Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Sorry που απαντώ καθυστερημένα,αλλα εχουμε βλάβη στις γραμμές τηλεφώνου 4-5 τετράγωνα απο τη Παρασκευή κ ακομα δεν έχω ιντερνέτ.Μπαίνω απο το κινητό,παράκρουση μαμω τον ΟΤΕ. :)

Λοιπόν το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο τον 6/12 με 68000 χλμ.Ειναι mk5 gti με dsg κιβώτιο.

Απο σεταπ δεν ειναι τίποτα το ιδιαίτερο ή ψαγμενο.

Προγραμμα chiptronic - δεν ξερω τι πίεση δουλεύει,φαντάζομαι κανα 1.2-1.3 στο όβερ αλλα μπορω να το ρωτήσω.

Downpipe milltek 76αρι με καταλύτη 100αρι milltek κ απο όσο ξερω ειχαν βγάλει λίγα κομμάτια κ το έλεγαν race system.Μεσαίο τελικο μαμα.Εισαγωγη εχω μια neuspeed p flo που κάθεται στην αποθήκη κ προς το παρόν εχω ενα φιλτρακι.

Ανάρτηση Μαρακακης κ καλα λάστιχα

Αυτα τίποτα αλλο δεν εχει.

Τσεκαρα τη μέτρηση,ειναι 460.9 Nm @ 3611 rpm κ 269.6 @ 4463 rpm.

Περι νουμερων μην τρελαινομαστε,παίζει ρόλο το εκάστοτε δυναμομετρο κ αυτο το εχω συνειδητοποιήσει εδώ και πολλά χρονια που ειχα Clio rs.Ολοι όσοι εχουν δυναμομετρο λενε οτι το δικό τους ειναι το καλύτερο/ακριβεστερο κτλ.

Ξέχασα,τουρμπίνα η εργοστασιακή κ03 με 109000 χλμ :)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολυ η ροπη για 270 αλογα που λες ...παιζει ρολο το δυναμομετρο οπως ειπες και σιγουρα σε αυτο που πηγες δεν ειναι και απο τα πιο αντικειμενικα απ οτι καταλαβαινω..μαλλον αισιοδοξο θα το ελεγα..

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει καποιος τι πιεση δουλευει το τουρμπο του golf V gti χωρις προγραμμα? Πηρα ενα elm327 και με την εφαρμογη για το κινητο μου δειχνει στιγμιαια 0,6 και σταθερα 0,4. Πανω απο 240 δεν μου δειχνει στο κοντερ ουτε με ευνοικο ανεμο. Ψαχνω παντου και δεν υπαρχουν πληροφοριες για την εργοστασιακη πιεση. 

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει καποιος τι πιεση δουλευει το τουρμπο του golf V gti χωρις προγραμμα? Πηρα ενα elm327 και με την εφαρμογη για το κινητο μου δειχνει στιγμιαια 0,6 και σταθερα 0,4. Πανω απο 240 δεν μου δειχνει στο κοντερ ουτε με ευνοικο ανεμο. Ψαχνω παντου και δεν υπαρχουν πληροφοριες για την εργοστασιακη πιεση. 

Καλωσήρθες,

 

σαν νέο μέλος μπορείς να μπεις στην ενότητα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32110 ωστέ να συστηθείς.

 

Επίσης η παρούσα ενότητα μπορεί να σου προσφέρει αρκετές πληροφορίες για το Gti σου.

 

Σε εργοστασιακό επίπεδο η πίεση κυμαίνεται στο 0,85-0,95 ob με 0.65-0.75ct. σε γενικές γραμμές...

 

Όσο αφορά την τελική είναι απολύτως ικανοποιητικά τα χλμ που έπιασες.

Link to comment
Share on other sites

ελεγξε σκαστρα και ν75 πρωτα.βαλε 4η και φουσκωσε απο 1500 μεχρι 4000 στροφες να δεις αν ακουγετε φυσιμα.αν εχεις απο τους πρωτους κωδικους σκαστρας πολυ πιθανον να εχεις καποια με την μεμβρανη που σκιζετε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!

 

Έχουμε κανένα site με εισαγωγές?

 

Προτείνετε κάτι που να είναι δοκιμασμένο ?

 

Έχω και εγώ ένα εργοστασιακό GTI mk5 (75,000khm) και σκέφτηκα να πάω μέχρι και πρώτο στάδιο (Κ03).

(Είπα να το πω γιατί βλέπω ότι πλέον είναι πολύ σπάνιο!)

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε στην evoms, με ασπιδα και αλλαξε και τη χοανη με μεγαλυτερη.

Ψαξε μεταχειρισμενη, αλλιως αν θυμαμαι εφερνε η giac.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.εχω ενα mk5 gti k04 και θελω να βαλω ινερκουλερ εκτος απο αυτο του s3 το οποιο φοραω.τη να βαλω?και αν αξιζει να βαλω και αλλο.?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, γράψε και το πλήρες setup σου.

 

Αν είσαι 370+, η λύση bolt on είναι το Apr. Ακριβό, αλλά ποιοτικό και άριστο.

 

Έχει κι άλλα διάφορα αλλά αυτό ξεχωρίζει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

K04-064 turbo,μπεκ s3,σκαστρα forgre,wastegate forge,ιντερκουλερ s3,εισαγωγη αερα evoms, πολλαπλασιάστες r8, εξατμιση 76/70.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

K04-064 turbo,μπεκ s3,σκαστρα forgre,wastegate forge,ιντερκουλερ s3,εισαγωγη αερα evoms, πολλαπλασιάστες r8, εξατμιση 76/70.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και αντλια autotech

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

K04-064 turbo,μπεκ s3,σκαστρα forgre,wastegate forge,ιντερκουλερ s3,εισαγωγη αερα evoms, πολλαπλασιάστες r8, εξατμιση 76/70,αντλια autotech

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζεις με τα παρακατω για τα 400

1. εξατμιση full 76mm,

2. μπεκ rs4 και μπρουτζακι

3. intercooler apr.

Κι αν θες παραπανω αλογα ~440-450

1. Dbilas πολλαπλη

2. Υβριδιο με φτερωτη ttrs

3. Κοκκινο ελατηριο στη wg

4. Boost controller

5. Kit μεθανολης

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρες,

 

Μετά από συζήτηση με ένα φίλο απ'τα παλιά, συζητούσαμε για το αυτοκίνητο του.

 

golf mk6 gti dsg.

 

Μπεκ S3, AEM πίσω αντλία βενζίνης, forge wastegate, forge blow off, forge intercooler, εισαγωγή, εξάτμιση και k04 από s3.

 

Πήγε για πρόγραμμα και στο δυναμόμετρο έδειξε 310hp. Το παιδί τα πήρε γιατί όπως μου είπε περίμεναν να δουν 380-400. Μετά από μετρήσεις με τον προγραμματιστή του και χωρίς κανένα σφάλμα από το διαγνωστικό κατέληξαν όπως του είπε ο προγραμματιστής του "έχουμε έλλειψη από βενζίνες και θα το ψάξω".

Το αυτοκίνητο με πάτημα με 3η 3500-4000 κάνει ένα μεγάλο κόμπιασμα και μετά αρπάζει.

 

Οποιαδήποτε γνώμη ή συμπέρασμα για το τι μπορεία να φταίει θα ήταν εκπρόσδεκτα. (ο προγραμματιστής του τα μάσαγε οπότε δεν τον πολυεμπιστευέτε)

Link to comment
Share on other sites

κοιτα ολοι τα πανε 380 + τα εξαρια..ανετα...τωρα η κο4 τι κο4 ειναι?πρεπει να ειναι η κο4-064  γιατι αμα πηρε καμια αλλη πχ κο4-023 που δεν ξερω και αν κουμπωνει κιολας θα χει θεμα.αν εχουμε σωστη κο4 αλλαξτε προγραμματιστη γιατι αυτα που σου λεμε εμεις απο εδω επρεπε να του τα πει αυτος,,,,τι σκατα πληρωνεται τοτε αμα δεν ξερει να βελτιωσει ενα αμαξι...μονο για να σηκωνει πιεση και αβανς.....αυτος επρεπε να το αναλαβει και ομηχανικος του παιδιου,,,,

Link to comment
Share on other sites

κοιτα ολοι τα πανε 380 + τα εξαρια..ανετα...τωρα η κο4 τι κο4 ειναι?πρεπει να ειναι η κο4-064  γιατι αμα πηρε καμια αλλη πχ κο4-023 που δεν ξερω και αν κουμπωνει κιολας θα χει θεμα.αν εχουμε σωστη κο4 αλλαξτε προγραμματιστη γιατι αυτα που σου λεμε εμεις απο εδω επρεπε να του τα πει αυτος,,,,τι σκατα πληρωνεται τοτε αμα δεν ξερει να βελτιωσει ενα αμαξι...μονο για να σηκωνει πιεση και αβανς.....αυτος επρεπε να το αναλαβει και ομηχανικος του παιδιου,,,,

 

Προγραμματιστικά και μηχανικά τα ανάλαβε αυτός. Και εγώ του είπα ότι μάλλον το πρόγραμμα είναι αλλά δεν είμαι και το κατάληλο άτομο να του βάλω μυαλό.

Του είπα να μετρήσει τις αντλίες βενζίνης να δει τι γίνεται.

Άρα 100% προγραμματιστικά μάλλον.....

Link to comment
Share on other sites

Το golf 6 gti για ποιο λογο φοραει μπεκ s3 για 04 setup?

Για ποιο λογο αλλαξε πισω αντλια βενζινης;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω γιατι τα εβαλε αυτος....και γιατι οχι δηλαδη...επαρκουν μια χαρα ....ο κριτωνας μια χαρα ειχε τα σ3 για 372 αλογα σε μενα 2χρονια!!!

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Το golf 6 gti για ποιο λογο φοραει μπεκ s3 για 04 setup?

Για ποιο λογο αλλαξε πισω αντλια βενζινης;

Δεν γνωριζω καθως δρν εχω αμεση σχεση με το παιδι.

Απλος του ειπα αλλαξε προγραμματιστη.

Απ οτι ξερω στοχος τους ηταν το αμαξι να ακουμπισει 400.

Οτι εκανε ηταν απο υποδιξεις του προγραμματιστη/μηχανικου. Απο την γνωστη εταιρια στην κυπρο για τα προτζεκτ που χανονται στην αββυσο.

Sent from my Note5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 16/5/2016 at 8:47 ΜΜ, aris29448 said:

  Για να ξεθάψω λίγο το τοπικ..Ρίξτε μια ματιά σε αυτό.

http://www.dynodrome.gr/?product_cat=direct-injection-group-vw-tfsi-tsi

 

Φαντάζομαι μιλάς για τα μπεκ σωστά ?

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν ανακάλυψε την Αμερική, αλλά υπάρχουν 2 κωδικοί μπεκ

από Opel και BMW που δίνουν παραπάνω παροχή από RS4 χωρίς μαυρίλες.

(Για BT )

 

Αυτό που κρατάω σαν εφαρμογή είναι και το Cam follower Κιτ με roller και αναβαθμισμένο προφίλ εκκεντροφορου για καλύτερη πίεση στην τρόμπα υψηλής.

 

Πάντως είναι ενδιαφέρουσες οι προτάσεις του.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για να δουμε....ποια η διαφορα του REPROFILE στο μαμα σ3 εκκεντροφορο απτο μπουμπι πχ με εναν catcams stage 2?γιατι να επιλεξουμε την μαρκα και οχι να κανουμε reprofile.υπαρχει οριο αλογων στο reprofile εκκεντρων?

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο τόπικ έρχεται να καλύψει το κενό που υπήρχε για το πιο γνωστό και βελτιώσιμο μοτέρ στα Gti.

MK5-FSI-copy.jpg

10 και πλέον χρόνια μετά την παρουσίαση του Tfsi Μοτέρ, στην αγορά υπάρχουν αρκετές λύσεις για την εξέλιξή του πέραν του

Κλασικού ΦΠΕ ή S3 Setp (K04).

Από τα κλασικά προβλήματα στην εξέλιξη του 2.0 μοτέρ, ήταν η υποστήριξη τροφοδοσίας καυσίμου σε παροχή πέραν των κλασικών

S3 μπεκ - Rs4 μπεκ ή/και σε συνδυασμό τους με WMI (Water Methanol Injection).

 

Όσοι πιστοί προσέλθετε, όλες οι γνώμες και οι εμπειρίες είναι ευπρόσδεκτες...

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.