Jump to content
panos_1

Νεκρωση Golf 4 Μετα Απο Αναγκαίο Σταματημα.

Recommended Posts

Καλησπέρα, θέλω να σας πω την εμπηρεια που είχα πριν ώρες με το golf 4 μου, με τελικό αποτέλεσμα να γυρναω το κλειδι και να μην γυρνά ούτε η μίζα....

Πηγαινα απο ΣΕΡΡΕΣ για ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε νορμαλ ταχύτητες ( 140-160) όπως πάντα. Έξω απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ξαφνικά αρχίζει να αναβοσβηνει το λαμπακι για τα λάδια ( όχι να είναι μόνιμα αναμενο, να αναβοσβηνει), μετα απο λίγο όποτε πατούσα το γκάζι άρχισε να τρίζει η μηχανή..... Εκει τρελαθηκα, και απευθείας το έσβησα και το παρκαρα στην άκρη. Απο εκείνη την στιγμή και μετα, γυρνόντας το κλειδι ούτε καν η μίζα δεν ακουγόταν να γυρνάει....... Είχε βαλτώσει τελείως.. Πήγα έλενξα τα λάδια και ήταν μια χαρά. Λίγο πιο κάτω απο το μάξιμουμ. Το περίεργο της όλης υπόθεσης είναι πως πρόσεξα ότι το ρολόι καθώς και τα χιλιόμετρα είχαν μυδενιστει (???????????????). Και τώρα ειμαι χωρίς αμάξι..... Μπορει κανένας σας να καταλάβει το τι έχει συμβεί και γτ τα έκανε όλα αυτα???? Ευχαριστώ πολυ!!

Το golf είναι 4αρι, 1400 cc 75 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλεμου μηπως εμεινες απο δυναμο και νεκρωσε το αυτοκινητοσου απο ρευμα???

Edited by Christos Milk
Link to comment
Share on other sites

Φίλε τι να σου πω. Το σκέφτηκα, αλλα γτ να ανάψει το λαμπακι για τα λάδια και μετα να κάνει τον θόρυβο όταν παταω το γκάζι? μια σκέψη που είχα ήταν για φλατζα, αλλα δεν συνδέεται με το νεκρωμα και τον μυδενισμο. Μήπως σελινιαστηκε το αμάξι????????

Link to comment
Share on other sites

δυναμο αποκλειεται να ναι. Εγω μια φορα που εμεινα απο δυναμο μου αναβε το λαμπακι της μπαταριας για 2 μερες. Ασε που αν ηταν απο δυναμο δεν θα λειτουργουσε τιποτα. δεν ξερω αλλα τα αλαρμ η τα φωτα σου λειτουργουν? αν ναι τοτε δεν ειναι δυναμο.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα λειτουργούσαν και όταν λειτουργούσε αλλα και όταν είχε σβήσει. Ρεύμα είχε, αλλα δεν ξέρω πως κατάφερε και μυδενίστηκε. Κανένας εγκέφαλος θα μπορούσε να τα προκαλέσει όλα αυτα??

Link to comment
Share on other sites

Λογικά για να μη μιζάρει, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα (που έπιασε ο εγκέφαλος) και γι αυτό δε σε αφήνει να βάλεις μπρος. Πχ όταν χαλάει ο αισθητήρας εκκεντροφόρου. Διαγνωστικό λοιπόν!! Και ίδομεν.

Link to comment
Share on other sites

Και να ρωτησω εγω τωρα, τοσο εύκολο είναι να πάει το αμαξι από αντλία λαδιού?? ο μηχανικός είναι οτι έτσι απλά το έπαθε. δεν είναι οτι εκανα κατι εγώ και το προκάλεσα. το αμάξι είχε 200000 χλμ....

Link to comment
Share on other sites

Ειναι γνωστο φαινομενο σε golf 4 αντλια λαδιου.Τα χλμ σου δεν ειναι παρα πολλα αλλα το εχω ξανασυναντησει.Λογικα θα πρεπει να ειχες θορυβο απο ωστηρια και εκκεντροφορους πολυ πριν σβησει το μοτερ....!Καλυτερα πανε αλλαγη κινητηρα με τα γνωστα ρίξα ...μη καιει λαδι ..μη μου κανει το ιδιο.Ειναι ακριβη η σωστη επισκευη κινητηρα που εχει στεγνωσει απο λαδι ή νερα!Ή αλλαγη αυτοκινητου..! :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Ναι είχα θόρυβο, έτριζε η μηχανή όταν πατούσα γκάζι, μέχρι που το έσβησα και το αφησα στην άκρη του δρομου. ε επεσε και η μπαταρία και μια χαρα.  Ειναι πολυ καλό αμαξάκι και με εχει ευχαριστήσει αρκετά. αλλα θέλει πολυ σκεψη για την καινουργια μηχανή η καινούργιο αμάξι .     :sorry: :sorry:

και η όλη ειρωνία είναι πως ήταν το πρώτο μου αμάξι και το είχα μόλις 4 μήνες... 

Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

Φίλε μου ένα μοτερ με 200.000κμ και εσένα να το πατάς σχεδόν στην τελική του είναι λογικό να πάθει ζημία

send from mobile

Link to comment
Share on other sites

Δεν κανω λογο για καινουργιο κινητηρα.......μονο μτχρ. για να κρατηθεις σε λογικο επιπεδο $$$$.Πες λιγο χαρακτηριστικα αυτοκινητου ...μοντελο,κυβικα, τα εχτρα του.Ριξε και μια ματια σε *μη επιτρεπόμενο @ URL* εχουν πεσει αρκετα οι τιμες των αυτοκινητων και δεν ξερω κατα ποσο συμφερει η επισκευη.Αν αλλαξεις κινητηρα με 200.000χλμ που εχεις λογικα μπορει να θελει και συμπλεκτη.Δεσ τα λιγο αυτα πριν κανεις καποια κινηση. :good:

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ημουν ετοιμος να σου το γραψω... Το ιδιο ακριβως ειχα παθει κι εγω πριν 1 χρονο. Στην εθνικη με 140 χλμ, λαμπακι λαδιου, ξαφνικο ρεταρισμα και μπραφ.. Δυστυχως τα τιναξε η αντλια και ο κινητηρας σου (μου) εμεινε χωρις καθολου λιπανση.. Εχεις σχεδον σιγουρα στραβωσει μπιελες, πιθανο και χτυπημα στα πιστονια. Δεν αξιζει να το επισκευασεις, Βρες ενα καλο μοτερακι μεταχειρισμενο σε καλη τιμη και καθαρισες..

Edited by xaris mandilas
Link to comment
Share on other sites

φίλε bassako, άμα το πρόβλημα ήταν για το πως το πηγαινω, τοτε δεν θα έπρεπε να είχε εμφανίσει το πρόβλημα πολυ πριν το πάρω?????  ημουν μαζί με τον φίλο μου που ήταν ο προηγούμενος κάτοχος του, και έμεινε άναυδος όταν είδε οτι έμεινε από αντλία λαδιού. και ο μηχανικός είπε οτι απλά συνέβη. δεν είναι οτι το προκάλεσα εγώ κτλ.

για την επισκευή της μηχανής δεν το σκέφτομαι καν. έχω δει κάποιες μηχανές στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*, αλλα και πάλι το θέμα είναι το οικονομικό...   ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν καποια στιγμή του βάλω άλλη μηχανή η αν το δώσω για ανταλακτικά... 

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εχω πληρη μετατροπη αν θελεις απο 1.6 akl κωδικο κινητηρα.το δινω γιατι κανω μετατροπη.αν θες μιλαμε αφου δινω ολα τα μηχανικα μερη.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Εγω θα κανω μια ερωτηση, αφου ειδες οτι αναψε το λαμπακι του λαδιου, γιατι δεν σταματησες επιτοπου και να το σβησεις και συνεχισες εως οτου καψεις το μοτερ??

Link to comment
Share on other sites

Άκου να δεις πως έγινε. Στα ξαφνικά άρχισε να αναβοσβηνει το λαμπακι λαδιού. Μέχρι να καταλάβουμε τι γίνεται ( γτ είχα ελενξει τα λάδια πριν φύγουμε), 2 φορές πάτησα το γκάζι ελαφρά και άκουγα την μηχανη να τρίζει, και τη έσβησα αμέσως. Και πρόλαβε να χτυπήσει. .....

Link to comment
Share on other sites

Και παλι προσοχη στην επιλογη μοτερ.Να ψαξεις με ακριβες κωδικο κινητηρα.Ο δικος μας 1.4 16ν (και εγω το ιδιο μοτερ εχω BCA) εχει παρα πολλες παραλλαγες μιας και εχει μπει σε πολλες καροτσες του Group Vag.Πολλες παραλλαγες εννοω αλλη εισαγωγη ., αλλη εξαγωγη, ηλεκτρικη πεταλουδα .κτλ

Θα μου πεις κορμος και κεφαλη ιδια ειναι ολα αλλα κοιτα να κερδισεις και κανενα ανταλλακτικο ... :db:

Link to comment
Share on other sites

Άκου να δεις πως έγινε. Στα ξαφνικά άρχισε να αναβοσβηνει το λαμπακι λαδιού. Μέχρι να καταλάβουμε τι γίνεται ( γτ είχα ελενξει τα λάδια πριν φύγουμε), 2 φορές πάτησα το γκάζι ελαφρά και άκουγα την μηχανη να τρίζει, και τη έσβησα αμέσως. Και πρόλαβε να χτυπήσει. .....

Το λαμπάκι του λαδιού δε σημαίνει αποκλειστικά ότι κάτι παίζει με τα λάδια. Γενικά δείχνει βλάβη στον κινητήρα. Ειδικά όταν αρχίσει να αναβοσβήνει δείχνει ότι είναι κάτι σοβαρό. Φιλικά στο λέω πάντα, αλλωστε και εγώ παθών είμαι και μάλιστα πιο απαράδεκτος καθώς κράτησα τον ιμάντα εκκενροφόρου για 110000χλμ και φυσικά εγώ τον κράτησα αλλά αυτός δεν κράτησε αλλο και παρέδωσε με αποτέλεσμα την ίδια ζημιά με σενα. Και απο εκεί που δεν είχα φράγκο για να αλλάξω ιμάντα, αναγκάστηκα και έδωσα πολλαπλάσια χρήματα για να αλλάξω μοτέρ. Και εγώ 1.4 είχα και έβαλα 1.6 bcb καθώς μου ερχόταν στα ίδια χρήματα με έναν 14 άρι μεταχειρισμένο. Από περιφεριακά έχω κρατήσει όλα του 1.4 (ούτε εγκέφαλο δεν έχω αλλάξει/προγραμματίσει) και εδώ και κάμποσα χρόνια δουλεύει μια χαρά (έχω κάνει με αυτόν περίπου 80000χλμ μέχρι στιγμής απροβλημάτιστα). Σκέψου το πάντως καλά γιατί όντως οι τιμές για μεταχειρισμένο ίδιο αμάξι ειναι πολύ χαμηλές. Μοτερ τώρα πια πιστεύω θα βρεις με 600-800 ευρώ χωρίς εργασία, εκτός αν έχεις κάποιο γνωστό και σου κάνει πολύ καλύτερη τιμή - και βέβαια να βρεις κάποιο μοτερ σε σχετικά καλή κατάσταση με όσο γίνεται λιγότερα χλμ και καλή συμπίεση. Εμένα με την εργασία και κάτι ψιλοπραγματάκια (αισθητήρας λ, ιμάντα κλπ) μου πήγε 1500+ πριν περίπου 3 χρόνια).

Link to comment
Share on other sites

Stelli σε ευχαριστω πολυ, θα τα κάνω σοβαρά υπόψιν όταν θα ερθη η στιγμή της επιλογής για την μηχανη. Αλλα αυτο για τις πολλές παραλλαγές πρώτη φορα το ακούω. Δεν το γνώριζα. :)

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο σκέφτομαι. Μηχανές έχω βρει διάφορες απο 500-800 ευρώ. Απο κει και περα τα εργατικά πιστεύω θα πανε γύρω στα 300... Οπότε με λίγα λόγια γύρω στο 1000αρι. Προς το παρόν θα το αφήσω ως έχει γτ δεν υπάρχει σάλιο (άλλωστε έχω πληρώσει και τα τέλη) και μέσα στον χρόνο θα αποφασίσω αν θα μπορέσω να του βάλω μηχανη η αν το δώσω για ανταλακτικα.

Εσυ τι άποψη έχεις?? το αμάξι το πήρα 2000 ευρώ, και να δώσω αλλα 1000 για να φτιαχτει. Αξίζει??

Παντος για τον λίγο καιρο που το είχα έμεινα πολυ ευχαριστημένος απο τις αποδόσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Αξιζει να φτιαχτει γιατι ειναι πολυ καλο αμαξι το ειχα 8 χρονια και ηταν(ειναι) η μεγαλη μου  καψουρα  απλα να εχεις στο πισω μερος του μυαλου σου οτι ειναι παλιο αμαξι και θα βγαζει προβληματακια και γιαυτο το εδωσα. Το τελευταιο που μου εβγαλε ηταν κιβωτιο ( να εχεις τον νου σου).Αν ξερεις και τον προηγουμενο ιδιοκτητη και ξερεις τη χρηση που το εκανε τοτε φτιαξτο.Εγω παντως το εδωσα  2500 χωρις a/c αρα το πηρες σε καλη τιμη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.