Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Έχεις υπόψη ότι εάν περάσει το ότι δίποτε γρεζάκι από τα τσιομουχάκια των βαλβίδων ,,, ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ το μοτέρ ,,, δεν πιστεύω να τα εννοείς αυτά που γράφεις

Εάν ναι είμαι περίεργος να δω το πως ... HOOVER SPECIAL TOOLS ENGINE θα ονομάσουμε την ρουφήχτρα... ρε τι γράφουμε ΡΕΕΕΕΕ new_sugkrotima.gif

όπως είδες από τα καχύποπτα πρόσωπα που έβαλα στο τέλος του μηνύματος μου δεν ήμουν σίγουρος, μια υπόθεση έκανα σκεπτόμενος ότι θα ήμουν και πάρα πολύ προσεκτικός. Αν δεν γίνεται, τέλος...

πάντως όσους ξέρω μέχρι στιγμής έχουν λύσει καπάκι.

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν σήμερα επιτέλους έβαλα και την εισαγωγή και το κιτ αναθυμιάσεων..... πρώτες εντυπώσεις, η εισαγωγή είναι αρκετά ήσυχη στην πορεία με σταθερό γκάζι όταν πατάς τέρμα ακούγεται πολύ ωραία και γλυκά το τουρμπισμα και η σκαστρουλα του ακούγεται πεντακάθαρα.... τώρα για το αλλο το κιτακι έκανα καγκουρια.... το έβγαλα τελειος το δοχείο ενεργού άνθρακα και το έκανα bypas μέχρι στιγμής εχω κάνει 100 χλμ και δεν εχει ανάψει κανένα λαμπάκι... και η κατανάλωση είναι η ίδια αν και έχω την εντύπωσή ότι στο ρελαντί πρέπει να δουλεύει λίγο πιο φτωχό .... στην στιγμιαίε κατανάλωση δείχνει 0.6 ... αυριο που θα το παω για service θα δω τη θα βγάλει και στον εγκέφαλο... πάντως έχει πιο άμεσο γκάζι απο πριν .... και ακούγεται λίγο πιο γλυκό το μετεράκι ...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε άκου να δεις πως έχει το πράγμα.θα πας στη VW να κανεις σε super turbo 700hp μαζί δωρεάν spoilers και MLS destinator!!! έλα βουτα μια πέμπτη να στα εξηγήσω όλα!!

Edited by Speedy
Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε φιλαράκο μην πας στο VW θα σε κλέψουν και δεν θα έχεις και το επιθυμητό αποτέλεσμα!Η λύση είναι μια φιλτροχοανι και 2 spoilers καθώς και μια αντλία υψηλής και σε κάνουν αεροπλάνο... Όσον αφορά τι Honda ναι αυτό κάνει , κανε το ίδιο και το ίδιο και θα είσαι μια χαρά !!

Edited by Speedy
Greeklish
Link to comment
Share on other sites

File akou na deis pws exei to pragma.tha pas stn VW na kaneis se super turbo 700hp mazi dwrean spoilers kai MLS destinator!!!ela vouta mia pempti na sta e3igisw ola!!

hondaκιας....με αποθημενο τα gti-cupra-s3 γενικα τα hot hatch του ομιλου

Oxi re filarako min pas sto FW tha se klepsoun kai den tha exeis kai to epithimito apotelesma!I lisi einai mia Filtroxoani kai 2 spoilers kathws kai mia antlia ipsilis kai se kanoun aeroplano... Oson afora ti Honda nai auto kanei kane to idio kai tha eisai mia xara !!

βεβαια σποιλερ 10 αλογα αεροτομη 15 αλογα....μανι μανι απο 200 του type-r με δυο πραγματακια πηγε 225 αμεσως...

Link to comment
Share on other sites

πίσω λοιπόν στο Αγρίνιο ... ήρθα Αθήνα αλλά λόγο φόρτου εργασίας δεν πρόλαβα να μπω ούτε στο νετ ... η εισαγωγή είναι απλά τέλεια αν και μου εχει δημιουργήσει ενα θεμάτακι με το πρόγραμμα, συγκεκριμένα μετα απο κάποια χλμ μου ανάβει check engine το λογκαρω με εναν φιλο στην αθηνα και είδα οτι ο λάμδα στο ρελαντί έδειχνε 10,2 ... δυστυχώς δεν πρόλαβα να βρω το κριτωνα να το κοιτάξουμε ... την επόμενη φορά ... ισως ξαναβάλω το φιλτροκούτι για να μην μου ανάβει το check και στην επόμενη άδεια το κοιτάξω , πάντως μετα απο αρκετά ανοίγματα ο σωλήνας παραμένει κρύος... και ο θόρυβος που κάνει μου αρέσει πολύ...

Link to comment
Share on other sites

πίσω λοιπόν στο Αγρίνιο ... ήρθα Αθήνα αλλά λόγο φόρτου εργασίας δεν πρόλαβα να μπω ούτε στο νετ ... η εισαγωγή είναι απλά τέλεια αν και μου εχει δημιουργήσει ενα θεμάτακι με το πρόγραμμα, συγκεκριμένα μετα απο κάποια χλμ μου ανάβει check engine το λογκαρω με εναν φιλο στην αθηνα και είδα οτι ο λάμδα στο ρελαντί έδειχνε 10,2 ... δυστυχώς δεν πρόλαβα να βρω το κριτωνα να το κοιτάξουμε ... την επόμενη φορά ... ισως ξαναβάλω το φιλτροκούτι για να μην μου ανάβει το check και στην επόμενη άδεια το κοιτάξω , πάντως μετα απο αρκετά ανοίγματα ο σωλήνας παραμένει κρύος... και ο θόρυβος που κάνει μου αρέσει πολύ...

Bασιλη , η αλλοιωση των fuel trims σε ρελαντι και part throttle προερχεται απο το διαφορετικο maf housing του κιτ εισαγωγης και πρεπει να ξαναβαλεις το φιλτροκουτι αμεσα . Η εισαγωγη αυτη μπορει να χρησιμοποιηθει μονο με καταλληλο καλιμπραρισμα του maf , αλλιως ειναι ανασφαλες να δουλευει ετσι .

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν σήμερα επιτέλους έβαλα και την εισαγωγή και το κιτ αναθυμιάσεων..... πρώτες εντυπώσεις, η εισαγωγή είναι αρκετά ήσυχη στην πορεία με σταθερό γκάζι όταν πατάς τέρμα ακούγεται πολύ ωραία και γλυκά το τουρμπισμα και η σκαστρουλα του ακούγεται πεντακάθαρα.... τώρα για το αλλο το κιτακι έκανα καγκουρια.... το έβγαλα τελειος το δοχείο ενεργού άνθρακα και το έκανα bypas μέχρι στιγμής εχω κάνει 100 χλμ και δεν εχει ανάψει κανένα λαμπάκι... και η κατανάλωση είναι η ίδια αν και έχω την εντύπωσή ότι στο ρελαντί πρέπει να δουλεύει λίγο πιο φτωχό .... στην στιγμιαίε κατανάλωση δείχνει 0.6 ... αυριο που θα το παω για service θα δω τη θα βγάλει και στον εγκέφαλο... πάντως έχει πιο άμεσο γκάζι απο πριν .... και ακούγεται λίγο πιο γλυκό το μετεράκι ...

Μολις έβαλα το δοχείο αναθυμιάσεων και εμενα η καταναλωση εδειξε 0,6-0,7 δεν ξερω τι ρολο παιζει αυτό.

Επίσης σε 2 βδομάδες που το τσέκαρα μονο κατι σταγόνες έτρεξαν απο κατω...

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να πουλήσω το golfaki μου .. και θα ήθελα να ρωτήσω πόσο περίπου να το έδινα έχω 2 ενδιαφερόμενους αλλά ποίος θα δόση την πραγματική άξια ?? κανένας

Το αυτοκίνητο έχει 14.000 εύρο.. σε ανταλλακτικά σε τιμή λιανικής

Είναι λευκό.

Φοράει body kit oenttiger

Ζάντες 18 bbs ελαφρού κράματος 6 κιλά η μια

Φρένα D2 8 PORT

Μπόλικε διαφορικό

Ανάρτηση SACHS ZF 20

Power flex στα γόνατα

Ενισχυμένους μπιλιοφόρους

Δισκο πλατό sachs performance με οργανικό δίσκο

Εξάτμιση milltek .. με ενισχυμένο dp . & spiral η διάμετρο 76 . και τελειώνει σε 63 για να μην κάνει θόρυβο στο ταξίδι

Μηχανικά κινητήρα μπιέλες INTEGRATED

Πιστόνια JE 63,5 και ακόμα στρώνετε το μοτέρ

TURBO KIT SKN ..με λίγα λόγια είναι το κιτάκι της vf engineering με πρόγραμμα από τον skn. Βγάζει 345 hp με 100% tuv Γερμανίας ,

Για τους πιο ψαχμένους εάν σηκώσεις παραπάνω πίεση ξεπερνά 365 maximum ..

Είναι του 2007 μοντέλο με ηλιοροφή και έχει 42 .000 χλιδές χιλιόμετρα έχουν άλλαχτη ιμάντες τρόμπα νερού και βενζίνης . και του έχω κάνει service εγώ ο ίδιος

Οποίος θέλει μπορεί να το δει και να το οδηγήσει ..

Link to comment
Share on other sites

Αν και μάλλον εκτός θέματος η περίπτωση να το δώσεις σε σχετικά καλή τιμή για σένα είναι μέσω γνωστών σου μιας που έχεις <<άκρες>> ή μέσω forum από κάποιον που θα το εκτιμήσει. Πιο λογικό είναι πάντως μιας που έχεις και συνεργείο να βγάλεις ό,τι ακριβό έχεις πάνω και να το πουλήσεις σχετικά μαμά γύρω στα 21.000 ευρώ ή και λίγο καλύτερα (δυστυχώς έχουν πέσει πολύ) και να πουλήσεις ξεχωριστά τα ανταλλακτικά (φρένα, ανάρτηση, ζάντες που αφαιρούνται εύκολα πχ). Όπως είναι δύσκολα να σου δώσει κάποιος πάνω από 25 κι αυτά κάποιος που θα το εκτιμήσει... Πάντως αρκετά στοχευμένο αυτοκίνητο όπως το χεις κάνει κι πολύ καλή διαφήμιση για το μαγαζί σου. Με το καλό!

Link to comment
Share on other sites

Ζάντες 18 bbs ελαφρού κράματος 6 κιλά η μια

Με το καλό να βρεις καποιον που θα εκτιμησει το αμάξι σου αλλα το σημειο που επεσημανα δε νομιζω πως ισχυει.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Είμαστε εντελώς εκτός θέματος, αλλά πληροφοριακά να σας πω πως το δικό μου GTI MY2006 DSG λευκό με Votex bodykit, αγορασμένο από Ελλάδα και με ό,τι εργοστασιακό extra μπορεί να φανταστεί κανείς πλην parktronic, με μισό δέρμα - μισό interlagos και πρόγραμμα MTM μονάχα, με 80.000 km (όλα τα service στην αντιπροσωπεία) καθώς και με 6 μήνες ακόμη εργοστασιακή εγγύηση...

... ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε 36.200 ευρώ και που έχει στοιχίσει πάνω από 42.000 ευρώ με το bodykit, το δέρμα και κάτι άλλα ψιλά...

... δεν κατάφερα να βρω κάποιον να το πάρει πάνω από...

...

...

...

15.000 Ευρώ.

Οπότε αποφάσισα να το κρατήσω μέχρι να ξεβάψει το χρώμα. Μέχρι να λιώσει το μέταλλο. Μέχρι να αποσυντεθεί κάθε πλαστικό. Μέχρι να βιοδιασπαστεί κάθε σάπιο μόριό του. Μέχρι τη στιγμή που θα κινείται με τα πόδια του οδηγού σαν το αυτοκίνητο των Flintstones. Μέχρι να φτάσω να πληρώνω 20.000 ευρώ για τέλη κάθε χρόνο. Μέχρι ακόμη και η ΦΙΛΠΑ να το θεωρεί σακαράκα. Μέχρι η GreenPISS να διαδηλώνει έξω από το σπίτι μου για τη μόλυνση που θα προκαλεί. Μέχρις ότου αμόλυβδη να βρίσκεις μόνο σε παράνομα αποστακτήρια ή σε εγκαταλελειμένες υπόγειες στρατιωτικές εγκαταστάσεις, δίπλα σε βαρέλια με ραδιενεργά απόβλητα και μεταλλαγμένα ποντίκια. Μέχρι το τέλος του κόσμου. Μέχρι να χάσω το φως μου...

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Αν και μάλλον εκτός θέματος η περίπτωση να το δώσεις σε σχετικά καλή τιμή για σένα είναι μέσω γνωστών σου μιας που έχεις <<άκρες>> ή μέσω forum από κάποιον που θα το εκτιμήσει. Πιο λογικό είναι πάντως μιας που έχεις και συνεργείο να βγάλεις ό,τι ακριβό έχεις πάνω και να το πουλήσεις σχετικά μαμά γύρω στα 21.000 ευρώ ή και λίγο καλύτερα (δυστυχώς έχουν πέσει πολύ) και να πουλήσεις ξεχωριστά τα ανταλλακτικά (φρένα, ανάρτηση, ζάντες που αφαιρούνται εύκολα πχ). Όπως είναι δύσκολα να σου δώσει κάποιος πάνω από 25 κι αυτά κάποιος που θα το εκτιμήσει... Πάντως αρκετά στοχευμένο αυτοκίνητο όπως το χεις κάνει κι πολύ καλή διαφήμιση για το μαγαζί σου. Με το καλό!

Οι άκρες να το δώσω υπάρχουν .. το χρήμα έχει τελειώσει .. και επιταγές τις αποφεύγω

Δεν μου παει να τα ξηλώσω και να το κάνω ανταλλακτικά .. είναι φτωχολογιά να πουλήσεις μεταχειρισμένα πράματα σε κάποιον που δεν θα ξέρει γιατί τα βάζει επάνω.. ένα μπλόκε χωρίς ανάρτηση δεν βολεύει πουθενά .. ούτε στις εκκινήσεις που θέλουν οι κοντράκιδες

Ολόκληρο το σύνολο βγάζει αποτέλεσμα σε κάποιων μέτριο οδηγό .. για στροφές μιλάω πάντα

Εντάξει δυνατό δεν είναι .. παντός σε rs4 μαμά ρίχνω .. μέχρι εκεί..

Ένα παλικάρι από Καλάβρυτα μου το έχει ζητήσει ,, 24 .000 και δεν το έδωσα..

Από την άλλη να βάλω μεγαλύτερη τουρμπίνα γιατί έχει την υποδομή . δεν ξέρω εάν δεν το δώσω μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα , αυτό θα κάνω

σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρων , εάν ακούσετε κάτι παρακαλώ ενημερώστεμαι

όσο για τον φίλο μου τον stef 80 … ούτε και εγώ το πίστευα ότι θα δω 6 κιλά , είναι πιο ελαφριές και από τις braid 8.6 η kosei δεν βγάζει

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε εντελώς εκτός θέματος, αλλά πληροφοριακά να σας πω πως το δικό μου GTI MY2006 DSG λευκό με Votex bodykit, αγορασμένο από Ελλάδα και με ό,τι εργοστασιακό extra μπορεί να φανταστεί κανείς πλην parktronic, με μισό δέρμα - μισό interlagos και πρόγραμμα MTM μονάχα, με 80.000 km (όλα τα service στην αντιπροσωπεία) καθώς και με 6 μήνες ακόμη εργοστασιακή εγγύηση...

... ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε 36.200 ευρώ και που έχει στοιχίσει πάνω από 42.000 ευρώ με το bodykit, το δέρμα και κάτι άλλα ψιλά...

... δεν κατάφερα να βρω κάποιον να το πάρει πάνω από...

...

...

...

15.000 Ευρώ.

Οπότε αποφάσισα να το κρατήσω μέχρι να ξεβάψει το χρώμα. Μέχρι να λιώσει το μέταλλο. Μέχρι να αποσυντεθεί κάθε πλαστικό. Μέχρι να βιοδιασπαστεί κάθε σάπιο μόριό του. Μέχρι τη στιγμή που θα κινείται με τα πόδια του οδηγού σαν το αυτοκίνητο των Flintstones. Μέχρι να φτάσω να πληρώνω 20.000 ευρώ για τέλη κάθε χρόνο. Μέχρι ακόμη και η ΦΙΛΠΑ να το θεωρεί σακαράκα. Μέχρι η GreenPISS να διαδηλώνει έξω από το σπίτι μου για τη μόλυνση που θα προκαλεί. Μέχρις ότου αμόλυβδη να βρίσκεις μόνο σε παράνομα αποστακτήρια ή σε εγκαταλελειμένες υπόγειες στρατιωτικές εγκαταστάσεις, δίπλα σε βαρέλια με ραδιενεργά απόβλητα και μεταλλαγμένα ποντίκια. Μέχρι το τέλος του κόσμου. Μέχρι να χάσω το φως μου...

Σταμάτα να γκρινιάζεις... Φέρτο να το πλακώσουμε με τον Jimmako με τον πλάγιο κόφτη, να σου ανοίξουμε και μια 3η πόρτα για πίσω, να στο κάνουμε GOLF clubman για να μπαινοβγάζεις το παιδί!

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε εντελώς εκτός θέματος, αλλά πληροφοριακά να σας πω πως το δικό μου GTI MY2006 DSG λευκό με Votex bodykit, αγορασμένο από Ελλάδα και με ό,τι εργοστασιακό extra μπορεί να φανταστεί κανείς πλην parktronic, με μισό δέρμα - μισό interlagos και πρόγραμμα MTM μονάχα, με 80.000 km (όλα τα service στην αντιπροσωπεία) καθώς και με 6 μήνες ακόμη εργοστασιακή εγγύηση...

... ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε 36.200 ευρώ και που έχει στοιχίσει πάνω από 42.000 ευρώ με το bodykit, το δέρμα και κάτι άλλα ψιλά...

... δεν κατάφερα να βρω κάποιον να το πάρει πάνω από...

...

...

...

15.000 Ευρώ.

Οπότε αποφάσισα να το κρατήσω μέχρι να ξεβάψει το χρώμα. Μέχρι να λιώσει το μέταλλο. Μέχρι να αποσυντεθεί κάθε πλαστικό. Μέχρι να βιοδιασπαστεί κάθε σάπιο μόριό του. Μέχρι τη στιγμή που θα κινείται με τα πόδια του οδηγού σαν το αυτοκίνητο των Flintstones. Μέχρι να φτάσω να πληρώνω 20.000 ευρώ για τέλη κάθε χρόνο. Μέχρι ακόμη και η ΦΙΛΠΑ να το θεωρεί σακαράκα. Μέχρι η GreenPISS να διαδηλώνει έξω από το σπίτι μου για τη μόλυνση που θα προκαλεί. Μέχρις ότου αμόλυβδη να βρίσκεις μόνο σε παράνομα αποστακτήρια ή σε εγκαταλελειμένες υπόγειες στρατιωτικές εγκαταστάσεις, δίπλα σε βαρέλια με ραδιενεργά απόβλητα και μεταλλαγμένα ποντίκια. Μέχρι το τέλος του κόσμου. Μέχρι να χάσω το φως μου...

καπως ετσι σκεφτομαι κι εγω για το λιονταρακι μου με την μονη διαφορα οτι δεν θα μεινω με ενα φπε.... new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Ωχου, τί γκρινιάζετε βρε;

Αφού το ξέρατε!

Σε ηλικία αυτοκινήτου, τα 4 χρόνια ειναι αντίστοιχα με τα 40 της ηλικίας ενός ανθρώπου.

Είναι σαν να έχετε μια 40άρα MILF που ζητά να βρει γκόμενο σαν κι αυτό που θα είχε αν ήταν 20 χρονών.

Πόσοι από εσάς θα παντρευόσασταν τη πεθερά αντί για τη γυναίκα σας;

Link to comment
Share on other sites

Ωχου, τί γκρινιάζετε βρε;

Αφού το ξέρατε!

Σε ηλικία αυτοκινήτου, τα 4 χρόνια ειναι αντίστοιχα με τα 40 της ηλικίας ενός ανθρώπου.

Είναι σαν να έχετε μια 40άρα MILF που ζητά να βρει γκόμενο σαν κι αυτό που θα είχε αν ήταν 20 χρονών.

Πόσοι από εσάς θα παντρευόσασταν τη πεθερά αντί για τη γυναίκα σας;

σωστα το λες αλλα δεν ρωτας ποσοι απο εμας θελουν να παντρευτουν γενικα... new_iloveyou.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Ωχου, τί γκρινιάζετε βρε;

Αφού το ξέρατε!

Σε ηλικία αυτοκινήτου, τα 4 χρόνια ειναι αντίστοιχα με τα 40 της ηλικίας ενός ανθρώπου.

Είναι σαν να έχετε μια 40άρα MILF που ζητά να βρει γκόμενο σαν κι αυτό που θα είχε αν ήταν 20 χρονών.

Πόσοι από εσάς θα παντρευόσασταν τη πεθερά αντί για τη γυναίκα σας;

σωστος!!

Link to comment
Share on other sites

Ωχου, τί γκρινιάζετε βρε;

Αφού το ξέρατε!

Σε ηλικία αυτοκινήτου, τα 4 χρόνια ειναι αντίστοιχα με τα 40 της ηλικίας ενός ανθρώπου.

Είναι σαν να έχετε μια 40άρα MILF που ζητά να βρει γκόμενο σαν κι αυτό που θα είχε αν ήταν 20 χρονών.

Πόσοι από εσάς θα παντρευόσασταν τη πεθερά αντί για τη γυναίκα σας;

Οχι κ ετσι ρε Στελαρα! Ειπαμε! Ενα αμαξι 4ετιας δουλεμενο σε λογικα πλαισια ειναι σχεδον καινουριο! Π.χ. ενα σαν το δικο μου (που το ξερεις) ειναι σαν 40χρονη γυναικα...; Πιπινακι θα το ελεγα εγω! Ολα ειναι σχετικα... Τωρα αν ενα αλλο με μπιελομπιστονα, τουρμπινες αλλες κ τετοια, 4ετιας πας να το πουλησεις... Ειναι δυσκολο... Καλο χρυσο μπορει να ειναι αλλα καπως σου παει να το παρεις, ουτε 5ετιας κ να εχει λυθει ολο. Εκει συμφωνω. Απλα οταν εχουμε σκοπο να του βαλουμε ΤΟΣΟ βαθια το δαχτυλο... πρεπει να εχουμε παρει κ αποφαση πως δε θα το πουλησουμε συντομα (οσο κραταει αξια ως μαμα τουλαχιστον) η αλλιως θα ειμαστε αποφασισμενοι για ολα...! Ολα αυτα καλα ειναι αλλα δεν πληρωνονται, ασε που "σημαδευουν" κ το αυτοκινητο...

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα σε όλους...

Μια ερώτηση...Σε ένα gti α σταδίου η αντικατάσταση της αντλίας υψηλής με μια aftermarket θα βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα???

Θα δώσει περιθώριο για περισσότερη ροπή και ασφαλέστερο μίγμα στις χαμηλομεσαίες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.