Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Καλημερα παιδια να ξεθαψω λιγο και εγω το τοπικ..Γιωργος λεγομαι και πηρα ενα golf gti 6 μεταχειρισμενο με 90000 km..Επειδη σκεφτομαι να το πειραξω λιγο,το μικροβιο δεν φευγει ειχα ενα golf v gt 1το σταδιο,εχω καποιες ερωτησεις να κανω:

1)τι πρεπει να κοιταξω μηχανικα για να πω πως ειμαι ενταξει να παω να βαλλω ενα προγραμμα και να δουλεψει το αυτοκινητο οπως πρεπει με τα χιλιομετρα που εχει το αυτοκινητο??π.χ. τουρμπινα,σκαστρα

1)με εισαγωγη αξιζει να ασχοληθω και εξατμιση εκτος απο θορυβο??καμια διαφορα θα δω??

3)τις 18αρες που βαζουν σχεδον ολοι στα GTI τις βαζουνε για να μπουνε μεγαλυτερα φρενα??

Μιλαω για βελτιωση πρωτου σταδιου παντα οχι για s3 set up

Link to comment
Share on other sites

Guest george kls

καλησπερα σε ολους.εδω και 9 μηνες ειμαι κατοχος ενος golf gti mk5 .εβαλα προγραμμα το οποιο ευχαριστηθηκα μονο λιγες μερες διοτι μετα καπου εχανε την πιεση και δεν με ευχαριστουσε οπως πριν.νομιζαμε ειναι η σκαστρα αλλαχτηκε με μια της forge κλειστου τυπου.κοιταξαμε ολα τα κολαρα και λοιπα τιποτα επισης .στο vag .com βγαζει προβλημα ρυθμιστης πιεσης υπερπληρωσης.μηπως εχει τυχει σε καποιον να με βοηθησει?ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , george kls said:

καλησπερα σε ολους.εδω και 9 μηνες ειμαι κατοχος ενος golf gti mk5 .εβαλα προγραμμα το οποιο ευχαριστηθηκα μονο λιγες μερες διοτι μετα καπου εχανε την πιεση και δεν με ευχαριστουσε οπως πριν.νομιζαμε ειναι η σκαστρα αλλαχτηκε με μια της forge κλειστου τυπου.κοιταξαμε ολα τα κολαρα και λοιπα τιποτα επισης .στο vag .com βγαζει προβλημα ρυθμιστης πιεσης υπερπληρωσης.μηπως εχει τυχει σε καποιον να με βοηθησει?ευχαριστω

 

Θα κάνεις ένα log πίεσης να δεις τι ζητάει τι παίρνει και ακολούθως ένα leak test σε συνεργείο στις υποπιέσεις αλλά και στην πίεση.

 

Αν θυμάσαι το σφάλμα με κωδικό θα βοηθούσε.

 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα , εχει βάλει κανεις  turbo muffler delete  για να μας πει αν ειδε διαφορα  και αν αξιζεουν τα 100 ευρω για την αγορα-τοποθετηση  του ??

 

Link to comment
Share on other sites

Τσαμπα λεφτα. Επενδυσε αλλου το ποσο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα .. Μέτα από καιρό ας ξαναγράψουμε κάτι και εδώ... Τελικά από μπουζί για τα tfsi  πρώτο στάδιο πια δουλεύουν καλύτερα ; bosch ή ngk ;

Link to comment
Share on other sites

Ρώτα αυτόν που σε ρυθμίζει για NGK BKR8EIX, τα οποία παρεπιπτόντως συνεργάζονται ά-ψ-ο-γ-α με τους πολλαπλασιαστές NGK U5014.

Link to comment
Share on other sites

Αν και είσαι k04 setup  ... έχεις δει κάποια διαφορά απο αυτο το συνδυασμό; Γενικά η αλλαγή των πολλαπλασιαστών πέραν του αισθητικού κομματιού δίνουν κάτι άλλο ;

 

Link to comment
Share on other sites

Είδα αισθητή διαφορά καταρχήν μετά από κάθε βελτίωση κάθομαι και λογκάρω, οπότε μου μείωσε τις επιστροφές (γύρω στις 2 μοίρες), τις οποίες αναγκάζομαι να αποδεχτώ για να δουλεύω το αβάνς που δουλεύω με καλή 100άρα χωρίς μεθανόλες. Οι R8 πολλαπλασιαστές δηλαδή μπορούν να σου δώσουν τη δυνατότητα να ανεβάσεις αβάνς. Ακόμα και τίποτα να μην κάνεις διαφορά θα δεις. Για μένα είναι must σε αυτό το μοτέρ και από έρευνα που είχα κάνει ισχύει και για το δικό σου. Καλύτερα όμως να ρωτήσεις αυτόν που σε ρυθμίζει πριν το κάνεις, εγώ έτσι έκανα. Ρώτα συγκεκριμένα για τον συνδυασμό με αυτά τα μπουζί.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ... και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ... θα μπεί στο πρόγραμμα και αυτό ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα!Εχω ενα golf mk5 gti και του φοραω k04.Ελεγα να βαλω external  εχω το μαμα χταπόδι..ξερει κανεις κοστος και τι προιοντα να κοιταξω;;;ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Link to comment
Share on other sites

Θοδωρή,

μπαίνει external το έχω κάνει σε εργοστασιακές πολλαπλές, και σε Κ04, θα χρειαστείς μια external που περιλαμβάνει και 2 κολιέδες καθώς και ένα πλακάκι κι ένα κομμάτι σωλήνα inox ίδιας διαμέτρου

με την external.

Αν βάλεις πχ. 38άρι θα χρειαστείς 38-40mm σωλήνα. Στην έξοδο της external θα χρειαστεί σπιράλ και σωληνάκι Inox μέχρι το downpipe ή αν το ρίξεις έξω κατέβασμα και στήριγμα.

Το μαντέμι,  το κόβω με πλάσμα και μετά κολλάω το inox και το πλακάκι της external.

 

+ Θα έχεις καλύτερο έλεγχο πίεσης, τον ήχο της External και αποσυμφόρηση του Turbo Housing.

- Κόστος External, Κόλλησης & Εργατικών & Αναλωσίμων(φλάτζα-μπουζόνια-παξιμάδια) εγκατάστασης, επίφοβη η κόλληση για να ξεκολλήσει (ξανά εργατικά), κόστος σπιράλ-εξατμισάκι.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , nikdev said:

Θοδωρή,

μπαίνει external το έχω κάνει σε εργοστασιακές πολλαπλές, και σε Κ04, θα χρειαστείς μια external που περιλαμβάνει και 2 κολιέδες καθώς και ένα πλακάκι κι ένα κομμάτι σωλήνα inox ίδιας διαμέτρου

με την external.

Αν βάλεις πχ. 38άρι θα χρειαστείς 38-40mm σωλήνα. Στην έξοδο της external θα χρειαστεί σπιράλ και σωληνάκι Inox μέχρι το downpipe ή αν το ρίξεις έξω κατέβασμα και στήριγμα.

Το μαντέμι,  το κόβω με πλάσμα και μετά κολλάω το inox και το πλακάκι της external.

 

+ Θα έχεις καλύτερο έλεγχο πίεσης, τον ήχο της External και αποσυμφόρηση του Turbo Housing.

- Κόστος External, Κόλλησης & Εργατικών & Αναλωσίμων(φλάτζα-μπουζόνια-παξιμάδια) εγκατάστασης, επίφοβη η κόλληση για να ξεκολλήσει (ξανά εργατικά), κόστος σπιράλ-εξατμισάκι.

 

Π.χ 38αρι της tial πιστευω ειναι ιδανικο και χρειάζεται ξανα ρυθμισμα το αυτοκίνητο;;;

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα.Εχω ένα mk5 gti με s3 setup.Ελεγα να το κάνω mafles.Το έχει κάνει κάποιος σε αυτό το setup, αξίζει? Κερδίζει σε κάτι ?

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απλά ρωταω αν αξίζει κάτι τέτοιο η το έχει κάνει κάποιος.Ο προγραμματιστης μου μου είπε να μην το κάνω δεν χρειάζεται

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε όλους , είμαι κάτοχος Golf Mk6 Gti Dsg με 103000km και πριν μια έβδομα δα έγιναν οι παρακάτω αλλαγές.

• εξάτμισης 76mm από downpipe έως πίσω με 100αρι καταλύτη και ένα μεσαίο και τελικό 

• προγραμμα στον κύριο Κρίτωνα  

•εισαγωγή μεταλλική και χοάνη  

•πολλαπλασιαστές Rs4 και μπουζί  

 Και ύστερα από dyno στον Μαραβέλια βγάλαμε 290,2 hp με πίεση 1.28 bar

 

Επομενο στάδιο τι θα ήταν πιο σωστό να κάνω ώστε να ανέβω λίγο ακόμα;;;

Link to comment
Share on other sites

Το επομενο σταδιο κοστιζει αλλα αξιζει :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε και ο Skynet αλλαγή τουρμπίνας

Για αυτή την τουρμπίνα που φορας τωρα τα έχεις κάνει όλα.

Αν θες παραπάνω ιπποδυναμη βάζεις μια Κ04-064 που είναι plug and playστο μοτερ σου, και περνάς καινούργιο πρόγραμμα.

Μπορεί να χρειαστείς και μεγαλύτερο intercooler.

Edited by Aramis
Link to comment
Share on other sites

 

τωρα αφου ηθελες λιγο ακομη εννοεις ισως καμια 350 αλογα να χες θα σουν ενταξει δηλαδή?πιστευες ότι με τα υπαρχοντα πραγματα θα πηγαινες πανω από 300+?μια κο4 γυρω στα 750 ευρο ένα κοολερακι σωστο βαλε αλλα 600 πιστευω ,αναπρογραμματισμος κανα 100 ρικο εκει που εισαι. βασικα αμα δεν εχεις ακομη κανα 1000+ να ριξεις σε βελτιωση κατσε ησυχος γιατι αυτά είναι αλληλένδετα...και κο4 να βαλεις θα θες να τη πας 1.8 να δεις τι κανει...ε μετα θα θελουμε αλλα παλι...καλυτερα μεινε με τα 290 και όταν σπασει το τούρμπο τοτε αλλαζεις.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλή επιλογή προγράμματος, μου κάνει εντύπωση που βγάλατε 290 με μαμά κούλερ, δεν κάνει και παγωνιά ακόμα, ειδικά εκεί κάτω στο δυναμόμετρο. Να το χαίρεσαι.

 

Ως προς τη συνέχεια, και γω θα συμφωνήσω μείνε στο στάδιο που είσαι λίγο να το χαρείς, έχει περισσότερη γλύκα έτσι. Για μένα η κατάλληλη στιγμή να αρχίσεις να ψάχνεσαι είναι όταν το συνηθίσεις τόσο που να λες έτσι το πήρα. Από κει και πέρα να ξέρεις ότι θα χρειαστείς κούλερ πριν το καλοκαίρι γιατί θα φας πίκρα με τα 30άρια+ οπότε μάζευε λεφτά να βάλεις κάτι καλό, εφόσον σκοπεύεις να το προχωρήσεις άρα και να το κρατήσεις καιρό το αμάξι. Δεν γράφεις και τι μπουζί φοράς, αλλά ρώτα τον Κρίτωνα για πολλαπλασιαστές R8, μπορεί και να μην έχει νόημα για σένα ακόμα αλλά ίσως και να πάρεις λίγο αβάνς, πρώτα το κούλερ όμως γιατί αβάνς δεν πρόκειται να δεις διαφορετικά. Στη συνέχεια συζητάμε για Κ04 που όπως σωστά είπε ο από πάνω για να ξεδιπλώσει τις δυνατότητές της θέλει πίεση = $$.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης να τονίσω πως το αμάξι φοράει φρένα εμπρός πίσω S3 με σωληνάκια αεροπορικού τύπου. Επίσης. Να σας πω την αμαρτία μου θα μου άρεσε πολύ κάποια στιγμή  και η μετατροπή σε τετρακίνητο ώστε να αποφύγω το σπινάρισμα από στάση...να τονίσω πως το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα είναι αποκλειστικά για το χόμπι μου ανάλογα με τις οικονομίες μου. 

 

Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας ....

 

 

Link to comment
Share on other sites

επισης να σου πω ότι βαζοντας σ3 φρενα που είναι θεοβαρα εβαλες βαρος στο ακονα κινησης αντι να του βγαλεις και να τον ελαφρυνεις.......αχ στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα....εχει κ πινακακι με τα βαρη των φρενων που κυκλοφορουν...ότι κανεις θα το τσεκαρεις από 100 μπαντες,.,.συμφεει από απόψη βαρους,,,μηπως εκει δεν πρεπει να βαζουμε βαρια πραγμτα...εμμ...το λοιπον πουλημα να τα παρει κανας ασχετος και εσυ παρε κατι σε αλουμινιου η τιποτα διαιρουμενα για να σωθεις και να κερδισεις κ από εκει...τα ψαγμένα είναι ψαγμένα παντου,,,,όχι μονο ιπποδυναμη,,.κ τετρακινησεις τωρα εχει βρωμισει ο τοπος ...λεφτα να χεις και στο φβ εχει 2- 3 που πουλιούνται...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.