Jump to content
professor

Τοποθέτηση Αισθητήρα Πίεσης Ελαστικών

Recommended Posts

Μετά από πολύ μελέτη σε ξένα φόρουμ αποφάσισα να τοποθετήσω το μπουτόν και την καλωδίωση.Ήδη έχω παραγγείλλει το κιτ:

OEM VW PASSAT B6/CC/R36 Tire Pressure Monitoring/Warning Switch/Button With Wire 3C0 927 121 D-in Switches from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com

Δεν ξέρω αν κάποιος άλλος το έχει επιχειρήσει.Θα μου ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες του και οι συμβουλές του.

Παραθέτω κάποια λινκ από τα οποία πήρα την πρωτοβουλία για το project.CBX RNS510 & Accessories: Tire Pressure Monitoring

http://wiki.ross-tec...ion_Recognition

http://www.vwwaterco...-7k6-50164.html

http://forums.kilome...d-TPMS-enabling

http://forums.tdiclu...ad.php?t=301756

O θεός βοηθός!!!Πιστεύω να έχω επιτυχή εξέλιξη και να μην τοποθετηθεί το μπουτόν μόνο για αισθητικούς λόγους. :w00t:

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Κανείς???Μόνος μου πάλι με βλέπω να ψάχνομαι έχοντας ως πυξίδα το άγνωστο. =@

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά σήμερα έγινε το πρώτο στάδιο του προτζεκτ με την ενεργοποίηση της λειτουργίας του αισθητήρα πίεσης μέσω abs ακολουθώντας το παρακάτω link: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5158671-B6-Passat-ABS-based-TPMS-query-%28PR-7K6%29

Σημειωτέον ότι η ενεργοποίηση έγινε με γνήσιο καλώδιο της rosstech γιατί με το κινέζικο που δοκίμασα η κωδικοποίηση δεν ήταν εφικτή.Στο καντράν μου πλέον όταν βάζω το κλειδί ανάβει η ένδειξη για 2-3 δευτερόλεπτα και μετά σβήνει.

Τώρα αύριο θα ξεφουσκώσω το πίσω δεξί λάστιχο να δω αν θα βγάλει την ειδοποίηση στο καντράν και θα σας ενημερώσω.

Αν όλα πάνε καλά θα μπει και το μπουτόν με την καλωδίωση το οποίο αναμένω και έτσι θα ολοκληρωθεί και το 2ο στάδιο του πρότζεκτ.

Link to comment
Share on other sites

δεν μας απαντησες τι εγινε τελικα δουλεψε?

Δεν δούλεψε προς το παρόν.Ξεφούσκωσα το πίσω δεξί ελαστικό,του άφησα 20 psi  και έκανα μια απόσταση 3 περίπου χλμ με 100 χλμ.Μετά ξεφούσκωσα και το μπροστινό κρίνοντας ότι ίσως λόγω βάρους να αντιληφθεί το ABS πιο εύκολα την αλλαγή στον κύκλο περιφοράς του ελαστικού αλλά και πάλι τίποτα.Επειδή δεν υπάρχει ξεκάθαρο DIY και ιδίως για το passat προιχωράω λίγο στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα.Την Πέμπτη θα δοκιμάσω κάτι στα basic settings.Υπάρχει μια τιμή εκεί την οποία ξέχασα να αλλάξω.Περιμένω βέβαια και το μπουτόν.Είμαι αισιόδοξος.Υπομονή λοιπόν,θα ενημερώσω για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Professor" data-cid="520395" data-time="1357744313"><p>

Κανείς???Μόνος μου πάλι με βλέπω να ψάχνομαι έχοντας ως πυξίδα το άγνωστο. =@</p></blockquote>

Το έχω βάλει εγωωωωω ! Ως συνήθως

Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Professor" data-cid="520395" data-time="1357744313"><p>

Κανείς???Μόνος μου πάλι με βλέπω να ψάχνομαι έχοντας ως πυξίδα το άγνωστο. =@</p></blockquote>

Το έχω βάλει εγωωωωω ! Ως συνήθως

¨Ελα Μιχάλη!!!!Και δεν μιλάς τόσο καιρό??

Ήρθε το κιτ με την καλωδίωση και τον διακόπτη.Από βδομάδα θα το βάλω και γω.

Απλά για πες μου το έχεις δοκιμάσει???

Δουλεύει κανονικά??Πόσο πιο κάτω πρέπει να πέσει η πίεση των ελαστικών για να βγάλει ένδειξη??

Link to comment
Share on other sites

Δουλεύει καλα αλλα σε γενικές γραμμές !!!!

Σίγουρα 3 ή 4 βαθμούς πίεσης δεν λέει τίποτα !

Επίσης καλο θα είναι να δεις το σχεδιαγραμμα του abs σου διότι στα αμερικάνικα φόρουμ οι συνδέσεις είναι Πολυ διαφορετικές

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα καλά είπα ότι είναι για διακοσμητικούς λόγους......

Για πες μου λεπτομέρειες,σε ποιο pin έβαλες το καλώδιο στη φίσα του abs??Είχες έτοιμο διακόπτη με καλωδίωση ή πήρες ρεύμα από το esp κόψε-ράψε??

Link to comment
Share on other sites

Φίλε professor επειδη το ψάχνω και εγω με αφορμή την προσπάθεια σου, για να καταλάβω επειδη έχω το golf 6, για το δικό μου λέει και καλα ειναι ήδη εγκατεστημένο αφού ούτως η άλλως δουλεύει απο abs. Απλα δεν έχω τον reseter.

Αν λοιπόν κάνω την κωδικοποίηση μέσω vagcom θα δουλέψει; Απλα για να το κάνω reset θα θέλει vagcom?

Για το κουμπακι γνωρίζεις την εγκατάσταση;

Αν κατάλαβα καλα μπορεί να λέω και βλακείες ...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε professor επειδη το ψάχνω και εγω με αφορμή την προσπάθεια σου, για να καταλάβω επειδη έχω το golf 6, για το δικό μου λέει και καλα ειναι ήδη εγκατεστημένο αφού ούτως η άλλως δουλεύει απο abs. Απλα δεν έχω τον reseter.

Αν λοιπόν κάνω την κωδικοποίηση μέσω vagcom θα δουλέψει; Απλα για να το κάνω reset θα θέλει vagcom?

Για το κουμπακι γνωρίζεις την εγκατάσταση;

Αν κατάλαβα καλα μπορεί να λέω και βλακείες ...

Μια χαρά τα λες φίλε μου.Αν κάνεις την κωδικοποίηση λογικά θα δουλέψει,απλά θα πρέπει να κάνεις reset με το vagcom έτσι λέει το diy από ξένο φόρουμ.Εγώ έχω πλέον στα χέρια μου το oem κουμπί με την καλωδίωση και θα το τοποθετήσω μέσα στην επόμενη εβδομάδα.Οπότε αναμονή προς το παρόν.Θα επανέλθω με νεώτερα εντός ολίγων ημερών.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Professor" data-cid="522287" data-time="1358968897"><p>

Κατάλαβα καλά είπα ότι είναι για διακοσμητικούς λόγους......<br />

Για πες μου λεπτομέρειες,σε ποιο pin έβαλες το καλώδιο στη φίσα του abs??Είχες έτοιμο διακόπτη με καλωδίωση ή πήρες ρεύμα από το esp κόψε-ράψε??</p></blockquote>

Γιώργο τώρα είδα το μνμ σου! Ναι ρεύμα πήρα απο ESP. Τα pin σύνδεσης του abs όμως δεν είχαν καμία σχέση τουλάχιστον με το jetta

Link to comment
Share on other sites

Τον έβαλα παιδιά τον αισθητήρα!!Με το κιτ που πήρα δεν χρειάζεται καθόλου κόψε-ράψε.Απλά έπρεπε να ενωθεί λίγο ακόμη καλώδιο για να φτάσει μέχρι το abs.Και αυτό γιατί το έβγαλα στον χώρο της μηχανής απ΄την μεριά του οδηγού ενώ υποθέτω ότι μαμά πρέπει να βγαίνει από την πλευρά του συνοδηγού αλλά έπρεπε να βγει όλο το ντουλαπάκι και θα ήταν λίγο μανούρα.Στο passat όπως πολύ σωστά είπες Μιχάλη διαφέρει το πιν σύνδεσης στην φίσσα του abs το οποίο είναι το 16.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Τέλεια τα νέα!!! Σε περίμενα πως και πως!!!! Το κιτ  από που το αγόρασες φίλε? Είναι το Link που έβαλες από επάνω? (υποννοείται για Golf )  Άρα εφόσον είναι πολύ εύκολη η εγκατάσταση, όλα υπέροχα! Το πιν σύνδεσης να βρω και στο δικό μου και είμαι κομπλε έτσι ? Golf 6 tsi 122 generation ! 

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

Nαι θα πάρεις το ανάλογο κιτ και μετά με βάσει τα DIY που έχω παραθέσει παραπάνω θα κάνεις την τοποθέτηση.Η μόνη δυσκολία είναι στη φίσα του abs όπου πρέπει να βρεις το κατάλληλο pin.

http://www.aliexpress.com/item/OEM-VW-Golf-MK6-JETTA-MK5-MK6-Tyre-Pressure-Warning-Button-56D-927-121/724554749.html

Link to comment
Share on other sites

Το αγόρασα και εγω και σε όλα τα how to γράφουν ότι μπαίνει στο pin 35. Εμένα η φυσα του abs έχει 26 pin. Ποιο ειναι το σωστο να μπει

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά δεν κατάλαβα κάτι. Οι σενσορες υπάρχουν στις ρόδες αλλά δεν υπάρχει το μπουτόν και η κωδικοποίηση? Στο δικό μου δηλαδή (passat 1,6 FSI BLF) χρειάζεται μόνο το κιτ του μπουτόν με το καλώδιο και η ανάλογη κωδικοποίηση? Εάν είναι έτσι να το προχωρήσω κι εγώ το πράγμα. Εάν είπα βλακεία συγχωρέστε με αλλά δεν το κατέχω πολύ το πράμα....

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά δεν κατάλαβα κάτι. Οι σενσορες υπάρχουν στις ρόδες αλλά δεν υπάρχει το μπουτόν και η κωδικοποίηση? Στο δικό μου δηλαδή (passat 1,6 FSI BLF) χρειάζεται μόνο το κιτ του μπουτόν με το καλώδιο και η ανάλογη κωδικοποίηση? Εάν είναι έτσι να το προχωρήσω κι εγώ το πράγμα. Εάν είπα βλακεία συγχωρέστε με αλλά δεν το κατέχω πολύ το πράμα....

Σένσορες δεν υπάρχουν!!Από το abs λαμβάνονται οι παράμετροι για τη λειτουργία.Μπορείς να το ενεργοποιήσεις και χωρίς να βάλεις το μπουτόν.Απλά όποτε αλλάζει η πίεση των ελαστικών θα πρέπει να κάνεις ρεσετ με το vag com.Aν όμως βάλεις το μπουτόν θα το κάνεις από κει άμεσα.Διαλέγεις και παίρνεις....

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ γιατρέ για την απάντηση. :clapping:  Το θέμα είναι πως σήμερα προσπάθησα να το ενεργοποιήσω βάση των οδηγών που υπάρχουν στο πρωτο ποστ, αλλά δεν γινόταν τίποτε. Μάλλον ισχύει αυτό που λες εσύ, ότι δηλαδή δεν γίνεται μάλλον με κινέζικο διαγνωστικό. Στο Mfd που βλέπουμε τις αλλαγές των ελαστικών? Μήπως χρειάζεται την έγχρωμη οθόνη, ή με την κόκκινη που έχω εγώ είμαι Ο.Κ?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ γιατρέ για την απάντηση. :clapping:  Το θέμα είναι πως σήμερα προσπάθησα να το ενεργοποιήσω βάση των οδηγών που υπάρχουν στο πρωτο ποστ, αλλά δεν γινόταν τίποτε. Μάλλον ισχύει αυτό που λες εσύ, ότι δηλαδή δεν γίνεται μάλλον με κινέζικο διαγνωστικό. Στο Mfd που βλέπουμε τις αλλαγές των ελαστικών? Μήπως χρειάζεται την έγχρωμη οθόνη, ή με την κόκκινη που έχω εγώ είμαι Ο.Κ?

Καλημέρα!Στην οθόνη MFD δεν εμφανίζεται τίποτα.Χρειάζεται να έχεις το TPMS με τους αισθητήρες στα ελαστικά,έγχρωμη οθόνη και πιο εξελιγμένο εγκέφαλο άνεσης.Ρίξε μια ματιά στον Κινέζο παρακάτω:http://jimmy-cbx.blogspot.gr/p/passat-everything.html

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!Στην οθόνη MFD δεν εμφανίζεται τίποτα.Χρειάζεται να έχεις το TPMS με τους αισθητήρες στα ελαστικά,έγχρωμη οθόνη και πιο εξελιγμένο εγκέφαλο άνεσης.Ρίξε μια ματιά στον Κινέζο παρακάτω:http://jimmy-cbx.blogspot.gr/p/passat-everything.html

Τι ωραία gadgets εχει ο τύπος για το passat

Αναρωτιέμαι τι μπορούμε να κάνουμε σε golf / jetta

Link to comment
Share on other sites

Τι ωραία gadgets εχει ο τύπος για το passat

Αναρωτιέμαι τι μπορούμε να κάνουμε σε golf / jetta

Γεια σου Μιχάλη!!!Εσύ είσαι ανώτερος από τον κινέζο.....

Δεν νομίζω να σου έχει ξεφύγει κάτι που να μην το έχεις κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.