Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Νικο με τον ιδιο τροπο μπαινει ο δισκος κ στο μαμα βολαν?Αυτος ο δισκος ειναι για 48+κιλα ροπης?

Νικο για πες μας πληροφοριες..ενδιαφερομαι και εγω για gti v.

Link to comment
Share on other sites

Νικο με τον ιδιο τροπο μπαινει ο δισκος κ στο μαμα βολαν?Αυτος ο δισκος ειναι για 48+κιλα ροπης?

καλημέρα φιλε και καλή εβδομάδα , οχι γιατί τα χτένια δεν έχουν περιθώριο και βρίσκουν επάνω στο volan . το κακό που έχει ο sachs σε σχέση με τους c, masters , είναι οτι έχει πολύ πιο μαλακό πετάλι του συμπλεχτεί , εάν ανοίξει κάποιος το κουτί απο masters θα δει το volan να γράφει sachs !! ,

επίσης έχω πατεντάρει έναν μεταλλικό τρόπο στην τρόμπα του συμπλεχτεί η δυνατότητα της είναι να ρυθμίζει ο άξονας της καθώς το πλαστικό αντικαθιστάτε με αλουμίνιο ,, οχι σιδερό κάνει θόρυβο , πολλά προβλήματα όπως ψιλά να μην παίρνει ταχύτητες η να μην παίρνει όπισθεν λύνονται σε μεγάλο βαθμό ..

για τον φίλο από την Κρήτη ,, εάν βάλεις κάτι σε μεταχειρο .. βαλε καινούριο δίσκο το βολάν για να στραβώσει πρέπει να βάλεις όπισθεν με 250 ,, και το πλατό εάν έχεις pmc με δέκατα πήγαινε και κατέβασε 2 δέκατα οχι παραπάνω θα τρέμει

εάν θες έχω να σου στείλω και καινούριο , κιτ και ανακατεσκευσμένο

καλή εβδομάδα

Link to comment
Share on other sites

Παιδες μια ερωτηση..Εχω περιπου 60.000 χλμ στο gti και σκεφτομαι να προχωρησω σε S3 σεταπ με τουρμπινα ΚΟ4.Στο εξωτερικο ζητανε γυρω στα 2.500 ευρω για ολα τα ανταλλακτικα. Στην apr δεν ξερω ποσα ζητανε και αν ειναι και η αντλια βενζινης στο πακετο. Εχετε να μου προτεινετε κανενα καλο μηχανικο να το αναλαβει? Ρωτησα και στην abt αλλα ειναι λιγο πιασοκωλε. Επισης να ρωτησω αν χρειαζεται επαναπρογραμματισμος εχω ηδη Abt προγραμμα πανω. Τελος σχετικα με την εισαγωγη μετα απο τοσα χρονια πειραματισμων τελικα ποια ειναι η καλυτερη και πιο αξιοπιστη λυση? Κι αν υπαρχει καποια εισαγωγη (εκτος απο carbonio) που δε χρειαζεται να αλλαξεις ή να βγαλεις καπακι μηχανης ακομα καλυτερα! Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

andain η vf ειναι ισως η καλυτερη εισαγωγη αερα αυτη τη στιγμη δυστυχως σε καμμια περιπτωση δεν γινεται να μην βγει καπακι μιας και το καπακι ειναι ο ιδιος ο παπας στα αμαξια μας αλλα εχουν βγαλει αλλα aftermarket καπακια που μπαινουν μαζι με την εισαγωγη!!!αν το κανεις k04 λογικο ειναι να χρειαστει να αλλαξεις και προγραμμα γιατι οι απαιτησεις σε καυσιμο λογικο ειναι να αυξηθουν!!!απο εκει και περα δεν ξερω καποιον που μπορει να κανει την συγκεκριμενη μετατροπη μιας και δεν με ενδιαφερει προς το παρων αυτου του ειδους η μετατροπη και δεν ξερω κατα ποσο μπορει στο μελλον να με απασχολησει!!!

Link to comment
Share on other sites

Κάτι πήρε το αυτί μου για ένα GTi mk5 με εκκεντροφόρους από S3 .... αλήθεια ή ψέματα δεν ξέρω .... :blink:

Πιανου ειναι αυτο?

Και μιλας για εκκεντροφορους ή για ολοκληρη κεφαλη?

Link to comment
Share on other sites

Πιανου ειναι αυτο?

Και μιλας για εκκεντροφορους ή για ολοκληρη κεφαλη?

Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω ώστε να μπορώ να σας βοηθήσω . Θα προσπαθήσω να ρωτήσω και να μάθω καμιά πληροφορία παραπάνω για το τι και πως ....

Link to comment
Share on other sites

Παιδες μια ερωτηση..Εχω περιπου 60.000 χλμ στο gti και σκεφτομαι να προχωρησω σε S3 σεταπ με τουρμπινα ΚΟ4.Στο εξωτερικο ζητανε γυρω στα 2.500 ευρω για ολα τα ανταλλακτικα. Στην apr δεν ξερω ποσα ζητανε και αν ειναι και η αντλια βενζινης στο πακετο. Εχετε να μου προτεινετε κανενα καλο μηχανικο να το αναλαβει? Ρωτησα και στην abt αλλα ειναι λιγο πιασοκωλε. Επισης να ρωτησω αν χρειαζεται επαναπρογραμματισμος εχω ηδη Abt προγραμμα πανω. Τελος σχετικα με την εισαγωγη μετα απο τοσα χρονια πειραματισμων τελικα ποια ειναι η καλυτερη και πιο αξιοπιστη λυση? Κι αν υπαρχει καποια εισαγωγη (εκτος απο carbonio) που δε χρειαζεται να αλλαξεις ή να βγαλεις καπακι μηχανης ακομα καλυτερα! Ευχαριστω!

φιλε εαν θελεις να ερθεις μεχρι βολο εχω να σου προτεινω εαν εδω.λεγετε πατσεας μανωλης κ ειναι ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ με αρκετη εμπειρια σε αγωνιστικα αυτοκινητα κ οχι μονο.εαν θες παρε μια γνωμη.τηλ 2421082555

Link to comment
Share on other sites

να προσθεσω +1000 στον φιλο τολι για τους αδερφους πατσεα..πολυ καλοι μηχανικοι και με γνωσεις στο αντικειμενο.

Link to comment
Share on other sites

παιδια, να ρωτησω... σκεφτομαι να προχωρισω στην αλλαγη εξατμησης αλλα κομματι-κομματι λογο οικονομικων. δεν ξερω απο που πρεπει να αρχισω, downpipe, τελικο, τι; αν βαλω πρωτα dp 3" θα κερδισω τιποτα σε αποδοση η θα χασω λογο του οτι η υπολοιπη θα ειναι πιο στενη; κατ'αρχην μπαινει; θα αναβει το cel; και τελος τι προτεινετε με κριτηριο μια οχι θορυβωδη εξατμηση. ευχαριστω προκαταβολικα!

Link to comment
Share on other sites

Πατσέας +1. Έχει ασχοληθεί πολύ και με 20VT, άνοιγμα μοτέρ κλπ.

Αν σε βολεύει και είσαι από εκεί κοντά.

ΥΓ. Θα σου πρότεινα μπιέλες και μετά ξεκίνα το project κ04.

Link to comment
Share on other sites

αλλαξα σημερα το μοτερακι για τα κλαπετακια της εισαγωγης. βαζω λοιπον το vag-com να κανω σκαναρισμα και βασικη ρυθμιση. μου βγαζει 2 σφαλματα!

1ον- 012691 intake manifoldrunner control. open stop outside of valid range!

p3193-002-lower limit exceeded

λεω ειναι επειδη θελει βασικη και κανω αυτο...

Intake Manifold Runner

Prerequisites:

Ignition ON

Engine OFF

System voltage at least 11.0 V.

[select]

[01 - Engine]

[basic Settings - 04]

Group 142

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch Ignition OFF for at least 60 seconds.

μολις ομως πατησω το [ON/OFF/Next] μου βγαζει στιγμιαια στο Field 4 "ADP RUN' και μετα error και εκει τελειωνουν ολα!

παμε στο 2ο τωρα.. μου βγαζει

049412- no communication with cruise control module

U0104-008- implausible signal

και εδω τιθεται το ερωτημα... το ειναι αυτο το σφαλμα μιας και δεν εχω cruise control;

να πω επισης οτι κανενα απο το 2 δεν σβηνει!

οποιο μπορει ας βοηθησει μπας και ξεμπερδεψω. ευχαριστω πολυ!

Link to comment
Share on other sites

φιλε νομιζω το ιδιο σφαλμα μου βγαζει και εμενα εδω και 2 χρονια και μου λενε για ληγμενο ανταλακτικο και τετοια..τεσπα καποια στιγμη θα το αλλαξω!παντος δεν εχω καποιο προβλημα μεχρι στιγμης..η μπορει και να εχω και να μην το ξερω!

Link to comment
Share on other sites

φιλε νομιζω το ιδιο σφαλμα μου βγαζει και εμενα εδω και 2 χρονια και μου λενε για ληγμενο ανταλακτικο και τετοια..τεσπα καποια στιγμη θα το αλλαξω!παντος δεν εχω καποιο προβλημα μεχρι στιγμης..η μπορει και να εχω και να μην το ξερω!

το θεμα ειναι οτι το μοτερακι το αλλαξα επειδη το εβλεπα σφαλμα στο vag-com. στο δρομο δεν ειχα καταλαβει τιποτα. τωρα για το 2ο σφαλμα δεν εχω ιδεα.

Link to comment
Share on other sites

εχουν βγαλει "ενισχυμενο". εχουν τον ιδιο αριθμο αλλα αλλαζει το γραμμα στο τελος, απο B γινεται F η E κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι το μοτερακι το αλλαξα επειδη το εβλεπα σφαλμα στο vag-com. στο δρομο δεν ειχα καταλαβει τιποτα. τωρα για το 2ο σφαλμα δεν εχω ιδεα.

Επειδή κι εγώ έχω το ίδιο σφάλμα περιοδικά στο δικό μου Α3 2.0Τ, μήπως μπορείς να μου πεις αν είδες διαφορά με την αλλαγή; Θεωρητικά επηρεάζει την απόδοση στις χαμηλές στροφές.

Επίσης, πόσο στοίχισε (ανταλλακτικό και εργασία) ;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κι εγώ έχω το ίδιο σφάλμα περιοδικά στο δικό μου Α3 2.0Τ, μήπως μπορείς να μου πεις αν είδες διαφορά με την αλλαγή; Θεωρητικά επηρεάζει την απόδοση στις χαμηλές στροφές.

Επίσης, πόσο στοίχισε (ανταλλακτικό και εργασία) ;

διαφορα δεν ειδα μιας και ακομα δεν εχει γινει η βασικη ρυθμηση. βεβαια ουτε οταν ηταν καλο και χαλασε καταλαβα καμια αλλαγη. το μοτερακι εκανε 130 και το εβαλα μονος μου. ειναι λιγο μανικι γιατι ειναι σε δυσκολο σημειο.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα θελω να ρωτησω γιατι απο πενταρι δεν εχω εμπειρια στο χωρο του τυνινκ ,πως φτανω στα 25ο αλογα με το μαμα γτι/??να βαλω ενα προγραμμα φτασαμε?κοιταζω προς απρ προγραμμα λογω οτι απλα ειναι και κοντα μου και υπαρχει τεχνικη υποστηριξη,απο τιμη για πρωτο σταδιο σε αυτο το μοντελο ξερουμε που παιζει(λογω του οτι οκ το 4 που ειχα ηταν ποιο παλιο και ειχαμε αλλη τιμη,τωρα με την κριση τι γινεται??

και το δευτερο που θελω να ρωτησω εχει βαλει κανεις τροχαλιες ορθοντοξ σε 5ανρι γτι με dsg??υπαρχει κινδυνος κανενας???στο 4 ειχα βαλει και ηταν καταπληκτικα,το σκεφτομαι και για το πενταρι απλα δεν ακουγεται πολυ ως βελτιωση ενω ειναι αποδοτικια μπορω να πω...

επισης εχω μια vflow για 4αρι υπαρχει τροπος να την χρησιμοποιησω για 5νταρι,βλεπω οτι στο 5νταρι εχει διαφορετικη βαση εκκινησης αλλα το μανιταρι στο τελος ειναι το ιδιο,ξερει κανενας αν πουλιεται αυτηη βαση που στηριζεται ο σωληνας που καταληγει στο μανιταρι μονος του???ευχαριστω παρα πολυ οσοι απαντησετε..λογω μετα το ατυχημα προσπαθουμε να σωσουμε τιποτα...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα θελω να ρωτησω γιατι απο πενταρι δεν εχω εμπειρια στο χωρο του τυνινκ ,πως φτανω στα 25ο αλογα με το μαμα γτι/??να βαλω ενα προγραμμα φτασαμε?κοιταζω προς απρ προγραμμα λογω οτι απλα ειναι και κοντα μου και υπαρχει τεχνικη υποστηριξη,απο τιμη για πρωτο σταδιο σε αυτο το μοντελο ξερουμε που παιζει(λογω του οτι οκ το 4 που ειχα ηταν ποιο παλιο και ειχαμε αλλη τιμη,τωρα με την κριση τι γινεται??

και το δευτερο που θελω να ρωτησω εχει βαλει κανεις τροχαλιες ορθοντοξ σε 5ανρι γτι με dsg??υπαρχει κινδυνος κανενας???στο 4 ειχα βαλει και ηταν καταπληκτικα,το σκεφτομαι και για το πενταρι απλα δεν ακουγεται πολυ ως βελτιωση ενω ειναι αποδοτικια μπορω να πω...

επισης εχω μια vflow για 4αρι υπαρχει τροπος να την χρησιμοποιησω για 5νταρι,βλεπω οτι στο 5νταρι εχει διαφορετικη βαση εκκινησης αλλα το μανιταρι στο τελος ειναι το ιδιο,ξερει κανενας αν πουλιεται αυτηη βαση που στηριζεται ο σωληνας που καταληγει στο μανιταρι μονος του???ευχαριστω παρα πολυ οσοι απαντησετε..λογω μετα το ατυχημα προσπαθουμε να σωσουμε τιποτα...

Καλημερα .

Μονο με την αναβαθμιση του λογισμικου στο ΟΕΜ Golf V GTI , η ισχυς ξεπερναει τα 250ΗΡ . Υπαρχουν παμπολλες λυσεις στην αγορα , σε διαφορες τιμες , αποδοσεις , κλπ .

Για περαιτερω βελτιωσεις , οι τροχαλιες ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιταξεις . Κατα την αποψη μου , συνεχισει με εισαγωγη - εξατμιση .

Η εισαγωγη στο ΤFSI ειναι τελειως διαφορετικη απο το 20VT , περα απο το φιλτρο τιποτα αλλο δεν ταιριαζει ( maf case , σωληνωση ) . Ειναι προτιμοτερο να την πουλησεις σε καποιον με μοτερ 20vt και οταν αποφασισεις να βαλεις κιτ εισαγωγης , να αγορασεις καποιο που να ειναι για τον κινητηρα σου .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.