Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους, εχω ενα mk5 GTI με REVO stage 1 software + REVO air intake system.
Θελω να ακουσω προτασεις για downpipe με CAT (catback θελω μαμα)
θελω αξιοπιστο και χωρις τρελο θορυβο!
Ευχαριστω 
Γιαννης
 


Βάλε 76 downpipe και άλλαξε και το catback σε 70αρι. Και K04 να το κανείς θα είσαι υπέρ καλυμμένος. Και ελάχιστος ωραίος θόρυβος.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites



Βάλε 76 downpipe και άλλαξε και το catback σε 70αρι. Και K04 να το κανείς θα είσαι υπέρ καλυμμένος. Και ελάχιστος ωραίος θόρυβος.


Sent from my iPad using Tapatalk
Συμφωνώ με SkyNet.
Τώρα αν θες να κρατήσεις προς το παρόν το catback σου , φτιάξε ένα downpipe 76αρι και πάρε καταλύτη ελεύθερο 200αρι. Πρόσεξε την διάμετρο του μπισκότου να είναι από 12-13cm και πάνω... μάρκες δες hjs, brain κτλ.... Γενικά δες δλδ τις προδιαγραφές του καταλύτη αν καλύπτουν τα άλογα σου.
Μετά φτιάχνεις ένα catback 70 αρι με 2 καζανακια και δεν θα έχεις πολύ φασαρία. (Πρέπει βέβαια να το τονισεις κ σε αυτόν που θα σου φτιάξει την εξάτμιση)

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , DarkX said:

Αν το θες σε συνδυασμό με stage 2 που λογικά αυτό θες θα κάνεις μ@λ@κία, χρειάζεσαι πλήρες σύστημα εξάτμισης 76άρι. Ο δε καταλύτης θα είναι 200άρης. Ο θόρυβος μετριάζεται με χρήση μεσαίου καζανιού και μεγάλου τελικού. Εφόσον τώρα το κάνεις stage 2 υπάρχει περίπτωση να μη σηκώνει τα ζητούμενα bar η αντλία υψηλής, ακόμα και για χωρίς αντλία που θα σε ρυθμίσουν. Έχουν υπάρξει τέτοιες περιπτώσεις, έχει να κάνει με πολλά. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστείς και αντλία οπότε θα πας για stage 2+ που έτσι κι αλλιώς προς τα εκεί θα πας αργά ή γρήγορα. Σκάστρα OEM revision D κοίτα να χεις επίσης, αν έχεις αυτή με το λαστιχένιο διάφραγμα ξεφορτώσου την. Από κούλερ πώς είσαι?

 

Γιατι μαλακια χωρις catback? διαβαζα οτι στην ουσια μονο θορυβο δινει? ισχυει?

εχω δει το downpipe της revo, αλλα δεν ξερω αν αξιζει τα λεφτα. Τι ενναλακτικες εχω?

Σε αντλια παλι τι προτεινεις?

 

 

ναι σιγα σιγα με βλεπω για stage 2+ (REVO)

σκαστρα εχω revision D

cooler μαμα

ακουοω προτασεις και για cooler....

Edited by gmav
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
Γιατι μαλακια χωρις catback? διαβαζα οτι στην ουσια μονο θορυβο δινει? ισχυει?
εχω δει το downpipe της revo, αλλα δεν ξερω αν αξιζει τα λεφτα. Τι ενναλακτικες εχω?
Σε αντλια παλι τι προτεινεις?
 
 
ναι σιγα σιγα με βλεπω για stage 2+ (REVO)
σκαστρα εχω revision D
cooler μαμα
ακουοω προτασεις και για cooler....
Downpipe πήγαινε να σου φτιάξει ένας καλός κ σωστός εξατμισας. Υπάρχουν πολλοί πλέον. Τα λεφτά δωστα για καλό καταλύτη άποψη μου.
Για κουλερ βρες του s3. Είναι αρκετό θεωρώ για μέχρι εκεί που θες να πας. Αλλιώς μετά κοιτάς για fmic. (Front mount intercooler)

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , Leon Force said:

Downpipe πήγαινε να σου φτιάξει ένας καλός κ σωστός εξατμισας. Υπάρχουν πολλοί πλέον. Τα λεφτά δωστα για καλό καταλύτη άποψη μου.
Για κουλερ βρες του s3. Είναι αρκετό θεωρώ για μέχρι εκεί που θες να πας. Αλλιώς μετά κοιτάς για fmic. (Front mount intercooler)

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Προτασεις για εξατμισα?

για τι κοστος μιλαμε?

Link to comment
Share on other sites

Προτασεις για εξατμισα?
για τι κοστος μιλαμε?
Για να μην θεωρηθεί που κάνω διαφήμιση θα σου πω 4-5 εξατμισαδες που θεωρώ καλούς για Αθήνα.
Μαυροειδακος, Καράμπελας, gp exhaust, ns exhaust(ποπαυ) , παπαδοπουλος.... κτλ...
Το κόστος για downpipe είναι μέχρι 200 ευρώ.
Τώρα για καταλύτη ανάλογα τι θα επιλέξεις.... ξεκινάνε από 200 και φτάνουν και κοντά στα 500. Μπορείς να ρίξεις κ καμία ματιά στο car. Πουλάνε και μεταχειρισμένα downpipe με καταλύτες πάνω που αξίζουν...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , Leon Force said:

Για να μην θεωρηθεί που κάνω διαφήμιση θα σου πω 4-5 εξατμισαδες που θεωρώ καλούς για Αθήνα.
Μαυροειδακος, Καράμπελας, gp exhaust, ns exhaust(ποπαυ) , παπαδοπουλος.... κτλ...
Το κόστος για downpipe είναι μέχρι 200 ευρώ.
Τώρα για καταλύτη ανάλογα τι θα επιλέξεις.... ξεκινάνε από 200 και φτάνουν και κοντά στα 500. Μπορείς να ρίξεις κ καμία ματιά στο car. Πουλάνε και μεταχειρισμένα downpipe με καταλύτες πάνω που αξίζουν...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ευχαριστω !

τωρα για full exhaust vs μονο downpipe τι πεζει?

δεν σκεφτομαι για k04, θα παω οσο μπορει την k03 αλλα παντα και με γνωμονα την αξιοπιστια της ολης αναβαθμισης

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω !
τωρα για full exhaust vs μονο downpipe τι πεζει?
δεν σκεφτομαι για k04, θα παω οσο μπορει την k03 αλλα παντα και με γνωμονα την αξιοπιστια της ολης αναβαθμισης
Κοίτα για την ομαλότερη λειτουργία του τούρμπο και την αύξηση της απόδοσης το βασικό είναι το downpipe και ο καταλύτης.
Τώρα για να φτιάξεις και λίγο τον ήχο και να ελευθερωσεις και την εξαγωγή πας μετά και φτιάχνεις το catback σύμφωνα με τα γούστα σου. Και βέβαια παίζεις σε 70mm μετά για να έχεις ένα συνολο 76/70 που θα είσαι σούπερ με το σεταπ σου και θα είναι αρκετό και στην περίπτωση που πας για k04.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Leon Force said:

Κοίτα για την ομαλότερη λειτουργία του τούρμπο και την αύξηση της απόδοσης το βασικό είναι το downpipe και ο καταλύτης.
Τώρα για να φτιάξεις και λίγο τον ήχο και να ελευθερωσεις και την εξαγωγή πας μετά και φτιάχνεις το catback σύμφωνα με τα γούστα σου. Και βέβαια παίζεις σε 70mm μετά για να έχεις ένα συνολο 76/70 που θα είσαι σούπερ με το σεταπ σου και θα είναι αρκετό και στην περίπτωση που πας για k04.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

αρα μονο με downpipe + καταλυτη δεν θα εχω κανενα προβλημα για stage 2/2+ σωστα?

ετσι λιγο που κοιταξα επωνημο downpipe με καταλυτη γυρω στα 800 (πχ  eurojet, scorpion)

kαι απο απο αυτα που μου εστειλες βρισκω και κατω απο 500

τι διαφορες πεζουν στην ποιοτητα και στην αξιοπιστια?

Edited by gmav
Link to comment
Share on other sites

 
αρα μονο με catback + καταλυτη δεν θα εχω κανενα προβλημα για stage 2/2+ σωστα?
ετσι λιγο που κοιταξα επωνημο downpipe με καταλυτη γυρω στα 800 (πχ  eurojet, scorpion)
kαι απο απο αυτα που μου εστειλες βρισκω και κατω απο 500
τι διαφορες πεζουν στην ποιοτητα και στην αξιοπιστια?
Λογικά Όχι δεν θα έχεις θεμα. Θα στο επιβεβαιώσει βέβαια και ο προγραμματιστής σου.
Τώρα όσο αφορά την ποιότητα είναι αναλόγως που θα το φτιάξεις. Ένα επώνυμο είναι πάντα επώνυμο με ότι συνεπάγεται αυτό. (Μελέτη,ποιότητα υλικών κτλ κτλ).
Απο την άλλη βέβαια με λιγότερα λεφτά αλλά σε σωστό μάστορα θα έχεις ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα... Είναι θέμα επιλογής λοιπόν.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, gmav said:

 

Γιατι μαλακια χωρις catback? διαβαζα οτι στην ουσια μονο θορυβο δινει? ισχυει?

εχω δει το downpipe της revo, αλλα δεν ξερω αν αξιζει τα λεφτα. Τι ενναλακτικες εχω?

Σε αντλια παλι τι προτεινεις?

 

 

ναι σιγα σιγα με βλεπω για stage 2+ (REVO)

σκαστρα εχω revision D

cooler μαμα

ακουοω προτασεις και για cooler....

Δοκίμασε όπως λες και γράψε feedback, το πολύ πολύ να ξαναπάς για το catback...

Για αντλία προτείνω Autotech.

Για εξάτμιση δεν έχω να προτείνω σκέτο dp γιατί διαφωνώ. Για full exhaust λοιπόν προτείνω, καταρχήν στη διάσταση που σου γραψα, και από φτιαχτές exhaustflow Δανελάτο ενώ από επώνυμες Milltek. Η μόνη ουσιαστική διαφορά από προσωπική εμπειρία είναι ότι η επώνυμη μπορεί να σου δώσει ήχο σε εργοστασιακά ή λίγο παραπάνω επίπεδα όταν βολτάρεις χαλαρά στην πόλη όπως και στο ταξίδι, ενώ στο τέρμα γκάζι έχει ωραίο γεμάτο και δυνατό ήχο που σε ξεσηκώνει. Τα έχεις και τα δύο δηλαδή. Και μάλιστα ακόμα και χωρίς μεσαίο. Ότι πληρώνεις παίρνεις δηλαδή. Ενώ με τη φτιαχτή θα έχεις και πάλι ωραίο γεμάτο και δυνατό ήχο που σε ξεσηκώνει, και ακόμα πιό δυνατό αν το επιθυμείς, αλλά θα έχεις και λίγη φασαρία και στο ταξίδι. Πόσο λίγη είναι υποκειμενικό, εγώ τη βρίσκω ανεκτή μέχρι 2000 στροφές, μπορώ να το πάω έτσι όλο το ταξίδι, όμορφα και χαλαρά. Αν το πάω γρήγορα όμως π.χ. με 140 χρειάζομαι περισσότερες στάσεις. Αλλά δεν την αλλάζω για καμία ούτε για επώνυμη, και μόνο ο ήχος στο τέρμα γκάζι μου είναι αρκετός, είναι ακριβώς όπως τον είχα στο μυαλό μου.

Revision D σωστός, θα αργήσεις να την αλλάξεις, αν την αλλάξεις ποτέ.

Για κούλερ, για Κ03 το S3 είναι οκ, δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι σίγουρα value for money.

edit: για καταλύτη προτείνω HJS, αξίζει τα λεφτά του.

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , DarkX said:

Δοκίμασε όπως λες και γράψε feedback, το πολύ πολύ να ξαναπάς για το catback...

Για αντλία προτείνω Autotech.

Για εξάτμιση δεν έχω να προτείνω σκέτο dp γιατί διαφωνώ. Για full exhaust λοιπόν προτείνω, καταρχήν στη διάσταση που σου γραψα, και από φτιαχτές exhaustflow Δανελάτο ενώ από επώνυμες Milltek. Η μόνη ουσιαστική διαφορά από προσωπική εμπειρία είναι ότι η επώνυμη μπορεί να σου δώσει ήχο σε εργοστασιακά ή λίγο παραπάνω επίπεδα όταν βολτάρεις χαλαρά στην πόλη όπως και στο ταξίδι, ενώ στο τέρμα γκάζι έχει ωραίο γεμάτο και δυνατό ήχο που σε ξεσηκώνει. Τα έχεις και τα δύο δηλαδή. Και μάλιστα ακόμα και χωρίς μεσαίο. Ότι πληρώνεις παίρνεις δηλαδή. Ενώ με τη φτιαχτή θα έχεις και πάλι ωραίο γεμάτο και δυνατό ήχο που σε ξεσηκώνει, και ακόμα πιό δυνατό αν το επιθυμείς, αλλά θα έχεις και λίγη φασαρία και στο ταξίδι. Πόσο λίγη είναι υποκειμενικό, εγώ τη βρίσκω ανεκτή μέχρι 2000 στροφές, μπορώ να το πάω έτσι όλο το ταξίδι, όμορφα και χαλαρά. Αν το πάω γρήγορα όμως π.χ. με 140 χρειάζομαι περισσότερες στάσεις. Αλλά δεν την αλλάζω για καμία ούτε για επώνυμη, και μόνο ο ήχος στο τέρμα γκάζι μου είναι αρκετός, είναι ακριβώς όπως τον είχα στο μυαλό μου.

Revision D σωστός, θα αργήσεις να την αλλάξεις, αν την αλλάξεις ποτέ.

Για κούλερ, για Κ03 το S3 είναι οκ, δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι σίγουρα value for money.

edit: για καταλύτη προτείνω HJS, αξίζει τα λεφτά του.

Καλημερα, για εξατμιση εννοω downpipe + καταλυτη aftermarket αντι για full. Τι διαφορα θα εχει? πια ειναι τα υπερ και πια τα κατα του ενος σετ απ με το αλλο?

ρωταω για να μπορεσω να αποφασισω....

για cooler προτεινες κατι μεγαλυτερο ?

πχ airtec,revo,forge αξιζουν?

 

ευχαριστω

 

Link to comment
Share on other sites

Απο σημερινο dyno στην autoturbo!

Μου ειπε οτι σηκωνει 1.4 περιπου.

Ειναι νορμαλ; 

 

ευχαριστω5a7310651e17a_golf5gti.thumb.jpg.76611d7eb45e78b6faba4615bb8efee5.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Απο σημερινο dyno στην autoturbo!
Μου ειπε οτι σηκωνει 1.4 περιπου.
Ειναι νορμαλ; 
 
ευχαριστω5a7310651e17a_golf5gti.thumb.jpg.76611d7eb45e78b6faba4615bb8efee5.jpg
 


Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η εικόνα που δείχνει είναι αν μη τι άλλο κακή.
Οι καμπύλες δείχνουν πολλά σκαμπανεβάσματα. Θα πρότεινα έλεγχο με τον προγραμματιστή σου να δεις τι παίζει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν , SkyNet said:

 


Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η εικόνα που δείχνει είναι αν μη τι άλλο κακή.
Οι καμπύλες δείχνουν πολλά σκαμπανεβάσματα. Θα πρότεινα έλεγχο με τον προγραμματιστή σου να δεις τι παίζει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Τι θα μπορουσαν να ειναι τα σκαμπανεβασματα αυτα δλδ;

Link to comment
Share on other sites

Τι θα μπορουσαν να ειναι τα σκαμπανεβασματα αυτα δλδ;


Λάθος προγράμματος? Πρόβλημα στο hardware? Δεν μπορεί να εκφέρει κανείς άποψη από το πληκτρολόγιο. Επίσκεψη σε μηχανικό και προγραμματιστή θα σε διαφωτίσει.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , SkyNet said:

 


Λάθος προγράμματος? Πρόβλημα στο hardware? Δεν μπορεί να εκφέρει κανείς άποψη από το πληκτρολόγιο. Επίσκεψη σε μηχανικό και προγραμματιστή θα σε διαφωτίσει.


Sent from my iPad using Tapatalk

 

Καλα σιγουρα απο εδω κανεις δεν ξερει.

περιεργο παντως γιατι μου ειπε οτι ολα τα βρηκε καλα, πιεσεις, παροχη, και για τα μικρα σκαμπανεβασματα μου ειπε δεν ειναι τιποτα.

θα το κοιταξω παντως

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, gmav said:

Καλημερα, για εξατμιση εννοω downpipe + καταλυτη aftermarket αντι για full. Τι διαφορα θα εχει? πια ειναι τα υπερ και πια τα κατα του ενος σετ απ με το αλλο?

ρωταω για να μπορεσω να αποφασισω....

για cooler προτεινες κατι μεγαλυτερο ?

πχ airtec,revo,forge αξιζουν?

 

ευχαριστω

 

Το catback δίνει μόνο ήχο όταν έχουμε μαμά αμάξι, όχι όταν είσαι ρυθμισμένος για εξάτμιση και ειδικά με κονσέρβα πρόγραμμα. Στην περίπτωση αυτή με την tbe (turboback exhaust, ολόσωμη δηλαδή) θα πάρεις 4-5 άλογα παραπάνω και ροπή παντού, θα έχεις πιό σωστές καμπύλες. Όσο αφορά το μέγεθος ο λόγος που προτείνω 76άρα είναι γιατί θα δώσει περισσότερη δύναμη ψηλά, εκεί που μετράει σε ένα πάτημα. Εκτός και δεν θα κάνεις πατήματα (δυσκολεύομαι να το πιστέψω). Λίγο λιγότερη ροπή ίσως έχεις χαμηλά αλλά σε ένα πάτημα αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο, πάτημα κάνεις δε λογκάρεις όβερ. Και θα είσαι έτοιμος για K04. Αλλά σου είπα κάνε όπως νομίζεις, το πολύ πολύ να ξαναπάς για το catback.

 

Λοιπόν όσο αφορά το κούλερ, είμαι κατά του front mount, στο συγκεκριμένο αμάξι. Προσωπική μου άποψη να πας σε αντικατάσταση του εργοστασικού, είτε με APR, είτε με ΙΕ ή άλλα παρόμοια, μικροδιαφορές έχουν. Εγώ με το APR είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, πατάω χειμώνα καλοκαίρι ότι και να κάνει έξω και δεν βράζει ποτέ, εισερχόμενες το πολύ 10 πάνω από το περιβάλλον και αυτό μετά από 3-4 πατήματα μέχρι 220, και είναι αρκετά δυνατό K04. Μπορείς λοιπόν για K03 να κάνεις τη δουλειά σου με το S3 αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα αποδώσει καλά μετά από απανωτά πατήματα και στο λέω επειδή κάπου έγραψες ότι θες να το πας όσο πάει η K03. Ένα αυτό, και δεύτερο αν ποτέ πας για K04 θα πρέπει είτε να το ξηλώσεις και να βάλεις στη θέση του ένα εκ των APR, IE κτλ, είτε να κρατήσεις το S3 και να βάλεις front mount π.χ. forge. Να ξέρεις όμως ότι το APR μόνο του αποδίδει καλύτερα, για διάφορους λόγους πέρα από τα λίτρα. Και λέω δεν είναι καλύτερα να βάλεις από την αρχή ένα που θα σε καλύψει ότι και να κάνεις? Μέχρι και για BT φτάνει. Γιατί μη νομίζεις ότι είναι κανένα φθηνό το forge, αν σου πέφτει ακριβό το APR δηλαδή. Αλλίως βάλε S3 που είναι οικονομικό και το βρίσκεις και παντού και βλέπεις αργότερα. Εγώ δεν είμαι της νοοτροπίας βλέπω αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

Οκ ευχαριστω, ολοι μου λενε για φουλ εξατμιση!

να ρωτησω τωρα, cooler oem s3 καινουργιο με τοποθετηση 500€ ειναι καλη τιμη;

 

Link to comment
Share on other sites

Το catback δίνει μόνο ήχο όταν έχουμε μαμά αμάξι, όχι όταν είσαι ρυθμισμένος για εξάτμιση και ειδικά με κονσέρβα πρόγραμμα. Στην περίπτωση αυτή με την tbe (turboback exhaust, ολόσωμη δηλαδή) θα πάρεις 4-5 άλογα παραπάνω και ροπή παντού, θα έχεις πιό σωστές καμπύλες. Όσο αφορά το μέγεθος ο λόγος που προτείνω 76άρα είναι γιατί θα δώσει περισσότερη δύναμη ψηλά, εκεί που μετράει σε ένα πάτημα. Εκτός και δεν θα κάνεις πατήματα (δυσκολεύομαι να το πιστέψω). Λίγο λιγότερη ροπή ίσως έχεις χαμηλά αλλά σε ένα πάτημα αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο, πάτημα κάνεις δε λογκάρεις όβερ. Και θα είσαι έτοιμος για K04. Αλλά σου είπα κάνε όπως νομίζεις, το πολύ πολύ να ξαναπάς για το catback.
 
Λοιπόν όσο αφορά το κούλερ, είμαι κατά του front mount, στο συγκεκριμένο αμάξι. Προσωπική μου άποψη να πας σε αντικατάσταση του εργοστασικού, είτε με APR, είτε με ΙΕ ή άλλα παρόμοια, μικροδιαφορές έχουν. Εγώ με το APR είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, πατάω χειμώνα καλοκαίρι ότι και να κάνει έξω και δεν βράζει ποτέ, εισερχόμενες το πολύ 10 πάνω από το περιβάλλον και αυτό μετά από 3-4 πατήματα μέχρι 220, και είναι αρκετά δυνατό K04. Μπορείς λοιπόν για K03 να κάνεις τη δουλειά σου με το S3 αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα αποδώσει καλά μετά από απανωτά πατήματα και στο λέω επειδή κάπου έγραψες ότι θες να το πας όσο πάει η K03. Ένα αυτό, και δεύτερο αν ποτέ πας για K04 θα πρέπει είτε να το ξηλώσεις και να βάλεις στη θέση του ένα εκ των APR, IE κτλ, είτε να κρατήσεις το S3 και να βάλεις front mount π.χ. forge. Να ξέρεις όμως ότι το APR μόνο του αποδίδει καλύτερα, για διάφορους λόγους πέρα από τα λίτρα. Και λέω δεν είναι καλύτερα να βάλεις από την αρχή ένα που θα σε καλύψει ότι και να κάνεις? Μέχρι και για BT φτάνει. Γιατί μη νομίζεις ότι είναι κανένα φθηνό το forge, αν σου πέφτει ακριβό το APR δηλαδή. Αλλίως βάλε S3 που είναι οικονομικό και το βρίσκεις και παντού και βλέπεις αργότερα. Εγώ δεν είμαι της νοοτροπίας βλέπω αργότερα.


Απλά να μεταφέρω την εμπειρία μου σχετικά και με τα 2:
1) Με full 76mm εξάτμιση σε K04 δεν κέρδισα ούτε μισό άλογο vs 76/70. Μετρημένο στο δυναμόμετρο.
2) Με S3 cooler μετά από 6 με 7 πατήματα ζεστάθηκε πάνω στο δυναμομετρο. Στο δρόμο ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Θεωρώ το απόλυτο v4m για αυτή την μετατροπή. Αν θες το κάτι παραπάνω βάζεις μετά APR, Wagner, κτλ. ή ιδανικά FMIC.



Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Βολτίσιο 1.6 και ~355hp δηλαδή, αυτό περίμενα να ακούσω. Επειδή έχω φίλους και γνωστούς με S3 TFSI όλοι τα αλλάζουν για ένα δυνατό setup κανείς δεν μένει με μαμά κούλερ και 380 άλογα, ούτε για αστείο. Και γω γιαυτό πήγα κατευθείαν στο APR. Για το catback περίεργο που δεν κέρδισες τίποτα, ούτε σε καμπύλες δηλαδή? Καμιά 10ριά περιπτώσεις που έχω διαβάσει είχαν πιό φουσκωμένες καμπύλες, αν όχι περισσότερη δύναμη. Η full 76άρα είναι η δημοφιλέστερη επιλογή σε όλα τα K04.

Link to comment
Share on other sites

Βολτίσιο 1.6 και ~355hp δηλαδή, αυτό περίμενα να ακούσω. Επειδή έχω φίλους και γνωστούς με S3 TFSI όλοι τα αλλάζουν για ένα δυνατό setup κανείς δεν μένει με μαμά κούλερ και 380 άλογα, ούτε για αστείο. Και γω γιαυτό πήγα κατευθείαν στο APR. Για το catback περίεργο που δεν κέρδισες τίποτα, ούτε σε καμπύλες δηλαδή? Καμιά 10ριά περιπτώσεις που έχω διαβάσει είχαν πιό φουσκωμένες καμπύλες, αν όχι περισσότερη δύναμη. Η full 76άρα είναι η δημοφιλέστερη επιλογή σε όλα τα K04.


Το αυτοκίνητο είναι 365 άλογα δυναμομετρημενα για την ακρίβεια. Τίποτα δεν έδωσε το 76mm catback ούτε σε δύναμη ούτε σε καμπύλες το μόνο που έδωσε ήταν ευρώ στον εξατμισα και παραπάνω φασαρία.
Όσο για το Intercooler μια χαρά αντέχει του S3 και για παραπάνω ιπποδυνάμεις. Κ04 υβρίδια το φοράνε.
Και ένα tip για την ιστορία: Στη μαμά θέση του I/C η επιλογη της Wagner έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα 14.8lt vs 13.8lt του APR.
Και σχεδόν τα μισά λεφτά.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, SkyNet said:

 


Το αυτοκίνητο είναι 365 άλογα δυναμομετρημενα για την ακρίβεια. Τίποτα δεν έδωσε το 76mm catback ούτε σε δύναμη ούτε σε καμπύλες το μόνο που έδωσε ήταν ευρώ στον εξατμισα και παραπάνω φασαρία.
Όσο για το Intercooler μια χαρά αντέχει του S3 και για παραπάνω ιπποδυνάμεις. Κ04 υβρίδια το φοράνε.
Και ένα tip για την ιστορία: Στη μαμά θέση του I/C η επιλογη της Wagner έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα 14.8lt vs 13.8lt του APR.
Και σχεδόν τα μισά λεφτά.


Sent from my iPad using Tapatalk

Νομίζω υπερβάλλεις λίγο, τόσο δα :)

Anyway, ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε και καθένας που διαβάζει ας ακολουθήσει όποια συμβουλή/πρόταση θέλει. Να επαναλάβω λοιπόν ότι το S3 είναι vfm και για το στάδιο που θέλει να πάει ο φίλος θα είναι οκ.

Ας το αφήσουμε εκεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.