Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Aς μπουμε στο θεμα μας ξανα..

Εχθες εκανα μια δυναμομετρηση να δω που ειμαστε.

Το αμαξι εχει κ04 τουρμπινα,rs4 injectors,forge wastegate ,s3 ic,v-flow,downpipe 80 και απο εκει και πισω milltek 70,forge σκαστρα και Κριτωνουχο προγραμμα..

Η μετρηση εγινε με βενζινη 100αρα πρατηριου αγνωστων στοιχειων

H πιεση της τουρμπινας μετα απο δικια μου επιλογη εχει κρατηθει στο 1,5 απο την αρχη εως τον κοφτη

η πρωτη μετρηση μετα απο αρκετες προσπαθειες να μην σπινιαρει και αφου ειχε ανεβασει θερμοκρασια το ic 68 βαθμους εδειξε 370 αλογα

Η δευτερη μετρηση αφου το αφησαμε να παγωσει αρκετα και με θερμοκρασια 54 βαθμους στο ic εδειξε 383 αλογα και 50 κιλα ροπη

Θελω να πιστευω οτι οταν χειμωνιασει θα τσιμπισω ακομα 10 αλογακια :D

009ab.th.jpg

Η κοιλια που κανει στις 3500 δεν υπαρχει στον δρομο και ειναι ενα κλάσικο θεμα που παντα ειχα στο συγκεκριμενο maha απο σπινιαρισμα

Στον δρομο τωρα το αμαξι αν και βαρυτερο πηγαινει κοπιο και λιγο καλυτερα ψηλα απο Leon Cupra 2 που ειχε βγαλει 390 κατι σε Maha παλι

Ειναι νομιζω σωστοτερο να επιλεγει μικροτερη πιεση στις μεσαιες ωστε και να μην κανει surging ο συμπιεστης στις μεσαιες σαλ και ψηλα να κραταει αρκετα.

Το θεμα , ομως , που μενει Αρη ειναι η πισω αντλια ! Με 0.79-0.8 λ και 280+gr/sec , τα 2,2bar στο κυκλωμα χαμηλης πιεσης (που σιγουρα θα μειωθει κι αλλο η πιεση σε χαμηλοτερη εξωτερικη θερμοκρασια) ειναι οριακα και για την ισχυ αλλα και για αξιοπιστη λειτουργια την μπροστινης αντλιας υψηλης πιεσης (μην ξεχναμε οτι αν ξεμεινει η αντλια Υ.Π. απο καυσιμο , λογω ελλειπους πισω αντλιας , η φθορα του αξονα της ειναι μεγαλη).

Η USP ισχυριζεται οτι η πισω αντλια επαρκει για 350whp (αυτοι μετρανε σε dynojet) , που αντιστοιχει σε 380-390 πραγματικα ΗΡ και μαλλον εχουν απολυτο δικιο! νομιζω μια intank ΑPR θα βοηθουσε αρκετα σε αυτη τη φαση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ... με την ήλεκτρο- τρόμπα πίσω προσωπικά εγώ δεν έχω αλλάξει και χρησιμοποιώ 28 άρα τουρμπίνα , έχω αντιμετωπίσει το πρόβλημα όχι τις πίεσης αλλά της ροής χωρίς διακόπτη , αλλά βάση της μηχανικής τρόμπας με ακόμα πιο σκληρό ελατήριο και εμβολάκι οχι apr ..... τόρνος

Δεν ξέρω αν έχεις αντιμετωπίσει το πρόβλημα τον 06 που μπαίνουν πίσω οι τρόμπες apr και όχι 07 ( όχι πάντα ) . θέλει κουτί από 06 στα 07

Εγώ το μόνο που έχω καταλάβει σαν παρατήρηση είναι με τρόμπα εν φοράς 30 -76 και έμβολα που αλλάζει ο χώρος καύσεις εκεί θες μεγαλύτερη τρόμπα πιέσεως και ροής ,

Δεν ξέρω εάν βοήθησα σε κάτι ... παντός εγώ με μαμά τρόμπα δεν έχω πρόβλημα ??

Νικο , δεν το καταλαβα (αυτο που τονιζω με bold). Tι εννοεις ?

Οσον αφορα την bolton λυση της ARP, ok , περνεις ενα παλιο catch tank , δεν ειναι προβλημα. Προβλημα εχουν ολα οσα ειναι 400+ΗΡ, και S3 , και golf και ΤΤ και Leon , ολα.

Με GT3076R kit , με ή χωρις εμβολα , ουσιαστικα δεν υφισταται να ρυθμιστει χωρις πισω τρομπα. Εκτος κι αν το δουλεψει με 1,3bar και πηγαινει σαν καλο Κ04 (στις ψηλες σαλ , γιατι σε χαμηλομεσαιες σαλ θα σερνεται). Μετα τις 5500-5800σαλ κανει τρελο αδειασμα το πισω κυκλωμα με αποτελεσμα να ξεμενει η μπροστινη αντλια Υ.Π. και να μην μπορει να κρατησει ουτε 90bar ψηλα.

Για να δεις αν χρειαζεσαι πισω αντλια , λογκαρεις το καναλι 231 και το 230 . Στο πρωτο εχεις actual/requested πιεσεις χαμηλου κυκλωματος και στο δευτερο υψηλου. Σε μεγαλο πληθος αυτοκινητων , με ενα μεσο λ (0.8 ας πουμε), μεχρι 350ΗΡ εχουμε ικανοποιητικη πιεση και στα 2 , μεχρι 400ΗΡ , πισω "χαροπαλευει" αλλα μπροστα επαρκει , και απο κει κι επειτα ειναι τοσο χαλια το πισω κυκλωμα που δεν μπορει ουτε η μπροστινη αντλια μετα απο καποιες σαλ να κρατησει πιεση, γιατι δεν τροφοδοτειται με πιεση απο την πισω και ενω ειναι αντλια θετικης μετατοπισης , ουσιαστικα αδειαζει εσωτερικα λογω της γρηγορης παλινδρομισης του εμβολου της.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

, Μπορεί να στο έγραψα λάθος εγώ ,,, η πίεση μένει σταθερή της τρόμπας η ροή όμως μεταβάλετε ανάλογα το πάτημα του γκαζιού από 05,5 σταθερή και στο πάτημα κάνει 09 σε ροή .. (παράδειγμα φέρνω) όμως έχω παρατηρήσει για να τροφοδοτηθούν τα μπακ στις υψηλές στροφές ,... (κόλλαγαν πάντα του 1 και 4) ... μετά από πειραματισμούς στο δικό μου αυτοκίνητο κατάλαβα ότι η μηχανική μπροστά θέλει ακόμα πιο σκληρό ελατήριο.. ενώ φόραγα apr , μετά από συζήτηση με αυτόν τον οίκο που συνεργάζομαι .. μου έστειλαν μια άλλη τρόμπα μπροστά και μου είπαν ότι με αυτή την τρόμπα είναι να μην πιέζουμε τόσο πολύ τα μπεκ ...

Τώρα τι να πω... προβλήματα δεν έχω

Link to comment
Share on other sites

Aς μπουμε στο θεμα μας ξανα..

Εχθες εκανα μια δυναμομετρηση να δω που ειμαστε.

Το αμαξι εχει κ04 τουρμπινα,rs4 injectors,forge wastegate ,s3 ic,v-flow,downpipe 80 και απο εκει και πισω milltek 70,forge σκαστρα και Κριτωνουχο προγραμμα..

Η μετρηση εγινε με βενζινη 100αρα πρατηριου αγνωστων στοιχειων

H πιεση της τουρμπινας μετα απο δικια μου επιλογη εχει κρατηθει στο 1,5 απο την αρχη εως τον κοφτη

η πρωτη μετρηση μετα απο αρκετες προσπαθειες να μην σπινιαρει και αφου ειχε ανεβασει θερμοκρασια το ic 68 βαθμους εδειξε 370 αλογα

Η δευτερη μετρηση αφου το αφησαμε να παγωσει αρκετα και με θερμοκρασια 54 βαθμους στο ic εδειξε 383 αλογα και 50 κιλα ροπη

Θελω να πιστευω οτι οταν χειμωνιασει θα τσιμπισω ακομα 10 αλογακια <_<

009ab.th.jpg

Η κοιλια που κανει στις 3500 δεν υπαρχει στον δρομο και ειναι ενα κλάσικο θεμα που παντα ειχα στο συγκεκριμενο maha απο σπινιαρισμα

Στον δρομο τωρα το αμαξι αν και βαρυτερο πηγαινει κοπιο και λιγο καλυτερα ψηλα απο Leon Cupra 2 που ειχε βγαλει 390 κατι σε Maha παλι

Mιας και το θυμήθηκα, πρέπει να κοιτάξεις το πρόγραμμα σου, γιατί αυτή η κοιλιά δεν είναι από σπινιάρισμα. Και βγάλε και το 4@@ από την υπογραφή σου...

Αρκετά υπήρξα καλός!

Link to comment
Share on other sites

Mιας και το θυμήθηκα, πρέπει να κοιτάξεις το πρόγραμμα σου, γιατί αυτή η κοιλιά δεν είναι από σπινιάρισμα. Και βγάλε και το 4@@ από την υπογραφή σου...

Αρκετά υπήρξα καλός!

Edited by bored
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα παιδια κουραστικα πολυ για να δειαβασω 30 σχεδον σελιδες.

Αλλα δεν πηγε τιποτα χαμενο.......

Μπορω μαλιστα να φερεται ολοι τα αυτοκινητα σας και να σας τα βελτιωσω στα Γιαννενα.Το λεφτα απο τς βενζινες τα βαζω εγω. :D:blush::D

Μπορω να πω οτι εχω λιωσει στο γελιο με μερικα post που εχετε κανει.

Geopan χρωστας ακομα εκεινο τον καφε που λεγαμε και μακαρι να ειναι εκει και τα υπολοιπα παιδια να τα γνωρισω.

Δεν θελω να αναφερθω στην διαμαχη που εχει δημιουργηθει απλα θα ηθελα να σταματησει.

Πολλα μελη θα ηθελαν να κανουν ερωτησεις πανω στο θεμα τις βελτιωσεις αλλα πιστευω οτι με ολα αυτα που λεγονται

εδω μεσα μονο για βελτιωση δεν λεμε.

Θα ηθελα να πω ενα μεγαλο ΣΥΓΝΩΜΗ στα μελη τα οποια χαραμισαν χρονο για να γραψουν τα post που εχω σβησει.

JDL9 ακομα ερχεσαι στα Γιαννενα για εκεινο τον καφε :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

JDL9 ακομα ερχεσαι στα Γιαννενα για εκεινο τον καφε :D:blush:

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο κοντά σου έφτασα τον Αύγουστο, θα έρθω όμως το υπόσχομαι, αν δεν χαθώ πάλι. :D:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε το 4@@ στην υπογραφή σημαίνει : Έβγαλε στην δυναμομέτρηση 400 άλογα η @@@????? :lol:<_<:o:lol:

Για να σοβαρευτώ, γιατί είχα ξεχαστεί με τις διαμάχες, η καμπύλη αυτή δεν είναι για δημοσίευση, εγω τουλάχιστον δεν θα την έβγαζα με καμάρι, θέλει πολύ φτιάξιμο και δουλειά ακόμα και μην αρχίσεις (¶ρη) χαζοαπαντήσεις δεν το λέω για να στήν πώ.

γιαννη η καμπυλη,αν εξαιρεσεις την κοιλια που κανει που δεν υπαρχει επι της ουσιας στο δρομο λογω προβληματος στο συγκεκριμενο δυναμομετρο,ειναι πολυ πολυ καλη!συνεχη δυναμη γυρω στα 380 αλογα στα ψηλα και δυνατη ροπη στα μεσαια η οποια ομως δεν φαινεται λογω της κοιλιας!αυτο δηλαδη που περιμενεις απο μια τελειωμενη κ04!απλα!

Link to comment
Share on other sites

γιαννη η καμπυλη,αν εξαιρεσεις την κοιλια που κανει που δεν υπαρχει επι της ουσιας στο δρομο λογω προβληματος στο συγκεκριμενο δυναμομετρο,ειναι πολυ πολυ καλη!συνεχη δυναμη γυρω στα 380 αλογα στα ψηλα και δυνατη ροπη στα μεσαια η οποια ομως δεν φαινεται λογω της κοιλιας!αυτο δηλαδη που περιμενεις απο μια τελειωμενη κ04!απλα!

Αυτό ακριβώς λέω ρε, ότι η καμπύλη είναι χάλια και η ροπή δεν φαίνεται καλή, τώρα αν φταίει το δυναμόμετρο δεν το ξέρω, εγώ σχολίασα αυτό που είδα, και αυτό που είδα δεν ήταν καλό.

Αν και ο μινάρας λέει ότι η κοιλιά είναι από σπινάρισμα…………..(Δηλαδή η σπινάρει με Πέμπτη η μέτρησε με Δευτέρα) :lol:<_<:o

Το άλλο επίσης που δεν καταλαβαίνω και διόρθωσε με γιατί μπορεί να κάνω λάθος, είναι πως γίνεται ένα τόσο πουσαρισμένο αυτοκίνητο με τελειωμένη Κ04, μπέκ RS4, επιθετικό πρόγραμμα και τα λοιπά καλούδια να βγάζει μόνο 10 άλογα παραπάνω (με χάλια καμπύλη) και την ίδια ροπή από ένα άλλο με χαλαρές ρυθμίσεις και μπέκ S3, και πίστεψε με το έχω δει και για αυτό μιλάω.

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

γιαννη η καμπυλη,αν εξαιρεσεις την κοιλια που κανει που δεν υπαρχει επι της ουσιας στο δρομο λογω προβληματος στο συγκεκριμενο δυναμομετρο,ειναι πολυ πολυ καλη!συνεχη δυναμη γυρω στα 380 αλογα στα ψηλα και δυνατη ροπη στα μεσαια η οποια ομως δεν φαινεται λογω της κοιλιας!αυτο δηλαδη που περιμενεις απο μια τελειωμενη κ04!απλα!

Μηπως πατιναρισε επανω στα ραουλα;

Σε τι κατασταση ειναι -γενικα- ο συμπλεκτης σου;

Εχε υποψιν πως αν οντως πατιναρισε, εισαι και 10-20 αλογα κατω.

Αν πραγματι στεκεσαι διπλα σε 'καλο' Cupra revo (οπως καπου πηρε το ματι μου), τα αλογα που εβγαλες ειναι σχετικα λιγα...

Link to comment
Share on other sites

Μηπως πατιναρισε επανω στα ραουλα;

Σε τι κατασταση ειναι -γενικα- ο συμπλεκτης σου;

Εχε υποψιν πως αν οντως πατιναρισε, εισαι και 10-20 αλογα κατω.

Αν πραγματι στεκεσαι διπλα σε 'καλο' Cupra revo (οπως καπου πηρε το ματι μου), τα αλογα που εβγαλες ειναι σχετικα λιγα...

Το πατινάρισμα κ.Κώστα μου δεν γίνεται πριν την μέγιστη ροπή, αλλά στην μέγιστη ροπή, δεν γίνεται να πατινάρει και μετά να βγάζει 50 κιλά, η πατινάρει η δεν πατινάρει.

Link to comment
Share on other sites

Το πατινάρισμα κ.Κώστα μου δεν γίνεται πριν την μέγιστη ροπή, αλλά στην μέγιστη ροπή, δεν γίνεται να πατινάρει και μετά να βγάζει 50 κιλά, η πατινάρει η δεν πατινάρει.

Μην παιρνεις και ορκο κ.Γιαννη μου.

Αφενος μεν το εχω ξαναδει, αφετερου το ΜΑΗΑ δεν κανει 'ταρζανιες', οπως π.χ. το ΤΑΤ.

Τι αλλο μπορει να φταιει, ειδικα απο τη στιγμη που ο ανθρωπος λεει πως στο δρομο δεν το κανει;

Link to comment
Share on other sites

Μην παιρνεις και ορκο κ.Γιαννη μου.

Αφενος μεν το εχω ξαναδει, αφετερου το ΜΑΗΑ δεν κανει 'ταρζανιες', οπως π.χ. το ΤΑΤ.

Τι αλλο μπορει να φταιει, ειδικα απο τη στιγμη που ο ανθρωπος λεει πως στο δρομο δεν το κανει;

Κύριε Κώστα μου, :lol:<_<

Tο τι κάνει στον δρόμο δεν έχει να κάνει με την καμπύλη του, το δυναμόμετρο είναι δυναμόμετρο είναι φίξ, αν αυτό το κάνει και σε άλλα αυτοκίνητα τότε όντως φταίει το δυναμόμετρο οπότε δεν πάμε σε αυτό, εκτός αν θέλουμε μετρήσεις κου κουρούκου.

Αλλά το ότι δεν συμπεριφέρεται έτσι στον δρόμο, μήπως έχει να κάνει με το φορτίο?

Δηλαδή αλλιώς ”γυρίζει” ένα αυτοκίνητο ΑΔΕΙΟ στον δρόμο και αλλιώς μέσα στο δυναμόμετρο με φορτία και δεμένο.

Πολύ απλό.

Link to comment
Share on other sites

Κύριε Κώστα μου, :):D

Tο τι κάνει στον δρόμο δεν έχει να κάνει με την καμπύλη του, το δυναμόμετρο είναι δυναμόμετρο είναι φίξ, αν αυτό το κάνει και σε άλλα αυτοκίνητα τότε όντως φταίει το δυναμόμετρο οπότε δεν πάμε σε αυτό, εκτός αν θέλουμε μετρήσεις κου κουρούκου.

Αλλά το ότι δεν συμπεριφέρεται έτσι στον δρόμο, μήπως έχει να κάνει με το φορτίο?

Δηλαδή αλλιώς ”γυρίζει” ένα αυτοκίνητο ΑΔΕΙΟ στον δρόμο και αλλιώς μέσα στο δυναμόμετρο με φορτία και δεμένο.

Πολύ απλό.

Κυριε Γιαννιιιη μου. (εσυ το ξεκινησες μ@@@@)

Ενα δυναμομετρο, εαν βαλει πολλα φορτια (πραγμα που στο ΜΑΗΑ νομιζω δεν γινεται ή τουλαχιστον, δεν το κανει ποτε), ανεβαζει μια υπερβολικη (για το σεταπ) ροπη και μετα ψηλα σου 'ισιωνει' την ιπποδυναμη λογω θερμικου 'σοκ'.

Η συγκεκριμενη διορθωση στην καμπυλη ειναι ή πατιναρισμα ή διορθωση της πιεσης μεσω ανοιγματος της w/g.

Εαν ειναι διορθωση της πιεσης, λογικα πρεπει να το κανει και στο δρομο.

Αν στο δρομο δεν το κανει, μαλλον ειναι πατιναρισμα.

Σπινιαρισμα παντως, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. (φαινεται αλλοιως στο ΜΑΗΑ και κοβει κατευθειαν τη μετρηση)

υ.γ.: τα παραπανω αποτελουν καθαρα προσωπικες αποψεις και συμφωνα παντα με τα -ομολογουμενως λιγοστα- δεδομενα που υπαρχουν.

Εαν υπηρχαν λογκς θα ηταν ξεκαθαρο τι συνεβη...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς λέω ρε, ότι η καμπύλη είναι χάλια και η ροπή δεν φαίνεται καλή, τώρα αν φταίει το δυναμόμετρο δεν το ξέρω, εγώ σχολίασα αυτό που είδα, και αυτό που είδα δεν ήταν καλό.

Αν και ο μινάρας λέει ότι η κοιλιά είναι από σπινάρισμα…………..(Δηλαδή η σπινάρει με Πέμπτη η μέτρησε με Δευτέρα) :):D :D

Το άλλο επίσης που δεν καταλαβαίνω και διόρθωσε με γιατί μπορεί να κάνω λάθος, είναι πως γίνεται ένα τόσο πουσαρισμένο αυτοκίνητο με τελειωμένη Κ04, μπέκ RS4, επιθετικό πρόγραμμα και τα λοιπά καλούδια να βγάζει μόνο 10 άλογα παραπάνω (με χάλια καμπύλη) και την ίδια ροπή από ένα άλλο με χαλαρές ρυθμίσεις και μπέκ S3, και πίστεψε με το έχω δει και για αυτό μιλάω.

Γιαννη , στο 4ο πατημα που καταφερε να πατησει (τα προηγουμενα ηταν ακαριαιο σπιναρισμα...) εδειξε αυτην την καμπυλη.

Στο συγκεκριμενο ΜΑΗΑ , για να μπορεσει να πατησει το αυτοκινητο , πρεπει να πας προοδευτικα μεχρι τις σαλ που εχεις μεγιστη ροπη και εκει μπορει να μισοσπιναρει , και μετα να πατησει , αφου εχουν ζεσταθει τα λαστιχα παντα. Σε οτι δυναμομετρηση με δυνατο μπροστινοκινητο εχω δει, παντα κανει spike , εκει "κολλαν" οι στροφες της μηχανης για λιγο και μετα συνεχιζει η μετρηση. Δεν ξερω αν ειναι θεμα προσφυσης , αλλα δεν υπαρχει αλλος τροπος μετρησης, ωστε να μην βρασει το μοτερ και να πατηθει. Αν ισχυε η κοιλια ροπης και στον δρομο , θα επρεπε το maf να κολλαει σε συγκεκριμενη τιμη @ 3700-4100σαλ που εχει σταθερη ισχυ , αλλα κατι τετοιο δεν συμβαινει . Aνεβαινει συνεχως μεχρι τα 275-280gr/sec @ 5700-5800σαλ , και διατηρειται η τιμη αυτη μεχρι τον κοφτη.

Επιθετικο προγραμμα δεν εχει. Το συγκεκριμενο μοτερ , δουλευει με 0.79-0.8 λ και σχεδον νορμαλ αβανς. Απλα δουλευει με πολυ πιεση , οπου στον κοφτη στο dyno ηταν 2520mbar @ 6700rpm . Πιστευω οτι τουλαχιστον 20-25ΗΡ επιπλεον μπορουν να προκυψουν απο λιγο υψηλοτερο λ (0.81-0.82), και περισσοτερο αβανς (με την βοηθεια ισως και καποιου water injection kit). Αλλα δεν χρειαζεται, οταν ακομα κι ετσι με "αλυσοπριονο" Cupra , που εχει μετρηθει 390+ΗΡ σε παρομοιο dyno , πηγαινει κοπιες , με οριακη μαλιστα διαφορα υπερ του στις 5ες. Επισης, επειδη η τροφοδοσια επαρκει , στους 5oC ή 0οC , εκει που το καθενα τοσο δυνατο K04 με ΟΕΜ μπεκ θα κανει "κοψιματα" , αυτο θα βγαζει κι αλλη δυναμη.

Οσον αφορα στα νουμερα και τις επιδοσεις , δεν πρεπει να κοιταμε μονο την μεγιστη ισχυ , αλλα και για ποσο φασμα σαλ εχει διαρκεια η μεγιστη ισχυς! Μπορει ενα μοτερ να εχει πχ 400ΗΡ , με καμπυλη ισχυος μορφης "spike", ενω καποιο αλλο να εχει πχ 390ΗΡ απο τις 5500 εως τις 7500. Προφανως το δευτερο ειναι στην πραξη αρκετα δυνατοτερο , γιατι η μεση ισχυς ειναι υψηλοτερη. Εκει ειναι που η Κ04 περνει αριστα , εχοντας τρομακτικο powerband για το μοτερ αυτο! Δυναμη απο 3000σαλ μεχρι 7000+σαλ , με μηδαμινο λαγκ και αποδεδειγμενη αξιοπιστια.

Link to comment
Share on other sites

Ενα δυναμομετρο, εαν βαλει πολλα φορτια (πραγμα που στο ΜΑΗΑ νομιζω δεν γινεται ή τουλαχιστον, δεν το κανει ποτε), ανεβαζει μια υπερβολικη (για το σεταπ) ροπη και μετα ψηλα σου 'ισιωνει' την ιπποδυναμη λογω θερμικου 'σοκ'.

Η συγκεκριμενη διορθωση στην καμπυλη ειναι ή πατιναρισμα ή διορθωση της πιεσης μεσω ανοιγματος της w/g.

Το ΜΑΗΑ LPS3000 ρυθμιζεται και η εναρξη μετρησης και το φορτιο . Το θεμα ειναι οτι ακομα και με 0% φορτιο , κατα την αποψη μου, ειναι υπερβολικο . Ειναι σαν να ανοιγεις 6η , τουλαχιστον , στο δρομο. Για να κταφερεις να μετρησεις με λιγο κατω απο 60οC θερμ. εισερχ. αερα , θελει προσπαθεια . Τετοια θερμοκρασια στο δρομο δεν υπαρχει. Σε ενα dynojet πχ ο ρυθμος μετρησης ειναι περιπου 400rpm/sec , στο ΜΑΗΑ ακομα και στο 0% εχει τουλαχιστον 2πλασιο φορτιο.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα στα νουμερα και τις επιδοσεις , δεν πρεπει να κοιταμε μονο την μεγιστη ισχυ , αλλα και για ποσο φασμα σαλ εχει διαρκεια η μεγιστη ισχυς! Μπορει ενα μοτερ να εχει πχ 400ΗΡ , με καμπυλη ισχυος μορφης "spike", ενω καποιο αλλο να εχει πχ 390ΗΡ απο τις 5500 εως τις 7500. Προφανως το δευτερο ειναι στην πραξη αρκετα δυνατοτερο , γιατι η μεση ισχυς ειναι υψηλοτερη. Εκει ειναι που η Κ04 περνει αριστα , εχοντας τρομακτικο powerband για το μοτερ αυτο! Δυναμη απο 3000σαλ μεχρι 7000+σαλ , με μηδαμινο λαγκ και αποδεδειγμενη αξιοπιστια.

Εγω παντως, τα προτιμαω ετσι:

revostg2387ps.th.jpg

Και με 2.350mbar στις 6.700σαλ...

Link to comment
Share on other sites

Το ΜΑΗΑ LPS3000 ρυθμιζεται και η εναρξη μετρησης και το φορτιο . Το θεμα ειναι οτι ακομα και με 0% φορτιο , κατα την αποψη μου, ειναι υπερβολικο . Ειναι σαν να ανοιγεις 6η , τουλαχιστον , στο δρομο. Για να κταφερεις να μετρησεις με λιγο κατω απο 60οC θερμ. εισερχ. αερα , θελει προσπαθεια . Τετοια θερμοκρασια στο δρομο δεν υπαρχει. Σε ενα dynojet πχ ο ρυθμος μετρησης ειναι περιπου 400rpm/sec , στο ΜΑΗΑ ακομα και στο 0% εχει τουλαχιστον 2πλασιο φορτιο.

Προσωπικα ποτε δεν ειδα 60ο ΙΑΤ, τουλαχιστον οχι σε αντιστοιχο σεταπ.

Μαλλον η revo δουλευει λιγοτερη πιεση.

Οσο για το ΜΑΗΑ (του Φωτεινελη), μου εχει αναφερει πως παντα χρησιμοποιει τις ιδιες μεταβλητες σε θεματα φορτιου, αρα πρακτικα δε νομιζω να υπαρχει πεδιο συζητησης περι μη-επαναλιψημοτητας.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως, τα προτιμαω ετσι:

Και με 2.350mbar στις 6.700σαλ...

Κι εγω , αλλα μην συγκρινουμε αλλα δυναμομετρα και , το σημαντικοτερο , αλλα μοτερ. Αλλο BWA , αλλο ΒWJ. Το μονο κοινο ειναι οτι και τα 2 απεδωσαν actual 360HP , το ενα με θερμ. περιβ. στους 30οC , το αλλο στους 25οC, και πηγαινουν κοπιες στο δρομο (τουλαχιστον εκει που κανενα δεν εχει θεμα με κοψιματα). Εννοεται οτι το Cupra ειναι ροϊκοτερο ψηλα και δεν απαιτει τοση πιεση για καλη ροη (=ισχυ) , αλλα και τοσο δυνατα Cupra , ΟΛΑ τουλαχιστον οσα εχω δει απο τα 385-390αρια, δεν δουλευουν κατω απο 10οC και συνηθως ειναι επιθετικα ρυθμισμενα. Ομως , τουλαχιστον τα αυτοκινητα των παιδιων που γνωριζω (Χαρης, Θοδωρης, Στεφανος, κλπ) εχουν αποδειχτει αξιοπιστα.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

1)Προσωπικα ποτε δεν ειδα 60ο ΙΑΤ, τουλαχιστον οχι σε αντιστοιχο σεταπ.

Μαλλον η revo δουλευει λιγοτερη πιεση.

2)Οσο για το ΜΑΗΑ (του Φωτεινελη), μου εχει αναφερει πως παντα χρησιμοποιει τις ιδιες μεταβλητες σε θεματα φορτιου, αρα πρακτικα δε νομιζω να υπαρχει πεδιο συζητησης περι μη-επαναλιψημοτητας.

1) Με τι εξωτερικη θερμοκρασια? με το φορτιο που μετραν τα ΜΑΗΑ ανετα το καλοκαιρι φτανει σε τετοια επιπεδα. Αν σε S3/Cupra/ED30 δουλεψεις λιγο παραπανω πιεση , περνει λιγο δυναμη. οπως δυναμη περνει και οσο πιο κοντα εισαι στο 0.84-0.85 απο λ και οσο περισσοτερο αβανς εχεις. Προσωπικα προτιμω την 1η περιπτωση. Ειναι μαλλον πιο αξιοπιστη για το μοτερ. Τα παντα βεβαια ειναι και θεμα χρησης.

2) Απο επαναληψιμοτητα ειναι ΟΚ , απο φορτιο ομως πιστευω πως ειναι υπερβολικο , οπως και ολα τα ΜΑΗΑ. Ο ρυθμος μετρησης πρεπει να ειναι 300rpm/sec max , καθως κανενα dyno δεν μπορει να εξασφαλισει τον αερισμο που εχει το αυτοκινητο στο δρομο. Προσωπικα , ποτε δεν εχω δει 60οC στο δρομο , ουτε σε ΒΤ TFSI.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω , αλλα μην συγκρινουμε αλλα δυναμομετρα και αλλα μοτερ. Αλλο BWA , αλλο ΒWJ. Το μονο κοινο ειναι οτι και τα 2 απεδωσαν actual 360HP , το ενα με θερμ. περιβ. στους 30οC , το αλλο στους 25οC. Εννοεται οτι το Cupra ειναι ροϊκοτερο ψηλα και δεν απαιτει τοση πιεση για καλη ροη (=ισχυ) , αλλα και τοσο δυνατα Cupra , ΟΛΑ τουλαχιστον οσα εχω δει απο τα 385-390αρια, δεν δουλευουν κατω απο 10οC και συνηθως ειναι επιθετικα ρυθμισμενα. Ομως , τουλαχιστον τα αυτοκινητα των παιδιων που γνωριζω (Χαρης, Θοδωρης, Στεφανος, κλπ) εχουν αποδειχτει αξιοπιστα.

Ανεφερα παραδειγμα με Cupra, γιατι ΑΧΧ ή BWA stg3 της revo δουλευουν πολυ λιγοτερη πιεση. (~2.100mbar @ 6.500σαλ)

Επισης, ολα οσα revo μπορει να εχεις δει και "δε δουλευουν κατω απο 10ο", τελικα αποδειχτηκε πως εχουν/ειχαν πολυ επιθετικες ρυθμισεις ή καποιο μηχανολογικο προβλημα που το προκαλουσε.

Link to comment
Share on other sites

1) Με τι εξωτερικη θερμοκρασια? με το φορτιο που μετραν τα ΜΑΗΑ ανετα το καλοκαιρι φτανει σε τετοια επιπεδα. Αν σε S3/Cupra/ED30 δουλεψεις λιγο παραπανω πιεση , περνει λιγο δυναμη. οπως δυναμη περνει και οσο πιο κοντα εισαι στο 0.84-0.85 απο λ και οσο περισσοτερο αβανς εχεις. Προσωπικα προτιμω την 1η περιπτωση. Ειναι μαλλον πιο αξιοπιστη για το μοτερ. Τα παντα βεβαια ειναι και θεμα χρησης.

Με εξωτερικη θερμοκρασια πανω απο 20-25 βαθμους.

Εννοειτε πως δε μας ενδιαφερει περιπτωση με 10-12ο.

Οσο για το λ, καταλαβαινω αυτη την εμμονη που εχεις, αλλα δεν ειναι τιποτα παραπανω απο παραπληροφορηση.

Το stg2 της revo (πολυ επιθετικα ρυθμισμενο) δουλευει max 0,83 και το stg2+ max 0,81.

Που ειδες 0,85/0,86;;;;;;

Βεβαια, να πω την αμαρτια μου, ακομα και 0,90 να δουλευαν, revo ειναι, μαλλον κατι ξερουν...

2) Απο επαναληψιμοτητα ειναι ΟΚ , απο φορτιο ομως πιστευω πως ειναι υπερβολικο , οπως και ολα τα ΜΑΗΑ. Ο ρυθμος μετρησης πρεπει να ειναι 300rpm/sec max , καθως κανενα dyno δεν μπορει να εξασφαλισει τον αερισμο που εχει το αυτοκινητο στο δρομο. Προσωπικα , ποτε δεν εχω δει 60οC στο δρομο , ουτε σε ΒΤ TFSI.

Κοιταξε, για τα δυναμομετρα το εχω πει πολλες φορες, αλλα δεν το εχω αναφερει ποτε δημοσια: μετα το ΜΑΗΑ το ΧΑΟΣ.

Ειδικα το Dynojet που αναφερθηκε, βγαζει συνηθως τα μεγιστα αλογα στις 15.000rpm και μετα απο 10 πατηματα ακομα παλευουν να παρουν σημα για σαλ...

Link to comment
Share on other sites

1) Ανεφερα παραδειγμα με Cupra, γιατι ΑΧΧ ή BWA stg3 της revo δουλευουν πολυ λιγοτερη πιεση. (~2.100mbar @ 6.500σαλ)

2) Επισης, ολα οσα revo μπορει να εχεις δει και "δε δουλευουν κατω απο 10ο", τελικα αποδειχτηκε πως εχουν/ειχαν πολυ επιθετικες ρυθμισεις...

1) Ενα AXX ή ΒWA που δουλευει ομως με 1,1bar @ 6500σαλ δεν βγαζει και την δυναμη του Golf του Aρη ή του Kostasgti ή ολων των Cupra REVO Stg2+. ΟΚ , μπορει να δουλευει και να μην εχει την παραμικρη δυσλειτουργια , αλλα δυναμη δεν εχει. Φυσικα , μπορει και να μην ειναι αυτο το ζητουμενο στην τελικη , για ενα 200αρι μοτερ.

2) Μα οι πολυ επιθετικες ρυθμισεις ειναι αυτες που βγαζουν την δυναμη αυτη, τα 390ΗΡ και τις υπερεπιδοσεις. Η διαφορα οταν εχεις και επαρκη τροφοδοσια , ειναι οτι πχ του Χαρη στους 15οC , που δουλευει παρα πολυ δυνατα , πρεπει να εχει λιγοτερη ισχυ απο τους 10οC και στους 0οC πρεπει να εχει ακομη περισσοτερη δυναμη! Γιατι ο αερας ειναι πιο κρυος και πυκνοτερος. Δεν γινεται καποιος, απο τη στιγμη που δεν ειναι καν τερματισμενη η Κ04 στο κορυφαιο BWJ μοτερ , να μην μπορει να το πατησει πχ με 3οC, εκει που ειναι και το απολαυστικοτερο και το ασφαλεστερο. Νομιζω οτι πρεπει σιγα σιγα να αναβαθιστουν σε τροφοδοσια ολοι οσοι θελουν τις απολυτες επιδοσεις απο την Κ04 , ωστε και τα AFR να πεσουν και οι δυσλειτουργιες να σταματησουν.

Link to comment
Share on other sites

Με εξωτερικη θερμοκρασια πανω απο 20-25 βαθμους.

Εννοειτε πως δε μας ενδιαφερει περιπτωση με 10-12ο.

Οσο για το λ, καταλαβαινω αυτη την εμμονη που εχεις, αλλα δεν ειναι τιποτα παραπανω απο παραπληροφορηση.

Το stg2 της revo (πολυ επιθετικα ρυθμισμενο) δουλευει max 0,83 και το stg2+ max 0,81.

Που ειδες 0,85/0,86;;;;;;

Βεβαια, να πω την αμαρτια μου, ακομα και 0,90 να δουλευαν, revo ειναι, μαλλον κατι ξερουν...

Κοιταξε, για τα δυναμομετρα το εχω πει πολλες φορες, αλλα δεν το εχω αναφερει ποτε δημοσια: μετα το ΜΑΗΑ το ΧΑΟΣ.

Ειδικα το Dynojet που αναφερθηκε, βγαζει συνηθως τα μεγιστα αλογα στις 15.000rpm και μετα απο 10 πατηματα ακομα παλευουν να παρουν σημα για σαλ...

Δεν ειπα ποτε οτι το REVO δουλευει με 0.85-0.86 στον TFSI !!! Αυτο και να το εβλεπα , που δεν θα το εβλεπα , δεν προκειται να το ελεγα, ετσι κι αλλιως. Ειπα επι λεξη (απο βασικους κανονες των Μ.Ε.Κ.) οτι :

"...Αν σε S3/Cupra/ED30 δουλεψεις λιγο παραπανω πιεση , περνει λιγο δυναμη. οπως δυναμη περνει και οσο πιο κοντα εισαι στο 0.84-0.85 απο λ και οσο περισσοτερο αβανς εχεις. Προσωπικα προτιμω την 1η περιπτωση. Ειναι μαλλον πιο αξιοπιστη για το μοτερ. Τα παντα βεβαια ειναι και θεμα χρησης..."

Οσον αφορα στα δυναμομετρα, δεν πιστευω οτι υπαρχουν λαθος μηχανηματα , αλλα λαθος χειριστες. Καμια σοβαρη εταιρια που δινει ενα μηχανημα εκατονταδων χιλιαδων ευρω, δεν ειναι για τα σκουπιδια. Τα συμπερασματα που βγαινουν , οι χειρισμοι και η συντηρηση ειναι λανθασμενα καποιες φορες , οχι τα ιδια τα μηχανηματα.

Link to comment
Share on other sites

1) Ενα AXX ή ΒWA που δουλευει ομως με 1,1bar @ 6500σαλ δεν βγαζει και την δυναμη του Golf του Aρη ή του Kostasgti ή ολων των Cupra REVO Stg2+. ΟΚ , μπορει να δουλευει και να μην εχει την παραμικρη δυσλειτουργια , αλλα δυναμη δεν εχει. Φυσικα , μπορει και να μην ειναι αυτο το ζητουμενο στην τελικη , για ενα 200αρι μοτερ.

2) Μα οι πολυ επιθετικες ρυθμισεις ειναι αυτες που βγαζουν την δυναμη αυτη, τα 390ΗΡ και τις υπερεπιδοσεις. Η διαφορα οταν εχεις και επαρκη τροφοδοσια , ειναι οτι πχ του Χαρη στους 15οC , που δουλευει παρα πολυ δυνατα , πρεπει να εχει λιγοτερη ισχυ απο τους 10οC και στους 0οC πρεπει να εχει ακομη περισσοτερη δυναμη! Γιατι ο αερας ειναι πιο κρυος και πυκνοτερος. Δεν γινεται καποιος, απο τη στιγμη που δεν ειναι καν τερματισμενη η Κ04 στο κορυφαιο BWJ μοτερ , να μην μπορει να το πατησει πχ με 3οC, εκει που ειναι και το απολαυστικοτερο και το ασφαλεστερο. Νομιζω οτι πρεπει σιγα σιγα να αναβαθιστουν σε τροφοδοσια ολοι οσοι θελουν τις απολυτες επιδοσεις απο την Κ04 , ωστε και τα AFR να πεσουν και οι δυσλειτουργιες να σταματησουν.

Εχεις λαθος δεδομενα.

Αναφερεσαι σε καποιες παλιοτερες περιπτωσεις, οπου δεν υπηρχε stg2+, που να εκμεταλευεται στο επακρο την αντλια υψηλης και καποιοι επεμεναν να μην ακολουθουν τις οδηγιες μας.

Μαλλον δεν το γνωριζεις, αλλα τα προγραμματα της revo για το Region της Ευρωπης (σε αυτο ανηκουμε), προερχονται απο την Αγγλια (οχι Αμερικη) κι εκει εχουν πολυ χαμηλες θερμοκρασιες, αρα τα οποια αντιστοιχα 'προβληματα' ειναι λυμενα εν τη γεννεση τους.

Επισης κανεις ενα λαθος: -το ανεφερα και παραπανω-

Εχεις λαθος βιωματα/εμπειρια/δεδομενα.

Οταν εσυ εχεις ενα προβλημα με ενα αυτοκινητο σου, ανοιγεις Winols (καλα το εγραψα; ) και διορθωνεις τον κωδικα.

Στη revo σε αντιστοιχη περιπτωση, ανοιγουμε το καπω.

Γνωριζεις φανταζομαι πως η 2η περιπτωση λερωνει τα χερια και δεν μας ειναι καθολου (μα καθολου) ευχαριστη...

Edited by VAG-Lover
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.