Jump to content
babisr21

Kw Street Comfort Ρυθμιση

Recommended Posts

Το αμαξι θελω να μπαινει ανετα στις στροφες οποτε τι ρυθμισεις να κανω στην αναρτηση?

Επισης θα το χαμηλωσω 3 ποντους αν δεν βρισκει στην πυλωτη.

Τα φωτα σας παρακαλω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά κοίτα να την στρώσεις κάπως. Πρέπει να έχει οδηγίες ο κατασκευαστης. Συνήθως λένε ότι την βάζεις στην πιο μαλακή ρύθμιση και αφού γράψεις σταδιακά χλμ αρχίζεις να σκληραίνεις. Όμως πρόσφατα διάβασα κάπου το εντελώς αντίθετο. Δεν ξέρω τελικά τι ισχύει. Μετά είναι καθαρά θέμα του δικού σου οδηγικου στυλ. Άλλες οι ρυθμίσεις για να γίνει παιχνιδιαρικο με καλό auto steering για διορθώσεις και άλλες για να μπαίνει τάπα. Πρέπει να την μάθεις σταδιακά την ανάρτηση και κυρίως πως αντιδρα στο όριο (και ειδικά στο βρεγμένο). Πχ εύκολα σε πετάει στη στροφή μια υπερβολικά σκληρή ρύθμιση, όταν στην έξοδο έχει μια μικρή και ομαλή αναπήδηση. Επίσης κάνε μια ψαγμένη ευθυγραμμιση ειδική για σπορ ανάρτηση και όχι για μαμισια που κάνουν οι περισσότεροι ευθυγραμμισαδες. Γενικά ο κανόνας είναι πιο σκληρή σκάλα μπροστά που έχει και το περισσότερο βάρος και κάποια κλικ πιο μαλακή τα πίσω.

Sent from my MOTOROLA RAZR using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Τωρα διαβασα στο site της KW οτι η δικια τους συσταση ειναι αυτη

 

Front Rebound 9 clicks open
 
Rear Rebound 12 clicks open
 
Δηλαδη πιο σκληρη πισω, εχω μπερδευτει..
Link to comment
Share on other sites

Πόσο σίγουρος είσαι ότι όσο ανεβαίνει η ρύθμιση σκληραίνει? Στην pss9 που έχω εγώ (9 σκάλες) το 1 είναι το σκληρό και το 9 το πιο μαλακό.

Sent from my MOTOROLA RAZR using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Στο manual που εχει μεσα στο κουτι λεει οτι οσο ανεβαζεις τοσο σκληραινει.

Τωρα που προσεξα καλυτερα για το δικο μου ειναι 9 μπροστα και 9 πισω, στην ιστοσελιδα μαλλον ηταν για αλλο αυτοκινητο.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Η αναρτηση μπηκε σημερα σε μια μικρη βολτα που εκανα σε κατι στροφες η διαφορα ηταν τεραστια, επαθα πλακα.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Η αναρτηση μπηκε σημερα σε μια μικρη βολτα που εκανα σε κατι στροφες η διαφορα ηταν τεραστια, επαθα πλακα. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

καλορίζικη και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Νομίζω ότι θα τη χαρείς όσο τίποτα άλλο μπορείς να βάλεις σαν εξτρα σε ένα αυτοκίνητο (αν είσαι στροφάκιας βέβαια). Η δικιά μου pss9 έχει ήδη 130000 χλμ χωρίς σερβις και ακόμα αποδίδει εξαιρετικά και πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου. Στα ίδια επίπεδα ίσως και καλύτερη είναι και η KW. Προσοχή στα στροφιλίκια και μην παρασύρεσαι από το καλό κράτημα, μάθε τη πρώτα και άστη να δουλέψει κάποια χιλιόμετρα. Στο όριο θα είναι πιο απόλυτη η αντίδραση του αυτοκινήτου σου, αλλά πολύ εύκολα και χωρίς κόπο ελέγξιμο. 

Link to comment
Share on other sites

Η αναρτηση μπηκε σημερα σε μια μικρη βολτα που εκανα σε κατι στροφες η διαφορα ηταν τεραστια, επαθα πλακα. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Καλοριζικη!! Τι ρυθμισεις εκανες   σε  υψος και rebound?

Link to comment
Share on other sites

καλορίζικη και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Νομίζω ότι θα τη χαρείς όσο τίποτα άλλο μπορείς να βάλεις σαν εξτρα σε ένα αυτοκίνητο (αν είσαι στροφάκιας βέβαια). Η δικιά μου pss9 έχει ήδη 130000 χλμ χωρίς σερβις και ακόμα αποδίδει εξαιρετικά και πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου. Στα ίδια επίπεδα ίσως και καλύτερη είναι και η KW. Προσοχή στα στροφιλίκια και μην παρασύρεσαι από το καλό κράτημα, μάθε τη πρώτα και άστη να δουλέψει κάποια χιλιόμετρα. Στο όριο θα είναι πιο απόλυτη η αντίδραση του αυτοκινήτου σου, αλλά πολύ εύκολα και χωρίς κόπο ελέγξιμο. 

 

Ευχαριστω.

Οσο για την προσοχη που λες συμφωνω απολυτα δεν θελει πολυ να γινει το κακο..

 

Καλοριζικη!! Τι ρυθμισεις εκανες   σε  υψος και rebound?

 

Ευχαριστω φιλε.

Ρυθμισεις σε υψος δεν εκανα ακομα γιατι θα βρισκει στην πυλωτη, το rebound 9 μπρος πισω για αρχη οπως λεει η KW, μετα βλεπουμε.

 

2hxu9d.jpg

 

2unv67o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν τελικα το χαμηλωσω θα το κανω 4 ποντους μπροστα 3,5 πισω και οχι 3 μπρος πισω οπως ελεγα στο αρχικο ποστ.

Παντως στο manual που εχω γραφει οτι παει εως 16 clicks open.

Link to comment
Share on other sites

καλες βολτες φιλε!

εισαι σιγουρος οτι πισω ο ρεγουλατος μπαινει κατω???? :nea:

Αδερφε δεν ξερω αλλα για να το εβαλαν εκει κατι θα ξερουν ολοι οσοι βαζουν αναρτηση στο ιδιο συνεργειο πανε.

Εχει βαλει KW και Bilstein σε φιλους και δεν ειχαν ποτε προβλημα.

Τωρα αν εκανε λαθος σε εμενα δεν ξερω, θα το κοιταξω.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Edited by babis-r21
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ σε αυτη μπορεις να ρυθμησεις και υψος και σκληροτητα?η οσο χαμηλωνεις τοσο σκληραινει?τι διαφορα εχει απο την variant 2 ?

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ σε αυτη μπορεις να ρυθμησεις και υψος και σκληροτητα?η οσο χαμηλωνεις τοσο σκληραινει?τι διαφορα εχει απο την variant 2 ?

Υψος και σκληροτητα κανονικοτατα, χαμηλωμα μεχρι 4 ποντους και σκληροτητα εως 16. Τωρα οι διαφορες απο οσο ξερω με την variant 2 ειναι τα ελατηρια που ειναι πιο σκληρα και το χαμηλωμα που παει εως 6.5 ποντους.

Η street comfort δινει εμφαση στην ανεση χωρις να λεει οχι στα στροφιλικια.

Αν κανω καποιο λαθος ας με διορθωσει καποιος.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Όσο ανοίγουμε την ρύθμιση (αντίθετη φορά ρολογιού) μαλακώνουμε .

 

Δεν χρειάζεται ποιό μαλακή ρύθμιση πίσω , η KW το έχει προβλέψει .

Για golf 5-6 ίδια κλικς μπρός πίσω. Το αν θα δώσετε διαφορά 1-2 λιγότερα ( όχι απαραίτητα μπροστά έχει να κάνει με το πώς θέλουμε να συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο . Η KW λέει πάντως το ίδιο για αρχή .

Εγώ μερικές φορές δίνω ένα κλικ ποιο μαλακό μπροστά (γούστα είναι αυτά).

 

Για αρχή που έναι ακόμη σκληρά τα αμορτισέρ πιστεύω ότι 15 με 12 κλικς ανοικτά είναι το καλύτερο . Με γνώμονα το κράτημα το 12-13 είναι οκ . Αν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω στην άνεση 14 με 15 . Όχι περισσότερο . Η ρύθμιση δεν πρέπει να φτάνει ποτέ στα ακριανά κλικς.



Όσο για το ύψος όσο είστε στα πλαίσια των οδηγιών για το αυτοκίνητο είστε οκ. Όποιος υπερβαίνει τα νούμερα κακό του κεφαλιού του . Το αμορτισέρ δεν θα εργάζεται σωστά και η γεωμετρία την ανάρτησης θα είναι λάθος . (σημείο στρέψης κτλπ κτλπ) .



Όσο για τον πίσω ρεγουλατόρο το manual της KW λέει ότι μπαίνει επάνω και χωρίς το λάστιχο . Τώρα αν μπει ανάποδα αναγκαστικά πρέπει να ξαναμπεί και το λάστιχο . Δεν νομίζω ότι θα είναι πρόβλημα το ανάποδο αλλά προτίμησα αυτά που λέει το manual.

Link to comment
Share on other sites

34,00 mm ειναι  το μεγιστο χαμηλωμα μπροστα  και 34,50 mm πισω .Αν κανω λαθος  να με διορθωσει καποιος νομιζω τοσο εγραφε  το manual.

Link to comment
Share on other sites

Ρυθμισα την αναρτηση προς την φορα του ρολογιου(που σημαινει σκληραινει) και αρχισα να μετραω κλικ απο το 0.Εβαλα  13 κλικ μπροστα και 12 κλικ πισω, με max 16 κλικ .Μπορω  να πω οτι δεν κοπαναει καθολου !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.