Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Αληθεία ξέρεις και εσύ πως γίνονται τα προγράματα? Αν δεν υπήρχε η ΑΒΤ που από εκεί ξεκίνησε ο μαγεράκος , παπάρια θα έφτιαχνε τώρα....

Εσύ αλήθεια με 0.86λ πώς τα πάς?Αλήθεια γιατι θές να βάλεις εισαγωγή?

ΒΤW Το αμάξι έλειπε ένα μήνα...Αλήθεια άμα ο γιάννης δεν είχε δεύτερο αμάξι με τι θα πήγαινε στις δουλείες του?Με το ποδήλατο? :mellow:

Καλα ρε πρεζακια αυτα θες και τα λες η απλα δεν τον επαιξες πολυ χθες??? Οχι δυστυχως στα τεχνικα κομματια πασχω και γι αυτο μπαινω εδω μεσα μπας και μαθω τπτ!! Το αμαξι μια χαρα ειναι και δουλευει και για αυτο που εγω το ηθελα με εχει καλυψει και με το παραπανω!!

Και ναι ρε κουμπι θελω να δυναμωσω κι αλλο το αμαξι και επειδη δεν ειμαι οικονομικα ανετος 8α παω σε αλλη λυση εκτος ΜΤΜ αλλα με αυτα που βλεπω σιγουρα θα μεινω ως εχει!!!!!!! Αν τα ειχα ομως να εισαι σιγουρος οτι ΜΤΜ 8α πηγαινα!!!!

Εσυ ρε τρομπα αν αφησεις ενα μηνα το αμαξι στoυw e-tuners ή στον ΜΑΜΟ ( εδω γελαμε x10) 8α σου δωσει αμαξι αντικαταστασεις?

Link to comment
Share on other sites

Επειδη και παλι εισαι Ο *μη επιτρεπόμενη λέξη* ξεχνας οτι ειχε τελειωσει η εγγυηση!!

και btw δεν τoν πηρε καν τηλ.

7+2 = 9 δεν μας κάνουν?

Link to comment
Share on other sites

Μην τα λές και μισά....

Στα καπάκια αφού του έσκασες 12.000+ , σου έφτιαξε ένα αυτοκίνητο με ωραία πράγματα και γενικά all around, που αν χαλάσει το τούρμπο θα βάλεις βαθιά το χεράκι στην τσέπη και θα σκάσεις 2,500+ γιατι η ΜΤΜ έβαλε(όπως συνηθίζει) υβρίδια σε τουρμπίνες , ώστε να αρμέγει τον πελάτη όσο θα έχει το αυτοκίνητο...Λές και η Κ04 δεν θα έβγαζε τα 330 που ανακοινώνει...

Έσκασες 12.000+ ώστε τελικά να μην ξέρεις τι γίνεται στο αμάξι σου όταν το πας για τεχνικό έλενγχο και όταν ρωτάς τον πρόδρομο τι έχει το αμάξι να σου απαντάει το φτιάξαμε, χωρίς κάν να σου πεί: Ξέρεις ήταν η σκάστρα - η pcv - το φίλτρο - το ποτηράκι κτλ....

Έσκασες 12.000+ ώστε ο έμπορος/επαγγελματικό ΑΦΜ/Έδρα Καλλιθέα να σε γράφει στις μπάλες του και να αναγκάζεσαι να στέλνεις το αμάξι ΓΕΡΜΑΝΙΑ μπάς και βρούνε Α)τι έχει , Β)να πάρει τα πόδια του.

Έσκασες 12.000+ ώστε να μετράμε το αμάξι να βγάζουμε 0.86 λ , να ανοίγουμε καπό ώστε να ψήσουμε κανα μπιφτεκάκι πάνω στο καπάκι , να βλέπουμε κοψίματα στο vag-com με την πίεση μπεκιέρας να παίζει από τα 50-110-60-112, χωρίς όμως να βλέπουμε τπτ στο μπαρ-ομετρο(πάει μια δικλίδα) και να ανοίγεις μετα από 2 μέρες με την βοήθεια του RS το καπάκι και να γίνεται της πουτάνας από λάδια και σπασμένες PCV σε αυτοκίνητο που γύρισε από τα κεντρικά της ΜΤΜ.... :lol: Σκέψου να μην είχες δώσει και 12κ....

Πάμε λοιπόν αφού έχεις όρεξη και γράφεις μ@λ@κίες,

Στα 12000+ χιλιάρικα συμπεριλαμβάνονται εκτός από την αναβάθμηση μηχανής όπως καλά ξέρεις αλλά δεν λες, ένα state of the art μπλοκέ, που δεν φοράει ΚΑΝΕΝΑ GTi στην Ελλάδα (και δεν πρόκειτε ούτε να δεις), και η ανάρτηση ΚWIII, επομένως η αναβάθμηση της μηχανής με τα Tourbo εξατμήσεις και όλα τα παρελκόμενα είναι στις 7.500 Ευρώ.

Το γιατί η ΜΤΜ δεν βάζει Κ04 και βάζει την δικιά της είσαι ελεύθερος να τους στείλεις P.M. και να τους υποδείξεις τι είναι καλύτερο αφού φαίνεται γνώριζεις εις βάθος τα specs της τουρμπίνας που φοράω και δεν καλύπτουν το set up.

Το μοναδικό πρόβλημα που έβγαλε ο TFSI μετά από έναν χρόνο ήταν μια δακρυσμένη pcv που κόστισε 30 Ευρώ..... αλλά σε παραδέχομαι όπως το παρουσίασες που έγινε της πουτάνας. (Παρεπιπτώντως ασ είναι καλά ο Golf RS που το πρόσεξε).

Το αυτοκίνητο όπως επίσης πολύ καλά γνωρίζεις (αλλά φαίνεται σε στεναχωρεί αυτού του είδους η μεταχείρηση) πήγε ΔΩΡΕΑΝ στην Γερμανία όχι γιατί είχε κάποιο πρόβλημα αλλά για να γίνει Dyno Tuning ώστε να πάρω το 100% του set up που φοράω, αλλά φαίνεται τέτιου είδους αντιμετώπιση σου φαντάζει εξωγηίνη με τον μπάρμπα Μήτσο της γειτονιάς σου που έχεις μπλέξει.

Όπως εξωγίηνο θα σου φάνηκε και το δώρο της ΜΤΜ αξίας 1800 Ευρώ με τα σφυρήλατα ψαλίδια.

Τα κοψίματα που φαίνονται στο Vag com και όχι στον δρόμο σχετίζονται με τα μπέκ που φοράει το αυτοκίνητο, πράγμα που επίσης ξέρεις αλλά αφ' ενός δεν καταλαβαίνεις πως μπορούν και το κάνουν οι Γερμανοί, αφ΄ετέρου το κράζεις γιατί στην λογική σου φαίνεται απλά απίστευτο ένα αυτοκίνητο με 80 μπάρ στις μεσαίες να βγάζει μια άριστη καμπύλη στο ΜΑΗΑ με 330 άλογα και 46 κιλά ροπής, αλλά ξέχασα θα έχουν αφαιρέσει τις δεικλίδες ασφαλείας.

Έσκασα λοιπόν 12000+ γιατί γούσταρα να έχω ένα αυτοκίνητο 330 αλόγων που θα είναι δυνατό αλλά πάνω απο όλα αξιόπιστο, και στημένο έτσι ώστε να μπορεί να βγάζει όλη την δύναμη του στο δρόμο (αυτό είναι ψιλά γράμματα).

Έσκασα λοιπόν 12000+ για να μπορώ να κάνω ταξίδια 800 χιλιομέτρων τάπα και να το σβήνω και να πηγαίνω για να μπάνιο μετά (αν εξαιρέσεις την πουτάνα την pcv που σε κανένα TFSI δεν έχει δημηουργήσει πρόβλημα εκτός από το δικό μου).

Θα μπορούσα η αλήθεια είναι να είχα γλιτώσει περίπου 3000 Ευρώ και να είχα φτιάξει αλλού το αυτοκίνητο με την φροντίδα ντόπιων προγραμματιστών και μαστόρων, τώρα αν μου έπεφτε η σκάστρα στο δρόμο γιατί μου την είχαν βάλει ανάποδα, αν μου έσβηνε ξαφνικά και αναίτια στην Ατιική οδό, αν το είχα δύο εβδόμαδες στο γκαράζ με άγνωστη βλάβη, αν επιχείρουσα να το κάνω Big Turbo και από τις πολλές αποτυχημένες προσπάθειες στο τέλος το πουλούσα και έπαιρνα Porsche αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Λέγοντας λοιπόν ένα κάρο μαλακίες ανυπόστατες και απαράδεκτες, θεωρείς ότι αυτό κάνει τον Κρίτωνα καλύτερο προγραμματιστή??

Λυπάμαι που στο λέω αλλά το μόνο που καταφέρνεις είναι να γίνεσαι καραγκιόζης και λυπάμαι ακόμα πιο πολύ γιατί ιδιαιτέρως εσένα ξέρεις πόσο σε εκτιμούσα.

Αλήθεια Νεοκλή είσαι σίγουρος ότι θέλεις να γίνω κατίνα σαν και εσένα και να ανοίξω το στόμα μου (με την μεγάλη διαφορά ότι εγω δεν λέω ψέμμα τα ούτε μαλακίες ούτε διεστραβλώνω την αλήθεια) , για διάφορα πραγματάκια που μου έχεις πει και ξέρω, ακόμα και για το αυτοκίνητο σου????

Μην αχώνεσαι δεν θα το κάνω, αν ήμουν 20 χρόνια νεότερος και σκεφτόμουν με το πουλί μου (όπως εσύ) θα είχες αρκετές όμως πιθανότητες.

Link to comment
Share on other sites

Νεοκλή σοβαρέψου...

Γιατι ? Γιατι υποστηρίζω ανοιχτά τα παιδιά που με έχουν αφήσει ευχαριστημένο εμένα και κάμποσους άλλους? Ή μήπως βλέπεις οτι δεν υπάρχει κάποιος άλλος να υποστηρίξει ανοιχτά άλλη εταιρία και σε ζώνουν τα φίδια, οτι το παιδί με τα γυαλάκια έχει όντως φτιάξει τα περισότερα tfsi από όποιον άλλο ?

Link to comment
Share on other sites

Το σασμάν που το έκανες uncle bens το κάλυψε η ΜΤΜ? :lol:

γιατι ηταν στην εγγυηση???ειχε ληξει. αμα ηταν δεν θα πληρωνα τιποτα.

μπορει η ΜΤΜ να μην εχει πολυ δυνατο προγραμμα αλλα ειναι ΕΓΓΥΗΣΗ.

Υ.Γ ειδα και τι εκανε stage1 E-tuners στη βαρκιζα περυσι οταν ειχα την εισαγωγη...

Link to comment
Share on other sites

Χέσε με λοιπόν και δες μπροστά από την μύτη σου....

Δεν είναι κακό να παραδέχεσαι κάποια πράγματα..ΕΛΕΟΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ...Δηλαδή, όταν βγήκα και έγραψα το στόρυ για το τι έχω περάσει όταν μίλαγα με τον Νίκο(γκίκα) ήμουν *μη επιτρεπόμενη λέξη**μη επιτρεπόμενη λέξη* ήμουν που πλήρωσα και έμαθα και θέλησα να μοιραστώ την γνώμη μου μαζί με όλους εσάς, ώστε να μην την πάθετε και εσείς...Αυτός είναι ο σκόπός του κάθε φόρουμ, αν εσύ, που όπως λες δεν έχεις την άνεση να ψάχτεις, πατάς σε βήματα που έχουν πατήσει άλλοι είτε λέγονται Νεοκλήδες , είτε Jimmakoi , είτε Ταμτάκοι... Όταν τα λέμε από κοντά θες συνέχεια να σου λεμε τι κάναμε , τι θα κάνουμε , αν είναι βέλτιστη η λύση κτλ...Αν λοιπόν είσαι έτσι γιατι να σου πώ εγώ τι έκανα και είμαι από τα δυνατότερα κ03 στην αθήνα?

-Όπως επίσης , ρώτα τον θωμά που κυκλοφορούσε με το Ibiza του κρίτωνα όταν κάνανε Mafless το golf του....

καλα εισαι τελειως ακυρος και το μονο που διαπιστωνω ειναι οτι εδω μεσα τελικα δεν μιλαμε ελληνικα!!!! Κοβω εδω γιατι εχεις και αμαξι να πουλησεις!!!!!Τα αλλα απο κοντα!!!!! και μωρη κυρια και εσυ για να μα8εις αυτα που ξερεις ρωταγες!!!! ποιο ειναι το προβλημα σου σε αυτο?

Ναι να ρωτησω το 1ο πειραματοζωο ( που ηταν εις γνωσει του και το ειχε πει και μπραβο του) στο οποιο 8α εβγαζαν χιλιαδες ευρω!!!!! Τι να σου πω!

Link to comment
Share on other sites

Το σασμάν που το έκανες uncle bens το κάλυψε η ΜΤΜ? :lol:

Uncle Bens ενοείς παπαράκο την αλλαγή δίσκου πλατώ, που ενώ έπρεπε να το έχω κάνει με την μεγάλη αναβάθμιση όπως μου έλεγε και η ΜΤΜ γιατί δεν θα άντεχε το μαμά set up, εγώ περίμενα ένα ολόκληρο χρόνο μέχρι να παραδώσει πνεύμα ????

Συνέχισε να γίνεσαι *μη επιτρεπόμενη λέξη* γιατί δεν λές ότι έχω αλλάξει και λάστιχα με τους άχρηιστους που έμπλεξα???

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν με ενδιαφέρει να προγραματίζω, αν με ενδιέφερε θα το είχα κάνει...Αλλά έτσι για την καύλα δεν έχω 50+χιλιάρικα να πληρώσω για τα προγράματα και τα πακέτα που προγραματίζουν τα παιδιά...

Όσο για τους χάρτες, πραγματικά δεν ξέρω.Αρμόδιος είναι ο προγραματιστής μου να σου απαντήσει...Πάντως δεν είναι και 2(πίεση και αβανς) που "ρυθμίζουν" επαγελματίες του χώρου... :lol:

τα μηχανηματα που λες δεν κοστιζουν μονο 50,000 αλλα πολυ παραπανω :lol: και τα μαστορακια δεν εχουν για να ξερεις ουτε τα βασικα εργαλεια παρα κατι πατεντες με γνωσεις μεσαιωνα ΠΑΡΑ τα μαυρα λεφτα που βγαζουν ( αντι να τα επενδυουν σε εξοπλισμο )

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ? Γιατι υποστηρίζω ανοιχτά τα παιδιά που με έχουν αφήσει ευχαριστημένο εμένα και κάμποσους άλλους? Ή μήπως βλέπεις οτι δεν υπάρχει κάποιος άλλος να υποστηρίξει ανοιχτά άλλη εταιρία και σε ζώνουν τα φίδια, οτι το παιδί με τα γυαλάκια έχει όντως φτιάξει τα περισότερα tfsi από όποιον άλλο ?

Γιατί λες μαλακίες που αν σκεφτείς λιγάκι δεν θα τις έλεγες. Γιατί την λες σε άνθρωπο που έχεις πιει 100 καφέδες μαζί του και αντι να του τα πεις από κοντά, τα βγάζεις στη φόρα, εκτίθεσε και καλά για να υπερασπιστείς ποιον; Βοήθησε με γιατί δεν έχω καταλάβει καλά την σχέση σου με τα παιδιά. Νόμιζα ότι ήσουν πελάτης τους και όχι αδερφός/κολλητός τους...

Link to comment
Share on other sites

Uncle Bens ενοείς παπαράκο την αλλαγή δίσκου πλατώ, που ενώ έπρεπε να το έχω κάνει με την μεγάλη αναβάθμιση όπως μου έλεγε και η ΜΤΜ γιατί δεν θα άντεχε το μαμά set up, εγώ περίμενα ένα ολόκληρο χρόνο μέχρι να παραδώσει πνεύμα ????

Συνέχισε να γίνεσαι *μη επιτρεπόμενη λέξη* γιατί δεν λές ότι έχω αλλάξει και λάστιχα με τους άχρηιστους που έμπλεξα???

Εσυ ηρεμησε το σασμαν ηταν για τον αλλο τρομπα τον Αντωνη!

Link to comment
Share on other sites

Πάμε λοιπόν αφού έχεις όρεξη και γράφεις μ@λ@κίες,

Στα 12000+ χιλιάρικα συμπεριλαμβάνονται εκτός από την αναβάθμηση μηχανής όπως καλά ξέρεις αλλά δεν λες, ένα state of the art μπλοκέ, που δεν φοράει ΚΑΝΕΝΑ GTi στην Ελλάδα (και δεν πρόκειτε ούτε να δεις), και η ανάρτηση ΚWIII, επομένως η αναβάθμηση της μηχανής με τα Tourbo εξατμήσεις και όλα τα παρελκόμενα είναι στις 7.500 Ευρώ.

Το γιατί η ΜΤΜ δεν βάζει Κ04 και βάζει την δικιά της είσαι ελεύθερος να τους στείλεις P.M. και να τους υποδείξεις τι είναι καλύτερο αφού φαίνεται γνώριζεις εις βάθος τα specs της τουρμπίνας που φοράω και δεν καλύπτουν το set up.

Το μοναδικό πρόβλημα που έβγαλε ο TFSI μετά από έναν χρόνο ήταν μια δακρυσμένη pcv που κόστισε 30 Ευρώ..... αλλά σε παραδέχομαι όπως το παρουσίασες που έγινε της πουτάνας. (Παρεπιπτώντως ασ είναι καλά ο Golf RS που το πρόσεξε).

Το αυτοκίνητο όπως επίσης πολύ καλά γνωρίζεις (αλλά φαίνεται σε στεναχωρεί αυτού του είδους η μεταχείρηση) πήγε ΔΩΡΕΑΝ στην Γερμανία όχι γιατί είχε κάποιο πρόβλημα αλλά για να γίνει Dyno Tuning ώστε να πάρω το 100% του set up που φοράω, αλλά φαίνεται τέτιου είδους αντιμετώπιση σου φαντάζει εξωγηίνη με τον μπάρμπα Μήτσο της γειτονιάς σου που έχεις μπλέξει.

Όπως εξωγίηνο θα σου φάνηκε και το δώρο της ΜΤΜ αξίας 1800 Ευρώ με τα σφυρήλατα ψαλίδια.

Τα κοψίματα που φαίνονται στο Vag com και όχι στον δρόμο σχετίζονται με τα μπέκ που φοράει το αυτοκίνητο, πράγμα που επίσης ξέρεις αλλά αφ' ενός δεν καταλαβαίνεις πως μπορούν και το κάνουν οι Γερμανοί, αφ΄ετέρου το κράζεις γιατί στην λογική σου φαίνεται απλά απίστευτο ένα αυτοκίνητο με 80 μπάρ στις μεσαίες να βγάζει μια άριστη καμπύλη στο ΜΑΗΑ με 330 άλογα και 46 κιλά ροπής, αλλά ξέχασα θα έχουν αφαιρέσει τις δεικλίδες ασφαλείας.

Έσκασα λοιπόν 12000+ γιατί γούσταρα να έχω ένα αυτοκίνητο 330 αλόγων που θα είναι δυνατό αλλά πάνω απο όλα αξιόπιστο, και στημένο έτσι ώστε να μπορεί να βγάζει όλη την δύναμη του στο δρόμο (αυτό είναι ψιλά γράμματα).

Έσκασα λοιπόν 12000+ για να μπορώ να κάνω ταξίδια 800 χιλιομέτρων τάπα και να το σβήνω και να πηγαίνω για να μπάνιο μετά (αν εξαιρέσεις την πουτάνα την pcv που σε κανένα TFSI δεν έχει δημηουργήσει πρόβλημα εκτός από το δικό μου).

Θα μπορούσα η αλήθεια είναι να είχα γλιτώσει περίπου 3000 Ευρώ και να είχα φτιάξει αλλού το αυτοκίνητο με την φροντίδα ντόπιων προγραμματιστών και μαστόρων, τώρα αν μου έπεφτε η σκάστρα στο δρόμο γιατί μου την είχαν βάλει ανάποδα, αν μου έσβηνε ξαφνικά και αναίτια στην Ατιική οδό, αν το είχα δύο εβδόμαδες στο γκαράζ με άγνωστη βλάβη, αν επιχείρουσα να το κάνω Big Turbo και από τις πολλές αποτυχημένες προσπάθειες στο τέλος το πουλούσα και έπαιρνα Porsche αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Λέγοντας λοιπόν ένα κάρο μαλακίες ανυπόστατες και απαράδεκτες, θεωρείς ότι αυτό κάνει τον Κρίτωνα καλύτερο προγραμματιστή??

Λυπάμαι που στο λέω αλλά το μόνο που καταφέρνεις είναι να γίνεσαι καραγκιόζης και λυπάμαι ακόμα πιο πολύ γιατί ιδιαιτέρως εσένα ξέρεις πόσο σε εκτιμούσα.

Αλήθεια Νεοκλή είσαι σίγουρος ότι θέλεις να γίνω κατίνα σαν και εσένα και να ανοίξω το στόμα μου (με την μεγάλη διαφορά ότι εγω δεν λέω ψέμμα τα ούτε μαλακίες ούτε διεστραβλώνω την αλήθεια) , για διάφορα πραγματάκια που μου έχεις πει και ξέρω, ακόμα και για το αυτοκίνητο σου????

Μην αχώνεσαι δεν θα το κάνω, αν ήμουν 20 χρόνια νεότερος και σκεφτόμουν με το πουλί μου (όπως εσύ) θα είχες αρκετές όμως πιθανότητες.

Τι μλκενς είσαι...

Απλά και μόνο γιατι το ανέφερα στα διάφορα πόστ μου , πως άλλο κοινό έχει η ΜΤΜ και άλλο ο κάθε κρίτωνας. Εσύ είσαι στο πρώτο αυτό που θέλει ένα State οf the art αυτοκίνητο που τα κάνει όλα και έχει την οικονομική άνεση να τα δώσει κιόλας...Εμένα προς το παρόν το πάπλωμα μου δεν μου επιτρέπει να κάνω αυτές τις ενέργειες και ξέρεις πολύ καλά οτι θα το είχα all around αλλα βλέπεις δεν φτάνουν τα σκεπάσματα...

Για του Μιραράκη το ΤΤ δεν μιλάς που είναι ΒΤ με 3076 και βγάζει 450whp, και μάντεψε πιος το ρυθμίζει....

Όσο για την επίθεση σου σε εμένα, εγώ δεν είπα γιάννη είσαι *μη επιτρεπόμενη λέξη* και η φαλάκρα σου γυαλίζει στο σκοτάδι επειδή είσαι 40..Οπότε το κόβω εδώ γιατι ο κάφρος μιλάει σωστά...Π@Π@Ρ@

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

τα μηχανηματα που λες δεν κοστιζουν μονο 50,000 αλλα πολυ παραπανω :lol: και τα μαστορακια δεν εχουν για να ξερεις ουτε τα βασικα εργαλεια παρα κατι πατεντες με γνωσεις μεσαιωνα ΠΑΡΑ τα μαυρα λεφτα που βγαζουν ( αντι να τα επενδυουν σε εξοπλισμο )

Πατέντες ποιά μηχανήματα λέμε? Τον πάγκο που χρησιμοποιεί και ο Ανδριανάκης ή τον πάγκο για τα PSA...Βοήθησε με λίγο....

Link to comment
Share on other sites

μα την παναγια δεν μου περισευουν κι εμενα λεφτα να βγαλω κι εγω ενα dsg full ΜΤΜ....απο το να καθομαι να κανω αλχημειες στο αμαξι μου και να φοβαμαι να το σκισω στην εθνικη προτιμαω να βαλω ενα πιο ηπιο προγραμμα του στυλ revo giac και ας τρωω και 1-2 αυτοκινητα απο το "γρηγοροτερο" αθηναικο GTI....μην καβαλατε πολυ το καλαμι παιδια γιατι ειναι μακρυ και η πτωση θα πονεσει :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εσυ ηρεμησε το σασμαν ηταν για τον αλλο τρομπα τον Αντωνη!

Όχι ρε Γιάννη δεν ηρεμώ γιατί εδώ είναι μια κλασσική περίπτωση όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια,

ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ειδικότερα από ανθρώπους που έχουμε μοιραστεί πολλά παραπάνω από ένα καφέ είναι ΝΤΡΟΠΗ.

Link to comment
Share on other sites

Uncle Bens ενοείς παπαράκο την αλλαγή δίσκου πλατώ, που ενώ έπρεπε να το έχω κάνει με την μεγάλη αναβάθμιση όπως μου έλεγε και η ΜΤΜ γιατί δεν θα άντεχε το μαμά set up, εγώ περίμενα ένα ολόκληρο χρόνο μέχρι να παραδώσει πνεύμα ????

Συνέχισε να γίνεσαι *μη επιτρεπόμενη λέξη* γιατί δεν λές ότι έχω αλλάξει και λάστιχα με τους άχρηιστους που έμπλεξα???

λοιπον επειδη τα πηρα στο κρανιο, ανοιγουμε μια εταιρεια, να φερουμε και εναν μαγκακο υπολογιστακια απο εξωτερικο και να μπουμε στον κλαδο???

Μ'αρεσει πολυ αυτος ο κλαδος....

Θα περασουμε καλα...

Υ.Γ και θα βγαλουμε και λεφτα (μαυρα ετσι)

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε Γιάννη δεν ηρεμώ γιατί εδώ είναι μια κλασσική περίπτωση όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια,

ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ειδικότερα από ανθρώπους που έχουμε μοιραστεί πολλά παραπάνω από ένα καφέ είναι ΝΤΡΟΠΗ.

Δεν καταλαβες!!!!!! Δεν ειπα να κοψεις να τη λες στη μαιμου!!!!!!!!! Της αξιζει!!!! upyours.gifupyours.gif mouxaxaxaxax

απλα ειπα οτι ελεγε για το σασμαν το Αντωνη!!

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε Γιάννη δεν ηρεμώ γιατί εδώ είναι μια κλασσική περίπτωση όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια,

ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ειδικότερα από ανθρώπους που έχουμε μοιραστεί πολλά παραπάνω από ένα καφέ είναι ΝΤΡΟΠΗ.

¶ντε χέσου μωρή :lol: που λέω και ψέματα...Αν θές μοιράσου με εμάς τι έγινε και έφυγε το αμάξι επάνω...Όσο για τα κρεμαστάρια, πλήρως ΑΤΟΠΟ και το ξέρεις παλιο-λούση :lol:

Link to comment
Share on other sites

H ιδέα του cryptonite , η υλοποίηση δικιά μου...

Ναι ρε γαμάει...Λέω την παρασκευή να κάνουμε και ένα λόγκ , να δούμε αν βοηθάει και πόσο...!

Link to comment
Share on other sites

H ιδέα του cryptonite , η υλοποίηση δικιά μου...

Ναι ρε γαμάει...Λέω την παρασκευή να κάνουμε και ένα λόγκ , να δούμε αν βοηθάει και πόσο...!

Ωραία, θα μετρήσουμε το δικό μου που δεν το έχω κόψει ακόμα και μετά θα βάλουμε το κομμένο να δούμε διαφορές... Και μετά θα το δούμε στο δικό σου που είσαι και πρώτο στάδιο!

Link to comment
Share on other sites

εγω φιλε...αλλα ελληνας "βελτιωτης" δεν αγγιζει το αμαξι μου...υπαρχουν βελτιωτες με τρανταχτα ονοματα παγκοσμιως που μου εγγυωνται εκτος της δυναμης του αυτοκινητου και την σωστη και απροβλημματιστη λειτουργια του....revo giac mtm ολοι αυτοι δεν ειναι τυχαιοι στον χωρο και φυσικα η τεχνογνωσια αυτων ξεπερναει κατα πολυ τους ελληνες βελτιωτες που για μενα ειναι πιο πισω και απο τις αγελαδες της ελβετιας...ολα αυτα τα ανουσια ποσταρισματα εμενα με εκαναν να ξανασκεφτω πολυ σοβαρα τους εγχωριους βελτιωτες...οι εγγυησεις που δινουν ειναι μηδαμινες η επαγγελματικοτητα τους ανυπαρκτη και τα αμαξια "μας" και κατ'επεκταση "σας" πειραματοζωα...ειδικα στον χωρο του αυτοκινητου ο σωστος επαγγελματιας δεν κακοχαρακτηριζει η μειωνει τον αντιπαλο του...τουλαχιστον οχι κατ'αυτο τον τροπο...ειδε ποτε κανενας απο εσας να βγαλει ανακοινωση η revo η η mtm που να λεει μην βαλετε giac γιατι σπανε τα αμαξια που βελτιωνουν???ε μαγκες εσεις αυτο κανατε...γι'αυτο εισαστε τοσο πισω....

Τωρα επετρεψε μου να γελασω....Οταν η ρεβο ειχε κοψιματα τα παιδια τα ειχαν λυσει.Η Unitronic ακομα ειναι ετη φωτος πισω στον προγραμματισμο γιατι πολυ απλα ενα δυνατο file δεν εχει φτιαξει ακομη κ giacπηκε τωρα τελευταια στο παιχνιδι.Αποψη σου βεβαια οπως εκανα κ εγω πριν καιρο κ βρεθηκα να χτυπαω το κεφαλι μου.Αν θες να ειναι δυνατος μονο custom προγραμμα φιλε μου αλλιως ενα ΦΠΕ κ εισαι οκ.Αλλα ξεχασα εσυ εισαι πολυ μπροστα.Κανενας δεν ειπε οτι μην βαλεις προγραμμα εκει θα σπασει.Αλλος μπηκε κ ελεγε χ ψ λογια...Αφου εσυ ετσι το κανεις γιατι βγαινεις κ κατηγορεις τον αλλον που το κανει αλλιως???????

Link to comment
Share on other sites

Aς μπουμε στο θεμα μας ξανα..

Εχθες εκανα μια δυναμομετρηση να δω που ειμαστε.

Το αμαξι εχει κ04 τουρμπινα,rs4 injectors,forge wastegate ,s3 ic,v-flow,downpipe 80 και απο εκει και πισω milltek 70,forge σκαστρα και Κριτωνουχο προγραμμα..

Η μετρηση εγινε με βενζινη 100αρα πρατηριου αγνωστων στοιχειων

H πιεση της τουρμπινας μετα απο δικια μου επιλογη εχει κρατηθει στο 1,5 απο την αρχη εως τον κοφτη

η πρωτη μετρηση μετα απο αρκετες προσπαθειες να μην σπινιαρει και αφου ειχε ανεβασει θερμοκρασια το ic 68 βαθμους εδειξε 370 αλογα

Η δευτερη μετρηση αφου το αφησαμε να παγωσει αρκετα και με θερμοκρασια 54 βαθμους στο ic εδειξε 383 αλογα και 50 κιλα ροπη

Θελω να πιστευω οτι οταν χειμωνιασει θα τσιμπισω ακομα 10 αλογακια :lol:

009ab.th.jpg

Η κοιλια που κανει στις 3500 δεν υπαρχει στον δρομο και ειναι ενα κλάσικο θεμα που παντα ειχα στο συγκεκριμενο maha απο σπινιαρισμα

Στον δρομο τωρα το αμαξι αν και βαρυτερο πηγαινει κοπιο και λιγο καλυτερα ψηλα απο Leon Cupra 2 που ειχε βγαλει 390 κατι σε Maha παλι

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Mετά από μια μέρα γεμάτη εντάσεις πάθη και εμβόλιμες αντεγκλήσεις που σκοπό είχαν τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης :lol: ώστε και αυτό το θέμα να περάσει στα αζήτητα και να ξεχαστεί γιατί δεν συμφέρει ( να υπενθυμίσω ότι μόνο η Overload απάντησε για τα στοιχεία που ζήτησα για τις εταιρείες του χώρου και είναι προς τιμή της) επανέρχομαι δριμύτερα αλλά και απλουστευμένα για να καταλάβουν όλοι και όλες τι ακριβώς παίζεται με την βελτίωση στην Ελλάδα.

Θα σας διηγηθώ λοιπόν μια όχι και τόσο φανταστική ιστορία και ελπίζω όλοι να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα.

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.

Υπήρχαν λοιπόν σε μία χώρα που η δομή του κράτους της μοιάζει πάρα πολύ με την δική μας χώρα δυο αθλητές.

Ήταν και οι δυο δρομείς των χιλίων μέτρων και είχαν ακριβώς τον ίδιο σωματότυπο και τις ίδιες προοπτικές εξέλιξης, οι αθλητές μας άκουγαν στα όχι τόσο ευφάνταστα ονόματα Αθλητής Α και Αθλητής Β.

Μια μέρα μετά την χρονομετρημένη προπόνηση τους, διαπίστωσαν ότι και οι δύο είχαν εφάμιλλους χρόνους με τελική ταχύτητα 38 χιλιόμετρα την ώρα, συζήτησαν τα αποτελέσματα και αποφάσισαν να κάνουν κάτι για να βελτιώσουν τους χρόνους τους.

Ο αθλητής Α επισκέφτηκε έναν πολύ γνωστό αθλίατρο γνωρίζοντας ότι αυτό θα στοίχιζε αρκετά, αφού ο ιατρός ήταν πιστοποιημένος με σοβαρά δείγματα δουλειάς στον χώρο για χρόνια ενώ υπαγόταν επίσης στον Ιατρικό σύλλογο.

Ο αθλίατρος συνέστησε στον Αθλητή Α συγκεκριμένη διατροφή εμπλουτισμένη με νόμιμα συμπληρώματα πιστοποιημένα από τον ΕΟΦ και υποσχέθηκε αύξηση της τελικής ταχύτητας του κατά 4 ολόκληρα χιλιόμετρα.

Η υποστήριξη δεν σταμάτησε όμως εδώ, ο αθλίατρος διαβεβαίωσε ότι η συγκεκριμένη αύξηση δυνατοτήτων θα ήταν ασφαλής και οι κίνδυνοι τραυματισμών θα ήτο ελάχιστοι, αν μάλιστα αυτοί συνέβαιναν τότε θα υπήρχε πλήρης ιατρική κάλυψη για την αποθεραπεία του αθλητή μας.

Το συγκεκριμένο πακέτο κόστισε 2000 Ευρώ και ο αθλητής Α έτρεξε να πει τα νέα στον καλό του συνάδελφο Αθλητή Β.

Ο Αθλητής Β άκουσε με ενδιαφέρον τον φίλο του αλλά τα 2000 Ευρώ του φάνηκαν πολλά σε σχέση με την αύξηση της απόδοσης που υποσχέθηκε ο γνωστός αθλίατρος.

Αφού ευχαρίστησε τον συνάδελφο του αποφάσισε να κάνει μια δική του έρευνα.

Η απουσία του δομημένου κράτους στάθηκε σύμμαχος στην αναζήτηση του και έτσι βρήκε και επισκέφτηκε τον Μάγο της Βελτίωσης.

Ο Μάγος της Βελτίωσης που δεν υπαγόταν σε Ιατρικό σύλλογο και δεν ελέγχονταν για τις μεθόδους του, αφού άκουσε προσεκτικά τον αθλητή Β του πρότεινε ένα πακέτο που όμως περιελάμβανε σκευάσματα φτηνά και άλλα μαντζούνια που φυσικά δεν υπήρχαν στις λίστες του ΕΟΦ.

Το πακέτο εκτός του ότι ήταν φτηνότερο κατά 1000 Ευρώ υποσχόταν και καλύτερες επιδόσεις αφού η τελική ταχύτητα θα αυξάνονταν κατά 5 ολόκληρα χιλιόμετρα.

Ο Μάγος της Βελτίωσης δεν ανέφερε τίποτα για τις παρενέργειες που θα είχαν τα σκευάσματα του στον οργανισμό του Αθλητή Β και φυσικά η μετέπειτα Ιατρική υποστήριξη απλώς δεν χρειαζόταν γιατί ο Μάγος της Βελτίωσης απέκλειε κάθε πιθανότητα τραυματισμού.

Ήρθε λοιπόν η μέρα των αγώνων και όπως ήταν φυσικό ο αθλητής Β πήρε το χρυσό μετάλλιο.

Μέσα στην χαρά και στην δόξα κανείς δεν θα μπορούσε να δει τις περίεργες μικρές σκιές στο συκώτι του….αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Συνεχίζεται.

Link to comment
Share on other sites

Aς μπουμε στο θεμα μας ξανα..

Εχθες εκανα μια δυναμομετρηση να δω που ειμαστε.

Το αμαξι εχει κ04 τουρμπινα,rs4 injectors,forge wastegate ,s3 ic,v-flow,downpipe 80 και απο εκει και πισω milltek 70,forge σκαστρα και Κριτωνουχο προγραμμα..

Η μετρηση εγινε με βενζινη 100αρα πρατηριου αγνωστων στοιχειων

H πιεση της τουρμπινας μετα απο δικια μου επιλογη εχει κρατηθει στο 1,5 απο την αρχη εως τον κοφτη

η πρωτη μετρηση μετα απο αρκετες προσπαθειες να μην σπινιαρει και αφου ειχε ανεβασει θερμοκρασια το ic 68 βαθμους εδειξε 370 αλογα

Η δευτερη μετρηση αφου το αφησαμε να παγωσει αρκετα και με θερμοκρασια 54 βαθμους στο ic εδειξε 383 αλογα και 50 κιλα ροπη

Θελω να πιστευω οτι οταν χειμωνιασει θα τσιμπισω ακομα 10 αλογακια :D

009ab.th.jpg

Η κοιλια που κανει στις 3500 δεν υπαρχει στον δρομο και ειναι ενα κλάσικο θεμα που παντα ειχα στο συγκεκριμενο maha απο σπινιαρισμα

Στον δρομο τωρα το αμαξι αν και βαρυτερο πηγαινει κοπιο και λιγο καλυτερα ψηλα απο Leon Cupra 2 που ειχε βγαλει 390 κατι σε Maha παλι

Ωραιος Αρη πιστευω οτι με λιγοτερη θερμοκρασια εισαγωγης 10-12 αλογακια τα εχεις χαλαρα....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.