Jump to content
kouliss

Weekly Day Out - Θεσσαλονίκη - Κυριακή 17/2 - 10:00 - Πίστα Καρτ Ν.Ρυσίου

Recommended Posts

Αξιότιμα μέλη,

 

Στην Θεσσαλονίκη αυτή την Κυριακή 17/2 στις 10:00 θα γίνουν χρονομετρημένοι αγώνες στην πίστα κάρτ του Ν. Ρυσίου! Φίλοι και μέλη του Hellenic VWClub θα δώσουν το παρόν τους για να συμμετάσχουν και να παρακολουθήσουν τους αγώνες!

 

Η συνάντηση αυτή γίνεται με την πρωτοβουλία μελών από την ευρύτερη περιοχή και μπορείτε να σημειώνετε στο θέμα αυτό την συμμετοχή σας ώστε να μπορέσετε να έρθετε σε επαφή και να γνωριστείτε μαζί τους ευκολότερα.

 

 

Υπενθυμίζουμε ότι :

- Εφεξής και μέχρι την Πανελλήνια Συνάντηση στην Καστοριά θα δίνονται ξεχωριστοί λαχνοί ενίσχυσης της λέσχης αξίας 2 ευρώ. Οι λαχνοί αυτοί θα συμμετάσχουν σε ξεχωριστή κατηγορία δώρων στην κλήρωση που θα γίνει στην διάρκεια της κεντρικής εκδήλωσης. Τέτοιους λαχνούς μπορούν να πάρουν ακόμη και όσοι δεν έλθουν στην εκδρομή. Μπορείτε να επικοινωνείτε στην Αθήνα με τον Παναγιώτη (PanosVR6).

- Κυκλοφόρησαν αναμνηστικά ημερολόγια για το νέο έτος αξίας 3 ευρώ. Όσοι επιθυμούν να το προμηθευτούν θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσουν με τον Γιάννη (lupakos).

- Μπορείτε να μας βρείτε στα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα: ακολουθήστε μας στο icon-social_twitter.png | κάντε μας Like στο icon-social_facebook.png | δείτε μας στο icon-social_youtube.png

 

 

Ευχαριστούμε το μέλος chrispant για την ενημέρωση.

 

 

 

Με εκτίμηση,

το Δ.Σ. του Hellenic VWClub.

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή γεύση από την πολύ ωραία εκδήλωση στην πίστα του Ν. Ρυσίου στη Θεσσαλονίκη (σ.σ. την ώρα που γράφονται αυτά η εκδήλωση πλησιάζει προς το τέλος). Μερικά πολύ καλά πατήματα απο το (διάσημο  :bow: ) μέλος titikos και συμμετοχές οδηγών με αυτοκίνητα του group VW. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα δώσουμε προτεραιότητα (δικαιωματικά) στους ίδιους τους αγωνιζόμενους.

 

 

post-21003-0-42764800-1361107940_thumb.j

 

post-21003-0-34697400-1361107971_thumb.j

 

post-21003-0-59366100-1361108367_thumb.j

 

post-21003-0-53172200-1361108418_thumb.j

 

post-21003-0-22548300-1361108448_thumb.j

 

post-21003-0-57525700-1361108467_thumb.j

 

post-21003-0-53015600-1361108489_thumb.j

 

post-21003-0-83855500-1361108507_thumb.j

 

post-21003-0-89526000-1361108536_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήθηκε το σχετικό άλμπουμ και θα το βρείτε κάνοντας κλικ εδώ!

Μπορείτε να ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας.

Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα να ευχαριστησω εκ μερους τα μελη του vw club 


που παρεβρεθηκαν και μεστηριξαν σαυτη την συμμετοχη μου! πιο ανα λυτικα :

1 τον chrispant που προσφερθηκε και με μετεφερε σπιτι μου για μια ανγκη που ειχα

2 τον axoyri για τισ φωτο που εβγαλε

3 το μελος giouli zpt και symearg με την οικογενεια του

4 το μελος λευ koyli που επιμεληθηκε και ανοιξε το θεμα

 

ελπιζω να προσφερα πλουσιο θεαμα και να το ευχαριστηθηκατε! συντομα με χορταστηκο φωτογραφικο υλικο αναλυση του αγωνιστικου μερους και .....Bonus video..

Link to comment
Share on other sites

Ηταν ωραία αγωνιστική μέρα !  με πολλές παρουσίες, πολλή βαβούρα, ηχορύπανση που ξιτάρει και πλούσιο θέαμα απ την αρχή καθώς η πίστα ήταν ψιλοβρεγμένη λόγω της χθεσινής βροχής.

Αναμένουμε πλούσιες φώτο και τα βίντεο μπόνους !

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφερες πολύ καλό θέαμα παρόλο που η πίστα είναι μικρή για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σου. Το Ν. Ρύσιο είναι μια πίστα 2ης ταχύτητας (μόνο σε ένα σημείο μπορείς να βάλεις 3η για 40 - 50 μέτρα). Είχες πολύ καλές γραμμές και εκμεταλλευόσουν όλο το πλάτος της πίστας χωρίς να σκάβεις τα κέρμπ (ειδικά στην έξοδο της τελευταίας δεξιάς πριν τον τερματισμό). Μου έκανε επίσης εντύπωση οτι στα φρένα σου έπεφτες στο τελευταίο σημείο της γραμμής κάτι που το είδα σε ελάχιστους οδηγούς (ένας με ένα ΑΧ τούμπανο, ένα ΕVO και ένα 306 επίσης τούμπανο). Για να καταλάβουν όλοι τί εννοώ, μετά από την ευθεία εκκίνησης ακολουθεί μια δεξιά στροφή περίπου 90 μοιρών. Για να περάσεις σωστά πρέπει να επιλέξεις τη λεγόμενη ιδανική γραμμή σου (ανάλογα με το αυτοκίνητο που οδηγείς) και να μπεις με τα μέγιστα χλμ που μπορεί να κρατήσει η ανάρτηση σου για να έχεις την απαιτούμενη πρόσφυση (και να ακολουθήσει η επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής). Οι περισσότεροι οδηγοί έκοβαν σχετικά νωρίς (στην ευθεία) είτε γιατί δεν εμπιστεύονταν τα φρένα είτε γιατί δεν ήταν εξοικιωμένοι με τα όρια του αυτοκινήτου τους. Ήσασταν λίγοι αυτοί που έπεφταν δυνατά στα φρένα στο τελευταίο σημείο (λίγο πριν αρχίσεις να στήνεις τη μούρη για τη στροφή). Σε πρόδωσε βέβαια μια φορά η βρεγμένη άκρη του δρόμου αλλά έτσι είναι όταν μπαίνεις οριακά (και αυτή είναι η ουσία κατά την γνώμη μου). Περιμένουμε το βίντεο (on board cam).

 

Υ.Γ. Ποιός ήταν ο καλύτερος χρόνος που πέτυχες?

Link to comment
Share on other sites


Μπράβο σε όλα παιδιά!

:thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

ανεβηκαν μερικες φωτο στο album θα ακολουθησουν και αλλες αν επιθυμειτε καθως και ενα videaki  απο μενα....περιμενω να  μου στειλουν ολες τις φωτο και να επιλεξω τισ καλυτερες  :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα στον titiko που μας εκπροσώπησε επάξια θα έλεγα κάνοντας ότι καλύτερο μπορούσε πάρα τις αντίξοες συνθήκες τις ασφάλτου  :clapping:  :clapping:  :clapping:

Edited by Gioulizpt
Link to comment
Share on other sites

Guest methana

Εγω θα πω ενα μπραβο στο ετερο ημισυ που ακολουθει (συνοδηγος) στις τρελλες του.... και δεν γκρινιαζει :good:

Link to comment
Share on other sites

@titikos

 

Αν δεν μπορείς να ανεβάσεις video εδώ ενημέρωσε με για να σου επικοινωνήσω στοιχεία για ένα άλλο σύστημα αποστολής αρχείων.

Link to comment
Share on other sites

@titikos

 

Αν δεν μπορείς να ανεβάσεις video εδώ ενημέρωσε με για να σου επικοινωνήσω στοιχεία για ένα άλλο σύστημα αποστολής αρχείων.

οχι απλως το επεξεργαζομαι πιστευω πεμπτη ναναι ετοιμο ολα καλα ευχαριστω παιδια :search:

 

Τωρα στο αγωνιστικο κομματι....(λιγα λογια για τις κατηγοριες).......

 

     Η   ομαδοποίηση   των   αυτοκινήτων   θα   γίνεται   με   γνώμονα 

 τον   κυβισμό   και   την   εισαγωγή   αέρα.   Θα   υπάρχει

διαχωρισμός μεταξύ normal αυτοκινήτων και modified.

     Ως normal ορίζουμε αυτοκίνητα με πλήρες εργοστασιακό σαλόνι, road legal ελαστικά και χωρίς επεμβάσεις στο

αμάξωμα.

     Ως modified ορίζουμε όλα τα υπόλοιπα εκτός ειδικών οχημάτων (formula, open wheel, custom) τα οποία οριζονται

Extreme.

  Οι υποκατηγορίες θα έχουν ως εξής

    έως 1600

    1601-2000

    2000 και άνω

    Μη ατμοσφαιρικά και τετραπετάλουδα ανεβαίνουν μία κατηγορία.

 

                                       Normal                           Modified                         Extreme

      Έως 1600                         Ν1                               A1                               X

      1600-2000                        Ν2                               A2

     2000 και πάνω                    Ν3                               A3

 

Ετσι ειχαμε τους εξης αγωνιζομενους του ομιλου vw group

1. Ανδρεαδη μιλτιαδη

2 Xαραλαμπιδη κωστας

3 Κωσταντινιδη Ιορδανη

4 Τσιαπραλη Γεωργιο ....................στις εξης κατηγοριες...

 

Α2 

ΠΕΝΟΓΛΟΥ ΦΑΝΗΣ                             Peugeot  306 2.0   

 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                  MX5

ΤΣΙΑΠΡΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                      VW golf

ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ                Skoda fabia

ΜΠΑΛΑΣΗΣ ΣΓΟΥΡΗΣ                          TOYOTA COROLA 

ΣΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ                       PEUGEOT 306 MAXI

ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΠΑΥΛΟΣ                    ΗΟΝDA CIVIC TYPE-R

 

Α3   

ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ                      VW golf 2 4Χ4 1,8 turbo

ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ                     SKODA OKTAVIA    

ΦΙΛΟΓΛΟΥ  ΙΩΡΔΑΝΗΣ                        OPEL 2.3L  

 

στο αγωνιστικο κομματι στην κατηγορια Α3 ο χαραλαμπιδης εκανε περιπατο και δικαια κατεκτησε την πρωτη θεση αφου προκριθηκε στα τελικα με χρονο (3 γυρους) 196.848 δευτερολεπτα και χρονο τελικου 330.596 δευτερολεπτα (5 γυρους) με ταχυτερο γυρο 64.1 (s)

στην ιδια κατηγοορια ο ετερος κατοχος τετρακινητου  golf εκανε  το καλυτερο (3 γυρο) με  210.026 (s) προκριθηκε στο τελικο με χρονο (5 γυρους) 351.424 και καλυτερο χρονο γυρου 68.935 (s)

τωρα στην κατηγορια μου την Α2 o κωσταντινιδης με το πολυ δυνατο fabia με το σειριακο σασμαν παλεψε σωμα με σωμα με το mx5  και τελικα δικαιωθηκε κατακτωντας την 1 θεση με χρονο 200.713(s) (3 γυρους) και  347.684 (s)  στα τελικα.....με καλυτερο γυρο 65.533 (s)

τελος  εγω καταφερα να περασω στα τελικα  (αν και δεν το περιμενα ) καθως μια εξοδος μου στο δευτερο session  με αποθαρρυνε και στα επομενα session πηγαινα πιο φυλαγμενα

χρονοι .....210.815 καλυτερο 3γυρο μου και 351.053 στο 5γυρο του τελικου με καλυτερο χρονο μου 69.149.

 

αποτελεσματα A2...........1 Κωσταντινιδης 2 παπαδοπυλος 3 Σαραντιτης

                      Α3...........1 Χαραλαμπιδης 2 φιλογλου 3 ανδρεαδης

δυστυχως η ασχημη κατασταση των Pit ( πολυ λασπη-βουρκος) ειχε σαν αποτεσμα να μην μπορεσουν οι θεατες να δουν ακομα καλυτερους χρονους.....αλλα πιστευω αποταυσαν θεαμα απο τις εξοδους και τα τετ-α-κε

 

dmz2pu.jpg 

Link to comment
Share on other sites

συγχαρητήρια Γιώργο και πάλι για την προσπάθεια και την ανάδειξη των golf μας σε πρωταγωνιστές !

μια σημείωση,  το golf 2 του Μ.Ανδρεάδη, δεν είναι 4χ4.  

 

όντως το fabia άξιζε την νίκη, με άριστο στήσιμο, καλές γραμμές και εκκωφαντικό θόρυβο !

 

το πιο extreme όμως ποιο στυλάτο και το μόνο με αναμμένα φώτα (!) ήταν το δικό σου!

:hi:

Link to comment
Share on other sites

συγχαρητήρια Γιώργο και πάλι για την προσπάθεια και την ανάδειξη των golf μας σε πρωταγωνιστές !

μια σημείωση,  το golf 2 του Μ.Ανδρεάδη, δεν είναι 4χ4.  

 

όντως το fabia άξιζε την νίκη, με άριστο στήσιμο, καλές γραμμές και εκκωφαντικό θόρυβο !

 

το πιο extreme όμως ποιο στυλάτο και το μόνο με αναμμένα φώτα (!) ήταν το δικό σου!

:hi:

δεν γνωριζω chris ετσι το δηλωσαν στη διοργανωση ως 4χ4 !  μπα chris ξεχνας το κοκκινο evo και το σ2000 :acute:

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν παίζεσαι φίλε !!   ο  Oliver Stone  είσαι !

 

άψογο ! πολύ ωραία φτιαγμένο !     well done budy !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.