kostas-iv Posted February 1, 2013 Report Share Posted February 1, 2013 καλησπερα παίδες. θελω να κανω μετατροπη και να βαλω s3 μοτερ στο golf iv μου. το προβλημα ειναι οτι δεν θελω να το κανω τετρακινητο. ξερει καποιος αν δεν συνδεσω απλα τον αξονα θα εχω καποιο προβλημα? υπ'οψιν εχω τα παντα απο το αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted February 1, 2013 Report Share Posted February 1, 2013 Δεν γινετε, βρες αλλο σασμαν να κουμπωσεις πανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 Είχα την εντύπωση ότι απλά δεν βάζεις τον άξονα και βάζεις μία τάπα στο transfer case εκεί που κανονικά είναι η έξοδος του άξονα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis307 Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 oxi ειναι τελειως διαφορετικο το ενα σαζμαν με το αλλο...θες μπροστοκινητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 Είχα την εντύπωση ότι απλά δεν βάζεις τον άξονα και βάζεις μία τάπα στο transfer case εκεί που κανονικά είναι η έξοδος του άξονα. ταπωνεις την τετρακινηση στο σασμαν και ολα οκ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 ταπωνεις την τετρακινηση στο σασμαν και ολα οκ!+1 AYTO KANOYN και στο νησιμου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellis Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 Φιλε μου σε συμφερει?Νομιζω οτι προτιμοτερο ειναι να αγορασεις ενα ετοιμο Golf GTI παρα για μετροπη.Στο λεω γιατι και εγω ψαχνωμουν για μετροπη και σκεψου οτι τα περαστικα θα τα εκανα εγω (λογο δουλειας) αλλα και παλι δεν συμφερει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-iv Posted February 3, 2013 Author Report Share Posted February 3, 2013 βρηκα ολοκληρο s3 και αυτο με εβαλε στο τρυπακι, το πηρα πολυ λιγα λεφτα και ολα μαζι θα μου βγουνε περιπου 2.500 ευρω. το θεμα τωρα ειναι τι γινεται με το σασμαν... +1 AYTO KANOYN και στο νησιμου δηλαδη τι ακριβως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrose Melissia Posted February 5, 2013 Report Share Posted February 5, 2013 Όπως έγραψαν οι προηγουμενοι! Απλώνεις την τετρακίνηση και όλα οκ! Να βρεις κωδικό ΒΑΜ με 225hp και μεταβλητό χρονισμός! Αυτο έχω βάλει με 6ταχυτο κιβώτιο εδώ και 6 χρόνια με τα δικά μου μαμα οργανα,απλά με κωδικοποιήση. Πρόβλημα 0!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-iv Posted February 6, 2013 Author Report Share Posted February 6, 2013 ayto exw agorasei. apla o ilktrologos eipe na perasei oli tin plseksouda me ta organa tou s3 gia na einai kalitera....mia xara dld, brikame kai lusi me to sasman, proxorame!!!! eyxaristw paides! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas-iv Posted March 29, 2013 Author Report Share Posted March 29, 2013 (edited) telika to amaksi einai etoimo edw kai mia ebdomada, organa emeinan ta mama, o kwdikos tou kinitira einai AMK me 210 ps kai vvt,, dwksa to theo ola kala, kai arketa grigora...telika me to sasman emeine tou s3 apla tapa sto transfer box. Edited March 29, 2013 by kostas-iv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...