Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Δεν ειπα ποτε οτι το REVO δουλευει με 0.85-0.86 στον TFSI !!! Αυτο και να το εβλεπα , που δεν θα το εβλεπα , δεν προκειται να το ελεγα, ετσι κι αλλιως. Ειπα επι λεξη (απο βασικους κανονες των Μ.Ε.Κ.) οτι :

"...Αν σε S3/Cupra/ED30 δουλεψεις λιγο παραπανω πιεση , περνει λιγο δυναμη. οπως δυναμη περνει και οσο πιο κοντα εισαι στο 0.84-0.85 απο λ και οσο περισσοτερο αβανς εχεις. Προσωπικα προτιμω την 1η περιπτωση. Ειναι μαλλον πιο αξιοπιστη για το μοτερ. Τα παντα βεβαια ειναι και θεμα χρησης..."

Δεν το ειπες;

Εχω βαρεθει να διαβαζω/ακουω για 'φτωχα' και 'σπασμενα' revo κι εμεις να μην τα βλεπουμε πουθενα!

Οσον αφορα στα δυναμομετρα, δεν πιστευω οτι υπαρχουν λαθος μηχανηματα , αλλα λαθος χειριστες. Καμια σοβαρη εταιρια που δινει ενα μηχανημα εκατονταδων χιλιαδων ευρω, δεν ειναι για τα σκουπιδια. Τα συμπερασματα που βγαινουν , οι χειρισμοι και η συντηρηση ειναι λανθασμενα καποιες φορες , οχι τα ιδια τα μηχανηματα.

Εχεις απολυτο δικιο, αλλα εγω που χρησιμοποιω το δυναμομετρο απλα σαν εργαλειο, μου κανουν ενα και το αυτο.

Δε γινεται να ανεβαζεις S5 στα ραουλα και να ξεγυμνωνεις την καλωδιωση για να βρεις σημα για σαλ.

Δεν ειναι Υugo με "μοτερ απο Μιραφιορι και 45αρια Βεμπερια"....

Link to comment
Share on other sites

1) Εχεις λαθος δεδομενα.

Αναφερεσαι σε καποιες παλιοτερες περιπτωσεις, οπου δεν υπηρχε stg2+, που να εκμεταλευεται στο επακρο την αντλια υψηλης και καποιοι επεμεναν να μην ακολουθουν τις οδηγιες μας.

2) Επισης κανεις ενα λαθος: -το ανεφερα και παραπανω-

Εχεις λαθος δεδομενα.

Οταν εσυ εχεις ενα προβλημα με ενα αυτοκινητο σου, ανοιγεις Winols (καλα το εγραψα:) και διορθωνεις τον κωδικα.

Στη revo σε αντιστοιχη περιπτωση, ανοιγουμε το καπω.

Γνωριζεις φανταζομαι πως η 2η περιπτωση λερωνει τα χερια και δεν μας ειναι καθολου (μα καθολου) ευχαριστη...

1) Kωστα εδω δεν ειναι θεμα να δειξουμε ποσο καλοι ειμαστε αλλα να δουμε την ουσια. Του Χαρη π.χ. , που πρωτος σου λεω οτι ειναι ΠΥΡΑΥΛΟΣ για την τροφοδοσια του, ή ολα τα αλλα Cupra stg2+ με επιθετικες ρυθμισεις εχουν και αντλια και update για να την υποστριζει. Και οταν εχει 3οC εξω δεν δουλευει. Η αναζητηση της μεγιστης δυνατης ισχυος , η απληστια του καθενος για δυναμη να το πω (ισως ειναι και πιο βαρυ, αν και δεν το εννοω ετσι) δεν επιτρεπει την μεγιστη δυνατη ισχυ χωρις δυσλειτουργιες, σε ολες τις συνθηκες, οταν μας περιοριζουν καποιοι παραγοντες (οπως στην προκειενη περιπτωση η τροφοδοσια). Αυτο δεν νομιζω οτι ειναι δυσφημιση και ειναι δεδομενο , το ξερω , το ξερεις , το βιωνεις , μιας και πρεπει να το εξηγεις στον καθε ιδιοκτητη...

2) Δεν διορθωνονται ολα με WinOLS. Δεν ειναι ετσι τα πραγματα, αυτο ειναι μονο για καποιες περιπτωσεις που ο κωδικας ειναι διαφορετικος απο τον προβλεπομενο , για το συγκεκριμενο μηχανικο συνολο (προσεξε, δεν λεω λανθασμενος, αυτο ειναι ακυρη εκφραση). Οταν εχεις να λυσεις ενα προβλημα , ο αλλος που μπορει να ειναι γιατρος , δικηγορος... ασχετος με το αυτοκινητο , και εχει ερθει ειτε επειδη δεν πηγαινει κατι καλα με το αυτοκινητο του ηδη απο παλαιοτερη βελτιωση , ειτε - αφου το βελτιωσεις - το αυτοκινητο συνεχιζει να μην συμπεριφερεται σωστα, δεν γνωριζει τι συμβαινει και θελει λυση. Εκει πρεπει να ανοιξεις καπο. Τι θα κανεις , θα το κοιτας μεχρι να φτιαχτει? Αυτα που γινονται απο αποψη κωδικα ειναι πολυ συγκεκριμενα και εαν φταιει αυτο λυνεται σε μερικα λεπτα, οταν υπαρχει αμεση επαφη προγραμματιστη - αυτοκινητου. Αυτο ομως φυσικα και δεν αρκει. Αν το αυτοκινητο εχει πχ χαλασμενο PCV ή σκαστρα ή Ν75 ή wastegate ή Λαμδα ή "πεταλουδακια" ή αντλια ή... ή... ή... θα δυσλειτουργει. Και εκει χρειαζεται να εχεις την αναλυτικη ικανοτητα και τις γνωσεις να καταλαβεις τι ειναι αυτο που φταιει. Μακαρι να ηταν μονο "κωδικας" η ιστορια... ο αλλος ομως δεν θελει να του πεις "Εγω ειμαι η REVO και δεν φταιω ποτε, γιατι φτιαχνεται το προγραμμα στην Αγγλια" , ουτε ειναι ο Κριτωνας και ρωτα για μενα... δεν νομιζω οτι τον ενδιαφερει! Αποτελεσμα θελει να δει στο δικο του αυτοκινητο. Να δουλευει ειτε σωστα , ειτε οπως επιθυμει, εφοσον ειναι αυτο το ζητουμενο.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε το 4@@ στην υπογραφή σημαίνει : Έβγαλε στην δυναμομέτρηση 400 άλογα η @@@????? ;):o :o :o

Για να σοβαρευτώ, γιατί είχα ξεχαστεί με τις διαμάχες, η καμπύλη αυτή δεν είναι για δημοσίευση, εγω τουλάχιστον δεν θα την έβγαζα με καμάρι, θέλει πολύ φτιάξιμο και δουλειά ακόμα και μην αρχίσεις (¶ρη) χαζοαπαντήσεις δεν το λέω για να στήν πώ.

Γιαννη δεν την δημοσιευσα για καμαρι αν το βλεπεις ετσι τοτε ειναι λαθος σου..Οπως ειπα στον δρομο το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα ..Μετα απο 4 προσπαθειες να βρω προσφηση με 5η ταχυτητα καταφεραμε να το μετρησουμε..Το συγκεκριμενο δυναμομετρο στα σπατα εχει θεμα με την προσφυση..Τα 400+ λοιπον που γραφω στην υπογραφη μου τα εχω οποτε θελω και οταν θελω και αν καποια στιγμη ενδιαφερεσαι μπορουμε να κανουμε ενα φιλικο ανοιγματακι .. B)

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη δεν την δημοσιευσα για καμαρι αν το βλεπεις ετσι τοτε ειναι λαθος σου..Οπως ειπα στον δρομο το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα ..Μετα απο 4 προσπαθειες να βρω προσφηση με 5η ταχυτητα καταφεραμε να το μετρησουμε..Το συγκεκριμενο δυναμομετρο στα σπατα εχει θεμα με την προσφυση..Τα 400+ λοιπον που γραφω στην υπογραφη μου τα εχω οποτε θελω και οταν θελω και αν καποια στιγμη ενδιαφερεσαι μπορουμε να κανουμε ενα φιλικο ανοιγματακι .. ;)
Edited by bored
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς λέω ρε, ότι η καμπύλη είναι χάλια και η ροπή δεν φαίνεται καλή, τώρα αν φταίει το δυναμόμετρο δεν το ξέρω, εγώ σχολίασα αυτό που είδα, και αυτό που είδα δεν ήταν καλό.

Αν και ο μινάρας λέει ότι η κοιλιά είναι από σπινάρισμα????..(Δηλαδή η σπινάρει με Πέμπτη η μέτρησε με Δευτέρα) ;):o :o

Το άλλο επίσης που δεν καταλαβαίνω και διόρθωσε με γιατί μπορεί να κάνω λάθος, είναι πως γίνεται ένα τόσο πουσαρισμένο αυτοκίνητο με τελειωμένη Κ04, μπέκ RS4, επιθετικό πρόγραμμα και τα λοιπά καλούδια να βγάζει μόνο 10 άλογα παραπάνω (με χάλια καμπύλη) και την ίδια ροπή από ένα άλλο με χαλαρές ρυθμίσεις και μπέκ S3, και πίστεψε με το έχω δει και για αυτό μιλάω.

1ον Αυτο που ειδες δεν το ειδες στο maha στα Σπατα αν λεμε το ιδιο..εχει αρκετη διαφορα

2ον Η μετρηση εγινε μεσημερι με 30+ βαθμους αν σου λεει κατι

3ον Ποιος ειπε οτι ειναι τερμα πουσαρισμενο??Ειπα οτι οποτε θελω και οταν θελω εχω 400+ και πιστεψε με δεν το λεω ετσι..

Edited by PAGOURISTAS
Link to comment
Share on other sites

πάντως 390 και 400 άλογα με 0,80 και 0,81 λάμδα είναι φοβερά νούμερα ;):o :o

φπε, αντλία, ιντερκούλερ και μπεκ είναι όλα αυτά; Δηλαδή ένα φτωχό Κ04 σαν το δικό μου αν βάλει αντλία και μπεκ θα πάρει 70 άλογα;

Οι δυναμομετρήσεις που ανεβαίνουν έχουν να κάνουν μόνο με το άλφα, βήτα ή γάμμα πρόγραμμα ή και με το πόσο ψαγμένοι είναι οι εκάστοτε ιδιοκτήτες που ξέρουν πως θα βγάλουν κορυφαία άλογα από το εργαλείο τους;

Edited by seattheodore
Link to comment
Share on other sites

πάντως 390 και 400 άλογα με 0,80 και 0,81 λάμδα είναι φοβερά νούμερα ;):o :o

φπε, αντλία, ιντερκούλερ και μπεκ είναι όλα αυτά; Δηλαδή ένα φτωχό Κ04 σαν το δικό μου αν βάλει αντλία και μπεκ θα πάρει 70 άλογα;

Οι δυναμομετρήσεις που ανεβαίνουν έχουν να κάνουν μόνο με το άλφα, βήτα ή γάμμα πρόγραμμα ή και με το πόσο ψαγμένοι είναι οι εκάστοτε ιδιοκτήτες που ξέρουν πως θα βγάλουν κορυφαία άλογα από το εργαλείο τους;

Με λ 0,80 σταθερο στον κοφτη ειμαι φιλε μου και οντος φοραει αυτα που ειπες + μια πιο σκληρη wastegate απο την forge

Η δυναμομετρηση ανεβηκε καθαρα για ενημερωτικους λογους και σιγουρα οχι για να δειξω σε μερικους ποιος την εχει μεγαλυτερη..

Απο οτι βλεπεις ομως τους χαλαει μερικους ...

Link to comment
Share on other sites

Κακώς χαλιούνται, προσωπικά όσα πιο πολλα βγάζει ο tfsi τόσο πιο πολύ φτιάχνομαι, διότι διαπιστώνω ότι έχω να κάνω αρκετά πραγματάκια που θα μου διατηρούν το ενδιαφέρον αμείωτο όσα χρόνια και να κρατήσω το αμάξι μου :lol:

Πάντα χαίρεσαι όταν μαθαίνεις ότι έχει ψωμί το μοτέρ σου, όμως πρέπει να ελέγχουμε καλοπροαίρετα και τις πληροφορίες που παίρνουμε ;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν έχει βγάλει η forge , δεν σημαίνει οτι δεν μπορεί να χρησιμοποίησει από την 04 του παλιού S3.... :D

Ουτε απο 04 την παλια ειναι Νεοκλη..αστον να περιμενει να βγαλει η forge μεχρι τοτε 1,5 στις 7,400 μονο σε ονειρο αγκαλιτσα με τον Προδρομο

Link to comment
Share on other sites

Μηπως πατιναρισε επανω στα ραουλα;

Σε τι κατασταση ειναι -γενικα- ο συμπλεκτης σου;

Εχε υποψιν πως αν οντως πατιναρισε, εισαι και 10-20 αλογα κατω.

Αν πραγματι στεκεσαι διπλα σε 'καλο' Cupra revo (οπως καπου πηρε το ματι μου), τα αλογα που εβγαλες ειναι σχετικα λιγα...

δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο αλλα του αρη αυτο που μετρηθηκε.εγω απο το κουπρα του χαρη να καταλαβεις ειμαι περιπου 1 κολωνα μπροστα,πιστευω να σε καλυψα... :thumbsup:

δεν εχω μετρησει το αμαξι!

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο αλλα του αρη αυτο που μετρηθηκε.εγω απο το κουπρα του χαρη να καταλαβεις ειμαι περιπου 1 κολωνα μπροστα,πιστευω να σε καλυψα... :thumbsup:

δεν εχω μετρησει το αμαξι!

Κωστα , οποτε εχεις χρονο , θα ηθελα να κανεις μια μετρηση για να δουμε που τερματιζει το Κ04 setup. Τα αποτελεσματα σου στα πατηματα ειναι εξωπραγματικα (βεβαια ειναι και θεμα βαρους , οδηγου , προσφυσης , κλπ , που στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι ολα ιδανικα...).

Link to comment
Share on other sites

πάντως 390 και 400 άλογα με 0,80 και 0,81 λάμδα είναι φοβερά νούμερα :thumbsup:B):lol:

φπε, αντλία, ιντερκούλερ και μπεκ είναι όλα αυτά; Δηλαδή ένα φτωχό Κ04 σαν το δικό μου αν βάλει αντλία και μπεκ θα πάρει 70 άλογα;

Οι δυναμομετρήσεις που ανεβαίνουν έχουν να κάνουν μόνο με το άλφα, βήτα ή γάμμα πρόγραμμα ή και με το πόσο ψαγμένοι είναι οι εκάστοτε ιδιοκτήτες που ξέρουν πως θα βγάλουν κορυφαία άλογα από το εργαλείο τους;

Η ισχυς που αναφερεις , Θοδωρη , χωρις τα απαραιτητα περιφερειακα δεν βγαινει, ειδικα αν ειναι AXX/BWA !!! Και ολα αυτα τα 380+ΗΡ Κ04 ΤFSI , εξυπακουεται οτι εχουν τα κορυφαια περιφερειακα. Το μηχανικο συνολο "βγαζει" τα αλογα ! Το προγραμμα απλα ρυθμιζει σωστα το μοτερ .

Στη προκειμενη περιπτωση , πιστευω πως με RS4 μπεκ και αντλια Υ.Π. μπορεις να δεις τετοια νουμερα, με το καταλληλο προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Κωστα , οποτε εχεις χρονο , θα ηθελα να κανεις μια μετρηση για να δουμε που τερματιζει το Κ04 setup. Τα αποτελεσματα σου στα πατηματα ειναι εξωπραγματικα (βεβαια ειναι και θεμα βαρους , οδηγου , προσφυσης , κλπ , που στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι ολα ιδανικα...).

το εχουμε ηδη κανονισει αυτο,η κωλοεξεταστικη να τελειωσει και βουρ για μετρημα να μου λυθει και μενα η απορια επιτελους...

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση ??

Γνώσεις Κρίτωνα δεν θα αποχτήσω ποτέ , η turbo rabit .. πάνω στον προγραμματισμό πειραματίστηκα μόνος μου μέσα από το συγκεκριμένο topic κατάφερα να βγάλω περισσότερη δύναμη και με τιμές εκ του ασφαλούς …. Ενθουσιαστικά με την γραμμηκότιτα του κινητήρα και με την ροπή … ( θα σηκωθεί video στο ανάλογο topic )

Στο δια-ταύτα μέσα σε 8 χιλιόμετρα το μοτέρ στέγνωσε .. η ταλαιπωρία του κινητήρα ήταν αρκετή αφού δούλευε 5000-7300 συνέχεια .. όταν βγήκα εθνική το άνοιξα και δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα… μάλλον η χρίση πίστας η ανάβασης πιστεύω ότι τα τόσο δυνατά μοτέρ δεν αντέχουν είναι μονο για χρίση κόντρας 1500 μέτρων … ειδικά εάν το καύσιμο έχει την τύχη να είναι λίγο νοθευμένο. …..ΜΠΑΜ

Σε προηγούμενο track day με 37 βαθμούς εξωτερικής θερμοκρασία δεν είχα πρόβλημα κανένα

ΕΡΩΤΗΣΗ θα μπορούσε κάποιος να μου φτιάξει πρόγραμμα για την συγκεκριμένη χρίση . αλλά να αγγίζει τα νούμερα των 390 με κ04 και με εγγύηση

Εμένα ο Δημητριάδης παντός μου είχε πει …. φύγε δεν έχω καμία εύθηνη εάν το βάλεις μέσα στην πιστά η ανέβεις τάπα το κάθε βουνό που περνάς .. βαλε το skn που είναι καμία 15 αλογάκια κάτω και τέλος

Εσεις τι λετε .. υπάρχει λύση ???

Link to comment
Share on other sites

ΕΡΩΤΗΣΗ θα μπορούσε κάποιος να μου φτιάξει πρόγραμμα για την συγκεκριμένη χρίση . αλλά να αγγίζει τα νούμερα των 390 με κ04 και με εγγύηση

Εδω δε σου δινει εγγυηση η ιδια η VW, για αυτοκινητα που ειναι τελειως 'μαμα'!

Και δεν βαζω καν μεσα τον παραγοντα 'συγκεκριμένη χρίση' που αναφερεις...

Link to comment
Share on other sites

ΕΡΩΤΗΣΗ θα μπορούσε κάποιος να μου φτιάξει πρόγραμμα για την συγκεκριμένη χρίση . αλλά να αγγίζει τα νούμερα των 390 με κ04 και με εγγύηση

====

Αν εγγύηση εννοείς ότι δεν θα σου λιώσει πιστόνι από λάθος ρυθμίσεις και δεν σε ενδιαφέρει το κόστος ρύθμισης - σίγουρα.

Την τουρμπίνα θα την αλλάζεις περίπου κάθε δεύτερο σερβις. Χαλάσει δεν χαλάσει.

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση ??

Γνώσεις Κρίτωνα δεν θα αποχτήσω ποτέ , η turbo rabit .. πάνω στον προγραμματισμό πειραματίστηκα μόνος μου μέσα από το συγκεκριμένο topic κατάφερα να βγάλω περισσότερη δύναμη και με τιμές εκ του ασφαλούς ?. Ενθουσιαστικά με την γραμμηκότιτα του κινητήρα και με την ροπή ? ( θα σηκωθεί video στο ανάλογο topic )

Στο δια-ταύτα μέσα σε 8 χιλιόμετρα το μοτέρ στέγνωσε .. η ταλαιπωρία του κινητήρα ήταν αρκετή αφού δούλευε 5000-7300 συνέχεια .. όταν βγήκα εθνική το άνοιξα και δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα? μάλλον η χρίση πίστας η ανάβασης πιστεύω ότι τα τόσο δυνατά μοτέρ δεν αντέχουν είναι μονο για χρίση κόντρας 1500 μέτρων ? ειδικά εάν το καύσιμο έχει την τύχη να είναι λίγο νοθευμένο. ?..ΜΠΑΜ

Σε προηγούμενο track day με 37 βαθμούς εξωτερικής θερμοκρασία δεν είχα πρόβλημα κανένα

ΕΡΩΤΗΣΗ θα μπορούσε κάποιος να μου φτιάξει πρόγραμμα για την συγκεκριμένη χρίση . αλλά να αγγίζει τα νούμερα των 390 με κ04 και με εγγύηση

Εμένα ο Δημητριάδης παντός μου είχε πει ?. φύγε δεν έχω καμία εύθηνη εάν το βάλεις μέσα στην πιστά η ανέβεις τάπα το κάθε βουνό που περνάς .. βαλε το skn που είναι καμία 15 αλογάκια κάτω και τέλος

Εσεις τι λετε .. υπάρχει λύση ???

Αν καταλαβα καλα, Νικο, αυτο που τονιζω ειναι υποθετικο σεναριο.

Οπως ειπε , επιγραμματικα , και ο Κωστας και ο "τουρμπολαγος" , το θεμα της εγγυησης ειναι καθαρα οικονομικο - στατιστικο .

Τσεκαρε αυτο :

http://www.mtm-online.de/en/service/guarantee

Αυτη ειναι η εγγυηση ενος μεγαλου οικου , ο οποιος ζηταει , για παραδειγμα , αυτο :

http://www.mtm-online.de/en/Audi/TT-8N/1-8...IT=m0tt225345qx

Σε απλη μεταφραση , η ΜΤΜ λεει στον Γερμανο : "Αν εχεις ενα ΤΤ 2004 , και θελεις 345ΗΡ , μπορεις , με 15548 Ευρω να το αποκτησεις , τοποθετημενο - ρυθμισμενο και ολα στην ... τριχα , και θα πληρωσεις και κατι ακομα για εγγυηση . Συνεργαζομαστε με την Χ ασφαλιστικη εταιρια". Προσεξε οτι ειναι αλλη η τιμη για σχετικα καινουριο αυτοκινητο με λιγα χλμ , αλλη για παλιο με περισσοτερα χλμ , και σιγουρα ατελειωτοι οροι με "ψιλα" γραμματα...

Ο 23χρονος Κωστας που μετα κοπων και βασανων πηρε ενα μεταχειρο ΤΤ 225 8ετιας με 17000 Ευρω , λεει στον - κολλητο του - "μαστρομπαμπη" : "Ρε συ , πουλαει ενας στο ΤΤclub , ενα κιτ με 1500 Ευρω , τζαμπα , 2871 , πολλαπλη , κομπλε , ποσα θες να τα κουμπωσουμε ... εχω κι ενα "γατο" προγραμματιστη που θα το ρυθμισει ... εχει φτιαξει του "κοντραmaniac" (nickname σε καποιο kontroσαϊτ) και τους ξυριζει ολους...".

Αυτο μπορει του Κωστα να του κοστισει και 3000 Ευρω , αλλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ , ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ. Ο λογος δεν ειναι ουτε η αμφιβολη εργασια , ουτε οτι δεν θα ρυθμιστει σωστα , μπορει για χρονια να ειναι τελειο και αξιοπιστο και και και , αλλα κανενας δεν θα εχει πληρωθει καλα γι αυτο , ωστε να εχει το περιθωριο να εγγυηθει κατι τετοιο .

Αν ειναι πχ να πληρωθω 16000 Ευρω , αντι για 3000 Ευρω , τοτε ΟΚ δινω κι εγω εγγυηση , για καποιο χρονικο διαστημα και χλμ , γιατι και να γινει οτιδηποτε θα εχω το περιθωριο να το καλυψω. Στατιστικα συμφερει , βασει αριθμου αυτοκινητων που βελτιωθηκαν και δεν χαλασαν , το εκθετω σε μια ασφαλιστικη που ειναι η δουλεια τους και μενουν ολοι κερδισμενοι (η ασφαλιστικη, που βγαζει , ο βελτιωτης , που περνει την προμηθεια και ο ιδιοκτητης , που δεν τον ενδιαφερει αν δωσει 3000 ή 16000 Ευρω , προκειμενου να κοιμαται ησυχος).

Βασικα , ουτε η πρωτη ουτε η δευτερη περιπτωση ειναι κακες . Απλα ειναι διαφορετικες . Και η καθε μια αφορα σε τελειως διαφορετικο το target group ιδιοκτητων.

Ο λογος του ανεφερα ενα ΤΤ 8ετιας σαν παραδειγμα ειναι γιατι δεν σημαινει οταν π.χ. ενας φερνει ενα Scirocco TSI , που ειναι αυτοκινητο 5 μηνων πχ για προγραμμα , και 5 ημερες αργοτερα λιωσει εμβολο , δεν εχει ευθυνη ο προγραμματιστης , επειδη μπορει να πηρε πχ μονο 400 Ευρω. Φυσικα και εχει ευθυνη και πρεπει να αποκαταστησει τη ζημια, γιατι κατα 99.999% φταιει. Ειτε με προσωπικο κοστος , ειτε με καλυψη στην εργοστασιακη εγγυηση , εχει χρεος να επανορθωσει.

Τα 2 αυτα παραδειγματα ειναι ακραια. Στην προκειμενη περιπτωση που αναφερεις Νικο, ενα Κ04 με 390ΗΡ , εχει τα εξης μειονεκτηματα :

1) Η τουρμπινα λειτουργει στο 110% της δυνατοτητας της , που σημαινει οτι η διαρκια ζωης της μπορει να μικρυνει , που δεν σημαινει οτι καθε 2 σερβις θα την αλλαζεις ή οτι ο "κανιβαλος" που θα πλακωνει το νορμαλ ED30 του "παγωμενο" δεν θα την χαλασει πιο γρηγορα , κι ας ειναι νορμαλ με 230ΗΡ , αλλα ενα μηχανολογικο εξαρτημα που δουλευει στα ορια του εχει περισσοτερες πιθανοτητες να αστοχησει. Ωστοσο , σε καποια αυτοκινητα μου που εχουν την συγκεκριμενη Κ04 με 99% Ν75 ψηλα , δεν εχω δει ακομα να χαλασει καμια, και με ιδιαιτερα σκληρη χρηση. Αν κρινω και απο την ιστορια της εταιριας , οι "παλιες" Κ03-Κ04 των 1.8Τ και οι K03 των 2.0 ΤFSI δουλευουν με 95+% Ν75 σχεδον σε ολα τα προγραμματα και δεν χαλαγαν , παραμενοντας στην θεση τους για εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα. ΚΑτι αλλο που εχει παρατηρησει στις παλιες Κ03-04 , και δεν ξερω αν συμβει καποτε και στις καινουριες , ειναι να σπαει σε υπερβολικη πιεση πτερυγια απο την φτερωτη εισαγωγης , και να σφηνωνει στις κυψελες του intercooler.

2) Απο κινητηρα , καταπονουνται τα εμβολα και οι μπιελες. Τα εμβολα σε αυτη την ισχυ δεν αστοχουν , οταν ειναι σωστες οι συνθηκες καυσης . Οι μπιελες ειναι το σημειο που χρειαζεται προσοχη , καθως η υπερβολικη ροπη μπορει να τις λυγισει. Σε δυναμομετρησεις μεχρι 55kgrm ροπης , δειχνουν ανθεκτικες , αλλα για 4 κυλινδρο μοτερ ειναι πολυ. Οποτε μια πιεση μεχρι 1,7bar οverboost ειναι ΟΚ. Ισως ακομα καλυτερα ειναι να δουλευει με 1,6bar κινητηρας maximum , ωστε να περιοριζεται η ροπη και το 1,5 στον κοφτη να εξασφαλιζει την υψηλη ισχυ.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Η αντικατάσταση του turbo , κάθε 10.000 είναι απαραίτητη ,

Για τετοια χριση ,

Ας υποθέσουμε ότι δεν είμαι άνθρωπος του κυκλώματος , και ήμουν ένας χαζό- καυτής , και ήθελα στον δρόμο να μην με περνάει άλλο golf , θα μου δίνατε μια εγγύηση και ποσά χρήματα θα είναι . θα με αντέχατε να ήμουν κάθε μέρα στο μαγαζί σας και να σας ζάλιζα τα α@@@α … γιατί εγώ πληρώνω , εάν έβαζα κάτι διαφορετικό εκτός προγράμματος π.χ. δίσκο πλατό …. Και δεν κούμπωνε ψιλά και σας έλεγα ΒΕΛΤΙΩΤΗ δεν κουμπώνουν οι πουτάνες ψιλά και αλά τέτοια κουλά . θα με αντέχατε μήπως θα πρέπει να σας πληρώσω την ψυχική οδύνη ,

Το λεω γιατί οι περισσότεροι από εδώ πληρώνετε το λάθος να ξεπεράσετε παραμέτρους για χάρη της υποδύναμης και στο τέλος ο ένας πατάει στην εύθηνη του αλλού

Εσείς με πια ασφαλιστική συνεργάζεστε για το κάθε μπαμ .. τιμολόγιο θα προσκομίσω στην ασφαλιστική για την έκρηξη του μοτέρ μου

Και επειδή ξέρω ότι το μπαμ δεν προέρχεται 100 από τον προγραμματιστή αλλά από τον μαλακά που το οδηγεί και με ποίον τρόπο το οδηγεί

Εσείς πως είστε εξασφαλισμένη αν εκραγούν 2 σε μια εβδομάδα

Εγώ λεω στον καυτή … τέλος τόσο παει το μοτέρ και είναι save και άμα θες κάτι παραπάνω , μπες και διάβασε την εγγύηση , και πλήρωσε την πρώτα και μετά έλα να το κάνουμε πυροτέχνημα

Πιστεύω ότι είστε πολύ καλύτεροι ως βελτιωτές γιατί με ένα υπολογιστή κοντράρετε μεγάλα ονόματα

.θα μου πεις στο εξωτερικό δεν υπάρχουν άλλη σαν εμάς … δεν νομίζω γιατί εκεί υπάρχει άλλη νομοθεσία

τέλος πάντων , εάν θέλετε απαντήστε μου στα παρά πάνω

Link to comment
Share on other sites

Η αντικατάσταση του turbo , κάθε 10.000 είναι απαραίτητη ,

Για τετοια χριση ,

Ας υποθέσουμε ότι δεν είμαι άνθρωπος του κυκλώματος , και ήμουν ένας χαζό- καυτής , και ήθελα στον δρόμο να μην με περνάει άλλο golf , θα μου δίνατε μια εγγύηση και ποσά χρήματα θα είναι . θα με αντέχατε να ήμουν κάθε μέρα στο μαγαζί σας και να σας ζάλιζα τα α@@@α … γιατί εγώ πληρώνω , εάν έβαζα κάτι διαφορετικό εκτός προγράμματος π.χ. δίσκο πλατό …. Και δεν κούμπωνε ψιλά και σας έλεγα ΒΕΛΤΙΩΤΗ δεν κουμπώνουν οι πουτάνες ψιλά και αλά τέτοια κουλά . θα με αντέχατε μήπως θα πρέπει να σας πληρώσω την ψυχική οδύνη ,

Το λεω γιατί οι περισσότεροι από εδώ πληρώνετε το λάθος να ξεπεράσετε παραμέτρους για χάρη της υποδύναμης και στο τέλος ο ένας πατάει στην εύθηνη του αλλού

Εσείς με πια ασφαλιστική συνεργάζεστε για το κάθε μπαμ .. τιμολόγιο θα προσκομίσω στην ασφαλιστική για την έκρηξη του μοτέρ μου

Και επειδή ξέρω ότι το μπαμ δεν προέρχεται 100 από τον προγραμματιστή αλλά από τον μαλακά που το οδηγεί και με ποίον τρόπο το οδηγεί

Εσείς πως είστε εξασφαλισμένη αν εκραγούν 2 σε μια εβδομάδα

Εγώ λεω στον καυτή … τέλος τόσο παει το μοτέρ και είναι save και άμα θες κάτι παραπάνω , μπες και διάβασε την εγγύηση , και πλήρωσε την πρώτα και μετά έλα να το κάνουμε πυροτέχνημα

Πιστεύω ότι είστε πολύ καλύτεροι ως βελτιωτές γιατί με ένα υπολογιστή κοντράρετε μεγάλα ονόματα

.θα μου πεις στο εξωτερικό δεν υπάρχουν άλλη σαν εμάς … δεν νομίζω γιατί εκεί υπάρχει άλλη νομοθεσία

τέλος πάντων , εάν θέλετε απαντήστε μου στα παρά πάνω

Νίκο συμφωνώ με όλα τα παραπάνω αυτή είναι η πραγματική αλήθεια για το tunnig στην ελλάδα....Αν ενδιαφέρεσαι για αγωνιστικό gti απευθύνσου στην apr.αυτή έχει αγωνιστικά gti στην αμερικη από ότι έχω δεί.

Link to comment
Share on other sites

να ζητήσω ένα time out , για να ρωτήσω και εγώ κάτι ?

όχι τόσο off topic , αλλά άσχετο με αυτά που συζητάτε στα τελευταία Posts?

γιατί ο TFSI του mk5 GTI (AXX/BWA) μόνο με πρόγραμμα πηγαίνει στην καλύτερη τον περιπτώσεων 240hp

ενώ του mk6 στα 270?

όσο δηλαδή το 5αρι με εισαγωγή και full εξάτμιση + αγωνιστικό καταλύτη .

τι διαφορά υπάρχει στο hardware ?

π.χ. η εξάτμιση του mk6 τι διάμετρο έχει ? η τουρμπίνα τι τερματισμό έχει σε σχέση με την k03 ? τα μπεκ είναι μεγαλύτερα ? η αντλία ?

ή και άλλα που μπορεί να μου διαφεύγουν ?

γιατί για να βγαίνουν όντως 270 από το καινούργιο μόνο με πρόγραμμα πάει να πει πως έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο.

*πάντως η miltek που μόλις έβγαλε για το mk6 ( http://www.millteksport.com/exhaust.produc...m?variantid=308 ) πάλι 70διάμετρο δίνει !

Υ.Γ. Αν υπάρχει απάντηση στο ίδιο ακριβώς ερώτημα και βαριέστε να ξανα απαντήσετε , ας μου πείτε το Post να το διαβάσω και sorry :o

Link to comment
Share on other sites

να ζητήσω ένα time out , για να ρωτήσω και εγώ κάτι ?

όχι τόσο off topic , αλλά άσχετο με αυτά που συζητάτε στα τελευταία Posts?

γιατί ο TFSI του mk5 GTI (AXX/BWA) μόνο με πρόγραμμα πηγαίνει στην καλύτερη τον περιπτώσεων 240hp

ενώ του mk6 στα 270?

όσο δηλαδή το 5αρι με εισαγωγή και full εξάτμιση + αγωνιστικό καταλύτη .

τι διαφορά υπάρχει στο hardware ?

π.χ. η εξάτμιση του mk6 τι διάμετρο έχει ? η τουρμπίνα τι τερματισμό έχει σε σχέση με την k03 ? τα μπεκ είναι μεγαλύτερα ? η αντλία ?

ή και άλλα που μπορεί να μου διαφεύγουν ?

γιατί για να βγαίνουν όντως 270 από το καινούργιο μόνο με πρόγραμμα πάει να πει πως έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο.

*πάντως η miltek που μόλις έβγαλε για το mk6 ( http://www.millteksport.com/exhaust.produc...m?variantid=308 ) πάλι 70διάμετρο δίνει !

Υ.Γ. Αν υπάρχει απάντηση στο ίδιο ακριβώς ερώτημα και βαριέστε να ξανα απαντήσετε , ας μου πείτε το Post να το διαβάσω και sorry :o

Καλησπερα φιλε μου.Οντως ετσι εχουν τα πραγματα.Ο νεος TSI ειναι κατα πολυ βελτιωμενος απο τα μοτερ του Μκ5.Εχουν πολυ μεγαλυτερα μπεκ κ η αντλια ξεκιναει απο τα 150μπαρ μαμα.Στην Αμερικη να φανταστεις εχουν βγαλει Stage III κ δεν χρειαζονται μπεκ για να φτασεις τα 400αλογα.

Link to comment
Share on other sites

...γιατί ο TFSI του mk5 GTI (AXX/BWA) μόνο με πρόγραμμα πηγαίνει στην καλύτερη τον περιπτώσεων 240hp

ενώ του mk6 στα 270?

όσο δηλαδή το 5αρι με εισαγωγή και full εξάτμιση + αγωνιστικό καταλύτη .

τι διαφορά υπάρχει στο hardware ?

π.χ. η εξάτμιση του mk6 τι διάμετρο έχει ? η τουρμπίνα τι τερματισμό έχει σε σχέση με την k03 ? τα μπεκ είναι μεγαλύτερα ? η αντλία ?

ή και άλλα που μπορεί να μου διαφεύγουν ?

γιατί για να βγαίνουν όντως 270 από το καινούργιο μόνο με πρόγραμμα πάει να πει πως έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο.

*πάντως η miltek που μόλις έβγαλε για το mk6 ( http://www.millteksport.com/exhaust.produc...m?variantid=308 ) πάλι 70διάμετρο δίνει !...

O "νεος" 2.0TSI σε σχεση με τον "παλαιοτερο" 2.0TFSI οντως βγαζει λιγο περισσοτερη δυναμη , σε βελτιωση 1ου - 2ου σταδιου.

Το νεο μοτερ πρεπει να ειναι ροϊκοτερο , καθως με χαμηλη πιεση βλεπουμε αρκετα υψηλο maf. Δεν πιστευω οτι ειναι θεμα εξατμισης. Στο κρισιμο κομματι (Downpipe-cat.) μοιαζει πανοποιοτυπη. Η τουρμπινα ομως ειναι διαφορετικη , οπως και αρκετα parts στο μοτερ. Το καλο ειναι οτι , οπως ειπε και ο Χρηστος παραπανω , η τροφοδοσια ειναι εξαιρετικη , τουλαχιστον με χρηση ΟΕΜ turbo και απ οτι λενε και αρκετα παραπερα.

Παντως ενα AXX/BWA μοτερ δεν βγαζει μονο 240ΗΡ με προγραμμα , ουτε 270ΗΡ με ολα τα περιφερειακα. Δεν μου εχει τυχει και καποιο full stg2 6αρι GTI , για να δω ποσο ψηλα μπορει να φτασει με την ΟΕΜ τουρμπινα (θα φτιαχτει ενα "καλο" συντομα...) , αλλα σαν 1ο σταδιο τουλαχιστον δειχνει να ειναι καλυτερο απο το 5αρι (ειδικα το AXX). Θα δειξει στην πορεια το νεο μοτερ τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα του.

Οσο για την Milltek , ειναι πολυ λογικο που δεν εβγαλε μεγαλυτερη εξατμιση. Η 70αρα , ακομα και για 350+ΗΡ ειναι μια χαρα.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου.Οντως ετσι εχουν τα πραγματα.Ο νεος TSI ειναι κατα πολυ βελτιωμενος απο τα μοτερ του Μκ5.Εχουν πολυ μεγαλυτερα μπεκ κ η αντλια ξεκιναει απο τα 150μπαρ μαμα.Στην Αμερικη να φανταστεις εχουν βγαλει Stage III κ δεν χρειαζονται μπεκ για να φτασεις τα 400αλογα.

μάλιστα, αυτά είναι !

λεπτομέρεις γνωρίζουμε περι εξάτμισης , τουρμπίνας ?

και το stage3 που λες τι περιλαμβάνει ?

tnx.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.