Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Αυτό με άγχωσε τώρα!

Στα πρώτα 1000 χλμ του δικού μου, έσπασαν από αστοχία κάτι σωληνάκια της Ν75, ενώ το άνοιγα ΧΑΛΑΡΑ. Εβγαλε check engine, αλλά μέχρι να καταλάβω τι έγινε και να το πηγαίνω σιγα, έκανα 1-2 ανοιγματάκια με 3η στις 4000 στροφές για να δω τι έχει και ήταν πολύ δυνατό, το αυτοκίνητο.

Προφανώς ανέβασε πίεση μόνο του, εξαιτίας των παραπάνω, αλλά από τότε αναρωτιέμαι αν χάλασα κάτι στο αμάξι ή μήπως εξαιτίας της πίεσης ζορίστηκε το μοτέρ. Πάντως μέχρι σήμερα και 12000 χλμ μετά, δουλεύει άψογα. Ποια είναι η άποψή σας?

Δεν πρεπει να εχει παθει κατι το αυτοκινητο γιατι η τουρμπινα σου και ο κυβισμος σου ειναι λιγα για να χαλασουν τις μπιελες σου . Επισης , τοσο καιρο που δουλευει με πιεση , αν ειχε ξεκινησει το λυγισμα θα ειχε σπασει τωρα . Δεν νομιζω οτι συντρεχει λογος να ανησυχεις .

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ, ξέρω ότι έχεις τεράστια εμπειρία στα θέματα αυτά, οπότε με καθησυχάζεις αρκετά.

Ομολογουμένως ήταν ένα άνοιγμα μέχρι τις 4-4μιση, αλλά αμέσως κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλα και το check engine που άναψε λίγο αργότερα, το επιβεβαίωσε.

Να'σαι καλά, και πάλι ευχαριστώ.

ΥΓ, αν μπορείς σβήσε κάποιο πμ σου, γιατί δεν μπορω να στείλω.

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς εμένα,δεν έχω golf.Απλά το είδα και το πόσταρα για να το δουν και οι υπόλοιποι.

Τραγικό μεν αλλά προς γνώση και συμμόρφωση για όσους έχουν το gti και σκέφτονται πειράγματα.:p

Aυτη η προταση χρειαζεται περαιτερω αναλυση .

Καταρχην , πρεπει καθε αστοχια να δημοσιοποιειται , γι αυτο το λογο την βγαλαμε και στη σελιδα μας , καθως μεσα απο την αναζητηση αιτιων αστοχιας προφυλασσονται οι αλλοι ιδιοκτητες , γνωριζοντας τι μπορει να συμβει και λαμβανοντας τα μετρα τους . Πχ πριν 3 χρονια στην περιπτωση του Φανη , η αστοχια στο cam follower , που οδηγησε σε ζημια στο μοτερ , χρεωθηκε - κακως - στην εταιρια που εφτιαξε την αντλια ( και μαλιστα τις πιο αξιοπιστες αντλιες ) . Σημερα , δεν νοειται ιδιοκτητης που φοραει αντλια Υ.Π . να μην αλλαζει το CF τακτικα , να μην γνωριζει οτι το να εχει Α εκκεντροφορο εγκυμονει κινδυνο , ενω αν πχ το αφησει για 40000χλμ και σπασει , θα φταιει πρωτα η κακη συντηρηση , αφου δικια του επιλογη ηταν να βαλει αντλια και δεν φροντισε την σωστη συντηρηση .

Αστοχιες μπορει καλλιστα να υπαρξουν και σε ΟΕΜ κατασταση . Απο κει κι επειτα , απο τη στιγμη που το αυτοκινητο φευγει απο τις προδιαγραφες του κατασκευαστη , με ζητουμενο στοχο την ισχυ , ειναι απο μονο του ενα ρισκο . Αλλες φορες ειναι μικρο , αλλες φορες ειναι μεγαλο . Πχ μικρο ρισκο ειναι να μπει ενα προγραμμα που θα δωσει ενα 25% σε ισχυ , ενω μεγαλυτερο ρισκο ειναι να ζηταμε πχ 150% εξτρα ισχυ , αλλαζοντας τα παντα , αλλα οχι ολο το αυτοκινητο .

Σε μικρες μετατροπες , συνηθως δεν υπαρχουν πολλοι εμπλεκομενοι και οτιηποτε και να γινει η ακρη βγαινει πιο ευκολα . Αν πχ λιωσει ενα εμβολο σε ενα TSI , 2 μερες μετα απο τη στιγμη που εβαλε προγραμμα , κατα 99% φταιει το λογισμικο του προγραμματιστη (επιθετικη ρυθμιση) ή ο ιδιος ο προγραμματιστης , που μπορει να μην ειδε το Χ ελαττωμα που προυπηρχε , και πρεπει να αναζητηθουν ευθυνες . Οταν η μετατροπη ειναι εκτενης , ομως , που μπλεκουν μηχανικοι , προγραμματιστες , ρεκτιφιατζηδες , εμποροι ανταλλακτικων , βελτιωτες , κλπ , αλλα και παραγοντες οπως ατελεια υλικου που βγαινει στην επιφανεια σε μεγαλη αναβαθμιση ισχυος (δεν μπορει να θεωρηθει "αστοχια υλικου" πχ το οτι η μπιελα δεν μπορει να αντεξει 70% εξτρα ροπη απο την ΟΕΜ ...) ή κακη χρηση , τοτε ειναι συνθετο να αποδειχτει το τι εφταιξε τελικα .

Οσον αφορα στις εγγυησεις : Γραπτη Εγγυηση μηχανικων μερων στην Ελλαδα δεν δινει κανεις , για εκτενεις μετατροπες . Αυτο γινεται μονο στη Γερμανια (ΜΤΜ) , που η μετατροπη ειναι πανακριβη και η αποδοση μικρη , για την αναβαθμιση . Αν θες πχ 10000+ Ευρω για κ04 setup + μεταφορα + τοποθετηση , τοτε σου λεει οτι" οχι εγω , αλλα σε συνεργασια με τον ασφαλιστικο φορεα NSA με 1500+ Ευρω ακομα , και αν το αυτοκινητο σου ειναι καινουριο (2ετιας) , για 12 μηνες μπορω να σου υποσχεθω οτι με 313ΗΡ θα σε καλυψω αν γινει κατι " . Ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι με αυτη την ισχυ δεν θα εχει προβλημα , αλλα και 1 στα 200 να εχει αστοχια , ακομα κι απο ανθρωπινο λαθος , απο τα αλλα 199 που θα παρει 10000+ Ευρω ( = 2000000+ Ευρω ) θα εχει περιθωριο , οχι μονο επισκευη , αλλα και αυτοκινητο ολοκληρο να ξαναπαρει . Αυτο ειναι η μοναδικη περιπτωση εγγυησης , που εχει και νομικη υποσταση .

Οταν τωρα ο ιδιοκτητης πχ βρει ενα turbo kit απο το ebay ή μεταχειρισμενο απο αλλον , το φορεσει στον μηχανικο του , παει στον προγραμματιστη του για ρυθμιση , κλπ , εχει ενα μεγαλο πλεονεκτημα και ενα μεγαλο μειονεκτημα . Το πλεονεκτημα ειναι το κοστος , αφου μπορει να ειναι το 1/4 ή και λιγοτερο για τον "ψαγμενο". Το μειονεκτημα ειναι οτι ειναι "ξεκρεμαστος" σε καθε περιπτωση αστοχιας , αφου εξαρταται απο το φιλοτιμο του καθενος στο να καλυψει την ζημια που προκαλεσε η δικη του εργασια , και οχι απο επισημο εγγραφο που να εγγυαται τα μηχανικα μερη . Το 99% οσων γνωριζω , το κανουν για να κερδισουν χρηματα , στην συντρηπτικη πλειοψηφια τους εχει βγει σε καλο , αλλα πρεπει να γνωριζουν οτι λαμβανουν και το ρισκο οι ιδιοι. Πχ ηταν επιλογη του chrisnik , για να παει απο stg 2 σε 3 , να βρει μια Κ04 μεταχ. και να το ρυθμισουμε δυνατα (355+ΗΡ / 470Νm) . Μια διαφορετικη επιλογη θα ηταν να δωσει 12000 ευρω για 310ΗΡ + γραπτη εγγυηση NSA , αντι για 700-800 , και να το παει στην ΜΤΜ . Προφανως εχει διαφορετικα πλεονεκτηματα η καθε μια , χωρις να σημαινει οτι ανα πασα στιγμη ειναι ετοιμος να ανατιναχτει ή οτι καποιος θα κανει λαθος τη δουλεια του .

Η δυσκολια σε περιπτωση αστοχιας , που ευτυχως ειναι ελαχιστες οι περιπτωσεις στα αυτοκινητα αυτα λογω της ανθεκτικης κατασκευης , ειναι οτι ο ιδιοκτητης πρεπει να αναλαβει χρεη πραγματογνωμωνα , και να βρει ποιος φταιει , ζητωντας ευθυνες , που αν θελει ο αλλος να σεβαστει το ονομα του , θα δεχτει και θα αποκαταστησει . Ο αλλος μπορει να επικαλεστει αλλη αιτιολογια αστοχιας ακομα κι αδικα , και τελικα να γινει το παιχνιδι της καυτης πατατας , που ο ενας τα ριχνει στον αλλο , με τελικο και μονο ζημιωμενο τον ιδιοκτητη , που εξανεμιζεται το αρχικο του πλεονεκτημα των χρηματων που γλυτωσε . Για το λογο αυτο , και επειδη γραπτη εγγυηση δεν υπαρχει στο Ελλαδισταν :

1) Δεν κανουμε εκτενεις μετατροπες , οταν δεν εχουμε ικανο backup χρηματων , αλλα αρκουμαστε σε χαμηλα σταδια βελτιωσης , αφου υπαρχει περιπτωση να χρειαστουμε και περισσοτερα . Πχ εχω δει οτι με 500Νm ροπη , η 4η ταχυτητα στα 6ταχυτα σε 3 σασμαν χαλασε (ΤοΜ , arisgti , APR R32 biturbo) . Ειναι κριμα να μην εχει καποιος αλλα χρηματα και να περιμενει με το αυτοκινητο στο συνεργειο για σασμαν .

2) Προσπαθουμε να εχουν οσο το δυνατον λιγοτεροι τη συνολικη ευθυνη του προτζεκτ ( ενας ιδανικα ή το πολυ δυο , που να γνωριζονται τουλαχιστον ) ωστε αν γινει κατι να βρεθει μια ακρη και να υπαρχει εστω και καποια πιθανοτητα μερικης ή ολικης καλυψης .

3) Γραπτη εγγυηση μηχανικων μερων , ιδιαιτερα σημαντικο για πολυ εκτενεις μετατροπες που και το ρισκο ειναι μεγαλυτερο για αστοχια οχι μονο σε μοτερ , αλλα και σε μεταδοση κλπ , δινει απ οσο γνωριζω μονο η ΜΤΜ , με μεγαλο κοστος και μικρη αποδοση και σε συνεργασια με ασφαλιστικο φορεα . Οποτε για καποιον που σκεφτεται εκτενη μετατροπη , και δεν τον ενδιαφερει η μεγαλυτερη δυνατη αποδοση ή το μικροτερο δυνατο κοστος , ειναι μια λυση .

Link to comment
Share on other sites

+1!!!

το ένα στοιχείο είναι περισσότερη πίεση λαδιού στον κινητήρα , αλλά επειδή ο κάθε ένας από εμάς έχει την δική του γνώμη και έμπειρα δεν μπαίνω στην διαδικασία να εξηγήσω το τι και πως .. εγώ θέλω τον κίνητρα μου να δουλεύει με χαμηλή πίεση λαδιού για τους δικούς μου λόγους ,

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ο Κριτωνας και σωστα εβγαλε το θεμα και σωστα τοποθετειται.

Ασχετα αν παθουμε κατι η οχι να ξερουμε οτι εφοσον αποφασιζουμε να πειραξουμε λιγο η πολυ

το αυτοκινητακι μας παιρνουμε ενα μικρο η μεγαλο ρισκο.

Οπως σωστα ελεγχθη εδω συμβαινουν σε μαμα αυτοκινητα ποσο μαλλον αν το εχουμε πειραξει.

Βεβαια αναλογα με τον κινητηρα/κατασκευη του και οσο λιγωτερο η περισσοτερο (και πιο υπευθυνα) το πειραξεις αλλα και απο την χρηση και συντηρηση, αντε δηλ να βγαλεις μια συνιστωσα, εχεις θεωρητικα παντα και λιγωτερες η περισσοτερες πιθανοτητες να σου βγει καποια ζημια.

Αν φυσικα ισχυει οτι μια χαλασμενη Ν75 μπορει να κανει τετοια ζημια σε ενα πειραγμενο μοτερ, τοτε θα πρεπει να εχουμε τα ματια μας κα αυτια ανοιχτα. Ενα μπαρομετρακι σε τετοια περιπτωση μπορει να ειναι σωτηριο. Παλι καλα που τελικα το εβαλα.

(Δεν ειναι τυχαιο που η μαμα VW στο ED30 εχει κανει τοσες αλλαγες/βελτιωσεις μηχανικες και καρτασκευαστικες μονο για 30 παραπανω αλογακια).

Link to comment
Share on other sites

μπορει καποιος να μου δειξει με φωτο που ακριβως βρισκεται η πουτ@ν@ η Ν75 μηπως μπορουμε μονοι μας να κανουμε εναν οπτικο ελεγχο τουλαχιστον στα σωληνακια?

Link to comment
Share on other sites

μπορει καποιος να μου δειξει με φωτο που ακριβως βρισκεται η πουτ@ν@ η Ν75 μηπως μπορουμε μονοι μας να κανουμε εναν οπτικο ελεγχο τουλαχιστον στα σωληνακια?

Εκεί που είναι μόνο οπτικό ελεγχο δεν μπορεις να κάνεις. Σηκωμα το αμαξι καιείναι πάνω από το δεξί ημιαξόνιο (συνοδηγού)

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που είναι μόνο οπτικό ελεγχο δεν μπορεις να κάνεις. Σηκωμα το αμαξι καιείναι πάνω από το δεξί ημιαξόνιο (συνοδηγού)

Αν φοράει εισαγωγή με λίγο ζόρι την βλέπει και από πάνω. Καλύτερα όμως να πίασει τα σωληνάκια να δεί.

Πάντως εδώ και 4 χρόνια να σπάει μόνη της ν75 δεν έχω δεί.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδες την ειδα και ειναι μια χαρα!!!παντως επειδη ειναι χωρις καπακι το αμαξι φαινετα παρα πολυ καλα η συγκεκριμενη βαλβιδα!!!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδες την ειδα και ειναι μια χαρα!!!παντως επειδη ειναι χωρις καπακι το αμαξι φαινετα παρα πολυ καλα η συγκεκριμενη βαλβιδα!!!

Δε βοηθάς και εμάς?

Την εβγαλες ή με το μάτι μόνο?

Link to comment
Share on other sites

τα σωληνακια ειναι στην θεση τους...δεν την εβγαλα μιας και ειναι αρκετα δυσκολο αυτο το εγχειρημα γιατι βρισκεται πανω στο λαιμο της τουρμπινας αλλα δεν φαινεται καπου να εχει κοπει κατι...

Link to comment
Share on other sites

παιδια 2 ερωτησεις για οποιον ξερει! 1: σε αλλαγη λαδιων μαζι με φιλτρο σε μοτερ bwa ποση ειναι ποσοτητα λαδιου που θα βαλω και 2:ποια μπουζι ειναι καλυτερα για αυτο το μοτερ; Ευχαριστω προκαταβολικα!

Link to comment
Share on other sites

παιδια 2 ερωτησεις για οποιον ξερει! 1: σε αλλαγη λαδιων μαζι με φιλτρο σε μοτερ bwa ποση ειναι ποσοτητα λαδιου που θα βαλω και 2:ποια μπουζι ειναι καλυτερα για αυτο το μοτερ; Ευχαριστω προκαταβολικα!

Αν δεν κάνω λάθος 4,6 λίτρα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος 4,6 λίτρα.

+1

5 λιτράκια θα πάρεις και θα κρατήσεις καβάτζα το 0.4 για συμπλήρωμα.

Μπουζάκια τα F5DP0R της Bosch

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ! αυριο θα κανω την αλλαγη. για τα μπουζι καπου διαβασα οτι ειναι 2 νουμερα πιο ψυχρα απο τα μαμα. γιατι το κανουμε αυτο; ξεχασα να πω οτι ειμαι stage1. δεν ξερω αν παιζει ρολο.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ! αυριο θα κανω την αλλαγη. για τα μπουζι καπου διαβασα οτι ειναι 2 νουμερα πιο ψυχρα απο τα μαμα. γιατι το κανουμε αυτο; ξεχασα να πω οτι ειμαι stage1. δεν ξερω αν παιζει ρολο.

Τα πιο ψυχρά μπουζί σε ένα performance μοτερ , θεωρούνται must μιας και μειώνουν τις πιθανότητες προανάφλεξης. Η οποία προανάφλεξη δημιουργείται από μπουζί που δουλεύουν πολύ πιο πάνω από την αναμενόμενη θερμοκρασία του κατασκευαστή. Έτσι αντί να εκτελούν σωστά την δουλεία τους και να καθαρίζουν τις ακίδες από την καύση, γίνονται εστία προάναφλεξης όντας πιο ζεστά από την σωστή λειτούργια τους.

¶ρα, το να πίνεται το αίμα σε ένα τέτοιο μοτέρ με τα μαμά μπουζί δεν είναι και τόσο καλό.

Το μείων στα ψυχρά μπουζί είναι οτι δεν μπορούν να αποβάλουν την "κάπνα" από τις ακίδες τους, με συμβατική οδήγηση μέσα στην κίνηση της πόλης .

Η εμπειρία έχει δείξει οτι 2 είναι τα μπουζί της αγοράς που κάνουν σε αυτό το μοτέρ: 1) Bosch F5DP0R 2) NGK BKR7EIX . To πρώτο είναι του RS2 και όχι του RS4 και είναι 1βαθμό πιο ψυχρό και το 2ερο είναι η αντίστοιχη πρόταση της ngk με 1 βαθμό πιο ψυχρό και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Τα πιο ψυχρά μπουζί σε ένα performance μοτερ , θεωρούνται must μιας και μειώνουν τις πιθανότητες προανάφλεξης. Η οποία προανάφλεξη δημιουργείται από μπουζί που δουλεύουν πολύ πιο πάνω από την αναμενόμενη θερμοκρασία του κατασκευαστή. Έτσι αντί να εκτελούν σωστά την δουλεία τους και να καθαρίζουν τις ακίδες από την καύση, γίνονται εστία προάναφλεξης όντας πιο ζεστά από την σωστή λειτούργια τους.

¶ρα, το να πίνεται το αίμα σε ένα τέτοιο μοτέρ με τα μαμά μπουζί δεν είναι και τόσο καλό.

Το μείων στα ψυχρά μπουζί είναι οτι δεν μπορούν να αποβάλουν την "κάπνα" από τις ακίδες τους, με συμβατική οδήγηση μέσα στην κίνηση της πόλης .

Η εμπειρία έχει δείξει οτι 2 είναι τα μπουζί της αγοράς που κάνουν σε αυτό το μοτέρ: 1) Bosch F5DP0R 2) NGK BKR7EIX . To πρώτο είναι του RS2 και όχι του RS4 και είναι 1βαθμό πιο ψυχρό και το 2ερο είναι η αντίστοιχη πρόταση της ngk με 1 βαθμό πιο ψυχρό και αυτό.

Για TSi 160 με Φ-Ε τι προτείνεις, από μπουζί?

Link to comment
Share on other sites

Από αντιπροσωπεία τα αγοράζω?Δλδ να τους πω να τα βάλουν με το 1ο σέρβις?

Ευχαριστώ και σόρρυ για το οφφ τόπικ.

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου , από το εμπόριο, είναι λίγο τσιμπιμένα , περι τα 50-60ευρώ η 4αδα , αλλα μόνο καλό κάνεις..

nea.gifΝεοκλη η Bosch αλλαξε τις τιμες της κ πλεον τα συγκεκριμενα μπουζι θεωρουνται κ καλα σαν αγωνιστικα κ η τιμη τους εχει παει κοντα στο 100αρικο.Πηρε ενας φιλος μου πριν καμια 15αρια μερες....

Link to comment
Share on other sites

Οοουχι ρε, απλα να ξέρεις απο που ψωνίζεις...

Τιμές παίζουν στα ίδια επίπεδα , λίγο τσιμπιμένες προς τα πάνω... sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.