Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά!!Έχει κανείς κ04 υβριδιο;;μπορείτε να μου πείτε εντυπώσεις και διαφορες από ένα κ04 stege 2;;σκέφτομαι να προχωρήσω σε υβριδιο!

Link to comment
Share on other sites

Οκ ευχαριστω, ολοι μου λενε για φουλ εξατμιση!
να ρωτησω τωρα, cooler oem s3 καινουργιο με τοποθετηση 500€ ειναι καλη τιμη;
 

Ναι βαλτο


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά!!Έχει κανείς κ04 υβριδιο;;μπορείτε να μου πείτε εντυπώσεις και διαφορες από ένα κ04 stege 2;;σκέφτομαι να προχωρήσω σε υβριδιο!

Ποσα εισαι τωρα?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

465 ειχα βγαλει εγω υβριδιο με νερα...αλλα από ροπη 65 κιλα....σκοτωνε..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ ωραίο στάδιο το υβρίδιο, δυνατό καθημερινό και με σχετικά χαμηλό κόστος, αν και το κόστος καμία σχέση με το υβρίδιο στα 1.4 tsi όπου είναι απλή υπόθεση. Δυστυχώς σε μας η K04 (με νερά) τερματίζει τα σωθικά μας. Και θέλουμε και δισκάκια για το υβρίδιο. Αλλά ιδρώνεις αρκετά big turbo στο 400άρι.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ ωραίο στάδιο το υβρίδιο, δυνατό καθημερινό και με σχετικά χαμηλό κόστος, αν και το κόστος καμία σχέση με το υβρίδιο στα 1.4 tsi όπου είναι απλή υπόθεση. Δυστυχώς σε μας η K04 (με νερά) τερματίζει τα σωθικά μας. Και θέλουμε και δισκάκια για το υβρίδιο. Αλλά ιδρώνεις αρκετά big turbo στο 400άρι.

 

Συμφωνώ με τα σωθικά δεν θα ήθελα να τρέμω να πατήσω. Ειδικά με ιπποδυνάμεις 450+

Δισκάκια δεν θα χρειαστείς με τέτοια ιπποδύναμη έχουν μάθει πλέον οι προγραμματιστές και σηκώνουν αρκετή πίεση λαδιού για να μην πατινάρει.

Το πρόβλημα είναι άλλου ότι θα σπινιαρει παντού. Θέλει τετρακίνηση με τέτοια ιπποδύναμη.

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, SkyNet said:

 

Συμφωνώ με τα σωθικά δεν θα ήθελα να τρέμω να πατήσω. Ειδικά με ιπποδυνάμεις 450+

Δισκάκια δεν θα χρειαστείς με τέτοια ιπποδύναμη έχουν μάθει πλέον οι προγραμματιστές και σηκώνουν αρκετή πίεση λαδιού για να μην πατινάρει.

Το πρόβλημα είναι άλλου ότι θα σπινιαρει παντού. Θέλει τετρακίνηση με τέτοια ιπποδύναμη.

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Είσαι απόλυτα σίγουρος για 65 κιλά που σου λέει ο άλλος? Αν έχεις κάμποσα τέτοια παραδείγματα όχι ένα-δύο που δεν είχαν θέματα μετά από εύλογο διάστημα (και με σκίσιμο ενίοτε όχι το χουμε το υβρίδιο και το πάμε κυρία), αν έχεις τέτοια παραδείγματα τότε πάω πάσο. Παρ' όλα αυτά έχω μάθει να τα κάνω βήμα βήμα και σίγουρα θα είχα ήδη βάλει δισκάκια πριν το υβρίδιο, εγώ προσωπικά. Άλλωστε η φυσική εξέλιξη είναι big turbo κανείς δεν μένει με το υβρίδιο, κανείς από τα παραδείγματα που έχω εγώ τουλάχιστον. Η τετρακίνηση είναι σπουδαία υπόθεση και γω θέλω :lol:

Link to comment
Share on other sites

Είσαι απόλυτα σίγουρος για 65 κιλά που σου λέει ο άλλος? Αν έχεις κάμποσα τέτοια παραδείγματα όχι ένα-δύο που δεν είχαν θέματα μετά από εύλογο διάστημα (και με σκίσιμο ενίοτε όχι το χουμε το υβρίδιο και το πάμε κυρία), αν έχεις τέτοια παραδείγματα τότε πάω πάσο. Παρ' όλα αυτά έχω μάθει να τα κάνω βήμα βήμα και σίγουρα θα είχα ήδη βάλει δισκάκια πριν το υβρίδιο, εγώ προσωπικά. Άλλωστε η φυσική εξέλιξη είναι big turbo κανείς δεν μένει με το υβρίδιο, κανείς από τα παραδείγματα που έχω εγώ τουλάχιστον. Η τετρακίνηση είναι σπουδαία υπόθεση και γω θέλω default_laugh.png


Δες πρόσφατες δουλειές από etuners και αρκετές δουλειές από Dynodrome. Πολυ ωραία αποτελέσματα με stock clutches στο DSG.
Μπορείς πάντα και να τους ρωτήσεις
Όσο για υβρίδια big turbo κτλ το ταβάνι δεν υπάρχει. Δες τον Χιονουλη



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2018 at 10:11 ΜΜ, Dimitris papadopoulos said:

Βγάζει και η Apr υβρίδιο με tte420..ωραίο θα είναι και αυτό! 

Για να είμαστε ακριβείς βγάζει η TTE αυτό το turbo. H APR έχει βγάλει reflash που το υποστηρίζει.

Link to comment
Share on other sites

Αν και θα προτιμούσα το TTE480 Νομίζω το πιο δυνατό επώνυμο υβρίδιο που κυκλοφορεί


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα , 

Σε γκολφ5gti 133Κ χιλ. μαμά τελείως  που απέκτησα πρόσφατα παρατήρησα πως μετά τα 170 ζορίζεται να ανεβάσει αρκετά και αρχίζει και τρέμει .

Έχω αλλάξει ιμάντες , αντλία νερού ,μπουζί ,ποτηράκι -ήταν χάλια - .

Να σημειώσω πως δεν έχει κάνει επισκευή στη τουρμπίνα ο προηγούμενος ,και γενικά έκανε μόνο σερβις λαδια. 

Ο μηχανικός μου είπε η τουρμπίνα είναι οκ , δεν την είδε απλά τσέκαρε αν καίει λάδια και αν σφυριζει .

νομιζω πως θα μπορούσε να είναι δυνατότερο .εχω ξενερώσει λίγο 

απο προγράμματα τι γνώμη έχετε για τ revo και τι μου προτείνετε να τσεκάρω στο αμαξι ;

 

ευχαριστω και συγνώμη αν κούρασα

 

Link to comment
Share on other sites

Για να γράφεις χάλια ποτηράκι είτε θα είχε τρυπήσει είτε στην καλύτερη θα είχε φύγει τελείως το DLC coating και θα είχε γεμίσει γδαρσίματα. Είναι και πολλά τα χιλιόμετρα για το ποτηράκι ακόμα και για μαμά αμάξι. Και στις δύο λοιπόν περιπτώσεις πρέπει να ελέγχεται και ο εκκεντροφόρος. Στον έλεγξε?

Ένα ακόμα weak spot είναι η σκάστρα με το λαστιχένιο διάφραγμα που σκίζεται, και πάλι ακόμα και σε μαμά αμάξι. Είναι πιθανό να χάνεις πίεση από εκεί. Στην έλεγξε? Πάντως είτε φταίει είτε όχι, άλλαξε σκάστρα και βάλε την revision D που είναι μεταλλική. Ειδικά εφόσον αρχίσεις τη βελτίωση.

PCV έλεγξε?

Από κατανάλωση λαδιού πώς πας?

Βάλε και vag-vom αν διαθέτεις να δεις εκεί τι γίνεται. Δεν ανέφερες τίποτα οπότε υποθέτω δεν το τσέκαρε ο μηχανικός.

Λόγω χιλιομέτρων καλό είναι να ελεγχθούν και οι βάσεις μηχανής.

Αυτά για αρχή.

 

Το revo είναι μια καλή επιλογή για το μοτέρ σου. Αν ούτε εσύ ούτε ο μηχανικός σου έχετε vag-com, με την επίσκεψη στον βελτιωτή θα μπορέσετε να ρίξετε μια ματιά και εκεί. Και οι αντιπροσωπείες το κάνουν αυτό φυσικά, αλλά παίζει να σε χρεώσουν για μια δουλειά ευκολότερη και συντομότερη από windows update. Τις περισσότερες φορές γκουγκλάρεις το σφάλμα εφόσον υπάρχει, και βρίσκεις τι φταίει, ή έστω από 25 πιθανές αιτίες καταλήγεις σε 2. Αφού βεβαιωθείς ότι όλα είναι οκ με το αμάξι, προχώρα για πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο κωδικο μοτερ εχεις;

 

Δεν βαζετε κανενα σφυριλατο, τελευταια μαζευω πολλα ανατιναγμενα.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

CDAA εννοείται ότι θελουμε πιστόνια μπιελες και τα συναφή για κάτι τέτοιο. Ειδάλλως boom!


Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν ΔΕΝ καιει πολυ μεινε k04.
Καλη αποδοση / λιγες σκοτουρες - εξοδα.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν ΔΕΝ καιει πολυ μεινε k04.
Καλη αποδοση / λιγες σκοτουρες - εξοδα.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Είμαι ευχαριστημένος να πω την αλήθεια. Πλέον βέβαια το μοτέρ δείχνει τους περιορισμούς του (επιπλέον λάδι, valve floating σε υψηλά φορτία, κτλ)
Η απληστία είναι κακό πράγμα βέβαια


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,
 
Δεν καίει σχεδόν τπτ από λάδι. 
Είμαι σίγουρος ότι κάπου χάνει πίεση , δεν μπορεί να πηγαίνει έτσι πραγματικά . Σίγουρα κάτι φταίει .
Στο ποτηράκι το πήγα στην apr το άλλαξε το coating ήταν χάλια . Το Τούρμπο δεν το καταλαβαίνω φαντάσου , ούτε πολύ νεύρο έχει 
Η σκαστρα επηρεάζει την δύναμη αρκετά ; 
Η revisión d κόστος ; 
Το pcv τι είναι ; 
Πραγματικά έχω απογοητευθεί .
Ο μηχανικός μου είπε πως δεν βλέπει κάτι και έχω ακούσει από πολλούς πως είναι πολύ καλός .
 
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως, επειδη εχεις γνωση καταλαβαινεις τι λεω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.