ΖΕΥΣ Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 δλδ ??? ποσο πιο κάτω ? εγώ πήρα το stage 2 ,ξέρω πως υπάρχουν και πιο φτηνά κιτ απο την ιδια εταιρεία εγω ήθελα να πάρω οτι καλύτερο ειχε .... πάντως εαν ξέρεις κάποιο site με πιο φτηνές τιμές θα ήθελα να το δω, ποτέ δεν ξέρεις που θα χρειαστεί .... Απο το site της BSH αλλα κανεις μια πατεντα αν θες μπορω να σου πω με πμ γιατι δεν πρεπει να ειναι και τοσο νομιμη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Απο το site της BSH αλλα κανεις μια πατεντα αν θες μπορω να σου πω με πμ γιατι δεν πρεπει να ειναι και τοσο νομιμη... Με ξένα κόλυβα , κηδεία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 (edited) Με ξένα κόλυβα , κηδεία? ασε ρε απο αλλου το εμαθα... αμεσως εσυ ΥΓ:εγω μιλαω για το γνωστο site... εσυ δεν μου ειπες για την αλλη πατεντα Edited December 1, 2009 by ΖΕΥΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 ασε ρε απο αλλου το εμαθα... αμεσως εσυ ΥΓ:εγω μιλαω για το γνωστο site... εσυ δεν μου ειπες για την αλλη πατεντα Αυτά μας τα είπαν και άλλοι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Αυτά μας τα είπαν και άλλοι... Επειδη με προκαλεσες http://seatclub.gr/forum/index.php?topic=25356.msg703666 και σε επικοινωνια μαζι τους μου το προσφεραν με 230¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 τι ακριβως κανει αυτο το catch can και που τοποθετειται ρε παιδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 (edited) Με ένα τέτοιο δοχείο, οι αναθυμιάσεις καταλήγουν εκεί μέσα και όχι πίσω στο μοτέρ και πάνω στις βαλβίδες που είναι από τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν μακροχρόνια αυτοί οι κινητήρες Edited December 2, 2009 by Geopan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 φιλε ζευς μάλλον ξέρω για πια πατέντα λες....αν και νομίζω οτι θα μου ερχόταν μια η άλλη γιατί εγώ το πήρα κατευθείαν με το μεγάλο κάνιστρο και οχι σαν upgrade που το δίνει η bsh.... λεπτομέρειές είναι αυτά .... σημασία έχει πως εγώ είμαι ευχαριστημένος απο την τιμή και την ποιότητά του προϊόντος... και μάλλον θα περιμένω να έρθει και η εισαγωγή για να τα βάλω και τα δυο μαζι απο βδομάδα που 8α κατέβω αγρίνιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 αυτο ειναι το κιτ που παρήγγειλα τελικά το έχει και η bsh στο μαγαζί της... http://www.bshspeedshop.com/store/product.php?productid=17007&cat=1120&page=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Πολύ ωραίο. Αντιμετωπίζει μονομιάς ένα κάρο προβλήματα που αργά η γρήγορα παρουσιάζονται στους tfsi. Το θέμα με την καρβουνίλα στο καλάμι των βαλβίδων, που δημιουργείται από επικαθίσεις με τον καιρό, είναι τρομακτικό. Ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicky Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Υπαρχει τροπος καποιος να βελτιωσει τo OEM φιλτροκουτι-εισαγωγη του ΤFSI? Καπου το ειχα διαβασει αλλα δεν μπορω να το βρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 παιδια με καλη βενζινη και καλα λαδια (πανω απ'ολα) οι επικαθησεις στις βαλβιδες δεν καταπολεμουνται?με λαδια 5-30 vw 504 προδιαγραφων εχω ακουσει οτι αυτα τα προβληματα τα εξαλειφεις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seattheodore Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 παιδια με καλη βενζινη και καλα λαδια (πανω απ'ολα) οι επικαθησεις στις βαλβιδες δεν καταπολεμουνται?με λαδια 5-30 vw 504 προδιαγραφων εχω ακουσει οτι αυτα τα προβληματα τα εξαλειφεις!!! Είναι καλύτερα τα πράγματα αλλά το πρόβλημα παραμένει. Εχω δει δύο που έβαζαν καστρολ 5-30 και πάλι στα 30.000 και στα 45.000 αντίστοιχα είχε πολύ καρβουνίλα το καλάμι των βαλβίδων εισαγωγής. Δεν είχε πρόβλημα το σημείο που κλείνει η βαλβίδα στη θύρα εισαγωγής ωστέ να έχρηζε άμεσης επέμβασης αλλά επειδή χρειάστηκε να βγει η εισαγωγή έτυχε να δουν τα χάλια τους και τις καθάρισαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Είναι καλύτερα τα πράγματα αλλά το πρόβλημα παραμένει. Εχω δει δύο που έβαζαν καστρολ 5-30 και πάλι στα 30.000 και στα 45.000 αντίστοιχα είχε πολύ καρβουνίλα το καλάμι των βαλβίδων εισαγωγής. Δεν είχε πρόβλημα το σημείο που κλείνει η βαλβίδα στη θύρα εισαγωγής ωστέ να έχρηζε άμεσης επέμβασης αλλά επειδή χρειάστηκε να βγει η εισαγωγή έτυχε να δουν τα χάλια τους και τις καθάρισαν. αρα στην ουσια βαζοντας αυτο το κιτακι της BSH σε συνδυασμο με 100αρα βενζινη (παντα) και καλης ποιοτητας λαδια γλιτωνουμε το βγαλσιμο της εισαγωγης και τον καθαρισμο των βαλβιδων (?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Κοιταξτε πως ειναι οι δικες μου βαλβιδες με 30κ χλμ στον ενεργητικο τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Κοιταξτε πως ειναι οι δικες μου βαλβιδες με 30κ χλμ στον ενεργητικο τους μας εκανες την καρδια περιβολι τωρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 και πουσαι ακομα θα πρεπει να το λυσω για να τις καθαρισω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 (edited) και πουσαι ακομα θα πρεπει να το λυσω για να τις καθαρισω τα πλαστικά της εισαγωγής... τα διαφράγματα του αέρα η όπως τα λεει ο κάθε ένας τα είχες βγάλει ποτέ ?? ρωτάω γιατί σε s-3 που εξερράγη δεν είχε ούτε στην εισαγωγή της πεταλούδας και το μοτέρ ήταν κατράμι .. για τον φιλο RAVEN ηταν η ερωτιση Edited December 3, 2009 by nick2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Κοιταξτε πως ειναι οι δικες μου βαλβιδες με 30κ χλμ στον ενεργητικο τους φοράς πρόγραμμα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 τα πλαστικά της εισαγωγής... τα διαφράγματα του αέρα η όπως τα λεει ο κάθε ένας τα είχες βγάλει ποτέ ?? ρωτάω γιατί σε s-3 που εξερράγη δεν είχε ούτε στην εισαγωγή της πεταλούδας και το μοτέρ ήταν κατράμι .. για τον φιλο RAVEN ηταν η ερωτιση οχι δεν τα εχω βγαλει ποτε...αστα γιατι πολλα εχουν μαζευτει τωρα...θελω και ποτηρακι...μαμησε τα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 αρα στην ουσια βαζοντας αυτο το κιτακι της BSH σε συνδυασμο με 100αρα βενζινη (παντα) και καλης ποιοτητας λαδια γλιτωνουμε το βγαλσιμο της εισαγωγης και τον καθαρισμο των βαλβιδων (?) Στο ναυτικό που ήμουνα της καθαρίζαμε τις βαλβίδες σε vatsilar & caterpillar 6 άτομα τις κουβαλάγαμε και άλλοι τρεις στον κύλινδρο ... σε golf δεν το κατέχω πράμα Κάτσε γιατί τώρα δεν την παλεύω .. πως καθαρίζεις τις βαλβίδες ?? φέρνεις στο άνω νεκρό τα έμβολα και φυσάς με σπρέι carburetor … άντε και την έκανες την μακακια της εξαγωγής πως ούτε καν που φαίνονται ... και τα υπολείμματα που θα πέσουν στον κύλινδρο ... ήμαρτον δεν το λεω για σένα .. μου το έχουν σφυρίξει τυπάκια τύπου που τα ξέρουν όλα και το θυμήθηκα και για αυτό αναρωτιέμαι ΠΩΣ ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 αμα δεν ξερεις εσυ λες να ξερω εγω πως καθαριζουν οι βαλβιδες? αυτα που διαβαζω προσπαθω να καταλαβω κι εγω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 φοράς πρόγραμμα ; οταν ανοιξα την εισαγωγη ηταν καρανορμαλ το τουτου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 αμα δεν ξερεις εσυ λες να ξερω εγω πως καθαριζουν οι βαλβιδες? αυτα που διαβαζω προσπαθω να καταλαβω κι εγω Βρε εγώ ξέρω ... όχι τα πάντα αλλά σε λίγο δεν θα ξέρω τίποτα με αυτά που άκουω γύρο μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seattheodore Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Τις βαλβίδες εξαγωγής δεν χρειάζεται να τις καθαρίσεις. Τις εισαγωγής μπορείς να τις ξύσεις με κάτι αφού τις έχεις κλείσει και μετά να ρουφήξεις τα υπολείματα με σκουπάκι ή κάτι τέτοιο... :rofl: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...