Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

H Milltek στις τελευταίες παρτίδες , έχει αναβαθμήσει σημαντικά την ποιότητα..

Έτυχε να δω milltek "φρέσκια" τον Οκτωβριο και όλα τα προβλήματα φαινόντουσαν να έχουν διορθωθεί, π.χ το πλακάκι του D/P ήταν ραμμένο εμπρός και πίσω και το σπιράλ μεγάλο όσο το μαμά...Ακόμα η βάση ήταν διαφορετική και τα καζάνια πιο πλακέ και μαζεμένα σε σχέση με αυτην που είχα στο γκόλφ μου..

Εκτός αυτου , υπήρχε και αναμονή κοντά στον μήνα για να σταλεί το κομμάτι, λόγο αναθεώρησης της παραγωγής.. Οπότε μάλλον τα περισσότερα προβλήματα λύθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και μιλάμε για Milltek να κάνω μια ερωτησούλα;

Τα CB που κυκλοφορούν στο εξωτερικό (π.χ της Eurojet ή το GHL που μου αρέσουν ηχητικά)

ταιριάζουν με το 76αρι DP της Milltek για Edition 30;

Γενικά τα CB των GTI και GTI Ed30 θεωρούνται "συμβατά" ή θα χρειαστώ ειδική δουλειά απο εξατμισά;

Link to comment
Share on other sites

λοιπον,μετα απο αρκετη δουλεια και προσεχτικες κινησεις στο νεο set-up του αυτοκινητου κατεληξα απροσμενα στο δυναμομετρο μαχα στα σπατα για να δουμε που βρισκομαστε πανω-κατω.δυστυχως ειχα 100σταρα βενζινη,μιας και αποφασιστηκε ακαριαια να παμε να το μετρησουμε και καθολου καλο ιντερκουλερ για τις απαιτησεις του δυναμομετρου...

το αμαξι απεδωσε σχεδον 470 αλογα στις 7200 σ.α.λ. με 52 κιλα ροπη στις 4800 σ.α.λ...

δυστυχως ειχαμε εισερχομενο αερα 60 βαθμους,ενω στο δρομο εχει 30 και το αμαξι δουλεψε πολυ λιγοτερα αβανς σε σχεση και παλι με το δρομο...περιπου 8 μοιρες λιγοτερο αν θυμαμαι καλα!!!

οι μετρησεις γινανε με 1.7 σταθερη πιεση.μπορουσαμε να το σηκωσουμε κι αλλο,αλλα το απεφυγα,γιατι δεν μπορουσα να αντεξω αλλο πατημα στο συγκεκριμενο δυναμομετρο+οτι θα σηκωνε κι αλλο θερμοκρασια το αμαξι,οποτε το λυπηθηκα...ουτως ή αλλως ενα ενδεικτικο νουμερο θελαμε και τιποτα αλλο.το αμαξι στο δρομο μπορει να δουλεψει 1.75 σταθερο με πολλα αβανς ψιλα,με δροσερο καιρο φυσικα,οπου και καπου εκει αρχιζουν να μας εγκαταλειπουν τα μπεκ του rs4!

αφου τελειωσαμε λοιπον,θελω να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον κριτωνα που ηταν απο την αρχη μαζι μου και με την καθοδηγηση του τελειωσε το αμαξι!

αυτα τα ολιγα απο μενα,σορρυ αν σας κουρασα...καλες βολτες να εχουμε!!!

συντομα θα ανεβει και η δυναμομετρηση.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον,μετα απο αρκετη δουλεια και προσεχτικες κινησεις στο νεο set-up του αυτοκινητου κατεληξα απροσμενα στο δυναμομετρο μαχα στα σπατα για να δουμε που βρισκομαστε πανω-κατω.δυστυχως ειχα 100σταρα βενζινη,μιας και αποφασιστηκε ακαριαια να παμε να το μετρησουμε και καθολου καλο ιντερκουλερ για τις απαιτησεις του δυναμομετρου...

το αμαξι απεδωσε σχεδον 470 αλογα στις 7200 σ.α.λ. με 52 κιλα ροπη στις 4800 σ.α.λ...

δυστυχως ειχαμε εισερχομενο αερα 60 βαθμους,ενω στο δρομο εχει 30 και το αμαξι δουλεψε πολυ λιγοτερα αβανς σε σχεση και παλι με το δρομο...περιπου 8 μοιρες λιγοτερο αν θυμαμαι καλα!!!

οι μετρησεις γινανε με 1.7 σταθερη πιεση.μπορουσαμε να το σηκωσουμε κι αλλο,αλλα το απεφυγα,γιατι δεν μπορουσα να αντεξω αλλο πατημα στο συγκεκριμενο δυναμομετρο+οτι θα σηκωνε κι αλλο θερμοκρασια το αμαξι,οποτε το λυπηθηκα...ουτως ή αλλως ενα ενδεικτικο νουμερο θελαμε και τιποτα αλλο.το αμαξι στο δρομο μπορει να δουλεψει 1.75 σταθερο με πολλα αβανς ψιλα,με δροσερο καιρο φυσικα,οπου και καπου εκει αρχιζουν να μας εγκαταλειπουν τα μπεκ του rs4!

αφου τελειωσαμε λοιπον,θελω να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον κριτωνα που ηταν απο την αρχη μαζι μου και με την καθοδηγηση του τελειωσε το αμαξι!

αυτα τα ολιγα απο μενα,σορρυ αν σας κουρασα...καλες βολτες να εχουμε!!!

συντομα θα ανεβει και η δυναμομετρηση.

Kωστα , να το χαιρεσαι !

Σειρα πιστευω οτι εχει ενα καλυτερο intercooler , μιας και το S3 αρχιζει να του πεφτει καπως μικρο .

Μαλλον παμε για APR ...

Link to comment
Share on other sites

Kωστα , να το χαιρεσαι !

Σειρα πιστευω οτι εχει ενα καλυτερο intercooler , μιας και το S3 αρχιζει να του πεφτει καπως μικρο .

Μαλλον παμε για APR ...

οντως ειναι κορυφη το συγκεκριμενο...

Link to comment
Share on other sites

Κωστα να το χαιρεσαι το τερατακι σου!!!!Πολυ καλα αποτελεσματα κ αξιζουν συγχαρητηρια τοσο σε σενα οσο κ στον Κριτωνα!!!!!Καλες βολτες λοιπον κ απροβληματιστο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Kωστα , να το χαιρεσαι !

Σειρα πιστευω οτι εχει ενα καλυτερο intercooler , μιας και το S3 αρχιζει να του πεφτει καπως μικρο .

Μαλλον παμε για APR ...

Παιδια συγχαρητηρια για το αποτελεσμα.

Να αναφερω εδω οτι υπαρχει και μια ακομη λυση σε intercooler απο την ΤHS PERFORMANCE.

Προκειται για κορυφαιας ποιοτητας προιον με σημαντικα χαμηλοτερη τιμη και

καλυτερη αποδοση απο το APR.Ετσι για να σπανε τα μονοπωλια :whistling:

http://www.thsperformance.co.uk/product/2.0_TFSI_Intercooler_THSINT-TFSI

Kαι τα συγκριτικα specs

IC specs.bmp

Link to comment
Share on other sites

Kαλοταξιδο φιλαρακι!

με τι τουρμπινα?

Η τουρμπινα ειναι η GT3076R - 0.63A/R , με ολο το κιτ της ATP .

Tα μπεκ ειναι απο Audi RS4 και η μπροστινη αντλια ειναι της Autotech .

Η εξατμιση και το kit εισαγωγης + maf ειναι 3" , ενω το intercooler ειναι του S3 .

Το μοτερ εχει μπιελες Integrated Engineering .

Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπινα ειναι η GT3076R - 0.63A/R , με ολο το κιτ της ATP .

Tα μπεκ ειναι απο Audi RS4 και η μπροστινη αντλια ειναι της Autotech .

Η εξατμιση και το kit εισαγωγης + maf ειναι 3" , ενω το intercooler ειναι του S3 .

Το μοτερ εχει μπιελες Integrated Engineering .

Μπραβο παιδια! Πολυ καλο ακουγεται. Κωστα να το χαιρεσαι! Κοψε τη γη στα δυο...!!!

Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπινα ειναι η GT3076R - 0.63A/R , με ολο το κιτ της ATP .

Tα μπεκ ειναι απο Audi RS4 και η μπροστινη αντλια ειναι της Autotech .

Η εξατμιση και το kit εισαγωγης + maf ειναι 3" , ενω το intercooler ειναι του S3 .

Το μοτερ εχει μπιελες Integrated Engineering .

Καλο ακουγεται!! αλλα στις ποσες φουσκωνει η τουρμπινα ρε συ? ποσες κατεβαζεις???!!

πιστονια?

Edited by soundcrash
Link to comment
Share on other sites

Καλο ακουγεται!! αλλα στις ποσες φουσκωνει η τουρμπινα ρε συ? ποσες κατεβαζεις???!!

πιστονια?

μαμα πιστονια,μονο μπιελες.κοφτη εχω στις 7250 για ασφαλεια.σπουλαρει απο τις 3800 οπου εχει 48 κιλα ροπη και μεγιστη ροπη στις 4850 που παει στα 52.

Link to comment
Share on other sites

συγχαρητηρια φιλε μου απιστευτο το οχημα σου...αντε να δουμε εγω ποτε θα παιξω με καμμια 2871 να γελασει λιγο το χειλακι μου γιατι βαρεθηκα τα 270... :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

παιδια σας ευχαριστω πολυ.να και ενα βιντεακι απο τα 100 χλμ με 1.5 bar σταθερο και 1.55 over.

http://www.youtube.com/watch?v=l7dzXE7pQVU

Παρα πολυ καλο!!μ αρεσει που "γεμιζει" για πλακα την 5η...κουμπωνεις 6η και αφηνεις...και οταν η καμερα βλεπει στο ταχυμετρο,κοιταμε στα 240 και ολα αυτα με 2-3 δευτερολεπτα κλειστο γκαζι!

7250 στροφες πραγματικες??στροφομετρο δηλ ποσο βλεπεις?

το θεμα ειναι οτι το αμαξι πηγαινει γεματο χωρις κοπιασματα μεχρι τον κοφτη!

ΣΥΝΑΧΡΗΤΗΡΙΑ και στους E-tuners!

Να το χαιρεσαι φιλε μου!

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ καλο!!μ αρεσει που "γεμιζει" για πλακα την 5η...κουμπωνεις 6η και αφηνεις...και οταν η καμερα βλεπει στο ταχυμετρο,κοιταμε στα 240 και ολα αυτα με 2-3 δευτερολεπτα κλειστο γκαζι!

7250 στροφες πραγματικες??στροφομετρο δηλ ποσο βλεπεις?

το θεμα ειναι οτι το αμαξι πηγαινει γεματο χωρις κοπιασματα μεχρι τον κοφτη!

ΣΥΝΑΧΡΗΤΗΡΙΑ και στους E-tuners!

Να το χαιρεσαι φιλε μου!

οι στροφες που δειχνει το στροφομετρο ειναι πραγματικες,αν προσεξεις η 3η βαραει κοφτη στις 7250 ακριβως.

Link to comment
Share on other sites

συγχαρητηρια κωστα σε εσενα και στην καταπληκτικη δουλεια που σου εκαναν τα παιδια...(E-TUNERS)!!!!!!!!ασφαλη και απροβληματιστα χιλιομετρα σου ευχομαι να εχεις....

Link to comment
Share on other sites

μαμα πιστονια,μονο μπιελες.κοφτη εχω στις 7250 για ασφαλεια.σπουλαρει απο τις 3800 οπου εχει 48 κιλα ροπη και μεγιστη ροπη στις 4850 που παει στα 52.

Ωραιος. καλα και απροβλιματιστα χιλιομετρα φιλαρακι!

Link to comment
Share on other sites

πραγματι πολυ καλο κωστη να το χαιρεσαι. μια απορια εχω. στο τελοσ που δειχνεις το Peak στα όργανα το πυρομετρο δειχνει 780!!!!!

δουλευει σωστα? με τον αισθητηρα που?

Link to comment
Share on other sites

πραγματι πολυ καλο κωστη να το χαιρεσαι. μια απορια εχω. στο τελοσ που δειχνεις το Peak στα όργανα το πυρομετρο δειχνει 780!!!!!

δουλευει σωστα? με τον αισθητηρα που?

Αν προσέξεις, στη φαση που γυριζει στο πυρόμετρο, δεν εχει πολυ υψηλες στροφες.

Από logs που ξέρω, στις υψηλες παρατηρούνται οι μεγάλες θερμοκρασίες.

Link to comment
Share on other sites

Αν προσέξεις, στη φαση που γυριζει στο πυρόμετρο, δεν εχει πολυ υψηλες στροφες.

Από logs που ξέρω, στις υψηλες παρατηρούνται οι μεγάλες θερμοκρασίες.

μαλλον δεν προσεξες οτι την ωρα που γυριζει στο πυρομετρο τα οργανα ειναι στην λειτουργια 'peak'

αρα δείχνει τις μεγιστες τιμες. το οτι εδειχνε εκεινη την ωρα boost 1,5και κατι δεν σου εκανε εντυπωση? αφου εκει ο κωστας δεν παταγε.

Link to comment
Share on other sites

μαλλον δεν προσεξες οτι την ωρα που γυριζει στο πυρομετρο τα οργανα ειναι στην λειτουργια 'peak'

αρα δείχνει τις μεγιστες τιμες. το οτι εδειχνε εκεινη την ωρα boost 1,5και κατι δεν σου εκανε εντυπωση? αφου εκει ο κωστας δεν παταγε.

Δεν το πρόσεξα αυτό που λες με το peak.

Προφανώς έχει μπει το πυρόμετρο μετά την τουρμπίνα και δείχνει τόσο λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πρόσεξα αυτό που λες με το peak.

Προφανώς έχει μπει το πυρόμετρο μετά την τουρμπίνα και δείχνει τόσο λίγο.

Παιδια επειδη εχω τα ιδια οργανα με τον Κωστα ειναι αυτο που λεει ο Liono.Στο εγκεφαλακι των οργανων υπαρχει η εντολη Peak οπου σου δειχνει τις μεγιστες τιμες.Αυτο πατισε ο Κωστας στο βιντεακι.

Κωστα να το χαιρεσαι.Παει τρελααααα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.