Jump to content
Dartaholics

1) Πολλαπλασιαστής? 2) Ξεκλείδωμα Πόρτας.

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολη τη παρεα.

Εγώ golf v plus dsg και αντιμετωπίζω 2 προβληματα.

1) μετά από πρόσφατο service των 60.000 χλμ στον κο Μπουτρη και αφού άλλαξα και μπουζι μου παρουσιάζεται προβλημα όταν πατάω τέρμα το γκάζι η πχ είμαι με έκτη και δώσω τέρμα γκάζι. Κανει ένα προσωρινό κόμπιασμα σαν τίναγμα και μετά φεύγει το αυτοκίνητο.το κανει σε όλες τις ταχύτητες. Όταν άλλαξα τα μπουζι μου είχαν πει στο συνεργείο οτι πιθανόν θα κολλησει κάποιος πολλαπλασιαστης αν δεν έχουν ξαναβγεί ποτέ. Ελπίζω να είναι αυτό και όχι θέμα του dsg μίας και πριν το service δεν το ειχα..

Να πω οτι στο καντράν δεν εχει ανάψει καμία ένδειξη.

2)πριν λιγο καιρό άρχισε να μην ξεκλειδωνει η πισω πορτα αριστερά και βάζω και το μωρο από εκεί.

Στην αρχή μετά από 2-3 προσπάθειες άνοιγε αλλά πλέον τίποτα. Όταν πατάς να ξεκλειδωσει ακούγεται ένα τσακ και ξεκλειδώνουν όλες οι πόρτες. Σε εκείνη τη πορτα ακούγεται ένα διπλό τσακ τσακ και δεν κανει τίποτα.

Σκεφτόμουν να βάλω λιγο w40 αν το λεω σωστα στο κλείστρο αλλά πλέον δεν ανοίγει καν για να μπορέσω.

Θα ήθελα την άποψη σας και που θα μπορούσα να απευθυνθώ γιατί είναι δύσκολοι οι καιροί για πολλά έξοδά.

Ευχαριστω ..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Για το 1ο  θέμα μάλλον πολλαπλασιαστής μου φαίνεται και μένα.

Για το 2ο μάλλον σε ηλεκτρολόγο πρέπει ν απευθυνθείς.Ίσως κατι να μην πηγαίνει καλά με τον εγκέφαλο της πόρτας.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα εχεις σοβαρο προβλημα με την κλειδαρια.

Δοκιμασε πολλες φορες μηπως τελικα ανοιξει και πηγε αμεσως να την φτιαξεις.

Αν δεν ανοιξει καθολου τοτε θελει κοψιμο η πορτα με τροχο εξωτερικα για να αφαιρεθει η κλειδαρια :hmm:

Οι πορτες αποτελουνται απο 2 φυλλα το εξωτερικο που ειναι το ενα φυλλο και αλλαζετε χωριστα

 

Ελπιζω να καταφερεις να την ανοιξεις με την βοηθεια καποιου ηλεκτρολογου

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a5/door-skin-jetta-remove.htm

τα πιάσαμε τα λεφτά μας..αρχικά να παω να μου κόψουν τη πορτα δεν παω.. θα περιμενω λιγο καιρό μπας και της έρθει καμία επιφοιτηση και ανοίξει. Αν και να ανοίξει πως θα μετακινησω το αμάξι να παω να τη φτιάξω ? Είναι ένα θέμα και αυτό.. το κακο είναι όταν ξεκίνησε η ιστορία πριν κανα μηνά οτι ανοίγε μετά από 3-4 προσπάθειες αλλά μονο από το κουμπί του κλειδί. Από το μέσα διακόπτη τίποτα. Ακούγεται ένα τικ τικ και τίποτα..

Αν τραβήξω λιγο το εξωτερικο χερούλι και χωσω εκεί κανα γρασο λέτε να καταφέρω τίποτα ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε να ξεκλιδωσεις με το κλειδι μεσα στην κλειδαρια του οδηγου και αφου γυρισεις το κλειδι το βαστας κρατημενο μερικα δευτερα

 

Αν ανοιξει πας και το φτιαχνεις απευθειας χωρις να το ξανακλειδωσεις

Δεν κανει τπτ το γρασσο ειναι ηλεκτρικο θεμα... μονο ηλεκτρολογος μπορει να κανει τπτ πριν το κοψιμο. :hmm:

Υπάρχει κάποιος ηλεκτρολόγος μέσα στο φόρουμ της περιοχής οπου θα μπορούσα να επευθυνθω ? Έστειλα πριβε.μνμ και σε έναν συμφορουμιτη και βλέπουμε. Αρκεί να ανοίξει η πορτα.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω...

για το πρωτο ,μοιαζει με πολλαπλασιαστη αλλα θα επρεπε εστω και μια φορα οταν στο κανει αυτο να αναβοσμησει το λαμπακι (epc ή check δεν θυμαμαι).ετσι ειχε γινει και σε εμενα και τις 2 φορες...

για την πορτα επειδη εγινε και σε εμενα.τα καλωδια που περανε απο την κολονα στην πορτα φταινε...τι εννοω?εμενα για παραδειγμα δεν κλειδωνε...βεβαια ανοιγε και εκλεινε αλλα δεν κλειδωνε...ενα απο τα καλωδια που περναει ειχε κοπη...εσυ βεβαια δεν μπορεις να κανεις τετοιο ελενχο....γιατι δεν ανοιγει...

αλλα κανε 2 πραγματα πρωτα...

το πρωτο...τραβα με δυναμη συνεχομενα το χερουλι προς τα εξω συνεχομενα και τοτε πατα να ανοιξει...τραβοντας παντα το χερουλι

επισης αν ειναι κομμενο καλωδιο τοτε πρεπει να το κανεις με καποιο τροπο να ενωθει...δεν κανεις 2-3 αποτομα και βιαια μπρος πισω το αμαξι μπας και κανει επαφη (κατα τυχη) και ανοιξει η πορτα και μετα μπορεσεις και δεις τα καλωδια εκει στην φουσκα....

ουφ....τα ειπα........

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω...

για το πρωτο ,μοιαζει με πολλαπλασιαστη αλλα θα επρεπε εστω και μια φορα οταν στο κανει αυτο να αναβοσμησει το λαμπακι (epc ή check δεν θυμαμαι).ετσι ειχε γινει και σε εμενα και τις 2 φορες...

για την πορτα επειδη εγινε και σε εμενα.τα καλωδια που περανε απο την κολονα στην πορτα φταινε...τι εννοω?εμενα για παραδειγμα δεν κλειδωνε...βεβαια ανοιγε και εκλεινε αλλα δεν κλειδωνε...ενα απο τα καλωδια που περναει ειχε κοπη...εσυ βεβαια δεν μπορεις να κανεις τετοιο ελενχο....γιατι δεν ανοιγει...

αλλα κανε 2 πραγματα πρωτα...

το πρωτο...τραβα με δυναμη συνεχομενα το χερουλι προς τα εξω συνεχομενα και τοτε πατα να ανοιξει...τραβοντας παντα το χερουλι

επισης αν ειναι κομμενο καλωδιο τοτε πρεπει να το κανεις με καποιο τροπο να ενωθει...δεν κανεις 2-3 αποτομα και βιαια μπρος πισω το αμαξι μπας και κανει επαφη (κατα τυχη) και ανοιξει η πορτα και μετα μπορεσεις και δεις τα καλωδια εκει στην φουσκα....

ουφ....τα ειπα........

Εχω προσπαθήσει να κάνω σχεδόν τα πάντα.. αμα ήταν καλωδίωση θα ακουγόταν όμως ο διπλός ήχος στο κλείστρο στη πορτα που δεν ανοίγει ? Δεν ξέρω εχω μπερδευτεί..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

είχα αντίστοιχο πρόβλημα με την πόρτα του οδηγού εμένα έκανε το ανάποδο ενώ ήμουν μέσα την ξεκλείδωνε στην αντιπροσωπεία μου αλλά άλλαξαν κάποιο εγκέφαλο που έχουν οι κλειδαριές γιατί είχε μπει σε safe mode και όλα οκ. πάντως μου είχαν πει ότι ήμουν τυχερός που δεν κώλυσε κλειδωμένη γιατί θα έπρεπε να την κόψουν. πήγαινε και μια αντιπροσωπεία να την δουν μήπως την ανοίξουν ή την ξεμπλοκάρουν με το vas

Link to comment
Share on other sites

για την πόρτα δοκίμασε να βγάλεις τον πολο της παταρίας και προσπαθησε απο μεσα να την ανοιξεις!δεν ξερω για την δικιά σου τη γενιά , για μκ4 το κολπο δουλευει παντως.Επίσσης δοκίμασε να ξεκλειδώσεις  απο την πορτα του οδηγου με το κλειδι 7-8 φορες ισως της ερθει επιφοίτηση 

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα για το ρεταρισμα στην abt. Να πω οτι έχω μέρες να το παρατηρησω μιας και δεν το παταω. Σήμερα λοιπον πριν πάω το ξεσκισα και δεν έκανε κιχ. Πάω εκεί το βάζει στο PC δεν εμφάνιζε καμια βλάβη. Το πέρνει αυτός με το PC συνδεδεμένο παει βόλτα και μου λέει φιλέ το αμάξι έχει τέλεια συμπεριφορα δεν κανει το παραμικρό ουτε καινούργιο να ηταν. Αν εχεις πρόβλημα λέει πολλαπλασιαστής θα είναι και σίγουρα όχι dsg. Απλα λέει μήπως είναι σε κάποιο αρχικό στάδιο το πρόβλημα.

Παιζει να ηταν το πρόβλημα απο καμια βενζίνη και να μπουκωνε το αμάξι; Αλλά τόσο πολύ; Θα το δοκιμασω και τις επόμενες μέρες και βλέπουμε.. Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να φταίει.

Για την πόρτα προσπάθησε και αυτός αλλά δεν μπορούσε να την ανοίξει. Δεν έδωσε περαιτέρω σημασία στη πόρτα γιατί δεν μπορω τώρα να καλυψω ακόμα τη ζημιά

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μου το ξανά έκανε το ρεταρισμα σε βαθύ πάτημα χωρίς να βγάλει σφάλμα. Να ναι καμια βαση τίποτα; Δεν μπορω να σκεφτώ που μπορεί να οφείλεται.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Αυτά μου έκανε και μένα στην αρχή μόνο σε γέμισμα από χαμηλά με μεγάλες σχέσεις και αρκετό γκάζι (όχι τόσο ώστε να κάνει kickdown όμως) και σταδιακά έφτασε να το κάνει σε όλες τις σχέσεις όταν είχα φορτίο. Σφάλμα δεν έβγαλε ποτέ!!

Εγώ τους άλλαξα 4άδα μαζί με μπουζι που ήθελαν έτσι κι αλλιώς και ηρέμησαν όλα...

Δοκίμασε να βάλεις 4-5 άτομα μέσα και ρίξε ένα γέμισμα με manual 3η τέρμα γκάζι από τις 2000, αν στο κάνει πιο έντονα είναι 100% , πολλαπλασιαστής...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Αυτά μου έκανε και μένα στην αρχή μόνο σε γέμισμα από χαμηλά με μεγάλες σχέσεις και αρκετό γκάζι (όχι τόσο ώστε να κάνει kickdown όμως) και σταδιακά έφτασε να το κάνει σε όλες τις σχέσεις όταν είχα φορτίο. Σφάλμα δεν έβγαλε ποτέ!!

Εγώ τους άλλαξα 4άδα μαζί με μπουζι που ήθελαν έτσι κι αλλιώς και ηρέμησαν όλα...

Δοκίμασε να βάλεις 4-5 άτομα μέσα και ρίξε ένα γέμισμα με manual 3η τέρμα γκάζι από τις 2000, αν στο κάνει πιο έντονα είναι 100% , πολλαπλασιαστής...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Οτι ακριβως περιγραφεις. Έχτες που ειπα οτι μου το έκανε ειμασταν 4 ατομα μέσα...μόνος μου τίποτα παλι το βράδυ. Μπουζί αλλαξα πριν 1 μήνα. Στην abt μου είπε σίγουρα πολλαπλασιαστής αλλά δεν βγάζει σφάλμα οπότε είτε τους αλλαζεις ολους είτε περιμένεις. Έχω εναν μαζί μου αλλά χωρίς σφάλμα δεν μπορω να βρω ποιος είναι. Υπάρχει άλλος τρόπος να βρω ποιος φταίει.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Αφού έχεις αλλάξει μπουζι τότε είναι όντως πολλαπλασιαστής. Το να βρεις ποιος φταίει αν δεν θες να τους αλλάξεις όλους δεν ξέρω πώς μπορείς να το κάνεις αφού δεν τα έχει φτύσει.τελείως. Μήπως να βάλεις μέσα το μισό συνεργείο και να ξαναπατε βόλτα με κουμπωμενο το.διαγνωστικό;;; :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Αφού έχεις αλλάξει μπουζι τότε είναι όντως πολλαπλασιαστής. Το να βρεις ποιος φταίει αν δεν θες να τους αλλάξεις όλους δεν ξέρω πώς μπορείς να το κάνεις αφού δεν τα έχει φτύσει.τελείως. Μήπως να βάλεις μέσα το μισό συνεργείο και να ξαναπατε βόλτα με κουμπωμενο το.διαγνωστικό;;; :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Αχχαχαχ.. Ξέρεις αν μπαίνω βγαίνει εύκολα ο πολλαπλασιαστής μπας και δοκιμαζα μόνος μου; Και το μισό συνεργείο να βάλω αν δεν βγάλει ένδειξη τι να τους κάνω; Ίσα ίσα που θα μου λερώσουν το αμάξι αχαχαχα...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Δεν βγαίνουν ιδιαίτερα εύκολα απ'όσο θυμάμαι....

Αλλιώς το αφήνεις έτσι αλλά δεν ξέρεις που και πότε μπορεί να καεί τελείως και να σε αφήσει 3 κύλινδρο!!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

για την πόρτα θα σου απαντήσω, γιατί όπως και πολλοί άλλοι αντιμετωπίζω το πρόβλημα (αλλά στου οδηγού).

 

Κατ' αρχήν δες την πιο πιθανή αιτία που προκαλεί το πρόβλημά μας:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php%3F1542461

 

Τον ακριβώς ίδιο θόρυβο (τσακ-τσακ) και τη συμπεριφορά που έχεις εσύ, έχω κι εγώ.

Πως το αντιμετωπίζω;

Το ανέφερε και φίλος νωρίτερα. Κρατάω το εσωτερικό χερούλι της πόρτας στη θέση για άνοιγμα και ταυτόχρονα πατώ εναλλάξ τα κουμπιά κλειδώματος/ξεκλειδώματος. Το πλήθος των προσπαθειών κατα μέσο όρο είναι στα 6-7 κλειδώματα/ξεκλειδώματα. Όμως κύριοι και κυρίες αυτό εξαρτάται και από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Οι προσπαθειες αυξάνονται όταν έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος!!!

 

Δεν τολμώ ακόμη να πάω αντιπροσωπεία γιατί απ'όσα διαβάζω το κοστούμι πάει κοντά στα 250 ευρώ... Για καθαρά εργοστασιακό θέμα...Που πάλι δεν χρειαζόνταν ανάκληση ή ειδοποίηση του ιδιοκτήτη...

 

Ελπίζω να πιάσει και μην πας για το κόψιμο που αναφέρουν τα παιδιά...Αν πιάσει στείλε ένα μήνυμα για το καλό. Αν πας αντιπροσωπεία για αλλαγή κλειδαριάς (σιγά μην επισκευάσουν την κόλληση) στείλε πάλι μήνυμα να ξέρουμε.

 

 

._

Link to comment
Share on other sites

Για να βρεις ποιος πολλαπλασιαστής είναι με θέμα -αν είναι- κάνε μια βόλτα με παρέα μέσα και έχε συνδεδεμένο διαγνωστικό να ελέγχει για missfires. Αναμένεις να ξεχωρίσει ένας κύλινδρος.

Link to comment
Share on other sites

για την πόρτα θα σου απαντήσω, γιατί όπως και πολλοί άλλοι αντιμετωπίζω το πρόβλημα (αλλά στου οδηγού).

 

Κατ' αρχήν δες την πιο πιθανή αιτία που προκαλεί το πρόβλημά μας:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php%3F1542461

Δεν  λειτουργεί το λινκ  :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Η πορτα του φιλου δεν ανοιγει καθολου..

Αυτο το DIY ειναι σε περιπτωση που η πορτα ανοιγει για να επισκευασεις την κλειδαρια

Ειναι πολυ χρησιμο αλλα δεν ταιριαζει στην περιπτωση μας

 

Δεν διάβασες τί έγραψα στο πρώτο μου post(http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=55527&p=528549). Το λινκ δείχνει την αιτία. Επίσης στο ίδιο post, εγώ, του έδωσα μια ιδέα για το ΠΩΣ θα λύσει το πρόβλημα με το άνοιγμα της πόρτας.

Edited by PanoKrator
Link to comment
Share on other sites

Η πορτα του φιλου δεν ανοιγει καθολου..

Αυτο το DIY ειναι σε περιπτωση που η πορτα ανοιγει για να επισκευασεις την κλειδαρια

Ειναι πολυ χρησιμο αλλα δεν ταιριαζει στην περιπτωση μας

 

Δεν διάβασες τί έγραψα στο πρώτο μου post(http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=55527&p=528549). Το λινκ δείχνει την αιτία. Επίσης στο ίδιο post, εγώ, του έδωσα μια ιδέα για το ΠΩΣ θα λύσει το πρόβλημα με το άνοιγμα της πόρτας.

Θα το πάω σε έναν συμφορουμιτη να το δει τον electric doctor και ειδωμεν. Αφού δεν ανοίγει καθόλου είναι δύσκολη περίπτωση αλλά ας ελπισουμε οτι θα τα καταφέρει. Αμα βρούμε και ποιος πολλαπλασιαστής είναι θα είμαστε super. Οποτε θα σας ενημερωσω ..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι στην ευχάριστη θέση να πω οτι και τα 2 προβλήματα επιλύθηκαν με αρκετά χαμηλό κοστος απο τον συμφορουμιτη Θάνο η κοινώς γνωστός ως electric doctor.

Το ένα όντως ηταν πολλαπλασιαστής και παρόλο που δεν έβγαζε σφάλμα τον βρήκαμε με το PC συνδεδεμένο και κανοντας μια απλη βόλτα. Οπερ σημαίνει οτι γλίτωσα αρκετά λεφτά αφού κάποιοι μου έλεγαν άλλαξε και τους 4 αφού δεν βγάζει σφάλμα.

Τώρα θέλω να σταθώ λίγο στο θέμα της κλειδαριας μιας και πριν μιλήσω με τον electric doctor είχα επικοινωνήσει με 2-3 ηλεκτρολόγους και ο ένας ηταν Bosch. Ο τελευταίος απλά μου είχε πει αν δεν ανοίγει καθόλου η πόρτα δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

Οι άλλοι 2, ο ένας μου είπε θα πρεπει να βγάλω το πίσω κάθισμα για να ανοιξω απο μέσα το πλαστικό της πόρτας.απλα τραγικό μιας και ο μηχανισμος της κλειδαριας για να αλλάξει πρεπει απλα να βγει το εξω φύλλο της πόρτας και τίποτα απο τη μέσα πλευρά.

Και ο άλλος μου είπε θα πρεπει να πας σε λαμαρίνα να σου κόψει το σημείο..τα λογια περιττά.

Τελικά όπως με είχε επιβεβαιώσει και τηλεφωνικά ο Θάνος τίποτα απο αυτά δεν χρειαζόταν και απλα την άνοιξε σε 2-3 λεπτα με τον τροπο του. Ουσιαστικά την ξεσκαλωσε για να ανοίξει και να μπορεσει άμεσα να αλλάξει τη κλειδαριά.

Πραγματικα θέλω να τον ευχαριστήσω ξανά για την εξυπηρέτηση του μιας και ο άνθρωπος έψαχνε και 10 μέρες για κλειδαριά σωστη μιας και δοκίμασε νωρίτερα 3-4 που όμως του φάνηκαν προβληματικοι και δεν ήθελε να βάλει πανω στο αμάξι μου.

Πάνω απ όλα όμως φάνηκε και καλό παιδι κάτι που σπανίζει στις μέρες μας.

Το λοιπον τον συνιστω ανεπιφύλακτα μιας και τη δουλεια του την ξέρει πολύ καλά αφού μονο τυχαίος δεν είναι..

Οποίος έχει θέμα μη διστάσει να επικοινωνήσει μαζί του.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να βρεις ποιος πολλαπλασιαστής είναι με θέμα -αν είναι- κάνε μια βόλτα με παρέα μέσα και έχε συνδεδεμένο διαγνωστικό να ελέγχει για missfires. Αναμένεις να ξεχωρίσει ένας κύλινδρος.

 

 Φιλε επειδη ειμαι σε αυτην την φάση και εγω με πολυ αραια κοψιματα χωρις λαμπακι - δεν logarei, μπορεις να μου πεις τα block που βλεπεις τα missfires αν ξέρεις για τον 1.4 tsi? τιμη πρεπει να εχουν ωστε να βρουμε τον μισοπεθαμενο πολλαπλασιαστη? thanks

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.