Jump to content
menegsp

Αναστροφή Πώλησης Για Polo Gti 6R : Ερώτηση

Recommended Posts

Αν έχουμε κάποιο δικηγόρο να διαβάζει τα topic (Αγωγή - Polo Gti Ελαττωματικοί Κινητήρες, Αλλαγή Κινητήρα Polo GΤΙ ) ας μας εξηγήσει εδώ για να το δουν όλοι αν μπορούμε να απαιτήσουμε το δικαίωμα της αναστροφής πώλησης εφόσον οι πιο πολλοί από εμάς έχουμε ήδη δεχθεί να γίνει έστω κ μια φορά μηχανολογική διόρθωση στο αυτοκίνητο μας κ δεν έχουμε ξεπεράσει νομίζω κ τα 2 έτη κατοχής του αυτοκινήτου.

Επίσης κ τους λόγους που θα μπορούσαμε να το ζητήσουμε αυτό πχ. ( επειδή υπάρχει η extra κατανάλωση λαδιού που πουθενά δεν αναφέρετε ότι θα πρέπει να περιμένουμε τόσο αυξημένη μη φυσιολογική κατανάλωση ούτε στο manual αλλά ούτε κ από αυτούς που μας το πούλησαν..

Αποτέλεσμα αυτού να φθείρονται πρόωρα τα μηχανικά μέρη τουρμπίνα-κομπρέσορας-τα μπουζί μαυρίζουν-καταλύτης-εκπομπές CO2 που σιγά μην παραμένουν στο 139 μετά από 1 χρόνο...)θα μου πείτε όμως σιγά ρε πήρες GTI κ θες να είναι κ οικολογικό?!?! Όχι αλλά επειδή είναι μπαίνω δακτύλιο κάθε μέρα κ έχω κ μειωμένα τέλη, άρα αν το αμάξι δεν πιάνει αυτές τις προδιαγραφές για τις οποίες το διαφημίζουν κιόλας μετά από 1 χρόνο σημαίνει ότι με έχουν εξαπατήσει κατά κάποιο τρόπο....

Ψυχολογικούς ίσως λόγους επίσης.. Μπορεί να είναι κ τελείως λάθος αυτό αλλά τα νεύρα μου έχουν γίνει τσατάλια που από τον πρώτο μήνα πρέπει κάθε 1000χλμ να κοιτάω τη στάθμη λαδιού..

Για αυτούς τους λόγους αν μπορούν να ισχύουν κ άλλους που μπορεί να υπάρχουν κ εσείς μπορεί να γνωρίζετε καλύτερα κ θα ήθελα να τους αναφέρετε, παρακαλώ θα ήθελα την άποψη σας....

Μπορούμε να ζητήσουμε τα λεφτά που πληρώσαμε μέχρι το τελευταίο euro? αφού το πρόβλημα υπήρχε από τον πρώτο μήνα αγοράς του, του δικού μου αυτοκινήτου τουλάχιστον που το πήρα τον Ιανουάριο του 2012.

Μπορούμε να απαιτήσουμε καινούργιο/διαφορετικό αμάξι ίσης αξίας?

Παρακαλώ λάβετε υπόψιν ότι δεν δίνει καμία γραπτή διαβεβαίωση/εγγύηση ποτέ η VW ότι το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού θα διορθωθεί ύστερα από την επισκευές που θα μας κάνει ή μας έχει κάνει...

Το πρόβλημα υπάρχει 2 χρόνια τώρα χωρίς να υπάρχει λύση από την αρχή κυκλοφορίας του συγκεκριμένου μοντέλου...

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Αν έχουμε κάποιο δικηγόρο να διαβάζει τα topic (Αγωγή - Polo Gti Ελαττωματικοί Κινητήρες, Αλλαγή Κινητήρα Polo GΤΙ ) ας μας εξηγήσει εδώ για να το δουν όλοι αν μπορούμε να απαιτήσουμε το δικαίωμα της αναστροφής πώλησης εφόσον οι πιο πολλοί από εμάς έχουμε ήδη δεχθεί να γίνει έστω κ μια φορά μηχανολογική διόρθωση στο αυτοκίνητο μας κ δεν έχουμε ξεπεράσει νομίζω κ τα 2 έτη κατοχής του αυτοκινήτου.

Επίσης κ τους λόγους που θα μπορούσαμε να το ζητήσουμε αυτό πχ. ( επειδή υπάρχει η extra κατανάλωση λαδιού που πουθενά δεν αναφέρετε ότι θα πρέπει να περιμένουμε τόσο αυξημένη μη φυσιολογική κατανάλωση ούτε στο manual αλλά ούτε κ από αυτούς που μας το πούλησαν..

Αποτέλεσμα αυτού να φθείρονται πρόωρα τα μηχανικά μέρη τουρμπίνα-κομπρέσορας-τα μπουζί μαυρίζουν-καταλύτης-εκπομπές CO2 που σιγά μην παραμένουν στο 139 μετά από 1 χρόνο...)θα μου πείτε όμως σιγά ρε πήρες GTI κ θες να είναι κ οικολογικό?!?! Όχι αλλά επειδή είναι μπαίνω δακτύλιο κάθε μέρα κ έχω κ μειωμένα τέλη, άρα αν το αμάξι δεν πιάνει αυτές τις προδιαγραφές για τις οποίες το διαφημίζουν κιόλας μετά από 1 χρόνο σημαίνει ότι με έχουν εξαπατήσει κατά κάποιο τρόπο....

Ψυχολογικούς ίσως λόγους επίσης.. Μπορεί να είναι κ τελείως λάθος αυτό αλλά τα νεύρα μου έχουν γίνει τσατάλια που από τον πρώτο μήνα πρέπει κάθε 1000χλμ να κοιτάω τη στάθμη λαδιού..

Για αυτούς τους λόγους αν μπορούν να ισχύουν κ άλλους που μπορεί να υπάρχουν κ εσείς μπορεί να γνωρίζετε καλύτερα κ θα ήθελα να τους αναφέρετε, παρακαλώ θα ήθελα την άποψη σας....

Μπορούμε να ζητήσουμε τα λεφτά που πληρώσαμε μέχρι το τελευταίο euro? αφού το πρόβλημα υπήρχε από τον πρώτο μήνα αγοράς του, του δικού μου αυτοκινήτου τουλάχιστον που το πήρα τον Ιανουάριο του 2012.

Μπορούμε να απαιτήσουμε καινούργιο/διαφορετικό αμάξι ίσης αξίας?

Παρακαλώ λάβετε υπόψιν ότι δεν δίνει καμία γραπτή διαβεβαίωση/εγγύηση ποτέ η VW ότι το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού θα διορθωθεί ύστερα από την επισκευές που θα μας κάνει ή μας έχει κάνει...

Το πρόβλημα υπάρχει 2 χρόνια τώρα χωρίς να υπάρχει λύση από την αρχή κυκλοφορίας του συγκεκριμένου μοντέλου...

Καλησπέρα αδερφέ νομίζω χωρίς να είμαι δικηγόρος και να γνωρίζω νομικά πως δεν πρέπει να υπάρχει κάποιο παράθυρο του νόμου που να επιτρεπει κατι τετοιο αλλα οπως φαντάζομαι κανείς ποτέ δεν βγηκε κερδισμένος απο πολυεθνικές εταιρίες.Με αυτά που διαβάζω εχω τρομαξει και να φανταστεις οτι σε ενα  μηνα απο τωρα θα το παρω και το εχω παραγγειλει εδω και 3 μήνες αρχιζω να αισθάνομαι βλάκας.Μια συμβουλη κανε λιγο υπομονη ολα τα καινουργια τουρμπο καίνε το ζητουμενο ειναι να καινε φισιολογικα!!!

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως αναστροφή πώλησης το δικαστήριο τη δικάζει όταν μετά από επισκευές η κατασκευάστρια εταιρία δεν έχει καταφέρει να επιλύσει το πρόβλημα και υπάρχει κίνδυνος κατά τη χρήση του οχήματος.

Δεν είμαι νομικός αλλά διαβάζωντας έχω καταλήξει σε αυτό. Επίσης τα δικαστήρια χρειάζονται κάποια χρόνια ώστε να δικαστεί κάποια υπόθεση. Αν είσαι διατεθιμένος να περιμένεις τότε ίσως υπάρχει κάποια πιθανότητα να γίνει η αναστροφή πώλησης.

 

Σίγουρα το αυτοκίνητο αλλοιώς διαφημίζεται και αλλοιώς είναι στην πραγματικότητα (π.χ. DSG με seamless αλλαγές ταχυτ'ήτων....τρίχες χαλάει ο πολύδισκος και στη δευτέρα τρίζει όλο το αμάξι. Ποιό seamles??) Η κατανάλωση λαδιού δεν αναφέρεται πουθενά και φυσικά η αντιπροσωπεία δεν έχει πει μέχρι τώρα ποιό το όριο της κατ αυτούς φυσιολογικής κατανάλωσης λαδιού. Εμένα επειδή περιμένω να το ακούσω αυτό κάποια στιγμή θα γυρίσουν να μου πούν ότι π.χ. 300ml στα 1000χλμ είναι φυσιολογικό. Εκεί θα πρέπει να μου το πεί η Γερμανία με χαρτί. Αλλοιώς δεν πρόκειται να το δεχτώ (ασ συνεχίσουν να αλλάζουν κινητήρες δε με ενδιαφέρει). Ο απλούστερος λόγος είναι ότι όταν θα το πουλήσω ο επόμενος θα πρέπει να έχει τη διαβεβαίωση του κατασκευαστή. 

 

 Με αυτό το χαρτί -αν ποτέ υπάρξει- μπορούμε να το ανακοινώσουμε σε περιοδικά ώστε να ξέρουν οι υποψήφιοι αγοραστές μέχρι πόσο λάδι διακαιολογεί η γερμανία και να δείς μετά αμα πουλήσουνε άλλο αμάξι.....

 

Πάντως πιστεύω ότι -πάντα με καλή θέληση- μια επικοινωνία μαζική με κοσμοκαρ ίσως να έχει κάποιο αποτέλεσμα. (Αν υπάρχει και νομικός στην παρέα όλα θα είναι πιο εύκολα)

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

Δηλαδή το δικαστήριο θα θεωρήσει σωστό το να πηγαίνω ανά ενάμιση μήνα στην αντιπροσωπία για να μου συμπληρώνουν λάδια κ να μου αλλάζουν τα σωληνάκια κ δεν ξέρω κ εγώ τι άλλο επειδή δεν υπάρχει κίνδυνος? δεν ξέρω τι να σκεφτώ....

Δηλαδή το δικαστήριο θα θεωρήσει σωστό το να πηγαίνω ανά ενάμιση μήνα στην αντιπροσωπία για να μου συμπληρώνουν λάδια κ να μου αλλάζουν τα σωληνάκια κ δεν ξέρω κ εγώ τι άλλο επειδή δεν υπάρχει κίνδυνος? δεν ξέρω τι να σκεφτώ....

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το δικαστήριο θα θεωρήσει σωστό το να πηγαίνω ανά ενάμιση μήνα στην αντιπροσωπία για να μου συμπληρώνουν λάδια κ να μου αλλάζουν τα σωληνάκια κ δεν ξέρω κ εγώ τι άλλο επειδή δεν υπάρχει κίνδυνος? δεν ξέρω τι να σκεφτώ....

 

Ελληνική δικαιοσύνη... νομικά τερτίπια

Link to comment
Share on other sites

Ελληνική δικαιοσύνη... νομικά τερτίπια

 

δες ενα απλο παραδειγμα που ζουμε στη καθημερινοτητα μας..

ποσοι ειναι αυτοι που χρωστανε εκατομμυρια και κυκλοφορουν εξω και ο καθε απλος ανθρωπος που χρωσταει εστω και 1000 ευρω τον δικαζουν.ετσι ειναι αυτα.το ενα χερι νυβει το αλλο. κατι αντιστοιχο συμβαινει και με τις πολυεθνικες........εσενα εμενα στο δικαστηριο θα μας βλεπουν σα παρακατιανους σε σχεση με τις πολυεθνκες

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με την παρατηρηση του Σπυρου, για τη δικαιοσυνη και τις πολυεθνικες. Οι νομοι ειναι φτιαγμενοι για τους δυνατους, οχι για εμας. Αλλα το να μην το παλεψουμε καθολου ειναι σιγουρη ηττα.

Δεν ξερω ποσο στεκει να πει το δικαστηριο : αφου δεν κινδυνευει η ζωη σου, να συμπληρωνεις λαδι με χρεωση της αντιπροσωπειας.

Γιατι μπορουμε εμεις να ισχυριστουμε οτι το καψιμο του λαδιου επηρεαζει και ολο το αμαξι, την τουρμπινα, τα μπουζι και τον καταλυτη και κινδυνευουμε εκει που οδηγουμε να σβησει π.χ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά μόλις με πήραν από τη Καρέντα να μου ότι έφαγα άκυρο από την Kosmocar για την αντικατάσταση του αυτοκινήτου με άλλο αντίστοιχης αξίας κ να πληρώσω την έξτρα διαφορά. Τώρα θα ξεκινήσω διαδικασίες για εξώδικο και αγωγή κ όπου φτάσει...κανένας δεν δέχομαι να παίρνει τα λεφτά μου κ να μου πουλάει προβληματικό προιόν κ να περιμένει από εμένα να τρέχω κάθε λίγο κ λιγάκι για λάδια κ για μηχανικές αλλαγές...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά μόλις με πήραν από τη Καρέντα να μου ότι έφαγα άκυρο από την Kosmocar για την αντικατάσταση του αυτοκινήτου με άλλο αντίστοιχης αξίας κ να πληρώσω την έξτρα διαφορά. Τώρα θα ξεκινήσω διαδικασίες για εξώδικο και αγωγή κ όπου φτάσει...κανένας δεν δέχομαι να παίρνει τα λεφτά μου κ να μου πουλάει προβληματικό προιόν κ να περιμένει από εμένα να τρέχω κάθε λίγο κ λιγάκι για λάδια κ για μηχανικές αλλαγές...

 

Με τι δικαιολογία? ότι είναι εντάξει? η οτι θα το φτιάξουν? -κάποτε-

Link to comment
Share on other sites

Καμία δικαιολογία... το μόνο που είναι υποχρεωμένοι λέει να μου κάνουν είναι να μου βάζουν τα λάδια δωρεάν όποτε χρειάζεται......

και όποια μηχανολογική διόρθωση χρειαστεί να κάνουν επίσης είναι δωρεάν....

κ τους λέω κ εγώ δηλαδή είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ ότι μια φορά το μήνα πρέπει να έρχομαι για να μου βάζετε λάδια

κ να μου κάνετε όποια μηχανολογική αλλαγή νομίζετε 1 φορά το 6μηνο γιατί μπορεί να μου φτιάξει το  πρόβλημα χωρίς να μου δίνετε κάποια διαβεβαίωση γραπτή?

κ μου λέει ναι μόνο αυτό μπορούμε να κάνουμε...  

 

είναι απλά απαράδεκτοι τέτοια συμπεριφορά από τέτοια εταιρία που από μόνοι τους για να διασφαλίσουν το όνομα τους θα έπρεπε να είχαν ανακοινώσει ανάκληση...

 

πλέον θα κινηθώ νομικά για να πάρω τα λεφτά μου πίσω έντοκα κ όσο πάρει αφού ούτε κ την καλή μου διάθεση για αντικατάσταση με άλλο αυτοκίνητο της VW δέχτηκαν...

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Καμία δικαιολογία... το μόνο που είναι υποχρεωμένοι λέει να μου κάνουν είναι να μου βάζουν τα λάδια δωρεάν όποτε χρειάζεται......

και όποια μηχανολογική διόρθωση χρειαστεί να κάνουν επίσης είναι δωρεάν....

κ τους λέω κ εγώ δηλαδή είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ ότι μια φορά το μήνα πρέπει να έρχομαι για να μου βάζετε λάδια

κ να μου κάνετε όποια μηχανολογική αλλαγή νομίζετε 1 φορά το 6μηνο γιατί μπορεί να μου φτιάξει το  πρόβλημα χωρίς να μου δίνετε κάποια διαβεβαίωση γραπτή?

κ μου λέει ναι μόνο αυτό μπορούμε να κάνουμε...  

 

είναι απλά απαράδεκτοι τέτοια συμπεριφορά από τέτοια εταιρία που από μόνοι τους για να διασφαλίσουν το όνομα τους θα έπρεπε να είχαν ανακοινώσει ανάκληση...

 

πλέον θα κινηθώ νομικά για να πάρω τα λεφτά μου πίσω έντοκα κ όσο πάρει αφού ούτε κ την καλή μου διάθεση για αντικατάσταση με άλλο αυτοκίνητο της VW δέχτηκαν...

καλά δεν υπάρχει αυτό...!!! τουλάχιστον να στο δίνανε γραπτώς όλο αυτό θα είχε πολύ πλάκα....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα θα ήθελα σας παρακαλώ όποιος γνωρίζει να μου δώσει το email επικοινωνίας με το customer service της Γερμανίας..

Link to comment
Share on other sites

Πρίν πάς στο δικηγόρο απαίτησε να σου δώσουν γραπτώς το παραπάνω!! Με αυτό το "χαρτί", παραδέχονται οτι το αυτοκίνητο θα εχει μόνιμα πρόβλημα και εσύ θα κινηθείς ευκολότερα νομικά. Αυτό μπορεί να γίνει και με διαβεβαίωση μέσω mail ... όχι όμως προφορικά!

Link to comment
Share on other sites

κοίταξε να δεις αυτή την εβδομάδα θα φύγει εξώδικο...οπότε στην απάντηση που θα μου στείλουν θα τα έχω γραπτά αυτά όλα και τα δικά μου αιτήματα αλλά και την απάντηση τους...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα να σας ενημερώσω για τα πιο πρόσφατα νέα μου ύστερα από επιστολή που έστειλα στη κοσμοκαρ κ όχι εξώδικο ή αγωγή ακόμα...

Σε επιστολή μου λοιπόν τους ρωτούσα γιατί υπάρχει το θέμα της πέραν του φυσιολογικού κατανάλωσης λαδιού του αυτοκινήτου μου ύστερα κ από την αλλαγή με νέο κινητήρα αλλά κ την αλλαγή των σωλήνων αναθυμιάσεων κ επίσης γιατί δεν μου ανάβει πλέον η προειδοποιητική λυχνία για τη χαμηλή στάθμη λαδιού η οποία μου άναψε μόνο την πρώτη φορά.

το ρεζουμέ της απάντησης θα σας αναρτίσω...

Απάντηση κοσμοκαρ: για την λυχνία δεν μου είπαν απολύτως τπτ σαν να μην τους ρώτησα τώρα όσον αφορά την κατανάλωση μου έγραψαν ότι δεν φταίει ο κινητήρας

 

post-20674-0-45434100-1362053777_thumb.j

 

Δηλαδή αν τα καταλαβαίνω σωστά φταίω εγώ κ ο τρόπος που οδηγώ (χαχαχαχαχαχαχαχαχα)

Δεύτερον επειδή καίνε λάδι κ τα 2 μου μοτέρ (Όχι ότι ήταν ελαττωματικά κ το πρώτο μου κ το δεύτερο που φοράω τώρα) είναι φυσιολογικό. Εγώ είμαι περίεργος κ ο τρόπος που οδηγώ που το προκαλούν όλο αυτό...ε ρε γέλια που θα κάνουμε στο δικαστήριο αν δε συμβιβαστούμε εξωδικαστικά...  

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση να κανω. απο περιεργια δηλαδη. πως πρεπει συμφωνα με αυτους να το οδηγαμε το αμαξι?

εσυ δηλαδη πως το οδηγας?

Link to comment
Share on other sites

όχι ότι έχει σημασία.... αλλά κανονικά όλη την εβδομάδα που πάω στη δουλεία μου κ το ανοίγω τα ΣΚ αν πάω καμία βόλτα...αλλά είτε το πήγαινα πάντα σαν κυρία είτε να το έσκιζα συνέχεια δεν έχει καμία σημασία καμία κατασκευαστική δεν έχει δώσει ποτέ οδηγίες στους αγοραστές πως να οδηγάνε τα αμάξια τους είναι τρελό φάουλ αυτό που μου είπαν ότι φταίει ο τρόπος οδήγησής μου...στο κάτω κάτω δεν γράφουν πουθενά στο manual τους πως να οδηγάμε οπότε αυτό που μου είπαν ήταν άτοπο...

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν υπάρχει αυτό!!!!!!!!!! Σε δική μου επιστολή μου ανέφεραν ότι το πρόβλημα ειναι στη διαχείριση της πιεσης στον στροφαλοθαλαμο και οτι με την αλλαγη της βαλβιδας - σωληνας το προβλημα θα διορθωνοταν. Μετα αλλαξα κινητηρα που παλι καιει λαδια. Αν μαζεψουμε ολες τις απαντησεις θα γινει παρτυ στο δικαστηριο χαχα. Ασε που το φοβερο εργοστασιο με τους ελεγχους που εχει κανει κλπ κλπ δεν ηξερε να μου απαντησει για τον εκτιμωμενο χρονο ζωης του καταλυτη και του αισθητηρα λ κλπ κλπ. 

 

Απλα μας κοροιδευοιυν διοτι ΔΕΝ εχουν βρει τι φταιει (η μαλλον ξερουν πολυ καλα τι φταιει και δεν το παραδεχονται αλλα προσπαθουν με ημιμετρα να διορθωσουν το προβλημα).

 

Τελικα φιλε δικιο εχουν εμεις φταιμε που τους εμπιστευτηκαμε τα χρηματα μας δεν επρεπε απο την αρχη να εχουμε παρει αυτο το αυτοκινητο.

 

ΥΓ

Στην 3η μη επιτυχημενη επισκευη μπορεις να ζητησεις αναστροφη πωλησης. Προφανως το ξερουν και γι αυτο αλλαζουν 1 φορα κινητηρα και μετα μπαλαμουτι.....

Edited by frnty
Link to comment
Share on other sites

απλα απο δω και περα στα polo gti θα βαζουν στο στανταρ εξοπλισμο και εναν οδηγο τυπου <<top gear>> με την αναλογη στολη αναλογα το χρωμα του αμαξιου και με τα αναλογα προγραμματα συμφωνα με τα οσα προβλεπει η ορθη οδηγηση του αμαξιου απο τους κατασκευαστες

Link to comment
Share on other sites

Απλα μας κοροιδευοιυν διοτι ΔΕΝ εχουν βρει τι φταιει (η μαλλον ξερουν πολυ καλα τι φταιει και δεν το παραδεχονται αλλα προσπαθουν με ημιμετρα να διορθωσουν το προβλημα).

 

...

Ξέρουν πολύ καλά τι φταίει! 

Από εδώ και πέρα και εφόσον φέρονται στους πελάτες τους λες και είναι ζώα, η δικιά μας αντίδραση δε μπορεί παρά να είναι η τρελή δυσφήμιση στο πρόσωπο της εταιρίας αυτής! Τώρα που οι πωλήσεις είναι και λίγες γενικότερα θα περάσουν καλά!!! ΖΗΤΩ Ο ΙΑΠΩΝΑΣ!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.