Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Καλημέρα!darkx της integrated engineering έχει 1000 ευρώ της apr 1100-1200 αν θυμάμαι καλά!της integrated είναι λίγο μεγαλύτερο..και τα δυο είναι κορυφαίας ποιότητας!

Link to comment
Share on other sites

Ναι τόσο είχε και πριν 3 χρόνια το APR κοντά στα 1200 αλλά νομίζω με τοποθέτηση και το IE το είχα βρει ελάχιστα φθηνότερα του τύπου 30-40 ευρώ οπότε για τόσο μικρό κέρδος είπα να πάω με τα περισσότερα reviews καθώς το APR προϋπήρχε ήδη από το 2008 (το IE έγινε release στην Αμερική 8ο με 9ο του 2014). Λοιπόν στη θέση σου θα διάλεγα το ΙΕ λόγω τιμής όχι μεγέθους, η διαφορά τους είναι για 3-4 χιλιοστά πιό ψηλό το IE πρακτικά αμελητέο, πλάτος πάχος ίδια. Αλλά αν είναι να γλιτώσεις και κάνα δυο κατοστάρικα βάλε IE, όπως είπα για κανένα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα αρνητικό σχόλιο, εκτός από την τιμή τους βέβαια!

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά και χρόνια πολλά με υγεία!Σκέφτομαι να βάλω το catch can από την tmg perfomance..το έχει βάλει κάποιος να μου πει εντυπώσεις;θα έχω κάποιο θέμα;Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει αν δεν σηκώνεις μεγάλη πίεση με κάποιο ιδιαίτερο στάδιο βελτίωσης.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα σε Golf 6 GTI  η σκαστρα ανοιχτού  ή  κλειστού τύπου ειναι καλυτερη  επιλογή. ?......εχω ακουσει τα πάντα και δεν μπορω να καταληξω καπου ...

Link to comment
Share on other sites

On 1/21/2019 at 6:23 PM, Golf VI GTI said:

Τελικα σε Golf 6 GTI  η σκαστρα ανοιχτού  ή  κλειστού τύπου ειναι καλυτερη  επιλογή. ?......εχω ακουσει τα πάντα και δεν μπορω να καταληξω καπου ...

Κλειστού (diverter valve)

 

2 hours ago, Dimitris papadopoulos said:

Καλησπέρα παιδιά!ένα s3 8p η gti 5 με την κ04 ατόφια χωρίς νερα 100-200 τι χρόνο κανουν;

Καταρχάς υπάρχει σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δύο, στα ίδια άλογα με ίδιο κιβώτιο λόγω βάρους. Έχω δει και 2 αμάξια διαφορά στα 500 μέτρα με roll 3ης. Δεν έχει νόημα η σύγκριση των δύο. Αφήνοντας αυτό στην άκρη, θα πρέπει να δούμε το GTI τι λάστιχα και κιβώτιο φοράει, σε τι δρόμο, είναι φουλ ντυμένο (?) και κυρίως πόσα άλογα είναι γιατί υπάρχει και ένα χάος από K04 σε K04. Στο μόνο που μπορώ να σε βοηθήσω είναι να σου δώσω μία ιδέα από ένα πάτημα που έχω σε βίντεο, όπου 110-210 μετράω 9 δευτερόλεπτα. Μέτρηση ακριβείας δεν τη λες, μια ιδέα σου δίνω μιας και απ' ό,τι υποθέτω θες να δεις αν πηγαίνεις όσο καλά θα έπρεπε.

 

Λίγες σημειώσεις:

1. το roll 50 δεν με βολεύει γιατί είμαι μισο-άδειος, μου το ζήτησε το παιδί και δέχτηκα. Είναι φανερό ότι δεν φεύγω πολύ καλά

2. είμαι δικάβαλος

3. αν και ίσως φαίνεται απλά το επιβεβαιώνω, το πάτημα ξεκινάει σε μικρή ανηφόρα, ακολουθεί λίγο μεγαλύτερη κατηφόρα και στο τελευταίο κομμάτι που είναι και το μεγαλύτερο υπάρχει ανηφόρα

4. τα 370 που λέω στο βίντεο τα είχα βγάλει σε μία προηγούμενη μέτρηση, στο πάτημα σίγουρα είμαι παραπάνω αλλά δεν ξέρω πόσο

Link to comment
Share on other sites

Με τι ταχύτητα είχες κάνει την μετρηση αυτή και με τι όργανο;μιλάμε για αυτοκίνητο stage 2+ ότι περιέχει αυτό το στάδιο χωρίς νερα!

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς χρόνους, δεν μέτρησα χρόνους ένα βίντεο σου δειξα. Στο βίντεο δικάβαλος και 2/3 του πατήματος σε ανηφόρα φαίνεται να κάνω το 110-210 σε 9". Για αυτό σου λέω ότι δεν τη λες και ακριβείας τη μέτρηση, μια ιδέα σου δωσα πώς πάει το αμάξι με ας πούμε 375-380 άλογα που υπολογίζω ότι ήμουν στο πάτημα. Δυστυχώς δεν έχω πιό πρόσφατο βίντεο, έχω σταματήσει να βγάζω. Θέλω να βγάλω κοντέρ κάποια στιγμή αλλά δεν έχω ασχοληθεί ακόμα. Αν εννοείς πώς έγινε η δυναμομέτρηση, ήταν με 4η σε maha και είχα βγάλει 370, stage 2+ χωρίς νερά.

 

Μπορώ να ρωτήσω γιατί ψάχνεις χρόνους;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ..θα ηθελα να ρωτησω τι να προσεξω στην αγορα που θα κανω ενος golf v gti ..θα μου ηταν χρησιμες ολες οι συμβουλες γιατι δεν  ξερω τι να προσεξω και τι οχι ..το ειχα βαλει στοχο να παρω το συγκεκριμενο αμαξι εδω και καιρο ..και μετα απο πολυ κοπο και ιδρωτα σε λιγο καιρο πιστευω θα το εχω στα χερια μου..οποτε τωρα αφου μαζεψα τα χρηματα που θα διαθεσω ηρθε και η στιγμη να ρωτησω τι να προσεξω ..γιατι δεν εχω και και κανεναν που να γνωριζει..ευχαριστω..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ονομάζομαι Αλέξανδρος. Μενο Γερμανία. Έχω VW golf GTi 5 200hp. Και θέλο να ρωτισο αν αξίζει να κάνω chip tuning. Βρήκα έναν στην Γερμανία με 500 ευρώ μου λέει θα ανεβάσει 50 άλογα έξτρα... Πέρα όμως από το chip tuning τη θα μπορούσα να κάνω έξτρα στο αυτοκίνητο για καλύτερη απόδοση. Με εκτίμηση...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Panagiotis Lamprinos said:

Καλημερα απο ελλαδα φιλε μου περα απο το chip tuning να βαλεις νεα εξατμιση και φιλτρο ελευθερο για ολοκληρωμενη αναβαθμιση ...

Καλημέρα Παναγιώτη. Τι εξάτμιση μου προτείνετε να βαλο για να δόσει καλύτερη απόδοση? Τη ετερια να προτιμήσω για ελεύθερο φίλτρο? 

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά εδώ που στο μετέφερα.

 

Πριν, ανοίξεις θέμα χρησιμοποίησε την αναζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον είσαι Γερμανία,

 

Δες κοντά σου ποια επώνυμη εταιρία έχει παράρτημα και βάλε εκεί. πχ Unitronic, Apr

Εξάτμιση βάλε μόνο ένα Downpipe επώνυμο Milltek, Bull X.

 

Φίλτρο μένα αν θες ποιότητα και δεν πας για παραπάνω από 330ps δες της Gruppe M

ποιοτικό και διακριτικό διατηρεί Oem το μηχανοστάσιο και όχι προχειρότητες και διατηρείς και το κάλυμμα του μοτέρ.

 

Πολύ καλή επιλογή είναι και της Vwracing, ή της Evoms βγάζοντας καπάκι.

 

FRI-0188_efbe4056-485f-4f5d-a623-0cb918f43ea3_800x.jpg?v=1535892636admision-vw-racing-para-audi-s3-8p-20-tfsi-vwr1230s3.jpgINTKVFMK5-2.0T-4.jpg?1374663611

 

Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλαξε ποτηράκι αντλίας υψηλής και μέτρα την αντλία υψηλής με τον τεχνικό - tuner σου.

 

FSI_Cam_Follower_Update.jpg

Καλό θα ήταν πριν το καλοκαίρι να περάσεις το intercooler του S3 8p, υπάρχει κι εδώ θέμα που μπορείς να διαβάσεις Επαρκεί μέχρι 350+

Intercooler-radiator-kit-for-EA888-engine-Audi-S3-Golf-7-GTI-7-MK7-R20-core-dimensions.jpg

Επίσης, καλό θα ήταν να διαβάσεις το θέμα να πάρεις μια ιδέα γενικά..

Καλές βελτιώσεις

 

Edited by nikdev
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikdev said:

Εφόσον είσαι Γερμανία,

 

Δες κοντά σου ποια επώνυμη εταιρία έχει παράρτημα και βάλε εκεί. πχ Unitronic, Apr

Εξάτμιση βάλε μόνο ένα Downpipe επώνυμο Milltek, Bull X.

 

Φίλτρο μένα αν θες ποιότητα και δεν πας για παραπάνω από 330ps δες της Gruppe M

ποιοτικό και διακριτικό διατηρεί Oem το μηχανοστάσιο και όχι προχειρότητες και διατηρείς και το κάλυμμα του μοτέρ.

 

Πολύ καλή επιλογή είναι και της Vwracing, ή της Evoms βγάζοντας καπάκι.

 

FRI-0188_efbe4056-485f-4f5d-a623-0cb918f43ea3_800x.jpg?v=1535892636admision-vw-racing-para-audi-s3-8p-20-tfsi-vwr1230s3.jpgINTKVFMK5-2.0T-4.jpg?1374663611

 

Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλαξε ποτηράκι αντλίας υψηλής και μέτρα την αντλία υψηλής με τον τεχνικό - tuner σου.

 

FSI_Cam_Follower_Update.jpg

Καλό θα ήταν πριν το καλοκαίρι να περάσεις το intercooler του S3 8p, υπάρχει κι εδώ θέμα που μπορείς να διαβάσεις Επαρκεί μέχρι 350+

Intercooler-radiator-kit-for-EA888-engine-Audi-S3-Golf-7-GTI-7-MK7-R20-core-dimensions.jpg

Επίσης, καλό θα ήταν να διαβάσεις το θέμα να πάρεις μια ιδέα γενικά..

Καλές βελτιώσεις

 

Γεια σου nikdev. Σε παραδέχομαι.  Ο τεχνικός με είπε 50 άλογα έξτρα με chip tuning και θα κρατήσει περίπου 3 ώρες το chip tuning. Το downpipe τη θα δόση έξτρα?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Θα δουλεύει πιο ξεκούραστα η τουρμπίνα και το μοτέρ με χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων.

Η ανάγνωση σχετικών θεμάτων θα σε βοηθήσει να καταλάβεις περισσότερα.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Μαζί με τα παραπάνω καλό θα είναι να αλλάξεις και τη σκάστρα (diverter valve) που λογικά θα φοράς τη revision G με το λαστιχένιο διάφραγμα η οποία έχει την τάση να σκίζεται. Βάλε την revision D με το πιστόνι.

 

Και να τονίσω και εγώ με τη σειρά μου πόσο σημαντικό είναι να αλλάξεις το ποτηράκι της αντλίας υψηλής που σου είπε ο nikdev. Ο λόγος είναι ότι καταπονείται από το έμβολό της και σταδιακά φθείρεται. Το ποτηράκι όπως βλέπεις στη φωτό έχει μία προστατευτική επίστρωση (DLC coating) που φεύγει πάντα πρώτη. Μόλις φύγει αρχίζει να σκάβεται από μέσα το ίδιο το ποτηράκι μέχρι να γίνει τρύπα, κάτι που μπορεί να στοιχίσει από σκέτη την αντλία αν είσαι ιδιαίτερα τυχερός, ως πολύ παραπάνω. Το δε ποτηράκι έχει κόστος ~30 ευρώ και η εργασία διαρκεί ένα τέταρτο το πολύ, αξίζει δηλαδή.

 

Βάλε μέσα το καινούργιο και κάνε έναν πρώτο έλεγχο μετά από 10.000, που είναι πολύ νωρίς αλλά έτσι θα τσεκάρεις τον ρυθμό φθοράς και θα ξέρεις για το μέλλον. Το ακριβές διάστημα θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες όπως τρόπος οδήγησης, λάδια που χρησιμοποιείς και πόσο ευλαβικά τα αλλάζεις και αυτά. Τέλος αν αποφασίσεις να αναβαθμίσεις και την αντλία υψηλής που είναι ένα στάδιο βελτίωσης από μόνη της (με τον ανάλογο επαναπρογραμματισμό), το ποτηράκι θα το αλλάζεις πιό συχνά καθώς θα τρώει ακόμα μεγαλύτερη καταπόνηση.

 

Παρακάτω βλέπεις το δικό μου μετά από 69.000, Σεπτέμβρης 2011. Στα αριστερα βλέπεις το φθαρμένο, στα δεξιά το καινούργιο. Κακώς το άφησα τόσα χιλιόμετρα αλλά τότε δεν τα ήξερα αυτά. Στη δική μου περίπτωση δεν είχαμε μεγάλη καταπόνηση, αλλά έχω διαβάσει πολλά horror stories οπότε καλό είναι να το προσέξεις.

 

camfollower_69k_km.jpg

 

Εδώ το 2ο ποτηράκι μετά από 15.000, Φλεβάρης 2013. Παρόμοια φθορα αλλά σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Τρόπος οδήγησης. Σημείωσε το αμάξι είναι του 2007, και μπήκε πρόγραμμα το 2011, οπότε καταλαβαίνεις τι έγινε. :lol:

 

camfollower2_15k_km.jpg

 

Εδώ οι διαφορές της σκάστρας ανάμεσα στο revision G και D.

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, DarkX said:

Μαζί με τα παραπάνω καλό θα είναι να αλλάξεις και τη σκάστρα (diverter valve) που λογικά θα φοράς τη revision G με το λαστιχένιο διάφραγμα η οποία έχει την τάση να σκίζεται. Βάλε την revision D με το πιστόνι.

 

Και να τονίσω και εγώ με τη σειρά μου πόσο σημαντικό είναι να αλλάξεις το ποτηράκι της αντλίας υψηλής που σου είπε ο nikdev. Ο λόγος είναι ότι καταπονείται από το έμβολό της και σταδιακά φθείρεται. Το ποτηράκι όπως βλέπεις στη φωτό έχει μία προστατευτική επίστρωση (DLC coating) που φεύγει πάντα πρώτη. Μόλις φύγει αρχίζει να σκάβεται από μέσα το ίδιο το ποτηράκι μέχρι να γίνει τρύπα, κάτι που μπορεί να στοιχίσει από σκέτη την αντλία αν είσαι ιδιαίτερα τυχερός, ως πολύ παραπάνω. Το δε ποτηράκι έχει κόστος ~30 ευρώ και η εργασία διαρκεί ένα τέταρτο το πολύ, αξίζει δηλαδή.

 

Βάλε μέσα το καινούργιο και κάνε έναν πρώτο έλεγχο μετά από 10.000, που είναι πολύ νωρίς αλλά έτσι θα τσεκάρεις τον ρυθμό φθοράς και θα ξέρεις για το μέλλον. Το ακριβές διάστημα θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες όπως τρόπος οδήγησης, λάδια που χρησιμοποιείς και πόσο ευλαβικά τα αλλάζεις και αυτά. Τέλος αν αποφασίσεις να αναβαθμίσεις και την αντλία υψηλής που είναι ένα στάδιο βελτίωσης από μόνη της (με τον ανάλογο επαναπρογραμματισμό), το ποτηράκι θα το αλλάζεις πιό συχνά καθώς θα τρώει ακόμα μεγαλύτερη καταπόνηση.

 

Παρακάτω βλέπεις το δικό μου μετά από 69.000, Σεπτέμβρης 2011. Στα αριστερα βλέπεις το φθαρμένο, στα δεξιά το καινούργιο. Κακώς το άφησα τόσα χιλιόμετρα αλλά τότε δεν τα ήξερα αυτά. Στη δική μου περίπτωση δεν είχαμε μεγάλη καταπόνηση, αλλά έχω διαβάσει πολλά horror stories οπότε καλό είναι να το προσέξεις.

 

camfollower_69k_km.jpg

 

Εδώ το 2ο ποτηράκι μετά από 15.000, Φλεβάρης 2013. Παρόμοια φθορα αλλά σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Τρόπος οδήγησης. Σημείωσε το αμάξι είναι του 2007, και μπήκε πρόγραμμα το 2011, οπότε καταλαβαίνεις τι έγινε. :lol:

 

camfollower2_15k_km.jpg

 

Εδώ οι διαφορές της σκάστρας ανάμεσα στο revision G και D.

 

 

Ευχαριστώ. Κάτι άσχετο σήμερα το είχα λίγο στην τσίτα το αμάξι και έκαψε 200 ml Λάδη σε περίπου 500 χιλιόμετρα. Είναι νόρμαλ η πολλά? Βάζω φουλ σινθετικ 0-30

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολλά, δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάνεις 7500 με επιθετική έστω οδήγηση, θα έχεις κάψει 3 λίτρα. Δυο πράγματα για την ώρα, τσέκαρε κατανάλωση λαδιού με νορμάλ όμως οδήγηση για άλλα 500 χιλιόμετρα, και μαζί με όλα τα παραπάνω που θα αλλάξεις, τσέκαρε και την PCV. Κακή λειτουργία της προκαλεί αυξημένη κατανάλωση. Υπάρχουν και άλλα αίτια εκτός της PCV αλλά είναι ευκολότερο να ξεκινήσεις από εκεί. Να ξέρεις ότι συγκεκριμένη φόρμα στην κατανάλωση δεν υπάρχει γιατί εξαρτάται από το στρώσιμο του κινητήρα, το λάδι που βάζεις και άλλα πολλά. Αλλά η κατανάλωση που γράφεις ξεφεύγει. Τέλος για λάδι το πιό σωστό για το μοτέρ σου είναι το 5-30.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πολύ καλημέρα στο κλαμπ

γκολφ 5 TFsi 

Να κάνω μια εισαγωγή , τώρα πια είμαι με k04-064 με κουλερ s3 , auto tech ανλτια , μπεκ s3, Sachs αγωνιστικό δίσκο  όλα καινούργια και φουλ γνήσια στοκ μοτέρ 300 τροχό μετρημένο στο Dynodrome ο οποίος έχει και επιμεληθεί τον προγραμματισμό .

Να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν αξίζει να κρατήσω την ko4-064 και να βάλω μεθανολες για να ανέβω 50 άλογα μαξ Κάνοντας σφυρί το μοτέρ.

Οποτε σκέφτομαι για big turbo επιλογή 3071 ή 6466 κλείνοντας στην 6466 .

 

Επισησακουω για υβρίδια K04 αλλά γιατί με έχει απογοητεύσει ο μηχανικός λέγοντας μ ότι  μπορεί και να έχω θέμα από άποψη αξιοπιστιας και με προέτρεψε να μην πάω  για υβρίδιο και να προτιμήσω ttrs έτοιμη ;

 

 

Τι χρειάζομαι και ποσό βαθιά θα μπει το χέρι στην τσέπη για ένα σεταπ 6466 τιμές ;

Ευχαριστω 

Link to comment
Share on other sites

Εαν το αμάξι το θέλεις για καθημερινή χρήση προσωπικά θα επαιρνα μια ατοφια Ttrs θα εκανα την πατεντα στο χταπόδι για να μπεί σε tfsi και θα εβγαζα  400-430 καθημερινά αλογα.

Με την 6466 χάνεις την καθημερινότητα,μιλάμε για αρκετά αλογα παράπανω,εντελως διαφορετικο φασμα,και εννοειται αρκετά προβληματα αλλα και αλλαγες.

Αρχικα θα εχεις πρόβλημα με μετάδοση,και η λύση σε αυτό ειναι το dsg.

Επίσης θα μπλέξεις με χταπόδια,εξτέρναλ,κι διαφορα αλλα που για μένα μονο «έννοιες» θα βαλεις στο κεφαλι σου.

Επισης εαν πηγαινα για big turbo θα κοιταγα καποια gen 2 η 2867 η 3071.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά θέλω  τον ήχο του εξτερναλ 

Η 3071 gen2 (κοστοσ Αγοράς ;)ποσά περιμένω να βγάλει τροχό ;

Το ερωτημα μου επίσης είναι η K04 που  είναι καινούργια και δεν είναι πρεσάρισμενη την δίνω 750 είναι καλά ; Αγοράστηκε καινούργια και γνήσια πριμ 4 μήνες 1150 

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω κόστος,αν θυμαμαι καλα καλες τιμες στις τζεν 2 ειχε το drag store.

Λιγο τσιμπημενη ειναι η τιμη για κ04 ΜΤΧ,απο οτι τις βλεπω στις αγγελιες παιζουν 550-650€.

Εξτερναλ μπαινει και στην κ04 παντως,πολλοι φιλοι εχουν βαλει.

Απλα για big turbo δεν ξερω πως τα εχεις στο μυαλο σου αλλα εκτος απο ενα σφυρι μοτερ,θελεις σασμαν,θελεις χταποδια εξτερναλ σωληνακια κλπ,θες φανταζομαι μεγαλυτερο κουλερ,καυσιμο,μεθανολες,boost controller και αλλα,και αυτα ειναι περιπου 10k.

 

Υ.Γ 650 Αλογα περιπου.

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Είναι χρήματα αρκετά .

Η μόνη προσιτή λύση που σκέφτομαι είναι να βάλω εξτερναλ στην K04 μιας και ξέρω ότι είναι καινούργια και δίκη μου και όχι μτχ από το να την δώσω ή να πάρω ttrs και να την τερματίσω 

ειχα μιλησει με dragstore Κάνει ανταλλαγή τουρμπίνα  .

ερωτηση με το ιντερκουλερ s3 που έχω τερματίζω την k04 αν το κάνω σφυρί ;

Θα ακούω το εξτερναλ με την k04? 

 

Δεν ξέρω αν αξίζει τα χρήματα , έτσι μου έρχεται να τπ δώσω και να πάρω έτοιμο s3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.