινεται μαλλον κατηγορεις χωρις να ξερεις καποια πραγματα.Ακομι περιμενω να απαντησεις στο πως εσυ το υπολογιζεις το καυσιμο οτι ειναι 0.87 εκτος κ αν το μυαλο σου μπαινει στον θαλαμο καυσης κ το βλεπεις.....

Link to comment
Share on other sites

====

Συνέχισε να γελάς και να προσβάλλεις. Μάλλον τελικά δεν ξέρεις να κάνεις και τίποτε άλλο.

Καληνύχτα και σε σένα.

====

κοιτα να κανεις εσυ το σταυρο σου που δεν εχω ορεξη να απαριθμησω μια-μια τις ανατιναξεις σου,που θα μας αναλυσεις και πως δουλευουν τα tfsi κιολας και θα κρινεις-κραζεις τον αλλο που εχει σχεδον 100% απροβληματιστα αμαξια,δεν κοιτας καλυτερα να ασχοληθεις με τα δικα σου κι ασε τον αλλο τι κανει...

Edited by kostas gti
Link to comment
Share on other sites

επειδη το εχετε παραξευτιλισει με τις επιστημονικες ερμηνειες και τα σχετικα,ακου κυριε κυριλλε κατι προσεχτικα γιατι σ αυτες τις κουβεντες εχουμε εντρυφισει και στο παρελθον γι αυτα τα σκατομοτερ και ερχεσαι εσυ τωρα να μας πεις τι...??

εκαντονταδες παιδια αλλα ιδιαιτερα εγω,γιατι εξαρχης ζητησα απο τον κριτωνα οτι θελω το αμαξι μου να ειναι τερμα,εχουμε εμπιστευτει το αυτοκινητα μας και η εκφραση εχουμε μεινει ευχαριστημενοι ειναι λιγο...απανταει σε καθε μας προβλημα,βρισκει λυσεις για ΟΛΑ,ειναι υπευθυνος και τυπικος και προπαντων τον βρισκουμε οποιαδηποτε ωρα και στιγμη για τυχον αποριες κλπ...θα μιλησω για το αμαξι μου,το οποιο ειναι μακραν το πιο δυνατο κ04 που κυκλοφορει αυτη τη στιγμη,αν εχεις κατι να αντιπροτεινεις εγω εδω ειμαι...δουλευω εδω και 1,5 χρονο οσο πιο γινεται πιο τερμα και το τελευταιο 8μηνο με μπεκ rs4.ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν ειχα το παραμικρο προβλημα!!!και βγαινεις τωρα εσυ να πεις οτι δεν τα δουλευει σωστα κι οτι ειναι επικινδυνα....ειναι για γελια ολα αυτα οπως καταλαβαινεις...ειμαι απο τα πιο ακραια παραδειγματα εξαντλημενου σε πιεση(γενικα)μοτερ και δεν ειχα ποτε το παραμικρο εδω και 100000 χιλιαδες χιλιομετρα με κοντρες...δεν χρειαζεται να σου πω κατι αλλο,καθε εξηγηση που ζητας απο κει και περα ειναι ανουσια και περιττη!και μην ακουω για αντοχες μοτερ και τα σχετικα γιατι αν εβλεπες τι βιασμο σε κοντρες εχει φαει το γκολφ εδω και τοσα χλμ με 400 αλογα και 50 κιλα ροπη θα τραυλιζες!!

μαλλον τελικα ισως τα φτιαχνει καλα αυτος ο κριτωνας ε???μαλλον το οτι δεν εχει παθει ουτε ενα αμαξι του ζημια ειτε απλο ή πιεσμενο ή BT μπορει να ενοχλει λιγο...ενταξει,συμβαινουν αυτα... ξεκολληστε επιτελους κομπλεξικοι κι ας ασχοληθει ο καθενας με το αμαξια που φτιαχνει...αιντε!!

αφηστε τις φιλοσοφιες και μπειτε στα επι της ουσιας...ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ!!!

worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Κύριλε (turborabbit) και Κώστα (vag lover), παρακαλώ ασχοληθείτε με τις δουλειές σας να ασχοληθούμε κι εμείς με τις δικές μας.

Αν έχετε κάτι να πείτε, δείξτε το έμπρακτα με τη δουλειά σας όπως εμείς κάνουμε καθημερινά.

Δύο βδομάδες έλειψα κι αρχίσατε να πετάτε ντομάτες λες και είμαστε όλοι παιδιά του νηπιαγωγίου...

Σταματήστε επιτέλους το ρεζιλίκι γιατί οι περισσότεροι αναγνώστες - εμένα συμπεριλαμβανομένου - έχουν σιχαθεί αυτή την κατάσταση.

Πόσο χαμηλότερα μπορεί να φτάσει; Έκαστος χαρακτηρίζεται από όσα γράφει κι έχουν γραφτεί μακράν περισσότερα από όσα θα έπρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Κύριε Κριτωνα είναι λυπηρό διαβάζοντας 47 σελίδες να καταλήγεις στα συμπέρασμα τα :

1) Δεν χρειάζεται να γνωρίζει ο ιδιοκτήτης ούτε πόσο Λ έχει το αυτοκίνητο , ούτε τι διόρθωση αβανς κάνει , ούτε τίποτα . Απλά να βάζει βενζίνη και να το κάνει βόλτες. Ούτε χρειάζεται κανένας επαγγελματίας να πρέπει να απολογείται για το πως δουλεύει. Αλλά πρέπει να δουλεύει και να μην χαλάει.

2) Ποιους "πελάτες REVO" εννοείς , γιατί πιστεύω ότι έχεις 2 ειδών? Αυτούς που παίρνουν πχ ένα ΤΤ ΙΙ καινουριο και βαζουν κι ενα REVO στα 0 χλμ μεσα στην αντιπροσωπεια επειδη τους το προτεινε ο πωλητης και με ηπιες ρυθμισεις ή τον "ψαγμενο" που ειναι ολη μερα στο κλαμπ και με το VAGCOM λογκαροντας, του εχει βαλει οτι περιφερειακο υπαρχει και θελει να ειναι ο δυνατοτερος ολων? Τελείως διαφορετικός πελάτης ο δεύτερος , και να είσαι σίγουρος οτι και ξέρει όσα κι εσύ και κράζει αν το κρίνει σκόπιμο (τσέκαρε την σελ.20 στο τοπικ αυτο, ξεχασες τον RED GTI V ?) , οταν δει οτι δεν βγαζει οσα πρεπει , οτι δεν ειναι ο λ ενταξει (εστω οπως το κρινει...), οταν δει fluctuation στην πιεση ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο... Δεν ειναι απόλυτο αυτο που λες.

Κατηγορίες πελατών:1. Ο άσχετος,2. ο γκαζοφονιάς,3. ο φτου γαμώτο ξερόλας!

Βλέποντας και τον επιθετικό ινδιανισμο των υπερμάχων σου μελών salex,Kostas gti, δεν ξερω πραγματικά τι υπερασπίζεσαι σε ετούτο το forum.Τη δουλειά σου τη ξέρουμε την ακούμε και σε όλα τα car-forum αναφερετε.Την εμπάθεια σου σε άλλον προγραμματιστή δεν μας ενδιαφέρει και αν ξέρει κάτι παραπάνω είναι λογικό για μένα που τον γνωρίζω προσωπικά.

Με πειράζει όμως η άποψη σου για τον κόσμο και για όλους εμάς τους ‘ιδιοκτήτες’ που μπαίνουμε στο forum για να μάθουμε-ανταλλάξουμε γνώμες.

Δεν σε ενοχλεί που πρεπει να απολογισε? Υπάρχει και η εικόνα του ανθρώπου που δεν σε εχει γνωρίσει προσωπικά – και οι περισσότεροι που σε έχουν λένε τα καλυτέρα- και διαβάζοντας όλα αυτά δεν θα σχηματίσει καλή εντύπωση.

ΔΕΝ διαφημίζεσαι έτσι και δεν το έχεις νομίζω ανάγκη.

Πάντα υπάρχει ένας καλύτερος μπορεί και περισσότεροι… Το tuning εξελίσσετε.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ακουστε πως ειναι τα πραγματα και μην λεει ο καθενας αερολογιες και το μακρυ του και το κοντο του..δεν θα προσπαθησω να κανω ουτε διαφημιση ουτε τπτ.ειμαι και εγω ενας απλος κατοχος gti v 4 χρονια τωρα περιπου..τον πρωτο χρονο λοιπον αποφασισα να αρχισω την βελτιωση και ειπα να ξεκινησω με ενα προγραμμα που μου το ειχανε προτεινει στην αντιπροσωπεια και θα ηταν τι αλλο REVO.απο την πρωτη στιγμη το αυτοκινητο εκανε κοψιματα και επειδη ειχα και πυρομετρο εβλεπα και τρελες θερμοκρασιες downpipe,φανταστειτε τι γινοτανε μεσα στον κυλινδρο.........ψαχτηκα απο εδω ψαχτηκα απο εκει πηγα και αθηνα να μου το κοιταξει ο κυριος που δεν εχει βαλει γλωσσα εδω μεσα στο foroum και συνεχεια κατηγορει VAG-LOVER εν ονοματι,και μου ειπε οτι ολα ειναι οκ.απο εκεινη τη στιγμη κατι με ετρωγε και αρχισα να ψαχνομαι ολο και πιο πολυ..δε μπορει λεω θα την βρω την ακρη.ματαια ομως ΤΙΠΟΤΑ...

Στο τελος αποφασισα να το ξηλωσω και να βαλω απο E-TUNERS που απο την πρωτη στιγμη αυτο επρεπε να ειχα κανει..

Δεν μπορει λεω κυριε να παταω με ενα ιδιο αυτοκινητο με προγραμμα του κριτωνα και να τρωω κολονες,ετσι ακριβως οπως σας το λεω.......................

Αφηνω για το τελος χωρις να θελω να σας κουρασω αλλο,πως το αυτοκινητο δουλευει τελεια χωρις το παραμικρο κοψιμο και ειναι και πρωτο σταδιο και φοραω και 76αρη downpipe και και και.........για καποιους αλλους που μας λενε χαζομαρες εδω περα.επισης για τον κυριο τουρμπολαγο καλα θυματακια ειναι τα αμαξακια του......ΑΜΑΝ ΠΙΑ..ποσο πιο πολυ δλδ πρεπει να πεισουμε τα μελη του foroum για τα προγραμματα του ΚΡΙΤΩΝΑ και για το ποσο ψαγμενος ειναι ο ανθρωπος σε αυτο τον κινητηρα του 2.0Tfsi

ΚΡΙΤΩΝΑ αστους να λενε..και εσυ kostas gti και chrisTT πεστε τα οπως θελετε, χυμα και τσουβαλατα,ετσι οπως τους αξιζει!!

Link to comment
Share on other sites

εχεις μεινει 2-3 χρονια πισω γαμω τα 2 μπαρ στον κοφτη με κ04.....

Πάντως τα 2 bar δεν λένε τίποτα από μόνα τους, χρειάζονται και άλλα πράγματα...

Επίσης η ζωή είναι μια συνεχή εξέλιξη, ας πούμε εσύ δεν ήσουν πάντα τόσο δυνατός...

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν πρέπει να κομπάζουμε ή να περιαυτολογούμε, αξία έχουν τα καλά που λένε οι άλλοι για μας. Για παράδειγμα εγώ ήμουν που ανέφερα σε αυτό το τόπικ ότι είσαι πολύ δυνατός και μάλλον το πιο δυνατό Κ04 στην πιάτσα τώρα τελευταία, αλλά αυτό δεν είναι μόνο θέμα του Κρίτωνα. Το αμάξι σου το έχεις κάνει εσύ γρήγορο με τα λεφτά που έχεις δώσει και με αυτά που φοράς πάνω. Υποχρέωση του προγραμματιστή είναι να το κάνει να δουλεύει σωστά είτε ζητώντας τη μέγιστη ασφάλεια, είτε τη μέγιστη απόδοση είτε ένα συμβιβασμό των δύο.

Γενικά μην πορωνόσαστε και επίσης θέλω να πω ότι αν και μπήκε πολύ επιθετικά στο θέμα o turborabbit του δίνω +1 διότι μιλάει ή προσπαθεί να μιλήσει τεχνικά. Δεν έχω την απαιτούμενη γνώση για να καταλάβω αν είναι σωστός ή λάθος αυτό πρέπει να το κάνουν οι αντίδικοι του και να μην τον λέει ο ένας κολλημένο και ο άλλος κομπλεξικό, αυτό δεν είναι επιχειρηματολογία ;)

Edited by seattheodore
Link to comment
Share on other sites

παρακολουθω μερες το θεμα απο ποστ σε ποστ..

γενικα δεν ειναι και οτι καλυτερο να βλεπεις τετοια πραγματα απο ανθρωπους του χορου..

καλο θα ηταν να σταματησουν οι ιντριγκες και τα σχετικα και να κοιταξει ο καθενας τη δουλεια του.

κριτης ειναι μονο η δουλεια του καθε ενα απο εσας.

αυτα απο εμενα.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι πήρατε ποπ-κόρν; Κοκακόλες; Πάμε λοιπόν :rolleyes:

Νεοκλη , το θεμα δεν ειναι σε τι πιεση τα μετρησαν , αλλα με τι συχνοτητα παλμου. Και με 110bar να τα μετραγαν παλι μεγαλυτερα θα εβγαιναν του S3.

Μετρησαν ΣΤΑΤΙΚΑ μπεκ αμεσου ψεκασμου , που ειναι τεραστιο λαθος.

Ο λογος που δεν μπορει ειναι γιατι δεν προλαβαινει να ανοιξει και να κλεισει στον πολυ μικρο χρονο που ειναι διαθεσιμος
Αν το latency του μπεκ ειναι μεγαλο , δεν περισσευει διαθεσιμος χρονος για να ψεκασει
Χρησιμοποιείς για δικαιολογία το μικρό lag των RS4 μπεκ που λες ότι υπερκαλύπτει την γελοία αύξηση της στατικής παροχής που προσφέρουν σε σχέση με τα μαμά μπεκ από 200άρια Εμ, το lag είναι που δεν μας ενδιαφέρει όταν μιλάμε για χρήση 100% του διαθέσιμου χρόνου ψεκασμού, καθώς το lag είναι μοντελοποιημένο στον εγκέφαλο και απλώς θα στείλει ρεύμα λίγο νωρίτερα και θα κόψει λίγο αργότερα. Έτσι κι αλλιώς υπάρχουν στην διάθεση 2 ολόκληρες «νεκρές» φάσεις που τα μπεκ «περιμένουν».
2) Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα... ΤΟ LAG ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ!!! ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕς ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΡΩΣΗ Ο ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ , ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΨΕΚΑΣΟΥΜΕ !!! ΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ OTAN ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΠΕΚ!!! ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΕΜ.
Έχουμε τον ΜΙΣΟ χρόνο ενός ολόκληρου κύκλου!!!!

'Εχουμε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την φάση εξαγωγής και την φάση ανάφλεξης για να "ξυπνήσουμε" τα μπεκ.

Στις 7000 στροφές έχεις ΟΛΟΚΛΗΡΑ 8.5msec για τα ξυπνήσεις και να κλείσεις τα μπεκ !!! Σιγά μην είναι και 4msec το lag

Προσθέτω μόνο ότι στις 8000 στροφές (όποιος στροφάρει εκεί) είναι 7.5msec ο χρόνος, διαθέσιμος για λάγκ

==========================================================

Παρακάτω παραθέτω εργοστασιακά μετρημένους πάνω σε ειδικά μηχανήματα χρόνους καθυστέρησης ανοίγματος των μπέκ άμεσου ψεκασμού από μερικά μοντέλα ομίλου VAG...

injector_delay_time.gif

Όπως βλέπετε, από τα 8.5msec διαθέσιμα για άνοιγμα-κλείσιμο στις 7000 στροφές, τα μπέκ GTI και S3 χρειάζονται μόνο 0.04msec, ενώ τα μπέκ RS4 χρειάζονται παραπάνω χρόνο, 0.08msec. Τα δε μπέκ από 1.8TSI χρειάζονται 0.1msec ακόμα και τα πιο αργά, αυτά που φοράνε τα 1.4TSI θέλουν μόλις 0.12msec.

Πού πηγαν τα υπόλοιπα 8.4msec άραγε;

Μήπως στο downpipe ως άκαυτη ;

Καλή σας νύχταααααααααααα.

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

Όλοι πήρατε ποπ-κόρν; Κοκακόλες; Πάμε λοιπόν B)

Πού πηγαν τα υπόλοιπα 8.4msec άραγε;

Μήπως στο downpipe ως άκαυτη ;

Καλή σας νύχταααααααααααα.

Έστω ότι έχεις δίκιο. Ας το δεχτούμε για λίγο ότι έχουν υπόσταση όσα γράφεις.

Με αυτό που αναφέρεις θα έχουμε 8.4msec καυσίμου να βγαίνει από την εξάτμιση.

Έχεις έστω και την παραμικρή ιδέα πόσο πολύ καύσιμο είναι αυτό;

Μιλάμε για 8.4msec στα 130bar, μπορεί μήπως να εξαφανιστούν ως δια μαγείας και να μην τα δεις να φεύγουν;

Έχεις καταφέρει ποτέ να ξεπεράσεις το παράθυρο ψεκασμού που έχει ο κινητήρας για να δεις τί γίνεται αν όντως συμβεί κάτι τέτοιο;

Αμφιβάλλω γιατί αν το είχες κάνει δεν θα πίστευες όλη αυτή την φανφαρολογία και θα καταλάβαινες ότι όσα παραθέτεις ως συλλογισμό είναι όμορφα, αλλά δε στέκουν.

Θα έβλεπες από πρώτο χέρι τί συμβαίνει όταν ψεκάζεις εκτός χρόνου και οι άκαφτες φεύγουν στο downpipe.

Δεν είναι κακό πρώτα να δεις και μετά να πεις.

Εμείς το έχουμε κάνει, το έχουμε δει και ξέρουμε τί γίνεται. Όχι σε ένα μόνο αυτοκίνητο αλλά σε πολλά!

Αυτοκίνητα που αποδεικνύουν καθημερινά έμπρακτα ότι ο μηχανολογικός σχεδιασμός και η προγραμματιστική υλοποίηση ήταν σωστά.

Έχεις διαβάσει ποτέ το "ΑΝΩ ΚΑΤΩ" του Ιουλίου Βερν; Εν συντομία, μια αγγλική εταιρεία στήνεται για να πυροδοτήσει ένα κανόνι που θα περιστρέψει τη Γη ωρολογιακά τόσο ώστε να διαταραχθούν οι εποχές. Οι υπολογισμοί είναι εκεί. Έχουν γίνει. Πουλάνε οικόπεδα στο Βόρειο πόλο γιατί θα γίνει ήπιο το κλίμα του! Αρχίζουν λοιπόν να φτιάχνουν ένα μεγάλο κανόνι σε ένα ορυχείο της Αφρικής. Το γεμίζουν με δυναμίτη. Πηγαίνουν μερικά χιλιόμετρα μακρυά και μετά το πυροδοτούν.

Κι εκεί που όλοι νομίζουν ότι θα στρίψει ο άξονας του κόσμου, ξαφνικά ΜΠΑΜ και... ΤΖΙΦΟΣ! Δεν έστριψε η Γη με την έκρηξη.

Είχε γίνει λάθος στα μαθηματικά. Μια υποδιαστολή βλέπεις...

Ρίξε λοιπόν μια ματιά στα μαθηματικά σου γιατί κάτι σου λείπει... tongue.gif

Όπως εξήγησα σε άλλα φόρουμ, εγώ είμαι ένας γιδοβοσκός χωρίς καμία γνώση, απαίτηση ή κρίση. Ο Κρίτωνας επίσης κι ας μην το γράφει. Χωριάτες είμαστε!

Φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει για τους υπόλοιπους φίλους ανά τον κόσμο που χρησιμοποιούν μπεκ RS4 ή προγραμματίζουν αυτοκίνητα με αυτά! Ντροπή τους!

Δεν χρωστάμε σε κανένα να απολογούμαστε γιατί τα μπεκ αυτά λειτουργούν και πόσο καλά λειτουργούν σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα. Δεν σου αρέσουν, μην τα βάζεις!

Εσύ που είσαι ο επιστήμονας, πέσμου γιατί δουλεύουν! Εμένα τί με νοιάζει; Εμένα με ενδιαφέρει μόνο το τυρί!

goat.jpg

¶ντε καληνύχτα, πάω να ταίσω τα γίδια μου...

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Kάνεις τεράστιο λάθος, για αυτό τον λόγο είμαστε άξιοι της τύχης μας, όταν εγώ έσπασα το μοτέρ μου κατά βάση από δική μου μ@λ@κία αφού επιδεικτικά αγνόησα το check engine και τα safe mode που έμπαινε ο κινητήρας από νερωμένη βενζίνη και αποφάσισα να συνεχίσω για Θεσαλλονίκη καλύπτωντας τρικάβαλος 400 ολόκληρα χιλιόμετρα με σοβαρό πρόβλημα ξέρεις τι έγινε???

Με κάλυψε η ΜΤΜ που δεν μου είπε ούτε μα ούτε μου, μετά από μια εβδόμαδα μου έφεραν το αυτοκίνητο στο σπίτι με καινούριο μοτέρ TFSI και μιλάμε για ένα κόστος που είχε φτάσει στην Καρέντα τα 12.500 Ευρώ μαζί με τα εργατικά.

Ξέρεις τι είχα τότε από ΜΤΜ???

Μόνο πρόγράμμα, είχα δώσει 1100 Ευρώ και τίποτα άλλο.

Και όλα αυτά φίλε μου έγιναν στην Ελλάδα και όχι στην Γερμάνια.

Υπάρχει λόγος λοιπόν, και για ελεγκτικούς μηχανισμούς και για αποδείξεις και για εταιρείες που σέβονται το πελάτη, φυσικά μια εταιρεία για να σεβαστεί τον πελάτη θα πρέπει πρωτίστως να έχει συσταθεί.......

Μην τα λές και μισά....

Στα καπάκια αφού του έσκασες 12.000+ , σου έφτιαξε ένα αυτοκίνητο με ωραία πράγματα και γενικά all around, που αν χαλάσει το τούρμπο θα βάλεις βαθιά το χεράκι στην τσέπη και θα σκάσεις 2,500+ γιατι η ΜΤΜ έβαλε(όπως συνηθίζει) υβρίδια σε τουρμπίνες , ώστε να αρμέγει τον πελάτη όσο θα έχει το αυτοκίνητο...Λές και η Κ04 δεν θα έβγαζε τα 330 που ανακοινώνει...

Έσκασες 12.000+ ώστε τελικά να μην ξέρεις τι γίνεται στο αμάξι σου όταν το πας για τεχνικό έλενγχο και όταν ρωτάς τον πρόδρομο τι έχει το αμάξι να σου απαντάει το φτιάξαμε, χωρίς κάν να σου πεί: Ξέρεις ήταν η σκάστρα - η pcv - το φίλτρο - το ποτηράκι κτλ....

Έσκασες 12.000+ ώστε ο έμπορος/επαγγελματικό ΑΦΜ/Έδρα Καλλιθέα να σε γράφει στις μπάλες του και να αναγκάζεσαι να στέλνεις το αμάξι ΓΕΡΜΑΝΙΑ μπάς και βρούνε Α)τι έχει , Β)να πάρει τα πόδια του.

Έσκασες 12.000+ ώστε να μετράμε το αμάξι να βγάζουμε 0.86 λ , να ανοίγουμε καπό ώστε να ψήσουμε κανα μπιφτεκάκι πάνω στο καπάκι , να βλέπουμε κοψίματα στο vag-com με την πίεση μπεκιέρας να παίζει από τα 50-110-60-112, χωρίς όμως να βλέπουμε τπτ στο μπαρ-ομετρο(πάει μια δικλίδα) και να ανοίγεις μετα από 2 μέρες με την βοήθεια του RS το καπάκι και να γίνεται της πουτάνας από λάδια και σπασμένες PCV σε αυτοκίνητο που γύρισε από τα κεντρικά της ΜΤΜ.... :mellow: Σκέψου να μην είχες δώσει και 12κ....

Και άσε να μην πώ και για τίποτα άλλες εταιρίες/ΑΦΜ/Έδρα γιατι είναι γεγονότα που έχουν υποθεί-γίνει και καταραμένη στιγμή που δεν είχα κατι να τους ηχογραφούμε ώστε να τους κάνουμε ρεζίλι και να γελάμε όταν είμαστε ντουνιασμένοι <_<<_<

¶ντε γεία μας που έλεγε και ο sambuca-power.

Y.Γ TO ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ από όλα είναι οτι στις τόσες σελίδες ενώ η ΟVERLOAD έχει ξεκινήσει αυτή την λασπολογία με τους ETUNERS, απαντάνε πελάτες των παιδιών στην Overload και όχι πελάτες της overload στους etuners....Σκέψου δηλαδή πόσους πελάτες έχουν τα παιδιά από την πάτρα και ακόμα σκέψου πόσοι από αυτοί τον παιδιών από την αθήνα είναι ευχαριστημένοι τόσο ώστε, να υπερσπίζονται μια εταιρία έτσι...... <_<:rolleyes:

Υ.Γ 2 @ Etuners , Φτίαξτε ρε παλικάρια μου μία εταιρία να τελειώνουμε! Γιατι πλέον δεν έχει μήνει τπτ άλλο να σας λένε...Φτίαξτε και κάντε όπως κάνουν όλοι...Λές και δηλαδή όλοι οι άλλοι κόβουν αποδείξεις για τα πάντα...

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Mia erwtisi kai apo mena! Poios ellinas "programmatisths" exei ftiaksei eks oloklirou to programma pou vazei sta autokinita? egw giati exw tin entupwsi oti patane panw se alla????? :mellow:<_<

sorry gia ta greeklish....

Ναι γιατι εσύ νομίζεις οτι ο Mayer και ο κάθε mayer τα φτιάχνει from scratch....

Ας είναι καλά οι φίλοι μας από την Bosch που "δίνουν" τα Damos files/checksums έτοιμα σε εταιρίες που χρησιμοποιούν οι ΜΤΜ/ΑΒΤ/overload/etuners/revo κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Ναι γιατι εσύ νομίζεις οτι ο Mayer και ο κάθε mayer τα φτιάχνει from scratch....

Ας είναι καλά οι φίλοι μας από την Bosch που "δίνουν" τα Damos files/checksums έτοιμα σε εταιρίες που χρησιμοποιούν οι ΜΤΜ/ΑΒΤ/overload/etuners/revo κτλ...

ο mayer δεν ηταν αυτος που συντελεσε στην εξελιξη του 1.8τ μεσα στην vw? <_<

οι e-tuners overload κλπ που βαλανε το χερακι τους? :mellow:

Link to comment
Share on other sites

νερωμενη βενζινη δεν ειναι λαθος του jdl αλλα καθαρα της ΜΤΜ...δηλαδη αν ενα αυτοκινητο μαμα εσπαγε απο λαθος βενζινη δεν θα στο πληρωνε η αυτοκινητοβιομηχανια?

Σαφώς και όχι λέω εγώ...Δηλαδή αν εγώ βάλω πετρέλαιο αντί βενζίνη θα πάω χαρωπός-χαρωπός το πρωί στην αντιπροσωπεία και θα μου πουν "διάλεξε τι χρώμα το θέλεις το καινούριο";Δεν νομίζω...Ομοίως και η νερωμένη βενζίνη...Είσαι υπεύθυνος να βάζεις σωστό καύσιμο...Πώς θα το βρεις είναι δικό σου πρόβλημα...Μόνο ΑΝ ΘΕΛΕΙ η εταιρεία για λόγους μάρκετιν,στο φτιάχνει τσάμπα... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και όχι λέω εγώ...Δηλαδή αν εγώ βάλω πετρέλαιο αντί βενζίνη θα πάω χαρωπός-χαρωπός το πρωί στην αντιπροσωπεία και θα μου πουν "διάλεξε τι χρώμα το θέλεις το καινούριο";Δεν νομίζω...Ομοίως και η νερωμένη βενζίνη...Είσαι υπεύθυνος να βάζεις σωστό καύσιμο...Πώς θα το βρεις είναι δικό σου πρόβλημα...Μόνο ΑΝ ΘΕΛΕΙ η εταιρεία για λόγους μάρκετιν,στο φτιάχνει τσάμπα... :mellow:

χμμμ...στο δικο μου παντως εχω πετυχει κανα 2 φορες check engine απο νερωμενη βενζινη αλλα δεν εσπασε...αυτο προσπαθει να καταφερει και η ΜΤΜ...να εχει παραπανω δυναμη με οσο το δυνατων την μεγιστη αξιοπιστια...την αξιοπιστια και την εγγυηση που δινει η μαμα εταιρεια δλδ <_<

Link to comment
Share on other sites

ο mayer δεν ηταν αυτος που συντελεσε στην εξελιξη του 1.8τ μεσα στην vw? <_<

οι e-tuners overload κλπ που βαλανε το χερακι τους? :mellow:

Που κολλάει οτι ο mayer έφτιαξε το μοτέρ του 1.8Τ(που δεν το έφτιαξε κατά ένα μεγάλο ποσοστό)...Και αν ήταν ΤΟΣΟ επιτυχημένος ποια γιατι την πούλεψε από την Audi? <_<

Αλήθεια ξέρεις πως προγραματίζεται ένα μοτέρ σαν το δικό μας?

Link to comment
Share on other sites

Που κολλάει οτι ο mayer έφτιαξε το μοτέρ του 1.8Τ(που δεν το έφτιαξε κατά ένα μεγάλο ποσοστό)...Και αν ήταν ΤΟΣΟ επιτυχημένος ποια γιατι την πούλεψε από την Audi? :mellow:

Αλήθεια ξέρεις πως προγραματίζεται ένα μοτέρ σαν το δικό μας?

1)μιλησα γενικα για τεχνικες γνωσεις....

2)δεν ειπα εφτιαξε ειπα συντελεσε στην εξελιξη και την δημιουργεια

3)αφου εσυ ξερεις γιατι δεν προγραμματιζεις το δικο σου?

4)ποσους χαρτες ειπαμε σου ρυθμισε ο οποιοσδηποτε προγραμματιστης?

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε συ! Παρακαλανε ολοι την Bosch να τους δωσει τα files!!!!!

Στις εταιρειες γιατι βαζεις και τους E-TUNERS? Εχουνε και παρε δωσe με την Bosch?

Νεοκλη κοψε την καραμελα των 12000 που εδωσε ο Γιαννης!!!! Αν 8ες να τα λες οπως πρεπει να λες εδωσε περιπου 8000 για να φτσασει τα 330 και οχι 12000! ( σημειωση οτι τοτε για να βαλεις Κ04 και τα παρελκομενα να πας 330+ το κοστος ξεκηνουσε απο 6000- 7500) τα υπολοιπα λεφτα που βαζεις πηγαναι σε custom μπλοκε και αναρτισεις( και οκ δεχομαι οτι εκει του τσιμπησε λιγο τον κωλο.. στισ αναρτησεις)

Τωρα αναλογισου εσυ ποσες φορες ο Γιαννης ξεκινησε ενα ταξιδι με την ψυχη στο στομα, ποσες φορες το πηγε συνεργειο και ποσες το πηγε ταπα και μετα αγχοθηκε μην του σκασει??????

btw οταν το αμαξη πηγε Γερμανια ο κατοχος του δεν πληρωσε μια!!!!!!

Αληθεία ξέρεις και εσύ πως γίνονται τα προγράματα? Αν δεν υπήρχε η ΑΒΤ που από εκεί ξεκίνησε ο μαγεράκος , παπάρια θα έφτιαχνε τώρα....

Η ΑΒΤ γλύφει/έγλυφε τα παπάρια της Bosch έναντι αμοιβής βέβαια μπάς και δώσει τα "αρχεία" η δεύτερη στην πρώτη μετα όλα είναι θέμα μετρήτων...Όποιος έχει τον παρά σφυράει και την κουδούνα(στην περίπτωση μας η ΜΤΜ) που μετά πληρώνει την CSW και πέρνει τα checksums και όλοι οι άλλοι την EVC...Κουκιά μετρημένα...

-Καλά οκ δεν είναι 12. είναι 8 , που εκείνη την περίοδο το έφτιαχνες και με 3.

Τώρα αναλογίσου εσύ τι ζητάει ο καθένας από το αμάξι του...Πάντως εγώ δεν ξεκίνησα με την ψυχή στο στόμα για ταξίδι....Και ούτε ανχώθηκα μην μου σκάσει γιατι ξέρω τι μου γίνεται με το αμάξι μου....Εσύ αλήθεια με 0.86λ πώς τα πάς?Αλήθεια γιατι θές να βάλεις εισαγωγή?

ΒΤW Το αμάξι έλειπε ένα μήνα...Αλήθεια άμα ο γιάννης δεν είχε δεύτερο αμάξι με τι θα πήγαινε στις δουλείες του?Με το ποδήλατο? :mellow:

Link to comment
Share on other sites

1)μιλησα γενικα για τεχνικες γνωσεις....

2)δεν ειπα εφτιαξε ειπα συντελεσε στην εξελιξη και την δημιουργεια

3)αφου εσυ ξερεις γιατι δεν προγραμματιζεις το δικο σου?

4)ποσους χαρτες ειπαμε σου ρυθμισε ο οποιοσδηποτε προγραμματιστης?

Βασικά δεν με ενδιαφέρει να προγραματίζω, αν με ενδιέφερε θα το είχα κάνει...Αλλά έτσι για την καύλα δεν έχω 50+χιλιάρικα να πληρώσω για τα προγράματα και τα πακέτα που προγραματίζουν τα παιδιά...

Όσο για τους χάρτες, πραγματικά δεν ξέρω.Αρμόδιος είναι ο προγραματιστής μου να σου απαντήσει...Πάντως δεν είναι και 2(πίεση και αβανς) που "ρυθμίζουν" επαγελματίες του χώρου... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.