Jump to content
passatebos

Wrc 2013 Polo R

Recommended Posts

H Volkswagen πρωτη στο πρωταθλημα κατασκευαστων .

 

Το δίδυμο Sebastien Ogier/Julien Ingrassia πέτυχε την πρώτη του νίκη με το νέο VW Polo R WRC στο δεύτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος κερδίζοντας τις 10 από τις 22 ειδικές διαδρομές .

 

Ο Ogier έγραψε ιστορία, καθώς έγινε ο δεύτερος μη Σκανδιναβός οδηγός που ανεβηκε στην κορυφή του συγκεκριμένου αγώνα. Ο πρώτος ήταν ο Sebastien Loeb. (Το όνομα θα φταίει...)

 

Το επόμενο ραντεβού του WRC έχει οριστεί για τις 7-10 Μαρτίου στο «καύτο» Μεξικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.betmoney.gr/el/E1DF82E4

Ο πρωτοπόρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι δεν θέλησε να σταθεί στην επιβλητική νίκη του στη Σουηδία που "αποτελεί χθεσινή είδηση", κι αναφέρθηκε στο επερχόμενο ράλι Μεξικό όπου "θα δούμε πως συμπεριφέρεται το Polo R στο χώμα για πρώτη φορά". Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κατέκτησε μια επιβλητική νίκη στη Σουηδία, την παρθενική της Volkswagen στο WRC που τον έθεσε επικεφαλής στη βαθμολογία των οδηγών. Πλέον επικεντρώνεται στο ράλι Μεξικό, που έρχεται την επόμενη εβδομάδα, σε έναν αγώνα που τόσο ο ίδιος, όσο και η ομάδα του θα έχουν την ευκαιρία να τεστάρουν τις δυνατότητες του Polo R στο χαλίκι για πρώτη φορά.

Edited by sotiris14
Link to comment
Share on other sites

Άρχισε στο Μεξικό ο 3ος γύρος του WRC, και ο πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς, ο ένας από τους δύο που θα διεξαχθούν φέτος στην Αμερική.
Η εκκίνηση έγινε στην πόλη Guanajuato και την πρώτη ειδική διαδρομή να περνά από τις υπόγειες στοές  ορυχείων ασημιού , οι οποίες έχουν γίνει πλέον δρόμοι.
Το Μεξικό φέτος γιορτάζει δέκα χρόνια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και έχουμε αλλαγές αφού προστέθηκαν δύο νέες ειδικές διαδρομές. Η πρώτη, είναι νυχτερινή με μήκος 2,16 χιλιόμετρα και η δεύτερη φτάνει τα 30,57 χιλιόμετρα και θα ονομάζεται El Chocolate.
Η θερμοκρασία ξεπερνά τους 40 βαθμούς Κελσίου υπό σκιά και ο μεγαλύτερος αριθμός των ειδικών διαδρομών θα γίνει στα βουνά Sierra Los Lobos και Sierra de Guanajuato, με υψόμετρο 2.600 μέτρα, με αποτέλεσμα οι κινητήρες να χάνουν μέχρι και το 30% της δύναμής τους λόγω έλλειψης οξυγόνου.
Για πρώτη φορά απουσιάζει ο Sebastien Loeb. Μετά την παρουσία του σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία, δεν θα τρέξει στο Μεξικό αφού δε συγκαταλέγεται στους αγώνες που επέλεξε να τρέξει φέτος. Επομένως η Citroen στηρίζεται στους Mikko Hirvonen και Dani Sordo.
 Το VW POLO R WRC θα πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να τα καταφέρει στο χώμα εξίσου καλά όσο στην άσφαλτο και στον πάγο, έχοντας ήδη μία δεύτερη θέση στο Μόντε Κάρλο και μία πρώτη στη Σουηδία.
Ο αγώνας αποτελείται από 23 ειδικές διαδρομές που φτάνουν τα 397 χιλιόμετρα στο σύνολο. Από αυτές τέσσερις ξεπερνούν τα 30 χιλιόμετρα, δύο φτάνουν τα 42 χιλιόμετρα και μία καλύπτει τα 54 χιλιόμετρα και μόνο 27 πληρώματα να δηλώνουν συμμέτοχη
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κυρίαρχος και στο χώμα ο Ogier, παιρνοντας την πρώτη θέση με το POLO R WRC στο Μεξικό , τη δεύτερη συνεχόμενη σε τρείς αγώνες.

Μεγάλη η διαφορά σε τέτοιο βαθμό που το ενδιαφέρον στράφηκε στον Ostberg με Fiesta WRC, και αυτό μόνο για το πρώτο σκέλος του αγώνα όταν ήταν πολύ κοντά του.

Ο Ostberg όμως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει ,νωρίς το πρωί του Σαββάτου, με πρόβλημα στον συμπλέκτη και κάπου εκεί σταματήσε καθέ διεκδίκηση για την πρωτία.

 Ένα περίεργο όμως περιστατικό λίγο έλειψε να καταστρέψει τον αγώνα του Ogier  το Σάββατο, κατά το δεύτερο πέρασμα από την ειδική Otates.

 

Ξαφνικά στο 32ο  χιλιόμετρο της ειδικής βρήκε την πόρτα κλειστή ενός ράντζου που έπρεπε να διασχίσει, έτσι ο Ingrassia κατέβηκε, άνοιξε την πόρτα και συνέχισαν τον αγώνα ολοκληρώνοντας την ειδική στην 6η θέση έχοντας χάσει  37 δευτερόλεπτα. Οι κριτές εξέτασαν  το περιστατικό και μελετώντας τα στοιχεία του GPS και τo video από την onboard κάμερα τους έδωσαν τον πρώτο χρόνο.

Με τον Latvala δεν θα ασχοληθούμε μιάς και αυτός δεν ασχολήθηκε και πολύ στο Μεξικό. Στην πρώτη ειδική της Παρασκευής έσπασε την δεξιά ανάρτησή του VW Polo WRC και το μόνο που κατάφερε ήταν να πάρει ένα βαθμό χάρη στην τρίτη θέση στην Power Stage.

Επόμενος αγώνας  το ραλυ Πορτογαλίας  στις 11 με 14 Απριλίου.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ WRC 2013

 

   ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ                                ΧΩΡΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ                              ΔΙΑΔΡΟΜΗ

16-19 Ιαν.                                            Μόντε Κάρλο                                    Άσφαλτος (χιόνι-πάγος)

 

07-10 Φεβ.                                          Σουηδία                                               Χώμα (χαλίκι)

 

07-10 Μαρ.                                          Μεξικό                                                 Χώμα (χαλίκι)

 

11-14 Απρ.                                          Πορτογαλία                                          Χώμα (χαλίκι)

 

02-05 Μαΐου                                        Αργεντινή                                             Χώμα (χαλίκι)

 

31 Μαΐου-02 Ιουν.                               Ελλάδα                                                Χώμα (χαλίκι)

 

20-23 Ιουν.                                          Ιταλία                                                   Χώμα  (χαλίκι)

 

01-03 Αυγ.                                           Φιλανδία                                             Χώμα (χαλίκι)

 

22-25 Αυγ.                                           Γερμανία                                             Άσφαλτος

 

12-15 Σεπτ.                                         Αυστραλία                                           Χώμα (χαλίκι)

 

03-06 Οκτ.                                          Γαλλία                                                  Άσφαλτος

 

24-27 Οκτ.                                          Ισπανία                                                Άσφαλτος- χαλίκι

 

13-17 Νοε.                                          Μ. Βρετανία                                         Χώμα (χαλίκι)

Edited by passatebos
Link to comment
Share on other sites

Την τρίτη συνεχόμενη νίκη του σε 4 αγώνες και δεύτερη συνεχόμενη στο χώμα πανηγύρισε ο Σεμπαστιέν Οζιέ με τη νεοεισερχόμενη ομάδα της Volkswagen Motorsport και το VW POLO R WRC . Ο Γάλλος απέδειξε σε ένα ακόμη ράλλυ ότι το Polo R WRC είναι δύσκολος αντίπαλος στο χώμα κερδίζοντας τις έξι από τις 15 ειδικές διαδρομές στην Πορτογαλία. Ο Ogier έδωσε μάχες τις δύο πρώτες ημέρες , ενώ το πρωί της Κυριακής αντιμετώπισε πρόβλημα με τον συμπλέκτη του VW Polo R. Ωστόσο, ο Γάλλος έφτασε στη νίκη, βοηθούμενος και από την έξοδο του Sordo στην 6η Ειδική Διαδρομή, όπου ο οδηγός της Citroen κατέστρεψε το πίσω μέρος του DS3, χάνοντας κάθε ελπίδα για τη νίκη και τερματίζοντας τελικά 12ος. O Ogier κέρδισε και επιπλέον βαθμούς με τη νίκη του στην Σούπερ Ειδική, αυξάνοντας σημαντικά το προβάδισμά του στη βαθμολογία:


54 βαθμούς εμπρός από τον δεύτερο Mikko Hirvonen.


 


Επόμενη αναμέτρηση ομάδων και πληρωμάτων είναι στις αρχές Μαΐου στην Αργεντινή.


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με μικρή διαφορά προηγήθηκε στην τελική κατάταξη ο Ogier, στο τέλος της 1ης ημέρας του Ράλλυ Αργεντινής, αφού κέρδισε τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα, και ανέβασε τη διαφορά του στα 8,8 δευτερόλεπτα.

Στην 3η Ε.Δ., τα Citroen πήγαν καλύτερα , με τον Hirvovnen να κάνει τον καλύτερο χρόνο και τον Loeb τον δεύτερο. Ο Ogier τερμάτισε τρίτος και έτσι η διαφορά του μειώθηκε στα 3,6 ΄΄..

Σταθερά στην 1η τριάδα και ο Hirvonen, οι αναβαθμίσεις που έγιναν στο Citroen DS3 είχαν αποτέλεσμα. Ήταν ο ταχύτερος στη 2η Ειδική Διαδρομή, με 6,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 3ο Ogier με VW POLO.
 

Στην 4η θέση, με 9,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ogier, βρίσκεται ο Latvala με VW POLO R WRC .

 

 

 

Ανατροπή είχαμε τη 2η ημέρα!! Ο Ogier ξεκίνησε την έκτη Ειδική Διαδρομή με 16,3 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Loeb. Ένα λάθος του Loeb όμως με το Citroen DS3, αύξησε τη διαφορά του στα 17,7 δευτερόλεπτα στο τέλος της έκτης Ε.Δ.

Στην 7η ειδική ο Ogier ήταν αυτός που έκανε λάθος στην έξοδο μιας αργής στροφής όπου υπήρχε πολλή λάσπη , με αποτέλεσμα κάτι περισσότερο από 40 δευτερόλεπτα και την τρίτη θέση .Το αυτοκίνητο δε, δεν έπαθε ζημιά ούτε είχε κάποια σημάδια.

Στη 2η θέση βρίσκεται ο Hirvonen με το Citroen DS3. H ομίχλη και η λάσπη παραλίγο να του κάνουν ζημιά αλλά γλίτωσε.

Στην 4η θέση και 44,8 δευτερόλεπτα από την κορυφή βρίσκεται ο Latvala, με VW Polo R.

Link to comment
Share on other sites

O Sebastien Loeb ήταν τελικά ο νικητής του Ράλλυ Αργεντινής με Citroen DS3. Τερμάτισε στην πρώτη θέση, μπροστά από τα VW POLO R των Ogier και Latvala. Αν και ο τελευταίος ήταν ο πρωταγωνιστής της τελευταίας ημέρας, καθώς κέρδισε όλες τις Ειδικές Διαδρομές και ανέκτησε την τρίτη θέση που είχε χάσει τη 2η μέρα..

Η μάχη του Loeb με τον Ogier ήταν δεδομένη, ενώ και οι άλλοι οδηγοί της Citroen, Hirvonen και Sordo, δήλωναν πως τα DS3 είναι σημαντικά αναβαθμισμένα και είχαν μεγάλες προσδοκίες.

Ο Ogier ξεκίνησε πολύ καλά, κερδίζοντας τις πρώτες Ε.Δ. του αγώνα. Το άγχος για την πρωτιά όμως ήταν μεγάλο και στην τρίτη Ε.Δ. έκανε λάθος και βγήκε τρίτος . Παράλληλα ο Sebastien Loeb, βρισκόταν συνεχώς στις πρώτες θέσεις χωρίς πρωτιά σε καμία Ε.Δ. Με την ανατροπή να γίνεται στην έβδομη Ε.Δ., όταν ο Ogier βγήκε εκτός σε μια στροφή και έχασε πολύ χρόνο μέχρι να ξαναβάλει το VW POLO R στον δρόμο.

 

Ο Sordo την πρώτη ημέρα είχε ατύχημα και μέχρι το τέλος του αγώνα πάλευε να ξεκολλήσει από τη δέκατη θέση.

Ο Hirvonen ήταν πολύ κοντά στην τρίτη θέση αλλά τα ηλεκτρικά του Citroen DS3 είχαν άλλη άποψη και τον πρόδωσαν . Έχασε χρόνο και μαζί όποιες ελπίδες για να μείνει κοντά στην κορυφή. Τελείωσε τον αγώνα έκτος, αν και όλα έδειχναν ότι μπορούσε να πάει καλύτερα
 

Ο Latvala, απογοητευμένος από την ομίχλη και τις λάσπες στις Ε.Δ., είχε δηλώσει ότι δεν θα ρισκάρει. Μόλις είδε τον Ogier να χάνει έδαφος, άλλαξε γνώμη και απογείωσε το POLO R για να κρατήσει την τρίτη θέση.

Το παράκανε, μιας και στην ένατη Ε.Δ. είχε ένα μεγάλο άλμα με άτσαλη προσγείωση, χτυπώντας το αυτοκίνητό του μπροστά και πίσω. Σταμάτησε να το ελέγξει και έχασε χρόνο και προσωρινά τη θέση του.

Την τελευταία ημέρα o Latvala, ¨χόρεψε¨ με αργεντίνικο πάθος , νίκησε σε όλες τις Ε.Δ. και ξαναπήρε την τρίτη θέση.
 

Link to comment
Share on other sites

Το WRC θα συνεχιστεί για άλλη μια φορά με τα 50 πληρώματα να δίνουν τη μάχη τους στα σκληρά ελληνικά χώματα στο ράλλυ Ακρόπολις . Την Παρασκευή 31/05 τα πενήντα πληρώματα θα πάρουν εκκίνηση εμπρός από το Ζάππειο Μέγαρο, στην τελετή που θα σηματοδοτήσει την έναρξη της 59ης εκδοχής του Ράλλυ Ακρόπολις.

 

Ανάμεσά σε όλες τις εργοστασιακές ομάδες, για πρώτη φορά και η VW Motorsport, η οποία μπορεί να μην έχει την εμπειρία της Citroen ή της Ford επί ελληνικού εδάφους, ωστόσο έχει ήδη επιβεβαιώσει τη δυναμική της στους πέντε προηγούμενους γύρους του θεσμού.

Η απουσία του Loeb από το 59ο Ράλλυ Ακρόπολις ανοίγει τον δρόμο στον φορμαρισμένο Ogier με VW POLO R WRC να διεκδικήσει πιο εύκολα τη νίκη ,μη έχοντας , όμως ,εμπειρία με την ομάδα της VW στον συγκεκριμένο αγώνα . Τη ίδια στιγμή κανείς δεν πρέπει να υποτιμά την εμπειρία των πληρωμάτων όπως του Hirvonen με Citroen DS3,του ομόσταυλου του Latvala με VW POLO R WRC στο Ράλλυ Ακρόπολις, όπως και τον ενθουσιασμό του νεαρού οδηγού της Qatar M-Sport, Ostberg, με Ford Fiesta RS που με την απαραίτητη προσοχή μπορεί να συνδυαστεί με κορυφαίες επιδόσεις.

 

 

Σε εθνικό επίπεδο οι ελπίδες στρέφονται στο νικητή της κατηγορίας Production του 2009, Λαμπρο Αθανασούλα , ο οποιος φέτος ¨επιστρέφει¨ πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo X, ελπίζοντας σε έναν αγώνα χωρίς προβλήματα και μια καλή επίδοση .

 

 

 

Το πρόγραμμα και οι χάρτες : Παρασκευή  31/5

Από τις 08:00 – 10:00  Shakedown

10:33 Qualifying Stage

17:00 Τελετή έναρξης στο Ζάππειο

18:28 SS1 Κινέτα – Πίσσια (47,70 χλμ.)

21:26 SS2 Κινέτα (26,05 χλμ.)

Σάββατο 1/6

08:23 SS3 Κλένια – Μυκήνες 1 (17,41 χλμ.)

9:38 SS4 Γυμνό 1 (17,61 χλμ.)

10:33 SS5 Kεφαλάρι 1 (18,40 χλμ.)

11:59 SS6 Ζήρεια 1 (21,36 χλμ.)

15:10 SS7 Kλένια – Μυκήνες 2 (17,41 χλμ.)

16:25 SS8 Γυμνό 2 (17,61 χλμ.)

17:20 SS9 Κεφαλάρι 2 (18,40 χλμ.)

18:46 SS10 Zήρεια 2 (21,36 χλμ.)

Κυριακή 2/6

10:23 SS11 Πίσια 1 (11,47 χλμ.)

10:42 SS12 Λουτράκι 1 (30,14 χλμ.)

13:37 SS13 Πίσια 2 (11,47 χλμ.)

13:56 SS14 (Power Stage) Λουτράκι 2 (30,14 χλμ.)Α

Από 15:30 Απονομή στο Service Park

16:15 Συνέντευξη τύπου 

 

 

post-9631-0-90413100-1368545395_thumb.jppost-9631-0-48478400-1368545443_thumb.jppost-9631-0-84781600-1368545427_thumb.jp

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η οποια ενημερωση θα αργησει λογω του οτι θα ειμαι εκει και τις 3 μερες . Τη Δευτερα λοιπον η ενημερωση με φωτο !!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο Jari-Matti Latvala με το VW POLO R WRC πανηγύρισε την 8η νίκη της καριέρας του στο WRC και την πρώτη του στο Ράλι Ακρόπολις με τα χρώματα της VW , στο  ράλλυ που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο WRC πριν από 10 χρόνια , το οποίο ολοκληρώθηκε με την ειδική διαδρομή Λουτράκι 2 που ήταν και η Power Stage του αγώνα .

 

Ο Φιλανδός ολοκλήρωσε τον αγώνα σε 3 ώρες, 31 λεπτά και 1.2 δευτερόλεπτα αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Dani Sordo με CITROEN (+1:50.0) και στην τρίτη τον  Thierry Neuville με FORD (+2:14.1) ο οποίος ανέβηκε για δεύτερη φορά στην καριέρα του στο βάθρο των νικητών σε αγώνα WRC.

 

Το Ράλλυ Ακρόπολις τήρησε την παράδοση που το θέλει το σκληρότερο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Έπειτα από τρεις ημέρες σκληρής μάχης στα βουνά της Πελοποννήσου, 36 πληρώματα κατάφεραν να επιστρέψουν στο Λουτράκι, έπειτα από την απόλυτη μάχη με το χρονόμετρο και τα αφιλόξενα ελληνικά χώματα.

 

Ο Latvala εξαπέλυσε την επίθεσή του νωρίς τη 2η ημέρα, πιέζοντας τον μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλής της κατάταξης, Evgeny Novikov (M-Sport Qatar WRT), ο οποίος υπέπεσε σε ένα λάθος, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον Φινλανδό. Σε εκείνο το σημείο ο Sordo με το Citroen DS3 WRC της Citroen Abu Dhabi WRT προσπάθησε για την κορυφή, όμως ο Latvala ήταν άπιαστος.Ο Ισπανός παραδέχθηκε ότι ο αντίπαλός του ήταν κατά πολύ ταχύτερός του, και αποφάσισε πολύ νωρίς να σηκώσει το πόδι από το γκάζι και να αρκεστεί στη 2η θέση. Μοναδική αγωνία του Sordo ήταν o Neuville που τον ακολουθούσε, τον οποίο τελικά κατάφερε να ελέγξει μέχρι το τέλος του αγώνα, περιορίζοντάς τον στην 3η θέση. Ο νεαρός Βέλγος οδήγησε συνετά, απέφυγε τα προβλήματα, δε ρίσκαρε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και αποκόμισε τους βαθμούς του πόντιουμ για τον ίδιο αλλά και για λογαριασμό της Qatar M-Sport.

 

Άλλη μια μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση της Γενικής, ανάμεσα στους Andreas Mikkelsen και Nasser Al Attiyah, η οποία και κρίθηκε μόλις την τελευταία ημέρα του αγώνα.Ο νεαρός Νορβηγός με το τρίτο VW POLO R WRC ήταν καταιγιστικός και, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές, ήταν ο νικητής της μεταξύ τους μάχης. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσε ο Mads Ostberg, ακολουθούμενος από τον Mikko Hirvonen, ο οποίος κατάφερε να κερδίσει μία θέση τερματίζοντας 7ος εμπρός από τον Martin Prokop. Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα, μέχρι τη στιγμή που πλήγωσε την ανάρτηση του Fiesta, Evgeny Novikov, αλλά και ο επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών, Sebastien Ogier, «έκλεισαν» την πρώτη 10άδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2013. Ο Γάλλος, που την πρώτη ημέρα εγκατέλειψε από πρόβλημα στην πίεση καύσιμου του VW Polo R WRC, εκτός από τους βαθμούς της 10ης θέσης, κέρδισε 3 επιπλέον βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών στη Power Stage, στην οποία επικράτησε με χαρακτηριστική ευκολία. Ακολουθούθησαν οι Evgeny Novikov και Jari-Matti Latvala, oι οποίοι πήραν 2 και 1 βαθμό, αντίστοιχα.

 

Ο Andreas Mikkelsen σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε τρεις ειδικές διαδρομές της τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Jari-Matti Latvala, Dani Sordo και Thierry Neuville να προσπαθούν να αποφύγουν ρίσκα και λάθη. Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές εξαιτίας του τέταρτου περάσματος και όλα τα πληρώματα που ηγούνταν της κατάταξης κινήθηκαν προσεκτικά.

 

Η ημέρα στιγματίστηκε από τον τραυματισμό θεατή μετά την έξοδο του Villanueva στην 12η ειδική διαδρομή και διεκόπη προσωρινά για να παρασχεθούν πρώτες βοήθειες. 

 

Στο WRC-2 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο θεσμό, και μάλιστα σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα όπως είναι το Ράλλυ Ακρόπολις. Στην κατηγορία των Νέων, το γνωστό JWRC, όπου όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με Ford Fiesta R2, επικράτησε ο Ισπανός Jose Antonio Suarez, με 2ο τον Pontus Tidemand. Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Χαλκιάς – Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX και έπειτα από τριήμερο αγώνα, τη στιγμή που οι Κύρκος –  Πολυζώης με ίδιο αυτοκίνητο είναι οι νικητές του διήμερου σκέλους του Ακρόπολις που προσμετρά στο ελληνικό Πρωτάθλημα.

 

Η Τελετή Λήξης έκλεισε με την επισημότητα που της άρμοζε, παρουσία του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt, ο οποίος έδωσε τα συγχαρητήριά του σε κάθε έναν από τους πρωταγωνιστές του θεσμού και του αγώνα κατά την άφιξή τους στη ράμπα του τερματισμού του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις!

 

 

Επόμενος αγώνας στο πρόγραμμα είναι το ράλλυ Ιταλίας στη Σαρδηνία στις 20-23 Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

Άσχημα ξεκίνησε ο αγώνας για τον Latvala που είχε ένα κλατάρισμα στην πρώτη ειδική μήκους 31,8 χιλιομέτρων και έχασε περίπου δυο λεπτά τερματίζοντας στην 11η θέση της γενικής κατάταξης, την ειδική κέρδισε ο Ogier αφήνοντας δεύτερο τον Hirvonen με +5.3 δευτερόλεπτα και τρίτο τον Novikov +8.5 δευτερόλεπτα.

 

Στην δεύτερη ειδική καλύτερο χρόνο έκανε ο Latvala παίρνοντας 2,2 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλο του Ogier που τερμάτισε δεύτερος, έξοδο είχε ο τρίτος Novikov που τουμπάρισε και εγκατέλειψε τον αγώνα καταστρέφοντας το αυτοκίνητο του το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του, στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Ισπανός Sordo παίρνοντας 0,6 δευτερόλεπτα από τον Ostberg που τερμάτισε τέταρτος την ειδική αλλά βρέθηκε 3ος στην γενική κατάταξη.

 

Μάχη μεταξύ των δύο Volkswagen στην τρίτη ειδική με νικητή τον Ogier για 0,3 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Latvala. Τον τρίτο χρόνο έκανε ο Ostberg που κατάφερε να μεγαλώσει την διαφορά του από τον τέταρτο Sordo σε 7,3 δευτερόλεπτα. .

 

Στην έβδομη ειδική ο Latvala έκανε επίθεση και την κέρδισε κάνοντας διαφορά 10.9 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Ogier, τον τρίτο χρόνο στην ειδική έκανε ο Hirvonen κερδίζοντας 0,5 δευτερόλεπτα από τον τέταρτο Ostberg, πέμπτος τερμάτισε την ειδική ο Neuville.

 

Αρκετά προβλήματα αντιμετώπισαν οι οδηγοί στην όγδοη βραδινή ειδική λόγο σκόνης, άτυχη στιγμή είχε ο Ostberg που τουμπάρισε και εγκατέλειψε στο πρώτο χιλιόμετρο της ειδικής, καλύτερο χρόνο έκανα ξανά ο Latvala.

 

Η δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα της Σαρδηνίας ξεκίνησε με την 9η ειδική. Καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Hirvonen που ήθελε να κρατήσει την δεύτερη κάνοντας διαφορά +8,5 από τον Neuville που έκανε δεύτερο χρόνο στην ειδική. Τρίτο χρόνο με 0,4 δευτερόλεπτα διαφορά έκανε ο Latvala που είχε αρχίσει και πλησιάζει τον Sordo. Τέταρτο χρόνο έκανε ο Ogier.

 

Στην 10η ειδική ο Hirvonen τούμπαρε το Citroen στα πρώτα μέτρα της διαδρομής, προσπάθησε να συνεχίσει αλλά εγκατέλειψε οριστικά λίγο παρακάτω. Την ειδική κέρδισε ο Ogier.

 

Την 11η ειδική κέρδισε άνετα ο Ogier λέγοντας ότι μετά την εγκατάλειψη του Hirvonen οδηγάει χωρίς κανένα άγχος.

 

Την 12η ειδική κέρδισε ο Latvala και μείωσε την απόσταση του από τον δεύτερο Neuville στα 35,5 δευτερόλεπτα, δεύτερος τερμάτισε ο Ogier τρίτος ο Mikkelsen.

 

Με την 13η ειδική τελείωσε το πρώτο σκέλος της δεύτερης και τελευταίας ημέρας του αγώνα της Σαρδηνίας. Καλύτερο χρόνο έκανε ο Latvala μειώνοντας και άλλο την διαφορά του από τον δεύτερο Neuville που έκανε τον τρίτο χρόνο στην ειδική. Δεύτερο χρόνο έκανε ο Mikkelsen.

 

Στην 14η ειδική διαδρομή ο Sordo ηρέμισε όταν ο Mikkelsen σε μια κλειστή στροφή βγήκε από τον δρόμο και έσπασε την ανάρτηση του. Την ειδική κέρδισε ο Ogier, δεύτερο χρόνο έκανε ο Neuville παίρνοντας 0,4  δευτερόλεπτα από τον Latvala που έκανε τον τρίτο χρόνο, τέταρτος τερμάτισε ο Sordo πέμπτος ο Ostberg και την εξάδα έκλεισε ο Prokop.

 

Η 15η ειδική ήταν η προτελευταία του αγώνα και η power stage. Την ειδική και τους τρείς βαθμούς της πρώτης θέσης κέρδισε ο Ogier, τους δυο βαθμούς της δεύτερης θέσεις πήρε ο Neuville και τον ένα βαθμό της τρίτης πήρε ο Latvala ακλούθησαν στην τέταρτη ο Ostberg πέμπτη ο Andersson και έκτη ο Sordo.

 

Με την 16η ειδική τελείωσε ο αγώνας της Σαρδηνίας καλύτερο χρόνο έκανε ο Latvala που πανηγύρισε την τρίτη θέση, στην δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισε μετά από μια πάρα πολύ καλή παρουσία ο Neuville. Τρίτο χρόνο στην ειδική και νικητής στον αγώνα της Σαρδηνίας αναδείχτηκε ο Ogier. Τους βαθμούς της τέταρτης θέσης πήρε ο Sordo και της πέμπτης ο Prokop. Στην έκτη θέση μετά από μεγάλη μάχη με τον M. Kosciuszko τερμάτισε ο Evans. Τους βαθμούς της όγδοης θέσης πήρε ο Ostberg που έτρεχε σε κατάσταση Super Rally.

 

Επόμενο ραντεβού 01-03 Αυγούστου στη Φιλανδία .

Link to comment
Share on other sites

Ο Jari-Matti Latvala στο ιστορικό ράλι Εσθονίας με Audi quattro

 

 

Ο Φιλανδός κυριάρχησε στο Ιστορικό Ράλι Εσθονίας, αλλά μια βλάβη την τελευταία στιγμή του στέρησε τη νίκη.

 

Ο Λάτβαλα είχε νικήσει πέρσι στον (χωμάτινο) αυτό αγώνα του FIA Historic European Championship με το δικό του Ford Escort RS MkII.

Όμως φέτος που τρέχει στο WRC με τη Volkswagen, χρησιμοποίησε ένα πιο αρμόζον Audi quattro Group 4 του 1982. «-Το quattro ήταν ένα από τα αυτοκίνητα των ονείρων μου από τότε που ήμουν παιδί», δήλωσε πριν την εκκίνηση.

«-Περίμενα να είναι δύσκολο στην οδήγηση, αλλά δεν είναι. Είναι μάλιστα πολύ ήρεμο και η συμπεριφορά του είναι καλή σ’ αυτούς τους γρήγορους δρόμους. Το πιο δύσκολο είναι όταν φρενάρεις δυνατά για μια κλειστή στροφή: Δεν υπάρχει σύστημα anti-lag –εκτός από το δεξί σου πόδι– οπότε πρέπει να δίνεις συνεχώς γκαζιές για να στροφάρει η τουρμπίνα αλλιώς δεν έχεις καθόλου δύναμη στην έξοδο».

 

«-Είναι ένας άλλος κόσμος σε σύγκριση με το εργοστασιακό μου VW Polo R. Πρέπει εδώ να σκέπτεσαι πολύ περισσότερο το τι έρχεται και να προγραμματίζεις τις στροφές, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα. Δεν μπορείς να πιέζεις στο όριο όπως με το Polo WRC».

 

Ο Λάτβαλα ήταν πρώτος με διαφορά στο shakedown του Ιστορικού Ράλι Εσθονίας και στον αγώνα ήταν άνετα πρώτος με διαφορά 51” όταν αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στην προτελευταία ειδική διαδρομή.

 

«-Όλα πήγαιναν καλά και ένιωθα όλο και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με το αυτοκίνητο, αλλά στην εκκίνηση της προτελευταίας ειδικής πρόσεξα ότι ο λεβιές ταχυτήτων ήταν κάπως χαλαρός.

 

«-Δεν μπορούσα να βάλω την 5η, οπότε αναγκάστηκα να πηγαίνω με 4η. Όταν ξαναδοκίμασα να βάλω 5η ο λεβιές έσπασε και μας άφησε με νεκρά. Τέρμα. Το αυτοκίνητο τσούλησε μέχρι να σταματήσει και αποφασίσαμε να επιλέξουμε κάποια σχέση με το χέρι».

 

«Βγήκα έξω και βρήκα την ντίζα που αλλάζει τις ταχύτητες. Έβαλα μια 3η και ξεκινήσαμε ξανά, αλλά είχαμε χάσει 7 λεπτά». Τη νίκη στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων πήρε τελικά ο Φιλανδός Βίλε Σίλβαστι με Porsche 911 RS, ενώ ο Λάτβαλα ήταν ένατος.

 

«Το βασικό για μένα ήταν να ευχαριστηθούμε το ράλι, και το ευχαριστηθήκαμε», δήλωσε στον τερματισμό. «Το Audi είναι ένα σπουδαίο αυτοκίνητο στα γρήγορα κομμάτια με ροή, ακόμα και στα άλματα. Αν μάθεις να το εμπιστεύεσαι μπορείς να πιέζεις πραγματικά στις στροφές και να διατηρείς κεκτημένες ταχύτητες. Φέτος ήμασταν άτυχοι και δεν μπορέσαμε να πάρουμε τη νίκη, αλλά σίγουρα θα επιστρέψω στο ράλι του χρόνου».

Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη νίκη για την σεζόν, δωδέκατη στην καριέρα του και πρώτη για την Φιλανδία. Με αυτή την νίκη ο Sebastien Ogier έβαλε τα θεμέλια για τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο. Ο Ogier την Τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα δεν ρισκάρισε και κέρδισε άνετα τον αγώνα της Φιλανδίας έχοντας κάνει μια διαφορά ασφαλείας από την προηγούμενη ημέρα, ο Ogier κατάφερε και πήρε και τους δύο βαθμούς της δεύτερης θέσης του Power Stage.

 

Η μάχη για την δεύτερη θέση μεταξύ Thierry Neuville και Mads Ostberg παίχτηκε στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής Ouninpohja, οι δύο οδηγοί είχαν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου διαφορά! Τελικά την δεύτερη θέση και τους τρείς βαθμούς του power stage κέρδισε ο Neuville δείχνοντας ότι έχει την ταχύτητα και την εμπειρία για το πρώτο σκαλί του βάθρου, ο Mads Ostberg έχασε την μάχη για την δεύτερη θέση όταν πήγε να αποφύγει μια μεγάλη πέτρα και βγήκε εκτός δρόμου χάνοντας πολύτιμο χρόνο και τερματίζοντας στην Τρίτη θέση και παίρνοντας τον ένα βαθμό του Power Stage.

 

 Στην πρώτη θέση βρέθηκε και ο Mikko Hirvonen την πρώτη ημέρα, τελικά κατάφερε και τερμάτισε τέταρτος. Στην πέμπτη θέση ήταν ο khris Meeke στον πρώτο του αγώνα με Citroen DS3 μέχρι την προτελευταία ειδική που είχε μια άσχημη έξοδο και εγκατέλειψε, την πέμπτη θέση  πήρε ο Dani Sordo και την εξάδα έκλεισε ο Evgeny Novikov που εάν δεν είχε την έξοδο θα τερμάτιζε μέσα στην πρώτη τριάδα.

 

 

Αναλυτικά:

 

Σε απίστευτη μάχη μεταξύ τριών οδηγών εξελίχτηκε η πρώτη ημέρα του αγώνα. Νικητής της πρώτης ημέρας ο Thierry Neuville έχοντας κάνει διαφορά 5,2 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Sebastien Ogier και 8,9 δευτερόλεπτα από τον τρίτο Mads Ostberg. Μεγάλες μάχες έδωσε ο Mikko Hirvonen για την πρώτη θέση μέχρι την προτελευταία ειδική που έκανε ένα μικρό λάθος και τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Αρκετές φορές άλλαξε χέρια η πρώτη θέση μεταξύ Thierry Neuville, Sebastian Ogier και Mikko Hirvonen. Άργησε να βρει ρυθμό ο Mads Ostberg αλλά στο δεύτερο σκέλος επιτέθηκε και κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης 8,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο. Πολύ καλή επίδοση και για τους Juho Hanninen και Khris Meeke που τερμάτισαν στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Άτυχος του αγώνα  ο Jari Matti Latvala που στην δεύτερη ειδική χτύπησε σε μια πέτρα κατάστρεψε την πίσω ανάρτηση και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, συνεχίζοντας τη δεύτερη μέρα  σε κατάσταση superrally.

 

Σε αγώνα για γερά νεύρα μετατράπηκε και η δεύτερη ημέρα του αγώνα. Μετά από πολλά χρόνια οι πρώτες θέσεις άλλαζαν συνεχώς χέρια και υπήρχε έντονος ανταγωνισμός ανάμεσα σε τέσσερις  οδηγούς. Τις τελευταίες 6 ειδικές κατάφερε να κερδίσει ο Sebastien Ogier κάνοντας μια διάφορα από τον δεύτερο Thierry Neuville 38,1 δευτερόλεπτα. Μεγάλη μάχη έγινε για την δεύτερη θέση μεταξύ των Thierry Neuville και Mads Ostberg, στο τέλος της ημέρας να έχουν διαφορά μόλις 0,9 του δευτερολέπτου, με τον Thierry Neuville να προηγείται αλλά και οι δυο οδηγοί να έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα κλαταρισμένων ελαστικών.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Mikko Hirvonen μετά από ένα οδηγικό λάθος που έκανε με μεγάλη ταχύτητα έχασε περισσότερο από ένα λεπτό και την επαφή του με τους τρείς πρώτους.

Στην πρώτη του επαφή με το Citroen DS3 o Kris Meeke βρέθηκε στην πέμπτη θέση παρά την καθυστέρηση που είχε στην όγδοη ειδική από το προπορευόμενο αμάξι του Evgeni Novikov που πήγαινε σιγά λόγο εξόδου και δεν τον είδε. Στην έκτη έβδομη όγδοη και ένατη θέση ακολουθούν οι Jarko Nikara, Dani Sordo, Jari Ketomaa και Evgeny Novikov. Στην δέκατη θέση έπεσε ο Andreas Mikkelsen που έμεινε στην τελευταία ειδική με τρείς τροχούς και εγκατέλειψε.

Edited by passatebos
Link to comment
Share on other sites

O Dani Sordo πήρε την πρώτη του νίκη στο WRC στο Ράλλυ Γερμανίας, δίνοντας στην ομάδα της Citroen ξανά τη χαρά της 1ης θέσης στη μετά-Loeb εποχή.

 

Μέχρι εκείνη τη στιγμή η νίκη έδειχνε υπόθεση των Latvala με VW POLO R WRC και Neuville με Ford Fiesta WRC, οι οποίοι όμως είχαν έξοδο στην 12η Ειδική Διαδρομή Stein & Wein 2. Ο Latvala εγκατέλειψε ,  ο Neuville συνέχισε, έχασε όμως την πρωτοπορία από τον Sordo. Στη συνέχεια, Sordo και Neuville έδωσαν επική μάχη μεταξύ τους, με μόλις 0,8 sec να τους χωρίζουν στην αρχή του τελευταίου σκέλους. Στην προτελευταία ειδική ο οδηγός της Citroen είχε πάρει μικρή ανάσα 2,2 sec, διαφορά που μεγάλωσε στην τελευταία όταν ο Neuville έχασε για λίγο το δρόμο.  Τρίτος τερμάτισε ο Hirvonen δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στη Citroen.

 

Η Volkswagen από την άλλη δεν τα πήγε καλά στο “εντός έδρας” ράλλυ.

Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία, Ogier είχε τεθεί εκτός συναγωνισμού από την δεύτερη ημέρα του αγώνα, καθώς είχε ατύχημα. Επέστρεψε, ξέροντας ότι δεν μπορούσε να διεκδικήσει κάτι.

Ο Latvala οδηγούσε τον αγώνα μέχρι που κι αυτός αντιμετώπισε προβλήματα. Αρχικά με την πόρτα του συνοδηγού που δεν έκλεινε και στη συνέχεια με πρόσκρουση που είχε προκαλώντας σημαντική ζημιά στο VW POLO R WRC .

Ατύχημα είχε και ο Mikkelsen, με αποτέλεσμα μάλιστα τον ελαφρύ τραυματισμό στην πλάτη του συνοδηγού του, Markkula . Το πλήρωμα αποχώρησε όταν ο Markkula παραπονέθηκε για πόνους στην πλάτη  κατά την διάρκεια των αναγνωρίσεων για τον αγώνα της Γερμανίας. Η ομάδα αποφάσισε να τον στείλει για μαγνητική τομογραφία, η οποία τελικά επιβεβαίωσε ότι έχει σπάσει ο έβδομος σπόνδυλος και μερικός ο όγδοος. Αντικαταστάτης  του Markkula είναι ο Ιρλανδός Paul Nagle

 

Από τις κακοτοπιές δεν γλίτωσαν ούτε οι Ostberg,  Novikov και Al-Attiyah, οι οποίοι επέστρεψαν στον αγώνα με τον κανονισμό Rally2.

 

Όμορφη μάχη είχαμε και στην κατηγορία WRC2 μεταξύ του Kubica με Citroen DS3 και του Evans με Ford Fiesta, με τον πρώην πιλότο της Formula 1 να κερδίζει τελικά.   

 

Θανατηφόρο ατύχημα υπήρξε στη 14η Ειδική Διαδρομή του αγώνα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η οργανωτική επιτροπή , ένα ολλανδικό πλήρωμα ιστορικού αυτοκινήτου, που δεν συμμετείχαν στο αγωνιστικό πρόγραμμα, είχαν ατύχημα στην Ειδική Arena Panzerplatte.
Στο σημείο υπήρχαν γιατροί και ασθενοφόρο, αλλά παρά τις προσπάθειές τους να παράσχουν τις πρώτες βοήθειες, ο οδηγός και ο συνοδηγός ανασύρθηκαν νεκροί από το αυτοκίνητο.
Οι κριτές διέκοψαν αμέσως τον αγώνα και η συγκεκριμένη Ειδική Διαδρομή ακυρώθηκε.

Επόμενος αγώνας του WRC είναι το ράλλυ Αυστραλίας στις 12-15 Σεπτεμβρίου 2013.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτος στον αγώνα της Αυστραλίας αλλά όχι ακόμα Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Sebastien Ogier που κέρδισε 19 από τις 22 ειδικές πήρε τους βαθμούς της πρώτης θέσης και τους τρείς βαθμούς του power stage.

 

Ένας από τους καλύτερους αγώνες ήταν φέτος το Ραλλυ Αυστραλίας για τον Mikko Hirvonen που ήταν δεύτερος  μέχρι την τελευταία ειδική, αλλά ένα κλαταρισμένο ελαστικό  του στέρησε την δεύτερη θέση δίνοντας την ευκαιρία στον Thierry Neuville να τερματίσει δεύτερος και να πάρει και τους δύο βαθμούς του power stage.

 

Τους βαθμούς της τέταρτης θέσης πήρε ο Jari-Matti Latvala που είχε και αυτός λάστιχο στην τελευταία ειδική χωρίς όμως να χάσει καμία θέση.

 

Στην πέμπτη θέση τερμάτισε δυσαρεστημένος με τον ρυθμό του ο Mads Ostberg που έχασε πάρα πολύ χρόνο όταν έκανε μια περιστροφή.

 

Στην έκτη θέση βρέθηκε ο Andreas Mikkelsen που έλαβε μέρος για πρώτη φορά σε αυτόν τον αγώνα.

 

Επόμενη συνάντηση των πληρωμάτων 03-06 Οκτ. στο ράλλυ Γαλλίας.

Link to comment
Share on other sites

Στη Γαλλία, στην πατρίδα και των δυο κορυφαίων Sebastien, ο νεότερος, όχι μόνο εξασφάλισε και τυπικά τον τίτλο, αλλά κέρδισε και τον αγώνα ισοφαρίζοντας το τελικό σκορ σε 2-2.

 

Ο λόγος για τον Sebastien Ogier με VW POLO R WRC που επισφράγισε την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου των οδηγών, τον οποίο είχε εξασφαλίσει από την πρώτη Ειδική Διαδρομή του ράλλυ Γαλλίας με μια περιφανή νίκη, σε έναν αγώνα συγκλονιστικό, με συνεχείς εναλλαγές και πολύ αγωνία μέχρι και τα τελευταία του μέτρα.

 

«Χαμένος» της υπόθεσης ο απερχόμενος πρωταθλητής, 9 συνεχείς χρονιές Sebastien Loeb. Φέτος στο κύκνειο άσμα του στο θεσμό, αποφάσισε να κάνει μόνο 4 αγώνες με τελευταίος όλων το Ράλλυ της πατρίδας του. Αγωνίστηκε, αλλά δεν κατάφερε να φύγει καθιστός στο θρόνο του. Στην αρχή της τελευταίας και καθοριστικής ημέρα του αγώνα ξεπέρασε τα όρια, προσγείωσε την μοναδικά βαμμένη για να ξεχωρίζει από τις άλλες CITROEN DS3 WRC ανάποδα εκτός δρόμου και εγκατέλειψε, παραδίδοντας τη νίκη και το σκήπτρο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στον Sebastien Ogier. Φεύγοντας ο Loeb πρόλαβε να κάνει κάτι ανεπανάληπτο, να συμπληρώσει 900 ταχύτερους χρόνους σε Ειδικές Διαδρομές του WRC, 9 συνεχείς τίτλοι, 78 νίκες, 900 κερδισμένες Ειδικές μέσα στη δεκαετία της κυριαρχίας του στο θεσμό !!!!

 

Αλλά και ο Ogier πιέστηκε πολύ για τη νίκη παρά το ότι έπαιζε εντός έδρας. Ο αγώνας δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση γι' αυτόν, αφού πέρα από την παρουσία του Loeb, τόσο ο Thierry Neuville με FORD FIESTA RS WRC, όσο και ο Dani Sordo με CITROEN DS3 WRC, αλλά και ο Jari-Matti Latvala με VW POLO R WRC, κυνήγησαν με πάθος τη νίκη, προηγήθηκαν κατά καιρούς και μόνο την τελευταία η μέρα του αγώνα υποχώρησαν εμπρός στον καταιγιστικό ρυθμό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή.

 

Η σεζόν του 2013 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έχει ακόμα δύο αγώνες για να ολοκληρωθεί .Επόμενος αγώνας είναι το μεικτό (σε άσφαλτο και χώμα) Ράλλυ Ισπανίας 24-27 Οκτωβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε με την υπεροχή του Πρωταθλητή το Ράλλυ Ισπανίας ο Sebastien Ogier και τέθηκε επικεφαλής από την αρχή, όμως εν τέλει έπρεπε να προσπαθήσει σκληρά για να κατακτήσει την 7η φετινή του νίκη.

 

Ένα κλατάρισμα στην 6η Ειδική Διαδρομή, στοίχησε στον Γάλλο πολύτιμο χρόνο ρίχνοντάς τον στη 4η θέση και 47 δευτερόλεπτα πίσω από τους Dani Sordo και Jari-Matti Latvala που βρέθηκαν «αγκαλιά» στη πρωτοπορία.

 

Κάπως έτσι, με βραχεία κεφαλή του Latvala έκλεισε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ισπανίας. Ο Ogier χαλάρωσε και μάζεψε δυνάμεις για το 3ο και καθοριστικό χωμάτινο σκέλος του αγώνα, που ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής 27 Οκτωβρίου 2013. Οδηγώντας εκπληκτικά, ο Ogier κέρδισε τις 4 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές της ημέρας, εκμηδένισε τη διαφορά από τους αντιπάλους του και πήρε μια ακόμη νίκη, μπροστά από τον Latvala, που οδηγούσε ένα ακόμη POLO R WRC. Αυτό το 1-2 για τη VW, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Sordo, επέτρεψε στη γερμανική εταιρία να κατακτήσει το πρώτο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών της ιστορίας της.

 

Χωρίς να εντυπωσιάσει, αφού δεν κέρδισε ούτε μια Ειδική Διαδρομή ο Mirko Hirvonen ανέβηκε για λογαριασμό της CITROEN 3ος στο βάθρο, ενώ ο Thierry Neuville που γενικά αυτή τη φορά κινήθηκε σε ρηχά νερά, ήταν 4ος με FORD FIESTA WRC, έχοντας τουλάχιστον κερδίσει τους 3 έξτρα βαθμούς της Power Stage, η οποία ήταν η μοναδική Ειδική του Ράλλυ Ισπανίας στην οποία έκανε τον ταχύτερο χρόνο.

 

Τέλος, ο Robert Kubica, ο οποίος ως γνωστόν θα οδηγήσει μια εργοστασιακή DS3 WRC στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βρετανία, ολοκλήρωσε το Ράλλυ Ισπανίας στη 9η θέση της γενικής και την πρώτη της κατηγορίας του, κατακτώντας με άνεση το στόχο του, δηλαδή το Πρωτάθλημα της WRC2.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.