Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Παιδια επειδη εχω τα ιδια οργανα με τον Κωστα ειναι αυτο που λεει ο Liono.Στο εγκεφαλακι των οργανων υπαρχει η εντολη Peak οπου σου δειχνει τις μεγιστες τιμες.Αυτο πατισε ο Κωστας στο βιντεακι.

Κωστα να το χαιρεσαι.Παει τρελααααα!!!!!

Και εγω τα ιδια εχω για αυτο ρωταω. αλλα για να ειναι τοσο χαμηλα η θερμοκρασια πρεπει οχι απλα να ειναι μετα την πολλαπλη αλλα αρκετα μετα....

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε Κωστα ασπαστο και καλοταξιδο να ειναι.

Και απλα να ενημερωσω τα παιδια που εχουν προβλημα με clutch master (μαγκωμα πρωτης-οπισθεν) οτι βρεθηκε

λυση απο Νικο Γκικα (respect)

Λεπτομερειες:Πριν απο ενα χρονο εβαλα ενα clutch master fx300 (gti s3 set up) σε καποιον Φωτη στη TESTA CORSE

ο τυπος αυτος τα γνωστα "οτι χρειαστεις εδω ειμαστε..κτλ".Μετα απο 3 περιπου μηνες αρχισε η πρωτη και η οπισθεν

να κουμπωνουν δυσκολα και καποιες φορες για να τις βγαλω εφτανα στο σημειο να σβηνω τ'αμαξι.

Παιρνω τηλεφωνο Φωτη του λεω τι συμβαινει, και αφου ο εν λογω εκανε τηλεφωνικη αυτοψια μου απαντησε..."Δε φταιει

το δισκοπλατο, τα κιβωτια σας (vw group) ειναι για πεταμα, οι βαλβολινες που εβαλες για τα σκουπιδια (red line 75/90)...κτλ"

Για προσωπικους λογους δε το συνεχισα γιατι ηξερα την καταληξη και απλα απο τοτε εψαχνα να δω τι θα κανω.

Απ'οτι αποδειχτηκε στη συνεχεια, 4 στους 5 με Clutch master σε golf-s3-cupra ειχαν το ιδιο προβλημα και κανενας δε μπορουσε να βρει λυση. Να μη το κουραζω αλλο το θεμα, ψαχνοντας βρεθηκα και στο Νικο Γκικα τον οποιο και τον ευχαριστω, οπου το παιδι τελικα βρηκε λυση και τ'αμαξι εγινε οπως επρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε Κωστα ασπαστο και καλοταξιδο να ειναι.

Και απλα να ενημερωσω τα παιδια που εχουν προβλημα με clutch master (μαγκωμα πρωτης-οπισθεν) οτι βρεθηκε

λυση απο Νικο Γκικα (respect)

Λεπτομερειες:Πριν απο ενα χρονο εβαλα ενα clutch master fx300 (gti s3 set up) σε καποιον Φωτη στη TESTA CORSE

ο τυπος αυτος τα γνωστα "οτι χρειαστεις εδω ειμαστε..κτλ".Μετα απο 3 περιπου μηνες αρχισε η πρωτη και η οπισθεν

να κουμπωνουν δυσκολα και καποιες φορες για να τις βγαλω εφτανα στο σημειο να σβηνω τ'αμαξι.

Παιρνω τηλεφωνο Φωτη του λεω τι συμβαινει, και αφου ο εν λογω εκανε τηλεφωνικη αυτοψια μου απαντησε..."Δε φταιει

το δισκοπλατο, τα κιβωτια σας (vw group) ειναι για πεταμα, οι βαλβολινες που εβαλες για τα σκουπιδια (red line 75/90)...κτλ"

Για προσωπικους λογους δε το συνεχισα γιατι ηξερα την καταληξη και απλα απο τοτε εψαχνα να δω τι θα κανω.

Απ'οτι αποδειχτηκε στη συνεχεια, 4 στους 5 με Clutch master σε golf-s3-cupra ειχαν το ιδιο προβλημα και κανενας δε μπορουσε να βρει λυση. Να μη το κουραζω αλλο το θεμα, ψαχνοντας βρεθηκα και στο Νικο Γκικα τον οποιο και τον ευχαριστω, οπου το παιδι τελικα βρηκε λυση και τ'αμαξι εγινε οπως επρεπε.

Φίλε Κώστα συγχαρητήρια για το τερατάκι σου .. ίσως πρέπει να βάλεις ένα αυτόκλητο διακριτικό πίσω .. φονιάς Γιγάντων επίσης μπράβο και στους e-tuners για την φανταστική δουλεία τους ..

Επίσης θα ήθελα να βρεθούμε να ανοίξουμε εγώ θα είμαι με πιο μικρό σαλιγκάρι ..

Έχω πάρει 4 τουρμπίνες και τις έχω βάλει και τις 4 ...όχι στο δικό μου αυτοκίνητο σε άλλους .. από βδομάδα θα έχω σαλιγκάρι .. πιστεύω να μην το πουλήσω να το βάλω πάνω .. 2 ώρες δουλεία είναι ..

Όσο για τον Δημήτρη ,, ευχαριστώ για τα καλά του λόγια

Μακάρι φίλε να κρατήσει η πατέντα ,, γιατί η δόκιμη έχει γίνει εδώ και 2 εβδομάδες

Ο χρόνος είναι ο καλύτερος δάσκαλος στις πατέντες .. μακάρι να είναι διαχρονική

Link to comment
Share on other sites

Παιδια συγχαρητηρια για το αποτελεσμα.

Να αναφερω εδω οτι υπαρχει και μια ακομη λυση σε intercooler απο την ΤHS PERFORMANCE.

Προκειται για κορυφαιας ποιοτητας προιον με σημαντικα χαμηλοτερη τιμη και

καλυτερη αποδοση απο το APR.Ετσι για να σπανε τα μονοπωλια :clapping:

http://www.thsperformance.co.uk/product/2.0_TFSI_Intercooler_THSINT-TFSI

Kαι τα συγκριτικα specs

IC specs.bmp

Παρακαλώ εαν καποιος αγοράσει το intercooler της THS θα ήθελα να κανονισουμε ένα συγκριτικό τεστ.

Οσον αφορα τη λέξη μονοπώλιο δεν ταιριάζει στην δική μας περίπτωση μιας και απλά ήμασταν οι μόνοι που είχαμε σχεδιάσει απλά το καλύτερο. Θέλω όμως πόλυ να δώ σε τι επίπεδα φτάνει μια αντιγραφή. Ελπίζω και εσεις.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ εαν καποιος αγοράσει το intercooler της THS θα ήθελα να κανονισουμε ένα συγκριτικό τεστ.

Οσον αφορα τη λέξη μονοπώλιο δεν ταιριάζει στην δική μας περίπτωση μιας και απλά ήμασταν οι μόνοι που είχαμε σχεδιάσει απλά το καλύτερο. Θέλω όμως πόλυ να δώ σε τι επίπεδα φτάνει μια αντιγραφή. Ελπίζω και εσεις.

Οντως Κωστα ενα συγκριτικο θα ηταν πολυ καλο για να διαπιστωθει κατα ποσον ειναι καλο το ενα ή το αλλο κ ποιο απο τα δυο ειναι value for money....

Link to comment
Share on other sites

πραγματι πολυ καλο κωστη να το χαιρεσαι. μια απορια εχω. στο τελοσ που δειχνεις το Peak στα όργανα το πυρομετρο δειχνει 780!!!!!

δουλευει σωστα? με τον αισθητηρα που?

ειναι στο downpipe γι αυτο και τοσο μεγαλη αποκλιση με την πραγματικοτητα,περιπου 80-100 βαθμους.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κώστα συγχαρητήρια για το τερατάκι σου .. ίσως πρέπει να βάλεις ένα αυτόκλητο διακριτικό πίσω .. φονιάς Γιγάντων επίσης μπράβο και στους e-tuners για την φανταστική δουλεία τους ..

Επίσης θα ήθελα να βρεθούμε να ανοίξουμε εγώ θα είμαι με πιο μικρό σαλιγκάρι ..

Έχω πάρει 4 τουρμπίνες και τις έχω βάλει και τις 4 ...όχι στο δικό μου αυτοκίνητο σε άλλους .. από βδομάδα θα έχω σαλιγκάρι .. πιστεύω να μην το πουλήσω να το βάλω πάνω .. 2 ώρες δουλεία είναι ..

Όσο για τον Δημήτρη ,, ευχαριστώ για τα καλά του λόγια

Μακάρι φίλε να κρατήσει η πατέντα ,, γιατί η δόκιμη έχει γίνει εδώ και 2 εβδομάδες

Ο χρόνος είναι ο καλύτερος δάσκαλος στις πατέντες .. μακάρι να είναι διαχρονική

ναι ρε νικολα,εννοειται...ουτως ή αλλως ηθελα να περασω απο το μαγαζι οταν ευκαιρισω αλλα ας οψεται η κωλοεξεταστικη που μας εχει παρει τα μυαλα,θα προσπαθησω να ερθω μεσα στην εβδομαδα,θα σου τηλ.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ εαν καποιος αγοράσει το intercooler της THS θα ήθελα να κανονισουμε ένα συγκριτικό τεστ.

Οσον αφορα τη λέξη μονοπώλιο δεν ταιριάζει στην δική μας περίπτωση μιας και απλά ήμασταν οι μόνοι που είχαμε σχεδιάσει απλά το καλύτερο. Θέλω όμως πόλυ να δώ σε τι επίπεδα φτάνει μια αντιγραφή. Ελπίζω και εσεις.

Kωστα επειδη τυχαινει να εχω σπουδασει πανω στο αντικειμενο,αυτο ακριβως σημαινει μονοπωλιο.Ειμαι μαγκας,εχω κατασκευασει το καλυτερο(μακραν)

προιον της αγορας,καιλογω του οτι δεν υπαρχει κατι το υποκαταστατο,το προσφερω στην τιμη που καθοριζω εγω και οχι η αγορα(ανταγωνισμος).

Η λογικη της αγορας λεει οτι με την παρουσιαση καποιου υποκαταστατου προιοντος,το οποιο μπορει να ειναι εξισου καλο(ή και καλυτερο)

στην μιση τιμη,αναγκαστικα το πρωην μονοπωλιακο προιον (APR)θα μειωσει την τιμη του,και τελικα θα δημιουργηθει μια τιμη καπου στην μεση.

Οταν λες συγκριτικο τεστ τι εννοεις?

Στο θεμα του I/C 2-3 στανταρ παραγοντες ειναι αυτοι που καθοριζουν την αποδοση.(υλικο,ποιοτητα κυψελων,κυβικα εκ.αερα που υποστηριζει,διατομη σωληνων)

Νομιζω πως πρεπει να χαιρομαστε οταν η αγορα προσφερει κατι καινουριο,ποιοτικο, αποδοτικο σε τιμη κοντα σε αυτο που πραγματικα αξιζει.

Φιλικα.

Edited by Nicky
Link to comment
Share on other sites

λοιπον,μετα απο αρκετη δουλεια και προσεχτικες κινησεις στο νεο set-up του αυτοκινητου κατεληξα απροσμενα στο δυναμομετρο μαχα στα σπατα για να δουμε που βρισκομαστε πανω-κατω.δυστυχως ειχα 100σταρα βενζινη,μιας και αποφασιστηκε ακαριαια να παμε να το μετρησουμε και καθολου καλο ιντερκουλερ για τις απαιτησεις του δυναμομετρου...

το αμαξι απεδωσε σχεδον 470 αλογα στις 7200 σ.α.λ. με 52 κιλα ροπη στις 4800 σ.α.λ...

δυστυχως ειχαμε εισερχομενο αερα 60 βαθμους,ενω στο δρομο εχει 30 και το αμαξι δουλεψε πολυ λιγοτερα αβανς σε σχεση και παλι με το δρομο...περιπου 8 μοιρες λιγοτερο αν θυμαμαι καλα!!!

οι μετρησεις γινανε με 1.7 σταθερη πιεση.μπορουσαμε να το σηκωσουμε κι αλλο,αλλα το απεφυγα,γιατι δεν μπορουσα να αντεξω αλλο πατημα στο συγκεκριμενο δυναμομετρο+οτι θα σηκωνε κι αλλο θερμοκρασια το αμαξι,οποτε το λυπηθηκα...ουτως ή αλλως ενα ενδεικτικο νουμερο θελαμε και τιποτα αλλο.το αμαξι στο δρομο μπορει να δουλεψει 1.75 σταθερο με πολλα αβανς ψιλα,με δροσερο καιρο φυσικα,οπου και καπου εκει αρχιζουν να μας εγκαταλειπουν τα μπεκ του rs4!

αφου τελειωσαμε λοιπον,θελω να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον κριτωνα που ηταν απο την αρχη μαζι μου και με την καθοδηγηση του τελειωσε το αμαξι!

αυτα τα ολιγα απο μενα,σορρυ αν σας κουρασα...καλες βολτες να εχουμε!!!

συντομα θα ανεβει και η δυναμομετρηση.

Μπραβο Κωστα καλη συνεχεια στο project σου

Απο δισκο-πλατο τι εχεις κανει?

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο Κωστα καλη συνεχεια στο project σου

Απο δισκο-πλατο τι εχεις κανει?

clutch-masters και δεν ειχα κανενα προβλημα ως τωρα.ας ειναι καλα ο νικος...(γκικας)

Link to comment
Share on other sites

ειναι στο downpipe γι αυτο και τοσο μεγαλη αποκλιση με την πραγματικοτητα,περιπου 80-100 βαθμους.

Αν 780 ειναι το μεγιστο που βλεπεις τοτε η θερμοκρασια των καυσαεριων, οπως εξερχονται απο τον κυλινδρο ειναι αρκετα παραπάνω από 100 βαθμους μεγαλυτερη.

Link to comment
Share on other sites

Αν 780 ειναι το μεγιστο που βλεπεις τοτε η θερμοκρασια των καυσαεριων, οπως εξερχονται απο τον κυλινδρο ειναι αρκετα παραπάνω από 100 βαθμους μεγαλυτερη.

γενικα το αμαξι δεν εχει καθολου πυρομετρο...μεγιστο που βλεπουμε ειναι 870-880 πραγματικο.οποτε το 780 που βλεπω στο δικο μ πυρομετρο ειναι απολυτα λογικο.

Link to comment
Share on other sites

γενικα το αμαξι δεν εχει καθολου πυρομετρο...μεγιστο που βλεπουμε ειναι 870-880 πραγματικο.οποτε το 780 που βλεπω στο δικο μ πυρομετρο ειναι απολυτα λογικο.

Το 870-880 πραγματικο που το βλεπετε?

Link to comment
Share on other sites

Το 870-880 πραγματικο που το βλεπετε?

προφανως απο το vag-com. βεβαια και αυτο ειναι μετα το turbo οποτε παλι εχει μεγαλη αποκλιση απο το ''πραγματικο''

Link to comment
Share on other sites

προφανως απο το vag-com. βεβαια και αυτο ειναι μετα το turbo οποτε παλι εχει μεγαλη αποκλιση απο το ''πραγματικο''

Το vag com δειχνει στο 112 υπολογισμένη θερμοκρασία καυσαερίων πριν απο το τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Αν 780 ειναι το μεγιστο που βλεπεις τοτε η θερμοκρασια των καυσαεριων, οπως εξερχονται απο τον κυλινδρο ειναι αρκετα παραπάνω από 100 βαθμους μεγαλυτερη.

Η θερμοκρασια πριν και μετα την τουρμπινα εχει περιπου 130οC διαφορα στις υψηλες σαλ , σε μια τετοια εφαρμογη .

Επισης , το αυτοκινητο του Κωστα στο δρομο δουλευει με λ 0.75-0.77 , που ειναι υπερασφαλης ρυθμιση για τετοιο μοτερ . Σε σχεση με τα Κ03 και Κ04 σεταπ , που δουλευουν κατα μεσο ορο με λ 0.80 , το πυρομετρο του ειναι περιπου 40-50οC χαμηλοτερο στην ιδια ακριβως θεση ( στο DP ) .

Στεφανε , 780οC peak στο DP ειναι super θερμοκρασια για τετοια ειδικη ισχυ (230+HP/lt) ...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Η θερμοκρασια πριν και μετα την τουρμπινα εχει περιπου 130οC διαφορα στις υψηλες σαλ , σε μια τετοια εφαρμογη .

Επισης , το αυτοκινητο του Κωστα στο δρομο δουλευει με λ 0.75-0.77 , που ειναι υπερασφαλης ρυθμιση για τετοιο μοτερ . Σε σχεση με τα Κ03 και Κ04 σεταπ , που δουλευουν κατα μεσο ορο με λ 0.80 , το πυρομετρο τους ειναι περιπου 40-50οC χαμηλοτερο στην ιδια ακριβως θεση ( στο DP ) .

Στεφανε , 780οC peak στο DP ειναι super θερμοκρασια για τετοια ειδικη ισχυ (230+HP/lt) ...

Κριτωνα, δεν το αμφισβήτησα αυτο πουθενα. Ειδικα αν δουλευει με το λ που αναφερεις ειναι πολύ καλά.

Αυτο που αμφισβήτησα είναι η θερμοκρασια 870-880 στην πολλαπλή. Δε νομιζω να δουλευει με τοσο χαμηλο πυρομετρο ενα τοσο πουσαρισμένο αμάξι. Και όπως τόνισες, μιλάμε πάντα για peak τιμες.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Εμένα αυτό που μου φάνηκε υπερβολικό είναι αυτό που είπε ο Κώστας ότι λόγω θερμοκρασιών στο δυναμομετρο έπαιζε με 8 μοίρες λιγότερο αβάνς από αυτό που έχει στο δρόμο :);):D:p:whistling::o αν ισχύει αυτό τότε στο δρόμο θα ξυρίζει σε σχέση με το δυναμόμετρο ;)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα αυτό που μου φάνηκε υπερβολικό είναι αυτό που είπε ο Κώστας ότι λόγω θερμοκρασιών στο δυναμομετρο έπαιζε με 8 μοίρες λιγότερο αβάνς από αυτό που έχει στο δρόμο :);):D:p:whistling::o αν ισχύει αυτό τότε στο δρόμο θα ξυρίζει σε σχέση με το δυναμόμετρο ;)

στο δρομο οντως το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω πιο μεγάλης τουρμπίνας κ διαφορετικών θερμοκρασιών ανταπεξέρχονται στα θερμικα φορτία?

Δεν θα έπρεπε να επιλεχτουν αλλα για τέτοια χρήση?

Link to comment
Share on other sites

Λόγω πιο μεγάλης τουρμπίνας κ διαφορετικών θερμοκρασιών ανταπεξέρχονται στα θερμικα φορτία?

Δεν θα έπρεπε να επιλεχτουν αλλα για τέτοια χρήση?

Γιατι βρε μια χαρα λαδια ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.