madboy Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 Πρόσφατα αποφάσισα να ρίξω ξανάστο δρόμο το Corrado μου μετά από 4 χρόνια κλεισμένο στο γκαράζ. Είχε σπάσει τοG και μεσολάβησαν και άλλα θέματα οπότε και το αμέλησα. Επισκεύασα ένα δεύτεροG που είχα μόνος μου αφού είδα ότι δεν είναι και τόσο τρομερό όσο μου το περιέγραφαν.Ήταν σε άριστη κατάσταση τα ρουλεμάν και επισκευαστήκαν μόνο τα υπόλοιπα τμήματα(έχωανεβάσει και Φώτο στο προφίλ μου). Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το έξης: Υπάρχειένα θέμα με το βεντιλατερ. το μοτέρ ανεβάζει θερμοκρασία και το βεντιλατερ δεν ξεκινά.Να συμπληρώσω ότι δεν δούλευε και η ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν, άλλα άλλαξατην βαλβίδα και όλα καλά. Αν θυμάμαι καλά στο Corrado το βεντιλατερ έχει 2 ταχύτητες με τοπου γυρνάς το κλειδί να βάλεις την μηχανή μπροστά δούλευε αυτόματα στην πρώτη σκάλα..καιόταν ανέβαζε θερμοκρασία πέρναγε στην δεύτερη ταχύτητα.(Αν δεν είναι έτσι ας μεδιορθώσει κάποιος). Από που παίρνει εντολή το βεντιλατερ να ξεκινήσει? από κάποιαάλλη βαλβίδα? η παίζει να είναι από κάποιο ρελε και ποιο είναι αυτό? κάθε άποψη θα είναι χρήσιμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris mandilas Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 Φιλε μου αν δεν κανω λαθος το σημα στα βεντιλατερ για να ανοιξουν και να γυρισουν σκαλες το δινει ενα θερμικο διακοπτακι (thermal switch F18) που ειναι περιπου στο κεντρο του ψυγειου (βασει υψους) στην αριστερη πλευρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madboy Posted February 15, 2013 Author Report Share Posted February 15, 2013 Ναι σωστα. Το αλλαξα και αυτο αλλα τιποτα. Μαλλον κατι γινεται με τα 2 ρελε που εχει.(ενα για καθε σκαλα). Θα το ψαξω λιγο ακομα αν και απο ηλεκτρικα δεν το εχω. Μαλλον δεν γλυτωνω τον ηλεκτρολογο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madboy Posted February 16, 2013 Author Report Share Posted February 16, 2013 Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο η ζημία είναι στην αντλία νερού..τα έχει φτύσει και δεν κυκλοφοράει το νερό στοκύκλωμα με αποτέλεσμα το νερό στο ψυγείο να είναι σε θερμοκρασία χαμηλή και έτσιο αισθητήρας δεν δίνει εντολή να ανοίξει το βεντιλατερ. Βραχυκύκλωσα τοβεντιλατερ άφησα την μηχανή αναμμένη και αυτό εξακολουθούσε να ανεβάζει θερμοκρασίαστους 110c. Τσεκάρω το ψυγείο και ήταν κρύο. Λέω μάλλον βουλόμενο ψυγείο. Το τσεκάρωκαι είναι μια χαρά. Οπότε η ζημία είναι στην αντλία και απόλυτα λογικό αφού το αυτοκίνητοκαθόταν 4 χρόνια στο γκαράζ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...