Puck Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 H Milltek στις τελευταίες παρτίδες , έχει αναβαθμήσει σημαντικά την ποιότητα.. Έτυχε να δω milltek "φρέσκια" τον Οκτωβριο και όλα τα προβλήματα φαινόντουσαν να έχουν διορθωθεί, π.χ το πλακάκι του D/P ήταν ραμμένο εμπρός και πίσω και το σπιράλ μεγάλο όσο το μαμά...Ακόμα η βάση ήταν διαφορετική και τα καζάνια πιο πλακέ και μαζεμένα σε σχέση με αυτην που είχα στο γκόλφ μου.. Εκτός αυτου , υπήρχε και αναμονή κοντά στον μήνα για να σταλεί το κομμάτι, λόγο αναθεώρησης της παραγωγής.. Οπότε μάλλον τα περισσότερα προβλήματα λύθηκαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wh1t3w0lf Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Μιας και μιλάμε για Milltek να κάνω μια ερωτησούλα; Τα CB που κυκλοφορούν στο εξωτερικό (π.χ της Eurojet ή το GHL που μου αρέσουν ηχητικά) ταιριάζουν με το 76αρι DP της Milltek για Edition 30; Γενικά τα CB των GTI και GTI Ed30 θεωρούνται "συμβατά" ή θα χρειαστώ ειδική δουλειά απο εξατμισά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 λοιπον,μετα απο αρκετη δουλεια και προσεχτικες κινησεις στο νεο set-up του αυτοκινητου κατεληξα απροσμενα στο δυναμομετρο μαχα στα σπατα για να δουμε που βρισκομαστε πανω-κατω.δυστυχως ειχα 100σταρα βενζινη,μιας και αποφασιστηκε ακαριαια να παμε να το μετρησουμε και καθολου καλο ιντερκουλερ για τις απαιτησεις του δυναμομετρου... το αμαξι απεδωσε σχεδον 470 αλογα στις 7200 σ.α.λ. με 52 κιλα ροπη στις 4800 σ.α.λ... δυστυχως ειχαμε εισερχομενο αερα 60 βαθμους,ενω στο δρομο εχει 30 και το αμαξι δουλεψε πολυ λιγοτερα αβανς σε σχεση και παλι με το δρομο...περιπου 8 μοιρες λιγοτερο αν θυμαμαι καλα!!! οι μετρησεις γινανε με 1.7 σταθερη πιεση.μπορουσαμε να το σηκωσουμε κι αλλο,αλλα το απεφυγα,γιατι δεν μπορουσα να αντεξω αλλο πατημα στο συγκεκριμενο δυναμομετρο+οτι θα σηκωνε κι αλλο θερμοκρασια το αμαξι,οποτε το λυπηθηκα...ουτως ή αλλως ενα ενδεικτικο νουμερο θελαμε και τιποτα αλλο.το αμαξι στο δρομο μπορει να δουλεψει 1.75 σταθερο με πολλα αβανς ψιλα,με δροσερο καιρο φυσικα,οπου και καπου εκει αρχιζουν να μας εγκαταλειπουν τα μπεκ του rs4! αφου τελειωσαμε λοιπον,θελω να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον κριτωνα που ηταν απο την αρχη μαζι μου και με την καθοδηγηση του τελειωσε το αμαξι! αυτα τα ολιγα απο μενα,σορρυ αν σας κουρασα...καλες βολτες να εχουμε!!! συντομα θα ανεβει και η δυναμομετρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 λοιπον,μετα απο αρκετη δουλεια και προσεχτικες κινησεις στο νεο set-up του αυτοκινητου κατεληξα απροσμενα στο δυναμομετρο μαχα στα σπατα για να δουμε που βρισκομαστε πανω-κατω.δυστυχως ειχα 100σταρα βενζινη,μιας και αποφασιστηκε ακαριαια να παμε να το μετρησουμε και καθολου καλο ιντερκουλερ για τις απαιτησεις του δυναμομετρου... το αμαξι απεδωσε σχεδον 470 αλογα στις 7200 σ.α.λ. με 52 κιλα ροπη στις 4800 σ.α.λ... δυστυχως ειχαμε εισερχομενο αερα 60 βαθμους,ενω στο δρομο εχει 30 και το αμαξι δουλεψε πολυ λιγοτερα αβανς σε σχεση και παλι με το δρομο...περιπου 8 μοιρες λιγοτερο αν θυμαμαι καλα!!! οι μετρησεις γινανε με 1.7 σταθερη πιεση.μπορουσαμε να το σηκωσουμε κι αλλο,αλλα το απεφυγα,γιατι δεν μπορουσα να αντεξω αλλο πατημα στο συγκεκριμενο δυναμομετρο+οτι θα σηκωνε κι αλλο θερμοκρασια το αμαξι,οποτε το λυπηθηκα...ουτως ή αλλως ενα ενδεικτικο νουμερο θελαμε και τιποτα αλλο.το αμαξι στο δρομο μπορει να δουλεψει 1.75 σταθερο με πολλα αβανς ψιλα,με δροσερο καιρο φυσικα,οπου και καπου εκει αρχιζουν να μας εγκαταλειπουν τα μπεκ του rs4! αφου τελειωσαμε λοιπον,θελω να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον κριτωνα που ηταν απο την αρχη μαζι μου και με την καθοδηγηση του τελειωσε το αμαξι! αυτα τα ολιγα απο μενα,σορρυ αν σας κουρασα...καλες βολτες να εχουμε!!! συντομα θα ανεβει και η δυναμομετρηση. Kωστα , να το χαιρεσαι ! Σειρα πιστευω οτι εχει ενα καλυτερο intercooler , μιας και το S3 αρχιζει να του πεφτει καπως μικρο . Μαλλον παμε για APR ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Kωστα , να το χαιρεσαι ! Σειρα πιστευω οτι εχει ενα καλυτερο intercooler , μιας και το S3 αρχιζει να του πεφτει καπως μικρο . Μαλλον παμε για APR ... οντως ειναι κορυφη το συγκεκριμενο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Κωστα να το χαιρεσαι το τερατακι σου!!!!Πολυ καλα αποτελεσματα κ αξιζουν συγχαρητηρια τοσο σε σενα οσο κ στον Κριτωνα!!!!!Καλες βολτες λοιπον κ απροβληματιστο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 (edited) Kαλοταξιδο φιλαρακι! με τι τουρμπινα? Edited March 2, 2010 by soundcrash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicky Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Kωστα , να το χαιρεσαι ! Σειρα πιστευω οτι εχει ενα καλυτερο intercooler , μιας και το S3 αρχιζει να του πεφτει καπως μικρο . Μαλλον παμε για APR ... Παιδια συγχαρητηρια για το αποτελεσμα. Να αναφερω εδω οτι υπαρχει και μια ακομη λυση σε intercooler απο την ΤHS PERFORMANCE. Προκειται για κορυφαιας ποιοτητας προιον με σημαντικα χαμηλοτερη τιμη και καλυτερη αποδοση απο το APR.Ετσι για να σπανε τα μονοπωλια http://www.thsperformance.co.uk/product/2.0_TFSI_Intercooler_THSINT-TFSI Kαι τα συγκριτικα specs IC specs.bmp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Kαλοταξιδο φιλαρακι! με τι τουρμπινα? Η τουρμπινα ειναι η GT3076R - 0.63A/R , με ολο το κιτ της ATP . Tα μπεκ ειναι απο Audi RS4 και η μπροστινη αντλια ειναι της Autotech . Η εξατμιση και το kit εισαγωγης + maf ειναι 3" , ενω το intercooler ειναι του S3 . Το μοτερ εχει μπιελες Integrated Engineering . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red Gti V Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Η τουρμπινα ειναι η GT3076R - 0.63A/R , με ολο το κιτ της ATP . Tα μπεκ ειναι απο Audi RS4 και η μπροστινη αντλια ειναι της Autotech . Η εξατμιση και το kit εισαγωγης + maf ειναι 3" , ενω το intercooler ειναι του S3 . Το μοτερ εχει μπιελες Integrated Engineering . Μπραβο παιδια! Πολυ καλο ακουγεται. Κωστα να το χαιρεσαι! Κοψε τη γη στα δυο...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 παιδια σας ευχαριστω πολυ.να και ενα βιντεακι απο τα 100 χλμ με 1.5 bar σταθερο και 1.55 over. http://www.youtube.com/watch?v=l7dzXE7pQVU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 (edited) Η τουρμπινα ειναι η GT3076R - 0.63A/R , με ολο το κιτ της ATP . Tα μπεκ ειναι απο Audi RS4 και η μπροστινη αντλια ειναι της Autotech . Η εξατμιση και το kit εισαγωγης + maf ειναι 3" , ενω το intercooler ειναι του S3 . Το μοτερ εχει μπιελες Integrated Engineering . Καλο ακουγεται!! αλλα στις ποσες φουσκωνει η τουρμπινα ρε συ? ποσες κατεβαζεις???!! πιστονια? Edited March 2, 2010 by soundcrash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Καλο ακουγεται!! αλλα στις ποσες φουσκωνει η τουρμπινα ρε συ? ποσες κατεβαζεις???!! πιστονια? μαμα πιστονια,μονο μπιελες.κοφτη εχω στις 7250 για ασφαλεια.σπουλαρει απο τις 3800 οπου εχει 48 κιλα ροπη και μεγιστη ροπη στις 4850 που παει στα 52. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 παιδια σας ευχαριστω πολυ.να και ενα βιντεακι απο τα 100 χλμ με 1.5 bar σταθερο και 1.55 over. http://www.youtube.com/watch?v=l7dzXE7pQVU απλα μπραβο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 απλα μπραβο!!! σ ευχαριστω πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 συγχαρητηρια φιλε μου απιστευτο το οχημα σου...αντε να δουμε εγω ποτε θα παιξω με καμμια 2871 να γελασει λιγο το χειλακι μου γιατι βαρεθηκα τα 270... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 παιδια σας ευχαριστω πολυ.να και ενα βιντεακι απο τα 100 χλμ με 1.5 bar σταθερο και 1.55 over. http://www.youtube.com/watch?v=l7dzXE7pQVU Παρα πολυ καλο!!μ αρεσει που "γεμιζει" για πλακα την 5η...κουμπωνεις 6η και αφηνεις...και οταν η καμερα βλεπει στο ταχυμετρο,κοιταμε στα 240 και ολα αυτα με 2-3 δευτερολεπτα κλειστο γκαζι! 7250 στροφες πραγματικες??στροφομετρο δηλ ποσο βλεπεις? το θεμα ειναι οτι το αμαξι πηγαινει γεματο χωρις κοπιασματα μεχρι τον κοφτη! ΣΥΝΑΧΡΗΤΗΡΙΑ και στους E-tuners! Να το χαιρεσαι φιλε μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Παρα πολυ καλο!!μ αρεσει που "γεμιζει" για πλακα την 5η...κουμπωνεις 6η και αφηνεις...και οταν η καμερα βλεπει στο ταχυμετρο,κοιταμε στα 240 και ολα αυτα με 2-3 δευτερολεπτα κλειστο γκαζι! 7250 στροφες πραγματικες??στροφομετρο δηλ ποσο βλεπεις? το θεμα ειναι οτι το αμαξι πηγαινει γεματο χωρις κοπιασματα μεχρι τον κοφτη! ΣΥΝΑΧΡΗΤΗΡΙΑ και στους E-tuners! Να το χαιρεσαι φιλε μου! οι στροφες που δειχνει το στροφομετρο ειναι πραγματικες,αν προσεξεις η 3η βαραει κοφτη στις 7250 ακριβως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThanasisPali Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 συγχαρητηρια κωστα σε εσενα και στην καταπληκτικη δουλεια που σου εκαναν τα παιδια...(E-TUNERS)!!!!!!!!ασφαλη και απροβληματιστα χιλιομετρα σου ευχομαι να εχεις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 μαμα πιστονια,μονο μπιελες.κοφτη εχω στις 7250 για ασφαλεια.σπουλαρει απο τις 3800 οπου εχει 48 κιλα ροπη και μεγιστη ροπη στις 4850 που παει στα 52. Ωραιος. καλα και απροβλιματιστα χιλιομετρα φιλαρακι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liono Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 πραγματι πολυ καλο κωστη να το χαιρεσαι. μια απορια εχω. στο τελοσ που δειχνεις το Peak στα όργανα το πυρομετρο δειχνει 780!!!!! δουλευει σωστα? με τον αισθητηρα που? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 πραγματι πολυ καλο κωστη να το χαιρεσαι. μια απορια εχω. στο τελοσ που δειχνεις το Peak στα όργανα το πυρομετρο δειχνει 780!!!!! δουλευει σωστα? με τον αισθητηρα που? Αν προσέξεις, στη φαση που γυριζει στο πυρόμετρο, δεν εχει πολυ υψηλες στροφες. Από logs που ξέρω, στις υψηλες παρατηρούνται οι μεγάλες θερμοκρασίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liono Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Αν προσέξεις, στη φαση που γυριζει στο πυρόμετρο, δεν εχει πολυ υψηλες στροφες. Από logs που ξέρω, στις υψηλες παρατηρούνται οι μεγάλες θερμοκρασίες. μαλλον δεν προσεξες οτι την ωρα που γυριζει στο πυρομετρο τα οργανα ειναι στην λειτουργια 'peak' αρα δείχνει τις μεγιστες τιμες. το οτι εδειχνε εκεινη την ωρα boost 1,5και κατι δεν σου εκανε εντυπωση? αφου εκει ο κωστας δεν παταγε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 μαλλον δεν προσεξες οτι την ωρα που γυριζει στο πυρομετρο τα οργανα ειναι στην λειτουργια 'peak' αρα δείχνει τις μεγιστες τιμες. το οτι εδειχνε εκεινη την ωρα boost 1,5και κατι δεν σου εκανε εντυπωση? αφου εκει ο κωστας δεν παταγε. Δεν το πρόσεξα αυτό που λες με το peak. Προφανώς έχει μπει το πυρόμετρο μετά την τουρμπίνα και δείχνει τόσο λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Δεν το πρόσεξα αυτό που λες με το peak. Προφανώς έχει μπει το πυρόμετρο μετά την τουρμπίνα και δείχνει τόσο λίγο. Παιδια επειδη εχω τα ιδια οργανα με τον Κωστα ειναι αυτο που λεει ο Liono.Στο εγκεφαλακι των οργανων υπαρχει η εντολη Peak οπου σου δειχνει τις μεγιστες τιμες.Αυτο πατισε ο Κωστας στο βιντεακι. Κωστα να το χαιρεσαι.Παει τρελααααα!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...