gmav Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 (edited) Οπως και να εχει πηγα με την φουλ της revo 76/76 και cooler του s3! Edited February 4, 2018 by gmav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris papadopoulos Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 Γειά σας παιδιά!!Έχει κανείς κ04 υβριδιο;;μπορείτε να μου πείτε εντυπώσεις και διαφορες από ένα κ04 stege 2;;σκέφτομαι να προχωρήσω σε υβριδιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 Οκ ευχαριστω, ολοι μου λενε για φουλ εξατμιση! να ρωτησω τωρα, cooler oem s3 καινουργιο με τοποθετηση 500€ ειναι καλη τιμη; Ναι βαλτοSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 Γειά σας παιδιά!!Έχει κανείς κ04 υβριδιο;;μπορείτε να μου πείτε εντυπώσεις και διαφορες από ένα κ04 stege 2;;σκέφτομαι να προχωρήσω σε υβριδιο! Ποσα εισαι τωρα?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris papadopoulos Posted February 6, 2018 Report Share Posted February 6, 2018 On 4/2/2018 at 7:40 ΜΜ, nikdev said: Ποσα εισαι τωρα? Sent from my iPhone using Tapatalk Δεν έχω μετρήσει..περίπου 365... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted February 7, 2018 Report Share Posted February 7, 2018 K16 φτερά σκέφτεσαι? Ή το ψάχνεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris papadopoulos Posted February 7, 2018 Report Share Posted February 7, 2018 Το Ψάχνω Ακόμα. .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 7, 2018 Report Share Posted February 7, 2018 465 ειχα βγαλει εγω υβριδιο με νερα...αλλα από ροπη 65 κιλα....σκοτωνε.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted February 7, 2018 Report Share Posted February 7, 2018 Είναι πολύ ωραίο στάδιο το υβρίδιο, δυνατό καθημερινό και με σχετικά χαμηλό κόστος, αν και το κόστος καμία σχέση με το υβρίδιο στα 1.4 tsi όπου είναι απλή υπόθεση. Δυστυχώς σε μας η K04 (με νερά) τερματίζει τα σωθικά μας. Και θέλουμε και δισκάκια για το υβρίδιο. Αλλά ιδρώνεις αρκετά big turbo στο 400άρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted February 7, 2018 Report Share Posted February 7, 2018 Είναι πολύ ωραίο στάδιο το υβρίδιο, δυνατό καθημερινό και με σχετικά χαμηλό κόστος, αν και το κόστος καμία σχέση με το υβρίδιο στα 1.4 tsi όπου είναι απλή υπόθεση. Δυστυχώς σε μας η K04 (με νερά) τερματίζει τα σωθικά μας. Και θέλουμε και δισκάκια για το υβρίδιο. Αλλά ιδρώνεις αρκετά big turbo στο 400άρι. Συμφωνώ με τα σωθικά δεν θα ήθελα να τρέμω να πατήσω. Ειδικά με ιπποδυνάμεις 450+ Δισκάκια δεν θα χρειαστείς με τέτοια ιπποδύναμη έχουν μάθει πλέον οι προγραμματιστές και σηκώνουν αρκετή πίεση λαδιού για να μην πατινάρει. Το πρόβλημα είναι άλλου ότι θα σπινιαρει παντού. Θέλει τετρακίνηση με τέτοια ιπποδύναμη. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted February 7, 2018 Report Share Posted February 7, 2018 1 hour ago, SkyNet said: Συμφωνώ με τα σωθικά δεν θα ήθελα να τρέμω να πατήσω. Ειδικά με ιπποδυνάμεις 450+ Δισκάκια δεν θα χρειαστείς με τέτοια ιπποδύναμη έχουν μάθει πλέον οι προγραμματιστές και σηκώνουν αρκετή πίεση λαδιού για να μην πατινάρει. Το πρόβλημα είναι άλλου ότι θα σπινιαρει παντού. Θέλει τετρακίνηση με τέτοια ιπποδύναμη. Sent from my iPad using Tapatalk Είσαι απόλυτα σίγουρος για 65 κιλά που σου λέει ο άλλος? Αν έχεις κάμποσα τέτοια παραδείγματα όχι ένα-δύο που δεν είχαν θέματα μετά από εύλογο διάστημα (και με σκίσιμο ενίοτε όχι το χουμε το υβρίδιο και το πάμε κυρία), αν έχεις τέτοια παραδείγματα τότε πάω πάσο. Παρ' όλα αυτά έχω μάθει να τα κάνω βήμα βήμα και σίγουρα θα είχα ήδη βάλει δισκάκια πριν το υβρίδιο, εγώ προσωπικά. Άλλωστε η φυσική εξέλιξη είναι big turbo κανείς δεν μένει με το υβρίδιο, κανείς από τα παραδείγματα που έχω εγώ τουλάχιστον. Η τετρακίνηση είναι σπουδαία υπόθεση και γω θέλω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted February 7, 2018 Report Share Posted February 7, 2018 Είσαι απόλυτα σίγουρος για 65 κιλά που σου λέει ο άλλος? Αν έχεις κάμποσα τέτοια παραδείγματα όχι ένα-δύο που δεν είχαν θέματα μετά από εύλογο διάστημα (και με σκίσιμο ενίοτε όχι το χουμε το υβρίδιο και το πάμε κυρία), αν έχεις τέτοια παραδείγματα τότε πάω πάσο. Παρ' όλα αυτά έχω μάθει να τα κάνω βήμα βήμα και σίγουρα θα είχα ήδη βάλει δισκάκια πριν το υβρίδιο, εγώ προσωπικά. Άλλωστε η φυσική εξέλιξη είναι big turbo κανείς δεν μένει με το υβρίδιο, κανείς από τα παραδείγματα που έχω εγώ τουλάχιστον. Η τετρακίνηση είναι σπουδαία υπόθεση και γω θέλω Δες πρόσφατες δουλειές από etuners και αρκετές δουλειές από Dynodrome. Πολυ ωραία αποτελέσματα με stock clutches στο DSG. Μπορείς πάντα και να τους ρωτήσεις Όσο για υβρίδια big turbo κτλ το ταβάνι δεν υπάρχει. Δες τον Χιονουλη Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris papadopoulos Posted February 8, 2018 Report Share Posted February 8, 2018 Βγάζει και η Apr υβρίδιο με tte420..ωραίο θα είναι και αυτό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 On 2/8/2018 at 10:11 ΜΜ, Dimitris papadopoulos said: Βγάζει και η Apr υβρίδιο με tte420..ωραίο θα είναι και αυτό! Για να είμαστε ακριβείς βγάζει η TTE αυτό το turbo. H APR έχει βγάλει reflash που το υποστηρίζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris papadopoulos Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Skynet αυτό θέλω να πω το διατυπωσα λάθος. ..☺ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Αν και θα προτιμούσα το TTE480 Νομίζω το πιο δυνατό επώνυμο υβρίδιο που κυκλοφορεί Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos13 Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 καλησπέρα , Σε γκολφ5gti 133Κ χιλ. μαμά τελείως που απέκτησα πρόσφατα παρατήρησα πως μετά τα 170 ζορίζεται να ανεβάσει αρκετά και αρχίζει και τρέμει . Έχω αλλάξει ιμάντες , αντλία νερού ,μπουζί ,ποτηράκι -ήταν χάλια - . Να σημειώσω πως δεν έχει κάνει επισκευή στη τουρμπίνα ο προηγούμενος ,και γενικά έκανε μόνο σερβις λαδια. Ο μηχανικός μου είπε η τουρμπίνα είναι οκ , δεν την είδε απλά τσέκαρε αν καίει λάδια και αν σφυριζει . νομιζω πως θα μπορούσε να είναι δυνατότερο .εχω ξενερώσει λίγο απο προγράμματα τι γνώμη έχετε για τ revo και τι μου προτείνετε να τσεκάρω στο αμαξι ; ευχαριστω και συγνώμη αν κούρασα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos13 Posted February 11, 2018 Report Share Posted February 11, 2018 Θα ήθελα την βοήθεια σας επειδή δεν γνωρίζω και με αγχώνει αρκετά . Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Για να γράφεις χάλια ποτηράκι είτε θα είχε τρυπήσει είτε στην καλύτερη θα είχε φύγει τελείως το DLC coating και θα είχε γεμίσει γδαρσίματα. Είναι και πολλά τα χιλιόμετρα για το ποτηράκι ακόμα και για μαμά αμάξι. Και στις δύο λοιπόν περιπτώσεις πρέπει να ελέγχεται και ο εκκεντροφόρος. Στον έλεγξε? Ένα ακόμα weak spot είναι η σκάστρα με το λαστιχένιο διάφραγμα που σκίζεται, και πάλι ακόμα και σε μαμά αμάξι. Είναι πιθανό να χάνεις πίεση από εκεί. Στην έλεγξε? Πάντως είτε φταίει είτε όχι, άλλαξε σκάστρα και βάλε την revision D που είναι μεταλλική. Ειδικά εφόσον αρχίσεις τη βελτίωση. PCV έλεγξε? Από κατανάλωση λαδιού πώς πας? Βάλε και vag-vom αν διαθέτεις να δεις εκεί τι γίνεται. Δεν ανέφερες τίποτα οπότε υποθέτω δεν το τσέκαρε ο μηχανικός. Λόγω χιλιομέτρων καλό είναι να ελεγχθούν και οι βάσεις μηχανής. Αυτά για αρχή. Το revo είναι μια καλή επιλογή για το μοτέρ σου. Αν ούτε εσύ ούτε ο μηχανικός σου έχετε vag-com, με την επίσκεψη στον βελτιωτή θα μπορέσετε να ρίξετε μια ματιά και εκεί. Και οι αντιπροσωπείες το κάνουν αυτό φυσικά, αλλά παίζει να σε χρεώσουν για μια δουλειά ευκολότερη και συντομότερη από windows update. Τις περισσότερες φορές γκουγκλάρεις το σφάλμα εφόσον υπάρχει, και βρίσκεις τι φταίει, ή έστω από 25 πιθανές αιτίες καταλήγεις σε 2. Αφού βεβαιωθείς ότι όλα είναι οκ με το αμάξι, προχώρα για πρόγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Ποιο κωδικο μοτερ εχεις; Δεν βαζετε κανενα σφυριλατο, τελευταια μαζευω πολλα ανατιναγμενα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 CDAA εννοείται ότι θελουμε πιστόνια μπιελες και τα συναφή για κάτι τέτοιο. Ειδάλλως boom!Sent from my iPad using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Αν ΔΕΝ καιει πολυ μεινε k04.Καλη αποδοση / λιγες σκοτουρες - εξοδα.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Αν ΔΕΝ καιει πολυ μεινε k04.Καλη αποδοση / λιγες σκοτουρες - εξοδα.Sent from my iPhone using Tapatalk Είμαι ευχαριστημένος να πω την αλήθεια. Πλέον βέβαια το μοτέρ δείχνει τους περιορισμούς του (επιπλέον λάδι, valve floating σε υψηλά φορτία, κτλ)Η απληστία είναι κακό πράγμα βέβαια Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos13 Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Καλησπέρα , Δεν καίει σχεδόν τπτ από λάδι. Είμαι σίγουρος ότι κάπου χάνει πίεση , δεν μπορεί να πηγαίνει έτσι πραγματικά . Σίγουρα κάτι φταίει . Στο ποτηράκι το πήγα στην apr το άλλαξε το coating ήταν χάλια . Το Τούρμπο δεν το καταλαβαίνω φαντάσου , ούτε πολύ νεύρο έχει Η σκαστρα επηρεάζει την δύναμη αρκετά ; Η revisión d κόστος ; Το pcv τι είναι ; Πραγματικά έχω απογοητευθεί . Ο μηχανικός μου είπε πως δεν βλέπει κάτι και έχω ακούσει από πολλούς πως είναι πολύ καλός . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Ακριβως, επειδη εχεις γνωση καταλαβαινεις τι λεω.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...