Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Τις βαλβίδες εξαγωγής δεν χρειάζεται να τις καθαρίσεις. Τις εισαγωγής μπορείς να τις ξύσεις με κάτι αφού τις έχεις κλείσει και μετά να ρουφήξεις τα υπολείματα με σκουπάκι ή κάτι τέτοιο... <_< <_< <_<

Έχεις υπόψη ότι εάν περάσει το ότι δίποτε γρεζάκι από τα τσιομουχάκια των βαλβίδων ,,, ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ το μοτέρ ,,, δεν πιστεύω να τα εννοείς αυτά που γράφεις

Εάν ναι είμαι περίεργος να δω το πως ... HOOVER SPECIAL TOOLS ENGINE θα ονομάσουμε την ρουφήχτρα... ρε τι γράφουμε ΡΕΕΕΕΕ new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Εχει πλέον η Kosmocar φέρει ειδικό μηχάνημα για καθαρισμό βαλβίδων σε TFSI σε λίγο καιρο θα το έχουν και όλα τα εξουσιοδοτημένα.

τι ειδους μηχανημα ειναι αυτο Κωστα?

δηλαδη δεν λυνουμε καπακι για να τις καθαρισουμε?

γιατι αυτο που λενε καθαρισετε μονο βγαζοντας την εισαγωγη ριχνοντας σπρει δεν μου φαινεται και τοσο καλη ιδεα

Link to comment
Share on other sites

Στο ναυτικό που ήμουνα της καθαρίζαμε τις βαλβίδες σε vatsilar & caterpillar

6 άτομα τις κουβαλάγαμε και άλλοι τρεις στον κύλινδρο ... σε golf δεν το κατέχω πράμα

Κάτσε γιατί τώρα δεν την παλεύω .. πως καθαρίζεις τις βαλβίδες ??

φέρνεις στο άνω νεκρό τα έμβολα και φυσάς με σπρέι carburetor … άντε και την έκανες την μακακια της εξαγωγής πως ούτε καν που φαίνονται ... και τα υπολείμματα που θα πέσουν στον κύλινδρο ... ήμαρτον

δεν το λεω για σένα .. μου το έχουν σφυρίξει τυπάκια τύπου που τα ξέρουν όλα και το θυμήθηκα και για αυτό αναρωτιέμαι ΠΩΣ ???

Εδω παντος εμεις οι βλαχοι εχουμε φτιαξει ανταπτορα που μπαινει στο μπουζι και πρεσαρουμε αερα στον κιλινδρο με αποτελεσμα να μην πηγαινει τιποτα μεσα στον χορο καυσης.Επισης με τον ιδιο τροπο αλλαζουμε και τα ελατηρια των βαλβιδων χωρις να λυσουμε καπακι..

Καλο εεεεεεεεεεεεεεεεεεεε???

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η λύση έχει όνομα:

Water injection.

Methanol Injection.

και δε θα μείνει τίποτα στις βαλβίδες σας, εγγυημένα. Σιγά σιγά η μεθανόλη καθαρίζει τα πάντα!

Εισαγωγή, εξαγωγή, κοντράκηδες, τα πάντα σας λέω.

Είναι η οικολογικότερη και οικονομικότερη λύση μακράν.

Link to comment
Share on other sites

αρα στην ουσια βαζοντας αυτο το κιτακι της BSH σε συνδυασμο με 100αρα βενζινη (παντα) και καλης ποιοτητας λαδια γλιτωνουμε το βγαλσιμο της εισαγωγης και τον καθαρισμο των βαλβιδων (?)

Η βενζίνη δεν παιζει ρόλο στις επικαθίσεις των βαλβίδων εισαγωγής γιατι δεν περνάει από εκει βενζίνη, μονο αέρας.

Αυτά που παίζουν ρόλο είναι τα λάδια, το φίλτρο αέρος και η χρήση.

Link to comment
Share on other sites

Εχει πλέον η Kosmocar φέρει ειδικό μηχάνημα για καθαρισμό βαλβίδων σε TFSI σε λίγο καιρο θα το έχουν και όλα τα εξουσιοδοτημένα.

Το έχω παραγγείλει το θέμα είναι ποτέ θα έρθει ,,,.

Παντός και η μεθανόλη κάνει δουλεία.. συμφωνώ με τον salex... και το κιτακι θα το παραγγείλω και εγώ

Παντός πέρα από την πλάκα ,,, κάθε 60 .000 το λύνεις το καπάκι καθαρίζεις εισαγωγή εξαγωγή ,, τσεκάρεις εάν πατάνε οι βαλβίδες σωστά και αν όχι κανείς την απαραίτητη εργασία .. για μένα εύκολο γιατί έχω τον χώρο.. και τα εργαλεία

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η λύση έχει όνομα:

Water injection.

Methanol Injection.

και δε θα μείνει τίποτα στις βαλβίδες σας, εγγυημένα. Σιγά σιγά η μεθανόλη καθαρίζει τα πάντα!

Εισαγωγή, εξαγωγή, κοντράκηδες, τα πάντα σας λέω.

Είναι η οικολογικότερη και οικονομικότερη λύση μακράν.

και αυτο πως το βαζουμε πως χρησιμοποιειται...αντε πειτε τιποτα να μαθαινουμε και εμεις τα στραβαδια γιατι ετσι πως το ακουω μου φαινεται οτι θα μπορουμε να το κανουμε και μονοι μας (DIY)...

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

γενικά:το water injection είναι ένα πρώτης τάξεως intercooler. To νερό απορροφά θερμότητα από το συμπιεσμένο αέρα, για να ψύξει περισσότερο τον κινητήρα μόλις μπει στους κυλίνδρους. Πέραν τούτου, το water injection ενισχύει τη δράση του υπάρχοντος intercooler, αναλαμβάνοντας υποστηρικτικό ρόλο. Ειδικά σε θερμά κλίματα ή σε συνθήκες καύσωνα, όπου τα intercoolers αέρα-αέρα τα βρίσκούν σκούρα επειδή ο θερμός περιβαλλοντικός αέρας μειώνει δραματικά το βαθμό απόδοσής τους και ο συμπιεσμένος αέρας κυριολεκτικά ζεματάει, ο ψεκασμός νερού μετά το intercooler αποκαθιστά τις θερμοκρασίες στην εισαγωγή. Έτσι ο κινητήρας όχι μόνο προστατεύεται αλλά και διατηρεί ακλόνητη την ισχύ του. Επιπλέον το water injection μπορεί έμμεσα να αυξήσει την ισχύ ενός turbo κινητήρα: όσο καταπολεμούμε αποτελεσματικά την προανάφλεξη τόσο αποκτούμε την δυνατότητα να αυξήσουμε την πίεση υπερπλήρωσης άφοβα και με ασφάλεια. Το κυριότερο, μπορούμε μέχρι ενός σημείου να το επιτύχουμε χωρίς να μειώσουμε τη σχέση συμπίεσης, να βάλουμε ένα μεγαλύτερο intercooler ή να κάνουμε άλλες επεμβάσεις στον κινητήρα. Επίσης, στους turbo κινητήρες το water injection είναι ακόμη αποτελεσματικότερο σε ότι αφορά την ψύξη των εσωτερικών μερών:επειδή το μοτέρ καταναλώνει περισσότερο αέρα, μπορούμε να ψεκάζουμε περισσότερο νερό χωρίς να επιβαρύνουμε την απόδοση.

Η καρδιά του είναι η αγωνιστική αντλία νερού υψηλής πίεσης και παροχής, η οποία αναλόγως του μπεκ και της τάσης τροφοδοσίας αναπτύσσει πιέσεις από 3,5 μέχρι πάνω από 10 bar με παροχή 250lt/hr. Η αντλία συνοδεύεται από μία έτοιμη καλωδίωση που περιλαμβάνει ρελέ 40Α και ασφάλεια 15Α, σωληνώσεις αναρρόφησης και παροχής , ένα φίλτρο νερού, μία πιεσοστατική βαλβίδα ενεργοποίησης της αντλίας και τρία μπεκ διαφορετικών διαμετρημάτων(0,6, 0,7 και 0,8 mm).

H συνδεσμολογία είναι σχετικά απλή: η αντλία εντολοδοτείται από το ασφαλισμένο ρελέ, το οποίο ενεργοποιείται από την πιεσοστατική. Αυτή με τη σειρά της συνδέεται με το διακόπτη της μίζας, ώστε η τροφοδοσία της να διακόπτεται μαζί με τη λειτουργία του κινητήρα. Όταν η πίεση υπερπλήρωσης ξεπεράσει τη ρύθμιση της βαλβίδας(είναι προρυθμισμένη σε πίεση 10psi, μπορεί να ρυθμιστεί από το χρήστη σε πιέσεις από 3 ως 30psi, δηλαδή περίπου 0,2 ως 2bar), το κύκλωμα κλείνει και η αντλία αρχίζει να λειτουργεί. Το ψεκαζόμενο νερό σύντομα θα μετατραπεί σε πραγματική ομίχλη, αφού η ταχύτητα και η θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή θα διασπάσουν περαιτέρω το αρχικό νέφος σε απειροελάχιστα σταγονίδια.

περισσότερα εδώ:

http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=30

http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=56

http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=98

Edited by dimmpoyz
Link to comment
Share on other sites

σήμερα παρέλαβα και την εισαγωγή ..... επιτέλους...... αύριο λοιπόν θα βάλω το bsh catch can πρώτα για να δω διαφορές που κάνει και απο δευτέρα θα βάλω και το κιτ εισαγωγής... θα ετοιμάσω και ένα DIY και με τα δυο.. τωρα όσο για το Methanol Injection το σκέφτομαι και αυτο το κιτ πολύ σοβαρά να το βάλω... εχω διαβάσει πολύ καλά λόγια

Link to comment
Share on other sites

σήμερα παρέλαβα και την εισαγωγή ..... επιτέλους...... αύριο λοιπόν θα βάλω το bsh catch can πρώτα για να δω διαφορές που κάνει και απο δευτέρα θα βάλω και το κιτ εισαγωγής... θα ετοιμάσω και ένα DIY και με τα δυο.. τωρα όσο για το Methanol Injection το σκέφτομαι και αυτο το κιτ πολύ σοβαρά να το βάλω... εχω διαβάσει πολύ καλά λόγια

Με το καλο Βασιλη η τοποθετηση να μας πεις και εντυπωσεις ;)

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ ..... θα σας ενημερώσω αμέσως...... πάντως η εισαγωγή δείχνει πολύ ποιοτική .... θα δείξει όμως στο δρόμο.... εκι κρίνονται όλα....

Link to comment
Share on other sites

γενικά:το water injection είναι ένα πρώτης τάξεως intercooler. To νερό απορροφά θερμότητα από το συμπιεσμένο αέρα, για να ψύξει περισσότερο τον κινητήρα μόλις μπει στους κυλίνδρους. Πέραν τούτου, το water injection ενισχύει τη δράση του υπάρχοντος intercooler, αναλαμβάνοντας υποστηρικτικό ρόλο. Ειδικά σε θερμά κλίματα ή σε συνθήκες καύσωνα, όπου τα intercoolers αέρα-αέρα τα βρίσκούν σκούρα επειδή ο θερμός περιβαλλοντικός αέρας μειώνει δραματικά το βαθμό απόδοσής τους και ο συμπιεσμένος αέρας κυριολεκτικά ζεματάει, ο ψεκασμός νερού μετά το intercooler αποκαθιστά τις θερμοκρασίες στην εισαγωγή. Έτσι ο κινητήρας όχι μόνο προστατεύεται αλλά και διατηρεί ακλόνητη την ισχύ του. Επιπλέον το water injection μπορεί έμμεσα να αυξήσει την ισχύ ενός turbo κινητήρα: όσο καταπολεμούμε αποτελεσματικά την προανάφλεξη τόσο αποκτούμε την δυνατότητα να αυξήσουμε την πίεση υπερπλήρωσης άφοβα και με ασφάλεια. Το κυριότερο, μπορούμε μέχρι ενός σημείου να το επιτύχουμε χωρίς να μειώσουμε τη σχέση συμπίεσης, να βάλουμε ένα μεγαλύτερο intercooler ή να κάνουμε άλλες επεμβάσεις στον κινητήρα. Επίσης, στους turbo κινητήρες το water injection είναι ακόμη αποτελεσματικότερο σε ότι αφορά την ψύξη των εσωτερικών μερών:επειδή το μοτέρ καταναλώνει περισσότερο αέρα, μπορούμε να ψεκάζουμε περισσότερο νερό χωρίς να επιβαρύνουμε την απόδοση.

Η καρδιά του είναι η αγωνιστική αντλία νερού υψηλής πίεσης και παροχής, η οποία αναλόγως του μπεκ και της τάσης τροφοδοσίας αναπτύσσει πιέσεις από 3,5 μέχρι πάνω από 10 bar με παροχή 250lt/hr. Η αντλία συνοδεύεται από μία έτοιμη καλωδίωση που περιλαμβάνει ρελέ 40Α και ασφάλεια 15Α, σωληνώσεις αναρρόφησης και παροχής , ένα φίλτρο νερού, μία πιεσοστατική βαλβίδα ενεργοποίησης της αντλίας και τρία μπεκ διαφορετικών διαμετρημάτων(0,6, 0,7 και 0,8 mm).

H συνδεσμολογία είναι σχετικά απλή: η αντλία εντολοδοτείται από το ασφαλισμένο ρελέ, το οποίο ενεργοποιείται από την πιεσοστατική. Αυτή με τη σειρά της συνδέεται με το διακόπτη της μίζας, ώστε η τροφοδοσία της να διακόπτεται μαζί με τη λειτουργία του κινητήρα. Όταν η πίεση υπερπλήρωσης ξεπεράσει τη ρύθμιση της βαλβίδας(είναι προρυθμισμένη σε πίεση 10psi, μπορεί να ρυθμιστεί από το χρήστη σε πιέσεις από 3 ως 30psi, δηλαδή περίπου 0,2 ως 2bar), το κύκλωμα κλείνει και η αντλία αρχίζει να λειτουργεί. Το ψεκαζόμενο νερό σύντομα θα μετατραπεί σε πραγματική ομίχλη, αφού η ταχύτητα και η θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή θα διασπάσουν περαιτέρω το αρχικό νέφος σε απειροελάχιστα σταγονίδια.

περισσότερα εδώ:

http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=30

http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=56

http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=98

Στους κινητήρες TFSI άμεσου ψεκασμού, το ρόλο του WATER INJECTION τον πάίζει η ίδια η βενζίνη. Τα σταγονίδιά της απορροφούν κατά τον ψεκασμό μέρος της θερμότητας του κιλύνδρου. Γι' αυτό και οι μεγάλες για τούρμπο κινητήρες σχέσεις συμπίεσης.

Link to comment
Share on other sites

σήμερα λόγο καιρού δεν μπόρεσα να βάλω το κιτακι μου ..... έβρεχε ολη τη μέρα και τωρα που σκοτείνιασε σταμάτησε new_grrrr.gifnew_grrrr.gifnew_grrrr.gifnew_grrrr.gifnew_grrrr.gif ..... αλλα οπως κοίταζα το χωρο της μηχανής είδα οτι εκι που θα πρεπει να μπει το δοχείο ειναι το παρακάτω δοχείο :wacko: :wacko: :wacko: ( αυτό που ειναι στον κόκκινο κύκλο.... μήπως θα μπορούσε κάποιος που ξέρει να μου πει τη είναι ??? γιατί σε όλες τη φώτο που έχω δει με το κιτ δεν υπάρχει πουθενά...

http://i1011.photobucket.com/albums/af237/madbull1983/moter.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό το λόγο όταν ήταν να παραγγείλεις το catch can, είχε μια σημείωση που έλεγε ότι για τα αυτοκίνητα που έχουν δοχείο ενεργού άνθρακα ( ευρωπαικά μοντέλα ), κάνεις παραγγελία έναν άλλον κωδικό. Τα αμερικάνικα, δεν έχουν και επειδή η BSH είναι αμερικάνικη εταιρεία, ο αρχικός κωδικός που εμφανίζεται, είναι για μοτέρ χωρίς αυτό που έχεις κυκλώσει. Αλλά αν κοιτάξεις κάτω αριστερά, έχει μια φωτό και λέει ότι αν υπάρχει αυτό το δοχείο, πρέπει να παραγγείλεις τον εναλλακτικό κωδικό!

Link to comment
Share on other sites

ωχχχχ την πατήσαμε δλδ.... και τώρα ? αμα το βγάλω αυτό απο εκι τη πρόβλημά θα έχω ?

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Αλλαγή μπορείς να κάνεις; Να στείλεις πίσω αυτό και να σου στείλουν το σωστό για το αμάξι σου;

Διαφορετικά, αν κάποιος γνωρίζει πως μπορεί και αν να αφαιρεθεί το δοχείο του ενεργού άνθρακα, ας μας πει.

Link to comment
Share on other sites

ειναι κομματάκι δύσκολο να κάνω αλλαγή τώρα..... έστειλα mail στη bsh θα δω τη θα μου πούνε και αυτοι...

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό το λόγο όταν ήταν να παραγγείλεις το catch can, είχε μια σημείωση που έλεγε ότι για τα αυτοκίνητα που έχουν δοχείο ενεργού άνθρακα ( ευρωπαικά μοντέλα ), κάνεις παραγγελία έναν άλλον κωδικό. Τα αμερικάνικα, δεν έχουν και επειδή η BSH είναι αμερικάνικη εταιρεία, ο αρχικός κωδικός που εμφανίζεται, είναι για μοτέρ χωρίς αυτό που έχεις κυκλώσει. Αλλά αν κοιτάξεις κάτω αριστερά, έχει μια φωτό και λέει ότι αν υπάρχει αυτό το δοχείο, πρέπει να παραγγείλεις τον εναλλακτικό κωδικό!

Φιλε Geopan το εψαξα αλλα δεν λεει κατι για τα ευρωπαικα αυτοκινητα.Μπορεις να μας διαφωτισεις λιγο?Που το λεει αυτο?Για να μην την πατησουν κ αλλοι....

Link to comment
Share on other sites

To είχα δει παλιότερα που το κοίταζα και στην σελίδα με το προιόν είχε μια φωτογραφία κάτω αριστερά και έλεγε ότι για τα αυτοκίνητα που έχουν το δοχείο του άνθρακα, πρέπει να παραγγείλουν τον εναλλακτικό κωδικό. Μπαίνω σήμερα με αφορμή την ερώτηση σου και δεν το βρίσκω πουθενά. Ένα mail ίσως στην BSH να μας διαφωτίσει. Ας περιμένουμε τον MadBull να δούμε τι θα του πουν

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να ξηλωθεί αυτό το τσουμπλέκι (αν και δεν συνιστάται) αλλά για να μη γίνει χριστουγεννιάτικο δένδρο το καντράν και καίτε μετά τον άμπακο,

θα πρέπει να απενεργοποιηθεί η ύπαρξή του από τον εγκέφαλο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας,

Θα ηθελα να μαθω που μπορω να αγορασω το evoms v-flow για golf v gti

Ευχαριστω

Αποστολος

Link to comment
Share on other sites

Το αντιμετώπισα κ εγω το πρόβλημα αυτο αλλα το τοποθετησα καπως εναλλακτικα με την υπάρχουσα βαση. Θα βάλω φωτο με την πρωτη ευκαιρία.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ftd θα με ενδιέφερε να δω που το έχεις βαλει... εγω αυριο θα ξανακάνω αποπήρα ...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η λύση έχει όνομα:

Water injection.

Methanol Injection.

και δε θα μείνει τίποτα στις βαλβίδες σας, εγγυημένα. Σιγά σιγά η μεθανόλη καθαρίζει τα πάντα!

Εισαγωγή, εξαγωγή, κοντράκηδες, τα πάντα σας λέω.

Είναι η οικολογικότερη και οικονομικότερη λύση μακράν.

Η μεθανόλη θέλει προσοχή στο χειρισμό. check this...

Amsoil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.