Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

εχεις πρωτη επιλογή μαρκες που θα στοιχισουν από 1500 και πανω...τα επωνυμα καινουργια είναι θεμα...πολλα λεφτα...

2.εχεις επιλογή να διαλέξεις από πχ πορσε φρενα όπως κανουμε οι περισσοτεροι και να βαλεις με αλουμινενια κεντρα των δισκων διαρουμενα δηλαδή η από κανα ρ8 η φαετον όπως εχω εγω κεντρα..τις πορσε τωρα κυκλοφορουν τα εξαπιστονα και τετραπιστονα και ειανι για 17ζαντα και 18αρα ζαντα.νομιζω λεγονται κ 18ζ, αλλα είναι βαρια σαν δαγκανα  σε σχεση παντα με 911 δαγκανα πχ.μιλαμε για 200 γραμμαρια αλλα οι ψειρες τα κοιταμε κ αυτά...εγω την πατησα εκει.πηρα από καγιεν κλασσικα όπως ολοι 18ζ και μετα εμαθα ότι υπαρχουν κ ποιο ελαφριες δαγκανες από αυτή...αλλα 200 γραμμαρια κλαι μαιν,...το θεμα είναι οι δισκοι....οι νορμαλ δισκοι των φρενων είναι θεοβαροι...για μενα θα πας στον performance brakes αθηνα να ρωτήσεις και να γλυτώσεις,εγω σκεψουν δεν πηγα εκει στην αρχη αλλα σε ένα άλλο αυθεντια στα βορεια προάστεια και το μετανιωσα και κατεληξα εκει,,,,σε στελνω απτην αρχη στον καλυτερο και νετα .δεν είναι διαφημιση όταν γλυτώνεις μαλακιες αλλωνων εις βαρος σου...δες και την σελιδα του στο φβ...εχει τρομερα συνολα.θα πας και θα ρωτήσεις για εξαπιστονα μπροστα από ελαφρυ δαγκανα πορσε.μιλαμε συνολικα διαρουμενα στα 350 να πανε κανα 800-1300 εκει νομιζω τωρα καταληγουν με κεντρα αλουμινιου Cnc η από ρ8 όπως τα δικα μου...μια για άλλη.φρενο αγκυρα....πας ρωτας και σχηματίζεις εικονα.ξεκαθαρα πραγματα.πισω ολοι βαζουμε 310 η από σ3 η από ρ32 διαμετρο δισκο και πολλοι τετραπιστονα...αναλογα τωρα...η τρομπα του φρενου σε προλαβαίνω δεν θελει τιποτα.η ιδια παραμενει και δουλευει μια χαρα...το εχουμε απειροι εστι στην παρεα χρονια τωρα..εγω πανω από 3...τωρα τα αλογα που θες τα 350 πχ εγω τα ειχα με 330 δισκο και επωνυμα ap racing εξαπιστονα διαιρουμενα αλλα ηταν και 2000 ευρο φρενα εκεινα..τωρα τα πορσε τα διαιρουμενα σε 350 τα πηρα ποιο φτηνα...

Link to comment
Share on other sites

βαλε και ψαλιδια αλουμινιου με ακρα αλουμινιου όπως κανουμε ολοι για να μειωσεις ακομη περισσοτερο βαρος στον αξονα κινησης μετα και εκλεισες από εκει.,...

14322324_10153820605750976_370311490287871506_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε πραγματικά είσαι εγκυκλοπαίδεια ...και κάτι ακόμη , για να ελαττώσουμε το φαινόμενο σπινάρισμα στο από στάση πάτημα τι μπορώ να κάνω;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

+1 σε όσα σου είπε για τα φρένα απλά νομίζω ότι οι περισσότεροι τα βάζουν λόγω χαμηλού κόστους σε μεταχείρω. Σίγουρα δεν τα θεωρώ μόνιμη λύση λόγω βάρους, αλλά αν π.χ. θέλει κανείς να έχει αξιοπρεπές φρένο μέχρι να μαζέψει χρήματα για κάτι πραγματικά καλό, μπορεί προσωρινά να βάλει τα S3 τα οποία εύκολα θα πουλήσει στην πορεία μιας και είναι πολύ δημοφιλής επιλογή. Εγώ δεν το έκανα έτσι αλλά θα μπορούσα το σκεφτόμουν δηλαδή, τελικά μάζεψα και πήγα κατευθείαν στα stoptech που ήμουν και τυχερός καθώς πέτυχα καλό sale από Αγγλία, πανάλαφρα φρένα το 1/3 του βάρους των S3 αν όχι λιγότερο, και βέβαια το θέμα βάρος μέτρησε πολύ στην τελική επιλογή μου.

 

Με ένα καλό λαστιχάκι θα δεις αμέσως διαφορά, με την προϋπόθεση ότι δεν πατάς σε γυαλί. Θα μου πεις και πού να πατήσεις .. υπάρχει αξιοπρεπής άσφαλτος δεν είναι παντού χάλια, και λίγο πρόσφυση να βρεις, ένα καλό λάστιχο θα κάνει τη διαφορά. Το λάστιχο θα έρθει να πλαισιώσει μια καλή ανάρτηση να σκληρύνεις λίγο και να ρίξεις τα μούτρα, και μια ακόμη στρατηγική κίνηση είναι βάσεις μηχανής και σασμάν που αμέσως θα αποκτήσεις πιό σταθερό τιμόνι και θα ελαττώσεις το wheel hop, τους κραδασμούς δηλαδή που δημιουργούνται καθώς προσπαθεί να βρει πρόσφυση το ελαστικό. Αλλά κακά τα ψέματα τίποτα δεν συγκρίνεται και δεν μπορεί να συγκριθεί με τετρακίνηση, οπότε αν σκοπεύεις να προχωρήσεις σε εκτεταμένες βελτιώσεις μελλοντικά, σφυριά και big turbo δηλαδή, θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά την τετρακίνηση.

Link to comment
Share on other sites

5άρι Golf GTI είναι το αμάξι, σωστά?

430 με μεθανόλες και 380-390 για ένα πολύ δυνατό K04 χωρίς μεθανόλες με καλή 100άρα. Έχει πάρει το μάτι μου και κάνα δυο 400άρια χωρίς μεθανόλες αλλά με τα δυναμόμετρα δεν βγάζεις άκρη.

Οι πιέσεις στο θεό εννοείται.

Link to comment
Share on other sites

Γεια και σε σένα και καλωσήρθες και Χρόνια Πολλά.

 

Κανονικά αυτό θα το συζητήσεις με τον προγραμματιστή καθώς έχουν διαφορετικές απαιτήσεις, ένας π.χ. που ξέρω δεν ζητάει waste, άλλοι την θέλουν. Επίσης ζητούν διαφορετικά μπουζί. Σε γενικές γραμμές φπε (φουλ 76) + κούλερ + αντλία + σκάστρα (είτε forge που κάνει και για παραπάνω στάδια είτε η μεταλλική οεμ "revision D" με το πιστόνι αλλά θα την αλλάξεις για παραπάνω, πάντως οπωσδήποτε να φύγει άμεσα η εργοστασιακή λαστιχένια), και από κει και πέρα ίσως waste, ενώ για τα μπουζί αναλόγως τι ζητάει ο προγραμματιστής. Επίσης πολλαπλαστές R8 λογικά θα βοηθήσουν ότι πρόγραμμα και να φοράς. Σε μένα π.χ. δουλεύουν ιδανικά τα 8άρια ngk ιριδίου ενώ οι πολλαπλασιαστές μου μείωσαν τις επιστροφές. Με όλα αυτά θα πάρεις ένα επιθετικό file/ρύθμιση που σημαίνει καλή 100άρα και αποτελεσματικό κούλερ (το s3 δεν θα σε καλύψει σε αυτά τα επίπεδα).

 

Κάνε και μια κουβέντα με τον προγραμματιστή για σωθικά μοτέρ (και πάλι υποθέτω για 5άρι GTI μιλάμε), θα σηκώσετε 50 κιλά με το καλημέρα. Αυτός θα σε κατευθύνει κατάλληλα ανάλογα πως δουλεύει το πρόγραμμα. Με την ευκαιρία είσαι DSG ή manual?

 

Πάντως μην κολλάς πολύ με τα νούμερα, με τα δυναμόμετρα γίνεται της τρελλής, 10 πάνω 10 κάτω είναι αστεία πράγματα. Να έχεις έναν καλό φίλο να πατάς να βλέπεις τι κάνεις είναι το ιδανικό και το μόνο που έχει ουσία. Και γω πήγαινα για 400, φτάσαμε κοντά αλλά δεν το πιάσαμε το νουμεράκι, ε ασταδιάλα είπα στο τέλος και έκλεισε το κεφάλαιο.

 

edit: θέλεις και μπεκ s3, ή rs4 ανάλογα τι ζητάει ο προγραμματιστής, οι περισσότεροι δουλεύουν με τα s3, και για τη σκάστρα ίσως κάνεις και relocate θα στα πει αυτός.

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα!φοράω στο δικό μου αμάξι το carbonio της Apr μαζί με ένα σωλήνα carbon αλλά δεν είναι κάποιας καλής ποιότητας. Δεν έχω κάποιο θέμα βέβαια..έχετε κατά νου ποιες εισαγωγές αποδίδουν καλα;το αμάξι είναι το edition 30!έχετε ακούσει κάτι για την εισαγωγή της IE;;

Link to comment
Share on other sites

Και δεν το λες ότι έχεις ED30? Κάθομαι και μιλάω για σωθικά μοτέρ και μπεκ... τα ξεχνάς λοιπόν είσαι κομπλέ. Από σκάστρα είσαι επίσης κομπλέ και για το κούλερ όπως στα είπα στο pm.

 

Από εισαγωγές η μόνη που θα πρότεινα είναι η ITG Maxogen κομπλέ μαζί με το σούπερ ελεύθερο λαδωμένο φίλτρο αφρού JC60-86. Πριν 5-6 χρόνια είχε μετρηθεί σ' αυτό το μοτέρ με 3-4 από τα γνωστότερα ονόματα και είχε βγάλει τα περισσότερα γραμμάρια αέρα, και από τότε δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου κάτι καλύτερο. Περνάει οριακά δίπλα από τη μπαταρία και πάνω από το καπάκι των υγρών φρένων αλλά δεν έχει πρόβλημα. Επίσης το φίλτρο χωράει οριακά (2-3 χιλιοστά) στη γωνία ανάμεσα στην ασφαλειοθήκη και το φανάρι (και 1 δάκτυλο από τις σωληνώσεις αριστερά) αλλά και πάλι με μικρορυθμίσεις δεν βρίσκει πουθενά. Για φωτογραφίες δες εδώ από την παρουσίαση που έχω κάνει, αν και χρειάζεται updates. Σκρόλαρε μέχρι τη μέση της σελίδας.

 

edit: για να μην μπαίνεις σε έξοδα ίσως ανούσια, έχεις παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα με την carbonio?

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή χρονιά να έχουμε!!Με την carbonio δεν έχω δει κανένα πρόβλημα όχι. .Απλά ο σωλήνας που πάει στο turbo δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλός ροικα...εκεί που είναι ο μαφ είδα ότι έχει μέσα στο σωλήνα σίδερο..fuels trims έχεις μετρήσει με την ITG;;

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά και οι επιθυμίες μας να γίνουν πραγματικότητα. fuel trims δεν έχω, δεν υπάρχει και λόγος. Για να είχα fuel trims θα έπρεπε είτε το πρόγραμμα να είχε θέμα, είτε να έμπαζε μετά τον maf, προβληματικό μπεκ, προβληματικός λ, προβλήματα στην εξάτμιση κ.α., συμπτώματα δηλαδή που θα επηρέαζαν την σωστή αναλογία αέρα καυσίμου αναγκάζοντας τον εγκέφαλο να διορθώνει.

Link to comment
Share on other sites

Ο εγκέφαλος διορθώνει όπως και να χει..το θέμα είναι να ξέρεις πόσο διορθώνει και κατά πόσο ξεφεύγουν τα fuels trims!

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται όταν λέμε ότι το αμάξι έχει fuel trims (σ.σ. με την έννοια ότι έχουμε πρόβλημα) δεν εννοούμε τα φυσιολογικά. Όσο αφορά την ITG όσο χρειάζεται το αμάξι ψεκάζει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα.

 

Μόλις πήρα ένα Golf GTI mk5 και θέλω να ξεκινήσω με stage 1 (APR αλλά το ψάχνω ακόμα).

 

Αυτό που με απασχολεί είναι πως μπορώ να πάω σε stage 1 με το μικρότερο δυνατό ρίσκο.

Για να είμαι πιο safe καταλαβαίνω ότι πρέπει να πάω σε PCV delete και DV revision D? ή αυτά είναι για μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις από Stage 1?

Θα μείνω για καιρό στο Stage 1 μιας και θέλω να μαζέψω για ένα καλό brake kit πρωτού ασχολήθω περισσότερο με το μοτερ.....

 

Αλλάζω ήδη κάθε 6000km λάδια για να προσέχω την PCV όσο γίνεται....

Edited by dimpol
Link to comment
Share on other sites

Καλο ξεκινημα.
Πριν αρχισεις τη βελτιωση να πας να τσεκαρεις τις 2 αντλιες, το ποτηρακι αντλιας και το αμυγδαλο στον εκκεντροφορο.

Μετα προχωρα αφοβα δεν παθαινει τιποτα ο tfsi 1o σταδιο.



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, nikdev said:

Καλο ξεκινημα.
Πριν αρχισεις τη βελτιωση να πας να τσεκαρεις τις 2 αντλιες, το ποτηρακι αντλιας και το αμυγδαλο στον εκκεντροφορο.

Μετα προχωρα αφοβα δεν παθαινει τιποτα ο tfsi 1o σταδιο.



Sent from my iPhone using Tapatalk

1000 ευχαριστώ. Αναφορικά με το αμυγδαλο, όταν τσεκάρουμε το ποτηράκι φαίνεται και η κατάσταση του αμυγδαλου; Για να ξέρω τι να πω να τσεκαρουν ακριβώς στο συνεργειο..

Edited by dimpol
Link to comment
Share on other sites

κοιτα το εξης ...πρεπει να βρεις ένα συνεργειο που να του εχεις εμπιστοσυνη και μετα ξεκινάς το τιουνινκ...μην κανεις αρπαχτες μαστορα βαλε αυτά γιατι εγω ξερω καλυετρα πχ....βρες καποιον που να είναι του σπορ και μετα ξεκινάς το τιουνινκ σε πρωτο σταδιο...τωρα να τσεκαρει ο μαστορας τις αντλιες και τα ποτηράκια ε αυτάειναι βασικα παιδικα βηματα....αμα είναι σωστος ο μαστορας θα σου πει φιλαρακι εδώ εχουμε 5-10 πχ θεματα πριν ξεκινήσουμε να βελτιώνουμε...τι διαγνώσεις απτο ιντερνετ να σου κανουμε αμα δεν είναι ο άλλος μπροστα και να το εξεταζει...όλα τα αλλα είναι να χαμε να λεγαμε...μην εισαι της αρπακτης για να βγαζεις και ακρη,,,βρες ένα καλο μαστορα που να τα εχει ψωμοτυρι αυτά τα τφσι και να μην μαθαινει στο δικο σου και μετα το ξεκινάς.,..απλα τα πραγματα...και μετα γραφεις τι σου προτεινε ο μαστορας και συγκρινουμε τις ιδεες που εχει εκεινος με τα πεπραγμένα...επειδή το πρωτο σταδιο ναι μεν είναι πλεον ψωμοτυρι αλλα σε αυτους που τα εχουν ξανακανει...για αυτό μεγαλη προσοχη ποιος θα βαλει χερι στο μοτερακι σου μιας και τα λαθη πληρωνονται.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, XIONOULIS said:

κοιτα το εξης ...πρεπει να βρεις ένα συνεργειο που να του εχεις εμπιστοσυνη και μετα ξεκινάς το τιουνινκ...μην κανεις αρπαχτες μαστορα βαλε αυτά γιατι εγω ξερω καλυετρα πχ....βρες καποιον που να είναι του σπορ και μετα ξεκινάς το τιουνινκ σε πρωτο σταδιο...τωρα να τσεκαρει ο μαστορας τις αντλιες και τα ποτηράκια ε αυτάειναι βασικα παιδικα βηματα....αμα είναι σωστος ο μαστορας θα σου πει φιλαρακι εδώ εχουμε 5-10 πχ θεματα πριν ξεκινήσουμε να βελτιώνουμε...τι διαγνώσεις απτο ιντερνετ να σου κανουμε αμα δεν είναι ο άλλος μπροστα και να το εξεταζει...όλα τα αλλα είναι να χαμε να λεγαμε...μην εισαι της αρπακτης για να βγαζεις και ακρη,,,βρες ένα καλο μαστορα που να τα εχει ψωμοτυρι αυτά τα τφσι και να μην μαθαινει στο δικο σου και μετα το ξεκινάς.,..απλα τα πραγματα...και μετα γραφεις τι σου προτεινε ο μαστορας και συγκρινουμε τις ιδεες που εχει εκεινος με τα πεπραγμένα...επειδή το πρωτο σταδιο ναι μεν είναι πλεον ψωμοτυρι αλλα σε αυτους που τα εχουν ξανακανει...για αυτό μεγαλη προσοχη ποιος θα βαλει χερι στο μοτερακι σου μιας και τα λαθη πληρωνονται.

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά, έχεις απόλυτα δίκιο. Πρώτα θέλω να εξασφαλίσω ότι "έκλεισα" τα σημεία που είναι πιο ευαίσθητο, για αυτό ρωτάω. Και μετά με το καλό έρχεται το tuning.

Edited by dimpol
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους, εχω ενα mk5 GTI με REVO stage 1 software + REVO air intake system.

Θελω να ακουσω προτασεις για downpipe με CAT (catback θελω μαμα)

θελω αξιοπιστο και χωρις τρελο θορυβο!

Ευχαριστω 

Γιαννης

 

Link to comment
Share on other sites

Αν το θες σε συνδυασμό με stage 2 που λογικά αυτό θες θα κάνεις μ@λ@κία, χρειάζεσαι πλήρες σύστημα εξάτμισης 76άρι. Ο δε καταλύτης θα είναι 200άρης. Ο θόρυβος μετριάζεται με χρήση μεσαίου καζανιού και μεγάλου τελικού. Εφόσον τώρα το κάνεις stage 2 υπάρχει περίπτωση να μη σηκώνει τα ζητούμενα bar η αντλία υψηλής, ακόμα και για χωρίς αντλία που θα σε ρυθμίσουν. Έχουν υπάρξει τέτοιες περιπτώσεις, έχει να κάνει με πολλά. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστείς και αντλία οπότε θα πας για stage 2+ που έτσι κι αλλιώς προς τα εκεί θα πας αργά ή γρήγορα. Σκάστρα OEM revision D κοίτα να χεις επίσης, αν έχεις αυτή με το λαστιχένιο διάφραγμα ξεφορτώσου την. Από κούλερ πώς είσαι?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.